Провадження № 3/537/564/2025
Справа № 537/1212/25
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25.03.2025 року суддя Крюківського районного суду м. Кременчука Полтавської області Мартишева Тетяна Олександрівна, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з управління Державного агентства з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Полтавській області (Полтавських рибоохоронний патруль) Державного агентства України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , яка є фізичною особою - підприємцем, проживає за адресою: АДРЕСА_1 , якій роз`яснені права відповідно до ст.63 Конституції України та ст.268 КУпАП,
за частиною 1статті 88-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
встановив:
15 січня 2025 року о 10 год. 30 хв. на Центральному ринку у м. Кременчук по вул.. Першотравневій, 43, ОСОБА_1 продавала свіжу рибу плітка загальної вагою 4 кг без наявності належних документів, що посвідчують законність її придбання, чим порушила ст.ст. 7, 63 Закону України «Про тваринний світ», відповідальність за що передбачена частиною 1статті 88-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 у судовому засіданні вину визнала, підтвердивши факт вчинення нею правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 88-1 КУпАП за обставин, зазначених у протоколі.
Дослідивши матеріали, приходжу до наступних висновків.
Частиною 1ст. 88-1 КУпАПпередбачена відповідальність за порушення порядку придбання, збуту чи розповсюдження об`єктів тваринного або рослинного світу.
Статтею 63 Закону України «Про тваринний світ»встановлено відповідальністьза порушеннязаконодавства вгалузі охорони,використання і відтворення тваринного світу, а саме адміністративну, цивільно-правову чи кримінальну відповідальність відповідно до закону.
Згідно з ч.7 ст. 63 Закону України «Про тваринний свід» у разі вилучення незаконно добутих живих тварин повинні бути вжиті заходи щодо їх збереження, і за можливості - повернення у природне середовище.
Відповідно достатті 7 Закону України «Про тваринний світ»об`єкти тваринного світу, вилучені із стану природної волі, розведені (отримані) у напіввільних умовах чи в неволі або набуті іншим не забороненим законом шляхом, можуть перебувати у приватній власності юридичних та фізичних осіб. Законність набуття у приватну власність об`єктів тваринного світу (крім добутих у порядку загального використання) повинна бути підтверджена відповідними документами, що засвідчують законність вилучення цих об`єктів з природного середовища, ввезення в Україну з інших країн, факту купівлі,обміну,отримання у спадок тощо, які видаються в установленому законодавством порядку.
Згідно зістаттею 37 Закону України «Про рибне господарство, промислове господарство та охорону водних біоресурсів»у власностісуб`єктівгосподарювання тафізичних осіб,іноземців,осіб безгромадянства,а такожіноземних юридичнихосіб можутьперебувати окремівиди водних біоресурсів, які на законних підставах, з додержанням умов та правил добування вилучені з природного середовища або розведені у штучно створених умовах, що підтверджено документами, які засвідчують законність їх набуття.
Винуватість ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 88-1 КУпАП,підтверджується протоколомпро адміністративне правопорушеннясерії ПЛ№ 000889від 15січня 2025року ізписьмовими поясненнямиостанньої,- відеозаписом фіксації правопорушення.
Згідно із актом виявлення та вилучення від 15 січня 2025 року, розпискою ОСОБА_1 вилучена риба плітка загальною вагою 4 кг була передана ОСОБА_1 на зберігання до рішення суду.
Таким чином, суддя вважає достовірно доведеним факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1статті 88-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Обираючи вид стягнення правопорушникові, відповідно достатті 35 Кодексу України про адміністративні правопорушення, обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, не встановлено.
Враховуючи викладене, особу порушника, ступінь вини ОСОБА_1 , вважаю за необхідне застосувати відносно останньої адміністративне стягнення у вигляді штрафу для запобігання вчиненню нових правопорушень.
Cтаттею 40-1Кодексу України про адміністративні правопорушеннявстановлено, що судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Статтею 4 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VI(зі змінами) передбачено справляння судового збору у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, у зв`язку із чим суддя вважає за необхідне стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в дохід держави в розмірі 605 грн. 60 коп.
Керуючись ч. 1 ст.88-1,283,284 КУпАП, ст.4 Закону України «Про судовий збір, суддя, -
постановив:
Визнати винуватою ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1статті 88-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накласти на неї адміністративне стягнення увиді штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 510 (п`ятсот десять) грн., без конфіскації об`єктів тваринного світу (риби).
Штраф підлягає добровільній сплаті протягом 15 днів з дня вручення копії постанови, а в разі оскарження такої постановине пізніше як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати правопорушником штрафу у зазначений строк, у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу в розмірі 1020 грн.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 605 грн. 60 коп. судового збору.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови, шляхом подання апеляційної скарги, яка подається до Полтавського апеляційного суду .
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги, постанова набирає законної сили після розгляду апеляційної скарги Полтавським апеляційним судом, постанова якого набирає законної сили негайно після її винесення.
Стягувач: держава.
Боржник: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , фізична особа підприємець, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_1 .
Реквізити для сплати штрафу: Отримувач: ГУК у Полт. обл/ тг м.Кременчук /21081100, Код отримувача (ЄДРПОУ):37959255, Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), рахунок отримувача: №UA618999980313000106000016706, кодкласифікації доходів бюджету:21081100.
Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів - ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783, банк отримувача - казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача № UA908999980313111256000026001, кодкласифікації доходів бюджету-22030106,призначення платежу101
Суддя : Тетяна Олександрівна Мартишева
Суд | Крюківський районний суд м.Кременчука |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2025 |
Оприлюднено | 26.03.2025 |
Номер документу | 126081005 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення у сфері охорони природи, використання природних ресурсів, охорони культурної спадщини Порушення порядку придбання чи збуту об'єктів тваринного або рослинного світу, правил утримання диких тварин у неволі або в напіввільних умовах |
Адмінправопорушення
Крюківський районний суд м.Кременчука
МАРТИШЕВА Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні