Справа № 163/373/25
Провадження № 3/163/273/25
ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 березня 2025 року місто Любомль
Суддя Любомльського районного суду Волинської області Павлусь О.С.
з участю представника Волинської митниці Федчишина Р.А.,
розглянувши в приміщенні суду направлені Волинською митницею матеріали справи за протоколом №0532/20500/24 про притягнення до відповідальності за ст.485 МК України
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, що проживає по АДРЕСА_1 , директора ТОВ «КОРД АВТО» (код ЄДРПОУ 44086705), РНОКПП НОМЕР_1 ,
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 , який в період з 28.12.2020 по 27.07.2023 обіймав посаду директора ТОВ «КОРД АВТО» (код ЄДРПОУ 44086705), під час митного оформлення товару сідельних тягачів - 21 шт, автомобілів легкових 2 шт, автомобіля вантажного 1 шт, всього двадцять чотири транспортних засобів за митними деклараціями типу ІМ40ДЕ №UA205170/2022/17172 від 26.08.2022, №UA205170/2022/18231 від 12.09.2022, №UA205050/2022/57785 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18343 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18436 від 13.09.2022, №UA205050/2022/58215 від 14.09.2022, UA205050/2022/58229 від 14.09.2022, №UA205050/2022/59645 від 20.09.2022, №UA205170/2022/19282 від 20.09.2022, №UA205140/2022/71312 від 08.10.2022, UA205170/2022/16744 від 19.08.2022, №UA205170/2022/16863 від 22.08.2022, №UA205170/2022/16861 від 22.08.2022, №UA205170/2022/16862 від 22.08.2022, №UA205170/2022/17247 від 29.08.2022, №UA205170/2022/17589 від 01.09.2022, №UA205170/2022/17601 від 01.09.2022, №UA205050/2022/57773 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18403 від 13.09.2022, №UA205170/2022/18982 від 19.09.2022, №UA205050/2022/60190 від 22.09.2022, №UA205050/2022/61096 від 26.09.2022, №UA205170/2022/20719 від 06.10.2022, №UA205050/2022/66744 від 18.10.2022 вчинив дії, спрямовані на неправомірне зменшення розміру митних платежів в загальній сумі 1500321,56 гривень шляхом подання митному органу сертифікатів з перевезення товару EUR.1 №PL/MF/AR 0594688 від 22.08.22, №PL/MF/AR 0594759 від 07.09.22, №PL/MF/AR 0594769 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594774 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594797 від 12.09.22, №PL/MF/AR 0594802 від 12.09.22, №PL/MF/AR 0594826 від 13.09.22, №PL/MF/AR 0594859 від16.09.22, PL/MF/AR 0594892 від 21.09.22, PL/MF/AR 0594994 від 05.10.22, №PL/MF/AR 0594654 від 17.08.22, №PL/MF/AR 0594659 від 18.08.22, №PL/MF/AR 0594679 від 19.08.22, №PL/MF/AR 0594680 від 19.08.22, №PL/MF/AR 0594708 від 26.08.22, №PL/MF/AR 0594719 від 30.08.22, №PL/MF/AR 0594725 від 30.08.22, №PL/MF/AR 0594772 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594775 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594782 від 09.09.22, №PL/MF/AR 0594847 від 15.09.22, №PL/MF/AR 0594909 від 10.10.22, №PL/MF/AR 0594981 від 04.10.22, №PL/MF/AR 0595016 від 10.10.22, які містили неправдиві відомості та стали підставою для неправомірного застосування преференційного режиму, чим вчинив правопорушення, передбачене ст.485 МК України.
ОСОБА_1 на розгляд справи в суд не з`явився, хоча належним чином був повідомлений про час і місце судового розгляду, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, заяв чи клопотань по суті протоколу чи процедури його розгляду не подав.
Представник Волинської митниці під час розгляду протоколу заявив, що вважає доведеною винуватість ОСОБА_1 у вчиненні порушення митних правил, просив накласти стягнення в межах санкції ст.485 МК України.
Дослідження доказів по справі встановлено таке.
Факт ввезення на митну територію України товару - двадцяти чотирьох транспортних засобів (сідельних тягачів - 21 шт, автомобілі легкові 2 шт, автомобіль вантажний 1 шт) і випуск їх у вільний обіг підтверджується доданими до протоколу митними деклараціями типу ІМ40ДЕ №UA205170/2022/17172 від 26.08.2022, №UA205170/2022/18231 від 12.09.2022, №UA205050/2022/57785 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18343 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18436 від 13.09.2022, №UA205050/2022/58215 від 14.09.2022, №UA205050/2022/58229 від 14.09.2022, №UA205050/2022/59645 від 20.09.2022, №UA205170/2022/19282 від 20.09.2022, №UA205140/2022/71312 від 08.10.2022, №UA205170/2022/16744 від 19.08.2022, №UA205170/2022/16863 від 22.08.2022, №UA205170/2022/16861 від 22.08.2022, №UA205170/2022/16862 від 22.08.2022, №UA205170/2022/17247 від 29.08.2022, №UA205170/2022/17589 від 01.09.2022, №UA205170/2022/17601 від 01.09.2022, №UA205050/2022/57773 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18403 від 13.09.2022, №UA205170/2022/18982 від 19.09.2022, №UA205050/2022/60190 від 22.09.2022, №UA205050/2022/61096 від 26.09.2022, №UA205170/2022/20719 від 06.10.2022, №UA205050/2022/66744 від 18.10.2022.
Відправником товарів виступала компанія «CARKAUP OU» (Естонія), отримувачем - ТОВ «КОРД АВТО» (м.Нововолинськ Волинської області).
Відповідно до митних декларацій декларування товару здійснював ОСОБА_1 який згідно з базою даних Державної податкової служби України на дату здійснення указаних поставок був керівником отримувача товарів ТОВ «КОРД АВТО».
У графі 36 митних декларацій заявлена преференція при сплаті мита за митне оформлення товару за кодом 410 (Товари, що ввозяться в Україну та походять з країн ЄС).
Преференція заявлена на підставі сертифікатів з перевезення товару EUR.1 №PL/MF/AR 0594688 від 22.08.22, №PL/MF/AR 0594759 від 07.09.22, №PL/MF/AR 0594769 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594774 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594797 від 12.09.22, №PL/MF/AR 0594802 від 12.09.22, №PL/MF/AR 0594826 від 13.09.22, №PL/MF/AR 0594859 від16.09.22, PL/MF/AR 0594892 від 21.09.22, PL/MF/AR 0594994 від 05.10.22, №PL/MF/AR 0594654 від 17.08.22, №PL/MF/AR 0594659 від 18.08.22, №PL/MF/AR 0594679 від 19.08.22, №PL/MF/AR 0594680 від 19.08.22, №PL/MF/AR 0594708 від 26.08.22, №PL/MF/AR 0594719 від 30.08.22, №PL/MF/AR 0594725 від 30.08.22, №PL/MF/AR 0594772 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594775 від 08.09.22, №PL/MF/AR 0594782 від 09.09.22, №PL/MF/AR 0594847 від 15.09.22, №PL/MF/AR 0594909 від 10.10.22, №PL/MF/AR 0594981 від 04.10.22, №PL/MF/AR 0595016 від 10.10.22.
На ініційовані Волинською митницею в порядку перевірки заявленої преференції запити уповноважений орган Республіки Польща надав відповіді від 27.08.2024 №2401-ІОА.4331.113.2023.JP та №2401-ІОА.4331.114.2023.JP про те, що вище перелічені сертифікати з перевезення EUR.1 не були видані та легалізовані Податковою адміністрацією Польщі Митно-податковою інспекцією в Катовіце (Митне відділення Славкув), у зв`язку із чим товари/продукція, на які поширюється дія зазначених сертифікатів не підпадають під преференційний режим відповідно до положень (правил) Додатку I «Визначення поняття «походження товарів» та методи адміністративного співробітництва до Регіональної конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження» в рамках Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
З огляду на таку інформацію начальник УК та АМП Волинської митниці у доповідній записці від 29.10.2024 № 15/15-03/11130 зазначила, що вказані у вище зазначених 24 сертифікатах EUR.1 товари не відповідають вимогам ст.16 Доповнення І «Визначення поняття походження товарів і методів адміністративного співробітництва» Регіональної конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження, через що доплаті до Державного бюджету підлягають митні платежі в загальній сумі 1500321,56 грн, у тому числі: мито 1250267,97 грн, ПДВ - 250053,59 грн. Для здійснення подальших контрольно-перевірочних заходів у відповідності до положень статей 345-354 МК України запропоновано направити інформацію за місцем реєстрації платника податків ТОВ «КОРД АВТО» до Запорізької митниці.
Направлення інформації саме до Запорізької митниці зумовлене тим, що відповідно до облікової картки ЗЕД з 25 серпня 2024 року місце знаходження ТОВ «КОРД АВТО» зареєстроване в місті Запоріжжя по вулиці Фортечній, буд.4, Олександрівського району.
Запорізька митниця листом від 03.02.2025 № 7.20-1/19/7/468 проінформувала Волинську митницю про неможливість надання акту в порядку проведення контрольно-перевірочних заходів з огляду на положення п/п.1 п.912 та п.934 розділу ХХІ «Прикінцеві та перехідні положення» МК України та постанови Кабінету Міністрів України від 06.12.2022 №1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією», наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією».
Підпункт 1 пункту 912 розділу ХХІ МК України визначає, що тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (крім випадків, передбачених підпунктами 1 і 2 цього пункту):
1) документальні перевірки дотримання вимог законодавства України з питань митної справи, у тому числі щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів, не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються до 1 травня 2024 року, акти (довідки) про результати документальних перевірок, зустрічних звірок, заперечення до актів перевірок та податкові повідомлення-рішення не надсилаються (не вручаються). З 1 травня 2024 року поновлюються на невикористаний строк документальні перевірки, зустрічні звірки, розпочаті та не завершені до 24 лютого 2022 року, крім документальних перевірок, зустрічних звірок, на які пунктом 934 цього розділу встановлено мораторій.
Особливості проведення митними органами документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань митної справи, у тому числі щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів, встановлені пунктом 934 цього розділу.
За змістом пункту 934 розділуХХІ МКУкраїни тимчасово,з 1травня 2024року,діє мораторійна проведеннядокументальних перевірокдотримання вимогзаконодавства Україниз питаньмитної справищодо платниківподатків місцезнаходженням яких станом на дату початку:
можливих бойових дій є територія можливих бойових дій, - до останнього числа місяця, в якому була припинена можливість бойових дій на відповідній території, а в разі зміни платником податків місцезнаходження на іншу територію України - до дати проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження.
Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, визначається у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку.
Відповідно до затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, до указаного Переліку з 01.03.2023 включена Запорізька міська територіальна громада (код UA23060070000082704).
20 березня 2025 року набрав чинності Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 28.02.2025 № 376. До цього Переліку включена Запорізька міська територіальна громада (код UA23060070000082704).
Враховуючи неможливість проведення передбачених ст.ст.345-354 МК України перевірочних заходів через запроваджений мораторій в силу вимог закону Управлінню контролю та адміністрування митних платежів Волинської митниці в межах справи про порушення митних правил доручено здійснити розрахунки митних платежів, які підлягають сплаті при ввезенні товарів за митними деклараціями з урахуванням відповідей уповноваженого митного органу Республіки Польща від 27.08.2024 №2401-ІОА.4331.113.2023.JP та №2401-ІОА.4331.114.2023.JP.
На виконання цього доручення за кожною митною декларацією типу ІМ40ДЕ №UA205170/2022/17172 від 26.08.2022, №UA205170/2022/18231 від 12.09.2022, №UA205050/2022/57785 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18343 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18436 від 13.09.2022, №UA205050/2022/58215 від 14.09.2022, UA205050/2022/58229 від 14.09.2022, №UA205050/2022/59645 від 20.09.2022, №UA205170/2022/19282 від 20.09.2022, №UA205140/2022/71312 від 08.10.2022, UA205170/2022/16744 від 19.08.2022, №UA205170/2022/16863 від 22.08.2022, №UA205170/2022/16861 від 22.08.2022, №UA205170/2022/16862 від 22.08.2022, №UA205170/2022/17247 від 29.08.2022, №UA205170/2022/17589 від 01.09.2022, №UA205170/2022/17601 від 01.09.2022, №UA205050/2022/57773 від 12.09.2022, №UA205170/2022/18403 від 13.09.2022, №UA205170/2022/18982 від 19.09.2022, №UA205050/2022/60190 від 22.09.2022, №UA205050/2022/61096 від 26.09.2022, №UA205170/2022/20719 від 06.10.2022, №UA205050/2022/66744 від 18.10.2022 Управлінням контролю та адміністрування митних платежів Волинської митниці складено довідку-розрахунку, у якій відображено відомості про партію товару, нараховані митні платежі, несплачені митні платежі та їх складові (ввізне мито та ПДВ).
Загальна сума недоплачених митних платежів за цими 24 митними деклараціями складає 1500321,56 грн, з яких: мито 250267,97 грн, ПДВ - 250053,59 грн, що відповідає доповідній записці начальника УК та АМП Волинської митниці від 29.10.2024 № 15/15-03/11130.
Згідно з ч.1 ст.41 МК України документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару (ч.3 ст.41 МК України).
Відповідно до ч.1 ст.43 МК України перевірка документів, що підтверджують країну походження товару, зазначених у статті 41 цього Кодексу, здійснюється відповідно до цієї статті після завершення митного оформлення.
Відповідно до ч.ч.4, 5 ст.280 МК України ввізне мито на товари, митне оформлення яких здійснюється в порядку, встановленому для підприємств, нараховується за ставками, встановленими Митним тарифом України. Ввізне мито є диференційованим щодо товарів, що походять з держав, які спільно з Україною входять до митних союзів або утворюють з нею зони вільної торгівлі. У разі встановлення будь-якого спеціального преференційного митного режиму згідно з міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, застосовуються преференційні ставки ввізного мита, встановлені Митним тарифом України. До товарів, що походять з України або з держав - членів Світової організації торгівлі, або з держав, з якими Україна уклала двосторонні або регіональні угоди щодо режиму найбільшого сприяння, застосовуються пільгові ставки ввізного мита, встановлені Митним тарифом України, якщо інше не встановлено законом. До решти товарів застосовуються повні ставки ввізного мита, встановлені Митним тарифом України.
Частиною 1 статті 281 МК України встановлено, що допускається встановлення тарифних пільг (тарифних преференцій) щодо ставок Митного тарифу України у вигляді звільнення від оподаткування ввізним митом, зниження ставок ввізного мита або встановлення тарифних квот відповідно до законодавства України та для ввезення товарів, що походять з держав, з якими укладено відповідні міжнародні договори.
Відповідно до ч.1 ст.16 Протоколу І Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів: (a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або (b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, - декларація, що надалі іменуватиметься "декларацією інвойс", надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати.
За змістом ч.1 ст.257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Частина восьма статті 257 МК України передбачає, що митне оформлення товарів здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених МК України для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться відомості, у тому числі про країну походження товару.
Стаття 485 МК України визначає відповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їхрозміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
При цьому, статтею 485 МК України передбачено наявність спеціальної протиправної мети неправомірного звільнення від сплати чи зменшення розміру сплати митних платежів, що вказує на те, що це правопорушення може бути вчинено тільки з умисною формою вини, оскільки необережно не можливо заявити неправдиві відомості.
Згідно із ч.2 ст.459 МК України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил … при вчиненні таких порушень підприємствами можуть бути посадові особи цих підприємств.
Пунктом 43 ст.4 МК України визначено, що посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання такими підприємствами вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
Досліджені у справі докази у своїй сукупності достатньо підтверджують той факт, що переміщення в адресу ТОВ «КОРД АВТО» і випуск у вільний обіг товару 24 транспортних засобів за митними деклараціями типу ІМ40ДЕ відбулося з використанням сертифікатів з перевезення товару EUR.1, видача яких під час проведеної перевірки компетентним органом Республіки Польща підтверджена не була, що свідчить про безпідставність заявлення в митних деклараціях преференції за кодом 410 і, як наслідок, неправомірне звільнення від сплати митних платежів в обсязі, передбаченому чинним законодавством України.
Заінтересованою стороною з економічної точки зору у здійсненні поставки товару із використанням сертифікатів з перевезення товару EUR.1 є саме очолюване на той час ОСОБА_1 товариство «КОРД АВТО». Про це також свідчить значний розмір недоплачених до Державного бюджету України митних платежів.
Жодної економічної вигоди у використані указаного сертифіката для продавця товару естонської компанії компанія «CARKAUP OU» по справі не вбачається.
Від дня складання протоколу про порушення митних правил (17 грудня 2024 року) та по дату розгляду справи в суді жодних претензій продавцю товару компанії «CARKAUP OU» компанія покупець ТОВ «КОРД АВТО» з приводу не підтвердження компетентними органами сертифіката з перевезення товару EUR.1 не пред`являло, хоча для цього мало реальну можливість та більш як достатньо часу.
При цьому, на даний час ОСОБА_1 не є керівником ТОВ «КОРД АВТО», однак за даними облікової картки ЗЕД є головним бухгалтером та особою, уповноваженою на роботу з митними органами, на цьому товаристві, а тому безпосередньо міг ініціювати перед керівництвом питання щодо висунення відповідних претензій відправнику товару.
Досліджені в справі докази жодним чином не спростовані, тому є належними і допустимими у підтвердженні фактів і обставин, які підлягають доведенню у цій справі.
З оглядуна положення підпункту 1 пункту 912 та пункту 934 розділу ХХІ МК України, накази Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 та від 28.02.2025 № 376 суд зважує на неможливість реалізації положень статей 345-354 МК України, тому, з метою недопущення уникнення винної особи від відповідальності встановленої законом, при визначенні розміру недоборів митних платежів вважає можливим прийняти до уваги доповідну записку начальника УК та АМП Волинської митниці від 29.10.2024 № 15/15-03/11130 та виконані цим управлінням довідки-розрахунки.
Таким чином, ураховуючи встановлені фактичні обставини справи та норми чинного законодавства, винуватість ОСОБА_1 у вчиненні передбаченого ст.485 МК України порушення митних правил є повністю доведеною поза будь-яким розумним сумнівом, тому він підлягає відповідальності в межах санкції даної норми.
Враховуючи конкретні обставини справи, відсутність обтяжуючих та пом`якшуючих відповідальність обставин, стягнення на ОСОБА_1 слід накласти у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків несплаченої суми митних платежів.
З порушника відповідно до п.5 ч.2 ст.4 Закону України № 3674-VI підлягає стягненню судовий збір у відповідному розмірі.
Керуючись ст.ст.522, 527, 528 МК України,
п о с т а н о в и в :
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст.485 МК України, і накласти на нього стягнення у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 1500321 (один мільйон п`ятсот тисяч триста двадцять одну) гривню 56 копійок.
Штраф в розмірі 1500321 (один мільйон п`ятсот тисяч триста двадцять одна) гривня 56 копійок підлягає стягненню на рахунок UA758999980313010106005003500 в Казначействі України (ЕАП) (ЄДРПОУ 38009371, отримувач ГУК у Волинській області/село Вишнів, код класифікації доходів бюджету 21081100, призначення платежу "адміністративні штрафи та інші санкції "05" Державна митна служба України").
Стягнути з ОСОБА_1 в користь держави 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок судового збору на рахунок UA958999980313161206000003480 в Казначействі України (ЕАП) (отримувач ГУК у Волинській області/місто Любомль, код ЄДРПОУ 38009371, код класифікації доходів бюджету 22030101, призначення платежу "судовий збір").
Постанова протягом десяти днів з дня її винесення може бути оскаржена в апеляційному порядку до Волинського апеляційного суду через Любомльський районний суд.
Суддя Любомльського районного суду
Волинської області О.С. Павлусь
Суд | Любомльський районний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2025 |
Оприлюднено | 27.03.2025 |
Номер документу | 126089650 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів |
Адмінправопорушення
Любомльський районний суд Волинської області
Павлусь О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні