Рішення
від 25.03.2025 по справі 160/17649/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 березня 2025 рокуСправа № 160/17649/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рянської В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження в місті Дніпрі у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, у якій позивач просить:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо неврахування ОСОБА_1 для обчислення розміру пенсії довідок про заробітну плату для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632, № 634 за період з січня 1992 року до червня 2000 року, виданих Приватним акціонерним товариством «Криворіжіндустрбуд»;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 з урахуванням довідок про заробітну плату для обчислення пенсії за період страхового стажу до 01.07.2000 № 632, № 634 від 05.10.2018, виданих Приватним акціонерним товариством «Криворіжіндустрбуд», починаючи з дати призначення пенсії 29.01.2023, з урахуванням раніше виплачених сум.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області та з 29.01.2023 отримує пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування». При обчисленні його пенсії не було враховано подані разом із заявою про призначення пенсії довідки про заробітну плату № 632, № 634 від 05.10.2018, видані Приватним акціонерним товариством «Криворіжіндустрбуд». На звернення позивача щодо врахування зазначених довідок його повідомлено про те, що довідки не підтверджені первинними документами, тому підлягають перевірці. 24.05.2023 позивач подав заяву про прискорення перевірки вказаних довідок, на яку отримав відповідь про те, що у разі надходження інформації щодо можливості проведення контрольного заходу перевірку буде проведено невідкладно. 21.02.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про перерахунок пенсії з урахуванням заробітної плати згідно з довідками № 632, № 634 від 05.10.2018, однак відповідач відмовив у проведенні перерахунку у зв`язку з неможливістю проведення перевірки довідок. Позивач вважає протиправною оскаржувану бездіяльність відповідача. Зазначає, що довідки було видано на підставі вказаних у них первинних документів за періоди роботи, що підтверджуються записами у трудовій книжці. Неможливість проведення відповідачем перевірки довідок не може бути підставою для обмеження права позивача на отримання належної пенсії.

Ухвалою суду від 08.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, встановлено сторонам строки для подання заяв по суті справи, витребувано у Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області належним чином засвідчену копію матеріалів пенсійної справи позивача.

Копію ухвали від 08.07.2024 доставлено до електронного кабінету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області 09.07.2024, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.

Станом на час розгляду справи від відповідача до суду відзив не надійшов. Відповідно до частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також КАС України) у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

26.07.2024 надійшло клопотання відповідача про долучення до матеріалів справи копії матеріалів з пенсійної справи позивача.

Зважаючи на те, що відповідача було належним чином повідомлено про відкриття провадження у справі, своїм правом на подання відзиву відповідач не скористався, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи та надані докази, проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов таких висновків.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області та отримує пенсію за віком відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», призначену з 29.01.2023, що підтверджується матеріалами його пенсійної справи.

До заяви про призначення пенсії від 02.02.2023 ОСОБА_1 було додано довідки про заробіток для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632 та № 634, видані Приватним акціонерним товариством «КРИВОРІЖІНДУСТРБУД».

У довідці № 632 від 05.10.2018 зазначено відомості щодо заробітної плати ОСОБА_1 за період січень 1998 року червень 2000 року (наявна інформація про нарахування заробітної плати за січень-вересень 1998 року, лютий 1999 року), у довідці № 634 від 05.10.2018 - відомості щодо заробітної плати за період січень 1992 року грудень 1997 року (відсутня інформація про нарахування заробітної плати за грудень 1997 року), вказано, що на всі виплати нараховані страхові внески, довідки видано на підставі особових рахунків за 1992-2000 рр. Також у довідках зазначено про відсутність заперечення проти проведення перевірки первинних документів за вказаний у ній період.

Матеріали справи містять видані Приватним акціонерним товариством «КРИВОРІЖІНДУСТРБУД» довідки від 05.10.2018 № 633 та № 635, у яких зазначено, що розрахункові листи за період 1992-2000 рр., на підставі яких видано довідки про заробіток для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632 та № 634, перебувають на зберіганні у ПрАТ «КРИВОРІЖІНДУСТРБУД»

У трудовій книжці позивача серії НОМЕР_1 , заповненій вперше 15.10.1984, містяться у тому числі записи №№ 6-9 про роботу з 01.06.1987 в «СУ-4 «Отделстрой» треста «Криворожиндустрой»» (так вказано у трудовій книжці), перетвореному 14.07.1997 на ЗАТ «Криворіжіндустрбуд», до 19.10.1998.

Наступний запис № 10, датований 08.12.2008, про прийняття позивача на роботу до Будівельного управління ЗАТ «Криворіжіндустрбуд», у подальшому перетвореного на ПАТ «Криворіжіндустрбуд» (запис № 11) та перейменованого на ПрАТ «Криворіжіндустрбуд» (запис № 12), з якого ОСОБА_1 звільнено 10.05.2018 (запис № 13).

Листом Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області № 28980-22190/Д-01/8-0400/23 від 22.06.2023 на звернення позивача від 24.05.2023 про прискорення перевірки довідок від 05.10.2018 № 632 та № 634 повідомлено, що вказані довідки надійшли до відділу контрольно-перевірочної роботи № 3 06.02.2023. Оскільки з 29.11.2021 ПрАТ «Криворіжіндустрбуд» (код ЄДРПОУ 01239186) перебуває у стані припинення, позапланові перевірки достовірності документів для призначення пенсій проводяться за погодженням з ліквідатором підприємства. На лист від 26.05.2023 щодо погодження дозволу на проведення перевірки довідок, запланованої на червень 2023 року, відповідь не отримано. У разі надходження інформації щодо можливості проведення контрольного заходу перевірку буде проведено невідкладно.

Позивач звернувся до відповідача із заявою від 21.02.2024 про перерахунок пенсії з урахуванням заробітної плати, зазначеної у довідках від 05.10.2018 № 632 та № 634.

Листом Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області № 16211-10330/Д-01/8-0400/24 від 15.03.2024 на звернення позивача від 21.02.2024 повідомлено, що 23.06.2023 відповідачем отримано лист ліквідатора ПрАТ «Криворіжіндустрбуд» від 20.06.2023 № 02-31/315 щодо неможливості проведення перевірок у зв`язку з перебуванням первинних документів на опрацюванні архівного відділу виконкому Криворізької міської ради. Відповідач у листі зазначив, що проведення перевірки довідок від 05.10.2018 № 632 та № 634 є неможливим. Розрахунок пенсії з урахуванням заробітної плати може бути проведено після проведення перевірки вказаних довідок про заробітну плату.

Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 40 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж, починаючи з 1 липня 2000 року, становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.

Для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше, а для обчислення частини пенсії за період страхового стажу після набрання чинності цим Законом - на умовах, передбачених абзацом першим цієї частини.

Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку.

Таким чином, для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше, а для обчислення частини пенсії за період страхового стажу після набрання чинності цим Законом - на умовах, передбачених абзацом першим цієї частини.

Єдиною і обов`язковою умовою для обчислення пенсії з урахуванням заробітної плати за період роботи до 01 липня 2000 року є підтвердження нарахування такої заробітної плати первинними документами, зокрема, виписок з особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працювала особа, яка звертається за пенсією.

Така правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 17.08.2023 у справі № 808/1771/18.

Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону № 1058-IV розмір пенсії за віком визначається за формулою: П = Зп х Кс, де: П - розмір пенсії, у гривнях; Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону, з якої обчислюється пенсія, у гривнях; Кс - коефіцієнт страхового стажу застрахованої особи, визначений відповідно до статті 25 цього Закону.

За змістом статті 44 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (тут і далі у редакції на час виникнення спірних правовідносин) призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом.

Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії здійснюється шляхом подання заяви та інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсії, до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженої особи застрахованою особою особисто або через законного представника недієздатної особи, особи, дієздатність якої обмежена, малолітньої або неповнолітньої особи.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії визначається правлінням Пенсійного фонду за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.

Відповідно до ч. 4 ст. 45 цього Закону перерахунок призначеної пенсії, крім випадків, передбачених частиною першою статті 35, частиною другою статті 38, частиною третьою статті 42 і частиною п`ятою статті 48 цього Закону, провадиться в такі строки:

у разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії, якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано ним після 15 числа;

у разі настання обставин, які тягнуть за собою зменшення пенсії, - з першого числа місяця, в якому настали ці обставини, якщо вони мали місце до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо вони мали місце після 15 числа.

Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону № 1058-IV документи про призначення (перерахунок) пенсії розглядає територіальний орган Пенсійного фонду та не пізніше 10 днів з дня їх надходження приймає рішення про призначення (перерахунок) або про відмову в призначенні (перерахунку) пенсії. Цей строк може бути продовжено за рішенням керівника територіального органу Пенсійного фонду України на строк проведення додаткової перевірки достовірності відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умов їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством, для визначення права на пенсію, але не більше ніж на 15 днів.

Питання щодо подання та оформлення документів для призначення та перерахунку пенсій урегульовано Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 № 22-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за № 1566/11846 (далі Порядок № 22-1, у редакції на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до пункту 1.1 розділу І Порядку № 22-1 заява про перерахунок пенсії подається заявником до територіального органу Пенсійного фонду України (далі - орган, що призначає пенсію).

Згідно з пунктом 1.8 розділу І Порядку № 22-1 днем звернення за перерахунком пенсії вважається день прийняття органом, що призначає пенсію, заяви з усіма необхідними документами (у разі подання заяви через вебпортал або засобами Порталу Дія - дата реєстрації заяви зі сканованими копіями документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів).

Відповідно до п. 2.10 розділу ІІ Порядку № 22-1 довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працювала особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Згідно з пунктом 4.1 розділу IV Порядку № 22-1 заяви, що подаються особами відповідно до цього Порядку, реєструються в електронному журналі звернень органу, що призначає пенсію. Заяви про перерахунок пенсії приймаються органом, що призначає пенсію, за наявності в особи всіх необхідних документів. Рішення за результатами розгляду заяви підписується керівником органу, що призначає пенсію (іншою посадовою особою, визначеною відповідно до наказу керівника органу, що призначає пенсію, щодо розподілу обов`язків), та зберігається в електронній пенсійній справі особи. Рішення за результатами розгляду заяви та поданих документів органом, що призначає пенсію, приймається не пізніше 10 днів після надходження заяви. Цей строк може бути продовжено за рішенням керівника органу, що призначає пенсію, на строк проведення додаткової перевірки достовірності відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умов їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством, для визначення права на пенсію, але не більше ніж на 15 днів.

Пунктом 4.2 розділу IV Порядку № 22-1 передбачено, що після реєстрації заяви та сканування копій документів засобами програмного забезпечення за принципом екстериторіальності визначається структурний підрозділ органу, що призначає пенсію, який формує атрибути сканованих документів (із зазначенням часу їх створення), електронну пенсійну справу.

Відповідно до пункту 4.10 розділу IV Порядку № 22-1 після призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший вид електронна пенсійна справа засобами програмного забезпечення передається до органу, що призначає пенсію, за місцем фактичного проживання особи, за місцезнаходженням установи виконання покарань, де відбуває покарання засуджений до позбавлення (обмеження) волі, для здійснення виплати пенсії.

У постанові від 12.04.2021 у справі № 219/4550/17 Верховний Суд зазначив, що посилання відповідача в обґрунтування касаційної скарги на неможливість врахування заробітної плати в зв`язку з неможливістю проведення перевірки обґрунтованості її видачі є безпідставним і висновки судів попередніх інстанцій не спростовує, оскільки надана позивачем довідка містила посилання на особові рахунки, як на первинні документи, на підставі яких вона видана, підприємство, яке її видало на той час перебувало на обліку, а тому підстави для проведення перевірки поданої довідки у відповідача були відсутні.

Такий правовий висновок було також підтримано Верховним Судом у постанові від 26.10.2022 у справі № 808/1735/18.

Під час розгляду справи, що розглядається, судом встановлено, що довідки про заробітну плату для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632 та № 634, на підставі яких позивач просив здійснити обчислення пенсії, видано на підставі особових рахунків за 1992-2000 роки, які в даному випадку і є первинними документами. ПрАТ «Криворіжіндустрбуд» перебуває у стані припинення, про що 29.11.2021 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис № 1002271410050004046 на підставі судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом. Тому суд дійшов висновку про наявність підстав для врахування зазначених довідок при обчисленні пенсії позивача.

Посилання відповідача на неможливість врахування заробітної плати у зв`язку з неможливістю проведення перевірки обґрунтованості видачі довідок є безпідставним, оскільки надані позивачем довідки містили посилання на особові рахунки, як на первинні документи, на підставі яких їх видано. Довідки засвідчено печаткою ПрАТ «Криворіжіндустрбуд», підписами голови правління і головного бухгалтера, та містять відомості про фактичну суму заробітної плати позивача за періоди його роботи з січня 1992 року до листопада 1997 року, з січня до вересня 1998 року.

Відповідач факт роботи позивача з 01.06.1987 до 19.10.1998 у тресті «Криворожиндустрой», перетвореному у липні 1997 року на ЗАТ «Криворіжіндустрбуд», не заперечує.

Довідки від 05.10.2018 № 632 та № 634 відображують суми заробітної плати позивача, отриманої у відповідний період, інформацію про роботодавця (податкового агента), отримані доходи, сплачені податки.

Отже, відповідачем протиправно не проведено обчислення пенсії позивача з урахуванням зазначених довідок, які було подано із заявою про призначення пенсії.

Будь-яких належних доказів невідповідності змісту довідок, доказів їх недостовірності відповідачем до суду не надано, як і доказів неможливості проведення перевірки обґрунтованості видачі довідок, про які зазначено у листі відповідача № 16211-10330/Д-01/8-0400/24 від 15.03.2024. Правом на подання відзиву відповідач не скористався.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не доведено правомірності своїх дій у спірних правовідносинах.

За таких обставин наявні підстави для задоволення позовних вимог про визнання протиправною бездіяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо неврахування для обчислення розміру пенсії ОСОБА_1 довідок про заробітну плату для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632, № 634, виданих Приватним акціонерним товариством «Криворіжіндустрбуд», та зобов`язання відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 з 29.01.2023 з урахуванням вказаних довідок.

Враховуючи встановлені судом обставини справи, наведені норми законодавства та правові висновки Верховного Суду, суд дійшов висновку про задоволення позову.

За подання позовної заяви позивачем сплачено судовий збір у сумі 1211,20 грн, що підтверджується квитанцією № 21 від 04.04.2024.

Відповідно до статті 139 КАС України за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягають стягненню документально підтверджені судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1211,20 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 9, 77, 90, 139, 243, 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області щодо неврахування для обчислення розміру пенсії ОСОБА_1 довідок про заробітну плату для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632, № 634, виданих Приватним акціонерним товариством «Криворіжіндустрбуд».

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 з 29.01.2023 з урахуванням довідок про заробітну плату для обчислення пенсії від 05.10.2018 № 632, № 634, виданих Приватним акціонерним товариством «Криворіжіндустрбуд».

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на користь ОСОБА_1 витрати зі сплати судового збору в сумі 1211,20 грн (одна тисяча двісті одинадцять гривень 20 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Позивач: ОСОБА_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 .

Відповідач: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, місцезнаходження: 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, код ЄДРПОУ 21910427.

Повний текст рішення складено 25.03.2025.

Суддя В.В. Рянська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.03.2025
Оприлюднено27.03.2025
Номер документу126096658
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —160/17649/24

Ухвала від 14.05.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 25.04.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Рішення від 25.03.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рянська Вікторія В'ячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні