КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
05 березня 2025 року м. Київ № 320/3277/25
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в м. Києві адміністративний позов КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування пункту 2 постанови від 24.12.2024 №2302,-
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулося КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода» з позовом, в якому просить:
-визнати протиправними дії Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг в частині обмежень дії тарифів для населення, встановлених для КП «Водоканал м. Ужгорода» тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на 2025 рік згідно постанови НКРЕКП від 24.12.2024 №2302 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода»;
-визнати протиправним та скасувати пункт 2 постанови НКРЕКП від 24.12.2024 №2302 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода».
Пунктом 3 ч. 1 ст. 171 КАС України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 160, 161, 172 цього Кодексу, яка містить перелік загальних для всіх позовних заяв елементів (реквізитів), що дають необхідну інформацію для вирішення судом питання про відкриття провадження в адміністративній справі.
Дослідивши позовну заяву та додані до неї документи, суд дійшов висновку, що позовна заява підлягає залишенню без руху у зв`язку з наступним.
Так, зі змісту ч.5 ст. 160 КАС України слідує, що у позовній заяві зазначається:
- зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
- виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
Згідно ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом:
1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень;
2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень;
3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій;
4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії;
5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень.
Позивач просить суд, зокрема, визнати протиправними дії Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг в частині обмежень дії тарифів для населення, встановлених для КП «Водоканал м. Ужгорода» тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на 2025 рік згідно постанови НКРЕКП від 24.12.2024 №2302 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода».
Суд звертає увагу, що позивачем не зазначено, які саме дії відповідача позивач просить визнати протиправними.
За таких обставин, позивачу необхідно уточнити позовні вимоги та надати нормативно-правове обґрунтування позовних вимог.
Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Зазначені вище обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам ст. 161 КАС України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначає недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлює строк, достатній для усунення недоліків.
Отже, позовна заява підлягає залишенню без руху з наданням позивачці часу для усунення зазначених недоліків.
Вказані недоліки повинні бути усунені у десятиденний строк з дня вручення позивачу копії даної ухвали.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Позовну заяву КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування пункту 2 постанови від 24.12.2024 №2302 залишити без руху.
Встановити позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня вручення копії даної ухвали.
Роз`яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
Копію ухвали надіслати позивачеві.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Лапій С.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2025 |
Оприлюднено | 27.03.2025 |
Номер документу | 126098205 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лапій С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні