Герб України

Ухвала від 24.03.2025 по справі 463/2507/25

Личаківський районний суд м.львова

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа №463/2507/25

Провадження №1-кс/463/2810/25

У Х В А Л А

24 березня 2025 року слідчий суддя Личаківського районногосуду м.Львова ОСОБА_1 ,з участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,прокурора ОСОБА_3 ,детектива ОСОБА_4 ,захисника ОСОБА_5 , підозрюваного ОСОБА_6 , розглянувши клопотання старшого детектива Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки у Львівській області ОСОБА_4 , про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою із визначенням розміру застави, щодо

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянинаУкраїни,проживаючого заадресою: АДРЕСА_1 ,який підозрюєтьсяу вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, -

встановив:

слідчий, як сторона кримінального провадження, звернувся з клопотанням до слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова, погодженим з прокурором про обрання підозрюваному ОСОБА_6 запобіжного заходу у виді тримання під вартою строком 60 днів із можливістю внесення застави у розмірі 1 998 480 грн.

Клопотання мотивує тим, що детективами Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління Бюро економічної безпеки у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12024140000000871 від 04.09.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що директор ДП Державний інститут проектування міст «Містопроект» (ЄДРПОУ 02497909) ОСОБА_6 завищив вартість робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Нове будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча лікарня «Охмадит» на вулиці Джорджа Вашингтона, 6 у м. Львові», розробленої на підставі договору від 25.01.2022 № ПД/1868-11/1-22, шляхом відображення завищених розрахункових показників площ об`єкта проектування та безпідставно застосованих підвищуючих коефіцієнтів, що стосуються особливих архітектурних та містобудівних вимог в кошторисах № 1-7, які формують зведений кошторис № 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, який є додатком вищевказаного договору, а також в частковому невиконанні умов вказаного договору, що спричинило збитки на загальну суму 3 991 305,01 грн., за наступних обставин.

Так, в період часу з 17.05.2021 по 01.12.2022 ОСОБА_6 виконував обов`язки директора ДП «Містопроект».

Надалі, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.12.2022 № 491К/ОС, ОСОБА_6 з 02.12.2022 призначено на посаду директора ДП «Містопроект» на умовах контракту, укладеного на термін з 02.12.2022 по 01.12.2026.

Згідно умов контракту від 01.12.2022 № 11 укладеного Міністерством розвитку громад та територій України в особі виконувача обов`язків Міністра розвитку громад та територій України ОСОБА_7 з директором ДП «Містопроект» ОСОБА_6 , останній є уповноваженим представником Державного підприємства під час реалізації повноважень, функцій, обов`язків, передбачених актами законодавства, статутом Державного підприємства, іншими нормативними документами. Крім цього, директор ДП «Містопроект» ОСОБА_6 здійснює функції відповідно до законодавства та статуту підприємства, поточне (оперативне) керівництво підприємством, організовує його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, а також забезпечує виконання завдань Державного підприємства, передбачених законодавством, статутом та цим контрактом.

При цьому встановлено, що 30.11.2021 Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 23948842) (далі УКБ ЛОДА або Замовник) в електронній системі закупівель Prozorro (UA-2021-11-30-011775-c) опубліковано оголошення про відкриття торгів, а предметом закупівлі визначено роботи щодо «Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охматдит». 13.01.2022 уповноваженою особою УКБ ЛОДА учасника ДП «Містопроект» визначено переможцем вищезазначеної закупівлі з ціновою пропозицією 19 730 103,00 грн з ПДВ.

25.01.2022 між УКБ ЛОДА в особі начальника управління ОСОБА_8 з однієї сторони та ДП «Містопроект» в особі виконувача обов`язків директора ОСОБА_6 укладено договір № ПД/1868-11/1-22 про виконання робіт з інженерного проектування (далі договір).

Згідно протоколу погодження договірної ціни на виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит» (додаток №1), сторонами досягнуто згоди про розмір договірної ціни на виконання проектно-кошторисної документації в сумі 19 730 103,00 грн. Вказаний протокол є підставою для проведення взаємних розрахунків та платежів між замовником та виконавцем.

Вихідними даними для проектування зазначено містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради про затвердження містобудівних умов та обмежень, завдання на проектування, медичне завдання, матеріали інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, нормативні документи.

У завданні на проектуванні (додаток 4) передбачені вимоги до проектної документації, як стадійність проектування з визначеннями затверджуваної стадії. Проектування три стадійне та складається з стадії «ЕП» (ескізний проект), стадія «П» (проект) затверджувальна частина, стадія «Р» (робоча документація).

Також, передбачені основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об`єкта.

Відповідно до зведеного кошторису № 1 (додаток № 2) на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи з «Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит», ДП «Містопроект» сформовано сім розділів проектно-кошторисної документації за стадіями проектування, а саме: кошторис № 1 на вишукувальні роботи (інженерно-геодезичні), кошторис № 2 на вишукувальні роботи (інженерно-геологічні), кошторис № 3 ескізний проект (центр медицини дитинства), кошторис № 4 проект (центр медицини дитинства), кошторис № 5 проект (ОВНС, енергоефективність, енергозбереження, інженерно-технічні засоби та інше), кошторис № 6 проект (погодження проекту зі службами, які експлуатують підземні і надземні комунікації), кошторис № 7 робоча документація (центр медицини дитинства). По кожному із перелічених розділів проектно-кошторисної документації окремо наведені розрахунки вартості проведених робіт.

Так, у точно невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 25.01.2022, у ОСОБА_6 виник намір на привласнення бюджетних коштів при здійсненні робіт з «Виготовлення проектно-кошторисної документації щодо будівництва нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит», а саме: у внесенні завищених розрахункових показників площ об`єкта проектування та безпідставно застосованих підвищуючих коефіцієнтів, які стосуються особливих архітектурних та містобудівних вимог в кошторисах № 1-7, які формують Зведений кошторис № 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, який є додатком до договору від 25.01.2022 № ПД/1868-11/1-22, а також у частковому не виконанні його умов.

Крім цього встановлено, що для розрахунку вартості робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит», ДП «Містопроект» використано метод на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, який передбачений п.1.3. «Настанови з визначення вартості проектних робіт науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» згідно наказу від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» виданий Міністерством розвитку громад та територій України (далі Настанова), якою визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості проектних робіт науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.

Кошторисна вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт за збірниками цін визначаються за кошторисами, які складаються за формою, наведеною в додатку 4 Настанови.

Так, ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи з корисливих мотивів з метою привласнення бюджетних коштів, достовірно знаючи, що кошторисна вартість робіт за виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво формується на підставі основних техніко-економічних показників об`єкта, затвердив та забезпечив складання зведеного кошторису №1 (з додатками) на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, що є додатком до договору від 25.01.2022 № ПД/1868-11/1-22 із завідомо завищеними розрахунковими показниками площ об`єкта проектування та безпідставно застосованими завищеними коефіцієнтами, що стосуються особливих архітектурних та містобудівних вимог.

Крім цього, ОСОБА_6 у точно невстановлені досудовим розслідувань час та місці, але не пізніше 25.01.2022, забезпечив надання начальнику планово-економічного відділу ОСОБА_9 неправдивих (завищених) техніко-економічних показників об`єкта.

В подальшому, ОСОБА_9 (яка не була обізнана з кримінально протиправними намірами ОСОБА_6 ) у точно невстановлені досудовим розслідувань час та місці, на підставі отриманих вихідних даних, складено зведений кошторис № 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит» (Форма № 1-П), кошторис 1 на вишукувальні роботи інженерно-геодезичні (вишукування) (Форма № 2-П), кошторис 3 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи ескізний проект (Форма № 2-П), кошторис 4 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи проект виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит» (Форма № 2-П) та кошторис 7 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи робоча документація (Форма № 2-П), які підписано в графі «Кошторис склав ОСОБА_9 ».

Так, при складанні кошторису № 1 на вишукувальні роботи (етап-«Інженерно-геодезичні вишукування»), застосовано розрахунковий показник площі земельної ділянки в розмірі 8,65 га, що суперечить вихідним даним на проектування, оскільки площа земельної ділянки становить 3,3031 га.

При складанні кошторису № 3 на проєктні, науково-проєктні, вишукувальні роботи (етап «Ескізний проект»), в п. 1 кошторису «Центр медицини дитинства» застосовано розрахунковий показник загальної площі 29 000 м2, що не відповідає дійсності, оскільки необхідно було прийняти розрахунковий показник 23 649,18 м2, в п. 4 «Закрита багатоповерхова стоянка» автотранспорту застосовано розрахунковий показник в розмірі 4 300 м2, що суперечить площі згідно основних техніко-економічних показників об`єкта проектування та становить 3 402,17 м2, в п. 8. «Дитячий фізкультурно-оздоровчий майданчик» застосовано розрахунковий показник 2 елементи, що суперечить кількості, відображеній в проектній документації, де зазначено 1 елемент. В п. 11 «Установки пожежної сигналізації, що захищають об`єкт площею» понад 21 000 до 25 000м2, в п. 12 «При визначенні вартості проектування пожежної сигналізації, що захищають об`єкт площею більш 25 000 м2, в п. 17 «Внутрішній протипожежний водопровід, що захищають об`єкт площею понад 28 000 до 33 000м2 застосовано розрахунковий показник 29 000 м2 загальної площі, що не відповідає дійсності, так як загальна площа будівель та споруд, що планується для нового будівництва становить 27 051,35 м2. В п. 15 «Спринклерні установки водяного і пінного пожежогасіння паркінгу, що захищають об`єкт площею понад 2 000 4 000 м2» та в п. 18 «Внутрішній протипожежний водопровід, що захищають об`єкт площею 4 000 6 000 м2» невірно застосовано розрахунковий показник в розмірі 4 000 м2, оскільки проектована площа становить 3 402,17 м2.

Аналогічно до вищезазначеного, невірно підібрано розрахункові показники при визначені вартості п. п. 1, 4, 8, 12, 15, 17, 18 кошторису № 4 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи (етап «Проект») та кошторису № 7 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи (етап «Робоча документація»). При цьому безпідставно враховано завищені коефіцієнти, що стосується особливих архітектурних та містобудівних вимог, а саме коефіцієнти 1,15 та 1,3.

У свою чергу, ОСОБА_6 , переслідуючи злочинний умисел та корисливий мотив на привласнення бюджетних коштів, зловживаючи своїм службовим становищем, у точно невстановлені досудовим розслідувань час та місці, але не пізніше 25.01.2022, достовірно знаючи про вказані неправдиві (завищенні) техніко-економічні показники об`єкта та вартість виконання робіт, підписав «Зведений кошторис № 1» на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит» (Форма № 1-П), Кошторис 1 на вишукувальні роботи інженерно-геодезичні (вишукування) (Форма № 2-П), Кошторис 3 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи ескізний проект (Форма № 2-П), Кошторис 4 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи проект виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нового хірургічного корпусу КНП ЛОР «Охмадит» (Форма № 2-П) та Кошторис 7 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи робоча документація (Форма № 2-П) своїм особистим підписом в графах «Керівник проектної організації» та «Головний архітектор проекту», після чого завірив відтиском печатки ДП «Містопроект», чим надав таким документам обов`язкових реквізитів.

Дані документи відповідно до п. 10.8 Договору від 25.01.2022 № ПД/1868-11/1-22 разом з календарним планом, завданням на проектування та протоколом погодження договірної ціни є додатками до вказаного договору, являються невід`ємними його частинами, та на підставі яких обґрунтовано розмір договірної ціни в сумі 19 730 103, 00 грн. (з ПДВ), що є підставою для проведення взаємних розрахунків та платежів між замовником та виконавцем.

За наведених обставин завищення вартості робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту «Нове будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча лікарня «Охмадит» на вулиці Джорджа Вашингтона, 6 у м. Львові» становить 3 608 536,87 грн з ПДВ.

Окрім цього, в проектній документації відсутні проектні рішення, що передбачають влаштування відділення раннього дитинства, інфекційного відділення, що передбачені завданням на проектування та медичним завданням, інженерно-геодезичні вишукування передбачені кошторисом № 1 на вишукувальні роботи у тому числі геодезична зйомка в М 1:2000 та топографо-геодезична зйомка в М 1:500, що передбачені п. 10 завдання на проектування, енергетичний сертифікат, передбачений п. 3 кошторису № 5 на виконання робіт стадії проект, план ліквідації аварійних ситуацій передбачений п. 8 в кошторису № 5 на виконання стадії проект, декларація безпеки, розробка якої передбачена п. 9 кошторису № 5 на виконання робіт стадії проект, проектні рішенні влаштування споруди для розміщення станції лікувальних газів, проектування якої передбачені п. 6 кошторисів № 3 стадії «Ескізний проект» № 7 стадії «Робоча документація».

Також, проектною документацією передбачено три пускових комплекси будівництва усупереч п. 14 завдання на проектування, яким передбачено необхідність проектування будівництва об`єкту в одну чергу, без виділення пускових комплексів, а в кошторисній документації не передбачені додаткові витрати на виконання будівельних робіт в літній та зимовий період, що суперечить п. 13 завдання на проектування.

За наведених обставин, зазначені невідповідності призвели до завищення коштів за проведення робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об`єкту «Нове будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча лікарня «Охмадит» на вулиці Джорджа Вашингтона, 6 у м. Львові» на суму 382 768,14 грн з ПДВ.

У подальшому, ОСОБА_6 , у точно не встановлені досудовим розслідування час та місці, але не пізніше 13.12.2022, передав до УКБ ЛОДА Акти від 13.12.2022 № 34-11 та №34-12 здачі-приймання виконаних робіт проектно-кошторисної документації.

В свою чергу начальник УКБ ЛОДА, отримавши вказані документи, підписані ОСОБА_6 , підписав їх особистим підписом та завірив відтиском печатки УКБ ЛОДА.

В подальшому, 19.12.2022 УКБ ЛОДА до УДКСУ у Львівській області подано Акти від 13.12.2022 № 34-11 та № 34-12 здачі-приймання виконаних робіт проектно-кошторисної документації, а також платіжні доручення від 13.12.2022 № 1 та № 2.

Цього ж дня, на підставі вказаних Актів здачі-приймання виконаних робіт проектно-кошторисної документації та платіжних доручень, УДКСУ у Львівській області здійснено перерахунок коштів у сумі 5 359 986,59 грн та 4 535 613,41 грн на банківський рахунок ДП «Містопроект» НОМЕР_1 , відкритий в АТ КБ «Приватбанк».

Крім цього, ОСОБА_6 , у точно не встановлені досудовим розслідування час та місці, але не пізніше 24.07.2023, передав до УКБ ЛОДА Акт від 24.07.2023 № 16-11 здачі-приймання виконаних робіт проектно-кошторисної документації.

В свою чергу тимчасово виконувач обов`язків начальника УКБ ЛОДА, отримавши вказаний документ, підписаний ОСОБА_6 , підписав його особистим підписом та завірив відтиском печатки УКБ ЛОДА.

В подальшому, 26.07.2023 УКБ ЛОДА до УДКСУ у Львівській області подано Акт від 24.07.2023 № 16-11 здачі-приймання виконаних робіт проектно-кошторисної документації, а також платіжну інструкцію від 24.07.2023 № 2.

Цього ж дня, на підставі вказаного акту та платіжної інструкції, ГУДКСУ у Львівській області здійснено перерахунок коштів у сумі 9 834 503,00 грн на банківський рахунок ДП «Містопроект» НОМЕР_1 , відкритий в АТ КБ «Приватбанк».

За наведених обставин, внаслідок вчинення у вказаний спосіб кримінально протиправних дій, директор ДП «Містопроект» ОСОБА_6 , у період часу з січня 2022 по 24.07.2023, діючи умисно, з корисливих мотивів з метою отримання незаконного прибутку, привласнив бюджетні кошти в сумі 3 991 305,01 грн., що згідно п. 4 примітки до ст. 185 КК України в шістсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, тобто є особливо великим розміром, тим самим заволодівши бюджетними коштами на зазначену суму.

Таким чином, ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Враховуючи наявність ризиків передбачених ст.177 КПК України просить клопотання задоволити.

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, пояснив, що у ході досудового розслідування, встановлена наявність ризиків, передбачених ч.1 ст.177 КПК України, а саме можливість підозрюваного переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду, так як підозрюваний обізнаний про можливу міру покарання у виді позбавленням волі на строк від 7 до 12 років, незаконно впливати на учасників кримінального провадження у цьому ж кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Захисник в судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечив, зазначив що підозра необґрунтована, просить відмовити в задоволенні клопотання.

Підозрюваний в судовому засіданні підтримав думку захисника.

Заслухавши пояснення прокурора, захисника, підозрюваного, оглянувши та перевіривши надані матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

До Єдиного реєстру досудового розслідування внесені дані за вказаним вище злочином з правовою кваліфікацією за ч. 2 ст. 199, ч. 2 ст. 15 ч. 2 ст. 199, ч. 2 ст. 15 ч. 3 ст. 199, ч. 3 ст. 199 КК України та розпочато кримінальне провадження №.72024142400000018 від 28.08.2024 року.

21.03.2025 ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191 КК України.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_6 у вчиненні інкримінованого йому правопорушення, повністю підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:

- Протоколом тимчасового доступу до речей і документів від 04.11.2024, які перебувають у володінні КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр» (ЄДРПОУ-20761103);

- Протоколом обшуку від 03.10.2024 у приміщеннях Управління капітального будівництва Львівської обласної військової адміністрації, що за адресою: м. Львів, вул. М. Скорика, 17 (ЄДРПОУ-04056049), та вилученими відповідно до вказаного в ньому переліку документами, такими як:

- Акти здачі приймання виконаних проектно-кошторисної документації №34-11 від 13.12.2022, №34-12 від 13.12.2022, №16-11 від 24.07.2023;

- Платіжні доручення №1 від 13.12.2022, №2 від 13.12.2022, платіжна інструкція №2 від 24.07.2023;

- Протоколом обшуку від 03.10.2024 у приміщеннях ДП Державний інститут проектування міст «Містопроект» (ЄДРПОУ-02497909), за адресою: м. Львів, вул. Г.Чупринки, 71, та вилученими відповідно до вказаного в ньому переліку документами, такими як:

- Наказ про призначення на посаду директора ДП «Містопроект» №441К/ОС від 01.12.2022;

- Контракт №11 з директором ДП «Містопроект» від 01.12.2022;

- Наказ №61-К/ОС від 07.12.2022 про надання першого та другого підписів фінансових документів;

- Договір №ПД/1868-11/1-22 від 25.01.2022 з додатками та додатковими угодами;

- Акти здачі приймання виконаних проектно-кошторисної документації №34-11, №34-12, №16-11;

- Висновком спеціаліста Західного офісу Держаудитслужби від 21.11.2024;

- Висновком експерта за результатами проведення судово будівельно-технічної експертизи від 15.01.2025 №4755-Е;

- Висновком експерта за результатами проведення додаткової судово будівельно-технічної експертизи від 12.02.2025 №467-Е;

- Протоколом допиту свідка ОСОБА_9 від 18.02.2025;

- Протоколом допиту свідка ОСОБА_10 від 19.02.2025;

- Протоколом огляду від 14.03.2025;

Таким чином вважаю, що в ході розгляду клопотання було доведено наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_6 у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

У відповідності до п. 4 ч. 2 ст.183 КПК України, запобіжний захід у вигляді тримання під вартою може бути застосований до раніше не судимої особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину, за який законом передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк понад п`ять років.

ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні особливо тяжкого злочину, за який передбачене покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 7 до 12 років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

Запобіжні заходи у кримінальному провадженні обмежують права особи на свободу та особисту недоторканість, гарантовані ст.5 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, а тому можуть бути застосовані тільки за наявності законної мети та підстав, визначених КПК України, з врахуванням відповідної практики Європейського суду з прав людини.

В п.36 Рішення від 20.05.2010р., яке ухвалено у справі «Москаленко проти України» (заява № 37466/04) Європейський суд з прав людини зазначив, що суворість покарання, яке може бути призначено, є належним елементом при оцінці ризику переховування від суду чи скоєння іншого злочину. Враховуючи серйозність висунутих щодо заявниці обвинувачень, державні органи могли виправдано вважати, що такий ризик існує.

Отже,враховуючи наведене,слідчий суддяпогоджується ізпозицією прокурорапро наявністьризиків передбаченихч.1ст.177КПК України,а самепро можливістьпідозрюваного переховуватисявід органівдосудового розслідуваннята/абосуду, незаконно впливати на учасників кримінального провадження у цьому ж кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Беручи до уваги особу підозрюваного, його матеріальний стан та рівень доходів, вважаю, що клопотання детектива підлягає задоволенню частково, оскільки прокурором не надану суду жодних доказів, а також не наведено виключних обставин, які б давали підстави стверджувати, що застава зазначена у межах ч.5 ст.182 КПК України, не здатна забезпечити виконання підозрюваним покладених на нього обов`язків.

Отже, до підозрюваного слід застосувати запобіжний захід у виді тримання під вартою з визначення розміру застави, у відповідності до вимог ст. 183 КПК України, оскільки підстави для призначення застави у розмірі, який перевищує триста прожиткових мінімуму для працездатних осіб, в судовому засіданні не встановлені.

Із урахуванням обставин по справі, особи підозрюваного, виходячи з вимог ч.5 ст.182 КПК України вважаю, що підозрюваному слід визначити заставу в розмірі 300 прожиткових мінімумів для працездатних осіб.

Керуючись вимогами статей 177, 178, 182, 183, 186, 194, 196, 197, 369, 395 КПК України, слідчий суддя

постановив:

клопотання задоволити частково.

Застосувати щодопідозрюваного ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у виді тримання під вартою.

Строк тримання під вартою становить два місяці, тобто до 22 травня 2025 року включно.

Визначити підозрюваному ОСОБА_6 заставу в розмірі 300 прожиткових мінімуму для працездатних осіб в сумі 908 400 грн (дев`ятсот вісім тисяч чотириста гривень).

У випадкувнесення вказаногорозміру застави,на відповіднийрахунок ОСОБА_6 звільняється з-під варти в порядку визначеному ч. 4 ст. 202 КПК України.

У випадкузвільнення з-підварти напідозрюваного ОСОБА_6 , покладаються такі обов`язки:

- прибувати за кожною вимогою до слідчого, прокурора, суду, в провадженні яких перебуватиме дане кримінальне провадження;

- не відлучатися за межі Львівської області, без дозволу слідчого, прокурора, суду;

- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну свого місця проживання та/або місця роботи;

- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

З моментузвільнення з-підварти узв`язкуз внесеннямзастави підозрюваний,обвинувачений вважаєтьсятаким,до якогозастосовано запобіжнийзахід увигляді застави.

Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛичаківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення24.03.2025
Оприлюднено27.03.2025
Номер документу126109189
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів

Судовий реєстр по справі —463/2507/25

Ухвала від 20.05.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 20.05.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 19.05.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 19.05.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 14.05.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 05.05.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 11.04.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 31.03.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 25.03.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

Ухвала від 25.03.2025

Кримінальне

Личаківський районний суд м.Львова

Жовнір Г. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні