Ухвала
від 21.03.2025 по справі 947/4321/25
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/4321/25

Провадження № 1-кс/947/3873/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.03.2025 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про арешт майна у кримінальному провадженні №12024160000001055 від 30.08.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366-2, ч. 4 ст. 190 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

І. ВИКЛАД ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН ДАНОГО КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ:

Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024160000001055 від 30.08.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366-2, ч. 4 ст. 190 КК України.

Спеціалізованою екологічною прокуратурою (на правах відділу)

Одеської обласної прокуратури здійснюється нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні.

В ході досудового розслідування встановлено, що Службові особи Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (ЄДРПОУ 04379746, Одеська область, Одеський район, с. Фонтанка, вул. Степна, буд. 4), діючи за попередньою змовою, всупереч інтересам служби, на користь третіх осіб, зловживають службовим становищем під час розпорядження землями житлової та громадської забудови, а також землями рекреаційного призначення комунальної власності, прийняли низку протиправних рішень щодо передачі у користування на поза конкурсних засадах (без проведення земельного аукціону) земельних ділянок комунальної власності,з метою подальшого їх продажуприватним особам із заниженням їх ринкової вартості, шляхом передачі їх у користування під виглядом земель транспорту.

Зокрема з метою уникнення проведення земельних аукціонів, через зловживання окремих службових осіб відділу Містобудування та архітектури виконавчого органу Фонтанської сільської ради, для затвердження землевпорядної документації складені та видані витяги з містобудівної документації, із зазначенням недостовірних відомостей щодо супутніх видів цільового використання земельних ділянок.

Земельні ділянки, які належать до категорії земель житлової та громадської забудови, а також земель рекреації, в порушення містобудівного та земельного законодавства, передані для потреб будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства, на користь юридичних осіб приватного права та фізичних осіб підприємців, що не відповідає затвердженій містобудівній документації (Генеральним планам населених пунктів, що входять до складу Фонтанської об`єднаної територіальної громади).

Після передачі земель житлової та громадської забудови, рекреаційного призначення під виглядом земель промисловості для потреб, які в дійсності визначені штучно та безпідставно, земельні ділянки використовуються фактично за іншим призначенням, а саме для містобудівних потреб, у тому числі будівництва багатоповерхових житлових будинків, розміщення магазинів.

Усі проєкти землевпорядної документації розробляються пов`язаними особами, що діють спільно з службовими особами відділу Містобудування та архітектури виконавчого органу Фонтанської сільської ради, а також залученими оцінювачами.

Координує діяльність вказаних осіб невстановлена особа на ім`я ОСОБА_5 .

Для втілення у житті завершального етапу злочинної схеми, а саме викупу земельної ділянки за заниженою у рази вартістю у звіті про оцінку майна, а також у формулі розрахунку застосовуються коефіцієнти, які використовуються для визначення та справлення плати за землю (нормативно-грошова оцінка), замість розрахунку валового річного доходу, який може бути отриманий від земельної ділянки.

Розрахунок валового річного доходу, який може бути отриманий від земельної ділянки замість застосування даних ринкових ставок орендної плати за землю, які враховують попит і пропозицію, беруться до уваги дані нормативно-грошової оцінки земельної ділянки,що призводить до невідображення ринкових умов при розрахунку розміру орендної плати.

Також, оцінювач у порушення положень Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, яким визначена необхідність самостійного здійснення оцінювачем пошуку інформаційних джерел, їх аналіз та викладення обґрунтованих висновків, повинен проаналізувати всі інформаційні джерела, пов`язані з об`єктом оцінки, тенденції на ринку подібного майна, інформацію про угоди щодо подібного майна, які використовуються у разі застосування порівняльного підходу, та іншу істотну інформацію, а також використовує у тому числі інформацію щодо вже відведених незаконно земельних ділянок за вказаною схемою.

Крім того, у разі застосування порівняльного методу до уваги беруться вартість земельних ділянок, які раніше відведенні за вказаною схемою.

Відповідно до містобудівної документації земельні ділянки не належали до категорії земель транспорту і не призначені для потреб будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства.

Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 134 Земельного кодексу України, не підлягають продажу, передачі в користування на конкурентних засадах (на земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності у разі будівництва, обслуговування об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, мультимодальних терміналів, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).

Зокрема, за вказаною протиправною схемою Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області протягом 2019-2024 років передано у користування земельні ділянки, які фактично є землями житлової та громадської забудови, землями рекреаційного призначення, а саме:

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3117;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3119;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3195;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2167;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2170;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2171;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3199;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3200;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3109;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:3110;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2189;

-кадастровий номер 5122786400:02:002:1926;

-кадастровий номер 5122786400:02:002:3050;

-кадастровий номер 5122786400:02:001:4146;

-кадастровий номер 5122786400:02:001:4147;

-кадастровий номер 5122786400:02:001:4148;

-кадастровий номер 5122786400:02:001:4149;

-кадастровий номер 5122783200:02:001:1107;

-кадастровий номер 5122786400:02:001:3301;

-кадастровий номер 5122786400:02:001:3974;

-кадастровий номер 5122783900:03:001:0897;

-кадастровий номер 5122783900:03:001:0898;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2435;

-кадастровий номер 5122783900:03:001:0901;

-кадастровий номер 5122783900:03:001:0902;

-кадастровий номер 5122786400:02:003:2031;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2685;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2721;

-кадастровий номер 5122783200:01:002:2383.

Також, встановлено, що незаконно отримані прибутки від діяльності групи осіб, легалізуються.

Зокрема, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який є начальником відділу містобудування та архітектури виконавчого органу Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області та є службовою особою, який уповноважений на виконання функцій місцевого самоврядування та відповідно до Закону України«Про запобігання корупції» є суб`єктом декларування, умисно внесені недостовірні відомості до щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2023 рік.

З метою конспірації та легалізації походження коштів отриманих від незаконних оборудок із землею у декларації зазначені недостовірні відомості про отримання позики в розмірі 600 тис. грн., а саме: 300 тис. грн. від батька та 300тис. грн. від третьою особи, що не відповідають дійсності. За рахунок доходів від протиправної схеми у вказаний період часу придбано автомобіль VOLKSWAGEN TIGUAN 2019 року випуску. Водночас, отримання позик службовою особою від вищезазначених осіб є недостовірною.

07.03.2025 в ході проведення обшуку за місцем знаходження КП«НАДІЯ» за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Крижанівка, вул.Ветеранів, 5, в проміжок часу з 10:38 до 14:44 на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Одеси було виявлено та вилучено документи, перелік яких викладений у клопотанні слідчого.

07.03.2025 на підставі постанови слідчого вищевказне майно визнано речовими доказами в рамках даного кримінального провадження.

ІІ. КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОДАНОГО КЛОПОТАННЯ:

Сторона обвинувачення зазначає, що вилучені документи мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні та їх арешт потрібен для позбавлення власників/володільців можливості знищити, перетворити або здійснити інші дії направленні на унеможливлення проведення об`єктивного розслідування.

Крім того, є необхідність у вивченні та дослідженні зазначених документів на яких зберіглися сліди, відомості про вчинене кримінальне правопорушення.

З урахуванням чого, сторона обвинувачення просить дане клопотання задовольнити та накласти арешт на зазначене у клопотанні майно.

ІІІ. ПОЗИЦІЯ УЧАСНИКІВ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ:

Прокурор та слідчий в судове засідання не з`явився, проте від прокурора до суду надійшла заява пр розгляд вказаного клопотання за його відсутності, яке він підтримує =.

Представник КП«НАДІЯ», будучи належним чином повідомленим про час та дату розгляду клопотання, в судове засідання не з`явився.

IV. ВИСНОВКИ СЛІДЧОГО СУДДІ:

Дослідивши подане клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, враховуючи заяву прокурора, слідчий суддя приходить до наступних зроблених висновків, а також звертає увагу на наступні правові підстави для прийнятого рішення.

(1). Нормативно-правова основа при вирішенні даного клопотання:

Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням (ч. 3 ст. 132 КПК України).

Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи. Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч. ч. 1, 2 ст.170КПКУкраїни).

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу (ч. 3 ст. 170 КПК України).

Речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення (ст. 98 КПК України).

(2). Правова підстава та мета арешту майна:

Слідчий суддя враховує, що досудове розслідування в рамках такого кримінального провадження здійснюється за фактом можливого вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366-2, ч. 4 ст. 190 КК України.

Згідно фактичнихобставин такогокримінального провадження,наразі усторони обвинуваченнянаявні підставивважати,що вилученіза місцемзнаходження КП«НАДІЯ»за адресою:Одеська область,Одеський район,с.Крижанівка,вул.Ветеранів,5, документиймовірно містятьна собіінформацію щодокримінально-протиправноїдіяльності за обставинами даного кримінального провадження.

З урахування специфіки кримінальних правопорушень,передбачених ч.2ст.364,ч.1ст.366-2,ч.4ст.190КК Українитамайна,яке буловилучено вході обшуку,слідчий суддязазначає,що вподальшому стороноюобвинувачення ймовірнобуде вирішуватисяпитання пропроведення відповіднихекспертних досліджень, результати проведення яких можуть стати підставою для прийняття відповідних процесуальних рішень у кримінальному провадженні, оскільки можуть підтвердити робочу наразі версію сторони обвинувачення.

Беручи до уваги, що необхідність в накладенні арешту на вилучене майно пояснюється подальшою потребою детальному дослідженні вилучених документів, слідчий суддя вважає, що таке майно може містити відомості на підтвердження факту вчинення розслідуваних у кримінальному провадженні кримінальних правопорушень, а відтак такі документи за цим критерієм відносяться до категорії речових доказів.

З урахуванням наведеного, слідчий суддя зазначає, що підставою для арешту майна є відповідність вилученого майна до категорії речових доказів (абзац 1 ч. 1 ст. 170 КПК України), при цьому метою арешту майна є необхідність забезпечення збереження речових доказів (п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України).

(3). Завдання, необхідність арешту майна, а також наявність ризиків, передбачених абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КПК України:

Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 170 КПК України, завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Як вбачається з підстав та мети застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, вилучене майно відповідає критеріям речових доказів, передбачених ч. 1 ст. 98 КПК України.

Відтак, оскільки майно є речовими доказами в рамках кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що існує ризик його можливого зміни або знищення, в цілях подальшого ймовірного уникнення передбаченої законом відповідальності за ймовірно вчинені дії, у випадку підтвердження їх факту у встановленому законом порядку.

Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

У зв`язку з викладеним, з метою забезпечення досягнення завдань кримінального провадження наявна необхідність в накладенні арешту на вилучене майно, з встановленням заборони розпорядження та користування такого майна, з огляду на встановлені вище ризики.

(4). Розумність та співмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження:

Відповідно до практики Європейського суду, для того, щоб втручання в право власності вважалося допустимим, воно повинно служити не лише законній меті в інтересах суспільства, а повинна бути розумна співмірність між використовуваними інструментами і тією метою, на котру спрямований будь-який захід, що позбавляє особу власності. Розумна рівновага має зберігатися між загальними інтересами суспільства та вимогами дотримання основних прав особи (рішення у справі "АГОСІ" проти Сполученого Королівства" (AGOSI v. TheUnitedKingdom від 24 жовтня 1986 року, серія А, № 108, п. 52). Іншими словами, заходи щодо обмеження права власності мають бути пропорційними щодо мети їх застосування.

Слідчим суддею встановлено, що за обставинами даного кримінального провадження втручання у право власності зацікавлених осіб пов`язано із здійсненням кримінального провадження, необхідністю забезпечити збереження речових доказів, а отже, обмеження не є свавільним та відповідає вимогам законності. При цьому дотримано справедливий баланс між вимогами загального суспільного інтересу (у вигляді досягнення завдань кримінального провадження) та вимогами захисту права власності окремих осіб, адже досягнення мети збереження речового доказу неможливо досягти в інший спосіб, ніж арешт майна.

Додатково, слідчий суддя акцентує увагу, що у випадку, якщо в рамках даного кримінального провадження буде спростовано відповідність зазначеного майна категорії речових доказів, а також у випадку забезпечення проведення відповідних експертних досліджень, зацікавлені особи в порядку ст. 174 КПК України мають процесуальне право на звернення до слідчого судді з клопотанням про скасування арешту майна.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 132, 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшогослідчого СУГУНП вОдеській області ОСОБА_3 ,яке погодженопрокурором Спеціалізованоїекологічної прокуратури(направах відділу)Одеської обласноїпрокуратури ОСОБА_4 задовольнити.

Накласти арешт із забороною користування та розпорядження на майно, вилучене вилучене 07.03.2025 в ході проведення обшуку за місцем знаходження КП«НАДІЯ» за адресою: Одеська область, Одеський район, с.Крижанівка, вул.Ветеранів, 5, а саме на:

-Заява ОСОБА_7 від 03.03.2025 на 1 арк.;

-Наказ №935-К від 03.03.2025 про надання щорічної відпустки ОСОБА_8 на 1арк.;

-Наказ №934-К від 03.03.2025 про надання щорічної відпустки ОСОБА_9 на 1арк.;

-Копія розпорядження №212/А-2024 від 05.03.2024 про підтвердження статусу підприємств, критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період на території Одеської області на 3 арк.;

-Розпорядження №19/2014-КР від 03.03.2014 про призначення на посаду директора КП «НАДІЯ» ОСОБА_10 на 1 арк.;

-Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КП «НАДІЯ», код ЄДРПОУ 37681065 на 1 арк.;

-Додаток №1 до рішення Фонтанської сільської ради №1782-VIII від 20.12.2023 зі структурною та штатною чисельністю КП «НАДІЯ» з 01.01.2024 на 1 арк.;

-Додаток №2 до рішення Фонтанської сільської ради №1782-VIII від 20.12.2023 на 1арк.;

-Додаток №3 до рішення Фонтанської сільської ради №1782-VIII від 20.12.2023 на 1арк.;

-Копія статуту КП «НАДІЯ» (нова редакція) на 15 арк.;

-Рішення 48 сесії Фонтанської сільської ради VIII скликання №1988-VIIIвід 20.01.2024 щодо визнання незадовільної роботи директора КП «НАДІЯ» ОСОБА_10 на 1 арк.;

-Лист начальнику ІНФОРМАЦІЯ_2 №610 від 13.01.2025 на 1арк.;

-Лист начальнику ІНФОРМАЦІЯ_2 №604 від 07.01.2025 на 1арк.;

-Картонна папка з назвою «БРОНЮВАННЯ КРИТИЧНІСТЬ РТЦК ТА СП» з документами які мають відношення до підтвердження статусу підприємств, критично важливих для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період на території Одеської області з витягами з розпоряджень, листами, довідками, договорами про надання послуг, доповідними записками, протоколами засідання робочої наради щодо вирішення питання ефективності комунікації з підприємствами громади у період воєнного стану, звітами тощо на 57 арк.;

-Посадова інструкція №1 для директора підприємства КП «НАДІЯ» на 4арк.;

-Копія витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 08.11.2019 №97-15-0.220-1687/0/200-19 на 1 арк.;

-Наказ №935-К від 03.03.2025 про надання щорічної відпустки ОСОБА_8 на 1арк.;

-Заява ОСОБА_9 від 27.02.2025 про надання відпустки на 1 арк.;

-Копія клопотання голови ГО «ОРК» ОСОБА_11 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2,0 га в оренду на 49 років для будівництва, експлуатації та обслуговування протизсувних протиселевих споруд із земель комунальної власності з додатками на 10 арк.;

-Пропозиції щодо бронювання військовозобов`язаних, яким надається відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації та на воєнний час на 2 арк.;

-Договір оренди земельної ділянки з кадастровим номером 5122783200:02:001:1076 для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства з додатками на 7 арк.;

-Список заброньованих КП «НАДІЯ» у 2024 році на 1 арк.;

-Витяг з Дії щодо результату бронювання за заявою №20241211-350210 на 1 арк.;

-Інформації з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів на 2 арк.;

-Список військовозобов`язаних та знятих з обліку за віком на 2 арк.;

-Чорнові записи на 5 арк.;

-Інформація з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів на 2 арк.;

-Витяг з Дії щодо результату бронювання за заявою №20250202-526055 на 1 арк.;

-Витяг з Дії щодо результату бронювання за заявою №20250202-526055 на 1 арк.;

-Витяг з Дії щодо результату бронювання за заявою №20250202-13666 на 1 арк.;

-Копія витягу з розпорядження №59/А-2025 від 29.01.2025 на 1 арк.;

-Особові справи з наказами про призначення на посади, розпорядженнями, додатками, табелями обліку робочого часу працівників КП «НАДІЯ» відносно ОСОБА_9 (юриста КП «НАДІЯ») та ОСОБА_8 (економіста КП «НАДІЯ»), які поміщено до сірої картонної папки з написом «КП НАДІЯ кадри»;

-землевпорядна документація на земельну ділянку з кадастровим номером5122783200:01:002:2383, а також договори оренди, суборенди земельних ділянок, листування з приводу оренди, суборенди земельних ділянок та землевпорядна документація щодо земельних ділянок, які відведені для будівництва, обслуговування об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, мультимодальних терміналів, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу), які знаходяться в сірій картонній папці з написом «КП НАДІЯ земля».

Виконання ухвалипокласти на старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення21.03.2025
Оприлюднено28.03.2025
Номер документу126127405
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/4321/25

Ухвала від 18.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 25.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 25.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 10.02.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

Ухвала від 10.02.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні