Господарський суд івано-франківської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20.03.2025 м. Івано-ФранківськСправа № 909/1121/24
Господарський суд Івано-Франківської області у складі: судді Кобецької С.М., секретаря судового засідання Поліводи С.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Держзакупівлі.онлайн",
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Щедрий коровай"
про стягнення коштів в сумі 88 516,00 грн, з них: 80 210,37 грн заборгованість за зобов`язаннями по договору приєднання, 1845,82 грн 3 % річних, 6459,81 грн інфляційні втрати
за участю:
від позивача: Сєдов Ігор Володимирович
установив: Товариство з обмеженою відповідальністю "Держзакупівлі.онлайн" (далі - позивач) звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Щедрий коровай" (далі - відповідач) про стягнення коштів в сумі 88 516, 00 грн, з них: 80 210,37 грн - заборгованість за зобов`язаннями по договору приєднання до регламенту авторизованого електронного майданчику "Держзакупівлі.онлайн" № 4377646311112020-17 від 11.11.2020, 1845,82 грн - 3% річних, 6459,81 грн - інфляційні втрати.
Позовні вимоги обгрунтовані неналежним виконанням відповідачем умов Договору приєднання до регламенту авторизованого електронного майданчику "Держзакупівлі.онлайн" № 4377646311112020-17 від 11.11.2020 в частині здійснення оплати винагороди за надання оператором учаснику доступу до онлайн-сервісів Електронного майданчика, використання зазначених сервісів для доступу до електронного каталогу «Prozorro-market» (е-каталог), розміщення цінової пропозиції в е-каталозі, інше, результатом яких є підписання договору між замовником і учасником та завантежений в електронній системі закупівель звіт про укладений договір. За неналежне виконання зобов`язання по договору позивач здійснив нарахування річних та інфляційних втрат. Позовні вимоги обгрунтовані приписами ст. 525,526, 530, 625 Цивільного кодексу України.
Відповідач правом на подання відзиву на позов не скористався.
Відповідно до ч.9 ст. 165 та ч. 2 ст.178 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши в сукупності всі докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, враховуючи вимоги чинного законодавства, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.
Фактичні обставини справи вказують на те, що 11.11.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю «Держзакупівлі.Онлайн» (по договору оператор/по справі - позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Щедрий коровай» (по договору користувач/по справі відповідач) укладено Договір приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» № 4377646311112020-17 із змінами та доповненнями внесеними на підставі Додаткових угод (далі - Договір), відповідно до якого користувач на підставі вільного волевиявлення приєднався до умов Договору в цілому та повністю, у тому числі, до Регламенту авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», який розміщено за адресою: https://www.dzo.com.ua/info/rules (далі Регламент), який є його невід`ємною частиною, а оператор зобов`язався надавати користувачу доступу до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією Електронним майданчиком, за призначенням, з метою участі користувача в процедурах закупівель за допомогою мережі Інтернет, в режимі онлайн.
Внаслідок укладення зазначеного Договору, на Авторизованому майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» відповідачу створено особистий кабінет для надання можливості брати участь в процедурах закупівель.
Відповідачем через особистий кабінет на Авторизованому майданчику з використанням онлайн-сервісів майданчика подано заявки на кваліфікацію після оприлюднення оголошення про відбір Адміністратором е-каталогу у наступних категоріях товарів: Продукція тваринництва та супутня продукція (Код ДК 021-2015: 03140000-4), Зернові культури та картопля (Код ДК 021-2015: 03210000-6), Рафіновані олії та жири (Код ДК 021-2015: 15420000-8), Продукція тваринництва та супутня продукція (Код ДК 021-2015:03140000-4), Риба, рибне філе та інше м`ясо риби морожені (Код ДК 021-2015: 15220000-6), Фруктові та овочеві соки (Код ДК 021-2015: 15320000-7), Продукція борошномельно-круп`яної промисловості (Код ДК 021-2015: 15610000-7), Овочі, фрукти та горіхи (Код ДК 021-2015: 03220000-9), Оброблені фрукти та овочі (Код ДК 021-2015: 15330000-0), Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Код ДК 15810000-9). Відповідач пройшов відбір до електронного каталогу за результатами розгляду заявок учасників електронного каталогу Державної установи «Професійні закупівлі» уповноваженою особою Державної установи «Професійні закупівлі», та його включено до Каталогу кваліфікованих постачальників від учасників.
Шляхом використання особистого кабінету на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» відповідач через е-каталог Prozorro-market прийняв участь, у якості учасника, більш ніж в 200 закупівлях.
Зокрема, 30.09.2023 року відповідач прийняв участь і уклав договори в наступних закупівлях:
-Закупівля №UA-2023-08-22-013667-a, найменування замовника: ВОВЧИНЕЦЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛАСТІВ`ЯТКО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 41077436). Сума визначена в договорі про закупівлю: 105 950,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 04 вересня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-09-11-006818-a, найменування замовника: Рогатинська спеціальна школа Івано-Франківської обласної ради (Ідентифікаційний код в ЄДР: 23804422). Сума визначена в договорі про закупівлю: 146 372,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 22 вересня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-09-21-004854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр вано-Франківської обласної ради" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 13648033). Сума, визначена в договорі про закупівлю: 9 555,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 02 жовтня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-09-26-009114-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області (Ідентифікаційний код в ЄДР: 01996208). Сума визначена в договорі про закупівлю: 59 062,50 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 02 жовтня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-09-26-012408-a, найменування замовника: Рогатинська спеціальна школа Івано-Франківської обласної ради (Ідентифікаційний код в ЄДР: 23804422). Сума визначена в договорі про закупівлю: 9 100,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 06 жовтня 2023 долучено до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-10-16-002976-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Івано- Франківський обласний фтизіопульмонологічний центр Івано-Франківської обласної ради" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 02009637). Сума визначена в договорі про закупівлю: 78 750,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 25 жовтня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-11-02-009123-a, Найменування замовника: НАФТОГАЗОВИДОБУВНЕ УПРАВЛІННЯ "НАДВІРНАНАФТОГАЗ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРНАФТА" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 00136515). Сума визначена в договорі про закупівлю: 24 999,60 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 15 листопада 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-11-27-007307-a, найменування замовника: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №14 "ПРОЛІСОК" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 25789678). Сума визначена в договорі про закупівлю: 3 900,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 04 грудня долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-18-017775-a, найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 44152919). Сума визначена в договорі про закупівлю: 140 000,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 26 грудня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-18-021683-a, найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 20551995). Сума визначена в договорі про закупівлю: 163 150,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 27 грудня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-18-022316-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня» (Ідентифікаційний код в ЄДР: 01993581). Сума визначена в договорі про закупівлю: 156 800,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 28 грудня 2023 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-20-018931-a, найменування замовника: Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 23959886). Сума визначена в договорі про закупівлю: 114 966,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 28 грудня 2023 року долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-26-003712-a, найменування замовника: Комунальне підприємство Перемишлянська центральна районна лікарня (Ідентифікаційний код в ЄДР: 01996504). Сума визначена в договорі про закупівлю: 108 000,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 05 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-26-011458-a, найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 44152919). Сума визначена в договорі про закупівлю: 126 100,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 03 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-28-003858-a, найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 44152919). Сума визначена в договорі про закупівлю: 216 390,00 UAH з ПДВ, копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 10 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2023-12-29-004628-a, Найменування замовника: НАФТОГАЗОВИДОБУВНЕ УПРАВЛІННЯ "НАДВІРНАНАФТОГАЗ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРНАФТА" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 00136515). Сума визначена в договорі про закупівлю: 47 098,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 15 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-02-005878-a, Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ І НАУКИ БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 39571261). Сума визначена в договорі про закупівлю: 59 900,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 09 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-14-000148-a, найменування замовника: ВОВЧИНЕЦЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛАСТІВ`ЯТКО" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 41077436). Сума визначена в договорі про закупівлю: 220 000,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 28 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-16-015547-a, найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 44152919). Сума визначена в договорі про закупівлю: 135 900,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 24 січня 2024 долучено до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-19-012537-a, найменування замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ`ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО- ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 08734204). Сума визначена в договорі про закупівлю: 74 097,50 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 26 січня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-24-003919-a, найменування замовника: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА- САДОК) №36 "ВІНОЧОК" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 20558939). Сума визначена в договорі про закупівлю: 247 020,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 02 лютого 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-31-004695-a, найменування замовника: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) No1 "КАЛИНОНЬКА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 25925294). Сума визначена в договорі про закупівлю: 273 700,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 08 лютого 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-01-31-011775-a, найменування замовника: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 22 "СВІТАНОК" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 24678669). Сумаа визначена в договорі про закупівлю: 120 834,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 08 лютого 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-02-02-013464-a, найменування замовника: Івано-Франківський національний медичний університет (Ідентифікаційний код в ЄДР: 02010758), сума, визначена в договорі про закупівлю: 134 025,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 09 лютого 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-02-06-013717-a, найменування замовника: Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області (Ідентифікаційний код в ЄДР: 43909811). Сума визначена в договорі про закупівлю: 19 500,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 12 лютого 2024 року долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-02-12-010934-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" (Ідентифікаційний код в ЄДР: 13648033). Сума визначена в договорі про закупівлю: 218 450,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 20 лютого 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-02-19-012405-a, найменування замовника: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 3 "БДЖІЛКА" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 23805769). Сума визначена в договорі про закупівлю: 178 475,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 26 лютого 2024 року долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-02-23-009776-a, найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 01993575). Сума визначена в договорі про закупівлю: 139 500,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 04 березня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-02-27-008265-a, найменування замовника: Делятинський психоневрологічний інтернат (Ідентифікаційний код в ЄДР: 03188694). Сума визначена в договорі про закупівлю: 143 320,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 05 березня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-03-05-014369-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров`я Івано-Франківської обласної ради» (Ідентифікаційний код в ЄДР: 03092209). Сума визначена в договорі про закупівлю: 159 600,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 12 березня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-03-07-012691-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров`я Івано-Франківської обласної ради» (Ідентифікаційний код в ЄДР: 03092209). Сума визначена в договорі про закупівлю: 416 625,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 19 березня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-04-04-010604-a, найменування замовника: ТИСМЕНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" ТИСМЕНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 22195122). Сума визначена в договорі про закупівлю: 11 900,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 12 квітня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-04-09-008657-a, найменування замовника: Івано-Франківський національний медичний університет (Ідентифікаційний код в ЄДР: 02010758). Сума визначена в договорі про закупівлю: 29 900,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 17 квітня 2024 долучена до матеріалів справи.
-Закупівля №UA-2024-04-12-010292-a, найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Ідентифікаційний код в ЄДР: 01993575). Сума, визначена в договорі про закупівлю: 9 375,00 UAH з ПДВ; копія Звіту про результати проведення процедури закупівлі від 19 квітня 2024 долучена до матеріалів справи.
Відповідно до пункту 3.1 Договору, реєстрація в електронній системі закупівель та доступ до визначених онлайн-сервісів електронної системи закупівель надається Електронним майданчиком Замовнику безкоштовно у випадках, прямо передбачених цим Договором та законодавством у сфері закупівель.
Згідно пункту 3.4 Договору за надання оператором користувачу доступу до онлайн-сервісів Електронного майданчику для їх використання за призначенням та надання користувачу права користування Електронним майданчиком з метою участі в процедурах закупівель в електронній системі закупівель через Інтернет, в режимі онлайн, оператор має право на винагороду.
Відповідно до абзацу третього пункту 3.6 Договору за надання оператором учаснику доступу до онлайн-сервісів Електронного майданчика, використання зазначених сервісів для доступу до електронного каталогу «Prozorro-market» (е-каталог), розміщення цінової пропозиції в е-каталозі, інше, результатом яких є підписання договору між замовником і учасником та завантежений в електронній системі закупівель звіт про укладений договір, оператор Електронного майданчика має право на винагороду в розмірі 5% від вартості укладеного договору (без ПДВ).
Відповідно до пункту 6-1 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 822 від 14 вересня 2020 р., за надання доступу до електронного каталогу та інших електронних сервісів, пов`язаних з його користуванням в електронній системі закупівель, оператором авторизованого електронного майданчика з переможця відбору, з яким замовник уклав договір, справляється плата в розмірі, що становить: - 3 (три) відсотки ціни пропозиції переможця відбору, з яким укладається договір, якщо вартість закупівлі становить не більш як 50 тис. гривень; - 2 (два) відсотки ціни пропозиції переможця відбору, з яким укладається договір, але не більш як 3400 гривень, якщо вартість закупівлі становить не більш як 200 тис. гривень; - 1 (один) відсоток ціни пропозиції переможця відбору, з яким укладається договір, але не більш як 3400 гривень, якщо вартість закупівлі становить більш як 200 тис. гривень.
Розмір плати, встановлений у цьому пункті, визначений з урахуванням усіх податків і зборів (крім податку на додану вартість), що сплачуються у випадках, передбачених законодавством, та є однаковим для всіх операторів авторизованих електронних майданчиків і не може встановлюватися операторами авторизованих електронних майданчиків самостійно.
Так само , пунктом 3.6-1 Договору (із змінами та доповненнями згідно Додаткових угод до нього), зазначено, що з дати оприлюднення замовником в електронній системі закупівель звіту про укладений договір, обов`язки оператора перед учасником є повністю належним чином виконані і у оператора виникає право вимоги винагороди в учасника шляхом виставлення рахунку. Несплата учасником винагороди оператору, що визначена цим пунктом, протягом семи банківських днів від дня виставлення рахунку, є підставою для обмеження Оператором Учаснику доступу до онлайн-сервісів Електронного майданчика до погашення таким Учасником заборгованості. Оператор має право списати з балансу Учасника грошові кошти у рахунок погашення заборгованості. Учасник приймає ризики, що можуть виникнути у зв`язку з обмеженням йому доступу до онлайн- сервісів Електронного майданчика та списанням коштів з його балансу.
Пунктом 3.10 Договору встановлено, що первинні документи, що підтверджують здійснення господарської операції належним чином складаються оператором в односторонньому порядку на суму коштів, що нараховані як винагорода оператора. Відповідний Акт складається оператором в електронній формі, скріплюється кваліфікованим електронним підписом та надається уаснику до 10 числа місяця, що слідує за місяцем проведення електронного аукціону.
Позивачем складено та надано відповідачу в електронному вигляді : Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №43776463-09/4 від 30 вересня 2023 р. на суму 6 055,73 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-10/1 від 31 жовтня 2023 р. на суму 3 979,08 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-11/1 від 30 листопада 2023 р. на суму 899,99 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-12/1 від 31 грудня 2023 р. на суму 13 938,38 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-01/2 від 31 січня 2024 р. на суму19 028,15 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-02/1 від 29 лютого 2024 р. на суму 19 768,66 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-03/1 від 31 березня 2024 р. на суму 14 698,08 грн. з ПДВ, Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 43776463-04/1 від 30 квітня 2024 р. на суму 1 842,30 грн. з ПДВ, які отримані відповідачем без жодних зазначених підстав для відмови від прийняття послуг позивача.
Разом з актами здачі-приймання робіт (надання послуг) позивачем виставлено відповідачу: рахунок на оплату №43776463-09/4 від 30.09.23; рахунок на оплату №43776463-10/1 від 31.10.23; рахунок на оплату №43776463-11/1 від 30.11.23; рахунок на оплату №43776463-12/1 від 31.12.23; рахунок на оплату №43776463-01/2 від 31.01.24; рахунок на оплату №43776463-02/1 від 29.02.24; рахунок на оплату №43776463-03/1 від 31.03.24; рахунок на оплату №43776463-04/1 від 30.04.24.
Факт отримання та підписання відповідачем актів здачі-приймання робіт (надання послуг) та рахунків на оплату підтверджується витягами з комп`ютерної програми «M.E.Doc», через яку сторонами здійснювався обмін електронними документами, із зазначенням позначки часу відправлення підписаних документів позивачем та їх отримання та підписання електронним підписом відповідачем.
В порушення умов договору відповідач оплату вказану в рахунках у строки встановлені договором не здійснив, внаслідок чого виникла заборгованість на суму 80 210,37 грн.
22 серпня 2024 року позивач відключив відповідача від функціоналу Електронного майданчика (припинено доступ до онлайн-сервісів Авторизованого майданчика.
Претензійним Листом №070824-1 від 07.08.2024 року позивач звернувся до відповідача, в якому повідомив останнього про заборгованість та вимагав сплатити її у найкоротші терміни. Претензія вручена відповідачу 22 серпня 2024, що підтверджується трекінгом поштового оператора.
Однак , відповідач вимоги не виконав, відповіді на претензію не надав.
Предметом спору є вимога про стягнення в сумі 88 516, 00 грн заборгованості по Договору приєднання до регламенту авторизованого електронного майданчику "Держзакупівлі.онлайн" № 4377646311112020-17 від 11.11.2020, з них: 80 210,37 грн - заборгованість за зобов`язаннями, 1845,82 грн - 3% річних, 6459,81 грн - інфляційні втрати.
Відповідно до ст.11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, зокрема із правочинів.
Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків (ч. 1 ст. 202 ЦК України).
В силу приписів ст.ст. 626, 627, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов`язковим для виконання сторонами.
Слід зазначити, що між сторонами виникли правовідносини на підставі Договору приєднання до регламенту авторизованого електронного майданчику "Держзакупівлі.онлайн" № 4377646311112020-17 від 11.11.2020, який за правовою природою є договором надання послуг.
Відповідно до ч. 1 ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцю зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Згідно з ст. 509 ЦК України зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.
Згідно ст. 525, 526 ЦК України, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом; зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно з ч.1 ст.530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
На підставі укладеного між сторонами по справі Договору приєднання до регламенту авторизованого електронного майданчику "Держзакупівлі.онлайн" № 4377646311112020-17 від 11.11.2020 у відповідача виникло зобов`язання щодо оплати винагороди за надані позивачем послуги по вказаному договору (надання оператором учаснику доступу до онлайн-сервісів Електронного майданчика, використання зазначених сервісів для доступу до електронного каталогу «Prozorro-market» (е-каталог), розміщення цінової пропозиції в е-каталозі, інше, результатом яких є підписання договору між замовником і учасником та завантежений в електронній системі закупівель звіт про укладений договір) у строки визначені договором.
Приписами ст. 610 ЦК України визначено, що порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
Відповідно до пункту 1 ст. 612 ЦК України, боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Судом встановлено не виконання відповідачем умов Договору щодо оплати винагороди у встановлені договором строки (протягом 7-ми банківських днів від дня виставлення рахунку), внаслідок чого виникла заборгованість на суму 80 210,37 грн.
Пунктом 2 ст. 614 ЦК України встановлено, що відсутність своєї вини доводить особа, яка порушила зобов`язання.
Станом на день ухвалення судом рішення, відповідач доказів погашення заборгованості на суму 80210,37 грн, не надав, доводи позивача щодо вказаної суми заборгованості не спростував.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 611 ЦК України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Відповідно до ст. 625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 3 % річних, якщо інший розмір процентів не встановлений договором.
За змістом ч. 2 ст. 625 ЦК України нарахування інфляційних витрат на суму боргу та 3% річних входять до складу грошового зобов`язання і є особливою мірою відповідальності боржника (спеціальний вид цивільно-правової відповідальності) за прострочення грошового зобов`язання, оскільки виступають способом захисту майнового права та інтересу, який полягає у відшкодуванні матеріальних втрат (збитків) кредитора від знецінення грошових коштів внаслідок інфляційних процесів та отримання компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові.
Позивач за прострочення виконання зобов`язання здійснив нарахування відповідачу 1845,82 грн - 3% річних та 6459,81 грн - інфляційні втрати.
Суд здійснивши перевірку нарахування інфляційних втрат та 3% річних прийшов до висновку про обгрунтованість та арифметично вірне нарахування.
Принагідно, суд звертає увагу, що оскільки сторонами у Договорі виконання зобов`язання передбачено у банківських днях, то при здійсненні перевірки нарахування відсотків річних та інфляційних втрат, суд врахував вимоги Закону №1591-IX, постанови Національного банку України (далі - НБУ) від 16.09.2021 №93, згідно з якими з 1 квітня 2023 року запущено нову версію СЕП-4, завдяки якій послуги доступні українцям 24 години на добу 7 днів на тиждень. За наведеного після запровадження СЕП-4, в Україні скасовано поняття "банківський день", у зв`язку із чим міжбанківські перекази можуть бути отримані навіть у вихідні чи святкові дні, ввечері та вночі, в той час як попередня версія СЕП надсилала банківські платежі, здійснені ввечері, на ранок наступного дня, а у вихідні в перший робочий день.
За приписом статей 76,77,78,79 Господарського процесуального кодексу України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили (ч. ч. 1,2 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України).
З аналізу наведеного , суд приходить до висновку про обгрунтованість позовних вимог та таких, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до ст. 237 Господарського процесуального кодексу України суд, при ухвалені рішення, вирішує питання щодо розподілу судових витрат по справі.
Відповідно до ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу.
Згідно з частиною 1 статті 124 Господарського процесуального кодексу України разом з першою заявою по суті спору кожна сторона подає до суду попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які вона понесла і які очікує понести у зв`язку із розглядом справи.
Позивач при поданні позову зазначив про понесення ним витрат на правничу допомогу в розмірі 20000,00 грн та 3028,00 грн судового збору та просить суд про їх відшкодування у разі задоволення позову.
Згідно приписів ч. 3 ст. 126 ГПК України для визначення розміру витрат на професійну правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
На підтвердження понесених витрат на професійну правничу допомогу позивачем подано суду наступні докази: копію Договору про надання правничої допомоги від 15.11.2024, копію Додаткової угоди №1 від 15.011.2024 до Договору про надання правничої допомоги, копію Ордеру серія АІ №1750706 від 18.11.2024.
При дослідженні зазначених доказів судом встановлено, що позивачу наданні наступні юридичні послуги: - складання позовної заяви та інших документів; - підготовка їх для подачі до суду; - направлення копії позову відповідачу та подання позову до суду. Вартість наданих послуг (гонорар) складає в розмірі 20 000,00 грн.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 126 ГПК України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на професійну правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами.
Відповідно до ч. 4, 5, 6 ст. 126 ГПК України розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: - складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); - часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);- обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;- ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
У разі недотримання вимог частини четвертої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.
Разом із тим, у частині 5 наведеної норми цього Кодексу визначено критерії, керуючись якими суд (за клопотанням сторони або з власної ініціативи) може відступити від вказаного загального правила при вирішенні питання про розподіл витрат на правову допомогу та не розподіляти такі витрати повністю або частково на сторону, не на користь якої ухвалено рішення, а натомість покласти їх на сторону, на користь якої ухвалено рішення.
Зокрема, відповідно до частини 5 статті 129 Господарського процесуального кодексу України, під час вирішення питання про розподіл судових витрат суд враховує: 1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи; 2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, з урахуванням ціни позову, значення справи для сторін, у тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес; 3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, безпідставне завищення позивачем позовних вимог тощо; 4) дії сторони щодо досудового вирішення спору та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.
Під час вирішення питання про розподіл судових витрат господарський суд за наявності заперечення сторони проти розподілу витрат на адвоката або з власної ініціативи, керуючись критеріями, що визначені частинами 5-7, 9 статті 129 ГПК України, може не присуджувати стороні, на користь якої ухвалено судове рішення, всі її витрати на професійну правову допомогу.
У такому випадку суд, керуючись частинами 5-7, 9 статті 129 зазначеного Кодексу, відмовляє стороні, на користь якої ухвалено рішення, у відшкодуванні понесених нею на правову допомогу повністю або частково, та відповідно не покладає такі витрати повністю або частково на сторону, не на користь якої ухвалено рішення.
Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 08.04.2020 року у справі № 922/2685/19.
При визначенні суми відшкодування витрат суд має виходити з критерію реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерію розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та фінансового стану обох сторін. Ті самі критерії застосовує Європейський суд з прав людини, присуджуючи судові витрат на підставі ст. 41 Конвенції. Зокрема, згідно з його практикою заявник має право на компенсацію судових та інших витрат, лише якщо буде доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їхній розмір - обґрунтованим (рішення у справі "East/West Alliance Limited" проти України", заява N 19336/04).
У рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Лавентс проти Латвії" зазначено, що відшкодовуються лише витрати, які мають розумний розмір.
Тобто, суд оцінює рівень адвокатських витрат, що мають бути присуджені з урахуванням того, чи була їх сума обґрунтованою.
Суд не зобов`язаний присуджувати стороні, на користь якої ухвалено рішення, всі його витрати на адвоката, якщо, керуючись принципами справедливості, пропорційності та верховенством права, встановить, що розмір гонорару, визначений стороною та його адвокатом, є завищеним щодо іншої сторони спору, зважаючи на складність справи, витрачений адвокатом час.
Таким чином, вирішуючи питання про розподіл судових витрат, господарський суд має враховувати, що розмір відшкодування судових витрат, не пов`язаних зі сплатою судового збору, не повинен бути неспіврозмірним, тобто явно завищеним порівняно з ціною позову. У зв`язку з цим суд з урахуванням конкретних обставин, зокрема ціни позову, може обмежити даний розмір з огляду на розумну необхідність судових витрат для даної справи.
Така правова позиція також викладена у постанові Верховного Суду від 07.11.2019 у справі № 905/1795/18.
Не є обов`язковими для суду зобов`язання, які склалися між адвокатом та клієнтом у контексті вирішення питання про розподіл судових витрат. Вирішуючи останнє, суд повинен оцінювати витрати, що мають бути компенсовані за рахунок іншої сторони, ураховуючи як те, чи були вони фактично понесені, так і оцінювати їх необхідність.
Подібний висновок викладений у постанові Великої Палати Верховного Суду від 12.05.2020 у справі № 904/4507/18, від 16.11.2022 у справі № 922/1964/21.
За приписами ч. 4 ст. 129 ГПК України інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи (до яких у тому числі відносяться й витрати на професійну правничу допомогу), покладаються: у разі задоволення позову - на відповідача; у разі відмови в позові - на позивача; у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
За наведеного, зважаючи на зазначені положення законодавства, враховуючи те, що категорія даного спору не відноситься до складної, сам спір є типовим, а тому не потребував значного часу для надання вказаних вище послуг (вказані послуги стосуються щодо підготовки та подання позову до суду), суд дійшов висновку про наявність підстав для розподілу між сторонами понесених позивачем витрат на професійну правничу допомогу в розмірі 8000,00 грн, оскільки витрати позивача на правничу допомогу в такому розмірі є обґрунтовані і доведені поданими доказами. В іншій частині слід відмовити.
Щодо судового збору по справі, то суд звертає увагу, що має місце його переплата за подання позову до суду.
Згідно приписів ч. 2 ст. 123 ГПК України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Відповідно до ч.1ст. 4 Закону України "Про судовий збір"судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно підпункту 1 пункту 2 частини 2 ст. 4 та підпункту 2 пункту 2 частини 2 ст. 4 вказаного вище закону встановлено, що за подання до господарського суду позовної заяви майнового характеру справляється судовий збір у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 350 розмірів мінімальної заробітної плати; за подання позовної заяви немайнового характеру справляється судовий збір у 1 розмірі прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.
Як підтверджується матеріалами справи позивач звернувся із позовом до суду у 2024 році.
Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" передбачено, що з 01.01.2024 встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 3 028,00 грн.
Відповідно до ч.3 ст.4 вказаного закону при поданні до суду позовних матеріалів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Позовна заява подана через систему "Електронний суд", про що свідчить відмітка на позовній заяві.
У позовній заяві позивач заявив вимоги майнового характеру за подання яких сплатив 3028,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією №23266 від 18.11.2024, яка долучена до матеріалів справи.
Судом перевірено правильність нарахування і сплати судового збору та, з урахуванням приписів Закону України "Про судовий збір" (в тому числі коефіцієнту 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору, у зв`язку із поданням позовної заяви через Електронний суд) встановлено, що сплаті підлягав судовий збір в розмірі 2422,40 грн. Тобто, має місце переплата позивачем судового збору в сумі 605,60 грн.
Приписами п.1.ч.1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що у разі сплати судового збору за подання позову в більшому розмірі, то зайво сплачена його сума (судового збору) підлягає поверненню на підставі поданого клопотання особи, яка його сплатила.
Клопотання про повернення зайво сплаченої суми судового збору в розмірі 605,60 грн не подано, тому у суду відсутні правові підстави для повернення зайво сплаченої суми судового збору в розмірі 605,60 грн.
Відповідно до п.2 ч.1ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір у спорах, що виникають при укладенні договорів та з інших підстав покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
З урахуванням норм ст. 129 ГПК України та результату вирішення спору (позов задоволено) судовий збір по справі в розмірі 2 422,40 грн слід відшкодувати позивачу за рахунок відповідача.
Керуючись ст.73,74,77,86,123, 129, 165, 178, 233,237,238,240,241 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
в и р і ш и в :
позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Держзакупівлі.онлайн" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Щедрий коровай" про стягнення коштів в сумі 88 516, 00 грн, з них: 80 210,37 грн заборгованість за зобов`язаннями по договору приєднання, 1845,82 грн 3 % річних, 6459,81 грн інфляційні втрати - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Щедрий коровай" (вул. Калуська, буд 6-і, м. Бурштин, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, 77111, код 43776463) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Держзакупівлі.онлайн" (вул. Воздвиженська, буд.56, м. Київ, 04071, код 39008321) 88516,00 грн, з них: 80 210,37 грн заборгованість за зобов`язаннями по договору приєднання, 1845,82грн 3 % річних, 6459,81 грн інфляційні втрати, 2 422,40 грн судового збору та 8000,00 грн витрат на професійну правничу допомогу.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено скорочене (вступну та резолютивну частини) рішення суду або якщо розгляд справи здійснювався без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повне рішення складено 27.03.2025.
Суддя С. М. Кобецька
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2025 |
Оприлюднено | 28.03.2025 |
Номер документу | 126149107 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі купівлі-продажу, з них поставки товарів, робіт, послуг, з них |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Кобецька С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні