Постанова
від 27.03.2025 по справі 686/5928/25
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 686/5928/25

Провадження № 3/686/2147/25

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 березня 2025 року м. Хмельницький

Суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області Піндрак О.О., з участю секретаря Яблонської О.С., представника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Ковальчук Г.В., захисника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, адвоката Куца І.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Хмельницькому справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , начальника відділу інфраструктури, держмайна та господарської діяльності «Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Держмитслужби»,

за ч. 3 ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

встановив:

ОСОБА_1 , будучи начальником відділу інфраструктури, держмайна та господарської діяльності «Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Держмитслужби» (далі ДСПКЗ Держмитслужби), уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, перебуваючи на робочому місці за адресою: вул. Тернопільська, 13/3, м. Хмельницький, Хмельницька область, допустив порушення законодавства про закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону, за наступних обставин.

Так, відповідно до пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості).

Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.

За результатами моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UD: UA-2024-11-07-015147-а) встановлено, що 15.11.2024 уповноваженою особою ДСПКЗ Держмитслужби Бондаренком А.В. в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП « ОСОБА_2 » як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Так, відповідно до пункту 4 Додатку 9 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, а саме:

- підписаний з боку учасника Додаток 4 до тендерної документації (п.п. 4.1. п. 4 Додатку 9);

- для повноти розуміння предмету закупівлі та його об`єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз`ясненнями), особисто відвідати та оглянути об`єкт, на якому відбуватиметься поточний ремонт, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об`єкта (п.п. 4.3. п. 4 Додатку 9).

Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП « ОСОБА_2 » відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам п.п. 4.1. 4.3. п. 4 Додатку 9 до тендерної документації.

Відповідно доабзацу другогопідпункту 2пункту 44Особливостей замовниквідхиляє тендерну пропозицію іззазначенням аргументаціїв електроннійсистемі закупівельу разі,коли тендернапропозиція не відповідає умовамтехнічної специфікаціїта іншимвимогам щодопредмета закупівлітендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупів відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній проптиттії.

Виходячи зі змісту пункту 43 Особливостей, відсутність у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури закупівлі в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією у розумінні Особливостей та не підлягає виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та, як наслідок, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Враховуючи наведене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП « ОСОБА_2 » як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.11.2024 № 27 визначив ФОП « ОСОБА_2 » переможцем процедури закупівлі.

Крім того, у період з 20.11.2024 по 21.11.2024 уповноважена особа ДСПКЗ Держмитслужби ОСОБА_1 , перебуваючи за місцем роботи за адресою: АДРЕСА_2 , допустив порушення законодавства про закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону, за наступних обставин.

Так, за результатами моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-07-015147-а) встановлено, що в період з 20.11.2024 по 21.11.2024 уповноваженою особою ДСПКЗ Держмитслужби ОСОБА_1 в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП « ОСОБА_2 » в зв`язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.

Відповідно до вимог абзацу п`ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Абзацом восьмим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.

Згідно з абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.

Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником у Додатку 10 до тендерної документації визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.

Так, у Додатку 10 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів та інформації, які повинен надати переможець, а саме:

-витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що керівник учасника процедури закупівлі не був притягнутий до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (ОК-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу;

-довідку у довільній формі про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП « ОСОБА_2 » оприлюднене 15 листопада 2024 року.

Водночас, переможець процедури закупівлі ФОП « ОСОБА_2 » не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, визначений абзацом п`ятнадцятим пункту 47 Особливостей та у спосіб, визначений додатком 10 до тендерної документації Замовника.

Враховуючи наведене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП « ОСОБА_2 » в зв`язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним договір про надання послуг із поточного ремонту від 21.11.2024 № 92-24.

В судове засідання ОСОБА_1 , будучи своєчасно сповіщеним про місце та час розгляду справи не з`явився, клопотання про відкладення розгляду справи від нього не надходило. У відповідності до ч. 1 ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУпАП) суд розглядає справу за відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, з участю її захисника, який проти цього не заперечив.

Заслухавши учасників судового провадження, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення повністю підтверджуються сукупністю досліджених у справі доказів, а саме: даними протоколу про адміністративне правопорушення та висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-07-015147-а від 06.01.2025, в яких зафіксовані вищевказані обставини порушення ОСОБА_1 законодавства про закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону; наказами директора ДСПКЗ Держмитслужби № 621 від 06.12.2021 та № 216 від 29.06.2022 про покладення обов`язків уповноваженої особи на начальника відділу інфраструктури, держмайна та господарської діяльності ОСОБА_1 ; відомостями протоколу ДСПКЗ Держмитслужби № 27 від 15 листопада 2024 року щодо прийняття уповноваженою особою ОСОБА_1 рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за закупівлею UA-2024-11-07-015147-а ФОП « ОСОБА_3 » та укладення договору з останнім; положенням про уповноважену особу ДСПКЗ Держмитслужби, затвердженого наказом ДСПКЗ Держмитслужби № 621 від 06.12.2021; наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області № 83-3 від 16.12.2024 про початок моніторингу процедур закупівель та додатку до нього.

Факт вчинення ОСОБА_1 вищевказаного порушення законодавства про закупівлі зафіксовано контролюючим органом 24 лютого 2025 року.

Враховуючи досліджені докази, суд відхиляє клопотання захисника про закриття провадження у справі на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП, за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 16414 КУпАП.

Доводи захисникапро те,що ускладеному відносно ОСОБА_1 протоколі не відображено об`єктивної сторони адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 16414 КУпАП, безпідставні, позаяк така викладена відповідно до диспозиції цієї норми закону, а саме у формі порушення ОСОБА_1 законодавства про закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ та прийнятою відповідно до пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» цього закону постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Не змінює факту вчинення ОСОБА_1 правопорушення посилання захисника на подання останньому учасником процедури закупівлі ФОП ОСОБА_3 у письмовому вигляді документів, передбачених вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації, пп. 5 та 12 п. 47 Особливостей, оскільки відповідно до абзацу другого пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.

Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.

Разом з тим, ОСОБА_1 не виявив вищезазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ФОП « ОСОБА_2 » та в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасником ФОП « ОСОБА_2 » документів, передбачених Додатком 9 до тендерної документації, чим не надав можливість учаснику ФОП « ОСОБА_2 » усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, поданих у складі його тендерної пропозиції.

Безпідставними є також твердження захисника про невідповідність протоколу про адміністративне правопорушення № 13/07/0001/2025 ПР від 24 лютого 2025 року приписам КУпАП, позаяк його зміст відповідає вимогам ст. 256 КУпАП, він складений уповноваженою на те посадовою особою органу державного фінансового контролю заступником начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Ковальчук Г.В. (ч. 1 ст. 255 КУпАП), яка приймала участь в розгляді справи та повноваження якої перевірені судом, згідно зі ст. 251 КУпАП протокол є належним, достовірним і допустимим доказом в справі.

Складення протоколупро адміністративнеправопорушення пізнішедвадцяти чотирьохгодин змоменту виявленняособи,яка вчинилатаке правопорушення(ч.2ст.254КУпАП),не свідчитьпро йогонедопустимість,позаяк яквидно зматеріалів справив деньвстановлення особи ОСОБА_1 07.02.2025(отриманняз ДСПКЗ Держмитслужби інформації та підтверджуючих документів щодо уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі) останньому було надіслано запрошення для складення протоколу, проте, враховуючи тимчасову непрацездатність ОСОБА_1 , за заявою останнього розгляд питання щодо складення протоколу було відкладено.

Не змінюють факту вчинення ОСОБА_1 правопорушення доводи захисника про не долучення до матеріалів справи тендерної документації, оскільки інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель на веб-порталі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з питань закупівель за адресою в мережі Internet www.prosoro.gov.ua за номером UD: UA-2024-11-07-015147-а та є у вільному доступі.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.

Згідно з п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону уповноважена особа, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

За змістом ч. 1 ст. 44 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно - правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.

Положення ч. 3 ст. 16414 КУпАП передбачає відповідальність,зокрема,за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.

Дослідивши всі обставини справи, оцінивши докази з точки зору їх належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, суд приходить до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення доведена і його дії слід кваліфікувати за ч. 3 ст. 16414 КУпАП, як порушення законодавства про закупівлі, а саме невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону.

При накладенні стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, обставини, що пом`якшують відповідальність за адміністративне правопорушення.

Суд враховує, що ОСОБА_1 вперше притягується до адміністративної відповідальності, що пом`якшує відповідальність за адміністративне правопорушення, він виключно позитивно характеризується, відсутні обставини, які б обтяжували відповідальність.

Приймаючи до уваги характер вчиненого правопорушення, особу порушника, а також інші в сукупності обставини та їх поєднання, суд дійшов висновку накласти на ОСОБА_1 стягнення у виді штрафу в межах санкції ч. 3 ст. 16414 КУпАП у мінімальному розмірі.

На переконання суду таке стягнення буде справедливим, необхідним і достатнім для запобігання вчиненню нових правопорушень як самим порушником, так і іншими особами.

Керуючись ст.ст. 401, 283, 284, 294 КУпАП,

постановив:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі однієї тисячі п`ятсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 25500 грн. (двадцять п`ять тисяч п`ятсот гривень).

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 605 грн. 60 коп. судового збору.

Постанова може бути оскаржена до Хмельницького апеляційного суду протягом десятиднів здня їївинесення.Апеляційна скаргаподається черезХмельницький міськрайоннийсуд Хмельницької області.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Строк пред`явлення постанови до виконання 3 (три) місяці з дня її винесення. В разі оскарження постанови перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги.

Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. Штраф вноситься порушником в установу банку України.

У разі несплати правопорушником штрафу у вищевказаний строк постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується:

-подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті КУпАП та зазначеного у постанові про стягнення штрафу;

-витрати на облік зазначеного правопорушення, розмір яких визначається Кабінетом Міністрів України.

Після набрання постановою законної сили:

-стягувачем штрафу є: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, місцезнаходження: м. Хмельницький, провулок 2-й Кам`янецький, 19/1;

-стягувачем судового збору є: Державна судова адміністрація України, місцезнаходження: м. Київ, вул. Липська, 18/5;

-боржником є: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , житель АДРЕСА_1 , начальник відділу інфраструктури, держмайна та господарської діяльності «Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Держмитслужби», ІПН НОМЕР_1 .

Реквізити для сплати штрафу: населений пункт: Хмельницький, отримувач: ГУК у Хмельницькій обл./Хмельницький район/21081100; код отримувача (код ЄДРПОУ) 37971775; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA418999980313070106000022490; код класифікації доходів бюджету 21081100; найменування коду класифікації доходів бюджету: адміністративні штрафи та інші санкції.

Реквізити для сплати судового збору:отримувач коштів: ГУКу м.Києві/м.Київ/22030106;код отримувача(кодЄДРПОУ)37993783,банк отримувача:Казначейство України(ЕАП);рахунок отримувача:UA908999980313111256000026001;код класифікаціїдоходів бюджету22030106;пункт 5.

Суддя:

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.03.2025
Оприлюднено31.03.2025
Номер документу126160899
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення законодавства про закупівлі

Судовий реєстр по справі —686/5928/25

Постанова від 15.05.2025

Адмінправопорушення

Хмельницький апеляційний суд

Барчук В. М.

Постанова від 27.03.2025

Адмінправопорушення

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Піндрак О. О.

Постанова від 26.03.2025

Адмінправопорушення

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Піндрак О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні