ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 березня 2025 рокуСправа №160/18976/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Захарчук-Борисенко Н. В.
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України у Дніпропетровській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-
УСТАНОВИВ:
15.07.2024 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Управління Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України у Дніпропетровській області, в якій позивач просить:
- визнати протиправною бездіяльність Управління Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в Дніпропетровській області, яка виразилась у не нарахуванні та невиплаті ОСОБА_1 за період з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року індексацію грошового забезпечення, відповідно до вимог Закону України «Про індексацію грошових доходів населення», Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078, з визначенням місяців, в яких відбулося підвищення посадових окладів військовослужбовців, січень 2008 року.
- зобов`язати Управління Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України в Дніпропетровській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 за період з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року, індексацію грошового забезпечення із застосуванням місяців для обчислення індексу споживчих цін для розрахунку індексації грошового забезпечення (базових місяців) - січень 2008 року, відповідно до вимог Закону України «Про індексацію грошових доходів населення», Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078, із одночасною компенсацією сум податку з доходів фізичних осіб відповідно до пункту 2 Порядку виплати щомісячної грошової компенсації сум податку з доходів фізичних осіб, що утримуються з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 січня 2004 року №44, з урахуванням раніше виплачених сум.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у період з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року йому була нарахована та виплачена індексація грошового забезпечення не в повному обсязі.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22.07.2024 року прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №160/18976/24 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи у письмовому провадженні в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України
26.08.204 року від відповідача надійшли пояснення по справі, у яких зазначено наступне. нарахування та виплата позивачу індексації грошового забезпечення з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року здійснювалася відповідно до вимог чинного законодавства, про що було повідомлено представника позивача листом від 24.04.2024 року №30/02-754. У відповідності до вимог Закону України "Про Державну службу спеціального зв`язку та захисту інформації України" 15.11.2006 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1588 "Про грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу та умови оплати праці працівників Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації" (далі - Постанова №1588). Ця постанова набрала чинності з 01.01.2007 року. Отже, посадовий оклад для осіб, які проходили службу в Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації, починаючи з 01.01.2007 року був визначений Постановою №1588. Станом на 01.01.2008 року Державна служба спеціального зв`язку та захисту інформації України була відсутня в переліку органів, яким здійснюється виплата грошового забезпечення в порядку, визначеному Постановою №1294 для військовослужбовців. 31.08.2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 31.08.2011 року №917 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 року №1294 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" (далі Постанова №917), яка набрала чинності з 01.09.2011 року. Вказаною постановою визнано такою, що втратила чинність Постанова №1588 та дію Постанови №1294 було поширено з 01.09.2011 року на військовослужбовців Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України. У зв`язку з цим постанову №1294 було доповнено, зокрема, додатками №30-33, якими, в тому числі, визначалась Схема посадових окладів осіб рядового і молодшого начальницького складу Держспецзв`язку за основними типовими посадами. Постанова №1294, яка набула чинності 01.01.2008 року, та не розповсюджувалася на осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, а тому за посадою, яку займав позивач, в період з 01.01.2008 року до 01.01.2016 року не відбулися зміни в грошовому забезпеченні, у зв`язку із запровадженням Постановою №1294 нових посадових окладів. Таким чином, розмір посадових окладів осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації в період з 01.01.2007 року по 31.08.2011 року визначався саме Постановою №1588. У період з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року включно, враховуючи незворотність дії законів у часі, при нарахуванні і виплаті індексації позивача було повністю дотримано порядок нарахування індексації доходів.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини.
18.04.2024 року представник позивача звернувся до відповідача з заявою про нарахування та виплату індексації грошового забезпечення за період з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року включно з урахуванням січня 2008 року та березня 2018 року як базових місяців з урахуванням відрахувань.
Відповідач листом №30/02-780 від 30.04.2024 року повідомив про таке. Порядок нарахування та виплати грошового забезпечення з 01.01.2007 року в Державній службі спеціального зв`язку за захисту інформації України та її структурних підрозділах здійснювався відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2006 року №1588 "Про грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу та умови оплати праці працівників Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації" (далі - Постанова №1588). Дана Постанова №1588 втратила чинність на підставі постанови КМУ №917 від 31.07.2011 року «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 року №1294 та визнання такими, шо втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Таким чином, питання щодо проведення та виплати індексації грошового забезпечення в Держспецзв`язку з 01.01.20107 року по 31.08.2011 року регулювалися Постановою №1588 та іншими чинними на той час НПА.
Зі змісту Постанови №1588 вбачається, що до грошового утримання належать лише посадовий оклад та оклад за спеціальним званням, а до додаткових видів грошового забезпечення - надбавки до грошового утримання і посадового окладу, доплати, одноразова та щомісячна винагорода, матеріальна і грошова допомога та премія.
Правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення, затвердженим Постановою КМУ №1078 від 17.07.2003 року, який поширюється на підприємства, установи та організації незалежно від форми власності і господарювання, а також на фізичних осіб, що використовують працю найманих працівників.
При цьому, до прийняття Постанови КМУ №1013 від 09.12.2015 року, яка набрала чинності 15.12.2015 року та підлягала застосуванню з 01.12.2015 року, базовим місяцем вважався місяць, у якому відбулося підвищення мінімальної зарплати, пенсій, стипендій, виплат із соціального страхування чи зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів (за рахунок постійних складових зарплати), а базовий місяць (місяць підвищення) визначався у разі, коли зросла зарплата внаслідок підвищення тарифної ставки (окладу) або за рахунок будь-якої постійної складової зарплати.
З 01.12.2015 року замість базового місяця введено поняття місяць, у якому відбулося підвищення у разі підвищення тарифних ставок(окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймалося за 1 або 100 %.
Обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснювалося з місяця, наступного за місяцем підвищення зазначених грошових доходів населення.
Звертається увага, що нарахування та виплата індексації належить до безпосередніх повноважень Управління Держспецзв`язку у Дніпропетровській області як роботодавця.
Тож, відповідач сумлінно та правильно виконувало та застосовувало діючі норми законодавства щодо проведення всіх належних виплат військовослужбовцям, у тому числі і ОСОБА_1 .
ОСОБА_1 звільнено з посади військовослужбовця 30.11.2017 року.
За період з 01.01.2016 року по 30.11.2017 року індексація була нарахована та виплачена у повному розмірі.
А отже, застосування механізму розрахунку індексації доходів, що набрав чинності з 01.12.2015 року на відносини, які склалися у 2008 році, є безпідставним та таким, що суперечить Основному Закону держави.
Відповідно, нарахувати та виплатити заявнику індексацію грошового забезпечення за період з 01.01.2016 року по 17.11.2017 року включно з урахуванням березня 2018 року як базового місяця не вважається можливим, враховуючи дату звільнення заявника.
Вважаючи дії відповідача щодо нарахування та виплати індексації грошового забезпечення не в повному розмірі, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей визначено Законом України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" №2011-XII від 20.12.1991 року (надалі Закон №2011-XII).
Відповідно до частин другої-третьої статті 9 Закону №2011-XII до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця. Грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону.
При цьому статтею 18 Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії" від 05.10.2000 року №2017-ІІІ (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що законами України з метою надання соціальної підтримки населенню України в цілому та окремим категоріям громадян встановлюються державні гарантії, зокрема, щодо індексації доходів населення з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін.
Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України врегульовано Законом України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.1991 року №1282-ХІІ (надалі Закон №1282-ХІІ).
Статтею 2 Закону №1282-ХІІ визначено, що індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення). Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.
Відповідно до статті 4 Закону №1282-ХІІ індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка.
Обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення провадиться наростаючим підсумком, починаючи з місяця введення в дію цього Закону.
Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті.
Підвищення грошових доходів населення у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому опубліковано індекс споживчих цін.
У разі якщо грошові доходи населення підвищено з урахуванням прогнозного рівня інфляції випереджаючим шляхом, при визначенні обсягу підвищення грошових доходів у зв`язку із індексацією враховується рівень такого підвищення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Згідно зі статтею 6 Закону №1282-ХІІ у разі виникнення обставин, передбачених статтею 4 цього Закону, грошові доходи населення визначаються як результат добутку розміру доходу, що підлягає індексації в межах прожиткового мінімуму для відповідних соціальних і демографічних груп населення, та величини індексу споживчих цін.
Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України.
Так, правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення визначені Порядком проведення індексації грошових доходів населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078 (надалі Порядок №1078).
Згідно з пунктом 1-1 Порядку №1078 підвищення грошових доходів громадян у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому офіційно опубліковано індекс споживчих цін.
Індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 103 відсотка.
Індекс споживчих цін обчислюється Держстатом і не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, публікується в офіційних періодичних виданнях.
Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений в абзаці другому цього пункту.
Відповідно до пункту 2 Порядку №1078 індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру, зокрема, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, посадових осіб митної служби.
За правилами пункту 4 Порядку №1078 індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення. У межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, індексуються оплата праці (грошове забезпечення), розмір аліментів, визначений судом у твердій грошовій сумі, допомога по безробіттю та матеріальна допомога у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації безробітного, що надаються залежно від страхового стажу у відсотках середньої заробітної плати, стипендії.
Сума індексації грошових доходів громадян визначається як результат множення грошового доходу, що підлягає індексації, на величину приросту індексу споживчих цін, поділений на 100 відсотків.
Згідно з пунктом 5 Порядку №1078 (у редакції, чинній до 01.12.2015 року) у разі підвищення розмірів мінімальної заробітної плати, пенсії, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, стипендій, а також у разі зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів місяць, в якому відбулося підвищення, вважається базовим при обчисленні індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення. У базовому місяці значення індексу споживчих цін приймається за 1 або 100 відсотків. Індексація грошових доходів, отриманих громадянами за цей місяць, не провадиться. З наступного місяця здійснюється обчислення наростаючим підсумком індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації.
Постановою Кабінету Міністрів України №1013 від 09.12.2015 року "Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів" з 01.12.2015 року внесено зміни до Порядку №1078 та викладено пункт 5 у наступній редакції: "5. У разі підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків. Обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснюється з місяця, наступного за місяцем підвищення зазначених грошових доходів населення. Сума індексації у місяці підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, не нараховується, якщо розмір підвищення грошового доходу перевищує суму індексації, що склалась у місяці підвищення доходу. Якщо розмір підвищення грошового доходу не перевищує суму індексації, що склалась у місяці підвищення доходу, сума індексації у цьому місяці визначається з урахуванням розміру підвищення доходу і розраховується як різниця між сумою індексації і розміром підвищення доходу. У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати. У разі коли відбувається підвищення тарифної ставки (окладу), у місяці підвищення враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру. До чергового підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, до визначеної суми індексації додається сума індексації, яка складається внаслідок перевищення величини індексу споживчих цін порогу індексації, зазначеного у пункті 1-1 цього Порядку. Приклади проведення індексації грошових доходів громадян у разі їх підвищення наведено у додатку 4. У разі підвищення грошових доходів населення випереджаючим шляхом з урахуванням прогнозного рівня інфляції під час визначення розміру підвищення грошових доходів у зв`язку з індексацією враховується рівень такого підвищення. Нарахування сум індексації або проведення чергового підвищення грошових доходів випереджаючим шляхом здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому офіційно опубліковано індекс споживчих цін, на підставі якого нарахована сума індексації перевищить розмір підвищення грошових доходів випереджаючим шляхом. Приклад обчислення суми індексації у разі підвищення грошових доходів населення випереджаючим шляхом з урахуванням прогнозного рівня інфляції наведено у додатку 5. У разі коли індекс споживчих цін для проведення індексації, розрахований наростаючим підсумком, перевищив 10 відсотків, Кабінет Міністрів України приймає рішення про підвищення тарифних ставок (окладів) працівникам бюджетної сфери, органам державної влади, місцевого самоврядування, прокуратури та інших органів з урахуванням суми індексації, яка складається на момент підвищення. Працівникам підприємств i організацій, які перебувають на госпрозрахунку, підвищення заробітної плати у зв`язку із зростанням рівня інфляції провадиться у порядку, визначеному у колективних договорах, але не нижче норм, визначених Законом України "Про індексацію грошових доходів населення" та положень цього Порядку.".
Згідно з пунктом 6 Порядку №1078 виплата сум індексації грошових доходів здійснюється за рахунок джерел, з яких проводяться відповідні грошові виплати населенню, у тому числі: 1) підприємства, установи та організації підвищують розміри оплати праці у зв`язку з індексацією за рахунок власних коштів; 2) підприємства, установи та організації, що фінансуються чи дотуються з державного бюджету, підвищують розміри оплати праці (грошового забезпечення) у зв`язку з індексацією за рахунок власних коштів і коштів державного бюджету.
Системний аналіз вищенаведених норм дає підстави для висновку, що індексація заробітної плати є однією з основних державних гарантій щодо оплати праці і у разі перевищення величини індексу споживчих цін встановленого порогу індексації обов`язок проводити індексацію заробітної плати (грошового забезпечення) покладається на підприємства, установи, організації незалежно від форм власності та виду юридичної особи.
При цьому до 01.12.2015 року "базовим" місяцем для індексації грошового забезпечення військовослужбовців є місяць, у якому відбулося підвищення розмірів мінімальної заробітної плати, пенсії, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, стипендій, а також місяць зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів.
Починаючи з грудня 2015 року обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації здійснюється з місяця, наступного за місяцем підвищення тарифної ставки (посадового окладу) за посадою, яку займає працівник, у тому числі військовослужбовець.
Тобто "базовим" місяцем (місяцем підвищення грошових доходів) для індексації грошового забезпечення військовослужбовців буде місяць, в якому підвищили оклад (тарифну ставку) за посадою.
15.11.2006 року Кабінетом Міністрів України відповідно до Закону України "Про Державну службу спеціального зв`язку та захисту інформації України" прийнято постанову №1588 "Про грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу та умови оплати праці працівників Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації" /надалі Постанова КМУ №1588/, яка набрала чинності з 01.07.2007 року.
Таким чином, грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації та схеми посадових окладів та окладів за спеціальними званнями осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації визначалися Постановою КМУ №1588.
Також 07.11.2007 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (надалі Постанова КМУ №1294), яка набрала чинності з 01.01.2008 року.
Цією постановою визначалося грошове забезпечення та схеми посадових окладів та окладів за спеціальними званнями військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб.
При цьому дія Постанови КМУ №1294 на осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації не поширювалася.
Лише з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 року №917, яка набрала чинності з 01.09.2011 року, дію Постанови №1294 поширено на осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, у зв`язку з чим Постанову №1294 було доповнено додатками №30 (згідно з Постановою КМУ №917 від 31.08.2011 року із змінами, внесеними Постановою КМУ №395 від 03 вересня 2014 року) та №31 (згідно з Постановою КМУ №917 від 31.08.2011 року в редакції Постанови КМУ №395 від 03.09.2014 року).
Наведене правове регулювання свідчить про помилковість доводу позивача відносно застосування Постанови №1294 для цілей визначення січня 2008 року як базового місяця для проведення йому індексації, оскільки, як вже зазначалося вище, дію Постанови №1294 поширено на осіб рядового і начальницького складу Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України лише з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 року №917, яка набрала чинності з 01.09.2011 року.
Зважаючи на викладене, суд доходить висновку про відсутність підстав для висновку щодо протиправної бездіяльності відповідача відносно невиплати позивачеві індексації грошового забезпечення за період 01.01.2016 року по 19.11.2017 року із застосуванням на підставі Постанови КМУ №1294 січня 2008 року як "базового" місяця.
Водночас суд враховує ту обставину, що про застосування іншого базового місяця (окрім як січень 2008 року) позивач у позовних вимогах не заявляє та питання визначення будь-якого іншого базового місяця, окрім як січень 2008 року, не є предметом спору в межах розгляду цієї справи.
Відтак, позов задоволенню не підлягає.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись ст. 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позовну ОСОБА_1 до Управління Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України у Дніпропетровській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії залишити без задоволення.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.В. Захарчук-Борисенко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2025 |
Оприлюднено | 31.03.2025 |
Номер документу | 126161969 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні