Рішення
від 28.03.2025 по справі 640/13148/22
ЛУТУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

28 березня 2025 рокум. ДніпроСправа № 640/13148/22

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) справу за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в м.Києві до Приватного акціонерного товариства "Трест Київпідземшляхбуд-2" про стягнення коштів,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду з Київського окружного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 640/13148/22 за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі - позивач) до Приватного акціонерного товариства "Трест Київпідземшляхбуд-2" (далі відповідач) з вимогою стягнути з Приватного акціонерного товариства «Трест Київпідземшляхбуд-2» заборгованість на відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення» з 01.08.2021 по 30.04.2022 у сумі 16858,11 грн за реквізитами: р/р ІІА 333226690000025607306208000. МФО 322669, одержувач - Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, назва банку одержувача - Головне управління по м. Києву та області АТ «Ощадбанк», код ЄДРПОУ 42098368.

В обґрунтування вимог зазначено, що відповідно до картки особового рахунку, відповідач має заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за списком №2 в розмірі 16858,11 грн за період із 01.08.2021 по 30.04.2022 включно.

Відповідач надав суду відзив на позов в якому заперечує проти позовних вимог та зазначає, що надані позивачем докази не підтверджують заявлені ним позовні вимоги, в тому числі не містять підтвердження фактично понесених витрат.

Позивачем подано відповідь на відзив в якій підтримує заявлені вимоги.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22.08.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній адміністративній справі. Вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 30.01.2025 позовну заяву прийнято до провадження та продовжено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76,90 Кодексу адміністративного судочинства України(далі - КАС України), судом встановлено наступне.

Приватне акціонерне товариство "Трест Київпідземшляхбуд-2" (місцезнаходження: вул. Тампере, буд. 13-Б, Київ, ідентифікаційний код 04012721) перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві.

Позивачем проведено нарахування та направлено розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» за списком № 2 за період з 01.08.2021 по 30.04.2022 у сумі 16858,11 грн.

З матеріалів справи вбачається, що вказані розрахунки були надіслані на адресу відповідача рекомендованою поштовою кореспонденцією та отримані.

Згідно з карткою особового рахунку відповідача, останній має заборгованість (недоїмку) зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за вказаний період у сумі 16858,11 грн (196247,17 грн 179389,06 грн).

Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з наступного.

Відповідно достатті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Спірні правовідносини врегульовані Конституцією України, Законами України Про пенсійне забезпечення (далі Закон № 1788-ХІІ), Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (далі Закон № 1058-IV), Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 (далі Інструкція № 21-1).

Статтею 13 Закону № 1788-ХІІ визначено категорії працівників, які мають право на пенсію за віком на пільгових умовах. Так, на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи:

- п. а працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, - за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць;

- п. б-з, зокрема працівники, зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці, - за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць тощо.

Відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, роботах з особливо шкідливими й важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

До запровадження пенсійного забезпечення через такі фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого законом України Про пенсійне забезпечення.

У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.

Згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 2 Прикінцевих положень Закону № 1058-ІV підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

Відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду України на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, в частині пенсій, призначених згідно з пунктами а, б частини 2 статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення, а саме грошова сума, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій працівникам за списками №№ 1, 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 № 36.

Порядок відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, установлений Інструкцією № 21-1, яка визначає процедуру стягнення заборгованості зі сплати внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (далі - страхові внески), сплати збору на обов`язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій та інших платежів до бюджету Пенсійного фонду України, нарахування і сплати фінансових санкцій та пені, а також відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Відповідно до пункту 6.1 Інструкції № 21-1 відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій (п. 6.4 Інструкції № 21-1).

Згідно з пунктом 6.7 Інструкції № 21-1 підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання тощо), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства у розрахунку, який направляється підприємству в місячний строк з дня прийняття рішення про зміну розміру пенсії або про припинення виплати пенсії.

Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

У п. 6.8 Інструкції № 21-1 визначено, що підприємства щомісяця до 25 числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Системний аналіз викладених правових норм надає підстави стверджувати, що законодавством регламентовано зобов`язання суб`єктів господарювання здійснювати відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій їх колишнім працівникам, які були зайняті на роботах за Списками №№ 1, 2 у порядку, визначеному Інструкцією № 21-1.

Разом з тим, при вирішенні справ цієї категорії суду належить перевірити підстави нарахування позивачем спірної заборгованості з витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за кожний період, по кожній особі окремо та наявність у відповідача відповідної заборгованості.

Аналогічні правові висновки викладені в постанові Верховного Суду від 02.07.2020 у справі № 809/963/17.

Суд звертає увагу на те, що позивачем заявлено до стягнення з відповідача в цій справі заборгованість з витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, наявність якої підтверджується розрахунками фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій та довідками, що містяться у матеріалах справи.

Так, в матеріалах справи наявні розрахунки щодо пенсіонера ОСОБА_1 :

з серпня 2021 року на суму 1820,78 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 0,00 грн, місячний розмір фактичних витрат 1820,78 грн);

з вересня 2021 року на суму 1820,78 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 0,00 грн, місячний розмір фактичних витрат 1820,78 грн);

з жовтня 2021 року на суму 1868,12 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 23,67 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 23,67 грн, місячний розмір фактичних витрат 1844,45 грн);

з листопада 2021 року на суму 1844,45 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 23,67 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 0,00 грн, місячний розмір фактичних витрат 1844,45 грн);

з грудня 2021 року на суму 1797,11 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії -23,67 грн, місячний розмір фактичних витрат 1820,78 грн);

з січня 2022 року на суму 1820,78 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 0,00 грн, місячний розмір фактичних витрат 1820,78 грн);

з лютого 2022 року на суму 1746,75 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2200,00 грн в тому числі розмір пенсії 1820,78 грн, надбавка з ін джерел 379,22 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 1820,78 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії -74,03 грн, місячний розмір фактичних витрат 1820,78 грн);

з березня 2022 року на суму 2069,67 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2300,00 грн в тому числі розмір пенсії 2069,97 грн, надбавка з ін джерел 230,33 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 2069,67 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 0,00 грн, місячний розмір фактичних витрат 2069,67 грн);

з квітня 2022 року на суму 2069,67 грн (дата призначення пенсії - 18.02.2014, дата досягнення особою пенсійного віку 17.02.2024, загальний місячний розмір пенсії 2300,00 грн в тому числі розмір пенсії 2069,97 грн, надбавка з ін джерел 230,33 грн, підлягає відшкодуванню щомісяця фактичних витрат на виплату пенсії 2069,67 грн, фактичних витрат на доставку пенсії 0,00 грн, частка плати підприємства 100, фактичні витрати на виплату пенсій пенсіонеру за попередній рік 0,00 грн, сума плати підприємства ПФУ за попередній рік 0,00 грн, сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсії 0,00 грн, місячний розмір фактичних витрат 2069,67 грн).

Суд акцентує, що відповідач не надав суду жодних доказів, якими б підтверджувалося сплату заборгованість з виплати і відшкодування пільгових пенсій, набула трудовий стаж.

До матеріалів справи позивачем додано розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» відповідно до пунктів «б»-«з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за період з листопада 2021 року до квітня 2022 року та докази їх надіслання відповідачу.

Відповідач в добровільному порядку не здійснив відшкодування позивачу сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій за віком на пільгових умовах, у зв`язку з чим, у відповідача виникла заборгованість перед позивачем по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, які призначені відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення» у розмірі 16858,11 грн.

Згідно із частинами першою та другою статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності передзаконом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частиною першою статті 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин у справі, відповідно до якого розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (частина 2статті 77КАС України).

Виходячи зі змісту статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свободвід 04.11.1950 справедливість судового рішення вимагає, аби такі рішення достатньою мірою висвітлювали мотиви, на яких вони ґрунтуються. Межі такого обов`язку можуть різнитися залежно від природи рішення і мають оцінюватись у світлі обставин кожної справи. Національні суди, обираючи аргументи та приймаючи докази, мають обов`язок обґрунтувати свою діяльність шляхом наведення підстав для такого рішення.

Таким чином, суди мають дослідити: основні доводи (аргументи) сторін та з особливою прискіпливістю й ретельністю - змагальні документи, що стосуються прав та свобод, гарантованих Конвенцією.

Рішенням ЄСПЛ від 19.04.1993 у справі «Краска проти Швейцарії» визначено, що ефективність справедливого розгляду досягається тоді, коли сторони процесу мають право представити перед судом ті аргументи, які вони вважають важливими для справи. При цьому такі аргументи мають бути почуті, тобто ретельно розглянуті судом. Іншими словами, суд має обов`язок провести ретельний розгляд подань, аргументів та доказів, поданих сторонами.

На підставі вищенаведеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в розмірі 16858,11 грн є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другоїстатті 139 КАС Українипри задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третястатті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб`єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб`єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб`єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб`єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки позивач у вказаній справі є суб`єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (місцезнаходження: вул. Бульварно Кудрявська, буд. 16, оф. 201, м. Київ, ідентифікаційний код 42098368) до Приватне акціонерне товариство "Трест Київпідземшляхбуд-2" (місцезнаходження: вул. Тампере, буд. 13-Б, Київ, ідентифікаційний код 04012721) про стягнення коштів задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства «Трест Київпідземшляхбуд-2» заборгованість на відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення» за період з листопада 2021 року до квітня 2022 року в сумі 16858,11 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленогостаттею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛутугинський районний суд Луганської області
Дата ухвалення рішення28.03.2025
Оприлюднено31.03.2025
Номер документу126184698
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —640/13148/22

Ухвала від 28.05.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 16.05.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 05.05.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 28.03.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 30.01.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 21.08.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні