Ухвала
від 21.03.2025 по справі 947/547/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/547/24

Провадження № 1-кс/947/4088/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.03.2025 року м.Одеса

Слідчий суддя Київського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в м.Одесі клопотання заступника начальника відділу СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Біляївської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_4 про арешт майна у кримінальному провадженні №42023160000000250 від 25.07.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання сторони обвинувачення про арешт майна, слідчими слідчого управління Головного управління Національної поліції в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023160000000250 від 25.07.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України.

Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Одеської обласної прокуратури.

Досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні здійснюється відповідно до інформації УСБУ в Одеській області щодо зловживання службовим становищем службовими особами Виконавчого комітету Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської областіта ДП «Ренійський морський торгівельний порт» (ЄДРПОУ 01125809, далі ДП «РМТП») на користь третіх осіб - суб`єктів підприємницької діяльності, які розташовані на території спеціальної економічної зони «Рені», з приводу навмисного створення умов невиконання комерційними структурами своїх інвестиційних зобов`язань, незаконного використання земельних ділянок, майданчиків та об`єктів на території ДП «РМТП».

Так, згідно статті 1 Закону України «Про спеціальну економічну зону «Рені»» (далі - Закон), спеціальна економічна зона «Рені» (далі - СЕЗ «Рені») створюється на строк 30 років на території міста Рені Одеської області загальною площею 94,36 гектара в межах земельної ділянки, наданої у користування Ренійському морському торговельному порту. Оригінал карти СЕЗ «Рені» зберігається в Ренійській міській раді.

Ренійська районна державна адміністрація видає суб`єктам СЕЗ "Рені" свідоцтво про реєстрацію, що підтверджує право на отримання пільг, визначених цим Законом.

Умови провадження підприємницької діяльності на території СЕЗ «Рені» визначені статтею 7 Закону, де серед іншого зазначено, що спеціальний правовий режим підприємницької діяльності, встановлений у СЕЗ "Рені", поширюється на суб`єктів СЕЗ "Рені" виключно під час здійснення ними підприємницької діяльності в період реалізації затверджених в установленому цим Законом порядку інвестиційних проектів на території СЕЗ «Рені».

Одним із таких суб`єктів СЕЗ «Рені» зареєстровано ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» (код ЄДРПОУ 33268420) основним видом діяльності якого є транспортне оброблення вантажів та інші - складське господарство, інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, вантажний автомобільний транспорт.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, директором ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» є ОСОБА_5 , а його кінцевими бенефіціарними власниками - ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 .

Встановлено, що між виконкомом Ренійської міської ради (Орган управління) та ТОВ «Трансбункер-Дунай» (Інвестор), 08.09.2006 укладено договір на реалізацію інвестиційного проекту «Витратний склад нафтопродуктів ТОВ «Трансбункер-Дунай»».

Рішенням загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Трансбункер-Дунай» №22 від 23.09.2014 вищевказане товариство перейменоване на ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ».

Згідно умов зазначеного договору, на реалізацію інвестиційного проекту ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ», зобов`язувалося збудувати «Витратний склад нафтопродуктів», тобто нафтобазу.

Будівництво мало здійснюватися на земельних ділянках загальною площею 17 372 кв.м., які передані в оренду ТОВ «Термінал Дунай» на підставі договору від 27.11.2006 № 8/06 з ДП «Ренійським морський торговельний порт» (постійний землекористувач).

Відповідно до Декларацій «Про початок виконання будівельних робіт» та «Про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорій складності», копії яких надані службовими особами ДП «Ренійський морський торговельний порт», ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» збудовано та введено в експлуатацію склад зернових.

Натомість згідно інформації ДІАМ, у їх розпорядженні відсутня Декларація «Про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорій складності», що свідчить про недобросовісність або службових осіб порту, які надали недостовірну інформацію на запит органу досудового розслідування або службових осіб товариства, які ввели в оману представників порту та видали незавершене, або навіть не існуюче будівництво за реальний об`єкт, який може розглядатися як форма виконання інвестиційних зобов`язань.

Разом із тим встановлено, що Інвестором - ТОВ «Термінал Дунай» інші умови інвестиційного договору, не виконані та будь-які дії щодо їх виконання або наміру виконання вказаний суб`єкт господарювання не вчиняє, тобто відсутня будь яка інформація про будівництво витратного складу нафтопродуктів, що листом Ренійської міської ради.

Натомість на орендованих ТОВ «Термінал Дунай» земельних ділянках та в складських приміщеннях фактично здійснює діяльність інша юридична особа, яка не є суб`єктом СЕЗ «Рені», а саме ТОВ «СК Акорд» (код ЄДРПОУ 33268237).

Встановлено, що директором, засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «СК Акорд» є ОСОБА_6 , який як зазначалося вже вище є також кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Термінал Дунай». Також засновниками вказаної юридичної особи є ОСОБА_10 та ОСОБА_11 , а основним видом діяльності зазначено - інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (як і у ТОВ «Термінал Дунай»).

Таким чином, службові особи ТОВ «СК АКОРД» використовують відкриті та закриті складські майданчики для перевалки зернових вантажів, що розташовані на території ДП «Ренійський морський торговельний порт» за адресою: м. Рені, вул. Дунайська, буд. 188, без укладання відповідних договорів, тим самим підприємство фактично використовує державне майно - складські майданчики та інші об`єкти порту, що призводить до тяжких наслідків державним інтересам, які полягають у неодержанні державою в особі Фонду державного майна України грошових коштів за фактичну оренду державного майна, так як ТОВ «СК АКОРД» не має статусу суб`єкта СЕЗ «Рені».

Фактично, тобто відповідно до умов Інвестиційного договору, будь хто із суб`єктів СЕЗ повинен вкладати інвестиції виходячи з їхнього загального прибутку, що в своїй основі залежить від щорічної податкової звітності, а саме від тих доходів які задекларувало підприємство.

Так, згідно висновку аналітичного дослідження ГУ ДПС в Одеській області від 23.10.2024 «Про результати дослідження фінансових та господарських операцій ТОВ «СК АКОРД» щодо наявності ознак правопорушень, що можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом та/або інших правопорушень за період з 01.01.2019 по 04.01.2024» встановлено здійснення низки видаткових операцій із перерахування коштів на рахунки фізичних осіб - підприємців ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 у якості оплати за роботи (послуги) на загальну суму 26 214 154 грн, які фактично не містять в собі розумної економічної причини (ділової мети) та можуть бути спрямовані на виведення коштів в неконтрольований національною банківською системою обіг, а також вчинення подальших фінансових операцій та правочинів з такими коштами, приховування походження таких коштів, володіння ними, тощо.

Крім того, встановлено, що ФОП ОСОБА_7 та ОСОБА_8 є засновниками та кінцевими бенефіціарними власниками ТОВ «Термінал Дунай». ОСОБА_12 є бухгалтером вказаного підприємства, тоді як ОСОБА_14 та ОСОБА_7 зареєстровані та проживають за однією адресою. ОСОБА_13 був співзасновником з ОСОБА_12 ГО «Ренійський районний яхт-клуб Дунай» (код ЄДРПОУ 37565146). Вказаний аналіз свідчить про те, що як засновники товариств так і ФОП, мають між собою сталі зв`язки, що і призводить до можливості мінімізації отримання реальних доходів товариствами.

Отже, орган досудового розслідування приходить до висновку, що службові особи ТОВ «ТЕРМІНАЛ ДУНАЙ» та ТОВ «СК Акорд» є у змові між собою, організували господарську діяльність на території СЕЗ «Рені» таким чином, що загальні щорічні доходи товариств не дають їм реальної можливості виконувати умови інвестиційного договору, тобто розвивати інфраструктуру порту та збільшувати робочі місця, а виведення грошовий коштів через підконтрольних ФОП, створює ілюзію того, що товариства реально не мають можливостей виконати свої зобов`язання.

Одночасно валовий дохід підприємств, без виведених грошовий коштів на ФОП, свідчить про реальність здійснення господарських операцій вищевказаними товариства, в частині транспортування зернових і як наслідок можливості виконання інвестицій.

Разом з тим службові особи ДП «Ренійським морський торговельний порт», як органу господарського розвитку і управління СЕЗ «Рені», не вживають ніяких заходів щодо своєчасного та повного виконання інвестицій, а навпаки їх бездіяльність призводить до організації злочинних схем на території порту і як наслідок недоотримання Державою та територіальними громадами відповідних інфраструктурних інвестицій розвитку.

Одночасно і в діях службових осіб Ренійської міської ради, наявні ознаки зловживання владою так як останні не вчиняли будь яких реальних дій щодо перевірки виконання умов інвестиційного договору, а також щодо припинення незаконної діяльності ТОВ «СК Акорд» на об`єктах державної власності, що завдає збитку її інтересам.

Так, 14.03.2025 на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду міста Одеси від 13.03.2025 проведено обшук за місцем реєстрації ТОВ «СК Акорд», за адресою: Одеська область, м.Рені, вул.Вознесенська,253, в ході якого вилучено оригінали та копії фінансово-господарських документів, перелік яких зазначено у клопотанні слідчого.

15.03.2025 виявлені та вилучені документи відповідно до постанови слідчого визнано речовими доказами у вказаному кримінальному провадженні.

Слідчий звертається з клопотанням про арешт майна з метою збереження речових доказів.

Слідчий на адресу суду направив заяву в якій клопотання підтримав, просив задовольнити, розглянути у його відсутності.

Особа щодо майна якої вирішується питання про накладення арешту генеральний директор ТОВ «СК Акорд» ОСОБА_6 повідомлений про дату та час розгляду клопотання за допомогою інтернет месенджеру, що підтверджується довідкою про доставку СМС повідомлення.

Вивчивши клопотання та матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п.1, п.2 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Заходом забезпечення кримінального провадження є, зокрема, арешт майна.

Згідно з ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи.

У відповідності до ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч.10 ст.170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.

В судовому засіданні встановлено, що вилучене в ході обшуку, майно відповідає критеріям ч.1 ст.98 КПК України, оскільки вилучене майно могло зберегти на собі сліди вчинення зазначеного у клопотанні кримінального правопорушення, є підстави вважати, що воно було знаряддям вчинення злочину, що в свою чергу свідчить про наявність необхідності в забезпеченні збереження вилученого майна.

Зв`язок вилученого майна із вчиненням кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, підлягає встановленню в процесі здійснення досудового розслідування, а отже арешт даного майна є виправданим.

Викладене в повній мірі підтверджується долученою до матеріалів клопотання постановою від 15.03.2025 року про визнання та залучення в якості речових доказів, згідно якої вищезазначене вилучене майно визнано речовим доказом у кримінальному провадженні.

Таким чином, враховуючи наявність правових підстав для накладення арешту на вилучене майно, оскільки існує необхідність в забезпеченні його збереження, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, й, відповідно захід забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна підлягає застосуванню.

Керуючись ст.ст.170, 171, 172, 173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання заступника начальника відділу СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Біляївської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_4 про арешт майна у кримінальному провадженні №42023160000000250 від 25.07.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.364 КК України - задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке було вилучено 14.03.2025 в ході обшуку за місцем реєстрації ТОВ «СК Акорд», за адресою: Одеська область, м.Рені,вул.Вознесенська,253, а саме:

-Договір № ТД/СКА/16 від 26.09.2016 про надання послуг з перевалки вантажів між ТОВ «Термінал Дунай» та ТОВ «СК Акорд» з додатками на 12 арк.;

-Договір № 367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 з ДП «АМПУ» про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України з додатками, усього на 18 арк.;

-Договір про надання послуг № 26-В-РЕФ-17 від 06.02.2017 з додатками на 7 арк.;

-Договір № 37-П-РЕФ-18 від 28.12.2018 про допуск до об`єктів портової інфраструктури з додатками, усього на 48 арк.;

-Договір № 6-П-РЕФ-22 від 19.01.2022 з додатковими угодами та додатками, усього на 65 арк.;

-Договір ТОВ «СК Акорд» № 0502/22 від 02.05.2022 на 1 арк.;

-Договір № ДТ-СКА/22 від 17.06.2022 з додатками, усього на 9 арк.;

-Договір про забезпечення доступу Портового оператора до причалів № 171-П-АМПУ-17 від 26.12.2017 з додатковими угодами та додатками, усього на 41 арк.;

-Договір № 72-П-АМПУ-18 від 20.03.2018 про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України з додатками з додатками, усього на 48 арк.

-Копії документів у п.п. 1 - 9 протоколу прошито, пронумеровано, скріплено печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» в 1 томі на 249 арк.

-Акт №3491 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) між ФОП ОСОБА_13 та ТОВ «СК Акорд» від 31.10.2022 на 1 арк.;

-Акт №3210 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) між ФОП ОСОБА_13 та ТОВ «СК Акорд» від 22.09.2023 на 1 арк.;

-Акт №2329 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) між ФОП ОСОБА_13 та ТОВ «СК Акорд» від 30.12.2023 на 1 арк.;

-Акт №2328 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) між ФОП ОСОБА_13 та ТОВ «СК Акорд» від 28.12.2023 на 1 арк.;

-Акт №2327 прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг) між ФОП ОСОБА_13 та ТОВ «СК Акорд» від 20.12.2023 на 1 арк.;

-Рахунок-фактура №34 від 20.08.2021 на 1 арк.;

-Акт №34 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №1 від 12.02.2021 на 1 арк.;

-Акт №1 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №63 від 10.11.2021 на 1 арк.;

-Акт №63 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №60 від 08.11.2021 на 1 арк.;

-Акт №60 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №118 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №119 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №120 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №3494 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №3495 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактура №5 від 08.02.2022 на 1 арк.;

-Акт №5 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №3 від 24.01.2022 на 1 арк.;

-Акт №3 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №1 від 02.01.2022 на 1 арк.;

-Акт №1 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №33 від 31.03.2022 на 1 арк.;

-Акт №33 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №10 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №11 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №3715 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №3496 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі наданих послуг від 30.09.2023 між ФОП ОСОБА_15 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі наданих послуг від 30.09.2023 між ФОП ОСОБА_7 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі наданих послуг від 30.09.2023 між ФОП ОСОБА_16 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі наданих послуг від 30.09.2023 між ФОП ОСОБА_17 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактура №18 від 14.05.2021 на 1 арк.;

-Акт №18 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №20 від 28.05.2021 на 1 арк.;

-Акт №20 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №17 від 12.05.2021 на 1 арк.;

-Акт №17 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №2 від 23.02.2021 на 1 арк.;

-Акт №1 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №81 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №79 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №38 від 03.09.2021 на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №39 від 09.09.2021 на 1 арк.;

-Акт №50 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №50 від 26.09.2021 на 1 арк.;

-Рахунок-фактур №41 від 07.09.2021 на 1 арк.;

-Акт №41 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №14 від 21.04.2021 на 1 арк.;

-Акт №14 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт №12 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №12 від 09.04.2021 на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №9 від 22.03.2021 на 1 арк.;

-Акт №9 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактура №7 від 12.03.2021 на 1 арк.;

-Акт №7 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №4 від 03.03.2021 на 1 арк.;

-Акт №4 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №3 від 02.03.2021 на 1 арк.;

-Акт №3 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №25 від 23.06.2021 на 1 арк.;

-Акт №25 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Рахунок-фактуру №24 від 16.06.2021 на 1 арк.;

-Акт №24 прийому-передачі виконаних робіт(наданих послуг) між ФОП ОСОБА_12 та ТОВ «СК Акорд» на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі наданих послуг між ФОП ОСОБА_8 та ТОВ «СК Акорд» від 30.09.2023 на 1 арк.;

-Акт прийому-передачі наданих послуг між ФОП ОСОБА_8 та ТОВ «СК Акорд» від 30.09.2023 на 1 арк.;

-Акт здачі-приймання наданих послуг за Договором 02/01-01-22 про надання послуг від 02.01.2023 на 1 арк.;

-Акт здачі-приймання наданих послуг за Договором 02/01-01-22 про надання послуг від 02.01.2023 на 1 арк.;

-Оригінали документів у п.п. 10 - 79 протоколу прошитому томі.

-Договір №400-001 між ДП «РМТП» та ТОВ «СК Акорд» на 5 арк.;

-Додатки до договору №400-001 від 01.02.2017 на 4 арк.;

-Додаткова угода №12 до Договору №400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.;

-Додатки до договору №6 від 29.04.2022 до Договору №400-001 від 01.02.2017 на 3 арк.;

-Додаткову угоду №1 до договору №400-001 від 01.02.2017 на 3 арк.

-Додаткову угоду №2 до договору №400-001 від 01.02.2019 на 2 арк.

-Схему розташування автомобільних ваг ТОВ «СК Акорд», на 1 арк.

-Додаткову угоду №3 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №4 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 2 арк.

-Додаткову угоду №6 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №9 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №7 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаток №5 від 31.05.2021 до договору № 400-001 від 01.02.2017

на 1 арк.

-Додаткову угоду №14 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №13 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №11 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №10 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Додаткову угоду №8 до договору № 400-001 від 01.02.2017 на 1 арк.

-Лист з ДП «РМТП» від 20.01.2021 №1-34/65 на 1 арк.

-Додаткову угоду №4 до договору № 204-094 від 01.02.2018 на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 04.02.2016 №4/24, на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 01.02.2018 №1-12/85, на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 28.12.2017 №1/12-902, на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 18.03.2021 №1-34/248, на 1 арк.

-Договір № 500-001 про надання послуг від 11.05.2022, на 7 арк.

-Додаток №1 до договору №500-001 від 11.05.2022, на 2 арк.

-Додаткову угоду №1 до договору №500-001 від 11.05.2022, на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 11.05.2022 №1-34/474, на 1 арк.

-Договір №400-001 від 01.10.2014, на 4 арк.

-Додаткову угоду №1 до договору від 01.10.2014 №400-001, на 1 арк.

-Лист на адресу ТОВ «СК Акорд» від 25.02.2015 №4/36, на 1 арк.

-Договір №400-018 від 17.06.2022, на 6 арк.

-Договір №400-018 від 04.01.2023, на 7 арк.

-Додаткову угоду №1 до договору № 400-018 від 17.06.2022, на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 25.04.2023 №1-34/638, на 1 арк.

-Додаткову угоду №1 до договору № 400-018 від 04.01.2023, на 1 арк.

-Договір № 2/23 від 01.06.2023, на 5 арк.

-Схему розташування автомобільних ваг ТОВ «СК Акорд», на 1 арк.

-Додаток №2 до договору від 01.06.2023 №2/23, на 1 арк.

-Додаткову угоду №2 до договору від 01.06.22023 №2/23, на 1 арк.

-Лист ДП «РМТП» від 19.06.2023 №1-34/1044, на 1 арк.

-Договір №28/24 від 10.02.2024, на 5 арк.

-Додаток №2 до договору від 10.02.2024 №28/24, на 1 арк.

-Додаткова угода №1 до договору від 01.06.2023 №2/23, на 1 арк.

-Договір №301-007 від 20.06.2024, на 8 арк.

-Договір №30/24 від 20.06.2024, на 5 арк.

-Додаток №1 до договору від 19.06.2024 №30/24, на 1 арк.

-Додаток №2 до договору від 20.06.2024 №30/24, на 1 арк.

-Договір № 400-001 від 31.12.2015, на 6 арк.

-Додаткову угоду до договору №400-001 від 31.12.2015, на 1 арк.

-Додаток №1 до договору №400-001 від 31.12.2015, на 1 арк.

-Копії документів у п.п. 80 - 130 протоколу прошито, пронумеровано, скріплено печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» в 1 томі на 110 арк..

-Оригінал табелю обліку використання робочого часу працівників ТОВ «СК Акорд» за 2022 рік на 12 арк.;

-Оригінал табелю обліку використання робочого часу працівників ТОВ «СК Акорд» за 2023 рік на 12 арк.;

-Оригінал табелю обліку використання робочого часу працівників ТОВ «СК Акорд» за 2024 рік на 12 арк.;

-Копії розхідних відомостей ТОВ «СК Акорд» за 2022 - 2023 роки у прошитому, пронумерованому, скріпленому печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» томі на 40 арк.

-Копії документів по договірним відносинам між ТОВ «СК Акорд» та ТОВ «Термінал Дунай», у прошитих, пронумерованих, скріплених печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» усього у 3 томах (по 250 та 135 арк.);

-Копії актів виконання робіт (надання послуг) між ТОВ «СК Акорд» та ДП «АМПУ» за 2021 рік, у прошитому, пронумерованому, скріпленому печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» томі на 80 арк.

-Копії актів виконання робіт (надання послуг) між ТОВ «СК Акорд» та ДП «АМПУ» за 2022 рік, у прошитому, пронумерованому, скріпленому печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» томі на 90 арк.

-Копії актів виконання робіт (надання послуг) між ТОВ «СК Акорд» та ДП «АМПУ» за 2023 рік, у прошитому, пронумерованому, скріпленому печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» томі на 55 арк.

-Копії актів виконання робіт (надання послуг) між ТОВ «СК Акорд» та ДП «АМПУ» за 2024 рік, у прошитому, пронумерованому, скріпленому печаткою та підписом директора ТОВ «СК Акорд» томі на 54 арк.

Виконання ухвали покласти на заступника начальника відділу СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .

Згідно з ст.175 КПК України ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Ухвала може бути оскаржена протягом п`яти діб з дня її проголошення до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення21.03.2025
Оприлюднено01.04.2025
Номер документу126197884
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/547/24

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 21.03.2025

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 04.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 04.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 04.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

Ухвала від 04.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Тішко Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні