2/130/169/2025
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"28" березня 2025 р.
Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області
у складі: головуючого судді Верніка В.М.
за участі секретаря судового засідання Тарковської Ю.Р.
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження в м.Жмеринка цивільну справу за позовом керівника Жмеринської окружної прокуратури Філімонова Олега Віталійовича в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України, Жмеринської міської ради Вінницької області до ОСОБА_1 , із участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Комунального некомерційного підприємства "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради, про стягнення коштів,
ВСТАНОВИВ:
Керівник Жмеринської окружної прокуратури Філімонов О.В. 30.08.2024 року звернувся до Жмеринського міськрайонного суду з цим позовом до ОСОБА_1 із вимогами стягнення з останнього грошових коштів в рахунок відшкодування витрат на лікування потерпілого від злочину ОСОБА_2 в сумі 51545,58 грн, з яких на користь держави в особі Національної служби здоров`я України 50693,88 грн, та на користь держави в особі Жмеринської міської ради Вінницької області 851,70 грн. В обґрунтування позовних вимог вказав, що ухвалою Жмеринського міськрайонного суду від 12.07.2022 року у справі №130/1343/22 ОСОБА_1 звільнено від кримінальної відповідальності за ч.1 ст.286 КК України на підставі ст.46 КК України у зв`язку з примиренням винного з потерпілим ОСОБА_2 , а кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.05.2022 року за №12022020130000162 по обвинуваченню ОСОБА_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 286 КК України, закрито. Дана ухвала набула законної сили 20.07.2022 року. Підстава, згідно якої постановлено ухвалу Жмеринського міськрайонного суду від 12.07.2022 року в справі №130/1343/22, не є реабілітуючою, а кримінальне провадження №12022020130000162 від 13.05.2022 року відносно ОСОБА_1 закрито судом за нереабілітуючих підстав. Згідно ухвали Жмеринського міськрайонного суду від 12.07.2022 року встановлено, що ОСОБА_1 13.05.2022 року приблизно о 15:30 годин, керуючи технічно-справним автомобілем "ВАЗ-21063", державний номерний знак НОМЕР_1 , рухаючись по вулиці Птахіна в м.Жмеринка Жмеринського району, з боку вулиці Свободи у напрямку вулиці Шекінська, в районі розташування АЗС "АВІАС" та житлового будинку №23, перед поворотом ліворуч не зайняв завчасно відповідне крайнє ліве положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, перед зміною напрямку руху не переконався, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху, з крайнього правого положення здійснив виїзд на смугу зустрічного руху, де з необережності допустив зіткнення з мотоциклом "LIFAN LF175-2E", державний номерний знак НОМЕР_2 , під керуванням водія ОСОБА_2 , який рухався в попутному напрямку на здійсненні обгону невстановленого вантажного мікроавтобусу "FORD TRANZIT". Далі, некерований мотоцикл здійснив зіткнення з припаркованим на території АЗС "АВІАС" автомобілем "CHEVROLET AVEO", державний номерний знак НОМЕР_3 , під керуванням ОСОБА_3 . Внаслідок даної дорожньо-транспортної пригоди водій мотоцикла "LIFAN LF175-2E", державний номерний знак НОМЕР_2 , ОСОБА_2 , відповідно до висновку судово-медичної експертизи №51 від 29.06.2022 року отримав тілесні ушкодженні у вигляді уламкового перелому правої великогомілкової кістки в середній третині зі зміщенням та рваної рани у верхній третині гомілки, які належать до тілесних ушкоджень середньої тяжкості, за ознакою тривалого розладу здоров`я (понад 21 добу). Відповідно до висновку судової автотехнічної експертизи від 24.06.2022 року №СЕ-19/102- 22/8707-ІТ, "У дорожній ситуації, що склалася, в діях водія автомобіля марки "BA3-21063", державний номерний знак НОМЕР_4 , ОСОБА_1 вбачається невідповідність дій вимогам п.п.10.1, 10.4 Правил дорожнього руху України. Невідповідність вимогам п.10.4 Правил дорожнього руху водієм ОСОБА_1 з технічної точки зору знаходяться в причинному зв`язку з виникненням події даної дорожньо-транспортної пригоди". Вказані дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч.1 ст.286 КК України, як порушення правил безпеки дорожнього руху особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесні ушкодження. Потерпілим у зазначеному кримінальному провадженні є ОСОБА_2 .
Згідно інформації Комунального некомерційного підприємства "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради від 17.07.2024 року №1546/01-07 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебував на стаціонарному лікуванні у травматологічному відділенні КНП "Жмеринська ЦРЛ" в період з 13.05.2022 року до 06.06.2022 року. Вартість лікування ОСОБА_2 в період з 13.05.2022 року до 06.06.2022 року склала 51545,58 грн, у тому числі 50693,88 грн витрати, понесені за рахунок коштів Національної служби здоров`я України, 851,70 грн витрати, понесені за рахунок коштів місцевого бюджету Жмеринської територіальної громади. Згідно наданого розрахунку вартості стаціонарного лікування ОСОБА_2 в КНП "Жмеринська ЦРЛ" за період лікування з 13.05.2022 року до 06.06.2022 року загальна кількість проведених ліжко-днів складає 24, вартість одного ліжко-дня в період з 13.05.2022 року до 31.05.2022 року становить 2206,20 грн, в період з 01.06.2022 року до 06.06.2022 року 1972,33 грн. Зазначений період лікування ОСОБА_2 внаслідок вчинення відносно нього кримінального правопорушення підтверджено також висновком експерта від 29.06.2022 року №51. Цивільний позов про відшкодування витрат на лікування ОСОБА_2 в межах вказаного кримінального провадження не заявлявся, у добровільному порядку зпзначені кошти не відшкодовані. Вважає, що з вини ОСОБА_1 заклад охорони здоров`я поніс витрати на лікування потерпілого від злочину, які на момент пред`явлення позову не відшкодовано (а.с.1-21).
Ухвалою Жмеринського міськрайонного суду від 24.09.2024 року відкрито провадження у даній справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, за наявними у справі матеріалами, згідно з положеннями ст.279 ЦПК України. Вказаною ухвалою суду відповідачеві ОСОБА_1 запропоновано надати в строк п`ятнадцять днів з дня отримання ухвали відзив на позовну заяву, а також встановлено позивачу та відповідачу строк п`ять днів з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив та заперечень.
Як вбачається з довідки про доставку електронного документу (а.с.152) Жмеринській окружній прокуратурі 26.09.2024 року було доставлено до електронного кабінету вказану ухвалу про відкриття провадження у справі від 24.09.2024 року, заперечень щодо вказаного порядку розгляду справи надалі не подано.
Згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.159) вбачається, що відповідач ОСОБА_1 03.10.2024 року отримав копію ухвали про відкриття провадження у даній справі та копію позовної заяви з додатками до неї. Надалі клопотань про розгляд справи з повідомленням сторін та відзиву на позовну заяву відповідачем не надано.
Згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.153) вбачається, що сторона позивача в особі Жмеринської міської ради 27.09.2024 року отримала копію ухвали про відкриття провадження у справі від 24.09.2024 року. При цьому,
03.10.2024 року представник Жмеринської міської ради Козаков Г.Г. подав до суду заяву про розгляд справи у його відсутність, позовні вимоги підтримав у повному обсязі (а.с.154-155).
Представниками КНП "Жмеринська ЦРЛ" та Національної служби охорони здоров`я за наслідком вручення відповідно 02.10.2024 року та 08.10.2024 року копій ухвали суду про відкриття провадження у справі та позовної заяви з додатками (а.с.160,161-162), ніяких клопотань не подано, заперечень проти визначеного судом порядку розгляду справи не представлено.
Відтак суд згідно ч.5 ст.279 ЦПК України розглянув справу в порядку спрощеного позовного провадження за наявними у справі матеріалами.
Згідно вимог ч.2 ст.247 ЦПК України фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснювалось.
Вивчивши доводи позовної заяви, дослідивши представлені докази, суд доходить наступного.
Відповідно до копії ухвали Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 12.07.2022 року в справі № 130/1343/22 ОСОБА_1 звільнено від кримінальної відповідальності за ч.1 ст.286 КК України на підставі ст.46 КК України у зв`язку з примиренням винного з потерпілим ОСОБА_2 , а кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.05.2022 року за №12022020130000162 по обвинуваченню ОСОБА_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 286 КК України закрито (а.с.24-26).
Керівник Жмеринської окружної прокуратури Філімонов О.В. 23.06.2023 року повідомив Жмеринську міську раду та Національну службу здоров`я України про звернення до суду з позовом у їхніх інтересах про відшкодування витрат на стаціонарне лікування особи, які понесла Жмеринська ЦРЛ (а.с.124-125, 133-134).
Відповідно до повідомлення Жмеринської міської ради від 07.08.2024 року №01-2024/2289 жодних відшкодувань у встановленому законом порядку витрат на лікування, понесених закладом охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочину ОСОБА_2 здійснено не було (а.с.126).
Повідомленням Національної служби здоров`я України від 03.07.2023 року НСЗУ не заперечує щодо звернення до суду в інтересах держави прокуратурою стосовно відшкодування витрат на лікування потерпілих від кримінальних правопорушень (а.с.135-136).
За зверненням Жмеринської окружної прокуратури 15.07.2024 року із запитом до КНП "Жмеринська ЦРЛ" щодо надання інформації про перебування ОСОБА_2 на лікуванні (а.с.29-30), отримано відповідь, що ОСОБА_2 перебував на стаціонарному лікуванні у травматологічному відділенні КНП "Жмеринська ЦРЛ" з 13.05.2022 року по 06.06.2022 року; вартість лікування ОСОБА_2 за 24 ліжко-днів склала 51545,58 грн, з яких 50693,88 грн витрати, понесені за рахунок коштів Національної служби здоров`я України, 851,70 грн витрати, понесені за рахунок коштів місцевого бюджету Жмеринської територіальної громади (а.с.31).
Згідно з розрахунком вартості стаціонарного лікування ОСОБА_2 у КНП "Жмеринська ЦРЛ" за період лікування з 13.05.2022 року по 31.05.2022 року вартість лікування склала 39711,60 грн, та за період з 01.06.2022 року по 06.06.2022 року склала 11833,98 грн, в тому числі загальна вартість лікування за 24 ліжко-днів склала 51545,58 грн (а.с.32).
Відповідно до довідки-розрахунку вартості одного ліжко-дня по КНП "Жмеринська ЦРЛ" за травень 2022 року, вартість одного ліжко-дня складає 2206,20 грн, у тому числі 2173,37 грн за рахунок Національної служби здоров`я України та 32,83 грн за рахунок місцевого бюджету Жмеринської територіальної громади (а.с.33).
Відповідно до довідки-розрахунку вартості одного ліжко-дня по КНП "Жмеринська ЦРЛ" за червень 2022 року, вартість одного ліжко-дня складає 1972,33 грн, в тому числі 1928,87 грн за рахунок Національної служби здоров`я України та 43,46 грн за рахунок місцевого бюджету Жмеринської територіальної громади (а.с.34).
Статут КНП "Жмеринська ЦРЛ" затверджено рішенням 18 сесії 8 скликання міської ради № 430 від 16 грудня 2021 року (а.с.39-46).
Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.02.2021 року (а.с.47).
Відповідно до копій договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантів, НСЗУ та КНП "Жмеринська ЦРЛ" уклали договір, згідно з яким надавач зобов`язується надавати медичні послуги за програмою медичних гарантів пацієнтам, а замовник зобов`язується оплачувати такі послуги відповідно до встановленого тарифу та корегувальних коефіцієнтів (а.с.49-123).
Підставою даного позову є фактичні обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а також правові норми, на які він посилається в підтвердження своїх вимог: невідшкодування відповідачем в добровільному порядку витрат, понесених на лікування потерпілого закладом охорони здоров`я, внаслідок чого порушуються інтереси держави у сфері дотримання прав і свобод людини і громадянина в галузі охорони здоров`я та забезпечення пов`язаних з ними державних гарантій.
Згідно вимог ч.2 ст.1191 ЦК України держава, Автономна Республіка Крим, територіальні громади, юридичні особи мають право зворотної вимоги до фізичної особи, винної у вчиненні кримінального правопорушення, у розмірі коштів, витрачених на лікування особи, яка потерпіла від цього кримінального правопорушення.
У відповідності до приписів ч.1,3 ст.1206 ЦК України особа, яка вчинила кримінальне правопорушення, зобов`язана відшкодувати витрати закладові охорони здоров`я на лікування потерпілого від цього кримінального правопорушення, крім випадку завдання шкоди при перевищенні меж необхідної оборони або у стані сильного душевного хвилювання, що виникло раптово внаслідок насильства або тяжкої образи з боку потерпілого.
Якщо лікування проводилося закладом охорони здоров`я, що є у державній власності, у власності Автономної Республіки Крим або територіальної громади, спільній власності територіальних громад, кошти на відшкодування витрат на лікування зараховуються до відповідного бюджету, за рахунок якого таке лікування фінансувалося. Якщо лікування проводилося закладом охорони здоров`я, який за відповідні надані медичні послуги отримує кошти згідно з договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, такі кошти зараховуються до Державного бюджету України.
Відповідно до роз`яснень, викладених у п.3 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 07.07.1995 року №11"Про відшкодування витрат на стаціонарне лікування особи, яка потерпіла від злочину, та судових витрат", питання про відшкодування витрат на стаціонарне лікування потерпілого вирішується згідно з Порядком обчислення розміру фактичних витрат закладу охорони здоров`я на стаціонарне лікування потерпілого від злочинного діяння та зарахування стягнених з винних осіб коштів до відповідного бюджету і їх використання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.07.1993 року №545 (далі Порядку №545). Термін і обґрунтованість перебування потерпілого від злочину на стаціонарному лікуванні визначається на підставі даних лікувального закладу, де він перебуває на лікуванні. До справи має бути приєднана довідка-розрахунок бухгалтерії цього закладу із записом про вартість одного ліжко-дня та загальну суму фактичних витрат на лікування потерпілого. Витрачені на стаціонарне лікування кошти підлягають відшкодуванню у повному обсязі і зараховуються до відповідного державного бюджету залежно від джерел фінансування закладу охорони здоров`я або на рахунок юридичної особи, якій належить останній.
Положеннями п.2,4 Порядку №545 передбачено, що сума коштів, яка підлягає відшкодуванню, визначається закладом охорони здоров`я, в якому перебував на лікуванні потерпілий, виходячи з кількості ліжко-днів, проведених ним в стаціонарі та вартості витрат на його лікування в день. Кількість ліжко-днів визначається на підставі медичної картки стаціонарного хворого або інших документів, які підтверджують дати госпіталізації та виписки хворого із стаціонару лікувального закладу. Визначення суми витрат на лікування потерпілого за один ліжко-день провадиться виходячи з фактичної кількості ліжко-днів і загальної суми фактичних витрат за місяць (в якому проводилось лікування) на утримання лікувального закладу, за винятком витрат на капітальні вкладення, капітальний ремонт і придбання інвентарю та обладнання.
Стягнені в установленому порядку кошти залежно від джерела фінансування закладу охорони здоров`я, у якому перебував на стаціонарному лікуванні потерпілий, зараховуються до відповідного бюджету або на користь юридичної особи (відомства), якій належить заклад охорони здоров`я.
Відповідно до ч.7 ст.128 КПК України, особа, яка не пред`явила цивільного позову в кримінальному провадженні, а також особа, цивільний позов якої залишено без розгляду, має право пред`явити його в порядку цивільного судочинства.
Згідно ст.167 ЦК України держава діє в цивільних правовідносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин.
Положеннями ст.170 ЦК України передбачено, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов`язки через органи державної влади у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
Відповідно до п.3 ст.131-1 Конституції України на органи прокуратури України покладається представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Згідно з ч.1 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Відповідно до статуту КНП "Жмеринська ЦРЛ", затвердженого рішенням 18 сесії 8 скликання Жмеринської міської ради від 16.12.2021 року №430, лікарня передана до міської комунальної власності, є бюджетним закладом охорони здоров`я і фінансується з бюджету Жмеринської міської ради.
Витрати, понесені медичною установою на лікування потерпілих від злочину та їх непогашення, призводять до ненадходження коштів до відповідного бюджету, що створює навантаження на бюджет та ускладнює процес безкоштовного лікування осіб, які цього потребують, чим завдається істотна шкода державним інтересам. Водночас, додержання усіма учасниками суспільних відносин принципу законності, який закріплено у ст.68 Конституції України, є обов`язковою умовою досягнення загальнонаціональної мети українського народу-побудови демократичної, соціальної, правової держави.
Таким чином, бездіяльність відповідача ОСОБА_1 щодо нездійсненого відкодування витрат на лікування потерпілого внаслідок його винних дій ОСОБА_2 порушують не лише матеріальні інтереси держави, а і нематеріальні-порушення принципів законності та верховенства права, що закріплені Конституцією України.
В судовому засіданні встановлено, що заходи щодо відшкодування оспорюваних збитків, завданих медичній установі, з моменту закінчення лікування ОСОБА_2 , а саме з 07.06.2022 року тривалий час не вживалися ані Національною службою здоров`я України, ані Жмеринською міською радою, ані безпоседньо КНП "Жмеринська ЦРЛ". Таким чином, Жмеринська окружна прокуратура уповноважена вживати заходів представницького характеру на захист інтересів держави в порядку, передбаченому ст.23 Закону України "Про прокуратуру".
Так, прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого ст.23 Закону України "Про прокуратуру", і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження його бездіяльності. Якщо прокурору відомо причини такого незвернення, він обов`язково повинен зазначити їх в обґрунтуванні підстав для представництва, яке міститься в позові, але якщо з відповіді компетентного органу на звернення прокурора такі причини з`ясувати неможливо чи такої відповіді взагалі не отримано, то це не є підставою вважати звернення прокурора необґрунтованим.
Щоб інтереси держави не залишилися незахищеними, прокурор виконує субсидіарну роль, замінює в судовому провадженні відповідний компетентний орган, який усупереч вимогам закону не здійснює захисту або робить це неналежно.
Відповідний правовий висновок викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 року в справі №912/2385/18.
Станом на дату звернення з позовом до суду збитки в оспорюваній загальній сумі 51545,58 грн відповідачем не відшкодовані.
Представлений стороною позивача розрахунок заподіяних збитків, зумовлених витратами на стаціонарне лікування потерпілого ОСОБА_2 у травматологічному відділенні КНП "Жмеринська ЦРЛ" проведено згідно з Порядком №545, оскільки сума коштів, яка підлягає відшкодуванню, належно визначена КНП "Жмеринська ЦРЛ", виходячи з кількості ліжко-днів, проведених потерпілим ОСОБА_2 в стаціонарі та вартості витрат на його лікування за день.
Встановлена ухвалою Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 12.07.2022 року винність дій відповідача у даній справі ОСОБА_1 щодо заподіянння ним тілесних ушкоджень середньої тяжкості потерпілому ОСОБА_2 , обставини чого не підлягають доказуванню у даній цивільній справі згідно ч.6 ст.82 ЦПК України, перебуває у причинному зв`язку з оспорюваними витратами держави Україна на стаціонарне лікування потерпілого ОСОБА_2 , застосованого для усунення спричиненої шкоди здоров`ю останнього від вказаного злочину, вчиненого ОСОБА_1 .
Спричинення діями ОСОБА_1 шкоди здоров`ю потерпілого ОСОБА_2 вказаною ухвалою суду не визнані такими, що вчинені при перевищенні меж необхідної оборони або у стані сильного душевного хвилювання, що виникло раптово внаслідок насильства або тяжкої образи з боку потерпілого, відтак у даному випадку засуджений ОСОБА_1 не звільнений з передбачених законом підстав від виконання власного обов`язку відшкодувати витрати на лікування потерпілого від вчиненого ним злочину.
Відповідачем не представлено суду будь-яких доказів щодо здійснення ним певних грошових оплат в рахунок виконання власних зобов`язань відшкодування витрат на стаціонарне лікування потерпілого ОСОБА_2 , а отже, не доведено відсутність своєї вини у їх невиконанні, що згідно вимог закону є обов`язком особи, яка порушила зобов`язання.
Таким чином, з урахуванням встановлених в судовому засіданні обставин справи щодо наявності невідшкодованих відповідачем ОСОБА_1 позивачам у справі витрат на стаціонарне лікування потерпілого ОСОБА_2 , що виникли з вини відповідача, вимоги прокурора є справедливими, так як заявлені до стягнення грошові суми узгоджуються з представленим розрахунком понесених витрат станом на час звернення до суду, не суперечать вимогам закону та відповідають положенню щодо їх обрахунку, не спростовані безпосередньо відповідачем ні в який спосіб, а тому заявлені суми належить стягнути з останнього на користь держави в особі Національної служби здоров`я України у сумі 50693,88 грн, та на користь держави в особі Жмеринської міської ради в особі КНП "Жмеринська ЦРЛ" у сумі 851,70 грн, у зв`язку з чим позов підлягає задоволенню в повному обсязі.
Також пропорційно задоволеним повністю позовним вимогам, оскільки прокурор згідно з п.6 ч.1 ст.5 Закону України "Про судовий збір" звільнений від сплати судового збору при подачі даного позову за предметом спору щодо відшкодування матеріальних збитків, завданих внаслідок вчинення кримінального правопорушення, то відповідно до ч.1 ст.141 ЦПК України стягненню з відповідача ОСОБА_1 на користь Вінницької обласної прокуратури підлягає судовий збір в розмірі 3028 грн за відповідною його ставкою щодо юридичної особи за вимогами майнового характеру.
На підставі викладеного та керуючись ст.131-1 Конституції України, ст.23 Закону України "Про прокуратуру", ст.167, 170, 1191, 1206 ЦК України, ст. 10, 76, 141, 259, 260, 263-265, 279 ЦПК України, суд,
ВИРІШИВ :
Позов задоволити.
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_5 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) на користь на користь держави в особі Національної служби здоров`я України (м.Київ, просп. Степана Бандери, буд.19; код ЄДРПОУ 42032422) витрати на стаціонарне лікування потерпілого від злочину ОСОБА_2 в сумі 50693 (п`ятдесят тисяч шістсот дев`яносто три) гривні 88 копійок.
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_5 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) на користь держави в особі Жмеринської міської ради Вінницької області в особі Комунального некомерційного підприємства "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради (м.Жмеринка Жмеринськго району Віницької області, вул. Центральна, буд.4, код ЄДРПОУ 03084233) витрати на стаціонарне лікування потерпілого від злочину ОСОБА_2 , в сумі 851 (вісімсот п`ятдесят одна) гривня 70 копійок.
Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_5 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) на користь держави (отримувач коштів: ГУК у м.Київ/м. Київ 22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106, пункт 1.1.1) судовий збір в сумі 3028 (три тисячі двадцять вісім) гривень.
Рішення суду набуває законної сили після закінчення строків його оскарження, якщо не було подано апеляційну скаргу.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня його проголошення, Вінницькому апеляційному суду через Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області.
Суддя Вернік В.М.
Суд | Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2025 |
Оприлюднено | 01.04.2025 |
Номер документу | 126210479 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди, з них |
Цивільне
Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області
Вернік В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні