Герб України

Постанова від 01.04.2025 по справі 302/449/25

Міжгірський районний суд закарпатської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа №: 302/449/25 3/302/186/25

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 квітня 2025 року селище Міжгір`я

Суддя Міжгірського районного суду Закарпатської області Готра В. Ю., розглянувши матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , мешканця АДРЕСА_1 , працюючого у ФОП ОСОБА_2 , громадянина України, за ч. 1 ст. 187 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

у с т а н о в и в:

9 січня 2025 року ОСОБА_1 не з`явився для реєстрації у ВП № 2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області у другий четвер місяця, чим порушив правила адміністративного нагляду, які йому були встановлені ухвалою Міжгірського районного суду Закарпатської області від 08.01.2025, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 187 КУпАП.

13 лютого 2025 року ОСОБА_1 не з`явився для реєстрації у ВП № 2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області у другий четвер місяця, чим порушив правила адміністративного нагляду, які йому були встановлені ухвалою Міжгірського районного суду Закарпатської області від 08.01.2025, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 187 КУпАП.

Також 5 березня 2025 року близько 11:20 год ОСОБА_1 , перебуваючи під адміністративним наглядом, зайшов у кафе «Юран», де здійснюють продаж спиртних напоїв на розлив, чим порушив установлені йому обмеження ухвалою Міжгірського районного суду Закарпатської області від 08.01.2025, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 187 КУпАП.

Окрім цього, 12 березня 2025 року близько 11:20 год ОСОБА_1 , перебуваючи під адміністративним наглядом, зайшов у магазин «Вибір», де здійснюється продаж спиртних напоїв на розлив, чим порушив установлений йому адміністративний нагляд ухвалою Міжгірського районного суду Закарпатської області від 08.01.2025, за що передбачена відповідальність за ч. 1 ст. 187 КУпАП.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суддя зазначає таке.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження у справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

За приписами ч. 1 ст. 9 КУпАП України адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно з вимогами ст. 245 КУпАП завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне й об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Як кореспондує ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають істотне значення для правильного вирішення справи.

За приписами ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису тощо, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Стаття 252 КУпАП регламентує, що орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному й об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Диспозицією ч. 1 ст. 187 КУпАП передбачено порушення правил адміністративного нагляду особами, щодо яких встановлено такий нагляд, а саме: 1) неявка за викликом органу Національної поліції у вказаний термін і ненадання усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з виконанням правил адміністративного нагляду; 2) неповідомлення працівників Національної поліції, які здійснюють адміністративний нагляд, про зміну місця роботи чи проживання або про виїзд за межі району (міста) у службових справах; 3) порушення заборони виходу з будинку (квартири) у визначений час, який не може перевищувати восьми годин на добу; 4) порушення заборони перебування у визначених місцях району (міста); 5) нереєстрація в органі Національної поліції.

Під час розгляду справи ОСОБА_1 свою вину в учинених адміністративних правопорушеннях визнав повністю, щиро покаявся та обіцяв не вчиняти подібного в майбутньому.

Поряд із визнанням вини ОСОБА_1 факт учинення ним інкримінованих адміністративних правопорушень за вказаних обставин підтверджується такими доказами: - протоколами про адміністративне правопорушення серії ВАД № 249224 від 14.02.2025, серії ВАД № 249225 від 14.02.2025, серії ВАД № 249229 від 05.03.2025, серії ВАД № 249230 від 12.03.2025; - рапортами поліцейських ВП № 2 Хустського РУП ГУНП в Закарпатській області від 04.02.2025, від 14.02.2025, 05.03.2025 та 12.03.2025; - письмовими поясненнями ОСОБА_1 від 14.02.2025, 14.02.2025, 05.03.2025 і 12.03.2025; - ухвалою Міжгірського районного суду Закарпатської області від 08.01.2025 у справі № 302/22/25 (провадження № 1-в/302/1/25).

Зазначені докази вище докази, на переконання судді, є належними і допустимими, логічно пов`язаними й взаємодоповнюючими один одного, за відсутності суперечностей між ними, а відтак є достатніми в сукупності поза розумним сумнівом для визнання доведеним факту вчинення ОСОБА_1 09.01.2025,13.02.2025,05.03.2025і 12.03.2025 дій, які містять склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 187 КУпАП.

З огляду на наведене суддя доходить висновку про те, що наявними в матеріалах справи доказами доводиться вина ОСОБА_1 в учиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 187 КУпАП.

Обставиною, яка пом`якшує відповідальність суддя визнає щире розкаяння ОСОБА_1 .

Обставини, які обтяжують відповідальність не встановлено.

На підставіч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Ураховуючи характер учинених правопорушень, особу винного, обставину, яка пом`якшує відповідальність та відсутність обставин, що обтяжують відповідальність, суддя вважає, що стягнення ОСОБА_1 слід визначити необхідним та достатнім для досягнення визначеної ст. 23 КУпАП мети, зокрема його виховання в дусі додержання законів України та запобігання вчиненню нових правопорушень, у межах санкції статті, за яким кваліфіковано правопорушення. Суддя вважає застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу, що безпосередньо передбачено санкцією ч. 1 ст. 187 КУпАП, та при призначенні стягнень за вчинення декількох правопорушень у даній об`єднаній справі застосувати положення ст. 36 КУпАП.

Відповідно до положень ст. 40-1 КУпАП з особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, підлягає стягненню судовий збір на користь держави в розмірі ставки, визначеної ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір».

Згідно з положеннями п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення ставка судового збору становить 0,2 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто, з урахуванням положень ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», 605,60 гривень.

З огляду на наведене вище та керуючись статтями 36, 40-1, 283, 284, 294 КУпАП, суддя

п о с т а н о в и в:

Справи про адміністративні правопорушення № 302/449/25 за ч. 1 ст. 187 КУпАП,№ 302/450/25 за ч. 1 ст.187 КУпАП, № 302/451/25 за ч. 1 ст. 187 КУпАП та № 302/453/25 за ч. 1 ст. 187 КУпАП відносно ОСОБА_1 об`єднати в одне провадження та присвоїти об`єднаній справі № 302/449/25 (провадження № 3/302/186/25).

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 187 КУпАП, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в дохід держави в розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 51 (п`ятдесят одну) гривню 00 копійок.

Банківські реквізити для сплати штрафу: отримувач ГУК у Закарп.обл. - 21081300, код ЄДРПОУ 37975895, рахунок UA538999980313030149000007001, банк отримувачаКазначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 21081300.

Роз`яснити порушнику, що згідно з ч. 1 ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений не пізніше як через п`ятнадцять днів із дня вручення йому постанови з наданням відповідної квитанції про сплату штрафу до канцелярії суду, а в разі оскарження такої постанови - не пізніше п`ятнадцяти днів з дня повідомлення про залишення апеляційної скарги без задоволення.

У разі несплати штрафу у строк, установлений ч. 1 ст. 307 КУпАП, при примусовому виконанні цієї постанови судді, згідно з ч. 2 ст. 308 КУпАП, штраф підлягає стягненню у подвійному розмірі.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 0,2 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що становить 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок (отримувач - ГУК у м.Києві /м.Київ/ 22030106, код ЄДРПОУ - 37993783, рахунок - UA908999980313111256000026001, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету - 22030106)

Строк пред`явлення постанови до виконання протягом трьох місяців, із наступного дня після набрання постановою законної сили або закінчення строку, встановленого у разі відстрочки або розстрочки виконання постанови.

Постанову може бути оскаржено до Закарпатського апеляційного суду через Міжгірський районний суд Закарпатської області протягом 10 днів із дня її винесення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя В. Ю. Готра

СудМіжгірський районний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення01.04.2025
Оприлюднено03.04.2025
Номер документу126251831
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, що посягають на встановлений порядок управління Порушення правил адміністративного нагляду

Судовий реєстр по справі —302/449/25

Постанова від 10.04.2025

Адмінправопорушення

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Готра В. Ю.

Постанова від 10.04.2025

Адмінправопорушення

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Готра В. Ю.

Постанова від 01.04.2025

Адмінправопорушення

Міжгірський районний суд Закарпатської області

Готра В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні