ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 квітня 2025 рокуСправа №160/33513/24 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Горбалінського В.В.
розглянувши заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна, -
ВСТАНОВИВ:
19.12.2024 о 14:40 годині до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» про підтвердження адміністративного арешту майна платника податків.
Заяву обґрунтовано тим, що контролюючим органу відповідно до вимоги законодавства здійснено виїзд за податковою адресою товариства для проведення документальної планової виїзної перевірки, однак було встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» та його посадові особи за адресою товариства не знаходяться, про що складено відповідний акт. В подальшому представник товариства відмовив контролюючому органу у допуску до проведення перевірки, про що також складено відповідний акт. Відтак, на підставі вказаного було прийнято рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків.
20.12.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» про підтвердження адміністративного арешту майна платника податків - залишено без розгляду.
27.02.2025 року постановою Третього апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області задоволено.
Ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.12.2024 року у справі за заявою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна скасовано.
Справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.
25.03.2025 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із запереченнями на заяву про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна.
В обґрунтування відзиву відповідач зазначив, що у зв`язку із окупацією і бойовими діями, частина первинних документів ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.Клінінг» залишилась на тимчасово окупованих територіях та територіях, де зараз ведуться бойові дії. На виконання вказаної норми закону відповідач в порядку, передбаченому п.п.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, направив на адресу позивача повідомлення про неможливість вивезення первинних документів у зв`язку з їх знаходженням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, однак відповідачем відмовлено позивачу у застосуванні вищезазначених положень. В свою чергу означене рішення скасовано судом. Таким чином, до відповідача має застосовуватись мораторій, визначений пп.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодекс України. Також відповідач наголошує, що ним оскаржено до суду наказ ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 21.11.2024 № 5938-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.Клінінг». На підставі зазначеного відповідач просить відмовити в задоволенні вказаної заяви.
31.03.2025 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду прийнято до розгляду заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна та відкрито провадження в даній адміністративній справі.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується заява та заперечення на заяву, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75Л.2 п.75.1 ст.75, п.77.1, п.77.4 ст.77 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями та пп.69.35-2 п.69 розділу XX Податкового кодексу України, п.2 ч.1 ст.13 розділу IV, пп.9-23 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення», Закону України від 08.07.2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (зі змінами), у зв`язку з включенням до плану - графіка проведення документальних планових перевірок суб`єктів господарювання на 2024 рік, на підставі наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 21.11.2024 року №5938-п «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ»», заплановано документальну планову виїзну перевірку ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» (код ЄДРПОУ 33421302) за період діяльності з 01.01.2018 року по 30.09.2024 року тривалістю 20 робочих днів.
Юридична адреса ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ»: Україна, 53200, Дніпропетровська область, Нікопольський район, м. Нікополь, вул. Патріотів України, буд. 113-А.
З метою пред`явлення направлення на проведення перевірки 16.12.2024 року о 09 год. 30 хв. здійснено вихід за податковою адресою підприємства: вул. Патріотів України, буд. 113-А, м. Нікополь, Дніпропетровська область, 53200 для проведення перевірки.
За результатами виходу 16.12.2024 року за податковою адресою встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» (код ЄДРПОУ 33421302) та його посадові особи за даною адресою не знаходяться.
16.12.2024 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області складено акт №3257/04-36-07-12/33421302 про неможливість проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» (код ЄДРПОУ 33421302) у зв`язку з відсутністю підприємства та його посадових осіб за адресою: вул. Патріотів України, буд. 113-А, м. Нікополь, Дніпропетровська область, 53200.
18.12.2024 року о 13 год. 10 хв. до приміщення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за адресою: 53210, пр. Трубників, 27, м. Нікополь, Дніпропетровська область прибула уповноважена особа за довіреністю ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» від 16.12.2024 року - Дмитро Валентинович Куцевол, який фактично здійснив недопуск до перевірки, підставою недопускну зазначивши: незаконність перевірки з підстав, передбачених пп.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодекс України, про що зроблено відповідні відмітки на направленнях на перевірку.
18.12.2024 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області складено акт №3280/04-36-07-12/33421302 про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ».
У вказаному акті представник ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» зазначив підставу недопуску, а саме: звернення ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» в адресу ГУ ДПС у Дніпропетровській області із повідомленням про неможливість вивезення первинних документів за період з серпня 2020 року по грудень 2023 року (включно) та прийняття постанови Третім апеляційним адміністративним судом від 22.10.2024 року по справі №160/12773/24, до ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» має застосовуватись мораторій на проведення перевірок, передбачений абз.5, 10, 11 пп.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодекс України.
18.12.2024 року о 16:00 год. Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків - ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» (код ЄДРПОУ 33421302).
На підставі зазначеного рішення контролюючий орган звернувся до суду із цією заявою про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до вимог п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41цьогоКодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення;
На підставі п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Згідно вимог п.78.4 ст.78 ПК України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.
Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків (крім перевірок, передбаченихпідпунктом 78.1.22пункту 78.1 цієї статті) надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеномустаттею 42цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
Допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної позапланової виїзної перевірки здійснюється згідно ізстаттею 81цього Кодексу. Документальна позапланова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченомустаттею 79цього Кодексу (п.78.5 ст.78 ПК України).
Відповідно до п.81.1 ст. 81 ПК України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:
направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;
копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;
службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.
Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.
Суд зазначає, що матеріали справи не свідчать, що головним управлінням не було виконано вимоги, передбачені ст.81 ПК України.
Відповідно до п.77.1, 77.4 ст.77 Податкового кодексу України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.
План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.
Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому (його представнику) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано (вручено) у порядку, визначеномустаттею 42цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.
Суд зауважує, що в межах даної справи не надається оцінка обґрунтованості зазначених податковим органом підстав для проведення перевірки відповідача, оскільки такі обставини можуть бути досліджені лише в межах спору щодо правомірності наказу про проведення перевірки.
Крім того, наказ на проведення перевірки відповідає вимогам, що передбачені до їх змісту підпунктом 81.1 статті 81 Кодексу, а саме: містить дату видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта, адресу об`єкта, перевірка якого проводиться, мету (встановлення дотримання вимог податкового, валютного, іншого законодавства), вид (документальна позапланова виїзна), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дату початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися, має підпис в.о.начальника контролюючого органу, який скріплено печаткою контролюючого органу.
Вказаний наказ та направлення на проведення перевірки було пред`явлено представнику відповідача Куцеволу Дмитру Валентиновичу, що не заперечується сторонами.
Окрім того, матеріали справи не містять доказів визнання протиправним та скасування оскаржуваного наказу.
Більше того, судом враховано, що в разі наявності судового рішення про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту платник податків не позбавлений можливості звернутися із заявою про його припинення.
Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється (абз.6 п.81.1 ст.81 ПК України).
Відповідно до п.81.2 ст.81 ПК України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.
Згідно з матеріалами справи, контролюючим органом складено акт №3280/04-36-07-12/33421302 від 18.12.2024 року про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ».
Так, на підставі зазначеного акта та звернення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків Головним управління ДПС у Дніпропетровській області прийнято рішення від 18.12.2024 року про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ».
З урахуванням вищенаведеного, суд зазначає, що порядок та підстави проведення документальної планової виїзної перевірки податковим органом було дотримано та здійснено у відповідності до вимог чинного законодавства, а тому недопуск посадових осіб позивача до проведення перевірки був неправомірним.
Щодо посилання відповідача на положення пп.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодекс України як на підставу правомірності не допуску посадових осіб контролюючого органу до перевірки, суд зазначає наступне.
Відповідно до пп.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодекс України установлено, що до платників податків/податкових агентів, які провадили діяльність на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України і не можуть пред`явити первинні документи, на підставі яких здійснюється облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, як виняток із положеньстатті 44цього Кодексу застосовуються спеціальні правила для підтвердження даних, визначених у податковій звітності.
Підставами неможливості пред`явлення первинних документів є втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів або знаходження їх на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, у разі якщо їх неможливо вивезти або їх вивезення пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я платника податків, фізичних осіб чи неможливе у зв`язку з адміністративними перешкодами, встановленими органами влади.
У разі втрати та/або неможливості вивезення первинних документів платник податків/податковий агент подає до контролюючого органу в довільній формі повідомлення про неможливість вивезення первинних документів, підписане керівником підприємства та головним бухгалтером, в якому зазначаються: обставини, що призвели до втрати та/або неможливості вивезення первинних документів, податкові (звітні) періоди, а також загальний перелік первинних документів (за можливості - із зазначенням реквізитів).
Дані та показники податкової звітності платника податків/податкового агента за податкові (звітні) періоди, зазначені у повідомленні, не можуть бути піддані сумніву лише на підставі відсутності первинних документів. Подане повідомлення є також підставою для збереження витрат (включаючи витрати у зв`язку з придбанням цінних паперів/корпоративних прав) та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток (включаючи від`ємний фінансовий результат за операціями з цінними паперами/корпоративними правами), та/або податкового кредиту з податку на додану вартість, та/або суми від`ємного значення податку на додану вартість минулих податкових (звітних) періодів без наявності договірних, розрахункових, платіжних та інших первинних документів, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Після подання до контролюючого органу повідомлення про неможливість вивезення первинних документів у зв`язку з їх знаходженням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, запроваджується мораторій на проведення документальних перевірок щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів.
Якщо після подання повідомлення про неможливість вивезення первинних документів платнику податків/податковому агенту стане відомо про втрату таких документів, такий платник податків/податковий агент зобов`язаний подати до контролюючого органу повідомлення про втрату первинних документів із зазначенням обставин такої втрати.
Платники податків/податкові агенти, які подали повідомлення про втрату первинних документів відповідно до цього підпункту, не підлягають перевірці контролюючим органом щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів, у тому числі після завершення дії воєнного стану.
Втрата документів, що не пов`язана з проведенням на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України, бойових дій, не надає права платнику податків/податковому агенту застосовувати положення цього підпункту.
Обов`язок доведення відсутності підстав для застосування положень цього підпункту покладається на контролюючий орган. Платник податків/податковий агент, який безпідставно застосував положення цього підпункту, вважається таким, що ухиляється від сплати податків, та несе відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.
У разі відмови у застосуванні положень цього підпункту контролюючий орган не пізніше одного місяця з дати отримання відповідного повідомлення від платника податків/податкового агента видає вмотивоване рішення із зазначенням підстави та доказів такої відмови.
Рішення контролюючого органу може бути оскаржено в адміністративному чи судовому порядку. До винесення остаточного рішення по справі контролюючий орган не може піддавати сумніву показники податкової звітності, а також ініціювати проведення будь-якої перевірки платника податків/податкового агента щодо податкових (звітних) періодів, зазначених у відповідному повідомленні.
У податкових (звітних) періодах, зазначених у відповідному повідомленні, не може бути переглянуто у бік збільшення суми податкових зобов`язань з податків і зборів, задекларовані в податкових деклараціях за зазначені податкові (звітні) періоди, у бік збільшення суми від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток, задекларовані в податкових деклараціях/розрахунках за зазначені податкові (звітні) періоди, у бік збільшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, заявлені в податкових деклараціях за зазначені звітні періоди.
Суд зазначає, що постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 22.10.2024 року по справі №160/12773/24, зокрема, зобов`язано Головне управління ДПС у Дніпропетровській області застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» код за ЄДРПОУ 33421302 встановлені пп. 69.28 п. 69 підрозд. 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового Кодексу України спеціальні правила для підтвердження даних, визначених у податковій звітності за податкові (звітні) періоди з 01.08.2020 по 21.10.2023, та винести відповідне рішення.
Отже в силу приписів абз.5 пп.69.28 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодекс України запроваджується мораторій на проведення документальних перевірок щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів, а саме: з 01.08.2020 року по 21.10.2023 року.
В свою чергу суд зазначає, що дана документальна планова виїзна перевірка була призначена за період діяльності з 01.01.2018 року по 30.09.2024 року.
Таким чином перевірка охоплює в тому числі періоди, які не входять до періодів на які розповсюджується вищезазначений мораторій.
Крім цього суд зазначає, що наявність означеного мораторію не може слугувати підставою для недопуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки.
Підсумовуючи суд також вважає за необхідне зазначити наступне.
За змістомстатті 283 КАС Українипісля відкриття провадження у справі за відповідною заявою суд може або її задовольнити, або відмовити у її задоволенні. Наявність спору про право в розумінні пункту 2 частини четвертоїстатті 283 КАС Українимає вбачатися саме на етапі вирішення питання про відкриття провадження у справі за заявою контролюючого органу, передбаченою частиною першоюстатті 283 КАС України. При цьому у справах за заявою контролюючого органу, передбаченою пунктом 2 частини першоїстатті 283 КАС України, заперечення платника податків щодо правомірності проведення податкової перевірки, які полягають у оскарженні відповідного наказу про її проведення чи дій контролюючого органу при її проведенні, не можуть розглядатися як «спір про право».
Означену позицію дотримується Верховний Суд у постанові від 23.02.2023 року по справі №640/17091/21.
Таким чином посилання відповідача на факт оскарження наказу про призначення перевірки не може розглядатись в даному випадку як «спір про право», а тому вказані доводи відповідача не можуть слугувати підставою для відмови в задоволенні заяви.
Відповідно до пункту 94.10 статті 94 ПК України арешт на майно може бути накладено рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.
Зазначений строк не може бути продовжений в адміністративному порядку, у тому числі за рішенням інших державних органів, крім випадків, коли власника майна, на яке накладено арешт, не встановлено (не виявлено). У цих випадках таке майно перебуває під режимом адміністративного арешту протягом строку, визначеного законом для визнання його безхазяйним, або у разі якщо майно є таким, що швидко псується, - протягом граничного строку, визначеного законодавством. Порядок операцій з майном, власника якого не встановлено, визначається законодавством з питань поводження з безхазяйним майном.
Строк, визначений цим пунктом, не включає добові години, що припадають на вихідні та святкові дні.
Відтак, з урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про обґрунтованість рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 18.12.2024 року про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків - Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ».
Отже, розглянувши подані заявником документи і матеріали, суд доходить висновку, що заява головного управління ДПС у Дніпропетровській області підлягає задоволенню.
Керуючись ст.73,74,75,76,77,90,94,139,241,245,246,250,255 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
Заяву Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17А, код ЄДРПОУ 44118658) до Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» (53200, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Патріотів України, 113А, код ЄДРПОУ 33421302) про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна - задовольнити.
Підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна Товариства з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ» (код ЄДРПОУ 33421302).
Відповідно до ч.8 ст.283 КАС України рішення суду підлягає негайному виконанню.
Відповідно до ч.8 ст.283 КАС України апеляційна скарга на судове рішення може бути подана сторонами протягом десяти днів з дня його проголошення.
Відповідно до ст.297 КАС України апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Суддя В.В. Горбалінський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2025 |
Оприлюднено | 04.04.2025 |
Номер документу | 126298970 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них застосування адміністративного арешту коштів та/або майна |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Горбалінський Володимир Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Горбалінський Володимир Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні