Справа № 347/314/25
Провадження № 1-кс/347/257/25
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04.04.2025 м.Косів
Косівський районний суд Івано-Франківської області в складі:
слідчої судді ОСОБА_1 ,
секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Косів клопотання слідчого СВ Косівського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженні відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12025096190000014 від 07.02.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.358 КК України, -
в с т а н о в и в:
Слідчий СВ Косівського РВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 звернувся в суд із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню за №12025096190000014 від 07.02.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.358 КК України.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що Кримінальне провадження розпочате за повідомленням сектору кримінальної поліції Косівського РВП ГУНП в Івано-Франківській області та згідно наданої інформації встановлено, що у ході моніторингу дотримання вимог законодавства про охорону праці та охорону здоров`я виявлено, що під час проходження профілактичних медичних оглядів працівниками окремих виробництв, професій та організацій, до роботи яких не можуть бути допущені особи, хворі на інфекційні хвороби, спричинені порушення порядку складання, видачі і використання офіційних документів, визначеного порядком проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок.
Зокрема, встановлено, що порушення чинного законодавства України імовірно були допущені під час проходження в Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківській області профілактичного медичного огляду працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Аналізом чинного законодавства України встановлено наступне:
Згідно Закону України «Про систему громадського здоров`я» : п. 7 ст. 33. Працівники закладів освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам з метою виявлення хворих на інфекційні хвороби та носіїв збудників інфекційних хвороб у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я;
ст. 45. Обов`язкові медичні огляди організовуються і здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я. Дані про результати обов`язкових медичних оглядів працівників вносяться до їх електронної медичної книжки в електронній системі охорони здоров`я.
Згідно Порядку проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №559 від 23 травня 2001 року:
п.1. Відповідно до цього Порядку проводяться обов`язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди (далі - обов`язкові медичні огляди) працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (далі - працівники), та видача їм особистих медичних книжок.
5. Головні лікарі закладів та установ охорони здоров`я, які проводитимуть обов`язкові медичні огляди: за погодженням з відповідним головним державним санітарним лікарем затверджують плани-графіки їх проведення; визначають місце їх проведення та затверджують список лікарів, які проводитимуть обстеження.
11. Для проведення обов`язкового періодичного медичного огляду роботодавець складає за погодженням з відповідним головним державним санітарним лікарем список працівників, які повинні пройти цей огляд. Копія списку передається до закладу або установи охорони здоров`я, де проводитиметься цей огляд. У разі проведення попереднього (до прийняття на роботу) обов`язкового медичного огляду роботодавець направляє закладу чи установі охорони здоров`я відповідного листа.
Відповідно до Правил проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких повязана з оослуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом Міністерства охорони здоров`я України №280 від 23.07.2002:
п. 5. Медичні огляди проводяться закладами охорони здоров`я, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. Надавач послуг з проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб забезпечує збереження інформації та ведення єдиної електронної системи обліку результатів обов`язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб шляхом внесення медичних записів про результати до електронної системи охорони здоров`я.
Згідно Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 140-4/о «Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я», затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 №150 від 21.02.2013:
п. 1 Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації № 140-4/о «Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я» (далі - форма № 140-4/о).
п. 2. Форма № 140-4/о заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров`я.
п. 3. У графі 1 вказується порядковий номер, п. 4. У графі 2 зазначається дата звернення особи, п. 5. У графі 3 зазначаються прізвище, ім`я та по батькові особи, п. 6. У графі 4 вказується професія особи, яка підлягає медичному огляду, п. 7. У графі 5 зазначається вид медичного огляду (попередній або періодичний).
п. 8. У графі 6 зазначається висновок голови комісії. Висновок має чітко визначити придатність або непридатність особи займатися відповідним видом діяльності.
п. 9. У графі 7 вказується дата наступного огляду.
п. 10. У графі 8 зазначаються серія та номер особистої медичної книжки, п. 11. У графі 9 вказується дата видачі висновку, п. 12. Строк зберігання форми № 140-4/о - 25 років.
Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я», затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 №150 від 21.02.2013:
п. 1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я» (далі - форма № 140-5/о).
Форма № 140-5/о реєструється у Журналі комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я (форма № 140-4/о), затвердженому наказом МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150.
Дані про особу форми № 140-5/о заповнюються посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров`я, що проводить медичний огляд. Прізвище, ім`я та по батькові особи зазначаються повністю згідно з документом, що посвідчує особу.
Друга сторінка форми № 140-5/о заповнюється лікарями медичної комісії щодо спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я.
На третій сторінці форми № 140-5/о зазначаються результати проведених досліджень та обстежень.
Форма № 140-5/о підписується головою медичної комісії.
Строк зберігання форми № 140-5/о - 25 років.
Згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ №246 від 21.03.2007:
II. Загальні вимоги до проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників. Попередній (періодичні) медичний огляд працівників проводиться закладами охорони здоров`я, які отримали в установленому законодавством порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальностями, що передбачені додатками 4 та 5 до цього Порядку.
На підставі Акта визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду, роботодавець складає протягом місяця у чотирьох примірниках поіменні списки працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам, за формою, зазначеною у додатку 2 на паперовому та електронному носіях, узгоджує їх у санітарно- епідеміологічній станції. Один примірник списку залишається на підприємстві (у відповідальної за організацію медогляду посадової особи), другий - надсилається до закладів охорони здоров`я, третій - до закладу державної санітарно-епідеміологічної служби, четвертий - до робочого органу виконавчої дирекції Фонду.
Для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір з закладом охорони здоров`я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду.
Ураховуючи вищенаведене, з метою проведення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування у кримінальному провадженні необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які можуть містити інформацію про вчинення кримінального правопорушення під час проходження профілактичних медичних оглядів працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , видачі і складання відповідних документів та їх використання.
Такими документами є: належним чином засвідчена копія ліцензії КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на провадження господарської діяльності з медичної практики зі змінами, якщо такі були; належним чином засвідчені копії рішень КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » про створення комісії (з переліком членів цієї комісії) з медичного огляду осіб щодо визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я, що були чинні станом на 2022-2024 р.р.; належним чином засвідчені копії, затверджених головним лікарем КРІП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » списків лікарів, які проводили обстеження працівників, що проходили обов`язкові медичні огляди в 2022-2024 роках; форми первинної облікової документації № 140-4/о «Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я» за 2022-2024 роки; належним чином засвідчені копії договорів, укладених КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » із ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_8 », про проведення в 2022-2024 роках попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників; належним чином засвідчені копії планів-графіків проведення в 2022-2024 роках обов`язкових медичних оглядів відповідних працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 », що були погоджені з відповідними головними державними санітарними лікарями та затверджені головним лікарем КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 »; належним чином засвідчені копії погоджених з відповідним головним державним санітарним лікарем списки працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 », які повинні були пройти в 2022-2024 роках обов`язковий періодичний медичний огляд, та були надані зазначеними закладами освіти; належним чином засвідчені копії листів (у випадку їх отримання) ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , що були направлені до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в 2022-2024 роках, у разі проведення попереднього (до прийняття на роботу) обов`язкового медичного огляду; форми первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я» ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , за 2023 рік; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , за 2023 рік; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , за 2024 рік; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , за 2022 рік;
- дані про результати обов`язкових медичних оглядів ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , за 2023 рік; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , за 2023 рік; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , за 2024 рік; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , за 2022 рік, які внесені до їх електронних медичних книжок в електронній системі охорони здоров`я (у формі витягу, довідки чи в іншій формі викладення інформації, що вимагається).
Зазначені документи зберігаються в Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківській області, код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Необхідність вилучення вказаних документів має значення для досудового розслідування, оскільки дані документи можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні. Крім того, вони необхідні для проведення судових експертиз, а також відомості, які містяться в тому числі в цих документах, стануть підставою для прийняття кінцевого процесуального рішення у даному кримінальному провадженні.
Необхідність вилучення саме оригіналів вищезазначених документів, обґрунтована тим, що до них імовірно було внесено неправдиві відомості, у зв`язку з чим з метою ідентифікації виконавців рукописних текстів, підписів у кримінальному провадженні повинна бути призначена почеркознавча експертиза. А відповідно до наказу Міністерства юстиції України №53/5 від 08.10.1998, «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень», для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.
Не отримання тимчасового доступу до вказаних документів негативно вплине на хід проведення досудового розслідування та неможливість прийняття кінцевого рішення.
Зазначені документи не є речами, до яких заборонено доступ за ст. 161 КПК України.
Отримана інформація, надасть змогу встановити фактичні обставини та підлягатиме використанню у доказуванні, а тому вказаний захід забезпечення є доцільним, співмірним та відповідає завданням кримінального провадження.
Дане клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України.
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явились, що не перешкоджає розгляду клопотання по суті.
Суд перевірив надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах, вважає, що клопотання слід задоволити з наступних підстав.
В силу ст. 131 КПК України, одним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів. А згідно ст. 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
У матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищенаведена інформація має суттєве значення для встановлення місця вчинення кримінального правопорушення, обставин його вчинення, правильної кваліфікації. Іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів неможливо.
Зазначені документи не є документами, до яких заборонено доступ, відповідно до ст. 161 КПК України.
Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України - якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Необхідність вилучення вказаних документів має значення для досудового розслідування, оскільки дані документи можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні. Крім того, вони необхідні для проведення судових експертиз, а також відомості, які містяться в тому числі в цих документах, стануть підставою для прийняття кінцевого процесуального рішення у даному кримінальному провадженні.
За наведених підстав клопотання слідчого підлягає задоволенню.
Строк тимчасового доступу до речей і документів встановити 30 днів.
На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 132, 160, 163-164 КПК України, суд, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задоволити.
Надати тимчасовий доступ із можливістю вилучення документів, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківській області, код ЄРДПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:
- належним чином засвідчена копія ліцензії КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на провадження господарської діяльності з медичної практики зі змінами, якщо такі були;
- належним чином засвідчені копії рішень КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » про створення комісії (з переліком членів цієї комісії) з медичного огляду осіб щодо визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я, що були чинні станом на 2022-2024 роки;
- належним чином засвідчені копії, затверджених головним лікарем (директором) директором КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » списків лікарів, які проводили обстеження працівників, що проходили обов`язкові медичні огляди в 2022-2024 роках;
- форми первинної облікової документації № 140-4/о «Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я» за 2022-2024 роки;
- належним чином засвідчені копії договорів, укладених КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » із ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_8 », про проведення в 2022-2024 роках попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників;
- належним чином засвідчені копії планів-графіків проведення в 2022-2024 роках обов`язкових медичних оглядів відповідних працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 », що були погоджені з відповідними головними державними санітарними лікарями та затверджені головним лікарем (директором) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
- належним чином засвідчені копії погоджених з відповідним головним державним санітарним лікарем списки працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 », які повинні були пройти в 2022-2024 роках обов`язковий періодичний медичний огляд, та були надані зазначеними закладами освіти;
- належним чином засвідчені копії листів (у випадку їх отримання) ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , що були направлені до КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в 2022-2024 роках, у разі проведення попереднього (до прийняття на роботу) обов`язкового медичного огляду;
- форми первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я» ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , за 2023 рік; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , за 2023 рік; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , за 2024 рік; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , за 2022 рік;
- дані про результати обов`язкових медичних оглядів ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , за 2023 рік; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , за 2023 рік; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , за 2024 рік; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , за 2022 рік, які внесені до їх електронних медичних книжок в електронній системі охорони здоров`я (у формі витягу, довідки чи в іншій формі викладення інформації, що вимагається).
Виконання ухвали доручити: слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні слідчому слідчого відділення Косівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , заступнику начальника слідчого відділення Косівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області ОСОБА_8 , слідчому слідчого відділення Косівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області ОСОБА_9 , старшому слідчому слідчого відділення Косівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області ОСОБА_10 .
Строк дії ухвали - становить 30 днів з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів може бути постановлена ухвала про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідча суддя: ОСОБА_1
Суд | Косівський районний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2025 |
Оприлюднено | 07.04.2025 |
Номер документу | 126347867 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Косівський районний суд Івано-Франківської області
КРИЛЮК М. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні