7/159-АП-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"20" листопада 2007 р. Справа № 7/159-АП-07
Господарський суд Херсонської області у складі судді Задорожної Н.О. при секретарі Степановій О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційної фірми "Фліппер", м.Херсон
до Державної податкової інспекції у м. Херсоні
про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення № 0000732301/0 від 09.02.2007р.
за участю представників сторін:
від позивача: Гніденко М.Ю. - представник (бухгалтер), дов. від 12.03.07р.,
від відповідача: Тосік Н.І. - ст. держподатінспектор, пост. дов. № 3160/9/10-026 від
20.03.2007р.; Лазарчук Р.О. - ст. держподатінспектор, пост. дов. №3160/9/10-026 від 20.03.2007р.
Позивач (ТОВ ВКФ "Фліппер" м.Херсон, код 21273417) звернувся з позовом, у якому просить суд визнати нечинним в зв'язку з невідповідністю вимогам податкового законодавства прийняте відповідачем (ДПІ у м. Херсоні, м. Херсон, код 21296163) податкове повідомлення-рішення від 09.02.2007р. № 0000732301/0, яким за порушення п.п.7.7.2, п. 7.2 статті 7, п. 11.5 статті 11 Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997р. № 168/97-ВР (далі Закон № 168), підприємству зменшено заявлену до бюджетного відшкодування суму податку на додану вартість (ПДВ) на 2247235 грн. за звітні податкові періоди –вересень, жовтень, листопад 2006р.
Обгрунтовуючи підстави позовних вимог, позивач посилається на безпідставне зменшення бюджетного відшкодування на суму 2247235 грн. у тому числі по звітних податкових періодах за вересень 2006р. - 1173137 грн., жовтень 2006р. - 966936 грн., листопад 2006р. –107162грн.
Зазначає, що підставою зменшення бюджетного відшкодування за вересень 2006р. у сумі 1173137 грн. стало завищення залишку від'ємного значення попереднього періоду (серпень 2006р.) на суму 1295604грн. за рахунок:
- завищення суми податкового кредиту у серпні 2006р. на суму погашених податкових векселів 915323 грн. за липень 2006р.;
- завищення значення рядка 26 податкової декларації попереднього звітного періоду на 380281грн.
Натомість правомірність включення підприємством до складу податкового кредиту суми погашених податкових векселів відповідає положенням п. 11.5 ст. 11 Закону №168, згідно з яким платники податку при імпорті товарів на митну територію України можуть
за власним бажанням надавати органам митного контролю податковий вексель на суму податкового зобов'язання з ПДВ зі строком погашення на тридцятий календарний день з дня його поставки органу митного контролю. При цьому, векселі з терміном сплати до закінчення строку подання декларації за звітний (податковий) період (так звані векселі "першої категорії") за самостійним рішенням платника податку можуть бути достроково погашені шляхом перерахування коштів до бюджету або шляхом заліку сум бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом. Векселі з терміном сплати після закінчення строку подання декларації за звітний (податковий) період (так звані векселі "другої категорії") погашаються шляхом включення до складу податкових зобов'язань цієї звітної декларації та вважаються погашеними після розрахунків за декларацією.
Після погашення податкові векселі включаються до складу податкового кредиту: першої категорії - у звітному періоді, в якому відбулося погашення, другої категорії - у наступному після погашення звітному періоді.
Податкові векселі на суму 1284643,50грн., які надані органу митного контролю у липні 2006р., складаються з векселів першої категорії на суму 924533 грн.74 коп. та векселів другої категорії на суму 360109 грн. 92 коп.
Векселі другої категорії погашені шляхом включення до складу зобов'язань звітної декларації з ПДВ за липень 2006р., після чого відповідач завірив підписом та печаткою факт погашення цих векселів другої категорії. Частково, у сумі 9271,02 грн., векселі першої категорії погашені позивачем шляхом перерахування коштів до бюджету. Також позивач звернувся до відповідача з листами від 28.27.2006р. № 7 та від 04.08.2006р. № 9 про зарахування належної суми бюджетного відшкодування в рахунок зобов'язань за векселями першої категорії у сумі 915323 грн. Наявність та правомірність заявлення достатніх сум бюджетного відшкодування ПДВ визнане правомірним постановою господарського суду Херсонської області від 31.11.2006р. по справі № 1/344-АП-06 та підтверджено актом виїзної планової перевірки № 3189/23-4/21273417 від 23.10.2006р., складеним контролюючим органом.
Отже, позивач виконав приписи абз. 3 п. 19 "Порядку випуску, o6iry та погашення векселів, які видаються на суму податку на додану вартість при імпорті товарів на митну територію України", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.1997р. № 1104, стосовно права на погашення зазначених податкових векселів заліком суми зобов'язань за векселем у зменшення суми бюджетного відшкодування.
Крім того, згідно даних облікової картки платника податку та листів контролюючого органу (відповідач у справі) усі векселі другої категорії за липень 2006р. були погашені. Натомість при проведенні перевірки та складанні акта цей факт органом ДПС заперечується.
Позивач також зазначає, що підставою для зменшення бюджетного відшкодування за жовтень 2006р. на суму 966936 грн. стало завищення залишку від'ємного значення попереднього періоду (вересень 2006р.) на суму 1020252 грн. за рахунок:
- завищення суми податкового кредиту за вересень 2006р. на суму погашених податкових векселів 897785грн. за серпень 2006р.;
- завищення значення рядка 26 податкової декларації попереднього звітного періоду (за вересень 2006р.) на 122467грн.
Позивач вважає, що у повній відповідності з вимогами Закону № 168 включив до складу податкового кредиту за вересень 2006р. наступні погашені векселі:
- погашені векселі другої категорії за серпень 2006р. на суму 122097,94грн. (включені до складу податкових зобов'язань у декларації за серпень 2006р. ( рядок 19.2 декларації);
- погашені векселі першої категорії за серпень 2006р., які погашені шляхом перерахування коштів на суму 14529грн. 02 коп. у вересні 2006 р.;
- векселі першої категорії за серпень 2006р., які погашені за рахунок бюджетного відшкодування у сумі 897784 грн. 81 коп. (всього видано векселів першої категорії на суму 922942,17грн. –10628,34грн., які оплачені коштами та включені до податкового кредиту у серпні 2006р., - 14529,02грн., які погашені шляхом перерахування коштів у вересні 2006 р.);
- векселі першої категорії за вересень 2006р., які погашені шляхом перерахування коштів до бюджету у вересні 2006 р. в сумі 10708,43 грн.
3 метою погашення векселів I категорії за серпень 2006р. позивач звертався до відповідача з листом від 28.08.2006р. № 11 про зарахування належної позивачу суми бюджетного відшкодування в рахунок зобов'язань за векселями. Станом на дату погашення податкових векселів залишок сум ПДВ, який було заявлено позивачем до відшкодування (за вирахуванням зобов'язань попередніх періодів) значно перевищував зобов'язання за векселями, тобто на рахунку позивача сума до відшкодування була достатньою для погашення зобов'язань за векселями.
Щодо зменшення бюджетного відшкодування за листопад 2006р. на 107162грн. позивач зазначив, що таке зменшення здійснено відповідачем внаслідок завищення залишку від'ємного значення попереднього податкового періоду (жовтень 2006р.) на суму 1148461 грн. за рахунок:
- заниження податкових зобов'язань за жовтень 2006р. на 27304грн.;
- завищення суми податкового кредиту за жовтень 2006р. на суму погашених податкових векселів 1067741грн. за вересень 2006р.;
- завищення значення рядка 26 податкової декларації попереднього звітного періоду на 153316 грн. (жовтень 2006р.).
У акті перевірки не вказано будь-яких підстав, з посиланням на первинні документи, для висновку про встановлення порушень. Правові підстави включення позивачем до складу податкового кредиту за вересень 2006р. суми погашених податкових векселів наведені вище.
Органу митного контролю у вересні 2006р. надано податкові векселі на суму 1355373 грн. 07 коп., які складаються з векселів першої категорії на суму 1067741 грн. 36 коп. та векселів другої категорії на суму 287631 грн. 71 коп. Позивач мав право на включення до складу податкового кредиту за жовтень 2006р. податкових векселів на суму 1344664 грн. 64 коп.:
- векселі другої категорії за вересень 2006р., які погашені включенням до складу зобов'язань звітної декларації з ПДВ за вересень 2006р. на суму 287631 грн. 71 коп. (рядок 19.2);
- векселі першої категорії за серпень 2006р., які погашені за рахунок бюджетного відшкодування у сумі 1057032 грн. 93 коп. (за вирахуванням сплачених та включені до податкового кредиту у вересні 2006р.).
З метою погашення податкових векселів першої категорії за вересень 2006р. позивачем надіслано до позивача лист від 03.11.2006р. № 9 про зарахування належної позивачу суми бюджетного відшкодування за рахунок зобов'язань за векселями. Станом на дату погашення податкових векселів залишок суми ПДВ, яка була заявлена позивачем до відшкодування, за вирахуванням зобов'язань попередніх періодів, значно перевищував зобов'язання за векселями.
У судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги.
Відповідач позов не визнає. У наданих запереченнях посилається на те, що згідно припису п.11.5 ст.11 Закону №168 платник податку при імпорті товарів на митну територію України, за умови оформлення митної декларації, можуть за власним бажанням надавати органам митного контролю податковий вексель на суму податкового зобов'язання зі строком погашення на тридцятий календарний день з дня його поставки органу митного контролю.
Частиною 7 п.11.5 ст.11 цього Закону передбачено можливість погашення податкових векселів, якщо платник податку на дату поставки податкового векселя органу митного контролю має підтверджену податковим органом суму бюджетного відшкодування, яка дорівнює або більша ніж сума зобов'язання по такому векселю, платник податку має право включити суму зобов'язань по податковому векселю до складу податкових зобов'язань за звітний (податковий) період. в якому відбулася його поставка органу митного контролю. При цьому податковий вексель вважається погашеним та платник податку має право на включення до складу податкового кредиту суми зобов'язань по податковому векселю у наступному звітному (податковому) періоді.
Позивач, як на доказ підтвердження наявності бюджетного відшкодування, посилається на судові рішення у справах №1/344-АП-06 та №7/126-АП-07, тоді як існування суми бюджетного відшкодування по ПДВ має бути підтверджено податковим органом. При цьому судове рішення ніяким чином не може замінювати окремого рішення фіскального органу щодо підтвердження наявності бюджетного відшкодування.
Відповідач також зазначає, що за наслідками проведеної перевірки підприємства (акт № 224/23-4/21273417 від 05.02.2007р.) було встановлено, що в порушення п.11.5 ст.11 Закону № 168 підприємство завищило різницю між сумою податкового зобов'язання і податкового кредиту з ПДВ (рядок 21) за вересень 2006 р. –на 897785 грн., за жовтень 2006 р. –на 1095045 грн., за листопад 2006р. –на 1452672 грн.; завищено залишок від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (рядок 26) за вересень 2006 р. –на 122467грн., за жовтень 2006 р. –на 53316грн., за листопад 2006р. –на 1041199грн.
Таким чином, позивачем в порушення п.п.7.7.2 п.7.7 ст.7, п. 11.5 ст.11 Закону №168 завищено суму бюджетного відшкодування у вересні 2006р. на (-) 1173137грн., у жовтні 2006р. на (-) 966936грн., у листопаді 2006р. на (-) 107162грн., що стало підставою для прийняття оспорюванного рішення.
Відповідачем заявлено клопотання про зупинення провадження у справі №7/159-АП-07 до вирішення та набрання законної сили постановою господарського суду Херсонської області від 12.11.2007р. по справі №8/476-АП-07, якою визнано недійсним Статут ТОВ ВКФ "Фліппер" з моменту внесення змін до складу учасників гр.Безносова В.О. та Дьяченко В.А. - з 22.02.2007р., а також визнано недійсними первинні фінансово-господарські документи, документи податкової звітності, включаючи податкові накладні ТОВ ВКФ "Фліппер", оформлені з 22.02.2007р., припинено юридичну особу - ТОВ ВКФ "Фліппер".
Позивач проти заявленого клопотання заперечує, оскільки ці справи мають різні предмети позовних вимог і не є пов'язаними.
Враховуючи доводи сторін та надавши їм правову оцінку, суд відхиляє заявлені клопотання з врахуванням наступного.
Відповідно до припису пункту 3 частини 1 ст.156 КАС України, суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
Зупинення провадження в даній справі може бути лише тоді, коли неможливо розглянути цю справу до вирішення іншої, встановлені факти по якій мають преюдиціальне значення для справи, що зупиняється.
Заявляючи клопотання про зупинення справи №7/159-АП-07, відповідач не зазначає мотивованих підстав, які б свідчили про їх пов'язаність. Зазначені справи мають різні предмети, а факти, встановлені при вирішенні справи №8/476-АП-07, не можуть бути преюдиційними і впливати на вирішення справи №7/159-АП-07.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд
встановив:
Відповідно до положень Закону України №168 позивач є платником ПДВ i за результатами фінансово-господарської діяльності згідно з вимогами чинного законодавства подає органу ДПС за встановленою формою податкову звітність.
В процесі ведення статутної діяльності та згідно наданих до контролюючого органу податкових декларацій підприємству підлягало відшкодуванню з Державного бюджету:
- за вересень 2006р. - 1567367 грн.;
- за жовтень 2006р. - 1465684 грн.;
- за листопад 2006р. –957758 грн.
На підставі п.1 ч.1 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.90р. № 509, iз змінами i доповненнями, уповноваженим представником органа державної податкової служби проведено виїзну позапланову перевірку з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування, заявленого у зазначених звітних (податкових) періодах, про що було складено акт перевірки № 224/23-4/21273417 від 02.02.07р., за висновками якого прийнято податкове повідомлення-рішення, яке оспорюється позивачем.
У описовій частині постанови зазначено доводи та обставини, на які сторони посилаються як на підстави своїх вимог i заперечень.
З'ясувавши обставини справи, дослідивши докази на їх підтвердження, суд визнав позов обґрунтованим i таким, що підлягає задоволенню з врахуванням наступного.
Як вбачається з акту перевірки, підставою для зменшення бюджетного відшкодування за вересень 2006р. на суму 1173137 грн. було зменшення органом ДПС податкового кредиту на суму 897785 грн. за рахунок погашених податкових векселів, що дають право на збільшення податкового кредиту в поточному звітному періоді (рядок 12.2), які фактично не погашені та зменшення на 915323 грн. від'ємного значення різниці звітного періоду - серпня 2006р. до складу податкового періоду наступного звітного періоду –вересень 2006 р. (рядок 22.2).
Попередньою виїзною позаплановою перевіркою, результати якої оформлено актом від 08.11.2006р. № 3331/23-7/21273417 у рядку 22.2 декларації за серпень 2006р. зарахування від'ємного значення різниці поточного звітного періоду до складу податкового кредиту наступного звітного періоду зменшено на 915323 грн.
В зв'язку з непогашенням податкових векселів, що дають право на збільшення податкового кредиту в поточному звітному періоді (рядок 12.2), зменшено податковий кредит поточного звітного періоду за рахунок погашених податкових векселів на 897785грн.
Порядок вексельного оформлення податкового зобов'язання з ПДВ при митному оформленні імпортованого на митну територію України товару врегульовано положеннями п. 11.5 статті 11 Закону № 168, а випуск, o6ir та погашення податкових векселів - затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.1997р. №1104 Порядком випуску, o6iгy та погашення векселів, які видаються на суму ПДВ при імпорті товарів на митну територію України, iз змінами i доповненнями (далі Порядок).
Відповідно до п. 11.5 ст. 11 Закону № 168 платник податку при імпорті товарів на митну територію України та за умови оформлення митної декларації може за власним бажанням надавати органам митного контролю податковий вексель на суму податкового зобов'язання, один примірник якого залишається у органі митного контролю, другий надсилається органам митного контролю на адресу органу державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку, а третій надається платнику податку; сума, зазначена у податковому векселі, включається до суми податкових зобов'язань платника податку у податковому періоді, на який припадає тридцятий календарний день з дня поставки такого податкового векселя органу митного контролю.
При цьому податковий вексель вважається погашеним, а сума податку, визначеного у векселі, окремо до бюджету не сплачується та враховується у розрахунках податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, в якому податковий вексель погашено; у наступному звітному (податковому) періоді сума, що була зазначена в податковому векселі, включається до складу податкового кредиту платника податку; платник податку може за самостійним рішенням достроково погасити вексель шляхом перерахування коштів до бюджету або шляхом заліку суми бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом.
3 фактичних матеріалів справи встановлено, що судовим рішенням від 11.04.2007р. по справі № 7/139-АП-07, яке набрало законної сили, встановлено правомірність визначення позивачем у податковій декларації за серпень 2006 р. залишку від'ємного значення попереднього податкового періоду за вирахуванням суми податку, яка підлягає сплаті до бюджету за підсумками поточного звітного періоду у сумі 1655325 грн., податкового кредиту попереднього податкового періоду у сумі 2892186 грн., суми податкового кредиту попереднього податкового періоду, фактично сплаченого одержувачем товарів у попередньому податковому періоді у сумі 1093336 грн., віднесення до складу податкового кредиту суми податкових векселів, які позивач вважав погашеними за рахунок бюджетного відшкодування.
Отже, в зв'язку з правомірністю визначення у податковій декларації за серпень 2006 р. суми зарахування від'ємного значення різниці поточного звітного періоду до складу податкового кредиту наступного звітного періоду у сумі 1127845 грн., суми залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду у сумі 561989 грн., позивач у повній відповідності з вимогами чинного законодавства включив цю суму до податкового кредиту наступного (вересень 20006 р.) звітного періоду.
Щодо векселів на суму 1067741 грн. 36 коп., які поставлені органу митного контролю у вересні 2006р. та достроково погашені за самостійним рішенням платника шляхом заліку сум бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом.
3 наданих у справу доказів встановлено, що позивач скеровував відповідачу листи з копіями векселів (а.с. 29-52) про зарахування належної позивачу суми бюджетного відшкодування в рахунок зобов'язань за векселями.
Станом на час видачі та погашення податкових векселів залишок суми ПДВ, який було заявлено позивачем до відшкодування, за вирахуванням зобов'язань попередніх періодів, значно перевищував зобов'язання за векселями. Позивачем заявлено до відшкодування, з врахуванням подання уточнюючих розрахунків, у березні 2006 р. –900791 грн., у червні 2006 р. –264956 грн., у червні 2006 р. –69583 грн., всього 1235330 грн.
Постановою господарського суду Херсонської області від 31.11.2006р. у справі №1/344-АП-06, залишеною без змін ухвалою Запорізького апеляційного господарського суду від 13.03.2007р., підтверджено правомірність заявленого бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов'язань наступних податкових періодів згідно уточнюючих розрахунків у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, поданих у квітні та червні 2006р., відповідно на суми 47000 грн. та 185600 грн. у звітному (податковому) періоді - березень 2006р.
Таким чином, податкові векселі першої категорії на суму 1067741 грн. 36 коп., які поставлені органу митного контролю у вересні 2006 р., погашено шляхом заліку суми бюджетного відшкодування.
Стосовно перевірки заявленого до відшкодування ПДВ у жовтні, листопаді 2006 року, контролюючим органом здійснено висновок про заниження позивачем податкових зобов'язань з ПДВ у жовтні 2006 р. –на 27304 грн., з посиланням на порушення п.п.7.2.3, п.7.2, п.п. 7.3.1 п.7.3 статті 7 Закону № 168 (розділ 3.2.5 акту перевірки). Але перевіряючими не зазначено, за наслідком яких фінансово-господарських операцій зменшено суму податкових зобов'язань з ПДВ по операціях на митній території України, що оподатковуються за ставкою 20 %, відсутні посилання на будь-які первинні звітні документи.
Висновок відповідача про порушення підприємством п.11.5 ст. 11 Закону № 168 по рядку 12.2 «Погашені податкові векселі, що дають права на збільшення податкового кредиту в поточному звітному періоді»щодо включення позивачем до податкового кредиту у жовтні 2006 р. ПДВ у сумі 1067741 грн., у листопаді 2006 р. ПДВ у сумі 1452672 грн., які фактично не погашені, спростовуються викладеними вище нормами законодавства про право платника податку на включення до податкового кредиту наступного (жовтень, листопад 2006 р.) звітного періоду сум за податковими векселями, з терміном сплати після закінчення строку подання декларації за звітний (податковий період), які погашаються шляхом включення до складу податкових зобов'язань цієї звітної декларації та вважаються погашеними після розрахунків за цією декларацією; або заліку сум бюджетного відшкодування, підтвердженого податковим органом.
Підпунктом 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закону № 168 визначено строки проведення контролюючим органом перевірок платників податку, а саме: протягом 30 днів, наступних за днем отримання податкової декларації, податковий орган проводить документальну невиїзну перевірку (камеральну) заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право протягом такого ж строку провести позапланову виїзну перевірку (документальну) платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування. Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.
Отже, суд не враховує доводи відповідача щодо відсутності підтвердженої до відшкодування суми ПДВ. Проведення зустрічних перевірок є обов'язком податкових органів, однак законодавець не ставить відшкодування ПДВ у залежність від проведення податковими органами перевірок, а призначення податковим органом перевірки платника податку не може продовжити визначений законом термін відшкодування ПДВ.
Доводи відповідача спростовуються фактичними матеріалами справи i вищенаведеними обставинами.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину постанови та повідомлено про дату, час і місце складення її повного тексту - 26 листопада 2007р. о 15-00год., каб.324, м.Херсон, вул.Горького, 18.
Позивачу присуджується з Державного бюджету 3 грн. 40 коп. судового збору.
Керуючись ст.ст. 94, 98, 158, 160-163, 167, п.6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, суд
постановив:
1. Позов задовольнити.
Визнати нечинним в зв'язку з невідповідністю вимогам законодавства прийняте Державною податковою інспекцією у м. Херсоні (м. Херсон, код 24104230) податкове повідомлення-рішення від 09.02.2007р. № 0000732301/0 про зменшення товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційній фірмі "Фліппер", код ЄДРПОУ 21273417, бюджетного відшкодування у вересні 2006 р. –на 1173137 грн., у жовтні 2006 р. –на 966936 грн., у листопаді 2006 р. –на 107162 грн.
2. Присудити товариству з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційній фірмі "Фліппер", м. Херсон, вул. Тельмана, 3, р/р 26005009277 в ХФ КБ "Західінкомбанк", МФО 352327, код ЄДРПОУ 21273417 з Державного бюджету 3 грн. 40 коп. - судового збору.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Н.О. Задорожна
повний текст постанови
складений 25.12.2007р.
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2007 |
Оприлюднено | 16.01.2008 |
Номер документу | 1263719 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Задорожна Н.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні