Рішення
від 18.12.2007 по справі 20-5/260
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

20-5/260

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

Іменем України

РІШЕННЯ

"18" грудня 2007 р. справа № 20-5/260

За позовом Приватного підприємства „Альберта”   (99011 м. Севастополь,  вул. Радянська, 38-А)

до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3)

треті особи: Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради “Аррікон” (99011 м. Севастополь,  вул. Адм. Октябрьського, б. 8, кв. 2)

Севастопольська міська Рада (99011 м. Севастополь,  вул. Леніна, 3)

про визнання права на приватизацію майна

Суддя: І.В. Євдокимов

Представники сторін:

Позивач - Вертій Наталя Анатоліївна, представник, довіреність № б/н від 20.07.07,     ,  ПП "Альберта";

Відповідач - Гатіятуллін Еріка Дамирович, представник, довіреність № б/н від 09.11.07,       Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради;

Третя особа - Ігнатенко Валерія Вячеславівна, представник, довіреність № 97 від 08.02.07,       Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради "Аррікон";

Третя особа - не з'явився,  Севастопольська міська Рада;

Суть спору:

Позивач, Приватне підприємство «Альберта»(далі –ПП «Альберта») звернулося до господарського суду міста Севастополя з позовом до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (далі –Фонд комунального майна СМР) про визнання права на приватизацію майна - нежитлового приміщення по вул. Радянська, 38-а, площею 33, 4 кв.м.

В обґрунтування позовних вимог ПП «Альберта»посилається на норми статей 25 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», ст.ст. 7, 8 Закону «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малої приватизації)», здійснення ним невідокремлених поліпшень орендованого майна та  здійснення за свій рахунок процедури реєстрації цього об'єкту нерухомого майна. Однак, відповідач - Фонд комунального майна СМР відмовляється від проведення процедурі приватизації та направлення до Севастопольської міської Ради документів ПП «Альберта», у зв'язку х чим права ПП на приватизацію даного об'єкта  порушені.

Ухвалою суду від 09.08.2007 до участі у в якості 3-ої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача залучено Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради “Аррікон”.

Ухвалою суду від 06.12.2007 до участі у в якості 3-ої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача залучена Севастопольська міська Рада.

Відповідач - Фонд комунального майна СМР  та третя особа КП СМР «Аррікон»проти позову заперечують, вважають, що рішенням сесії Севастопольської міської Ради № 359 від 11.12.2002 „Про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини, соціально значущих для міста (у тому числі не житлових приміщень, займаних ними), які відносяться до комунальної власності, приватизація яких не допускається, а також рішенням  Севастопольської міської Ради № 1926 від 15.05.2007 „Про внесення доповнень та змін до рішення Севастопольської міської Ради № 359 від 11.12.2002 „Про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини, соціально значущих для міста (у тому числі не житлових приміщень, займаних ними), які відносяться до комунальної власності, приватизація яких не допускається” Севастопольська міська Рада признала спірний об'єкт, таким, що не підлягає приватизації, з тих підстав, що він є об'єктом культурної спадщини.

Крім того, справою адміністративної юрисдикції може бути переданий на вирішення адміністративного суду спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами суспільства стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавче уповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб'єкту, а ці суб'єкти відповідно зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта.

Відповідачем у даній справі дійсно зазначений суб'єкт владних повноважень, але даний спір не має публічно-правового характеру, оскільки предметом спору у даній справі є спір пов'язаний із захистом права на приватизацію.  

Тобто, між сторонами існує спір про право, що в свою чергу, виключає її розгляд в порядку адміністративного судочинства.

Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 27.03.2007 по справі № 21-1074-06 про скасування рішення Київської міської ради та в Рекомендаціях президії Вищого господарського суду України від 27.06.2007 № 04-5/120 „Про деякі питання підвідомчі і підсудності справ господарським судам”.

Представник третьої особи  - Севастопольської міської Ради в судові засідання  не з'являвся, відзив на позовну заяву не надав, про час та місце судового засідання повідомлявся належним чином у встановленому порядку.

Згідно ст. 22 Господарського процесуального кодексу України в судовому засіданні представникам сторін роз'яснені їх процесуальні права та обов'язки.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслуховуючи пояснення представників сторін, суд

в с т а н о в и в:

18 жовтня 1999 року між позивачем - Приватним підприємством «Альберта», та Управлінням майна міста Севастопольської міської державної адміністрації, правонаступником якого є Управління з питань комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації, а в подальшому –Фонд комунального майна міста Севастополя та відповідач - Державне комунальне підприємство «Аррікон»(далі Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради «Аррікон», як правонаступник), був укладений договір оренди нерухомого майна, згідно умов якого орендодавець передав орендарю в оренду нерухоме майно –вбудоване приміщення нежилої одноповерхової будівлі, загальною площею 33,4 кв.м., розташоване в м.Севастополі за адресою: вул.Радянська,38а. Майно було передано за актом прийому-передачі від 18.10.1999р.

В зв'язку з необхідністю проведення ремонту об'єкту оренди позивач від ДКП «Аррікон» отримав довідку від 19.03.2004р., згідно якої балансова вартість майна складає 10073,0грн., залишкової вартість майна складає 7611,0грн. З метою найбільш ефективного використання об'єкту оренди позивач звернувся до Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації (правонаступник –Фонд комунального майна СМР) з питанням про отримання згоди на проведення капітального ремонту цього об'єкту, яка збільшить його вартість.

07.05.2004 наказом № 242 Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації узгодило проведення ремонту орендованого позивачем об'єкту по вул. Радянська, 38-а за рахунок власних коштів орендаря –ПП «Альберта»згідно смітної документації на суму 24272 грн.

Після проведення ремонтних робіт позивач звернувся до Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації з заявою про узгодження вартості невіддільного поліпшення у орендованому приміщенні.18.10.2005р. Наказом № 808 Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації узгодило об'єм вартості невіддільних поліпшень у сумі 4101,6грн., здійснених у нежитловому приміщені по вул.Радянська,38-а за рахунок власних коштів орендаря –ПП «Альберта», що  складає 40% від залишкової вартості майна.

27 грудня 2006  року ПП «Альберта»звернулось до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради з заявою про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, шляхом викупу вбудованих нежилих приміщень у будинку по вул. Радянська, 38-а, які знаходяться у нього в оренді, однак, отримало відповідь, що оскільки питання щодо продовження договору оренди знаходиться у суді, приватизація об'єкта може бути здійсненна тільки після розгляду судом позовів ПП «Альберта».

У березні 2007 розгляд питання щодо приватизації нежитлового приміщення по вул.Радянська,38-а у м. Севастополі був відкладений оскільки у Фонду комунального майна СМР відсутні правоустановчі документи на цій об'єкт нерухомості.

Після вирішування усіх питань щодо продовження договору оренди, розробкою та реєстрацією ПП  «Альберта»право установчих документів на об'єкт нерухомого майна - нежитлового приміщення по вул.Радянська,38-а у м. Севастополі за комунальною власністю, Фонд комунального майна відповів, що  рішенням сесії Севастопольської міської Ради № 359 від 11.12.2002 „Про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини, соціально значущих для міста (у тому числі не житлових приміщень, займаних ними), які відносяться до комунальної власності, приватизація яких не допускається, а також рішенням  Севастопольської міської Ради № 1926 від 15.05.2007 „Про внесення доповнень та змін до рішення Севастопольської міської Ради № 359 від 11.12.2002 „Про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини, соціально значущих для міста (у тому числі не житлових приміщень, займаних ними), які відносяться до комунальної власності, приватизація яких не допускається” Севастопольська міська Раді признала спірний об'єкт, таким, що не підлягає приватизації, з тих підстав, що він є об'єктом культурної спадщини.

Вивчивши матеріали справи, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів. Права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; іншими способами, передбаченими законом.

Відповідно до положень статті 7 Закону України “Про приватизацію державного майна” № 2163-ХІІ від 04.03.1992 (з подальшими змінами і доповненнями) державну політику в сфері приватизації здійснюють Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва у районах і містах, органи приватизації в Автономній Республіці Крим, що становлять єдину систему державних органів приватизації в Україні.

Згідно зі статтею 1 Закону України “Про приватизацію державного майна” приватизація державного майна –це відчуження майна, що перебуває у державній власності, і майна, що належить Автономній Республіці Крим, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до вказаного Закону, з метою підвищення соціально-економічної ефективності виробництва та залучення коштів на структурну перебудову економіки України.

Згідно з частиною 4 статті 3 вказаного Закону, відчуження майна, що є у комунальній власності, регулюється положеннями цього Закону, інших законів з питань приватизації і здійснюється органами місцевого самоврядування.

Продаж майна, що є у комунальній власності, здійснюють органи, створювані відповідними місцевими радами. Зазначені органи діють у межах повноважень, визначених відповідними місцевими радами, та є їм підпорядкованими, підзвітними та  підконтрольними.

Згідно зі ст. 8 Закону України „Про приватизацію державного майна” покупцями об'єктів приватизації можуть бути: юридичні особи, зареєстровані на території України.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”  Фонд державного майна України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві Ради затверджують за поданням органів приватизації переліки об'єктів, які перебувають відповідно у державній власності, власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності.

Рішенням Севастопольської міської Ради № 339 від 12.11.2002 затверджено Положення про Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради, пунктами 6.19, 6.20 якого передбачено, що Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради організує програму приватизації, є органом приватизації по об'єктам права комунальної власності від імені та за дорученням ради, укладає договори купівлі-продажу, здійснює контроль їх виконання.

Як свідчать матеріали справи, позивачу на підставі договору оренди надано вбудоване приміщення нежилої одноповерхової будівлі, загальною площею 33,4 кв.м., розташоване в м.Севастополі за адресою: вул.Радянська,38а, від викупу цього приміщення позивач не відмовлявся.

Відповідно до статті 4 Закону України “Про приватизацію державного майна” державна програма приватизації визначає цілі, пріоритети та умови приватизації, розробляється Фондом державного майна України і затверджується Верховною Радою України.

Згідно з пунктом 51 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженою Законом України “Про Державну програму приватизації” у разі прийняття рішення про приватизацію орендованого державного майна (будівлі, споруди, приміщення) орендар одержує право на викуп цього майна, якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менш як 25 відсотків залишкової (відновної за вирахуванням зносу) вартості майна (будівлі, споруди, приміщення). Оцінка вартості об'єкта приватизації у цьому разі здійснюється із застосуванням експертної оцінки. Таке ж право одержує орендар у разі прийняття рішення про приватизацію відповідно до законодавства України.

Крім того, Наказом № 808 Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації  (правонаступник –Фонд комунального майна СМР) узгодило об'єм вартості невіддільних поліпшень у сумі 4101,6грн., здійснених у нежитловому приміщені по вул.Радянська,38-а за рахунок власних коштів орендаря –ПП «Альберта», що  складає 40% від залишкової вартості майна. Компенсація витрат позивачу повинна бути здійсненна відповідно до діючого законодавства, яке передбачає у тому числі урахування вартості витрат в ході здійснення приватизаційних процесів.

Як вбачається із матеріалів справи, Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради відмовляючи позивачу посилається на  рішення  Севастопольської міської Ради № 1926 від 15.05.2007 „Про внесення доповнень та змін до рішення Севастопольської міської Ради № 359 від 11.12.2002 „Про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини, соціально значущих для міста (у тому числі не житлових приміщень, займаних ними), які відносяться до комунальної власності, приватизація яких не допускається” в якому Севастопольська міська Раді признала спірний об'єкт, таким, що не підлягає приватизації.

Проте, вказане рішення прийнято після того, як Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації  (правонаступник –Фонд комунального майна СМР) узгодило, а позивач здійснив поліпшення орендованого майна більш ніж на 25%, тобто придбав право на приватизацію шляхом викупу.

Таким чином, суд дійшов висновку про те, що таки дії Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради порушують права позивача, а також вимоги діючого законодавства України.

Відповідно до ст. 2 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”  об'єктами малої приватизації є: цілісні майнові комплекси невеликих державних підприємств, віднесених Державною програмою приватизації до групи А; окреме індивідуально визначене майно; об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти.

Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 2 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”   не можуть бути об'єктами малої приватизації будівлі (споруди, приміщення) або їх окремі частини, які становлять національну, культурну та історичну цінність і перебувають під охороною держави.

Відповідно до п. 5 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” не підлягають приватизації визначені в установленому порядку спеціалізовані підприємства торгівлі, що обслуговують виключно громадян, які мають пільги згідно з чинним законодавством.

Згідно зі ст. 6 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” заклади культури, приміщення та будівлі соціально-побутового призначення, споруджені за рахунок коштів державних підприємств, які обслуговують населені пункти, райони чи мікрорайони у містах, громадські організації або певні професійні (виробничі) колективи можуть бути у встановленому порядку виключені з переліку об'єктів малої приватизації за рішенням Фонду державного майна України, його регіональних відділень та представництв у районах та містах, Фонду майна Автономної Республіки Крим та його представництв, а також за рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих Рад відповідного рівня.

Відповідно до п. 2 ст. 5 закону України, приватизації не підлягають об'єкти, що мають загальнодержавне значення, а також казенні підприємства. До об'єктів, що мають загальнодержавне значення, відносяться майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів, основним видом діяльності яких є виробництво товарів (робіт, послуг), що мають загальнодержавне значення.

Загальнодержавне значення мають:

а) об'єкти, які забезпечують виконання державою своїх функцій, забезпечують обороноздатність держави, її економічну незалежність, та об'єкти права власності Українського народу, майно, що становить матеріальну основу суверенітету України, зокрема:

майно органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, майно Збройних Сил України (крім майна, щодо якого цим Законом встановлено особливості приватизації), Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, правоохоронних і митних органів;

надра, корисні копалини загальнодержавного значення, водні ресурси та інші природні ресурси, які є об'єктами права власності Українського народу;

майнові комплекси підприємств з лісовідновлення, лісорозведення та охорони лісу, лісництва, їх підрозділи;

сортовипробувальні станції, дільниці, інші організації з експертизи сортів рослин;

золотий і валютний фонди та запаси, державні матеріальні резерви;

емісійна система, майнові комплекси підприємств і установ, що забезпечують випуск та зберігання грошових знаків і цінних паперів;

радіотелевізійні передавальні центри, а також об'єкти, що забезпечують зв'язком органи законодавчої та виконавчої влади; 

державні радіоканали та телевізійні канали;

засоби урядового, фельд'єгерського та спеціального зв'язку;

інші об'єкти права державної власності, які забезпечують виконання державою своїх функцій;

б) об'єкти, діяльність яких забезпечує соціальний розвиток, збереження та підвищення культурного, наукового потенціалу, духовних цінностей, зокрема:

об'єкти Національного космічного агентства України при Кабінеті Міністрів України;

архіви;

майнові комплекси установ Національної академії наук України з основних напрямів досліджень;

об'єкти культури, мистецтва, архітектури, меморіальні комплекси, заповідники, парки тощо загальнонаціонального значення;

об'єкти освіти, фізичної культури, спорту і науки, що фінансуються з державного бюджету;

в) об'єкти, контроль за діяльністю яких з боку держави гарантує захист громадян від наслідків впливу неконтрольованого виготовлення, використання або реалізації небезпечної продукції, послуг або небезпечних виробництв, зокрема:

майнові комплекси підприємств по виготовленню та ремонту всіх видів зброї, яка є на озброєнні Збройних Сил України, Служби безпеки України;

майнові комплекси підприємств по випуску наркотичних, бактеріологічних, біологічних, психотропних, сильнодіючих хімічних та отруйних засобів (крім аптек);

майнові комплекси підприємств, що забезпечують діяльність у сфері обігу зброї та радіоактивних речовин;

захисні споруди цивільної оборони;

полігони, будови, споруди та устаткування для захоронення твердих промислових та побутових відходів, скотомогильники;

г) об'єкти, які забезпечують життєдіяльність держави в цілому, зокрема:

структурні підрозділи майнових комплексів, що забезпечують постійне розміщення і зберігання державних резервів і мобілізаційних запасів;

пенітенціарні заклади;

майнові комплекси підприємств геологічної, картографічної, гідрометеорологічної служб, служби контролю за станом навколишнього природного середовища;

об'єкти державних систем стандартизації, метрології та сертифікації продукції;

майнові комплекси підприємств авіаційної промисловості;

автомобільні дороги, крім тих, що належать підприємствам до першого розгалуження їх за межами території цих підприємств;

майнові комплекси підприємств, які здійснюють виробництво основної залізничної техніки (електровози, тепловози, дизель-поїзди, вагони);

майнові комплекси підприємств залізничного транспорту з їх інфраструктурою;

метрополітен, міський електротранспорт;

майно, що забезпечує цілісність об'єднаної енергетичної системи України та диспетчерське (оперативно-технологічне) управління, магістральні та міждержавні електричні мережі;

атомні електростанції, гідроелектростанції з греблями, що забезпечують водопостачання споживачам та проведення гідромеліоративних робіт, теплоелектроцентралі;

магістральні нафто - і газопроводи та магістральний трубопровідний транспорт, що обслуговують потреби держави в цілому, підземні нафто- та газосховища;

транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують виконання робіт, пов'язаних з ліквідацією пожеж, наслідків стихійних лих;

об'єкти інженерної інфраструктури та благоустрою міст, включаючи мережі, споруди, устаткування, які пов'язані з постачанням споживачам води, газу, тепла, а також відведенням і очищенням стічних вод;

майнові комплекси структурних підрозділів хлібоприймальних і хлібозаготівельних підприємств, що забезпечують розміщення і зберігання мобілізаційних запасів та майно хлібоприймальних і хлібозаготівельних підприємств, що входить до статутного капіталу Державної акціонерної компанії "Хліб України";

майнові комплекси підприємств соляної промисловості;

акваторії портів, причали всіх категорій і призначень, причальні у портах і гідрографічні споруди, набережні причалів, захисні споруди та системи сигналізації, портові системи інженерної інфраструктури та споруди зв'язку, енерговодопостачання та водовідведення, автомобільні дороги та залізничні колії (до першого розгалуження за межами території порту), навчальний та гідрографічний флот, майнові комплекси судноплавних інспекцій;

водосховища і водогосподарські канали комплексного призначення, міжгосподарські меліоративні системи, гідротехнічні захисні споруди;

майнові комплекси підприємств, що виготовляють спирт, вина і лікеро-горілчані вироби;

крематорії, кладовища.

Крім того, спірне майно - вбудоване приміщення нежилого одноповерхової будівлі, загальною площею 33,4 кв.м., розташоване в м.Севастополі за адресою: вул.Радянська,38а, ні є об'єктом культурної спадщини, що підтверджено відділом охорони культурної спадщини Севастопольської міської державної адміністрації.

Таким об'єктом є двоповерхова будівля за адресою  вул. Радянська, 38 у м. Севастополі.  

У зв'язку з указаним спірний об'єкт не підпадає під дію рішення  Севастопольської міської Ради № 1926 від 15.05.2007 „Про внесення доповнень та змін до рішення Севастопольської міської Ради № 359 від 11.12.2002 „Про затвердження Переліку об'єктів культурної спадщини, соціально значущих для міста (у тому числі не житлових приміщень, займаних ними), які відносяться до комунальної власності, приватизація яких не допускається”

Таким чином, з матеріалів справи  вбачається, що на той момент, коли орган приватизації відповідно до закону повинен був вирішити питання про приватизацію орендованого об'єкту, ніяких обмежень щодо приватизації таких об'єктів не існувало, позивач мав право на приватизацію шляхом викупу приміщень, які знаходились у нього в оренді.

Згідно з ч. 1 ст. 20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів.

Таким чином, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України суд покладає на відповідача витрати по сплаті державного мита в сумі 85,00 грн. і витрати по інформаційно-технічному забезпеченню судового процесу в сумі 118,00 грн.

На підставі висловленого, керуючись ст. 49, 82-85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд –

ВИРІШИВ:

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Визнати за ПП «Альберта»(99011, м. Севастополь, вул. Радянська, 38а) право на проведення приватизації вбудованого приміщення нежилої одноповерхової будівлі, загальною площею 33,4 кв.м., розташованої в м.Севастополі за адресою: вул.Радянська,38а. шляхом викупу.

3.          Зобов'язати  Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради здійснити приватизацію об'єкта нерухомого майна - вбудованого приміщення нежилої одноповерхової будівлі, загальною площею 33,4 кв.м., розташованої в м.Севастополі за адресою: вул.Радянська,38а шляхом викупу та скласти договір купівлі –продажу об'єкту приватизації - вбудованого приміщення нежилої одноповерхової будівлі, загальною площею 33,4 кв.м., розташованої в м.Севастополі за адресою: вул.Радянська,38а .

4.          Стягнути з Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, відомостей про наявність поточних  рахунків в установах банків немає) на користь Приватного підприємства  «Альберта»(99011, м. Севастополь, вул. Радянська, 38а код ЄДРПОУ 20702000 р/с 260023128 в Ощадбанку України № 4548 МФО 384027 25131016) державне мито у сумі 85,00 грн. та витрати на інформаційно–технічне  забезпечення судового процесу у сумі 118,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

    Суддя                                                                                                    І.В.  Євдокимов

Рішення оформлено

згідно з вимогами

ст. 84 ГПК України

та підписано

24.12.2007

Розсилка:

1.          ПП „Альберта”   (99011 м. Севастополь,  вул. Радянська, 38-А)

2.          Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3)

3.          Комунальне підприємство Севастопольської міської Ради “Аррікон” (99011 м. Севастополь,  вул. Адм. Октябрьського, б. 8, кв. 2)

4.          Севастопольська міська Рада (99011 м. Севастополь, вул. Леніна, 3)

5.          Справа

6.          наряд

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення18.12.2007
Оприлюднено16.01.2008
Номер документу1264204
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20-5/260

Ухвала від 21.04.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Муравйов O.В.

Постанова від 05.03.2008

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Антонова І.В.

Рішення від 18.12.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Євдокимов І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні