Рішення
від 04.04.2025 по справі 320/43044/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 квітня 2025 року м. Київ№ 320/43044/23

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Головенка О.Д., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження) адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" до Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження від 10.11.2023 № 224/Р/Л про аналювання ліцензії № 02280314202000063 від 03.08.2020 на право роздрібної торгівлі пальним на автозаправній станції з магазином за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, будинок 38А.

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що оскаржуване розпорядження про анулювання ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі, є протиправним та підлягає скасуванню через те, що норми Закону мають виключний перелік підстав для анулювання ліцензій. ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» на виконання та у відповідності до вимог податкового законодавства, а також Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» подано документи для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС за адресою: Вінницька область. Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, буд. 38А. Подані документи відповідали вимогам законодавства, а також містили всю необхідну інформацію для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що підтверджується також і тим, що ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» було отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, буд. 38А за реєстраційним номером № 02280314202000063 від 03.08.2020 та терміном дії до 03.08.2025.

Проте, витяг з розпорядження № 224/Р/Л від 10.11.2023 містить лише загальне посилання на отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами. При цьому, оскаржуване розпорядження не містить жодної конкретизації щодо яких саме документів, що не видавалися/не погоджувалися уповноваженими органами і чим це підтверджується. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Відсутність вказаної інформації в оскаржуваному розпорядженні, фактично унеможливлює перевірку правомірності підстав його прийняття, що безумовно свідчить про невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії і призводить до його протиправності.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.11.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (в порядку письмового провадження).

До суду від Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області надійшов відзив на позовну заяву, в якому заперечуючи проти задоволення позовних вимог, представник відповідача зазначив, що оскаржуване розпорядження є законним, позаяк контрлолюючим органом було отримано від уповноважених органів інформацію, що дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 2058.19.32 від 17.07.2019 ТОВ "ЛЕРСЕН ЛТД" на вказану адресу не поширюється. Тому, після отримання Головним управлінням ДПС у Вінницькій області від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами, Головним управлінням ДПС у Вінницькій області розпорядженням від 10.11.2023 № 224/Р/Л Товариству з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД",відповідно до ч. 54 ст. 15 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481/95-ВР (далі Закон № 481/95), було анульовано ліцензію № 02280314202000063 на право роздрібної торгівлі пальним на автозаправній станції з магазином за адресою: Вінницька область. Вінницький район, м. Вінниця, вул. Зулінського Сергія, буд. 38А.

05.02.2024 до суду від сторони позивача надійшла відповідь на відзив, за змістом якої, з відповіді Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 08.11.2023 вбачається, що ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» видано, в тому числі дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 2058.19.32 від 17.07.2019, термін дії - 17.07.2024, тобто, вказана відповідь підтверджує, що цим органом видавався такий документ висновки податкового органу про наявність таких підстав для анулювання ліцензії, як отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами, не є обґрунтованими та мотивованими, оскільки ґрунтуються на непереконливих та не конкретних мотивах.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» (ЄДРПОУ 42671567) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб 05.12.2018, номер запису 1 068 102 0000 053225. Адресою місцезнаходження Товариства є: м. Київ, пров. Руслана Лужевського, 14, корп. 6, офіс 9.

Основним видом здійснення товариством господарської діяльності згідно КВЕД є: роздрібна торгівля пальним. Господарська діяльність здійснюється товариством на об`єктах АЗС, що перебувають в користуванні, в тому числі на АЗС за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, буд. 38А

ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» на виконання та у відповідності до вимог податкового законодавства, а також Закону № 481/95 було подано документи для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС за адресою: Вінницька область. Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, буд. 38А.

Подані документи відповідали вимогам законодавства, а також містили необхідну інформацію для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що підтверджується тим, що ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» було отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, буд. 38А за реєстраційним номером № 02280314202000063 від 03.08.2020 та терміном дії до 03.08.2025.

На підставі Розпорядження ГУ ДПС у Вінницькій області № 224/Р/Л від 10.11.2023 анульовано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним № 02280314202000063 терміном дії з 03.08.2020 до 03.08.2025, видану ЛОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» на АЗС за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, буд. 38А.

ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД » погоджується з зазначеним розпорядженням, вважає його таким, що не ґрунтується на вимогах законодавства та не відповідає обставинам справи, а отже, є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, що і зумовило на звернення до суду з даним позовом.

При вирішенні спору, суд виходить з наступного.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України, визначає Закон № 481/95.

Так, відповідно до змісту ст. 1 Закону № 481/95, терміни вживаються в такому значенні: ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/ газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.

Положеннями ст. 15 Закону № 481/95 передбачено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального).

Суб`єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб`єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об`єкта.

Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

Частиною 1 ст. 16 Закону № 481/95 визначено, що контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України. Контроль за дотриманням вимог відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства до малих виробництв виноробної продукції здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

Правові положення ст. 15 Закону № 481/95 визначають вичерпний перелік підстав анулювання ліцензії.

Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:

- заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

- рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво);

- несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;

- рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку (стосовно імпортерів);

- рішення суду про встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;

- рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

- порушення вимог ст. 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях;

- отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами;

- встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

У контексті наведеного, суд звертає увагу на те, що з матеріалів справи вбачається, що оскаржуване розпорядження містить підставу для скасування ліцензії, а саме: отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами.

Слід звернути увагу на те, що витяг з розпорядження № 224/Р/Л від 10.11.2023 містить лише загальне посилання на начебто отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами. При цьому, оскаржуване розпорядження не містить конкретизації щодо яких саме документів, що не видавалися/не погоджувалися уповноваженими органами і чим це підтверджується.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Відсутність вказаної інформації в оскаржуваному розпорядженні, фактично унеможливлює перевірку правомірності підстав його прийняття, що свідчить про невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії.

Поряд з цим, під нас подання повного переліку документів, необхідних для отримання ліцензії, підстав для відмови в її видачі відповідачем не було встановлено, а подані документи були достатніми для прийняття відповідачем рішення про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

Після отримання заяви з доданими до них документами, ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» було видано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що свідчить про те, що контролюючим органом було перевірено надані суб`єктом господарювання документи та визнано їх достатніми для видачі ліцензії, а позивачем, в свою чергу, дотримано приписи Закону № 481/95.

Таким чином, посилання відповідача у розпорядженні на подання ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» копій документів, що не видавалися/не погоджувалися уповноваженими органами, за відсутності конкретних даних таких документів та таких уповноважених органів свідчить про необгрунтованість та протиправність такого рішення.

Натомість, позиція відповідача ґрунтується на тому, що до Головного управління ДПС у Вінницькій області надійшов лист Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.10.2023 № 1139/7/33-00-04-02-01 (вхідний ГУ ДПС у Вінницькій області від 06.10.2023 № 4430/7) про те, що згідно отриманої інформації від Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці встановлено факт відсутності дозволів, що свідчить про ймовірність подання ТОВ "ЛЕРСЕН ЛТД" недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії, а саме відсутність дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки за місцем здійснення роздрібної торгівлі по окремих АЗС орендованих ТОВ "ЛЕРСЕН ЛТД".

Так як, до листа Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 06.10.2023 № 1139/7/33-00-04-02-01 (вхідний ГУ ДПС у Вінницькій

області від 06.10.2023 № 4430/7) не було долучено копію листа Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, з метою підтвердження інформації про відсутність дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки у ТОВ "ЛЕРСЕН ЛТД", який зазначався, як додаток, Головним управлінням ДПС у Вінницькій

області до Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці було направлено відповідний запит від 17.10.2023 № 14113/5/02-32-09-02-14 до Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.

Листом Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці

від 08.11.2023 № Ц/2/33471-23 (вхідний ГУ ДПС у Вінницькій області від 08.11.2023 № 27792/5), було отримано відповідь, яка підтверджує видачу дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (№ 1328.20.32 від 28.04.2020), на виконання робіт підвищеної небезпеки (№ 1341.20.32 від 30.04.2020) ТОВ "ЛЕРСЕН ЛТД" (ЄДРПОУ 42671567) для здійснення діяльності за адресою: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, буд. 38А.

Згідно вказаної відповіді, дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 2058.19.32 від 17.07.2019 ТОВ "ЛЕРСЕН ЛТД" (ЄДРПОУ 42671567) на вказану адресу не поширюється, тому, після отримання Головним управлінням ДПС у Вінницькій області від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами, Головним управлінням ДПС у Вінницькій області Розпорядженням від 10.11.2023 № 224/Р/Л Товариству з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД", відповідно до ч. 54 статті 15 Закону №481/95, було анульовано ліцензію № 02280314202000063 на право роздрібної торгівлі пальним на автозаправній станції з магазином за адресою: Вінницька область. Вінницький район, м. Вінниця, вул. Зулінського Сергія, буд. 38А.

Так, з відповіді Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 08.11.2023 вбачається, що ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД» видано, в тому числі дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 2058.19.32 від 17.07.2019, термін дії - 17.07.2024. Тобто, відповідь Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці підтверджує, що цим органом видавався такий документ.

Відзив відповідача не спростовує доводів, наведених у позовній заяві, щодо невідповідності розпорядження про анулювання ліцензії вимогам законності, обґрунтованості та вмотивованості. Так само як і не підтверджує правомірність прийнятого рішення про анулювання ліцензії, яке не ґрунтується на конкретних та належних доказах.

Відтак, з урахуванням викладеного, доводи викладені у відзиві відповідача, не спростовують доводів та обґрунтувань ТОВ «ЛЕРСЕН ЛТД», викладених в позовній заяві та не підтверджують правомірність оскаржуваного розпорядження про анулювання ліцензії.

У свою чергу, на переконання суду, принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.

При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само, недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

При цьому, прийняття рішення, вчинення (невчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів.

Підставою для визнання протиправним та скасування розпорядження, є винесення такого рішення за відсутності підстави, визначеної у ст. 15 Закону № 481/95, а надходження листа, за даних обставин, не визнається судом тією інформацією, яка свідчить, що документи, подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавались/не погоджувались.

Проте, під час розгляду даного спору, відповідач не навів конкретних та достатніх заперечень щодо викладених позивачем обставин та підстав позову.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів на підтвердження правомірності своїх дій та прийнятого розпорядження про анулювання ліцензії.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.

Судові витрати по сплаті судового збору підлягають розподілу згідно норм ч. 1 ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. 77, 90, 139, 241-247, 255, 293, 295-297 КАС України, суд,

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" до Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування розпорядження - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати розпорядження Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області від 10.11.2023 № 224/Р/Л про аналювання ліцензії № 02280314202000063 від 03.08.2020 на право роздрібної торгівлі пальним на автозаправній станції з магазином за адресою: Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Зулінського Сергія, будинок 38А.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 2684,00 грн (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Головенко О.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.04.2025
Оприлюднено10.04.2025
Номер документу126445435
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)

Судовий реєстр по справі —320/43044/23

Рішення від 04.04.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 22.11.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні