Ухвала
від 08.04.2025 по справі 826/11500/18
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

08 квітня 2025 року м. Кропивницький Справа № 826/11500/18

провадження № 2-іс/340/93/25

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сагуна А.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін клопотання представника відповідача щодо розгляду справи з викликом сторін за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіпі Едвертазінг" (вул. Київська, буд. 19-а, м. Вишневе, Бучанський район, Київська область, 08132, ЄДРПОУ 40724627) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіпі Едвертазінг" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про:

визнання протиправною бездіяльності ДФС України щодо нереєстрації податкової накладної від 31.03.2018 №2 на загальну суму 920863,48 грн. (у тому числі податок на додану вартість 153477,25 грн.).

зобов`язання ДФС України здійснити реєстрацію податкової накладної від 31.03.2018 на загальну суму 920863,48 грн. №2 (у тому числі податок на додану вартість 153477,25 грн.) в Єдиному реєстрі податкових накладних.

30.07.2018 Окружний адміністративний суд міста Києва відкрив провадження в адміністративній справі.

Ухвалою суду 18.03.2025 прийнято до свого провадження адміністративну справу № 826/11500/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіпі Едвертазінг" до Державної податкової служби України про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії.

Представник відповідача у відзиві на позовну заяву просить розглядати справу з викликом сторін.

У відповідності до п. 20 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

П. 10 ч. 6 ст. 12 КАС України передбачено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Згідно з ч. 1 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності, а ч. 2 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Тобто, виключний перелік справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження, міститься в ч. 4 ст. 257 КАС України.

Разом з викладеним, суд вважає за необхідне зазначити, що практика Європейського суду з прав людини з питань гарантій публічного характеру провадження у судових органах в контексті п. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною на підставі Закону України Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, Першого протоколу та протоколів N 2, 4, 7 та 11 до Конвенції від 17 липня 1997 року №475/97-ВР (далі Конвенція) свідчить про те, що публічний розгляд справи може бути виправданим не у кожному випадку (рішення від 8 грудня 1983 року у справі Ахеn v. Germany, заява №8273/78, рішення від 25 квітня 2002 року Varela Assalino contre le Portugal, заява № 64336/01). Так, у випадках, коли мають бути вирішені тільки питання права, то розгляд письмових заяв, на думку ЄСПЛ, є доцільнішим, ніж усні слухання, і розгляд справи на основі письмових доказів є достатнім. Заявник (в одній із зазначених справ) не надав переконливих доказів на користь того, що для забезпечення справедливого судового розгляду після обміну письмовими заявами необхідно було провести також усні слухання. Зрештою, у певних випадках влада має право брати до уваги міркування ефективності й економії. Зокрема, коли фактичні обставини не є предметом спору, а питання права не становлять особливої складності, та обставина, що відкритий розгляд не проводився, не є порушенням вимоги п. 1 ст. 6 Конвенції про проведення публічного розгляду справи.

За таких підстав та з урахуванням того, що характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання представника відповідача та розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

Отже, з урахуванням п. 20 ч. 1 ст. 4, п. 10 ч. 6 ст. 12, ч. 1, 2 ст. 257, ст. 258, ч. 5, 7 ст. 262 КАС України, з метою забезпечення всебічного та об`єктивного розгляду і вирішення справи протягом розумного строку, суд дійшов висновку, що зазначений спір відноситься до юрисдикції адміністративного суду, є справою незначної складності, а тому підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Керуючись ст.ст.3, 80, 257, 258, 260, 262, 263 Кодексу адміністративного судочинства України суд,-

УХВАЛИВ:

Клопотання представника відповідача щодо розгляду справи з викликом сторін - залишити без задоволення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду А.В. САГУН

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2025
Оприлюднено10.04.2025
Номер документу126446202
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —826/11500/18

Ухвала від 08.04.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. САГУН

Ухвала від 18.03.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. САГУН

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні