Ухвала
від 08.04.2025 по справі 946/2507/25
ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 946/2507/25

Провадження № 1-кс/946/780/25

УХВАЛА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 квітня 2025 року слідчий суддя Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого відділення № 2 СВ Ізмаїльського РВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором Ізмаїльської місцевої прокуратури Одеської області, про дозвіл на затримання з метою приводу підозрюваного для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, відносно:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Донецьк Донецької області, громадянина України, українця, одруженого, офіційно не працюючого, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , який фактично проживає за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого,

підозрюваного увчиненні кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.367КК України,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий звернувся із клопотанням про дозвіл на затримання ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою його приводу для участі в розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, мотивуючи тим, що в провадженні СВ Ізмаїльського РВП ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024162150000315 від 02.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

З клопотання слідчого вбачається, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад.

Згідно з ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» відноситься до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до вказаного Закону.

Пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.

Разом з тим, досудовим розслідуванням установлено, що службовими особами Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2022-09-28-009221-a, за предметом «Комп`ютерне обладнання» за рахунок державних коштів.

Так, 28 вересня 2022 року Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» розпочато процедуру закупівлі UA-2022-09-28-009221-a, за предметом «Комп`ютерне обладнання» за рахунок державних коштів у формі спрощеної/допорогової закупівлі.

Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов`язково зазначається інформація про очікувану вартість предмета закупівлі.

Наказом № 275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначено, що очікувана вартість це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.

Визначення замовником (Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт») очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 12.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який передбачає, що формування очікуваної вартості здійснюється шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмету закупівлі, а саме:

- отримання інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;

- отримання інформації про довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет;

- направлення письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що був предметом закупівлі.

Разом з цим, формування очікуваної вартості здійснюється на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Державним підприємством «Ізмаїльський морський торгівельний порт» наказом від 25.11.2016 № 976 затверджено Положення про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» (П 75.06-16) (діюче на дату проведення закупівлі), яким встановлено правила та вимоги щодо оформлення договірних відносин з підприємствами, установами, організаціями та іншими контрагентами ДП «ІЗМ МТП» (далі Положення).

Пунктом 4.4. Положення відповідальність за організацію виконання цього Положення покладено на заступників директора ДП «ІЗМ МТП», головного інженера, начальника СМТЗтаАГО відповідно до розподілу обов`язків та напрямків договірної роботи.

Відповідно до п.6.2. Положення ініціатором закупівлі товарів (підрозділом-ініціатором) є СМТЗтаАГО, яка відповідальна за напрямок закупівлі товаро-матеріальних цінностей.

Відповідальний працівник підрозділу-ініціатора складає наступний пакет документів:

- рапорт з обґрунтуванням необхідності закупівлі (із зазначенням очікуваної вартості закупівлі, яка визначена відповідно до Методики Додаток Ц) на ім`я голови ТК за формою, наведеною в Додатку Д до цього Положення (п. 6.3 зі змінами, внесеними відповідно до наказу ДП «ІЗМ МТП» від 27.11.2019 № 311).

До сфери контролю та відповідальності СМТЗтаАГО під час укладання та виконання договорів включено:

- планування матеріально-технічного постачання на основі обґрунтованої потреби структурних підрозділів в матеріальних ресурсах;

- якісна підготовка технічних умов (специфікації) до предмету закупівлі;

- моніторинг ринкових цін на товари та забезпечення своєчасного подання документів для укладення додаткових угод про зменшення/збільшення ціни за договором у разі виявлення зменшення/збільшення ринкових цін (таблиця А.2 додатку А до Положення).

Крім того, додатком Б до Положення «Склад та відповідальність посадових осіб, причетних до погодження договорів» встановлено, що керівник підрозділу-ініціатора несе відповідальність:

- за неякісне та невсебічне проведення дослідження ринку виробників та постачальників (підрядників, виконавців) товарів (робіт, послуг), з урахуванням умов та строків постачання товарів (надання послуг, виконання робіт), вартості та умов оплати, за якими укладається договір (у разі укладання конкурсного або іншого договору) у випадках відсутності відповідального працівника підрозділу-ініціатора, який закріплений за предметом закупівлі;

- неналежне та необґрунтоване визначення очікуваної вартості закупівлі (п.Б.4.13 Додатку Б Положення).

Відповідно до додатку Ц Положення, яким врегульовано методику визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, розрахунок очікуваної вартості здійснюється ДП «ІЗМ МТП» на етапі визначення доцільності та підготовки рапорту на проведення закупівлі з урахуванням технічних вимог, специфікацій, при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі.

Отримання цінової інформації методом порівняння ринкових цін здійснюється шляхом направлення не менш 3 письмових комерційних запитів (у тому числі електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам, потенційним учасникам.

З метою недопущення зриву виробничого процесу строк, протягом якого очікується відповідь на комерційні запити, не повинен перевищувати 10 робочих днів. У разі, якщо відповідь на комерційний запит не отримана протягом 10 робочих днів, слід використовувати інші масиви даних для визначення очікуваної вартості закупівлі.

Вся інформація, отримана з Інтернет мережі або в електронній переписці роздруковується і додається до рапорту у вигляді оригіналів чи копій.

Також, наказом ДП «Ізмаїльський ТМП» від 18.05.2018 № 337 затверджено та введено в дію Положення про службу матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування (ПСП 115.22-18) (далі Положення ПСП 115.22-18), яким регламентовано діяльність служби матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування (далі СМТЗтаАГО) і визначено її місце в організаційній структурі ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт».

Розділом 2 Положення ПСП 115.22-18 визначено основні завдання СМТЗта АГО, а саме:

- забезпечення і реалізація завдань по своєчасному, повному і комплексному забезпеченню підприємства продукцією виробничо-технічного призначення для виконання планових завдань (п.2.1.);

- забезпечення виконання чинного законодавства у сфері публічних закупівель (п.2.2.);

- виконання вимог нормативно-правових актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства стосовно здійснення державних закупівель (п.2.6).

Відповідно до Розділу 5 Положення ПСП 115.22-18 на начальника СМТЗтаАГО покладається персональна відповідальність за такими напрямками:

- організація діяльності СМТЗтаАГО щодо виконання задач і функцій, покладених на СМТЗтаАГО (п.5.1.);

- дотримання вимог Положення про порядок підготовки, укладення, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» (п. 5.7.).

Відповідальність співробітників СМТЗтаАГО за неправомірні рішення, діяльність або бездіяльність встановлюється їх посадовими інструкціями, а також діючими на підприємстві внутрішніми нормативними документами.

Відповідно до посадової інструкції начальника служби матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт», затвердженої наказом ДП «ІЗМ МТП» за № 338 від 18.05.2018 (далі Посадова інструкція), з якою ОСОБА_5 ознайомлений 21.05.2018, в службові обов`язки ОСОБА_5 , серед іншого входить:

п.3.1 організовувати забезпечення підприємства усіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами (сировиною, матеріалами, напівфабрикатами, конструкціями, паливом, комплектуючими виробами, інструментом, запасними частинами, спецодягом, господарчим інвентарем тощо);

п.3.2. здійснювати загальне керівництво підпорядкованими йому підрозділами: служба матеріально-технічного забезпечення, центральний склад; АГВ; ДПММ;

п.3.4. керувати розробленням нормативів потреби і виробничих(складських) запасів матеріальних ресурсів, стежити за станом наднормативних запасів ТМЦ, сировини тощо і вживати заходи щодо їх мінімізації;

п.3.6. організовувати облік руху матеріальних ресурсів на складах підприємства;

п. 3.13. - забезпечувати дотримання затвердженого плану витрат;

п.3.16 Вести облік основних засобів, що знаходяться в обороті СМТЗтаАГО.

Крім того, начальник СМТЗтаАГО повинен знати:

п.2.3. Закон України «Про публічні закупівлі» та порядок укладання договорів на постачання ТМЦ;

п.2.6. ринкові методи господарювання.

Відповідно до розділу 5 Посадової інструкції начальник СМТЗтаАГО несе відповідальність згідно з діючим законодавством України:

- за неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов`язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією інструкцією в межах, визначених чинним законодавством України (п.5.1.).

Враховуючи вищевикладене, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України та згідно примітки 1 до ст. 364 КК України ОСОБА_5 , постійно обіймаючи посаду начальника служби матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування, здійснюючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції є службовою особою.

Так, 26.08.2022 за вихідним номером начальником СМТЗтаАГО ДП «Ізмаїльський МТП» ОСОБА_5 на підставі заявки керівника структурного підрозділу на поставку матеріально-технічних ресурсів, обладнання і ЗІП для забезпечення роботи ІОЦ ДП «ІЗМ МТП» на серпень 2022 року направлено комерційні запити на адресу підприємств ПП «ЛАНТЕК», ТОВ «Ес.Ті.Сі».

В порушення вимог методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, визначеної додатком Ц до Положення про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП», затвердженого наказом ДП «ІЗМ МТП» від 25.11.2016 № 976, після опрацювання лише комерційної пропозиції від ПП «ЛАНТЕК», яка надійшла до ДП «ІЗМ МТП» 09.09.2022, не отримавши відповіді на комерційний запит від ТОВ «Ес.Ті.Сі», без використання інших масивів даних для визначення очікуваної вартості закупівлі, начальником СМТЗтаАГО ОСОБА_5 15.09.2022 подано рапорт директору ДП «ІЗМ МТП» 15.09.2022 за № 22/1081, щодо включення до переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг закупівлі комп`ютерного обладнання із визначеною очікуваною вартістю закупівлі 2 685 240,00 грн. з ПДВ згідно запропонованих аналогів товарів, вказаних в комерційній пропозиції ПП «ЛАНТЕК».

Таким чином, ОСОБА_5 в період з 26.08.2022 по 03.11.2022, у робочий час, перебуваючи на своєму робочому місці в службовому кабінеті Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт», розташованого за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Портова, 7, будучи службовою особою, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не передбачаючи можливості настання суспільно небезпечних наслідків своїх дій, хоча повинен був і міг їх передбачити, проявляючи службову недбалість, нехтуючи основними принципами здійснення публічних закупівель, зокрема п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, у порушення пунктів 3.1, 3.4, 3.13, 5.1 посадової інструкції начальника служби матеріально-технічного забезпечення та адміністративно-господарчого обслуговування, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 12.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та приписів «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», пунктів 6.3, таблиці А.2 додатку А, Б 4.13 Додатку Б Положення про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП», затвердженого наказом ДП «Ізмаїльський морський торгівельний порт» від 25.11.2016 № 976 належним чином не здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну предмету закупівлі, а саме:

- неякісно та невсебічно провів дослідження ринку виробників та постачальників (підрядників, виконавців) товарів (робіт, послуг), з урахуванням умов та строків постачання товарів, вартості та умов оплати, за якими укладається договір;

- неналежно та необґрунтовано визначив очікувану вартість закупівлі.

В подальшому, на підставі рапорта начальника СМТЗтаАГО ДП «Ізмаїльський МТП» ОСОБА_5 уповноваженою особою ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» 28.09.2022 о 16 год 16 хв на веб - порталі «Рrozorro» розміщено оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2022-09-28-009221-a за предметом закупівлі ДК 021:2015:30230000-0: «Комп`ютерне обладнання» в загальній кількості 848 одиниць за очікуваною вартістю 2 685 240,00 грн з ПДВ.

Крім того, 26.10.2022 начальником СМТЗтаАГО ДП «Ізмаїльський МТП» ОСОБА_5 на ім`я уповноваженої особи ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» за результатами аналізу документації учасника за спрощеною процедурою закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015:30230000-0: «Комп`ютерне обладнання» UA-2022-09-28-009221-a складено службову записку № 22/1279-22 щодо можливості укладення договору з ПП «ЛАНТЕК», документація якого відповідає вимогам підприємства.

За результатами проведення тендерних процедур, Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» 03.11.2022 укладено договір № 204-Р із ПП «ЛАНТЕК», ЄДРПОУ 30692374, відповідно до умов якого Постачальник зобов`язується поставити Замовнику комп`ютерне обладнання згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30230000-0: «Комп`ютерне обладнання», а Замовник прийняти і сплатити його вартість в порядку і на умовах, передбачених Договором, Додатковою угодою № 1 від 27.12.2022 до договору № 204-Р від 03.11.2022 сторонами внесено зміни у Додаток 1 до Договору № 204-Р від 03.11.2022 «Специфікація» в редакції 03.11.2022. Так, відповідно до Специфікації, яка є додатком № 1 до вказаного договору в редакції від 27.12.2022, постачальником поставляється:

- монітор HP 24mq 23.8-inch Display, 23,8" IPS QHD РК HAS, VGA, HDMI (1F2J8AA) Діагональ екрану, дюймів:23,8; Тип РК-матриці: IPS; Формат зображення: 16:9; Роздільна здатність, точок: 2560x1440; Час реакції, мс: 5; Максимальна яскравість, кд / м2: 250; Контрастність (динамічна контрастність): 1000:1; Частота оновлення, Гц: до 60; Можливість регулювання по висоті, повороту на 90 градусів, обертання на 360 градусів та регулювання нахилу у кількості 10 шт.,

- монітор SAMSUNG 23.8 IPS,HDMI,DP,75 Гц,USB LF24T450FQIXCI Діагональ екрану, дюймів:23,8; Тип РК-матриці: IPS; Формат зображення: 16:9; Роздільна здатність, точок:1920х1080; Час реакції, мс: 5; Максимальна яскравість, кд/м2: 250; Контрастність (динамічна контрастність): 1000:1; Частота оновлення, Гц: до 75 у кількості 35 шт.,

- монітор LCD 23.8" Samsung F24T350F D-Sub, HDMI, IPS, 75Hz Діагональ екрану, дюймів:23,8;Тип РК-матриці: IPS;Формат зображення: 16:9;Роздільна здатність, точок: 1920х1080; Час реакції, мс: 5;Максимальна яскравість, кд/м2: 250;Контрастність (динамічна контрастність): 1000:1; Частота оновлення, Гц: до 75 у кількості 25 шт.,

- материнська плата Biostar B250MHC s1151, B250 2DDR4 HDMI-VGA USB 3.2 mATX Тип роз`єму CPU: Socket 1151; Чіпсет: Intel B250; DIMM: 2xDDR4; Граф. інтерфейс: 1xPCI-E 3.0 (x16 ); SATA Revision 3.0: 4шт; Форм-фактор: MicroATX; Підтримка процесорів Intel 6-го та 7-го покоління у кількості 60 шт.,

- материнська плата Biostar H81MHV3 s1150 H81 2xDDR3 HDMI-VGA mATX Тип роз`єму CPU: Socket 1150; Чіпсет: Intel H81;Форм-фактор: MicroATX;2 x DDR3 DIMM;Кількість каналів: 2;Підтримка процесорів Intel 4-го покоління у кількості 7 шт.; жорстких накопичувачів 1TB SATA 7200RPM 6GB / S 64MB ST1000DM010 SEAGATE Тип HDD: внутрішній; Обсяг, ГБ: 1000; Інтерфейс: SATA 3; Форм-фактор, дюйм: 3,5; Швидкість обертання шпинделя, об/хв: 7200; Буфер, МБ: 64 у кількості 70 шт.;

- жорсткий накопичувач 4TB SATA 7200RPM 6GB / S 256MB GOLD WD4003FRYZ WDC Тип HDD: внутрішній; Обсяг, ГБ: 4000; Інтерфейс: SATA 3;Форм-фактор, дюйм: 3,5; Швидкість обертання шпинделя, об/хв: 7200; Буфер, МБ: 256;Тип накопичувача: Enterpriseclass HDD у кількості 10 шт.;

- блок живлення CHIEFTEC RETAIL Eco GPE-600S,12cm fan,a/PFC, 24+4+ 4,2xPeripheral ,6xSATA,2xPCIe у кількості 4 шт, блоків живлення CHIEFTEC RETAIL A-135 APS-1000CB,14cm fan,a/PFC,24+8,3xPeripheral, 9xSATA, 6xPCIe,modula (APS-1000CB) у кількості 4 шт.;

- блок живлення CHIEFTEC Task (400W), ATX v2.3, 110-240V, >85%, 80+ Bronze, 120мм, 1xMB 24pin(20+4), 1xCPU 8pin(4+4), 3xMolex, 5xSATA, 1xPCIe 8pin(6+2), CE, CB, T у кількості 70 шт., клавіатур 2E KM1040 USB Black Тип підключення дротове; Інтерфейс: USB у кількості 60 шт.,

- миша Genius DX-120 USB Black Тип підключення дротове; Інтерфейс: USB у кількості 60 шт.;

- акумулятор VARGO 12V7.2AH (V117509) місткість 7,2 А/год; напруга 12 В у кількості 80 шт.;

- пам`ять до ПК Kingston DDR3 1600 4GB 1.5V HyperX FURY White Тип: DDR3; Частота пам`яті, МГц: 1600; Робоча напруга, В: 1,5; Обсяг, ГБ: 4; Форм-фактор пам`яті: 240;-pin DIMM у кількості 20 шт.,

- пам`ять до ПК Kingston DDR4 2666 8GB Тип: DDR4; Частота пам`яті, МГц: 2666; Робоча напруга, В: 1,2; Обсяг, ГБ: 8; Форм-фактор пам`яті: 288-pin DIMM у кількості 85 шт.;

- пам`ять для ноутбука Kingston DDR4 2666 8GB SO-DIMM Частота пам`яті, МГц: 2666 Робоча напруга, В: 1,2;Обсяг, ГБ: 8;Форм-фактор пам`яті: 260-pin SO-DIMM у кількості 30 шт.,

- твердотільний накопичувач KingstonSSDNow A400 240GB 2.5? SATA III 3D TLC (SA400S37/240G) у комплекті з адаптер перехідник для HDD/SDD 2.5? to 3.5? Bracket у кількості 20 шт.;

- твердотільний накопичувач SSD M.2 Kingston 240GB A400 SATA 2280 TLC Тип: внутрішній; Об`єм пам`яті: 240 GB; Інтерфейс: SATAIII;Форм-фактор: M.2 у кількості 10 шт.;

- твердотільний накопичувач SSD M.2 Samsung 1TB 970 EVO PLUS NVMePCIe 3.0 4x 2280 3-bit MLC Тип: внутрішній; Об`єм пам`яті: 1TB; Інтерфейс: PCI-Express NVMe; Форм-фактор: M.2 у кількості 1 шт.;

- твердотільний накопичувач SSD M.2 Samsung 980 PRO 2TB NVMePCIe 4.0 4x 2280 3-bit MLC Тип: внутрішній; Об`єм пам`яті: 2TB; Інтерфейс: PCI Express 4.0 x4; Форм-фактор: M.2 у кількості 2 шт.;

- накопичувач Kingston 32GB USB 3.2 Gen1 DT Kyson Обсяг пам`яті: 32 Гб; Інтерфейс: USB 3.0 у кількості 20 шт.;

- патч-корд DIGITUS cat.6A U-UTP,3м, AWG 26/7, Cu, LSZH, сірого кольору у кількості 20 шт.;

- кабель KITs USB 2.0 (AM/AF) black, 1.8m Вид: кабель (USB-подовжувач);

Роз`єм 1: USB 2.0 /A male; Роз`єм 2:USB 2.0 /A Female;Довжина:1.8 м; Колір чорний у кількості 20 шт.;

- кабель ASSMANN VGA (HDDB15M/M) 1.8m, ferrite, biege; Тип: кабель; Довжина кабелю: 1,8 м; Роз`єми кабелю: VGA у кількості 10 шт.;

- кабель живлення Digitus (C14/M-C13/F) black, 1.8 m; Тип: C13 - C14;Довжина: 1.8 м; Колір чорний у кількості 20 шт.;

- мереживний фільтер 2Е 5XSchuko з вимикачем, 3G*1.5мм, 1.8м Тип: мережевий фільтр-подовжувач Кількість розеток: 5 Тип розеток: євро, Schuko Довжина шнура, м: 1,8 Максимальна сила струму, А: 16 у кількості 10 шт.;

- мережевий подовжувачів НАМА "Colour" 6XSchuko, 3G*1.5мм, 3м, чорний Тип: мережевий фільтр-подовжувач; Кількість розеток: 6; Тип розеток: євро, Schuko; Максимальна сила струму, А: 16; Довжина шнура, м: 3 у кількості 3 шт.;

- жорсткий накопичувач SATA 16ТB 7200RPM 512MB Місткість накопичувача: 16 ТБ; Інтерфейс підключення: SATAIII; Форм-фактор: 3.5";Швидкість обертання шпинделя:7200 об/хв; Обсяг буфера: 512 МБ у кількості 20 шт.;

- кабель Digitus USB 2.0 (AM/BM) 1.8m, black Тип: кабель синхронізації Роз`єм 1: USB 2.0 Type-A Male Роз`єм 2: USB 2.0 Type-B Male Довжина кабелю не менш: 1,8 м Колір: чорний у кількості 20 шт.;

- пам`ять HPE 16GB 2Rx8 PC4-2666V-E STND Kit Тип: DDR4-2666 МГц Об`єм: 16GB у кількості 2 шт.;

- батарейка Philips літієва CR 2032 блістер, 2 шт. у кількості 20 шт.;

- блок живлення MikroTik 48V 1.46A 70Вт; Виробник: Mikrotik; Модель: 48POW; Сумістність: PoE обладнання у кількості 5 шт.;

- Transcend 2TB USB 3.1 StoreJet 25M3 IronGray Місткість накопичувача: 2 ТБ; Тип жорсткого диска: зовнішній; Інтерфейс підключення USB: 3.1 Форм-фактор: 2.5" Швидкість обертання шпинделя: 5400 об/хв у кількості портативного жорсткого диску у кількості 5 шт.

На підставі видаткових накладних № 1527 від 15.11.2022 та №1616 від 27.12.2022 та платіжних доручень № 3813 від 30.11.2022, № 79 від 09.01.2023 ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», код ЄДРПОУ 01125815 на рахунок ПП «ЛАНТЕК», код ЄДРПОУ 30692374 (UA52 380805 0000000026005451083) перераховано грошові кошти у сумі 857 654,46 грн та 1 728 817,14 грн відповідно, на загальну суму 2 586 471,6 грн.

Однак, станом на 03.11.2022 різниця між вартістю фактично одержаного товару ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» код ЄДРПОУ 01125815 та ринковою вартістю комп`ютерного обладнання, придбаного у ПП «ЛАНТЕК» ЄДРПОУ 30692374 за договором № 204-Р від 03.11.2022 з урахуванням додаткової угоди № 1 від 27.12.2022 (до договору №204-Р від 03.11.2022) становила у сумі 983 860,31 грн.

Таким чином, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, в період з 26.08.2022 по 03.11.2022, у робочий час, більш точний час в ході досудового розслідування не встановлено, перебуваючи на своєму робочому місці в службовому кабінеті Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт», розташованого за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Портова, 7, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не передбачаючи можливості настання суспільно небезпечних наслідків своїх дій, хоча повинен був і міг їх передбачити, вчинив службову недбалість щодо визначення очікуваної вартості публічної закупівлі UA-2022-09-28-009221-a за предметом закупівлі ДК 021:2015:30230000-0: «Комп`ютерне обладнання» із завищеною очікуваною вартістю, що стало підставою для укладення з ПП «ЛАНТЕК» ЄДРПОУ 30692374 договору № 204-Р від 03.11.2022, у зв`язку з чим за більшої від ринкової вартості товарно-матеріальних цінностей, що були предметом укладення договорів, на підставі видаткових накладних № 1527 від 15.11.2022 та №1616 від 27.12.2022 та платіжних доручень № 3813 від 30.11.2022, № 79 від 09.01.2023 ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», код ЄДРПОУ 01125815 на рахунок ПП «ЛАНТЕК», код ЄДРПОУ 30692374, відкритий в АТ «Райффайзен Банк» № НОМЕР_1 0000000026005451083 безпідставно перераховано грошові кошти, у сумі, що перевищує ринкову вартість згідно договору № 204-Р від 03.11.2022 на суму 983 860 (дев`ятсот вісімдесят три тисячі вісімсот шістдесят) грн 31 коп., що згідно Примітки 4 до ст. 364 КК України в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваних мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину, та є тяжкими наслідками.

Таким чином, ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України - службовій недбалості, тобто неналежному виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки.

31.03.2025 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

01.04.2025 року на електрону пошту та за допомогою надсилання поштового листа, підозрюваному ОСОБА_5 було скеровано повістки про виклик до СВ Ізмаїльського РВП ГУ НП в Одеській області для участі в слідчих дія.

Крім того встановлено згідно допиту свідків про те, що ОСОБА_5 за місцем мешкання: АДРЕСА_2 , не проживає та на теперішній час його місце знаходження невідоме.

Відповідно до ч. 3 ст. 189 КПК України, розгляд клопотання здійснюється в закритому судовому засіданні за участю прокурора.

У судовому засіданні прокурор підтримала клопотання та просила надати дозвіл на затримання підозрюваного.

Вивчивши клопотання та матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, вислухавши прокурора, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно ч. 1 ст. 188 КПК України прокурор, слідчий за погодженням з прокурором має право звернутися із клопотанням про дозвіл на затримання підозрюваного, обвинуваченого з метою його приводу для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Відповідно до ч.4 ст. 189 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у наданні дозволу на затримання підозрюваного, обвинуваченого з метою його приводу, якщо прокурор не доведе, що зазначені у клопотанні про застосування запобіжного заходу обставини вказують на наявність підстав для тримання під вартою підозрюваного, обвинуваченого, а також є достатні підстави вважати, що:

1)підозрюваний, обвинувачений переховується від органів досудового розслідування чи суду;

2) одержавши відомості про звернення слідчого, прокурора до суду із клопотанням про застосування запобіжного заходу, підозрюваний, обвинувачений до початку розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу вчинить дії, які є підставою для застосування запобіжного заходу і зазначені у статті 177 цього Кодексу.

Відповідно до згідно ст.190 ч.3 КПК України, ухвала про дозвіл на затримання з метою приводу втрачає законну силу з моменту: 1) приводу підозрюваного, обвинуваченого до суду; 2) закінчення строку дії ухвали, зазначеного в ній, або закінчення шести місяців із дати постановлення ухвали, у якій не зазначено строку її дії.

З наданих матеріалів досудового розслідування вбачається, що в провадженні СВ Ізмаїльського РВП ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024162150000315 від 02.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

31.03.2025 року ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

01.04.2025 року на електрону пошту та за допомогою надсилання поштового листа, підозрюваному ОСОБА_5 було скеровано повістки про виклик до СВ Ізмаїльського РВП ГУ НП в Одеській області для участі в слідчих дія.

Згідно відповіді АДПСУ від 27.03.2025 року ОСОБА_5 виїхав за межі кордону України 10.08.2023 року та не повернувся.

Крім того встановлено згідно допиту свідків про те, що ОСОБА_5 за місцем мешкання: АДРЕСА_2 , не проживає та на теперішній час його місце знаходження невідоме.

Отже, на даний час, незважаючи на вжиті органом досудового розслідування заходи, спрямовані на розшук підозрюваного, встановити його місцезнаходження не надалося можливості.

Таким чином, є достатньо підстав вважати, що ОСОБА_5 переховується від органів досудового розслідування.

На думку слідчого судді строк в шість місяців є достатнім для вчинення ряду слідчих дій направлених на розшук підозрюваної.

З огляду на викладене, враховуючи наявність підстав для тримання підозрюваного під вартою, та приймаючи до уваги те, що підозрюваний ОСОБА_5 переховується від органів досудового розслідування та суду, а також враховуючи те, що знаходячись на свободі може незаконно впливати на свідків, а також перешкоджати кримінальному провадженню іншим шляхом, що свідчить про неможливість запобігання цим ризикам шляхом застосування більш м`яких запобіжних заходів, та вимоги згідно ст. 190 ч.3 п.2 КПК України, підлягає задоволенню клопотання слідчого про надання на затримання підозрюваного ОСОБА_5 з метою його приводу до слідчого судді для розгляду клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Керуючись ст.ст. 183, 189, 371, 372 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати дозвіл на затримання ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою його приводу для участі в розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.

Строк дії ухвали про дозвіл на затримання з метою приводу становить 6 (шість) місяців і обчислюється з 08.04.2025 року.

Ухвала про дозвіл на затримання з метою приводу втрачає законну силу з моменту приводу підозрюваного до суду.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст судового рішення проголошено о 14 годині 15 хвилин 09.04.2025 року в залі судових засідань № 1 Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудІзмаїльський міськрайонний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення08.04.2025
Оприлюднено11.04.2025
Номер документу126477466
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про дозвіл на затримання з метою приводу

Судовий реєстр по справі —946/2507/25

Ухвала від 08.04.2025

Кримінальне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Присакар О. Я.

Ухвала від 08.04.2025

Кримінальне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Присакар О. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні