Волинський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 квітня 2025 року ЛуцькСправа № 640/4675/20
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Дмитрука В.В.,
розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства «Праймтор» до Кременчуцької міської ради Полтавської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «Праймтор» (далі ПП «Праймтор», позивач) звернулось до суду із позовом до Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі відповідач) з наступними позовними вимогами:
1) визнати протиправним та скасувати рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області позачергової XLI сесії міської ради VII скликання від 23.01.2020 «Про відмову в наданні дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу із земель комунальної власності в м.Кременчуці»;
2) зобов`язати Кременчуцьку міську раду Полтавської області прийняти рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу на користь приватного підприємства «Праймтор» площею 224 кв.м (кадастровий номер 5310436100:02:003:02018) для експлуатації та обслуговування будівлі кафе-бару з літньою площадкою по проспекту Лесі Українки, 65-В, із земель комунальної власності.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ПП «Праймтор» є власником об`єкту нерухомого майна, який розташований за адресою: Полтавська область, місто Кременчук, проспект Лесі Українки, будинок 65-В.
Користуючись правами, передбаченими ст. 128 Земельного кодексу України, позивач звернувся до відповідача із заявою від 05.12.2019 б/н про викуп земельної ділянки з кадастровим номером 5310436100:02:003:02018 на якій розташований об`єкт нерухомого майна.
Листом від 29.01.2020 №01-53/11623, виконавчий комітет Кременчуцької міської ради повідомив позивача про прийняття відповідачем рішення від 23.01.2020 «Про відмову в наданні дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу із земель комунальної власності в м. Кременчуці». Даним рішенням відповідач відмовив ПП «Праймтор» у задоволенні його заяви від 05.12.2019 з посиланням на положення ст. 83 Земельного кодексу України (далі - ЗК України).
Позивач вважає, що рішення відповідача від 23.01.2020 є протиправним та підлягає скасуванню, тому звернувся до суду з адміністративним позовом.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 06.03.2020 відмовлено у відкритті провадження в адміністративній справі. Однак, постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 31.08.2020 скасовано ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.03.2020, а справу №826/7778/17 направлено для продовження розгляду до суду першої інстанції.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 17.09.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Призначено розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
23.10.2020 від представника відповідача на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву у якому зазначив, що Кременчуцька міська рада Полтавської області є органом місцевого самоврядування, який діє на підставі розділу ХІ Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Ст. 140 Конституції України визначено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Земельна ділянка орієнтовною площею 224 кв.м (кадастровий №5310436100:02:003:02018), що знаходиться по проспекту Лесі Українки, 65-Б у м. Кременчуці Полтавської області є комунальною власністю територіальної громади міста Кременчука. Ст. 12 ЗК України чітко регламентовано, що до повноважень міських рад у галузі земельних відносин належать повноваження щодо розпорядженнями землями територіальних громад.
12.12.2019 на адресу виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області надійшла заява від позивача по справі щодо прийняття рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та прийняття рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки щодо вищевказаної земельної ділянки.
Відповідно до листа управління містобудування та архітектури від 17.12.2019 №28-14/2109, згідно затвердженої містобудівної документації земельна ділянка орієнтовною площею 224 кв.м (кадастровий №5310436100:02:003:02018), що находиться по проспекту Лесі Українки, 65-Б у м. Кременчуці Полтавської області відноситься до зони транспортної інфраструктури ТР-2 - зона вулиць в межах червоних ліній вулично-дорожньої мережі.
Представник відповідача звернув увагу, що у відповідності до листа погодження, проект рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 23.01.2020 «Про відмову в наданні дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу із земель комунальної власності в м. Кременчуці» було завізовано без жодного зауваження.
Враховуючи вищенаведене представник Кременчуцької міської ради Полтавської області просив відмовити у задоволені позову повністю.
Суд зазначає, що Законом України від 13.12.2022 №2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» (далі - Закон №2825-IX) ліквідовано вказаний адміністративний суд. Так, відповідно до пункту 2 Прикінцевих та перехідних Закону № 2825-IX з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя. Інші адміністративні справи, які не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва, у тому числі ті, що передані до Київського окружного адміністративного суду до набрання чинності Законом України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду щодо забезпечення розгляду адміністративних справ, але не розподілені між суддями (крім справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України), передаються на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України.
Тому Окружний адміністративний суд міста Києва супровідним листом від 20.02.2023 №03-19/13665/23 «Про скерування за належністю справи» на виконання положень п. 2 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону №2825-ІХ надіслав адміністративну справу №640/4675/20 до Київського окружного адміністративного суду. У подальшому Київський окружний адміністративний суд на виконання Закону України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу ІІ прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» та відповідно до Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16.09.2024 №399, передав судові справи Волинському окружному адміністративному суду.
Справа надіслана Київським окружним адміністративним судом до Волинського окружного адміністративного суду для розгляду та надійшла до суду 25.02.2025.
Відповідно до вимог статті 31 Кодексу адміністративного судочинства України та за результатами автоматизованого розподілу справ між суддями, адміністративну справу №640/4675/20 передано на розгляд судді Волинського окружного адміністративного суду Дмитруку В.В.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 03.03.2025 прийнято до провадження адміністративну справу №640/4675/20.
14.03.2025 представник відповідача через систему «Електронний суд» подав повторно відзив на позовну заяву, у якому заперечує проти тверджень представника позивача, з підстав зазначених у попередньому відзиві від 28.10.2020. Просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Як вбачається із матеріалів справи ПП «Праймтор» є власником об`єкту нерухомого майна (а.с. 6-7), який розташований за адресою: Полтавська область, місто Кременчук, проспект Лесі Українки, будинок 65-В.
Користуючись правами, передбаченими ст. 128 Земельного кодексу України, позивач звернувся до відповідача із заявою від 05.12.2019 б/н про викуп земельної ділянки з кадастровим номером 5310436100:02:003:02018 на якій розташований об`єкт нерухомого майна.
Листом від 29.01.2020 №01-53/11623, виконавчий комітет Кременчуцької міської ради повідомив позивача про прийняття відповідачем рішення від 23.01.2020 «Про відмову в наданні дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу із земель комунальної власності в м. Кременчуці». У даному рішенні відповідач посилається на положення ст. 83 Земельного кодексу України.
Позивач зазначив, що відповідно до ч. 2 ст. 134 ЗК України, не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі розташування на земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.
Позивач є власником об`єкту нерухомого майна, яке розташоване на земельній ділянці, яка в свою чергу, є предметом заяви від 05.12.2019 про її викуп. Враховуючи це, позивач вважає, що рішення задоволення чи відмову у задоволенні заяви Позивача повинне прийматися у порядку ст. 128 ЗК України без проведення конкурсу. Положення ст. 128 ЗК України встановлюють порядок, як звернення зацікавлених осіб із відповідними заявами, так і прийняття органами місцевого самоврядування рішення по суті поданих заяв.
Крім того, позивач зауважує, що земельна ділянка з кадастровим номером 5310436100:02:003:02018 є сформованою у відповідності до ст. 79-1 Земельного кодексу України і рішенням відповідача її віднесеною Земель громадської забудови (Код КВПЗ: Розділ - Секція В, Підрозділ - 03.08) з цільовим призначенням - для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.
Враховуючи положення ст. 19, ч. 5 ст. 20, ст. 79-1, п. а) ч. 4 ст. 83 ЗК України та положення Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548, висновок відповідача про те, що земельна ділянка з кадастровим номером№5310436100:02:003:02018 віднесена до земель загального користування не відповідає вимогам закону та є неправомірною.
З урахуванням вище наведеного позивач вважає, що він як власник об`єкту нерухомого майна, що розташований на земельній ділянці з кадастровим номером №5310436100:02:003:02018 має право на придбання цієї земельної ділянки, а відповідач, як орган місцевого самоврядування, не має права відмовити позивачеві у такому продажу, тому звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зважає на таке.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Повноваження сільських, селищних, міських рад визначені главою 1 Розділу ІІ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання (стаття 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). При цьому виключна компетенція сільських, селищних, міських рад визначена статтею 26 вказаного Закону.
Пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначено і ЗК України. Зокрема, відповідно до статті 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; організація землеустрою; координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; вирішення земельних спорів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Земельна ділянка орієнтовною площею 224 кв.м (кадастровий № 5310436100:02:003:02018), що знаходиться по проспекту Лесі Українки, 65-Б у м. Кременчуці Полтавської області є комунальною власністю територіальної громади міста Кременчука.
Як визначено частиною першою статті 116 ЗК України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб (частина перша статті 122 ЗК України).
Згідно із частиною другою статті 127 ЗК України продаж земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на конкурентних засадах у формі аукціону здійснюється у випадках та порядку, встановлених главою 21 цього Кодексу.
Так, відповідно до частини першої статті 134 глави 21 ЗК України земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.
Відповідно до частини другої статті 134 ЗК України не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі розташування на земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб;
Статтею 128 ЗК України врегульовано порядок продажу земельних ділянок державної та комунальної власності громадянам та юридичним особам.
Частиною другою вказаної статті передбачено, що громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради чи державного органу приватизації. У заяві (клопотанні) зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
Ціна земельної ділянки визначається за експертною грошовою оцінкою, що проводиться суб`єктами господарювання, які є суб`єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель відповідно до закону, на замовлення органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування. Ціна земельної ділянки площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд визначається за нормативною грошовою оцінкою, вказаною в технічній документації. Фінансування робіт з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки здійснюється за рахунок внесеного покупцем авансу, що не може бути більшим ніж 20 відсотків вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки (частина восьма статті 128 ЗК України).
Обов`язкове проведення грошової оцінки земельних ділянок врегульовано у статті 13 Закону України від 11.12.2003 №1378-ІУ «Про оцінку земель», зокрема, експертна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі відчуження та страхування земельних ділянок, що належать до державної або комунальної власності.
Відповідно до частини третьої статті 128 ЗК України орган державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування у місячний строк розглядає заяву (клопотання) і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки (крім земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд) чи про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин відмови.
12.12.2019 на адресу виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області надійшла заява від позивача по справі щодо прийняття рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та прийняття рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки щодо вищевказаної земельної ділянки.
Листом 16.12.2019 №10-37/1315 відповідач звернувся до начальника управління містобудування та архітектури ОСОБА_1 у якому зазначив, що для опрацювання звернення ПП «ПРАЙМТОР» щодо продажу земельної ділянки площею 224 кв.м по просп. Лесі Українки, 65-В, просимо терміново до 20.12.2012 надати інформацію про наявні містобудівні обмеження (обтяження) на вказане землекористування у відповідності до затвердженої містобудівної документації, a також, зазначити наявність об`єкта трубопровідного транспорту на даній земельній ділянці.
Відповідно до листа управління містобудування та архітектури від 17.12.2019 №28-14/2109, згідно затвердженої містобудівної документації земельна ділянка орієнтовною площею 224 кв.м (кадастровий №5310436100:02:003:02018), що находиться по проспекту Лесі Українки, 65-Б у м. Кременчуці Полтавської області відноситься до зони транспортної інфраструктури ТР-2 - зона вулиць в межах червоних ліній вулично-дорожньої мережі. Через земельну ділянку проходять мережі електропостачання (підключення), водопостачання, електрозв`язку. Земельна ділянка входить в охоронну зону мережі теплопостачання.
На підставі вищевикладеного, посадовими особами управління земельних ресурсів було підготовлено відповідний проєкт рішення міської ради. П. 34 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішується врегулювання земельних відносин.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Регламенту Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (розміщено на офіційному вебпорталі Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету), цим Регламентом встановлюється порядок скликання сесії ради, підготовки і розгляду нею питань, проведення засідань, прийняття рішень ради, порядок формування та організації роботи постійних та інших комісій ради, порядок формування виконавчих органів ради, здійснення депутатської діяльності, обрання та затвердження посадових осіб та інші процедури, які випливають з повноважень ради, встановлених Конституцією та законами України.
Положеннями підрозділом 5 Постійні комісії ради розділу ІІ Депутати, посадові особи й органи ради Регламенту визначено загальні повноваження постійних комісій ради, їх права, порядок проведення засідання, прийняття рішень, вимоги до протоколу засідання комісії тощо. Так, проект оскаржуваного рішення міскради пройшов обговорення на постійній депутатській комісії з питань освіти, молоді, культури, спорту, соціального захисту населення, розгляду питань, пов`язаних з АТО, охорони здоров`я, материнства та дитинства, постійній депутатській комісії з питань Регламенту, депутатської діяльності, етики, забезпечення правопорядку, розвитку місцевого самоврядування, розгляду питань конфлікту інтересів та антикорупційної діяльності, постійній депутатській комісії з питань житлово-комунального господарства, управління комунальною власністю, енергозбереження, транспорту, зв`язку та ІТ-технологій, комісії з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку та інвестиційної політики та комісії з питань промисловості, будівництва, підприємницької діяльності, побутового, торгівельного призначення та регуляторної політики.
Згідно з ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Положеннями розділу ІІІ Сесія ради Регламенту визначено порядок скликання, відкриття і закриття сесії, робочі органи сесії, порядок формування порядку денного, порядок ведення пленарних засідань, порядок обговорення питань порядку денного, порядок голосування, порядок прийняття рішень тощо.
23.01.2020 Кременчуцькою міською радою Кременчуцького району Полтавської області більшістю голосів було прийнято рішення «Про відмову в наданні дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу із земель комунальної власності в м. Кременчуці».
Частиною п`ятою статті 128 Земельного кодексу України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у продажу земельної ділянки. До них відносяться: а) неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки; б) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах; в) якщо щодо суб`єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності; г) встановлена цим Кодексом заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність; ґ) відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
Відповідно до частини четвертої статті 83 Земельного кодексу України до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать: а) землі загального користування населених пунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо); б) землі під залізницями, автомобільними дорогами, об`єктами повітряного і трубопровідного транспорту; в) землі під об`єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом; г) землі лісогосподарського призначення, крім випадків, визначених цим Кодексом; ґ) землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом; д) земельні ділянки, які використовуються для забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування; е) земельні ділянки, штучно створені в межах прибережної захисної смуги чи смуги відведення, на землях лісогосподарського призначення та природно-заповідного фонду, що перебувають у прибережній захисній смузі водних об`єктів, або на земельних ділянках дна водних об`єктів; є) землі під об`єктами інженерної інфраструктури міжгосподарських меліоративних систем, які перебувають у комунальній власності.
З аналізу зазначених норм вбачається, що чинним законодавством установлено особливий правовий режим використання земель загального користування.
Таким чином, оскільки ЗК України встановлена заборона на передачу у приватну власність земель загального користування, враховуючи лист управління містобудування та архітектури від 17.12.2019 №28-14/2109, суд дійшов висновку, що Кременчуцька міська рада Полтавської області, приймаючи спірне рішення від 23.01.2020 «Про відмову в наданні дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення для продажу із земель комунальної власності в м. Кременчуці» діяла обґрунтовано, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
За наведених підстав та вказаних правових норм, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог, а тому у їх задоволенні слід відмовити.
З огляду на те, що позивачу відмовлено у задоволенні позову, відсутні підстави для вирішення питання розподілу судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись статтями 2, 72-77, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Приватне підприємство «Праймтор» (04112, м. Київ, вул. Парково -Сирецька, 15А, код ЄДРПОУ 41537518).
Відповідач: Кременчуцька міська рада Полтавської області (39600, місто Кременчук, площа Перемоги, 2, код ЄДРПОУ 24388300).
Суддя В.В. Дмитрук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2025 |
Оприлюднено | 11.04.2025 |
Номер документу | 126479354 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бабенко Костянтин Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні