ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про зупинення провадження у справі
справа № 380/5494/25
10 квітня 2025 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М. розглянув на стадії підготовчого провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський обласний центр медико-соціальної експертизи" про скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 (адреса: Любинці,Стрийський район, Львівська область, 82456) (далі - позивач) звернувся в суд з позовом до комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр медико-соціальної експертизи» (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення міжрайонної спеціалізованої офтальмологічної МСЕК комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр медико- соціальної експертизи» у формі довідки про невизнання ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , інвалідом від 13.09.2024 р.;
- зобов`язати комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний центр медико-соціальної експертизи» встановити ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . III (третю) групу інвалідності без визначення строку повторного огляду.
Процесуальні документи (ухвала про відкриття провадження у справі, позовна заява з додатками тощо), скеровані відповідачу за вказаною у позові адресою, повернуті поштою до суду з відміткою «адресат відсутній за вказаною адресою (ліквідовано)». Секретар судового засідання здійснила спробу повідомити відповідача про відкриття провадження у цій справі телефоном, проте оператор зв`язку повідомив, що контактний номер не обслуговується.
Суд здійснив запит до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та отримав відповідь № 1282859 від 10.04.2025, зі змісту якої випливає, що відповідач як юридична особа перебуває в стані припинення внаслідок прийняття засновником рішення про ліквідацію (дата запису: 20.01.2025).
Суд з`ясував, що 01.01.2025 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування медико-соціальної експертизи та впровадження оцінювання повсякденного функціонування особи» від 19 грудня 2024 року №4170-IX, відповідно до якого повноваження, права і обов`язки медико-соціальних експертних комісій щодо проведення медико-соціальної експертизи, а також повноваження, права і обов`язки Центральної медико-соціальної експертної комісії Міністерства охорони здоров`я України припиняються 31 грудня 2024 року, а також запроваджується система експертних команд з оцінювання повсякденного функціонування особи, що повинні виконувати подібні до МСЕК функції.
Отже, відповідач як суб`єкт владних повноважень перебуває в стані припинення внаслідок ліквідації системи МСЕК, поштовий та телефонний зв`язок із ним не функціонує, а функції щодо встановлення інвалідності передані новій системі суб`єктів (експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи), відомостями щодо початку функціонування яких та правонаступництва щодо МСЕК яких суд не володіє.
Позивач забезпечений правничою допомогою адвоката, який звернувся до суду з цим позовом до відповідача в той час, як щодо нього вже два місяці тривала ліквідаційна процедура, а повноваження щодо встановлення інвалідності (зміст позовних вимог до відповідача) вже не належали Львівському обласному центру медико-соціальної експертизи чи його підрозділам.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 236 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі ліквідації суб`єкта владних повноважень, іншого органу, а також злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, які були стороною у справі, якщо спірні правовідносини допускають правонаступництво, - до встановлення правонаступника.
З огляду на наведені вище обставини суд дійшов висновку про необхідність зупинення провадження у цій справі - до встановлення правонаступника відповідача.
Позивачу слід скористатися правничою допомогою свого адвоката та встановив, що є правонаступником відповідача, про результати повідомити суд для вирішення питання про поновлення провадження у цій справі. Якщо позивач дійде висновку, що спірні правовідносини не допускають правонаступництва, йому слід повідомити суд про наявність підстав для закриття провадження у цій справі для вирішення питання про повернення йому судового збору, сплаченого за подання цього позову.
Керуючись ст.ст. 180, 236, 248, 256, 294, 295 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Зупинити провадження в адміністративній справі №380/5494/25 до встановлення правонаступника комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський обласний центр медико-соціальної експертизи".
Учасникам справи слід невідкладно повідомити суд про усунення обставин, які зумовили зупинення провадження у справі №380/5494/25.
Ухвала набирає законної сили негайно після підписання. Ухвала може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду у п`ятнадцятиденний строк з дня її складення.
Суддя Москаль Р.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2025 |
Оприлюднено | 14.04.2025 |
Номер документу | 126514983 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо охорони здоров’я, з них медико-соціальної експертизи |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні