Герб України

Рішення від 10.04.2025 по справі 500/735/25

Тернопільський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №500/735/25

10 квітня 2025 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мартиць О.І. розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, в якому просить:

визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації з розгляду звернення ОСОБА_1 щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та видачу відповідного посвідчення,

зобов`язати Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації розглянути звернення ОСОБА_1 щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та прийняти рішення у відповідності до положень п. 111 Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №551 "Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян", та у встановлений вказаним п. 111 Порядку №551 місячний строк.

Позов обґрунтовано тим, що позивач через Центр надання адміністративних послуг Борщівської міської ради звернувся до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації з заявою про встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та видачу йому відповідного посвідчення.

Листом відповідача №1148/П-16/2757-Л-060/04-03-10 від 25.11.2024 позивача повідомлено, що оскільки позивачем подані ті ж документи, які вже розглядалися комісіями, тому законних підстав для їх повторного розгляду не має.

Відтак, відповідачем фактично відмовлено в розгляді звернення позивача про встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та видачу відповідного посвідчення.

Вважає таку відмову відповідача у розгляді звернення позивача не обґрунтованою, протиправною та такою, що прийнята у неналежній формі та порушує права позивача.

Ухвалою суду від 17.02.2025 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у даній справі, ухвалено судовий розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому проваджені).

Відповідно до статей 162-164 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

18.03.2025 ухвалою суду продовжено Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації строк для подання відзиву на позовну заяву ОСОБА_1 .

Продовжено процесуальний строк розгляду справи №500/735/25 за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії на 1 місяць.

Відповідач відзив на позов у строк встановлений судом (п`ятнадцять днів з дня вручення йому ухвали про відкриття провадження у справі) до суду не подав, як і будь-які докази у спростування позовних вимог. Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши письмові докази та перевіривши доводи, викладені у позовній заяві, суд встановив такі обставини.

ОСОБА_1 через Центр надання адміністративних послуг Борщівської міської ради звернувся до Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації з заявою про встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та видачу йому відповідного посвідчення.

Листом Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації №1148/П-16/2757-Л-060/04-03-10 від 25.11.2024 позивача повідомлено, що документи, які знаходяться у справі позивача за 1993 - 2013 роки розглядалися Тимчасовою комісією Тернопільської облдержадміністрації по перевірці правильності видачі посвідчень "Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС", комісією із спірних питань визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, при МНС України, Тимчасовою комісією щодо сприяння розгляду спірних питань про участь окремих громадян у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, комісією по вирішенню питань щодо визначення статусу осіб, які брали участь у проведенні робіт з евакуації людей і майна із зони відчуження, а також евакуйованих із зони відчуження в 1986 році, однак вищезазначеними комісіями не підтверджено статус учасника ліквідації аварії на ЧАЕС.

Вказано, що водночас, постановою від 23.12.2014 Тернопільського окружного адміністративного суду позивачу відмовлено у задоволенні адміністративного позову до Тернопільської обласної державної адміністрації, департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації та Міністерства соціальної політики України про підтвердження статусу учасника ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та зобов`язання видати відповідне посвідчення. Крім того, постановою від 02.09.2015 Львівського апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу на постанову Тернопільського окружного адміністративного суду також залишено без задоволення.

Подані документи у 2022-2023 роках розглядалися на засіданнях регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян (далі - Регіональна комісія), де позивачу було відмовлено у визначенні статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії І, та видачі відповідного посвідчення.

На даний час, позивач повторно звертається з тими ж документами, що розглядалися на Регіональній комісії, але вже для видачі посвідчення, категорії 2.

Разом з тим, у поданому наказі по особовому складу про направлення у відрядження не міститься найменування об`єднання, підприємства, установи, організації, куди позивач відряджався, а лише населені пункти, також не вказана мета відрядження, в тому числі мета, яка б передбачала виконання робіт у зоні відчуження, що відображено також у рішенні Тернопільського окружного адміністративного суду від 23.12.2014 №819/2725/14-а.

Отже, оскільки на даний час позивачем подані ті ж документи, які вже розглядалися на вищевказаних комісіях, тому законних підстав для їх повторного розгляду немає

Позивач, вважаючи бездіяльність відповідача протиправною, звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров`я, єдиний порядок визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту потерпілого населення врегульовано Законом України від 28.02.1991 №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (далі - Закон №796-XII).

Статтею 9 Закону №796-XII визначено, що особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, є:

1) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації аварії та її наслідків;

2) потерпілі від Чорнобильської катастрофи - громадяни, включаючи дітей, які зазнали впливу радіоактивного опромінення внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3) громадяни, які брали безпосередню участь у ліквідації інших ядерних аварій та їх наслідків, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

4) громадяни, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих.

Згідно положень статті 10 Закону №796-ХІІ учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС вважаються громадяни, які безпосередньо брали участь у будь-яких роботах, пов`язаних з усуненням самої аварії, її наслідків у зоні відчуження у 1986-1987 роках незалежно від кількості робочих днів, а у 1988-1990 роках - не менше 30 календарних днів, у тому числі проведенні евакуації людей і майна з цієї зони, а також тимчасово направлені або відряджені у зазначені строки для виконання робіт у зоні відчуження, включаючи військовослужбовців, працівники державних, громадських, інших підприємств, установ і організацій незалежно від їх відомчої підпорядкованості, а також ті, хто працював не менше 14 календарних днів у 1986 році на діючих пунктах санітарної обробки населення і дезактивації техніки або їх будівництві. Перелік цих пунктів визначається Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 14 Закону №796-XII для встановлення пільг і компенсацій визначаються такі категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи: учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали у зоні відчуження:

- з моменту аварії до 1 липня 1986 року - незалежно від кількості робочих днів;

- з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів;

- у 1987 році - не менше 14 календарних днів, а також потерпілі від Чорнобильської катастрофи;

- евакуйовані у 1986 році із зони відчуження (в тому числі особи, які на момент евакуації перебували у стані внутріутробного розвитку, після досягнення ними повноліття);

- особи, які постійно проживали у зоні безумовного (обов`язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення, - категорія 2.

Частиною першою, третьою статті 15 Закону №796-ХІІ передбачено, що підставами для визначення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС є період роботи (служби) у зоні відчуження, що підтверджено відповідними документами.

Видача довідок про період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами та організаціями (військкоматами), а про період проживання на територіях радіоактивного забруднення, евакуацію, відселення, самостійне переселення - органами місцевого самоврядування.

Отже, підставами для визначення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС є період роботи (служби) у зоні відчуження, який підтверджено відповідними документами.

Згідно статті 65 Закону №796-ХІІ учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілим від Чорнобильської катастрофи видаються посвідчення, виготовлені за зразками, затвердженими Кабінетом Міністрів України.

Посвідчення "Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС" та "Потерпілий від Чорнобильської катастрофи" є документами, що підтверджують статус громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та надають право користування пільгами, встановленими цим Законом.

Видача посвідчень провадиться спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями за поданням районних державних адміністрацій.

Порядок видачі посвідчень встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №551 "Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян" затверджено Порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.

Згідно з пунктом 2 Порядку №551, посвідчення є документом, що підтверджує статус осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт, громадян, які постраждали від радіоактивного опромінення внаслідок будь-якої аварії, порушення правил експлуатації обладнання з радіоактивною речовиною, порушення правил зберігання і захоронення радіоактивних речовин, що сталося не з вини потерпілих, дружин (чоловіків) померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (потерпілих), смерть яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою або з участю у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт, а також опікунам дітей (на час опікунства) померлих громадян, смерть яких пов`язана з Чорнобильською катастрофою, і надає право користуватися пільгами та компенсаціями, встановленими Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (далі - Закон), іншими актами законодавства.

Пунктом 4 Порядку №551 визначено, що учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали в зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 р. - незалежно від кількості робочих днів, з 1 липня 1986 р. по 31 грудня 1986 р. - не менше п`яти, а в 1987 році - не менше 14 календарних днів, віднесеним до категорії 2, видаються посвідчення "Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 19__ році" (категорія 2) серії А синього кольору.

Посвідчення видаються уповноваженими органами за зареєстрованим або фактичним місцем проживання особи на підставі рішень комісій з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян, утворених уповноваженими органами (далі - регіональні комісії) (пункт 11 Порядку №551).

Також пунктом 11 Порядку №551 визначено перелік документів, за наявності одного з яких особам видаються посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Посвідчення видаються:

учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС - на підставі одного з таких документів:

- довідки про підвищену оплату праці в зоні відчуження із зазначенням кількості днів і населеного пункту, підтвердженої первинними документами (наказ чи розпорядження про відрядження до зони відчуження із зазначенням періоду роботи (служби) в зоні відчуження;

- довідки архівної установи про участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в зоні відчуження із зазначенням періоду служби (виконання робіт), днів виїзду на об`єкти або в населені пункти зони відчуження;

особам, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 р. не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців протягом 1986-1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за урядовими завданнями, - на підставі довідки встановленого зразка (додаток 7);

Рішення про видачу або відмову у видачі посвідчення приймається у місячний строк з дня надходження необхідних документів до уповноважених органів.

Процедура подачі заяви для отримання посвідчення до моменту його видачі встановлена пунктом 111 цього ж Порядку.

Пунктом 111 Порядку визначено, що для отримання посвідчення особи подають заяви разом з необхідними документами, зазначеними у пункті 11 цього Порядку, до районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а в разі коли така послуга надається через центр надання адміністративних послуг, - до центрів надання адміністративних послуг.

Виконавчий орган сільських, селищних, міських, районних у містах рад або центр надання адміністративних послуг протягом семи робочих днів з дати надходження заяви разом з відповідними документами у паперовій формі передає їх виконавчому органу міської ради міста обласного значення, районній держадміністрації.

Виконавчий орган міської ради міста обласного значення, районна держадміністрація на підставі отриманої електронної справи перевіряє пакет документів та після отримання їх у паперовій формі передає уповноваженому органу.

Видача посвідчення особі провадиться уповноваженим органом через районні в мм. Києві та Севастополі держадміністрації або виконавчий орган сільських, селищних, міських, районних у містах рад або центр надання адміністративних послуг.

Крім того, пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №551 "Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян" було визначено Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям: забезпечити своєчасну видачу посвідчень і вкладок до них; утворити у місячний строк після набрання чинності цією постановою комісію з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян, та затвердити відповідне положення.

Розпорядженням начальника Тернопільської ОВА від 10.10.2023 затверджено Положення про регіональну комісію з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян (далі - Положення), (https://oda.te.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennia-polozhennia-pro-rehionalnu-komisiiu-z-vyznachennia-statusu-osib-iaki-postrazhdaly-vnaslidok-chornobylskoi-katastrofy-ta-inshykh-katehorii-hromadian).

За змістом цього Положення Регіональна комісія з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян (далі - Комісія) є консультативно-дорадчим органом при Тернопільській обласній військовій адміністрації, який створюється розпорядженням начальника обласної військової адміністрації.

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Положення основними завданнями Комісії є: розгляд та аналіз документів, які відповідно до законодавства України є підставою для визначення статусу та видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян; прийняття рішень щодо визначення статусу та видачі (відмови у видачі, вилучення, заміни) відповідних посвідчень згідно з Порядком видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. №551 (далі - Порядок) (зі змінами). Перевірка обґрунтованості прийняття рішень щодо видачі посвідчень здійснюється Національною соціальною сервісною службою України у порядку, визначеному Міністерством соціальної політики України.

За приписами розділу ІV Положення організаційною формою роботи комісії є засідання, які проводяться в міру необхідності (пункт 1). Комісія розглядає питання щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та видачі посвідчень в місячний термін з дня надходження необхідних документів до департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації від управлінь соціального захисту населення міст обласного значення та управлінь соціального захисту населення районних військових адміністрацій (пункт 3). Рішення комісії оформлюється протоколом. Протокол засідання підписують голова та секретар комісії (пункт 4). За результатами прийнятих комісією рішень особам, яким визначено статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян видаються посвідчення встановленого зразка (пункт 6). У разі прийняття комісією рішення про відмову у визначенні статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян відповідне посвідчення не видається (пункт 7).

З наведеного вбачається, що розгляд питання наявності підстав для визначення статусу та видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян є компетенцією Комісії. Саме Комісія розглядає наданий пакет документів та ухвалює рішення про надання відповідного статусу цій особі або відмови у наданні статусу, зазначене рішення оформлюється у формі протоколу засідання комісії. Обласна державна адміністрація на підставі рішення комісії видає відповідне посвідчення особі, постраждалій внаслідок Чорнобильської катастрофи.

З матеріалів справи встановлено, що позивачем разом з заявою про видачу посвідчення надано Тернопільській ОВА копії документів, які заявнику вдалося зібрати на підтвердження безпосередньої участі позивача у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Суд зазначає, що заява подана позивачем від 28.10.2024 та додані до неї документи на розгляд Комісії не передавалися, такі документи та відомості у них Комісією не досліджувалися, оцінка їх не проводилася. На це вказує відсутність будь-якого рішення уповноваженого органу - Регіональної комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших категорій громадян Тернопільської ОВА.

Виходячи з викладеного вище, суд зазначає, що відповідачем допущено протиправну бездіяльність з розгляду заяви ОСОБА_1 щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та видачу відповідного посвідчення.

За обставин цієї справи має місце неналежний розгляд заяви позивача про надання йому статусу потерпілого від Чорнобильської катастрофи з прийняттям відповідного рішення уповноваженим органом. До вирішення цього питання Комісією як уповноваженим органом суд такі повноваження не може перебирати та здійснює лише функцію судового контролю за правомірністю прийнятих рішень (вчинених дій чи бездіяльності) суб`єкта владних повноважень. Суд не повинен перебирати на себе функції, які належать до виключної компетенції суб`єкта владних повноважень, та надавати оцінку доводам, які не відображенні у відповідному рішенні.

З урахуванням встановлених обставин, наданих суду статтею 245 КАС України повноважень, позовні вимоги слід задовольнити у спосіб зобов`язати Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2 по суті та прийняти відповідне рішення.

Вказаний спосіб захисту порушених прав позивача є належним, ефективним та достатнім для їх відновлення.

Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів позивача, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору, підстави для розподілу судових витрат відповідно до статті 139 КАС України, відсутні.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації з розгляду заяви ОСОБА_1 щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2, та видачу відповідного посвідчення

Зобов`язати Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 щодо встановлення йому статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеного до категорії 2 по суті та прийняти відповідне рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складено і підписано 10 квітня 2025 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 );

відповідач:

- Департамент соціального захисту населення Тернопільської обласної військової адміністрації (місцезнаходження: вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ: 03195547).

Головуючий суддяМартиць О.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.04.2025
Оприлюднено14.04.2025
Номер документу126516439
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Судовий реєстр по справі —500/735/25

Рішення від 10.04.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 18.03.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 17.02.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні