Ухвала
від 20.12.2007 по справі 25/277-07-8084
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

25/277-07-8084

        

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

"20" грудня 2007 р.Справа  № 25/277-07-8084

За позовом: Закритого акціонерного товариства „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ”, м. Одеса

      до відповідачів: Дочірнє підприємство Відкритого акціонерного товариства „Державна Акціонерна компанія” Автомобільні дороги України” –„Одеський Облавтодор”

                              Служба Автомобільних доріг в Одеській області

Служба Автомобільних доріг України

про зобов'язання Службу автомобільних доріг в Одеській області внести зміни до проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста, зобов'язання Службу автомобільних доріг в Одеській області при проведенні будівельних робіт зі зведення транспортного (автомобільного ) моста вчинити певні дії

Суддя:  Малярчук І.А.

 

В  судових засіданнях приймали участь представники:

Від позивача: Губін С.О., довір. від 05.10.07 р.

Від відповідача: ДП ВАТ „Державна Акціонерна компанія” Автомобільні дороги України” –„Одеський Облавтодор” –Григоренко О.В., довір. № 15-1/44 від 06.07.07 р.

        Від відповідача: Служба Автомобільних доріг в Одеській області - Шостенко О.П., довір. № 01/2539 від 30.10.07 р.

Від відповідача: Служба Автомобільних доріг України –Ковін С.М., довір. № 1/13-5-2657 від 28.12.06 р.

В судовому  засіданні  20.12.07 р. приймали участь представники:

Від позивача: Губін С.О., довір. від 05.10.07 р.

Від відповідачів: ДП ВАТ „Державна Акціонерна компанія” Автомобільні дороги України” –„Одеський Облавтодор”: не з'явився

Служба Автомобільних доріг в Одеській області - Шостенко О.П., довір. № 01/2539 від 30.10.07 р.

Служба Автомобільних доріг України –не з'явився

Суть спору: про зобов'язання Службу автомобільних доріг в Одеські області внести зміни до проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті  існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на ст.Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, які б дозволяли  влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки  ЗАТ  „БІ-ДЖІ  РІЕЛТІ” (державний акт серії  ЯГ № 288655, кадастровий номер  5121084200:01:002:0040);

про зобов'язання Службу автомобільних доріг в Одеській області при проведенні будівельних робіт зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, для влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки ЗАТ  „БІ-ДЖІ  РІЕЛТІ” (державний акт серії  ЯГ № 288655, кадастровий номер  5121084200:01:002:0040) за рахунок власних грошових коштів вчинити наступні дії: розширити проїзну частину автомобільної дороги на с. Нерубайське шляхом відсипки земляного полотна; влаштувати конструкцію дорожнього одягу; влаштувати підпірну стінку впродовж автомобільної дороги на с. Нерубайське; влаштувати водовідвідний лоток уздовж земляного насипу, який споруджується напроти земельної ділянки ЗАТ  „БІ-ДЖІ  РІЕЛТІ” (державний акт серії  ЯГ № 288655, кадастровий номер  5121084200:01:002:0040), що межує з автомобільною дорогою на с. Нерубайське; продовжити водовідвідну споруду на ширину автомобільної дороги.

Позивач на заявлених позовних вимогах наполягає, надав суду уточнення позовних вимог від 07.11.07 р. вх. № 25328, заяву про збільшення розміру позовних вимог від 22.11.07р.,  від 03.12.07 р. вх.№ 27319, від 19.12.07 р. вх. №  28766, де виклав позовні вимоги у вищенаведеній остаточній редакції.

Первинні позовні вимоги позивача складали: про зобов'язання ДП ВАТ „Державна Акціонерна компанія” Автомобільні дороги України –„Одеський Облавтодор”, Службу Автомобільних доріг в Одеській області при розроблені, погодженні проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста, а також безпосередньо при проведенні будівельних робіт, враховувати можливість влаштування під'їзних автомобільних шляхів до земельної ділянки ЗАТ „Бі-Джі Ріелті”,  розташованої на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з селища Нерубайське на ст. Усатово та автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса, 459+005 км.

Обґрунтовуючи заявлені позовні вимоги позивач вказує на те, що товариству на праві власності згідно договору купівлі-продажу від 22.12.06 р., державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯГ № 288655 від 13.04.07 р. належить земельна ділянка загальною площею 4, 74 га. під номером „сім”, масив номер „тридцять чотири, тридцять п'ять”, за межами населеного пункту, на території Нерубайської сільської ради, Біляївського району, Одеської області безпосередньо біля якої Службою автомобільних доріг в Одеські області здійснюються будівельні роботи з будівництва транспортного (автомобільного) моста для оптимізації руху автомобільного транспорту на 459+005 км. автомобільної дороги Київ-Одеса, на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з селища Нерубайське на ст. Усатово та автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса.

Як відмічає позивач при здійсненні будівельних робіт Служба автомобільних доріг в Одеській області порушує його права та охоронювані законом інтереси, а саме: здійснює будівництво без розробленої та погодженої проектної документації, в тому числі без узгодження цієї документації з ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ”, як з суміжним землевласником, що є обов'язковим відповідно до Державних Будівельних Норм № А.2.2-3-2004, затверджених Наказом Державного комітету України з будівництва та архітектури №8 від 20.01.04 р.;  проводить будівництво на земельній ділянці, яка належним чином не була відведена для зведення транспортного (автомобільного) моста, в тому числі без узгодження такого відведення з ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ”, як з суміжним землевласником; внаслідок невиконання Службою автомобільних доріг в Одеській області вимог чинного законодавства щодо розроблення та погодження відповідної проектної документації по зведенню транспортного мосту та щодо оформлення та погодження зі суміжним землевласником порядку користування земельною ділянкою для цілей будівництва мосту, такі роботи обмежують права позивача як власника, суміжної з об'єктом будівництва ділянки, принципи добросусідства, встановлені ст.103 ЗК України та унеможливлюють використання земельної ділянки за її призначенням –„для розміщення торгівельно-складського комплексу”.

Заявлені позивачем клопотання про витребування у Служби автомобільних доріг в Одеській області, ДП ВАТ „Державна Акціонерна компанія” Автомобільні дороги України” –„Одеський облавтодор”, Відділу земельних ресурсів в Біляївському районі Одеської області, Біляївської районної державно адміністрації Одеської області, Управління архітектури та містобудування Одеської обласної державної адміністрації, УДАІ ГУМВС України в Одеській області відповідних відомостей та документів щодо предмету розгляду даного спору, судом задовольнялись про що свідчать надіслані на адресу даних установ судові запити та надані останніми на них відповіді.

Відповідач, Служба автомобільних доріг в Одеській області, проти заявленого позивачем позову заперечувала, з підстав викладених у відзиві на позовну заяву від     12.11.07 р. вх. №25551, де зазначає про те, що на виконання Програми розвитку національної мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні на 2006-2010 р.р., затвердженої Постановою КМУ від 12.04.06 р. № 496, Служба автомобільних доріг в Одеській області виступає замовником робіт по проектуванню та здійсненню капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса, транспортна розв'язка км 458+820. Проектування об'єкту було здійснено Одеською філією Українського державного інституту по проектуванню об'єктів дорожнього господарства „Укрдіпродор” „Одесадіпродор” відповідно до норм ДБН А.2.2-3-2004. Робочий проект був належним чином розроблений, пройшов комплексну державну експертизу в Галузевій службі державної інвестиційної експертизи „Укрдорекспертиза” та був затверджений Наказом Державної Служби автомобільних доріг України № 413 від 01.08.07 р.

Стосовно права розпоряджатись земельною ділянкою на якій здійснюється будівництво транспортного моста, відповідач відмічає, що держава, як власник земельної ділянки на якій проводиться будівництво автомобільної дороги, в особі її відповідних органів державної влади надала дозвіл на здійснення будівництва Службою автомобільних доріг в Одеській області, про що  свідчить Програма розвитку національної мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні на 2006-2010 р.р., та затверджена проектна документація.

Також, відповідач повідомив суд, що земельна ділянка, на якій проектується будівництво транспортної розв'язки, була надана в постійне користування Одеському обласному управлінню по будівництву, ремонту і експлуатації автомобільних доріг з цільовим призначенням для будівництва, ремонту і експлуатації автомобільної дороги Київ-Одеса відповідно до рішення   VІІ сесії ХХІІІ скликання Біляївської районної ради народних депутатів від 17.06.99 р. № 98 .

Що стосується тверджень позивача про порушення Службою автомобільних доріг в Одеській області принципів добросусідства, встановлених ст.103 ЗК України та обмеження прав позивача як власника суміжної ділянки відповідач відмітив, що з метою недопущення завдання шкоди інтересам позивача, конструктивне рішення щодо розташування об'єкту було змінено таким чином, щоб уникнути вилучення частини земельної ділянки, що йому належить на праві власності.

Крім того, відповідач відмічає, що позивач в порушення Порядку видачі дозволів на розміщення, будівництво, реконструкцію та функціонування об'єктів сервісу на землях дорожнього господарства та згод і погоджень на об'єкти зовнішньої реклами вздовж автомобільних доріг загального користування, затвердженого Наказом Державної Служби автомобільних доріг України від 29.09.05 р. № 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.10.05 р. за № 1266/11546, не звертався до Служби автомобільних доріг в Одеській області за наданням технічних умов на розміщення торговельно-складського комплексу біля автомобільної дороги Київ-Одеса та організації заїзду та виїзду з комплексу.

Відповідач, ДП ВАТ „Державна акціонерна компанія „Автомобільні дороги України” „Одеський облавтодор”, просить суд відмовити позивачу в задоволенні заявлених до ДП ВАТ „Державна акціонерна компанія „Автомобільні дороги України” „Одеський облавтодор” позовних вимог з підстав викладених у відзиві на позовну заяву від 12.11.07 р. вх.№ 25512, де зазначає про те, що ним не проводяться роботи на автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса, 459+005 км. щодо будівництва транспортного (автомобільного) моста, так як відповідно до Постанови КМУ „Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.05 р. № 668 між ДП ВАТ „Державна акціонерна компанія „Автомобільні дороги України” „Одеський облавтодор” та Службою автомобільних доріг в Одеській області договір на проведення будівництва транспортного (автомобільного) моста для оптимізації руху автомобільного транспорту на 459+005 км. автомобільної дороги не укладався.

За таких умов, ДП ВАТ „Державна акціонерна компанія „Автомобільні дороги України” „Одеський облавтодор” зазначає про те, що є неналежним відповідачем за позовною заявою ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ”, тому просить виключити його із складу відповідачів.

Відповідно до зазначеного позивач виключив із змісту позовних вимог вимоги до ДП ВАТ „Державна акціонерна компанія „Автомобільні дороги України” „Одеський облавтодор”, однак з огляду на те, що Господарський процесуальний кодекс України не передбачає можливість виключення, в процесі розгляду справи,  із складу сторін по справі, осіб які беруть участь в її розгляді, у звязку з чим незалежно від того, що позивачем уточнено зміст позовних вимог, відповідно до яких відсутні вимоги до  ДП ВАТ „Державна акціонерна компанія „Автомобільні дороги України” „Одеський облавтодор”, суд не взмозі виключити останнє із складу відповідачів по даній справі, при цьому у відношенні до нього судове рішення прийматись не буде.

Відповідач, Служба автомобільних доріг України, заявлений позивачем позов не визнає, подав до суду відзив на позовну заяву, де виклав свою правову позицію в заперечення заявлених ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” позовних вимог, яка є ідентичною з правовою позицією Служби автомобільних доріг в Одеській області, проаналізованою судом вище, у звязку з чим суд не вбачає за необхідне її повторне викладення.

Крім того, 19.12.07 р. на адресу суду надійшло клопотання Служби автомобільних доріг України за вх. № 28768 про виключення її із складу відповідачів, яке обґрунтовано останньою з посиланням на те, що робочий проект капітального ремонту автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса, 458+005 км. з улаштуванням транспортного (автомобільного) моста був належним чином розроблений, пройшов комплексну державну експертизу в Галузевій службі державної інвестиційної експертизи „Укрдорнекспертиза” та затверджений Наказом Державної служби автомобільних доріг України від 01.08.07 р. № 413, при цьому часткові зміни в робочому проекті, якими передбачається влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки, що належить позивачу не призведуть до збільшення кошторисної вартості будівельних робіт на даному об'єкту, тому питання щодо зміни технічного рішення об'єкту не виноситься на технічну нараду Державної служби автомобільних доріг України, перезатвердження робочого проекту з цих підстав державна Служба автомобільних доріг України здійснювати не буде, у зв'язку з чим вважає за необхідне виключення її із складу відповідачів.

Дане клопотання відповідача задоволенню судом не підлягає, з підстав неврегульованості чинним Господарським процесуальним кодексом України здійснення таких процесуальних дій, як виключення із складу  сторін по справі, тому з врахуванням уточнення позивачем  заявлених позовних вимог, згідно яких виключені вимоги до Служби автомобільних доріг України, судове рішення у відношення до останньої судом прийматись не буде.

Клопотання сторін про відкладення розгляду справи та про ознайомлення з матеріалами справи судом задовольнялись про що свідчать відповідні судові ухвали та відмітки представника сторони на клопотанні.

В судовому засіданні відповідно до ст. 77 ГПК України оголошувалась перерва з 19.12.07р. по 20.12.07 р.

Так, в результаті розгляду судом даної справи було встановлено, що  ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” на підставі договору купівлі-продажу від 22.12.06 р., укладеного з Вихренко Л.П. та згідно державного акту на право власності на земельну ділянку від 13.04.07 р. серія № 288655, належить на праві власності земельна ділянка площею 4,74 га., під номером „сім”, масив номер „тридцять чотири, тридцять п'ять”, за межами населеного пункту, на території Нерубайської сільської ради, Біляївського району, Одеської області на межі з якою Службою автомобільних доріг в Одеській області проводяться роботи з будівництва транспортного (автомобільного) моста для оптимізації руху автомобільного транспорту на автомобільній дорозі Київ-Одеса на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з селища Нерубайське на ст. Усатово та автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса.

Служба автомобільних доріг в Одеській області в підтвердження наявності законних підстав для проведення будівельних робіт по улаштуванню транспортного (автомобільного) моста на 459+005 км. автомагістралі Київ-Одеса подала до матеріалів справи висновок комплексної державної експертизи по робочому проекту на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса –транспортна розв'язка на км. 458+820 (на с. Нерубайське), Одеська область від 20.07.07 р., затверджений начальником Галузевої служби „Укрдорекспертиза” Д.А. Морозюк,  робочий проект на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення „Київ-Одеса” –транспортна розв'язка на ділянці км. 458+820 (на с. Нерубайське) Одеська область (том 1, 2), графічний проект автомобільної дороги з транспортним (автомобільним) мостом, генеральний договір підряду на виконання робіт по капітальному  ремонту автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса, на ділянках км 409+000 –км 464+122 в межах Одеської області від 13.03.07 р. № 1КР, Державний  акт на право постійного користування землею від 10.07.01 р. ІІ-ДО              №002740, дозвіл на виконання будівельних робіт № 67 від 16.03.07р. на проведення капітального ремонту автодороги Київ-Одеса 446+000 км. -  464+122 км.

Із поданих відповідачем вищезазначених документів та пояснень останнього вбачається, що проектування будівництва транспортного (автомобільного) моста для оптимізації руху автомобільного транспорту на автомобільній дорозі Київ-Одеса на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з селища Нерубайське на  ст. Усатово та автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса здійснено без врахування інтересів ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ”, як власника суміжної земельної ділянки, у зв'язку з чим, для встановлення ймовірності при будівництві транспортного (автомобільного) моста врахування інтересів позивача останній за власною ініціативою замовив в Науково-виробничому  центрі            „Експострой”  проведення дослідження  щодо можливості організації та визначення місця організації ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” в'їзду та виїзду на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з селища Нерубайське на ст. Усатово та автомагістралі (автомобільної дороги) Київ-Одеса, з урахуванням існуючого будівництва транспортного (автомобільного) моста.

За результатами проведення такого дослідження ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” було запропоновано Службі автомобільних доріг в Одеській області технічне рішення влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки позивача (кадастровий номер 5121084200:01:002:0040), яке розроблене в графічному вигляді та передбачає вчинення Службою автомобільних доріг в Одеській області наступних дій: розширення проїзної частини автомобільної дороги на с. Нерубайське шляхом відсипки земляного полотна; влаштування конструкції дорожнього одягу; влаштування підпірної стінки впродовж автомобільної дороги на с. Нерубайське; влаштування водовідвідного лотка уздовж земляного насипу, який споруджується напроти земельної ділянки Позивача, що межує з автомобільною дорогою на с. Нерубайське; подовження водовідвідної споруди на ширину автомобільної дороги.

Дані роботи, як вказує в своєму клопотанні Служба автомобільних доріг України не призведуть до збільшення кошторисної вартості будівельних робіт по влаштуванню транспортної розв'язки на км 458+820 при проведенні капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса, тому питання щодо зміни технічного рішення об'єкту на буде виноситись на технічну нараду Державної служби автомобільних доріг України, та перезатвердження робочого проекту з цих питань здійснюватись не буде.

За цих умов, відповідно до встановлених в процесі розгляду спору обставин справи, сторони дійшли до висновку щодо мирного врегулювання даного спору, у звязку з чим в судовому засіданні 20.12.07 р. ЗАТ „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” та Служба автомобільних доріг в Одеській області подали суду заяви про затвердження мирової угоди від 12.12.07 р., укладеної між ними та саму мирову угоду такого змісту:

Закрите акціонерне товариство «Бі-Джі Ріелті»в особі директора Бурди В.Б., що діє на підставі статуту з одного боку, в подальшому Позивач, та Служба автомобільних доріг в Одеській області, в особі начальника Григорова М.А., що діє на підставі Положення, з іншого, в подальшому Відповідач, для урегулювання судового спору (господарська справа №25/277-07-8084) за позовом Позивача про спонукання Відповідача вчинити певні дії, а саме: внести зміни до проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста, які б дозволяли влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача; при будівництві транспортного (автомобільного) моста, для влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача, за власний рахунок виконати відповідні роботи (розширити проїзну частину автомобільної дороги на                       с. Нерубайське; влаштувати конструкцію дорожнього одягу; влаштувати підпірну стінку впродовж автомобільної дороги на с. Нерубайське; влаштувати водовідвідний лоток уздовж земляного насипу; подовжити водовідвідну споруду на ширину автомобільної дороги), - вирішили укласти дану Мирову угоду (в подальшому –Мирова угода) про наступне:

1.          Мирова угода укладається Сторонами відповідно до ст.78 ГПК України з метою усунення за взаємною згодою спору, що став причиною пред'явлення позову про спонукання вчинити певні дії у зв'язку із зведенням транспортного (автомобільного) моста  на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на             ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, будівництво якого, за свідченням Відповідача, здійснюється в межах капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса, транспортна розв'язка км 458+820.

2.          Відповідач запропонував та Позивач погодився з технічним рішенням влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача (кадастровий номер 5121084200:01:002:0040). Погоджене Сторонами технічне рішення викладене в додатку №1 до даної Мирової угоди. Згідно технічного рішення Відповідач зобов'язується для влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача (кадастровий номер 5121084200:01:002:0040) вчинити наступні дії: розширити проїзну частину автомобільної дороги на с. Нерубайське шляхом відсипки земляного полотна; влаштувати конструкцію дорожнього одягу; влаштувати підпірну стінку впродовж автомобільної дороги на с. Нерубайське; влаштувати водовідвідний лоток уздовж земляного насипу, який споруджується напроти земельної ділянки Позивача, що межує з автомобільною дорогою на с. Нерубайське; подовжити водовідвідну споруду на ширину автомобільної дороги. Перелічені у даному пункті роботи здійснюються Відповідачем на автомобільній дорозі в напрямку на с. Нерубайське з боку, з якого розташована земельна ділянка Позивача.

3.          Протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту затвердження даної Мирової угоди Відповідач зобов'язується попередити генерального підрядника (що здійснює виконання будівельних робіт на вищезазначеній транспортній розв'язці) про внесення змін у проектну документацію, які випливають з умов даної мирової угоди.

4.          Відповідач зобов'язується внести в проектну документацію зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з                 с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, погоджені з Позивачем зміни, які б дозволяли здійснити влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача відповідно до даної Мирової угоди, затвердженого  Сторонами технічного рішення, що є додатком №1 до даної Мирової угоди та вимог діючих державних будівельних норм.

5.          Доказом виконання Відповідачем зобов'язань, передбачених пунктом 4 даної Мирової угоди є відповідна проектна документація, яка передбачає можливість влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача відповідно до даної Мирової угоди. Відповідач зобов'язується замовити у осіб, що здійснюють проектування вищезазначеної транспортної розв'язки, розроблення та внесення відповідних змін до проектної документації протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту затвердження даної Мирової угоди господарським судом, з наданням Позивачу копії документу, що підтверджує таке замовлення. Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту внесення відповідних змін до проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, Відповідач зобов'язується надати Позивачу копію зміненої схеми вищезазначеної транспортної розв'язки відповідно до умов даної Мирової угоди.

6.          Відповідач зобов'язується передати генеральному підряднику за актом змінену, відповідно до умов даної Мирової угоди, проектну документацію. Відповідач зобов'язується, протягом 10 (десяти) робочих днів з  моменту передання зміненої проектної документації, письмово повідомити Позивача про передання генеральному підряднику зміненої проектної документації, з обов'язковим наданням Позивачу копії акту, що засвідчує факт такого передання.

7.          Відповідач зобов'язується, при здійсненні будівельних робіт зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, влаштувати під'їзні та виїзні шляхи до земельної ділянки Позивача відповідно до умов даної Мирової угоди, затвердженого Сторонами технічного рішення, що є додатком №1 до даної Мирової угоди, зміненої та погодженої з Позивачем проектної документації та вимог діючих державних будівельних норм.

8.          Відповідач забезпечує виконання усіх своїх зобов'язань та дій, що випливають з даної Мирової угоди за власний рахунок.

9.          Відповідач зобов'язується виконати всі зобов'язання, що випливають з даної Мирової угоди, відповідно до технічного рішення, що є додатком №1 до даної Мирової угоди, з урахуванням вимог визначених даною Мировою угодою до 30.12.2008 року, але у будь-якому разі в залежності від фінансування бюджетом відповідного рівня.

10.          Після проведення будівельних робіт, відповідно до умов даної Мирової угоди, Сторони підписують акт про виконання умов Мирової угоди, який є доказом виконання зобов'язань Відповідачем в цілому за даною Мировою угодою.

11.          Основною метою укладеної Мирової угоди є забезпечення фактичної можливості в'їзду та виїзду на земельну ділянку Позивача вантажного транспорту, з влаштуванням споруд необхідних для відведення води з транспортного моста.  

12.          Сторони усвідомлюють той факт, що дана угода, після затвердження ії господарським судом Одеської області, згідно із ГПК України є обов'язковою до виконання. Ця угода укладена у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу.

Із аналізу змісту, наданої ЗАТ„БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” та Службою автомобільних доріг в Одеській області, на затвердження суду мирової угоди від 12.12.07 р., разом із заявами про затвердження мирової угоди, з врахуванням уточнення  позивачем позовних вимог, остаточна редакція яких викладена саме у відношенні до відповідача Служби автомобільних доріг в Одеській області, вбачається що мирова угода від 12.12.07 р. не суперечить законодавству і не порушує прав й законних інтересів інших осіб, відповідає загальним вимогам норм матеріального права щодо змісту угод, підписана представниками, які мають на це повноваження, не містить умов, які виходять за межі предмета спору, містить відомості про умови, розмір і строки виконання зобов'язань сторін, стосується осіб, які є сторонами справи, тому у суду наявні законні підстави для її затвердження, разом з додатком №1 до мирової угоди, викладеним у графічному  вигляді, що є технічним рішенням.

Частинами 1, 2, 3, 4 ст. 78 ГПК України передбачено, що відмова позивача від позову, визнання позову відповідачем і умови мирової угоди сторін викладаються в адресованих господарському суду письмових заявах, що долучаються до справи. Ці заяви підписуються відповідно позивачем, відповідачем чи обома сторонами. До прийняття відмови позивача від позову або до затвердження мирової угоди сторін господарський суд роз'яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи є повноваження на вчинення цих дій у представників сторін. Мирова угода може стосуватися лише прав і обов'язків сторін щодо предмету позову. Про прийняття відмови позивача від позову або про затвердження мирової угоди сторін господарський суд виносить ухвалу, якою одночасно припиняє провадження у справі.

Згідно п.7) ч.1 ст.80 ГПК України господарський суд припиняє провадження у справі, якщо сторони уклали мирову угоду і вона затверджена господарським судом.

З огляду на наведене, судом встановлено, що мирова угода від 12.12.07 р., укладена між  ЗАТ„БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” та Службою автомобільних доріг в Одеській області не суперечить законодавству і не порушує прав й законних інтересів інших осіб, з врахування чого судом затверджується, а провадження у справі підлягає припиненню відповідно до п.7) ст.80 ГПК України.

Згідно поданого позивачем клопотання про покладення на нього судових витрат, а саме 85 грн. державного мита та 118 грн. витрат на оплату інформаційно-технічного забезпечення судового процесу, та відсутності визначення їх розподілу в поданій сторонами на затвердження мировій угоді від 12.12.07 р., суд не проводить розподіл понесених позивачем судових витрат.  

Керуючись ст.ст.44, 49, ст. 78, п.7) ч.1 ст.80 ГПК  України, суд, -

         У Х В А Л И В:

      1. Затвердити мирову угоду від 12.12.07р. разом з додатком №1 (технічне рішення), укладену між Закритим акціонерним товариством „БІ-ДЖІ РІЕЛТІ” та Службою автомобільних доріг в Одеській області по справі № 25/277-07-8084 в наступній редакції:

Закрите акціонерне товариство «Бі-Джі Ріелті»в особі директора Бурди В.Б., що діє на підставі статуту з одного боку, в подальшому Позивач, та Служба автомобільних доріг в Одеській області, в особі начальника Григорова М.А., що діє на підставі Положення, з іншого, в подальшому Відповідач, для урегулювання судового спору (господарська справа №25/277-07-8084) за позовом Позивача про спонукання Відповідача вчинити певні дії, а саме: внести зміни до проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста, які б дозволяли влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача; при будівництві транспортного (автомобільного) моста, для влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача, за власний рахунок виконати відповідні роботи (розширити проїзну частину автомобільної дороги на                       с. Нерубайське; влаштувати конструкцію дорожнього одягу; влаштувати підпірну стінку впродовж автомобільної дороги на с. Нерубайське; влаштувати водовідвідний лоток уздовж земляного насипу; подовжити водовідвідну споруду на ширину автомобільної дороги), - вирішили укласти дану Мирову угоду (в подальшому –Мирова угода) про наступне:

1.Мирова угода укладається Сторонами відповідно до ст.78 ГПК України з метою усунення за взаємною згодою спору, що став причиною пред'явлення позову про спонукання вчинити певні дії у зв'язку із зведенням транспортного (автомобільного) моста  на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, будівництво якого, за свідченням Відповідача, здійснюється в межах капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Київ-Одеса, транспортна розв'язка км 458+820.

2.Відповідач запропонував та Позивач погодився з технічним рішенням влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача (кадастровий номер 5121084200:01:002:0040). Погоджене Сторонами технічне рішення викладене в додатку №1 до даної Мирової угоди. Згідно технічного рішення Відповідач зобов'язується для влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача (кадастровий номер 5121084200:01:002:0040) вчинити наступні дії: розширити проїзну частину автомобільної дороги на с. Нерубайське шляхом відсипки земляного полотна; влаштувати конструкцію дорожнього одягу; влаштувати підпірну стінку впродовж автомобільної дороги на с. Нерубайське; влаштувати водовідвідний лоток уздовж земляного насипу, який споруджується напроти земельної ділянки Позивача, що межує з автомобільною дорогою на с. Нерубайське; подовжити водовідвідну споруду на ширину автомобільної дороги. Перелічені у даному пункті роботи здійснюються Відповідачем на автомобільній дорозі в напрямку на с. Нерубайське з боку, з якого розташована земельна ділянка Позивача.

3.Протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту затвердження даної Мирової угоди Відповідач зобов'язується попередити генерального підрядника (що здійснює виконання будівельних робіт на вищезазначеній транспортній розв'язці) про внесення змін у проектну документацію, які випливають з умов даної мирової угоди.

4.Відповідач зобов'язується внести в проектну документацію зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з                       с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, погоджені з Позивачем зміни, які б дозволяли здійснити влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача відповідно до даної Мирової угоди, затвердженого  Сторонами технічного рішення, що є додатком №1 до даної Мирової угоди та вимог діючих державних будівельних норм.

5.Доказом виконання Відповідачем зобов'язань, передбачених пунктом 4 даної Мирової угоди є відповідна проектна документація, яка передбачає можливість влаштування під'їзних та виїзних шляхів до земельної ділянки Позивача відповідно до даної Мирової угоди. Відповідач зобов'язується замовити у осіб, що здійснюють проектування вищезазначеної транспортної розв'язки, розроблення та внесення відповідних змін до проектної документації протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту затвердження даної Мирової угоди господарським судом, з наданням Позивачу копії документу, що підтверджує таке замовлення. Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту внесення відповідних змін до проектної документації зі зведення транспортного (автомобільного) моста на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, Відповідач зобов'язується надати Позивачу копію зміненої схеми вищезазначеної транспортної розв'язки відповідно до умов даної Мирової угоди.

6.Відповідач зобов'язується передати генеральному підряднику за актом змінену, відповідно до умов даної Мирової угоди, проектну документацію. Відповідач зобов'язується, протягом 10 (десяти) робочих днів з  моменту передання зміненої проектної документації, письмово повідомити Позивача про передання генеральному підряднику зміненої проектної документації, з обов'язковим наданням Позивачу копії акту, що засвідчує факт такого передання.

7.Відповідач зобов'язується, при здійсненні будівельних робіт зі зведення транспортного (автомобільного) мосту на перехресті існуючих осей автомобільної дороги з                       с. Нерубайське на ст. Усатово та автомобільної дороги Київ-Одеса, влаштувати під'їзні та виїзні шляхи до земельної ділянки Позивача відповідно до умов даної Мирової угоди, затвердженого Сторонами технічного рішення, що є додатком №1 до даної Мирової угоди, зміненої та погодженої з Позивачем проектної документації та вимог діючих державних будівельних норм.

8.Відповідач забезпечує виконання усіх своїх зобов'язань та дій, що випливають з даної Мирової угоди за власний рахунок.

9.Відповідач зобов'язується виконати всі зобов'язання, що випливають з даної Мирової угоди, відповідно до технічного рішення, що є додатком №1 до даної Мирової угоди, з урахуванням вимог визначених даною Мировою угодою до 30.12.2008 року, але у будь-якому разі в залежності від фінансування бюджетом відповідного рівня.

10.Після проведення будівельних робіт, відповідно до умов даної Мирової угоди, Сторони підписують акт про виконання умов Мирової угоди, який є доказом виконання зобов'язань Відповідачем в цілому за даною Мировою угодою.

11.Основною метою укладеної Мирової угоди є забезпечення фактичної можливості в'їзду та виїзду на земельну ділянку Позивача вантажного транспорту, з влаштуванням споруд необхідних для відведення води з транспортного мосту.  

12.Сторони усвідомлюють той факт, що дана угода, після затвердження ії господарським судом Одеської області, згідно із ГПК України є обов'язковою до виконання. Ця угода укладена у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу.

2. Припинити провадження у справі № 25/277-07-8084.

Суддя                                                                                       Малярчук І.А.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення20.12.2007
Оприлюднено16.01.2008
Номер документу1265354
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —25/277-07-8084

Ухвала від 20.12.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Малярчук І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні