Львівський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 квітня 2025 рокусправа № 380/20555/24
Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Морської Галини Михайлівни, розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 до Головного управління ДПС у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -
в с т а н о в и в :
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 (далі - позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі - відповідач), в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 01.04.2024 №13964/13-01-04-07 в частині застосування штрафу в сумі 53520,55 грн.
Ухвалою від 08.10.2024 відкрито провадження у справі, визначено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).
Ухвалою від 18.11.2024 зупинене провадження у адміністративній справі за позовом Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 до Головного управління ДПС у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення до набрання законної сили рішенням Верховного Суду у складі Судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів, інших обов`язкових платежів в адміністративній справі №200/4768/23.
Постановою Верховного Суду від 26.02.2025 у справі №200/4768/23 касаційну скаргу Приватного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Донецькоблгаз» залишено без задоволення. Постанову Першого апеляційного адміністративного суду від 15 квітня 2024 року у справі №200/4768/23 - без змін. Постанова суду у справі №200/4768/23 набрало законної сили 26.02.2025.
Ухвалою від 31.03.2025 поновлене провадження у справі.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 22.02.2024 ТУ ДПС у Львівській області проведено камеральну перевірку ЛК АТП №1 щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних, за результатами якої складено Акт № 6438/13-01-04-07/23884071 від 22.02.2024. У розділі III Акту «Висновок» зазначено, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН. На підставі Акту ТУ ДПС у Львівській області прийняте ППР № 13964/13-01-04-07 від 01.04.2024, яким до позивача застосовано штраф в сумі 81064.72 грн за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних.
Позивач оскаржує ППР № 13964/13-01-04-07 від 01.04.2024 лише в частині застосування штрафу в сумі 53 520,55 грн.
Стверджує, що граничний строк реєстрації податкових накладних № 36 від 31.10.2022, № 35 від 31.10.2022, № 29 від 27.10.2022, № 34 від 31.10.2022, № 37 від 31.10.2022, № 23 від 21.10.2022, № 25 від 23.10.2022, № 39 від 24.10.2022, № 28 від 26.10.2022, № 30 від 27.10.2022, № 32 від 29.10.2022, № 27 від 25.10.2022, № 38 від 31.10.2022, № 20 від 18.10.2022, № 24 22.10.2022, № 26 від 24.10.2022 , № 19 від 17.10.2022 , № 22 від 20.10.2022, № 21 від 19.10.2022, № 31 від 28.10.2022, № 18 від 16.10.2022, № 33 від 30.10.2022 та розрахунку коригування № 451531 від 17.05.2022 на загальну суму штрафу 53 520,55 грн припадав на 15.11.2022, тому позивач мав право розраховувати на подачу для реєстрації цих накладних в останній день строку, однак не зміг реалізувати це право внаслідок дії обставин непереборної сили, пов`язаних з війною. ПК України не містить обмежень щодо надсилання на реєстрацію податкової накладної в останній день. Таких обмежень не містить і Порядок ведення ЄРПН.
Позивач вважає застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію вказаних ПН протиправним, оскільки : «… На території Львівської області станом на 15.11.2022 військові дії не велися, однак у цей період РФ здійснювала ракетні обстріли території Львівської області та м. Львова по об`єктах критичної інфраструктури, що мало наслідком знеструмлення частини Львівської області та 80 відсотків Львова було без світла. Вказані обставини є загальновідомими, тому не потребують доказування в силу вимог ч. 3 ст. 78 КАС України. Як наслідок, військова агресія РФ мала безпосередній вплив на платників податків Львівської області, які в цей день залишились без електропостачання, в тому числі па ЛК АТП №1.
Факт відсутності електропостачання за місцем знаходження ЛК АТП №1 (м. Львів, вул. Грунтова, 1Б) в період з 15Л 1.2022 по 16.11.2022 внаслідок аварійного вимкнення електромереж підтверджується листом ПрАТ «Львівобленерго» від 23.04.2024 № 203-07-2301, наданим на підставі звернення ЛК АТП №1 від 22.04.2024 № 415/02.
Факт відсутності в ЛК АТП №1 доступу до мережі інтернет 15.11.2022 підтверджується листом ТОВ «АККАОА-Х» від 19.04.2024 № 53/07, наданим на підставі звернення ЛК АТП №1 від 19.04.2024 № 406/02…».
Із вказаних підстав просить суд задовольнити позов.
Відповідач надіслав суду відзив, у якому заперечив проти задоволення позову, мотивуючи тим, що фaкт порушення позивачем терміну реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних підтверджено даними ЄРПН, зокрема даними відповідних квитанцій про реєстрацію податкової накладних/розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами розгляду акту перевірки ГУ ДПС у Львівській області відповідно до норм чинного законодавства, зокрема пункту 120-1.1 статті 120 ПК України, пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу прийнято податкове повідомлення - рішення від 11.04.2024 №13964/13-01-04- 07 про застосування штрафних санкцій у загальній сумі 81064,72 грн (в залежності від дати складання документа та відповідно до терміну затримки) за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН. Реквізити (№, дата виписки) податкових накладних, розшифровка по кількості днів затримки реєстрації в ЄРПН та розрахунок сум штрафних санкцій наведені акті перевірки № 6438/13-01-04-07/23884071 від 22.02.2024. Крім того, у доданих копій листа від 23.04.2024 №203-07-2301 «Львівобленерго» підтверджено відсутність електроенергії в період з 15.11.2022 о 16:36 год. по 16.11.2022 о 00:50 год. Листом від 19.04.202024 № 53/07 ТзОВ «ARKADA-X» засвідчено відсутність доступу до мережі інтернет через пошкодження об`єкта енергетичної інфраструктури, але не вказано з якого періоду і часу, відсутня подача послуг. Проте, зазначено, що не надавалися послуги через відсутність електроенергії. Отже, вищенаведені обставини дають підстави для висновку про, те що період відсутності Інтернету і електроенергії до моменту відключення позивач не мав перешкод для реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних включно до 15.11.2022 16:36 год.
Стверджує, що вказані позивачем обставини не носили постійного, безперервного характеру. Дії позивача свідчить про те, що цей строк був пропущений через відсутність зусиль і належної старанності, особливо з огляду на його реальну обізнаність про необхідність реєстрації спірних податкових накладних/розрахунків коригування. Позивачем не надано доказів відсутності електроенергії такої тривалості (протягом декількох днів або ж тижнів), щоб це завадило зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування у встановлені законом строки.
Із наведених підстав просить суд відмовити у задоволенні позову.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, відзив відповідача, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
ГУ ДПС у Львівській області проведена перевірка з дотримання Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України.
За результатами перевірки складений акт від 22.02.2024 № 6438/13-01-04-07-/23884071.
Перевіркою встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних.
За результатами розгляду акту перевірки ГУ ДПС у Львівській області відповідно до пункту 120-1.1 статті 120 ПК України, пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу прийнято податкове повідомлення - рішення від 11.04.2024 №13964/13-01-04- 07 про застосування штрафних санкцій у загальній сумі 81064,72 грн за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН.
Не погодившись із ППР, позивач звернувся до суду.
Надаючи оцінку позиціям сторін у справі, суд застосовує наступні правові норми у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин.
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних. Реєстрація таких у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/ розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Подання електронних документів засобами телекомунікаційного зв`язку до контролюючих органів здійснюється відповідно до вимог Податкового кодексу з урахуванням Законів України від 22 травня 2003 року № 851-ГУ «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами), від 22 травня 2003 року № 852-ІУ «Про електронний цифровий підпис», наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» від 06.06.2017р. №557 (надалі - Наказ №557).
Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування кількісних та вартісних показників у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється відповідно до вимог Кодексу та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (зі змінами) (далі - Порядок).
Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Відповідно до п.8 р.ІІ Наказу №557 у разі коли адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.(яка проводиться в порядку визначеному п.10 Р.ІІ Наказу №557, п.11,12 Порядку №1246).
Відповідно до п. 11 Порядку Після накладення кваліфікованого електронного підпису платник податку здійснює шифруванняподаткової накладноїта/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів УкраїниПро електронні довірчі послуги,Про електронні документи та електронний документообігта Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.
Із розрахунку штрафних санкцій слідує, що відповідачем застосовані наступні штрафні санкції у спірній частині ППР за несвоєчасну реєстрацію наступних ПН:
- №36 від 31.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість 4569,33. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 10% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 459,93 грн.;
- №35 від 31.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість 1250. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 10% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 125 грн.;
- №29 від 27.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість 1366,67. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 10% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 136,67 грн.;
- №34 від 31.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість 2320. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 10% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 232грн.;
- №37 від 31.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість 1264. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 10% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 126,40 грн.;
- №23 від 21.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №25 від 23.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість 0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №39 від 24.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 18.11.2022 05:13 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 3 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №28 від 26.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №30 від 27.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №32 від 29.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №27 від 25.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №38 від 31.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №20 від 18.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №24 від 22.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №26 від 24.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №19 від 17.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №22 від 20.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №21 від 19.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №31 від 28.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:332кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №18 від 16.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:33 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна);
- №33 від 30.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.11.2022 04:32 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 1 на суму податку на додану вартість0. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 2% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн. (зведена податкова накладна).
Позивач стверджує, що підставою для несвоєчасної реєстрації вказаних ПН є відсутність електропостачання та інтернету в період з 15.11.2022 о 16:36 год. по 16.11.2022 о 00:50 год.
Так листом від 23.04.2024 №203-07-2301 «Львівобленерго» підтверджено відсутність постачання позивачу електроенергії в період з 15.11.2022 о 16:36 год. по 16.11.2022 о 00:50 год.
Також листом від 19.04.202024 № 53/07 ТзОВ «ARKADA-X» засвідчено відсутність доступу позивача до мережі інтернет через пошкодження об`єкта енергетичної інфраструктури, але не вказано з якого періоду і часу, відсутня подача послуг.
Суд не приймає до уваги дані аргументи, оскільки період відсутності електропостачання позивачу мало місце лише у період з 15.11.2022 о 16:36 год. по 16.11.2022 о 00:50 год., тобто півтори доби, у той час як право на реєстрацію податкових накладних, виписаних у жовтні 2022 року позивач мав до 15 листопада 2022 року.
Суд погоджується із відповідачем, що вказані позивачем обставини не носили постійного, безперервного характеру. Дії позивача свідчить про те, що цей строк був пропущений через відсутність зусиль і належної старанності, особливо з огляду на його реальну обізнаність про необхідність реєстрації спірних податкових накладних/розрахунків коригування. Позивачем не надано доказів відсутності електроенергії такої тривалості (протягом декількох днів або ж тижнів), щоб це завадило зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування у встановлені законом строки.
Враховуючи наведене, суд вважає обґрунтованим застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію вказаних вище ПН на підставі спірного ППР.
Також спірним ППР застосована штрафна санкція за несвоєчасну реєстрацію розрахунку коригування № 451531, який складений 17.10.2022, дата реєстрації ПН/РК в ЄРПН 16.09.2022 04:39 кількість днів порушення реєстрації ПН/РК в ЄРПН 63 на суму податку на додану вартість - 87758,88. З огляду на це контролюючим органом застосовано до Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 штрафну санкцію у розмірі 40% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній та нараховано штрафну санкцію у розмірі 35103,55 грн.
Позивач стверджує, що Розрахунок коригування № 451531 від 17.05.2022, зареєстрований в ЄРПН з порушенням граничного строку для його реєстрації, оскільки такий був несвоєчасно надісланий постачальником - ТОВ «ОККО-БІЗНЕС ПАРТНЕР» (Код ЄДРПОУ 37693620), зокрема, надісланий лише 16.09.2022 о 16:13 год., що унеможливило його реєстрацію в ЄРПН із дотримання встановленого граничного строку для реєстрації. Зазначене підтверджується скріншотом до розрахунків коригувань з комп`ютерної програми М.Е.Dос, в якому зафіксовано час надходження електронного розрахунку коригування від постачальника до ЛК АТП №1.
Відповідач, посилається на пункт 89 підрозділу 2розділу XX «Перехідні положення» ПК України, а також стверджує, що чинним законодавством передбачено механізм для забезпечення покупцем товарів/ послуг виконання своїх обов`язків та реалізації прав в частині отримання від продавця розрахунку коригування на зменшення для наступної його реєстрації в ЄРПН шляхом подання відповідної скарги на контрагента, що податкового органу, що не було зроблено позивачем,також несвоєчасне отримання позивачем розрахунків коригування від контрагентів, не можуть бути підставою для звільнення від відповідальності. Зазначив, що із скріншотів з програмного комплексу «M.E.Doc», які надані позивачем, не можливо достовірно встановити дату отримання розрахунків коригування до податкових накладних, оскільки при відповідному налаштуванню персонального комп`ютера позивач може налаштувати дату і час на комп`ютері. Зазначені особливості фактично дозволяють платнику податку маніпулювати датами отримання розрахунків коригування до податкових накладних.
Із проводу цих доводів, суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту 192.1 статті 192 ПК України якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:
постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;
отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.
Пункт 201.10 статті 201 ПК України визначає, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Реєстрація податкових накладнихта/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Останнім абзацом ПК України доповнений з 1 січня 2018 року у зв`язку з набранням чинності Закону України № 2245-VIII«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році».
8 лютого 2023 року набрав чинності Закон України від 12 січня 2023 року № 2876-ІХ «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування», відповідно до якого, зокрема, внесені зміни до підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення ПК України.
Так, підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнено пунктом 89, згідно з яким тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; - для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Суд зауважує, що Закон України від 12 січня 2023 року № 2876-ІХ «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування», відповідно до якого підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнено пунктом 89 набрав чинності8 лютого 2023 року.
А розрахунок коригування 451531 складений 17.05.2022, а надісланий на реєстрацію 16.09.2022, тобто до внесення зазначених змін, відтак посилання податкового органу на пункт 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України є неправомірним.
Відповідно до пункту 25 Порядку заповнення податкової накладної затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307, Розрахунок коригування, складений постачальником (продавцем) товарів (послуг) до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних:
постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника (продавця) або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;
отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (продавцю), для чого постачальник (продавець) надсилає складений розрахунок коригування отримувачу (покупцю). З цією метою постачальник (продавець) складає у загальному порядку розрахунок коригування, у верхній лівій частині якого робить відповідну помітку "X", та надсилає його отримувачу (покупцю). Накладання електронних цифрових підписів посадових осіб постачальника (продавця) та отримувача (покупця) на такий розрахунок коригування здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
Отже, зміст наведеного дає підстави вважати, що пункт 192.1 статті 192 ПК України визначає підстави та порядок складання РК, натомість пункт 201.10 статті 201 ПК України уточнюють процедуру реєстрації РК.
Варто зазначити, що Верховний Суд у постановах від 28 квітня 2020 року у справі № 810/198/16, від 3 березня 2023 року у справі № 300/1765/19 вже формував висновки щодо сфери дії статті 192 ПК України у схожих за змістом правовідносинах і указав, що отримувач має можливість зареєструвати РК за умови виконання постачальником свого обов`язку зі своєчасного надіслання складеного ним РК на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг отримувачу.
У постанові від 23 січня 2025 року у справі № 280/4889/24 Верховний Суд сформував правовий висновок щодо застосування пункту 201.10 статті 201 ПК України, відповідно до якого строки реєстрації РК, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику обраховуються від дня отримання такого РК до податкової накладної отримувачем (покупцем), а не від дати складання такого розрахунку.
Формулювання «з дня отримання», що міститься у наведених вище нормах, вказує на те, що відлік строку починається з моменту, коли РК надійшов до покупця, а не з дати його складання чи іншої події. Ці норми не містять нечітких чи умовних конструкцій, які могли б ускладнити їх розуміння чи їх застосування.
Такий підхід до правозастосування обумовлений тим, що відповідно до вищенаведених положень законодавства РК складається безпосередньо продавцем/постачальником, після чого направляється покупцю/отримувачу послуг, який здійснює його реєстрацію. Покупець не впливає на дату складання РК продавцем та на факт її надсилання, тому виправданим є підхід законодавця щодо обчислення строку реєстрації РК саме з дати їх отримання.
Оскільки РК є документом, що ініціюється та формується виключно постачальником, покупець не може нести відповідальність за затримки, які виникають до моменту отримання цього документа. Не покладає на нього такої відповідальності і чинне законодавство.
Таким чином, строк для реєстрації РК в ЄРПН має обчислюватися за приписами положень пункту 201.10 статті 201 ПК України саме з моменту фактичного надходження РК до покупця. В іншому випадку застосування санкцій до покупця за дії, на які він об`єктивно не міг вплинути, порушує його права та створює необґрунтоване адміністративне навантаження, що суперечить меті податкового законодавства забезпеченню справедливого та збалансованого підходу до всіх учасників правовідносин.
Відповідач послався на те, що Позивач для захисту своїх порушених прав мав скористатися передбаченим статтею 201 ПК України механізмом щодо подання скарги на постачальника.
Оцінюючи правильність таких висновків у контексті відповідного правового регулювання суд зазначає таке.
До 31 грудня 2015 року була чинною редакція пункту 201.10 статті 201 ПК України, згідно з якою у разі порушення продавцем/покупцем товарів/послуг порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.
З 1 січня 2016 року ця норма викладена у редакції, відповідно до якої у разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.
Відповідно до змісту цієї норми в редакції з 1 січня 2017 року у разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з пунктом 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.
За змістом положень другого речення цієї норми таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Отже, відповідно до визначених у абзаці двадцять п`ятому пункту 201.10 статті 201 ПК України нормативних положень, чинних на час спірних правовідносин, на які послався суд апеляційної інстанції, механізм подання скарги передбачений передусім для випадків, коли постачальник припускається помилки в реквізитах ПН/РК або порушує строки їх реєстрації в ЄРПН, що безпосередньо впливає на права покупця. Однак у ситуації, коли постачальник складає РК в один день, а надсилає його покупцеві пізніше, формально не відбувається порушення строків реєстрації самим постачальником, оскільки обов`язок реєстрації РК у разі зменшення суми компенсації покладається саме на покупця. Таким чином, подання скарги на постачальника за затримку в надсиланні РК не матиме правового ефекту, адже пункт 201.10 ПК України не охоплює таких випадків і не встановлює відповідальності постачальника за несвоєчасне направлення РК покупцеві.
Верховний Суд у згаданій вище постанові у справі № 810/198/16 та у постанові від 13 серпня 2018 року у справі № 818/1447/16 вже звертав увагу на те, що положення пункту 201.10 статті 201 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) не надають право на звернення із заявою-скаргою на продавця товарів у разі несвоєчасного надіслання покупцю РК.
Відповідно до абзацу 9 пункту 201.10 статті 201 ПК України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Зміст наведеної норми дає підстави вважати, що вона регулює саме фіксацію у квитанції дати надання РК в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, а не отримання такого РК.
Ця норма стосується моменту реєстрації РК в ЄРПН, коли документ уже подано на реєстрацію, а не етапу його передачі від постачальника до покупця. Дата і час, зафіксовані у квитанції, є підтвердженням факту обробки РК системою ЄРПН і не мають прямого відношення до визначення моменту, коли покупець фактично отримав РК від постачальника для подальшої реєстрації.
Отже, абзац 9 пункту 201.10 статті 201 ПК України не може застосовуватися для визначення дати отримання РК покупцем, оскільки він регулює інший етап документообігу взаємодію з ДПС після подання РК на реєстрацію.
Відтак відповідальність покупця за своєчасну реєстрацію РК має базуватися виключно на об`єктивно встановленій даті отримання документа, а не на діях чи бездіяльності інших суб`єктів, зокрема постачальника чи ДПС.
Та обставина, що ПК України не передбачає механізму фіксації дати отримання покупцем РК, що визнає Відповідач у відзиві, не змінює змісту наведених норм та не дає правових підстав, щоб тлумачити їх таким чином аби початок відліку строку на реєстрацію РК, в якому передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, розпочинався саме з дня складення такого РК.
Верховний Суд послідовно у своїх рішеннях підкреслював важливість дотримання суб`єктами владних повноважень принципу належного урядування, який передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок, а державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються.
З урахуванням цього, Відповідач для цілей цих правовідносин не може покликатися на відсутність механізму перевірки дати отримання відповідних РК, а повинен був запровадити процедури, які б давали можливість достеменно встановити дату отримання відповідного РК.
Визнання Відповідачем відсутності законодавчо закріпленого механізму фіксації дати отримання РК лише підкреслює прогалину в нормативному регулюванні, яка не може бути використана на шкоду платникам податків, адже інакше це призводило б до порушення базових засад правової визначеності та рівності сторін у податкових правовідносинах.
Таким чином, тлумачення Відповідача, яке пов`язує початок відліку строку реєстрації з датою складання РК, а не з його отриманням, не лише не має нормативного підґрунтя, але й створює необґрунтовані перешкоди для платників податків у реалізації прав та обов`язків, що суперечить меті податкового законодавства забезпеченню прозорості та справедливості у відносинах між платниками податків.
Суд вважає за необхідне підкреслити, що відсутність прямої норми в ПК України, що визначає порядок контролю за тим, коли отриманий відповідний РК, не є перешкодою для визначення моменту отримання РК.
Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 12.03.2025 у справі № 380/3834/24.
Позивач стверджує, факт несвоєчасного надіслання контрагентом розрахунку унеможливило його реєстрацію в ЄРПН із дотримання встановленого граничного строку для реєстрації. Зазначене підтверджується скріншотом до розрахунків коригувань з комп`ютерної програми М.Е.Dос, в якому зафіксовано час надходження електронного розрахунку коригування від постачальника до ЛК АТП №1.
У постанові Верховного Суду від 22.11.2021 у справі № 160/10558/19 сформовано висновок, що при розгляді справ про застосування штрафних санкцій за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних принциповим є не дата фактичного надходження податкових накладних до Єдиного реєстру податкових накладних, а дата їх відправлення виходячи з технічного способу реєстрації податкових накладних, тому скріншоти з програми «M.E.Doc» є належним засобом доказування.
Відтак суд погоджується із позивачем, що розрахунок коригування № 451531 від 17.05.2022 зареєстрований в ЄРПН з порушенням граничного строку для його реєстрації, оскільки такий був несвоєчасно надісланий постачальником - ТОВ «ОККО-БІЗНЕС ПАРТНЕР» (Код ЄДРПОУ 37693620), зокрема, надісланий лише 16.09.2022 о 16:13 год., що унеможливило його реєстрацію в ЄРПН із дотримання встановленого граничного строку для реєстрації. Зазначене підтверджується скріншотом до розрахунків коригувань з комп`ютерної програми М.Е.Dос, в якому зафіксовано час надходження електронного розрахунку коригування від постачальника до ЛК АТП №1.
З урахуванням наведеного застосування штрафних санкцій у сумі 35103,55 за несвоєчасну реєстрацію розрахунку коригування 451531 є протиправним і спірне ППР у цій частині належить скасувати.
За приписамипункту 4 частини першоїстатті 5 КАС Україникожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Відповідно до положеньстатті 9 КАС Українирозгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з нормами частин першої, другоїстатті 77 КАС Українивстановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, разом із тим, якщо суб`єкт владних повноважень надасть докази правомірності свого рішення, то обов`язок спростувати такі докази покладається на позивача, що кореспондується із принципом змагальності сторін, закріпленому у ст. 3 КАС України.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд дійшов висновку про часткове задоволення адміністративного позову.
Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в :
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 01.04.2024 №13964/13-01-04-07 в частині застосування штрафу в сумі 35103,55 грн.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ 43968090) на користь Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 (ЄДРПОУ 23884071, адреса: вул. Грунтова, 1, Б,м. Львів,Львівський р-н, Львівська обл.,79027) судовий збір у сумі 1311 (одна тисяча триста одинадцять) грн 12 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяМорська Галина Михайлівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.04.2025 |
Оприлюднено | 16.04.2025 |
Номер документу | 126582277 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Морська Галина Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Морська Галина Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Морська Галина Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Морська Галина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні