Ухвала
від 11.04.2025 по справі 127/42518/24
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 127/42518/24

Провадження 2/127/6484/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 квітня 2025 року м. Вінниця

Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Король О.П., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Вінницького обласного центру медико-соціальної експертизи, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Вінницька обласна рада, про зобов`язання виплачувати та нараховувати заробітну плату,-

ВСТАНОВИВ:

В наведеній вище справі позивач просить ухвалити рішення, яким зобов`язати Вінницький обласний центр медико-соціальної експертизи нарахувати та виплатити різницю заробітної плати за період з 01.01.2022 р. по 19.07.2022 р. з урахуванням фактично відпрацьованого часу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2022 р. №2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров`я».

Представник Вінницької обласної ради - третьої особи без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача звернувся до суду з клопотанням про залучення до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Вінницької обласної військової адміністрації, місцезнаходження : 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 70, код в ЄДРПОУ 20089290, та Департаменту фінансів Вінницької обласної військової адміністрації, місцезнаходження : 21028, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, код в ЄДРПОУ 02311477.

Клопотання мотивоване тим, що положеннями ст. 15 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» передбачено можливість управління суб`єктами спільної власності територіальних громад місцевими державними адміністраціями в разі делегування їм обласними радами відповідних повноважень.

Передача повноважень відбувається з дотриманням вимог статей 14 та 34 цього Закону, відповідно до яких передача повноважень інших органів супроводжується передачею їм відповідних фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для здійснення цих повноважень.

Делегування повноважень місцевим державним адміністраціям супроводжується передачею фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення, в такому разі місцеві державні адміністрації підзвітні та підконтрольні відповідним Радам у частині делегованих повноважень.

Пунктом 1 рішення 23 сесії Вінницької обласної ради 3 скликання «Про управління об`єктами спільної власності територіальних громад області» від 12.10.2001 р. №483 (далі - рішення №483), враховуючи відсутність відповідних галузевих органів обласної Ради (виконавчих комітетів) делеговано обласній державній адміністрації виконання повноважень щодо управління об`єктами спільної власності територіальних громад області, враховуючи, що обласна державна адміністрація через відповідні галузеві управління (департаменти) забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров`я.

Відповідно до додатку №1 рішення №483 повноваження із здійснення фінансування закладів охорони здоров`я, які утримуються за рахунок обласного бюджету в галузі охорони здоров`я передані обласній державній адміністрації, отже фінансування Вінницького обласного центру медико-соціальної експертизи перебуває в компетенції Вінницької обласної військової адміністрації, а тому прийняття рішення в справі вплине на права та обов`язки Вінницької обласної військової адміністрації.

Розглянувши клопотання представника третьої особи Вінницької обласної ради, суд дійшов висновку про його задоволення.

Пунктом 1 рішення 23 сесії Вінницької обласної ради 3 скликання «Про управління об`єктами спільної власності територіальних громад області» від 12.10.2001 р. №483 (далі - рішення №483), враховуючи відсутність відповідних галузевих органів обласної Ради (виконавчих комітетів) делеговано обласній державній адміністрації виконання повноважень щодо управління об`єктами спільної власності територіальних громад області, враховуючи, що обласна державна адміністрація через відповідні галузеві управління (департаменти) забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров`я.

Відповідно до додатку №1 до рішення №483 повноваження здійснення фінансування закладів охорони здоров`я, які утримуються за рахунок обласного бюджету в галузі охорони здоров`я передані обласній державній адміністрації, отже фінансування Вінницького обласного центру медико-соціальної експертизи перебуває в компетенції Вінницької обласної військової адміністрації, а тому прийняття рішення в справі вплине на права та обов`язки Вінницької обласної військової адміністрації.

Відповідно до ст. 53 ЦПК України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов`язки щодо однієї зі сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи. Якщо суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до розгляду встановить, що рішення суду може вплинути на права та обов`язки осіб, що не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. У заявах про залучення третіх осіб і в заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі. Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог, мають процесуальні права і обов`язки, встановлені статтею 43 цього Кодексу. Вступ у справу третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, не тягне за собою розгляду справи спочатку.

Керуючись ст. ст. 53, 259-261 ЦПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання третьої особи без самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Вінницької обласної ради задовольнити.

Залучити до участі у справі №127/42518/24 третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Вінницьку обласну військову адміністрацію, місцезнаходження : 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 70, код в ЄДРПОУ 20089290, e-mail : oda@vin.gov.ua.

Залучити до участі у справі №127/42518/24 третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Департамент фінансів Вінницької обласної військової адміністрації, місцезнаходження : 21028, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, код в ЄДРПОУ 02311477, e-mail : DP_post@vin.ua.

Ухвала оскарженню не підлягає і набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення11.04.2025
Оприлюднено17.04.2025
Номер документу126592874
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них про виплату заробітної плати

Судовий реєстр по справі —127/42518/24

Рішення від 09.05.2025

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Король О. П.

Ухвала від 11.04.2025

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Король О. П.

Ухвала від 14.01.2025

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Король О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні