Іллічівський міський суд одеської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
Реєстрація16 квітня 2025 року
Єдиний унікальний № 501/1633/25
Провадження № 1-кс/501/372/25
У Х В А Л А
16 квітня 2025 року, м. Чорноморськ
Слідчий суддя Іллічівського міського суду Одеської області ОСОБА_1
за участю:
секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
прокурора ОСОБА_3 ,
представника ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора Чорноморської окружної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42024162160000055 від 19 листопада 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Прокурор звернувся до слідчого судді з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ до інформації на паперових та/або електронних носіях та оригіналів документів, з можливістю вилучення належним чином завірених копій вищевказаної інформації та документів, що знаходяться у володінні Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме до:
1. документів які стали підставою проведення тендерних процедур закупівель за результатами яких укладено договори № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022, № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023, № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023, № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023, № 2-В-ЧФ-24 від 15.01.2024, № 51-В-ЧФ-24 від 28.03.2024, № 94-В-ЧФ-24 від 24.06.2024, № 136-В-ЧФ-24 від 08.10.2024, № 150-В-ЧФ-24 від 07.11.2024; тендерної документації з усіма додатками; рішення про призначення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення тендерних процедур - закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; документи, які підтверджують навчання уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель за вищевказаними договорами; положення про уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення тендерних процедур - закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; особової справи та посадові інструкції, функціональні обов`язки уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення тендерних процедур - закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; особової справи начальника/директора Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та/або особи, яка виконувала обов`язки начальника/директора (який/яка працював (ла) та працює на посаді директора в період з 2022 по 2024 роки) та посадові інструкції, функціональні обов`язки начальника/директора та/або особи, яка виконувала обов`язки начальника/директора (який/яка працював (ла) та працює на посаді директора в 2024 році); документів, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; документів на предмет погодження закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; рішень про визнання переможців закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; річний план закупівлі за 2022, 2023 та 2024 роки Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зі змінами до них, якщо такі були;
2. документів (з усіма додатками), які були подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )для участі у публічних закупівлях за результатами яких укладено договори № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022, № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023, № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023, № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023, № 2-В-ЧФ-24 від 15.01.2024, № 51-В-ЧФ-24 від 28.03.2024, № 94-В-ЧФ-24 від 24.06.2024, № 136-В-ЧФ-24 від 08.10.2024, № 150-В-ЧФ-24 від 07.11.2024;
3. документів, щодо фінансово-господарських операцій Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а саме до:
- договору № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022 на виконання поточного ремонту будівель ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв. № 8; 191; 467; 3039; 1121; 2556; 5; 18327; 2172; 190);
- договору № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023 на виконання поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№ 467);
- договору № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023 на виконання поточного ремонту будівлі управління порту (інв. №5443) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023 на виконання поточного ремонту будівлі радіостанції з прибудовою ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№187);
- договору № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023 на виконання поточного ремонту будівлі ТСГ ЧФ ДП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (інв.№2172);
- договору № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023 на виконання поточного ремонту будівель господарства електромережі ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв. № 3706, № 7, № 8, № 190);
- договору № 2-В-ЧФ-24від 15.01.2024 на виконання поточного ремонту будівель (інв.№ 475, інв.№ 5167) АПК Автогосподарства ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 51-В-ЧФ-24від 28.03.2024 на виконання поточного ремонту будівлі радіостанції з прибудовою ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№ 187);
- договору № 94-В-ЧФ-24від 24.06.2024 на виконання поточного ремонту будівель (інв. №4086, інв. №3702, інв. №2192, інв. №3039, інв. №3031) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 136-В-ЧФ-24від 08.10.2024 на виконання поточного ремонту будівлі пожежного депо на 3 машини (ВКПО-1) (інв. № 467) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 150-В-ЧФ-24від 07.11.2024 на виконання поточного ремонту службової будівлі з вбудованою ТП 4018 (інв. №191) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »,
та додаткових угод до вказаних договорів, копії усіх документів створених внаслідок виконання умов вищевказаних договорів, в тому числі Акти приймання виконаних будівельних робіт ф. №КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф. №КБ-3, Акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, Підсумкові відомості ресурсів до Актів ф. №КБ-2в, календарні графіки виконання робіт по об`єкту, плани фінансування по об`єкту, проектної та проектно-кошторисної документації, експертних звітів проектної документації, експертиз кошторисної частини, дефектні акти, договірна ціна на будівництво, зведені кошторисні розрахунки вартості та об`єкта будівництва, протоколи узгодження цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали та устаткування), локальні кошториси на будівельні роботи, загальновиробничі витрати на будову, платіжні доручення на перерахування коштів, журнали загальних робіт, документи, щодо закупівлі, транспортування, та отримання товарно-матеріальних цінностей, інших послуг, які використовувались при проведенні робіт договори, товаро-транспортні накладні, видаткові накладні, чеки або інші документи, що підтверджують (визначають) вартість будівельних матеріалів, устаткування та матеріальних ресурсів, що застосовувалися під час проведення ремонтних робіт, акти прийому передачі, довіреності на отримання ТМЦ, письмові згоди замовника на залучення субпідрядних організацій для проведення робіт та іншої вхідної та вихідної кореспонденції, сертифікатів якості поставлених матеріальних ресурсів, договір щодо залучення інженерів (спеціалістів) технічного нагляду з усіма додатками до них, платіжні доручення на перерахування коштів за вказаними договорами.
Своє клопотання прокурор обґрунтовує таким.
Слідчим відділенням ВП №1 Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024162160000055 від 19 листопада 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, процесуальне керівництво у якому здійснюється Чорноморською окружною прокуратурою.
З метою проведення всебічного експертного дослідження, встановлення особи (осіб), причетних до вчинення злочину, усунення неповноти досудового розслідування та з метою повного і всебічного дослідження обставин та збору доказів виникла необхідність у проведенні заходу забезпечення кримінального провадження тимчасового доступу до речей і документів, що знаходяться у володінні Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Прокурор у судовому засіданні підтримав клопотання, надав відповідні пояснення.
Представник ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » заперечував проти задоволення клопотання, надав відповідні пояснення.
Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали, слідчий суддя доходить таких висновків.
Відповідно доч.1,2ст.93КПК Українизбирання доказівздійснюється сторонамикримінального провадження,потерпілим,представником юридичноїособи,щодо якоїздійснюється провадження,у порядку,передбаченому цимКодексом. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно зі ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Одним із таких заходів є тимчасовий доступ до речей і документів.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно з ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя встановив, що слідчим відділенням ВП №1 Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024162160000055 від 19 листопада 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Процесуальне керівництво у вказаному кримінальному провадженні здійснюється Чорноморською окружною прокуратурою.
Досудовим розслідуванням встановлено, що посадовими особами ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період з листопада 2022 року по листопад 2024 року за результатом проведення тендерних процедур було укладено 11 (одинадцять) договорів на виконання поточного ремонту будівель які перебувають у віданні ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме:
1.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022 на виконання поточного ремонту будівель ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв. № 8; 191; 467; 3039; 1121; 2556; 5; 18327; 2172; 190). Строк надання послуг 30 календарних днів. Вартість послуг 1400000 грн. ПДВ 280000 грн. Загальна вартість 1680000 грн.
2.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023 на виконання поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№ 467). Строк надання послуг 70 календарних днів. Вартість послуг 990000 грн. ПДВ 198000 грн. Загальна вартість 1188000 грн.
3.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023 на виконання поточного ремонту будівлі управління порту (інв. №5443) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Строк надання послуг 120 календарних днів. Вартість послуг 6899000 грн. ПДВ 1379800 грн. Загальна вартість 8278800 грн.
4.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договір № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023 на виконання поточного ремонту будівлі радіостанції з прибудовою ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№187). Строк надання послуг 75 календарних днів. Вартість послуг 1496417 грн. ПДВ 299283, 40 грн. Загальна вартість 1795700, 40 грн.
5.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023 на виконання поточного ремонту будівлі ТСГ ЧФ ДП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (інв.№2172). Строк надання послуг 100 календарних днів. Вартість послуг : l 376938,74 грн. ПДВ 275387, 75 грн. Загальна вартість 1625326, 49 грн.
6.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023 на виконання поточного ремонту будівель господарства електромережі ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв. № 3706, № 7,
№ 8, № 190). Строк надання послуг 100 календарних днів. Вартість послуг 5499000 грн. ПДВ 1099800 грн. Загальна вартість 6598800 грн.
7.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 2-В-ЧФ-24 від 15.01.2024 на виконання поточного ремонту будівель (інв.№ 475, інв.№ 5167) АПК Автогосподарства ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Строк надання послуг 100 календарних днів. Вартість послуг 2012000 грн. ПДВ 402400 грн. Загальна вартість 2414400 грн.
8.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 51-В-ЧФ-24 від 28.03.2024 на виконання поточного ремонту будівлі радіостанції з прибудовою ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№ 187). Строк надання послуг 90 календарних днів. Вартість послуг 1429000 грн. ПДВ 285800 грн. Загальна вартість 1714800 грн.
9.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 94-В-ЧФ-24 від 24.06.2024 на виконання поточного ремонту будівель (інв. №4086, інв. №3702, інв. №2192, інв. №3039, інв. №3031) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Строк надання послуг 60 календарних днів. Вартість послуг 849900 грн. ПДВ 169980 грн. Загальна вартість 1019880 грн.
10.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір № 136-В-ЧФ-24 від 08.10.2024 на виконання поточного ремонту будівлі пожежного депо на 3 машини (ВКПО-1) (інв. № 467) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Строк надання послуг 70 календарних днів. Вартість послуг 1725000 грн. ПДВ 345000 грн. Загальна вартість 2070000 грн.
11.між ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договір № 150-В-ЧФ-24 від 07.11.2024 на виконання поточного ремонту службової будівлі з вбудованою ТП 4018 (інв. №191) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Строк надання послуг 50 календарних днів. Вартість послуг 1799731, 99 грн. ПДВ 359946, 40 грн. Загальна вартість 2159678, 39 грн.
Із вищевказаного вбачається, що переможцем 8 (восьми) з 11 (одинадцяти) тендерних процедур є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а переможцем 3 (трьох) тендерних процедур є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
Слідством встановлено, що відповідно до відомостей Єдиного веб-порталу використання публічних коштів - Spending встановлено що відомості про використання бюджетних коштів ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на вказаному ресурсі відсутні.
Таким чином, на переконання органів досудового розслідування, вищевикладена інформація може свідчити про ймовірне укладення договорів посадовими особами ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із заздалегідь визначеними юридичними особами, в той же час шляхом можливого створення дискримінаційних умов під час оголошення тендерних процедур, а також створення штучного вигляду добросовісної конкуренції учасників шляхом укладання певних договорів з іншими юридичними особами, що могло знайти відповідне відображення на якості та обсягах виконання договорів № 85-В-ЧФ-22, № 28-В-ЧФ-23, № 25-В-ЧФ-23, № 42-В-ЧФ-23, № 44-В-ЧФ-23, № 83-В-ЧФ-23, № 2-В-ЧФ-24, № 51-В-ЧФ-24, № 94-В-ЧФ-24, № 136-В-ЧФ-24, № 150-В-ЧФ-24, та враховуючи викладене, в сторони обвинувачення є достатньо підстав вважати, що роботи згідно календарного графіку виконанні не в повному обсязі, однак, на підставі оформленого підписами підрядника та представника технагляду акту приймання виконаних будівельних робіт (ф № КБ -2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф № КБ -3) - підписані та оплачені.
Слідчий суддя вважає, що прокурором доведено, що речі і документи, зазначені у клопотанні, перебувають у володінні Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 », оскільки саме цей підрозділ від імені юридичної особи укладав відповідні договори.
Слідчий суддя також вважає, що відомості, які містяться в вищезазначених документах, в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні: часу, місця, способу вчинення кримінального правопорушення, виду та розміру завданої кримінальним правопорушенням шкоди, осіб, причетних до його вчинення.
Прокурором також доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в вищезазначених документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
Слідчим суддею також встановлено, що речі і документи, на тимчасовий доступ до яких прокурор просить надати дозвіл, не є такими, до яких заборонено доступ згідно зі ст. 161 КПК України, та не є речами і документами, які містять охоронювану законом таємницю відповідно до ст. 162 КПК України.
Щодо заперечень представника ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » про те, що відповідні документи доступні на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_7 », то слідчий суддя вважає їх безпідставними, оскільки отримані таким чином документи не доказами у розумінні ч.1,2ст.93КПК України.Крім того,вказаний сайтне міститьусіх документів,тимчасовий доступдо яких просить надати прокурор.
За таких обставин, слідчий суддя вважає, що клопотання прокурора підлягає задоволенню.
Керуючись ст. 131, 132, 159-164, 370-372 КПК України,
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання прокурора ОСОБА_3 задовольнити.
Надати начальнику слідчого відділення Відділу поліції № 1 Одеського районного управління поліції № 2 Головного управління Національної поліції в Одеській області ОСОБА_5 , процесуальному керівнику у кримінальному провадженні - прокурору Чорноморської окружної прокуратури ОСОБА_3 , іншим процесуальним керівникам по вказаному кримінальному провадженню ОСОБА_6 , ОСОБА_7 тимчасовий доступ до інформації на паперових та/або електронних носіях та оригіналів документів, що знаходяться у володінні Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій вищевказаної інформації та вищезазначених документів, а саме до:
1. документів які стали підставою проведення тендерних процедур закупівель за результатами яких укладено договори № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022, № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023, № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023, № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023, № 2-В-ЧФ-24 від 15.01.2024, № 51-В-ЧФ-24 від 28.03.2024, № 94-В-ЧФ-24 від 24.06.2024, № 136-В-ЧФ-24 від 08.10.2024, № 150-В-ЧФ-24 від 07.11.2024; тендерної документації з усіма додатками; рішення про призначення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення тендерних процедур - закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; документи, які підтверджують навчання уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель за вищевказаними договорами; положення про уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення тендерних процедур - закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; особової справи та посадові інструкції, функціональні обов`язки уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення тендерних процедур - закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; особової справи начальника/директора Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та/або особи, яка виконувала обов`язки начальника/директора (який/яка працював (ла) та працює на посаді директора в період з 2022 по 2024 роки) та посадові інструкції, функціональні обов`язки начальника/директора та/або особи, яка виконувала обов`язки начальника/директора (який/яка працював (ла) та працює на посаді директора в 2024 році); документів, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; документів на предмет погодження закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; рішень про визнання переможців закупівель за результатами яких укладено вищевказані договори; річний план закупівлі за 2022, 2023 та 2024 роки Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зі змінами до них, якщо такі були;
2. документів (з усіма додатками), які були подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )для участі у публічних закупівлях за результатами яких укладено договори № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022, № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023, № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023, № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023, № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023, № 2-В-ЧФ-24 від 15.01.2024, № 51-В-ЧФ-24 від 28.03.2024, № 94-В-ЧФ-24 від 24.06.2024, № 136-В-ЧФ-24 від 08.10.2024, № 150-В-ЧФ-24 від 07.11.2024;
3. документів, щодо фінансово-господарських операцій Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), а саме до:
- договору № 85-В-ЧФ-22 від 22.11.2022 на виконання поточного ремонту будівель ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв. № 8; 191; 467; 3039; 1121; 2556; 5; 18327; 2172; 190);
- договору № 28-В-ЧФ-23 від 15.02.2023 на виконання поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№ 467);
- договору № 25-В-ЧФ-23 від 14.02.2023 на виконання поточного ремонту будівлі управління порту (інв. №5443) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 42-В-ЧФ-23 від 01.03.2023 на виконання поточного ремонту будівлі радіостанції з прибудовою ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№187);
- договору № 44-В-ЧФ-23 від 01.03.2023 на виконання поточного ремонту будівлі ТСГ ЧФ ДП " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (інв.№2172);
- договору № 83-В-ЧФ-23 від 19.04.2023 на виконання поточного ремонту будівель господарства електромережі ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв. № 3706, № 7, № 8, № 190);
- договору № 2-В-ЧФ-24від 15.01.2024 на виконання поточного ремонту будівель (інв.№ 475, інв.№ 5167) АПК Автогосподарства ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 51-В-ЧФ-24від 28.03.2024 на виконання поточного ремонту будівлі радіостанції з прибудовою ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (інв.№ 187);
- договору № 94-В-ЧФ-24від 24.06.2024 на виконання поточного ремонту будівель (інв. №4086, інв. №3702, інв. №2192, інв. №3039, інв. №3031) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 136-В-ЧФ-24від 08.10.2024 на виконання поточного ремонту будівлі пожежного депо на 3 машини (ВКПО-1) (інв. № 467) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- договору № 150-В-ЧФ-24від 07.11.2024 на виконання поточного ремонту службової будівлі з вбудованою ТП 4018 (інв. №191) ЧФ ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »,
та додаткових угод до вказаних договорів, копії усіх документів створених внаслідок виконання умов вищевказаних договорів, в тому числі Акти приймання виконаних будівельних робіт ф. №КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф. №КБ-3, Акти вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт, Підсумкові відомості ресурсів до Актів ф. №КБ-2в, календарні графіки виконання робіт по об`єкту, плани фінансування по об`єкту, проектної та проектно-кошторисної документації, експертних звітів проектної документації, експертиз кошторисної частини, дефектні акти, договірна ціна на будівництво, зведені кошторисні розрахунки вартості та об`єкта будівництва, протоколи узгодження цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали та устаткування), локальні кошториси на будівельні роботи, загальновиробничі витрати на будову, платіжні доручення на перерахування коштів, журнали загальних робіт, документи, щодо закупівлі, транспортування, та отримання товарно-матеріальних цінностей, інших послуг, які використовувались при проведенні робіт договори, товаро-транспортні накладні, видаткові накладні, чеки або інші документи, що підтверджують (визначають) вартість будівельних матеріалів, устаткування та матеріальних ресурсів, що застосовувалися під час проведення ремонтних робіт, акти прийому передачі, довіреності на отримання ТМЦ, письмові згоди замовника на залучення субпідрядних організацій для проведення робіт та іншої вхідної та вихідної кореспонденції, сертифікатів якості поставлених матеріальних ресурсів, договір щодо залучення інженерів (спеціалістів) технічного нагляду з усіма додатками до них, платіжні доручення на перерахування коштів за вказаними договорами.
Роз`яснити посадовим особам Чорноморської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » наслідки невиконання ухвали слідчого судді, передбачені ч. 1 ст. 166 КПК України: у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали - два місяці з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Іллічівський міський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2025 |
Оприлюднено | 18.04.2025 |
Номер документу | 126650205 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Іллічівський міський суд Одеської області
Яковець Є. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні