Львівський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 380/18202/24
У Х В А Л А
з питань зупинення провадження
10 квітня 2025 рокум. Львів
Львівський окружний адміністративний суд
у складі головуючої судді Андрусів У. Б.,
за участю:
секретаря судового засідання Карпенко Ю. В.
представниці позивача Косик Л. А.
представниці позивача Баркар Г. В.
представниці відповідача Назар В. Г.,
розглянувши в підготовчому засіданні за правилами загального позовного провадження клопотання представниці відповідача про зупинення провадження в адміністративній справі за позовом Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» до Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України про визнання протиправною та скасування вимоги,
в с т а н о в и в:
Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» (місцезнаходження: вул. Пасіки Галицькі, буд. 7, м. Львів, 79035; ЄДРПОУ 05523814) пред`явило позов до Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України (місцезнаходження: вул. Костюшка, буд. 8, м. Львів, 79000; ЄДРПОУ 40479801), у якому просить суд визнати протиправною та скасувати вимогу відповідача «Щодо усунення порушень законодавства», оформлену листом від 25.07.2024 №131306-14/5834-2024.
Ухвалою судді від 92.09.2024 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
07.10.2024 представниця відповідача подала відзив на позовну заяву.
09.10.2024 представниця позивача подала відповідь на відзив.
14.10.2024 представниця подала заперечення.
Ухвалою суду від 14.10.2024 суд перейшов до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.
12.12.2024 представниця позивача подала додаткові пояснення.
26.12.2024 представниця відповідача подала заперечення на додаткові пояснення.
20.01.2025 представниця відповідача подала клопотання, у якому просить зупинити провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням у справі, що розглядається в порядку кримінального судочинства (в межах двох кримінальних проваджень).
Клопотання обґрунтоване тим, що коли ревізією, проведеною з інших підстав, виявлено порушення, за які передбачено кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних правопорушень, акти таких ревізій з додатками до акта ревізії у визначені в пункті 46 цього Порядку строки передаються до правоохоронних органів (п.48 порядку №550). У ці ж строки пред`являється вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства. Західним офісом передано матеріали ревізії ЛКП до правоохоронних органів, якими розпочато два кримінальні провадження.
Крім того зазначає, що матеріали ревізії передано до Територіального управління БЕБ у Львівській області із врахуванням звернень підрозділу детективів (на правах самостійного управління) територіального управління БЕБ у Львівській області від 17.05.2023 №23.11/3/9/3428-23; від 31.07.2023 №23.11/3.2/9/5218-23; від 03.01.2024 №23.11/3.2/30/57-24; від 09.01.2024 №23.11/3.2/30/229-24; від 27.02.2024 №23.11/3.2/30/1356-24; від 14.06.2024 №23.11/3.1/30/3628-24.
Згідно з інформацією підрозділу детективів (на правах самостійного управління) територіального управління БЕБ у Львівській області матеріали ревізії та акт ревізії від 28.06.2024 №131306-24/2 долучено до кримінального провадження, відомості про яке внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань №72024142100000014 від 12.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, що підтверджується листом від 16.12.2024 №23.11/3.1/30/8710-24.
Також суду надано лист підрозділу детективів від 10.10.2024 №23.11/3.1/30/6829-24, що свідчить про долучення матеріалів ревізії до кримінального провадження, використання інформації, наданої правоохоронним органом під час ревізії, а також, що відповідні документи є джерелом доказів.
Покликаючись на лист від 16.12.2024 №23.11/3.1/30/8710-24 зазначає, що досудове розслідування у даному кримінальному провадженні триває, проводяться необхідні слідчі та процесуальні дії.
Крім зазначеного кримінального провадження Львівською прокуратурою проінформовано про внесення 02.08.2024 відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024140000000178 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Вказує, що відповідно до п.10 ч.1 ст.3 КПК України: кримінальне провадження - досудове розслідування і судове провадження, процесуальні дії у зв`язку із вчиненням діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність.
Порушення, виявлені під час ревізії та зафіксовані в акті ревізії, короткий опис яких міститься у спірній вимозі Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2024 №131306-14/5834-2024 є такими, що вказують на завдання матеріальної шкоди (збитків) та є предметом встановлення наявності чи відсутності такої в межах кримінального провадження, як предмет доказування у кримінальному провадженні. Тобто, матеріали ревізії є доказами в кримінальному провадженні.
Західний офіс зазначає, що із врахуванням здійснення кримінального провадження, встановлення обставин в рамках кримінального судочинства на стадії досудового розслідування, зібрання доказів з приводу підтвердження чи спростування факту порушення законодавства, зафіксованого в акті ревізії, що стало підставою як для пред`явлення вимоги, так і для порушення кримінального провадження, наявні об`єктивні підстави стосовно неможливості розгляду цієї справи в порядку адміністративного провадження.
06.03.2025 представниця позивача подала заперечення на клопотання про зупинення провадження у справі. Свою позицію мотивує тим, що відповідачем не надано доказів того, що в іншому судді перебуває справа, яка розглядається в порядку кримінального судочинства та пов`язана з цією справою. Наголошує, що приписами ст. 236 КАС України не передбачено зупинення провадження в адміністративній справі до вирішення кримінального провадження, яке перебуває на стадії досудового розслідування в правоохоронних органах.
У судовому засіданні 10.04.2025 представниця відповідача заявлене клопотання про зупинення провадження у справі підтримала з мотивів, наведених у ньому.
Представниці позивача проти зупинення провадження у цій справі заперечили.
При вирішенні клопотання про зупинення провадження суд керується таким.
Підстави та порядок зупинення провадження у справі унормовані ст. 236 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).
За змістом п.3 ч.1 ст.236 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
Суд акцентує на тому, що відповідач до клопотання не додав жодних доказів перебування в провадженні суду справи, що розглядається в порядку кримінального судочинства.
За таких обставин та з урахуванням приписів ч.1 ст.236 КАС України, суд дійшов висновку про необґрунтованість клопотання відповідача про зупинення провадження у справі №380/18202/24, тому у його задоволенні слід відмовити.
Керуючись ст. 236, 248, 256, 294 КАС України, суд
п о с т а н о в и в:
у задоволенні клопотання представниці відповідача про зупинення провадження у справі відмовити.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення та оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Повний текст ухвали складено 15.04.2025.
СуддяАндрусів Уляна Богданівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2025 |
Оприлюднено | 18.04.2025 |
Номер документу | 126661015 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Андрусів Уляна Богданівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Андрусів Уляна Богданівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Андрусів Уляна Богданівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Андрусів Уляна Богданівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні