Постанова
від 17.03.2010 по справі 2а-6589/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018,  м. Львів,  вул. Чоловського, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Львів

 17.03.2010 р.                                                                                                     № 2а-6589/09/1370  

 ДПІ у Шевченківському районі м. Львова   

до

 ПП "Євро-порт"   

про

 про стягнення заборгованості ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Шевченківському  районі  м. Львова до Приватного підприємства  «Євро- порт»про стягнення заборгованості в розмірі 30171,60 грн. ,-

в с т а н о в и в :

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Львова звернулась до суду із адміністративним позовом до Приватного підприємства  «Євро- порт»про стягнення заборгованості в розмірі 30171,60 грн.

Ухвалою від 14 жовтня  2009 року відкрито провадження у справі.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав з підстав, наведених у позовній заяві, просить стягнути з відповідача до бюджету  30171,60 грн. податкового боргу, який виник в результаті несплати податкових зобов’язань, а саме: з податку на прибуток у розмірі  –10025,55 грн., з податку на додану вартість –20146,03 грн.

Відповідач явки уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, пояснення по суті позову суду не подав.

Постанову в повному обсязі складено 19 березня 2010 року.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні у справі докази та давши їм оцінку, суд дійшов до висновку, що позов підлягає до задоволення з таких підстав.

Відповідно до ст. 20 Закону України "Про систему оподаткування" контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов"язкових платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими органами в межах повноважень, визначених законом. Відповідно до ст. 9 даного Закону платники податків і зборів (обов’язкових платежів) зобов’язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Приватне підприємство «Євро - порт»зареєстроване у Державному реєстрі підприємств та організацій України, присвоєно ідентифікаційний код юридичної особи  35009452, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців.  (копія є в матеріалах справи).

13.03.2007 року відповідач взятий на облік як платник податку, що підтверджується довідкою форми №4 –ОПП (копія є в матеріалах справи).

За результатами проведеної  перевірки ДПІ у Шевченківському районі м. Львова було складено акт від 05 лютого 2009 року № 158/369/23-1/35009452, яким було встановлено порушення п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4, п.п. 11.2.1. п. 11.2, п.п. 11.3.1 ст. 11  Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»від 28 грудня №334/94-ВР зі змінами та доповненнями, та п.п. 7.3.1 п.7.3 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 № 168/97 –ВР, із змінами і доповненнями.

На підставі вказаного акта  перевірки, 18.02.2009 року податковим органом прийнято податкові повідомлення –рішення:

№ 0000502300/0/3484 про визначення ПП «Євро - порт»податкового зобов’язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) 19999, 5 грн., де 13333 грн. –основний платіж, 6666, 5 грн. –штрафні (фінансові) санкції;

№ 0000492300/0 про визначення ПП «Євро - порт»податкового зобов’язання з податку на прибуток приватних підприємств 10032 грн., де 6688 грн. –основний платіж, 3344 грн. –штрафні (фінансові) санкції.

Вищезазначені податкові повідомлення –рішення платник отримав 18.02.2009 року, що підтверджується розписками на корінцях. (а.с. 27).

Також за результатами проведеної 23.06.2009 р., ДПІ у Шевченківському районі м. Львова перевірки на предмет порушення терміну подання звітності, складено акт № 1083/170/15-2/35009452.

На підставі вказаного акта перевірки від 23.06.2009 року податковим органом прийнято податкове повідомлення –рішення:

№ 0019041630/0/15-455 про визначення ПП «Євро –порт»податкового зобов’язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) 170 грн., де 170 –штрафні (фінансові) санкції.

Оскільки відповідачем у встановлений термін не сплачено податкові зобов’язання, згідно п.п. 6.2.3 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»ДПІ у Шевченківському районі було виставлено податкові вимоги:

- першу податкову вимогу № 1/319 від 10.03.2009 року, яким загальна сума боргу платника податків за узгодженим податковим зобов’язанням станом на 10.03.2009 рік становить 30005, 25  грн.;

- другу податкову вимогу № 2/478 від 14.05.2009 року, яким загальна сума боргу платника податків за узгодженим податковим зобов’язанням станом на 14.05.2009 рік становить 30001, 60 грн.

Згідно відповіді Обласного комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» ,  станом на 08.04.2009 державна реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна не проводилась.

        Згідно відповіді Львівського відділу реєстраційно –екзаменаційної роботи Управління Державтоінспекції ГУ МВС України у Львівській області від 09.04.2009 року № 9/2002 транспортні засоби станом на 02.04.2009 року за відповідачем не зареєстровано.

        Згідно довідки Головного управління Держкомзему у Львівській області від 10.04.2009 року № 01-16/3-1131 про наявність земельних ділянок на території області за відповідачем не зареєстровано.

Відповідно до п.п 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до цього закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов’язання або прийняв  будь-яке інше рішення, що не суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення. Остаточне рішення вищого (центрального) контролюючого органу за заявою платника податків не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в судовому порядку.

Відповідно до п. 1.12 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№ 2181-ІІІ від 21.12.00 р. (із наступними змінами і доповненнями), контролюючий орган –державний орган, який у межах своєї компетенції, визначеної законодавством, здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю і повнотою нарахування податків і зборів (обов’язкових платежів) та погашенням податкових зобов’язань чи податкового боргу. Податкові органи є контролюючим органом стосовно податків і зборів (обов’язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів.

Контролюючі органи мають право здійснювати перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати лише стосовно тих податків і зборів (обов’язкових платежів), які віднесені до їх компетенції цим пунктом.

Представник позивача в судовому засіданні повідомив, що сума боргу на момент розгляду справи відповідачем не погашена.

Так як боржником не вживається заходів щодо погашення заборгованості, то на підставі п.п. 3.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№ 2181-ІІІ від 21.12.00 р. (із наступними змінами і доповненнями), податковий борг підлягає стягненню в примусовому порядку. Суд, оцінивши матеріали справи, пояснення представника позивача прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню, оскільки подані позивачем докази в сукупності дають достатньо підстав для висновку щодо задоволення позовних вимог.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог частин 2,4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

          Враховуючи вищенаведене, керуючись статтями  7-14, 18, 19,  94, 143, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1.          Адміністративний позов задоволити повністю.

2.          Стягнути з Приватного підприємства «Євро – порт»»(адреса: 79059, м. Львів, вул. Плугова, 14/159, ЄДРПОУ 35009452) до Державного бюджету кошти в розмірі 30171 (тридцять тисяч сто сімдесят одну)  гривень 60 коп.

Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов’язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову суду першої інстанції повністю або частково в порядку і строки встановлені ст. 186 КАС України.

Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскарження рішення та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної  інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.  

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                                          Карп'як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.03.2010
Оприлюднено08.12.2010
Номер документу12669439
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6589/09/1370

Постанова від 17.03.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 17.03.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 27.11.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні