Донецький окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяУкраїна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
18 квітня 2025 року Справа №640/19630/21
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Смагар С.В. ознайомившись з матеріалами адміністративної справи № 640/19630/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІО С» (адреса: 03148, м. Київ, вул. Тимофія Строкача, буд. 1, ЄДРПОУ 40062633)
до Київської митниці Держмитслужби (адреса: 03124, м. Київ, вул. Гавела Вацлава, 8-А, ЄДРПОУ 43337359)
про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІО С» звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Київської митниці Держмитслужби, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Київської митниці Держмитслужби № UA100300/2021/000333/2 від 27.05.2021 про коригування митної вартості товарів.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16 липня 2021 року відкрито провадження у справі № 640/19630/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІО С» до Київської митниці Держмитслужби про визнання протиправним та скасування рішення. Розгляд справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
13 грудня 2022 року Верховна Рада України прийняла Закон України № 2825-ІХ «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» (далі Закон № 2825-ІХ), який набрав чинності 15 грудня 2022 року.
Відповідно до статей 1 та 2 Закону № 2825-ІХ Окружний адміністративний суд міста Києва ліквідовано. Утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві.
Пунктом 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2825-ІХ установлено, що з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний суд міста Києва припиняє здійснення правосуддя.
До початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду справи, підсудні окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом, крім випадку, передбаченого абзацом четвертим цього пункту.
Не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва адміністративні справи, які були передані до Київського окружного адміністративного суду та розподілені між суддями до набрання чинності Законом України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» щодо забезпечення розгляду адміністративних справ», розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
Інші адміністративні справи, які не розглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва, у тому числі ті, що передані до Київського окружного адміністративного суду до набрання чинності Законом України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» щодо забезпечення розгляду адміністративних справ», але не розподілені між суддями (крім справ, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України), передаються на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження, за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України. Справи, підсудність яких визначена частиною першою статті 27, частиною третьою статті 276, статтями 289-1, 289-4 Кодексу адміністративного судочинства України, до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
Після початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду Київський окружний адміністративний суд та інші окружні адміністративні суди України завершують розгляд та вирішення переданих їм справ.
На підставі п. 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2825-ІХ адміністративну справу № 640/19630/21 передано на розгляд Донецькому окружному адміністративному суду.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, 15 квітня 2025 року справа № 640/19630/21 передана на розгляд судді Смагар С.В.
Відповідно до частини 2 статті 35 КАС України у разі зміни складу суду розгляд справи починається спочатку, за винятком випадків, визначених цим Кодексом.
Вирішуючи питання щодо форми судочинства, за якою буде здійснюватися розгляд справи, суд зазначає наступне.
Частиною 1 статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Відповідно до частин 2 та 3 статті 12 КАС України спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Згідно з вимогами статті 257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до частини першої статті 259 КАС України клопотання позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження подається у письмовій формі одночасно з поданням позовної заяви або може міститися у ній.
Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, відповідно до вимог статті 260 КАС України, суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Згідно з вимогами частини 1 статті 262 КАС України розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.
Відповідно до частини 5 статті 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Враховуючи склад сторін та предмет доказування, суд доходить висновку, що зазначена адміністративна справа № 640/19630/21 підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
З огляду на викладене, суд доходить висновку про прийняття адміністративної справи № 640/19630/21 до провадження та здійснення розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що за правилами статті 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Разом із цим суд зауважує, що в матеріалах адміністративної справи № 640/19630/21 наявне клопотання Київської митниці про зміну відповідача Київської митниці Держмитслужби на Київську митницю, подане до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Суд зауважує, що вказане клопотання Окружним адміністративним судом м. Києва вирішено не було. Водночас, Донецький окружний адміністративний суд позбавлений можливості вирішувати клопотання, які були подані до Окружного адміністративного суду в м. Києві.
З огляду на викладене, з метою вирішення питання щодо належного відповідача в адміністративній справі № 640/19630/21 суд вважає за доцільне запропонувати відповідачу у справі надати Донецькому окружному адміністративному суду відповідне клопотання.
Керуючись статтями 31, 35, 173, 179, 243, 248, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
1.Прийняти до провадження адміністративну справу № 640/19630/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ЛІО С» (адреса: 03148, м. Київ, вул. Тимофія Строкача, буд. 1, ЄДРПОУ 40062633) до Київської митниці Держмитслужби (адреса: 03124, м. Київ, вул. Гавела Вацлава, 8-А, ЄДРПОУ 43337359) про визнання протиправним та скасування рішення.
2.Розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні).
3.Запропонувати сторонам у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення цієї ухвали надати суду письмові пояснення щодо актуальності спору, стосовно якого подано позов, щодо зміни фактичних обставин у цій справі. У тому випадку, якщо спір для позивача не є актуальним, тобто якщо спірне питання вже вирішено, позивачу необхідно надати суду заяву про залишення позову без розгляду.
4.Запропонувати сторонам надати суду письмові пояснення щодо предмету спору та належним чином засвідчені копії всіх доказів, що стосуються предмету спору, які ще не були подані.
5.Запропонувати відповідачу надати Донецькому окружному адміністративному суду клопотання щодо зміни відповідача.
6.Роз`яснити сторонам, що докази, пояснення, заяви, клопотання тощо мають бути подані до Донецького окружного адміністративного суду через підсистему «Електронний Суд» або за адресою: 84122, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Незалежності, буд. 1.
7.Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України - http://adm.dn.court.gov.ua/sud0570.
8.Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
9.Адміністративна справа розглядатиметься суддею Смагар Світланою Володимирівною одноособово.
Суддя С.В. Смагар
| Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
| Дата ухвалення рішення | 18.04.2025 |
| Оприлюднено | 21.04.2025 |
| Номер документу | 126723956 |
| Судочинство | Адміністративне |
| Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення митної вартості товару |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Смагар С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні