ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну відповідача
18 квітня 2025 року м. ДніпроСправа № 360/212/25
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Тихонов І.В., розглянувши у письмовому провадженні клопотання представника відповідача про заміну неналежного відповідача у справі за позовною заявою адвоката Краснобаєва Олексія Анатолійовича в інтересах ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
03.02.2025 до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов адвоката Краснобаєва Олексія Анатолійовича в інтересах ОСОБА_1 (далі позивач) до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі відповідач), в якому позивач просить:
- визнати протиправними дії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 в період з 03 вересня 2020 року по 14 квітня 2021 року включно грошового забезпечення, а також виплати грошової допомоги для оздоровлення за 2020, 2021 роки, виходячи з розмірів посадового окладу та окладу за військовим званням, розрахованих шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановлено законом на 01 січня 2018 року, на відповідні тарифні коефіцієнти, тобто без врахуванням положень пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (в редакції чинній з 29.01.2020);
- зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснити ОСОБА_1 перерахунок грошового забезпечення за період з 03 вересня 2020 року по 14 квітня 2021 року включно, а також грошової допомоги на оздоровлення за 2020, 2021 роки, визначивши їх розмір, виходячи з розмірів посадового окладу та окладу за військовим званням, розрахованих шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом відповідно на 01 січня 2020 року, на 01 січня 2021 року на відповідний тарифний коефіцієнт, та провести їх виплату, з урахуванням раніше виплачених сум.
Ухвалою суду від 10 лютого 2025 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розглядати справу в спрощеному позовному провадженні без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Ухвалою суду від 19.03.2025 зобов`язано ІНФОРМАЦІЯ_3 надати до суду відомості (розрахунок) про грошове забезпечення ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) за період з 03 вересня 2020 року по 14 квітня 2021 року включно (відомості про одноразову грошову допомогу при звільненні, грошову допомогу на оздоровлення, матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань, грошові компенсації та інші виплати які належали за час проходження служби) в тому числі на день звільнення, в тому числі що стосується розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який був застосований для розрахунку грошового забезпечення, грошової допомоги для оздоровлення, одноразової грошової допомоги при звільненні, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань тощо.
09.04.2025 від представника відповідача надійшло клопотання, яким просить визнати ІНФОРМАЦІЯ_3 код ЄДРПОУ НОМЕР_2 належним відповідачем по справі № 360/212/25 за позовом ОСОБА_1 та залучити до участі у справі замість первісного відповідача ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Ухвалою суду від 14.04.2025 витребувано від позивача (представника позивача) письмові пояснення про згоду або не згоду на заміну первісного відповідача - ІНФОРМАЦІЯ_2 , належним відповідачем ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
17.04.2025 представником позивача адвокатом Краснобаєвим О.А. подана заява про згоду на заміну відповідача.
Дослідивши матеріали справи суд встановив.
Позивач пред`явив вимоги до ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до пункту 1 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2022 року №154 (далі - Положення), територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, інших містах, районах, районах у містах.
Пунктом 7 Положення встановлено, що територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства.
Районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є відокремленими підрозділами відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя.
З метою забезпечення виконання завдань та визначених функцій районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки у їх складі утворюються структурні підрозділи (відділи,відділення, групи, служби), які провадять діяльність відповідно до положення про структурний підрозділ районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, що затверджується керівником районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки.
Положення про районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки затверджуються керівниками відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя.
Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Згідно з частинами 1 та 3 статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) здатність мати процесуальні права та обов`язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами), адміністратором за випуском облігацій. Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
З наведеного можна дійти висновку, що ІНФОРМАЦІЯ_2 не має ані адміністративної процесуальної правоздатності, ані адміністративної процесуальної дієздатності.
Отже, позов пред`явлений не до тієї особи, яка повинна відповідати за цим позовом.
За приписами статті 48 КАС України якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача. Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави. Після заміни сторони, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку. Заміна відповідача допускається до ухвалення рішення судом першої інстанції.
З урахуванням вищевикладеного суд вважає за необхідне, замінити первісного відповідача - ІНФОРМАЦІЯ_2 , належним відповідачем - ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Відповідно до частини 6 статті 48 КАС України після заміни сторони, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку.
Керуючись статтями 2, 5, 44, 47, 48, 173, 180, 181, 205, 248, 251, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Замінити первісного відповідача - ІНФОРМАЦІЯ_2 , належним відповідачем - ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).
Розпочати розгляд адміністративної справи спочатку.
Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_3 протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі надіслати (надати) суду:
- відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів;
- інформацію про проходження позивачем служби;
- відомості (розрахунок) про грошове забезпечення позивача за період з 03 вересня 2020 року по 14 квітня 2021 року включно, (відомості про одноразову грошову допомогу при звільненні, грошову допомогу на оздоровлення, матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань, грошові компенсації та інші виплат які належали за час проходження служби в тому числі на день звільнення), в тому числі що стосується розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який був застосований для розрахунку грошового забезпечення, грошової допомоги для оздоровлення, одноразової грошової допомоги при звільненні, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань тощо.
Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Суддя І.В. Тихонов
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2025 |
Оприлюднено | 21.04.2025 |
Номер документу | 126725247 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.В. Тихонов
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні