Для доступу до отримання резюме судової справи необхідно зареєструватися або увійти в систему.
РеєстраціяСправа №127/11988/25
Провадження №1-кс/127/5112/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 квітня 2025 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю:
прокурора ОСОБА_3 ,
детектива ОСОБА_4 ,
адвокатів ОСОБА_5 , ОСОБА_6 ,
підозрюваного ОСОБА_7 ,
розглянувши в судовому засіданні клопотання старшого детектива Підрозділу детективів Територіального управління Бюро економічної безпеки у Вінницькій області ОСОБА_4 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в рамках кримінального провадження № 12024020000000175 від 21.02.2024, за підозрою ОСОБА_7 , у вчиненні кримінального правопорушення,передбаченого ч.5ст.27ч.5ст.191КК України, -
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького міського суду Вінницької області надійшло клопотання старшого детектива Підрозділу детективів Територіального управління Бюро економічної безпеки у Вінницькій області ОСОБА_4 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного ОСОБА_7 .
Клопотання мотивовано тим, що проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, № 12024020000000175 від 21.02.2024, за підозрою ОСОБА_7 , у вчиненні кримінального правопорушення,передбаченого ч.5ст.27ч.5ст.191КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань стала інформація здобута в рамках кримінального провадження № 42023022420000128 від 17.08.2023 під час проведення санкціонованого обшуку в приміщенні КЕВ м. Вінниця (код за ЄДРПОУ 08320218, 21001, м. Вінниця, вулиця Стрілецька, 87) на підставі ухвали Вінницького міського суду 127/5449/24 від 17.02.2024.
Так, згідно з отриманими відомостями, посадовими особами КЕВ м. Вінниця, за попередніми домовленостями із службовими особами ТОВ «КМГ Груп» (код ЄДРПОУ 45088572), організовано та забезпечено проведення неконкурентних закупівель з метою укладання прямих господарських договорів (на виготовлення та поставку ліжок армійських) із ТОВ «КМГ Груп» з завищення їх вартості.
Встановлено, що посадові особи Квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця (код за ЄДРПОУ 08320218) у силу своїх службових обов`язків, діючи з метою незаконного збагачення третіх осіб за рахунок коштів Державного бюджету України, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання підписали із службовими особами ТОВ «КМГ Груп» (код за ЄДРПОУ 45088572) прями неконкурентний договір № 5478 від 16.03.2023 на закупівлю «Ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ» в кількості 1400 шт. за договірною ціною, що є значно вищою за середньо ринкову, а саме за ціною 5700 грн. за 1 ліжко. Загальна сума договору становить 7 980 000 грн. без ПДВ.
Досудовим слідством встановлено, що громадянин України, мешканець м. Києва - ОСОБА_8 , володіючи 100% часткою в статутному капіталі ТОВ «Лофт Індастрі Україна» (код за ЄДРПОУ 40336441, м. Київ, вул. Бориспільська 19), яке спеціалізується на виробництві меблів для офісів і підприємств торгівлі, обробленні металів та нанесенні покриття на метали, механічному оброблення металевих виробів тощо, здійснював реалізацію своєї продукції до початку 2023 року для комерційних, недержавних підприємств на території України разом із службовою особою директором даного товариства ТОВ «Лофт Індастрі Україна» ОСОБА_9 , а також їхнім знайомим ОСОБА_10 , який пов`язаний із останніми родинними зв`язками і спільною господарською діяльністю у інших господарських підприємствах.
Так, наприкінці 2022 року у ОСОБА_8 , зважаючи на введення воєнного стану в Україні, проведення комплексу заходів мобілізаційного характеру та збільшення чисельності особового складу Збройних Сил України, розуміючи наявність значного попиту на ліжка для розміщення військовослужбовців, а також маючи невстановлених у ході досудового розслідування знайомих з числа службовців Збройних Сил України, які здатні лобіювати інтереси останнього, виник кримінально протиправний умисел на виготовлення та продаж ліжок армійських двоярусних Квартирно-експлуатаційним відділам Збройних Сил України, за заздалегідь обумовленою завищеною вартістю та згідно до власних розроблених (та істотно спрощених по відношенню до ліжок типу «А») технічних умов «згідно ТУ».
З метою реалізації своїх кримінально протиправних дій ОСОБА_8 наприкінці 2023 року розробив детальний план, до якого входило наступне:
- створити організовану групу, до складу якої залучити своїх знайомих ОСОБА_9 та ОСОБА_10 ;
- зареєструвати нове товариство із назвою ТОВ «КМГ Груп», яке здійснюватиме постачання товарів (меблів) зокрема на замовлення КЕВ м. Вінниця та іншим КЕВ України за заздалегідь визначеною завищеною ціною;
- залучити керівника КЕВ м. Вінниця до складу організованої групи в якості співорганізатора, який в силу свої повноважень та службових обов`язків здатний забезпечити безперешкодне укладення договору на закупівлю товарів по заздалегідь визначеній завідомо завищеній ціні за конкретними «технічними умовами» («згідно ТУ») розробленими ТОВ «КМГ Груп», при цьому організувати проведення фіктивного моніторингу цін на ринку шляхом використання пов`язаними із ОСОБА_8 господарськими підприємствами з метою уникнення проведення реального моніторингу цін на ринку;
- розробити власні технічні умови на предмет продажу «ліжка армійські двоярусні згідно ТУ»;
- дійти домовленостей з керівником КЕВ м. Вінниця та шляхом використання його організаційно-розпорядчих функцій організувати укладання договору на поставку ліжок з використанням саме заздалегідь розроблених технічних умов предмету закупівлі ліжок двоярусних;
- налагодити кримінально протиправний механізм укладання саме «прямих» господарських договорів з КЕВ м. Вінниця, уникнувши проведення прозорих тендерних процедур;
- сприяти КЕВ м. Вінниця у визначенні обумовленої вартості предмета закупівлі через надання комерційних пропозиції від підконтрольних (пов`язаних) суб`єктів господарювання, таких як ТОВ «Лофт Індастрі Україна», ТОВ «Укрвідбудова», ТОВ «КМГ Груп», а також підшукувати інші товариства, здатні надавати комерційні пропозиції, не маючи реального наміру здійснювати постачання товарів до КЕВ.
Реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на створення організованої групи з метою розтрати коштів Квартирно-експлуатаційних відділів Збройних Сил України, та підбираючи її учасників, ОСОБА_8 наприкінці 2022 року запропонував своїм знайомим ОСОБА_7 та ОСОБА_10 створити товариство з обмеженою відповідальністю, за допомогою якого зайнятись реалізацією ліжок армійських двоярусних «згідно ТУ» на користь Квартирно-експлуатаційних відділів Збройних Сил України за ціною, що є значно вищою за середньо ринкову на той час, на що ОСОБА_7 та ОСОБА_10 надали свою згоду та в подальшому добровільно діяли у складі організованої групи.
Учасникам даної групи було доведено план спільної кримінально-протиправної діяльності, розподілені ролі і функції, направлені на успішне виконання спільного плану та досягнення визначеної мети, доведені загальні правила поведінки, обумовлені конспірацією злочинної діяльності.
Розуміючи, що реалізація вказаного плану є довготривалим процесом, який потребує ретельної підготовки та залучення сторонніх осіб, в тому числі працівників КЕВ м. Вінниця, ОСОБА_8 вирішив залучити до складу організованої групи начальника КЕВ м. Вінниця, який в силу своїх повноважень та службових обов`язків здатний забезпечити безперешкодне укладення договору на закупівлю ліжок по заздалегідь домовленій ціні і виключно начальник КЕВ м. Вінниця має право затвердити організацію процедури закупівлі у формі «прямого» господарського договору без проведення відкритих конкурентних торгів (тендеру).
З цією метою у березні 2023 року ОСОБА_8 та ОСОБА_7 почали налагоджувати зв`язки із керівництвом КЕВ м. Вінниця, а саме приїхали до КЕВ м. Вінниця та відрекомендувавшись представниками ТОВ «КМГ Груп», діючи від імені зазначеного товариства та переслідуючи власні інтереси, досягнули згоди керівництва КЕВ м. Вінниця на придбання ліжок армійських «згідно ТУ» у ТОВ «КМГ Груп» за завідомо завищеною вартістю.
В свою чергу керівництво КЕВ м. Вінниця, погодившись на вказані умови закупівлі ліжок армійських усвідомлювало, що фактично являтиметься співорганізатором вказаних кримінально-протиправних дій, після чого, до організованої групи було залучено й інших службових осіб КЕВ м. Вінниця ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 .
З метою реалізації розробленого злочинного плану 24.01.2023 ОСОБА_10 створено ТОВ «КМГ Груп» (код за ЄДРПОУ 45088572) з основним видом діяльності «Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі», яке в період часу до 16.03.2023 (фактична дата укладання договору із КЕВ м. Вінниця) не укладало жодних цивільно-правових угод на поставку будь-яких товарів.
Так, ОСОБА_8 при невстановлених під час досудового розслідування обставинах та невстановлений під час досудового розслідування час, але не пізніше березня 2023 року досягнув домовленостей з начальником КЕВ м. Вінниця ОСОБА_14 щодо укладання із ТОВ «КМГ Груп» прямої неконкурентної угоди («прямого» договору без проведення тендерної процедури) на придбання КЕВ м. Вінниця за завищеними цінами ліжок армійських двоярусних «згідно ТУ».
ОСОБА_8 , ОСОБА_7 та ОСОБА_10 на виконання спільного злочинного плану, з метою організації проведення удаваного моніторингу цін на ліжка посадовими особами КЕВ м. Вінниця учасниками організованої групи, забезпечили підготовку і надання до КЕВ м. Вінниця не менше 3 комерційних пропозицій від пов`язаних суб`єктів господарювання, серед яких обумовлено, що ТОВ «КМГ Груп» надасть найнижчу ціновою пропозицією яка відповідатиме сумі граничних бюджетних призначень для закупівлі 1400 ліжок.
Для досягнення вказаного, ОСОБА_8 було підшукано до наявних двох (ТОВ «Лофт Індастрі Україна» та ТОВ «КМГ Груп») та долучено до злочинної схеми (в частині імітації моніторингу цін та реальних комерційних пропозицій) додаткове третє товариство ТОВ «Укрвідбудова» (код за ЄДРПОУ 44594804), яке також знаходиться за адресою підконтрольних СГД (м. Київ, вул. Бориспільська 19) директором якого є ОСОБА_15 особа із близького кола оточення останнього.
Розуміючи, що реалізація вказаного плану є довготривалим процесом, який потребує ретельної підготовки та залучення значних людських та матеріальних ресурсів, співорганізатор ОСОБА_14 в частині діяльності КЕВ м. Вінниця та ОСОБА_8 фактичний керівник ряду суб`єктів господарювання (зокрема і ТОВ «КМГ Груп»), досягнувши попередньої згоди вирішили створити та очолити стійке об`єднання у формі організованої групи, із залученням до її складу додаткових осіб.
06.02.2023 за вих. № 370/2/773 листом начальника ЦУІІЗ КСЛ ЗС України було надано розпорядження начальнику КЕВ м. Вінниця наступного змісту:
«З метою забезпечення нагальної потреби у квартирному майні новостворених органів управління та військових частин (підрозділів) Збройних Сил України, вимагаю (пропоную):
відповідно до Правил організації фінансового забезпечення військових частин, установ, організації Збройних Сил України та Державної спеціальної служби транспорту. Затвердженої наказом Міністерства оборони України від 22.05.2017 № 280 (у редакції наказу Міністерства оборони України від 22.04.2021 № 104), провести маркетинговий (ціновий) моніторинг цін ринку товарів щодо закупівлі ліжок металевих двоярусних.
за результатами проведеного моніторингу за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/2 «Квартирно-експлуатаційне забезпечення» (загальний фонд), КЕКВ 2210 код видатків 030 надати до управління забезпечення матеріально-технічними засобами ІНФОРМАЦІЯ_2 (електронна адреса: mtz_cuiiz@post.mil.gov.ua) детальні розрахунки, які обґрунтовують показники видатків (форма 1/фс) та заявку на бюджетні асигнування (форма 9/фс) на закупівлю ліжок металевих двоярусних в обсязі до 1350 шт.;
після отримання бюджетних асигнувань організувати цільове та ефективне використання виділеного фінансового ресурсу».
ОСОБА_14 , перебуваючи у змові, як співорганізатори із ОСОБА_8 , нібито на виконання вказаного листа ЦУІІЗ КСЛ ЗС України № 370/2/773 від 06.02.2023 та у цей же час у його порушення, у невстановлений день, але не пізніше 06.03.2023 провів ряд службових нарад за участю ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 , під час яких обговорювались умови та деталі укладення прямого неконкурентного договору із ТОВ «КМГ Груп» шляхом проведення удаваного моніторингу цін, де розподілялись обов`язки (функції) кожного, виконання яких є необхідним для укладення вказаного договору із ТОВ «КМГ Груп».
З моменту досягнення згоди ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та ОСОБА_13 на виконання дій, пов`язаних із підготовкою та сприянням у підписанні прямого договору із ТОВ «КМГ Груп» на закупівлю ліжок, без проведення фактичного моніторингу цін та по максимально можливій вартості одного ліжка відповідно до виділених бюджетних асигнувань, ОСОБА_14 очолив створену організовану групу, яка мала стійкий характер, узгоджений на службових нарадах план та визначений спосіб його виконання.
Стійкість організованої групи ОСОБА_14 забезпечував за рахунок безпеки її функціонування, стабільного складу і здатності ефективно протидіяти факторам, що можуть їх дезорганізувати. На здатність ефективно протидіяти дезорганізуючим факторам указують стабільний склад, тобто всі учасники були службовцями КЕВ м. Вінниця, централізованого підпорядкування учасників, єдині для всіх правила поведінки, планування злочинної діяльності та чіткий розподіл ролей.
Очолена ОСОБА_14 організована група характеризувалась наступними ознаками:
- наявністю достатньої кількості учасників (3 і більше);
- стійкістю, стабільністю і згуртованістю свого складу;
- розробкою планів та методів вчинення кримінальних правопорушень, пов`язаних із розтратою бюджетних коштів;
- наявністю загально визначених правил поведінки, що проявлялося в організованості, тісному зв`язку всіх її членів у злочинній діяльності;
- кожний учасник організованої групи, усвідомлював протиправність своїх та інших членів організації дій, знав про настання тяжких наслідків розтрата коштів Державного Бюджету України, бажав настання таких наслідків і своїми злочинними діями сприяв їх настанню, тобто діяв з прямим умислом, а також корисливим мотивом.
Дії та функцій пособників ОСОБА_12 , ОСОБА_11 та ОСОБА_13 були заздалегідь розподілені та контролювались ОСОБА_14 , що проявлялось у наданні вказівки ОСОБА_12 , як заступнику начальника відділу головному інженеру КЕВ м. Вінниця, замінити та затвердити сталі технічні умови предмету закупівлі на технічні умови «згідно ТУ», що розроблені та використовуються саме ТОВ «КМГ Груп», ОСОБА_11 , як уповноваженій особі з питань проведення державних закупівель, сприяти у підготовці документів, необхідних для підписання із ТОВ «КМГ Груп» прямого неконкурентного договору (без використання електронної системи публічних закупівель) на придбання ліжок армійських, визначити можливу підставу для укладення «прямого» договору на підставі п. 13 Особливостей в обхід прозорої тендерної процедури, а начальнику фінансово-економічного відділення головному бухгалтеру КЕВ м. Вінниця ОСОБА_13 сформувати та затвердити вартість закупівлі однієї одиниці продукції (ліжок армійських) по ціні, яку запропоновано ТОВ «КМГ Груп», що є значно вищою за середньо ринкову, тобто забезпечення отримання щонайменше трьох комерційних пропозицій вартості предмета закупівлі, серед яких буде цінова пропозиція ТОВ «КМГ Груп» з найнижчою вартістю предмета закупівлі.
Окрім цього, ОСОБА_12 , ОСОБА_11 та ОСОБА_13 в цілях конспірації та не бажаючи власноручно займатись підготовкою документів, необхідних для підписання прямого неконкурентного договору із ТОВ «КМГ Груп», залучили працівників КЕВ м. Вінниця ОСОБА_16 та ОСОБА_17 , які не входили до складу організованої групи, та яким не були відомі істині мотиви вчинених дій, однак на виконання кримінально протиправних вказівок останніх безпосередньо займались підготовкою необхідних документів, в тому числі запитів щодо отримання цінових пропозицій, службової записки щодо визначення ТОВ «КМГ Груп» підприємством з яким необхідно укласти «прямий» договір, заявки щодо внесення змін до річного плану закупівель, а також підготовки проекту договору із використанням «технічних умов» ТВО «КМГ Груп», тощо.
ОСОБА_7 будучи директором ТОВ «Лофт індастрі Україна» дотримуючись розробленого злочинного плану з метою належного оформлення документів необхідних КЕВ м. Вінниця, що стануть підставою для підписання саме прямого господарського договору з ТОВ «КМГ Груп» на поставку ліжок армійських двох`ярусних підписав комерційну пропозиції щодо вартості вказаних ліжок від імені ТОВ «Лофт індастрі Україна» за ціною умисно вказаною вищою ніж пропонує ТОВ «КМГ Груп», та надав її ОСОБА_8 для подальшого надіслання до КЕВ м. Вінниця, разом з іншими комерційними пропозиціями підконтрольних ТОВ «КМГ Груп» та ТОВ «Укрвідбудова», таким чином сприяв проведенню моніторингу цін, який проводився не з метою визначення реальної вартості предмета закупівлі, а для створення ілюзії прозорості визначення переможця закупівлі, введення в оману контролюючих органів та для створення видимості відповідності законодавчим вимогам прийнятого рішення про закупівлю ліжок саме у ТОВ «КМГ Груп».
В свою чергу 08.03.2023 ОСОБА_8 дотримуючись розробленого плану для належного оформлення документів необхідних КЕВ м. Вінниця, що стануть підставою для підписання саме прямого господарського договору на поставку ліжок армійських двох`ярусних надіслав економісту КЕВ м. Вінниця ОСОБА_16 технічні вимоги на ліжка розроблені саме ТОВ «КМГ Груп» та три комерційних пропозиції щодо вартості ліжок армійських двох`ярусних від підконтрольних суб`єктів господарювання, а саме ТОВ «Укрвідбудова», ТОВ «Лофт індастрі Україна» та ТОВ «КМГ Груп» з найнижчою ціновою пропозицією саме ТОВ «КМГ Груп», таким чином сприяв проведенню моніторингу цін, який проводився не з метою визначення реальної вартості предмета закупівлі, а для створення ілюзії прозорості визначення переможця закупівлі, введення в оману контролюючих органів та для створення видимості відповідності законодавчим вимогам прийнятого рішення про закупівлю ліжок саме у ТОВ «КМГ Груп».
Після проведеного фіктивного моніторингу цін та визначення нібито найбільш економічно привабливою ціновою пропозицією ТОВ «КМГ Груп», начальник КЕВ м. Вінниця ОСОБА_14 , перебуваючи у змові, як співорганізатори із ОСОБА_8 , діючи вже як виконавець кримінального правопорушення, у складі організованої групи, з прямим умислом, корисливим мотивом, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи їх суспільно-небезпечні наслідки та бажаючі їх настання, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч вимог ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 13 постанови КМУ від 11.10.2022 № 1178 та листа ЦУІІЗ КСЛ ЗС України № 370/2/773 від 06.02.2023, без погодження з Центральним управлінням інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Повітряних Сил Збройних Сил України, підписав 16.03.2023 у денний час доби із представником ТОВ «КМГ Груп» в приміщенні КЕВ м. Вінниця, що дислокується за адресою: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 87, прямий неконкурентний договір № 5478 купівлі-продажу товарів на закупівлю ліжок армійських двоярусних, що розроблений ОСОБА_11 за договірною ціною, сформованою ОСОБА_13 в сумі 5700 грн. за ліжко без ПДВ в кількості 1400 штук на загальну суму 7 980 000 грн. без ПДВ.
Водночас, ринкова вартість без ПДВ одного ліжка армійського 2-х ярусного, яке відповідає технічним умовам (характеристикам) відповідно до договору купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.02.2023 станом на 16.02.2023 складала 3738,1 грн.
У цей же час, матеріальна шкода (збитки) документально підтверджується Державному бюджету України в особі КЕВ м. Вінниця Міністерства оборони України внаслідок закупівлі «ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ» у ТОВ «КМГ Груп» в межах договору купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.03.2023 з урахуванням ринкової вартості вищезазначеного товару визначеної у висновку судово-товарознавчої експертизи № 047/1 від 11.02.2025 на загальну суму 2 746 660 грн без ПДВ, яка більше, ніж у 2046 разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення.
Окрім цього, документально підтверджується необґрунтоване перерахування бюджетних коштів Загального фонду Державного бюджету в сумі 2 746 660 грн. без ПДВ в результаті завищення вартості предмету закупівлі «двоярусних армійських ліжок», придбаних за прямим господарським договором № 5478 від 16.02.2023 в ТОВ «КМГ ГРУП» у невідповідності з вимогами п.10, п. п. 4 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня нового припинення або скасування» від 12.10.2022 на № 1778, із змінами та доповненнями.
15.04.2025 ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителю АДРЕСА_1 , громадянину України, українцю, обґрунтовано повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України та затримано останнього в порядку п. 6 ч. 1 ст. 615 КПК України.
Так, обґрунтованість повідомленої підозри підтверджується, зібраними у ході проведення досудового розслідування, належними та допустимими доказами, зокрема:
- висновком експерта № 047/1 від 11.02.2025 відповідно до якого вартість 1400 ліжок армійських станом на 16.03.2023 складала 5 233 340 грн. та відповідно ринкова вартість без ПДВ одного ліжка армійського 2-х ярусного, яке відповідає технічним умовам (характеристикам) за договором купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.03.2023 станом на 16.03.2023 складала 3738,1 грн;
- висновком судово-економічної експертизи № 33/5 від 21.02.2025 матеріальна шкода (збитки) документально підтверджується Державному бюджету України в особі КЕВ м. Вінниця Міністерства оборони України внаслідок закупівлі «ліжок армійських 2-х ярусних згідно ТУ» у ТОВ «КМГ Груп» в межах договору купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.03.2023 з урахуванням ринкової вартості вищезазначеного товару визначеної у висновку судово-товарознавчої експертизи № 047/1 від 11.02.2025 на загальну суму 2 746 660 грн без ПДВ;
- висновком судово-товарознавчої експертизи ВВ КНДІСЕ про невідповідність ліжка армійського 2-х ярусного, постановленого за договором купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.03.2023 технічним умовам (характеристикам);
- протоколом огляду посилання на Інтернет-сторінку під назвою «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-27-010779-a, яке засвідчує розміщення інформації про закупівлю ліжок армійських двоярусних за договором купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.03.2023;
- протоколом огляду та вилучення ліжка армійського 2-х ярусного, постановленого за договором купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.03.2023 у ВЗП ВСП;
- протоколом тимчасового доступ до документальних матеріалів, володільцем яких являється Головне управління Національної поліції у Вінницькій області (адреса: м. Вінниця, вул. Театральна, 10), а саме: до матеріалів кримінального провадження № 42023022420000128 від 17.08.2023;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_18 від 14.08.2024, який показав про обставини нагальності закупівлі ліжок армійських;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_16 від 30.01.2025, яка показала про фактичне використання, як виконавця та посередника останньої ОСОБА_12 , ОСОБА_13 і ОСОБА_11 у оформленні відповідних документів між КЕВ м. Вінниця та ТОВ «КМГ Груп» під час проведення закупівлі ліжок армійських у березні 2023 року; про обставини використання ТУ на ліжка в інтересах переможця-постачальника; способу проведення моніторингу цінових пропозицій в інтересах переможця-постачальника; способу визначення правової підстави на проведення прямої закупівлі ліжок армійських, у відповідності до положень п.п.3 п.13 ПКМУ № 1178 та про обставини безпосереднього підписання договору із представниками переможця-постачальника;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_17 від 11.02.2025, яка показала про фактичне використання, як виконавця та посередника останньої ОСОБА_12 , ОСОБА_13 і ОСОБА_11 у оформленні відповідних документів між КЕВ м. Вінниця та ТОВ «КМГ Груп» під час проведення закупівлі ліжок армійських у березні 2023 року; про обставини використання ТУ на ліжка в інтересах переможця-постачальника; способу проведення моніторингу цінових пропозицій в інтересах переможця-постачальника; способу визначення правової підстави на проведення прямої закупівлі ліжок армійських, у відповідності до положень п.п.3 п.13 ПКМУ № 1178 та про обставини безпосереднього підписання договору із представниками переможця-постачальника;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_19 від 26.02.2025, яка надала відомості щодо обставин виконання договору та приймання ліжок;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_20 від 26.02.2025, яка показала про те, що всі вказівки з організації і укладання договору, які виконували ОСОБА_17 і ОСОБА_16 , надавались ОСОБА_13 ;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_21 від 25.02.2025, який надав покази щодо обставин приймання ліжок;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_22 від 20.02.2025, яка показала про обставини та правові підстави укладення договору із ТОВ «КМГ Груп», а також те, що всі вказівки з організації і укладання договору, які виконували ОСОБА_17 і ОСОБА_16 , надавались ОСОБА_13 ;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_23 від 17.02.2025, який надав покази про те, що під час приймання першої партії ліжок у м. Києві були присутні ОСОБА_10 і ОСОБА_8 , а також повідомив про обставини оприбуткування партії ліжок;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_24 від 13.02.2025, який надав свідчення про обставини отримання ліжок армійських від ТОВ «КМГ Груп»;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_25 від 13.02.2025, який показав про обставини отримання ліжок армійських від ТОВ «КМГ Груп»;
- протоколом допиту свідка ОСОБА_26 від 28.02.2025, яка показала про те, що 16.03.2023 ОСОБА_13 представила ОСОБА_8 і ОСОБА_7 як представників ТОВ «КМГ Груп» з якими потрібно організувати роботу з виконання договору;
- два протоколи пред`явлення особи для впізнання за фотознімками, де засвідчено що в ході проведення процесуальної дії свідок ОСОБА_16 упізнала ОСОБА_8 і ОСОБА_7 як представників ТОВ «КМГ Груп», які прибули до ОСОБА_14 16.03.2024 на підписання договору;
- протокол пред`явлення особи для впізнання за фотознімками, де засвідчено, що в ході проведення процесуальної дії свідок ОСОБА_17 упізнала ОСОБА_7 як представника ТОВ «КМГ Груп», який прибув до ОСОБА_14 16.03.2024 на підписання договору;
- два протокол пред`явлення особи для впізнання за фотознімками, де засвідчено, що в ході проведення процесуальної дії свідок ОСОБА_27 упізнала ОСОБА_7 і ОСОБА_8 як представника ТОВ «КМГ Груп», які прибули до ОСОБА_14 16.03.2024 на підписання договору;
- два протокол пред`явлення особи для впізнання за фотознімками, де засвідчено, що в ході проведення процесуальної дії свідок ОСОБА_22 упізнала ОСОБА_7 і ОСОБА_8 як представника ТОВ «КМГ Груп», які прибули до ОСОБА_14 16.03.2024 на підписання договору;
- протокол пред`явлення особи для впізнання за фотознімками, де засвідчено, що в ході проведення процесуальної дії свідок ОСОБА_24 упізнав ОСОБА_7 та ОСОБА_8 як представників ТОВ «КМГ Груп», які були присутні при видачі ліжок армійських за адресою м. Київ, вул. Бориспільська, 19;
- протокол пред`явлення особи для впізнання за фотознімками, де засвідчено, що в ході проведення процесуальної дії свідок ОСОБА_23 упізнав ОСОБА_7 та ОСОБА_8 як представників ТОВ «КМГ Груп», які були присутні при видачі ліжок армійських за адресою м. Київ, вул. Бориспільська, 19;
- роздруківка з`єднань, отриманих в ході тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ПрАТ «Київстар», згідно якої ОСОБА_10 жодного разу не перебував на дату підписання договору з КЕВ м. Вінниця і ТОВ «КМГ Груп» в зоні дії базових станцій стільникового зв`язку, де натомість перебували ОСОБА_8 і ОСОБА_7 ;
- іншими матеріалами кримінального провадження у їх сукупності.
Підозрюваний ОСОБА_7 вчинив особливо тяжкий злочин, за який законом передбачено покарання у вигляді позбавлення волі строком до 12 років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна, що зумовлює необхідність обрання останньому міри запобіжного заходу.
Зокрема, існує високий ступінь ризику того, що ОСОБА_7 під страхом ймовірної кримінальної відповідальності переховуватиметься від органу досудового розслідування, суду. З огляду на те, що санкція інкримінованої ОСОБА_7 статті вчиненого злочину є такою, що спроможна в значній мірі обмежити його права й свободи, в тому числі право на свободу пересування, тому існує ризик, передбачений п. 1 ч. 1 ст. 177 КПК України.
Крім того, підозрюваний може незаконно впливати на представника потерпілого у кримінальному провадженні - КЕВ м. Вінниця (у тому числі працівників ОСОБА_16 та ОСОБА_17 , які активно сприяють розкриттю кримінального правопорушення та надають викривальні покази відносно підозрюваного, та які не допитані в суді в якості свідків, а також на даний час, ще не допитаних колишніх працівників суб`єктів господарювання, що свідчить про існування ризику, передбаченого п. 3 ч. 1 ст. 177 КПК України.
Також існує ризик перешкоджання кримінальному провадженню іншим чином (п. 5 ч. 1 ст. 177 КПК України): ускладнювати слідство, затягувати процес, створювати перешкоди для встановлення істини, інформувати співучасників про слідчі дії, передавати співучасникам інформацію про заплановані обшуки або допити, щоб вони могли ухилитися або знищити речі.
Перебуваючи на волі ОСОБА_7 може здійснювати «фіктивні» перереєстрації належного майна на третіх осіб із метою неможливості накладення арештів стороною обвинувачення (у разі виявлення та встановлення таких активів) та подальшої конфіскації за рішенням суду у дохід держави, у тому числі шляхом «виведення у тінь» грошових коштів, які перебувають на відкритих рахунках суб`єктів господарювання, пов`язаних із господарською діяльністю ТОВ «КМГ Груп», ТОВ «Укрвідбудова» та ТОВ «Лофт Індастрі Україна»;
Також, у разі перебування на волі, підозрюваний, використовуючи можливості суб`єктів господарювання - ТОВ «КМГ Груп», ТОВ «Укрвідбудова» та ТОВ «Лофт Індастрі України» може вчинити й інше кримінальне правопорушення за аналогічних обставин, маючи досвід кримінально-протиправного сприяння службовим особам Міністерства оборони України у проведенні фіктивного моніторингу цін на ринку та, розуміючись на процедурах протиправних закупівель за «прямими» господарськими договорами.
Крім того, у січні 2025 до Вінницького міського суду Вінницької області передано обвинувальний акт у кримінальному провадженні № 42023022420000128 від 17.08.2023 за обвинуваченням у тому числі щодо ОСОБА_7 в учиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.
Таким чином ОСОБА_7 вже вдруге притягується до кримінальної відповідальності за вчинення особливо тяжкого корупційного кримінального правопорушення, пов`язаного з розтратою оборонних коштів в особливо великих розмірах в умовах воєнного стану.
Досудовим розслідуванням установлено, що діями ОСОБА_7 заподіяно шкоду Державному бюджету України в сумі 2 746 660 грн., враховуючи тяжкість вчиненого злочину та матеріальне становище ОСОБА_7 найбільш дієвим запобіжним заходом являється тримання підозрюваного під вартою з визначенням розміру застави в межах 5 млн. грн.
Враховуючи існування ризиків, передбачених ч. 1 ст. 177 КПК України та неможливість їх запобігання шляхом обрання більш м`якого запобіжного заходу, детектив просив клопотання задовольнити.
Прокурор ОСОБА_3 та детектив ОСОБА_4 , в судовому засіданні клопотання підтримали, оскільки під час досудового слідства встановлено наявність ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, тому вважали за необхідне застосувати щодо підозрюваного запобіжний захід у вигляді тримання під вартою з визначенням застави в розмірі 5000000 (п`ять мільйонів) грн.
Адвокат ОСОБА_5 в судовому засіданні просив відмовити у задоволенні клопотання або визначити мінімальний розмір застави.
Адвокат ОСОБА_6 в судовому засіданні заперечував щодо задоволення клопотання, просив застосувати до підозрюваного запобіжний захід у вигляді особистого забов`язання з покладенням обов`язків, або визначити мінімальний розмір застави.
Підозрюваний ОСОБА_7 в судовому засіданні підтримав думку адвокатів.
Слідчий суддя, вислухавши думку підозрюваного та його захисників, прокурора, детектива, дослідивши матеріали клопотання, характеризуючі дані підозрюваного, прийшов до наступного висновку.
Підрозділом детективів Територіального управління Бюро економічної безпеки у Вінницькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12024020000000175 від 21.02.2024, за підозрою ОСОБА_7 , у вчиненні кримінального правопорушення,передбаченого ч.5ст.27ч.5ст.191КК України.
В рамках вказаного провадження 15.04.2025 ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.
Щодо обґрунтованості підозри слідчий суддя зазначає, що оскільки чинне законодавство не розкриває це поняття, враховуючи ст. ст. 8, 9 КПК України, слід керуватися позиціями Європейського суду з прав людини. З точки зору практики ЄСПЛ обґрунтованість підозри - це певний стандарт доказування, який означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення. При чому факти, які викликали підозру, не обов`язково мають бути одного рівня з тими, які необхідні для того, щоб не лише обґрунтувати засудження, а й пред`явити обвинувачення, що є наступною стадією в процесі розслідування кримінальної справи.
При розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, слідчий суддя також враховує вимоги п.п.3,4 ст.5 Конвенції про захист прав людини та практику Європейського суду з прав людини, згідно з якими обмеження прав особи на свободу і особисту недоторканість можливе лише в передбачених законом випадках за встановленою процедурою.
Відповідно до ч. 1 ст. 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.
При цьому, слідчий суддя на даній стадії не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності у фізичної або юридичної особи за вчинення злочину, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність тієї чи іншої особи до вчинення кримінального правопорушення є вірогідною та достатньою для застосування щодо неї заходів забезпечення кримінального провадження.
Дослідивши матеріали клопотання з додатками, слідчий суддя приходить до висновку, що підозра щодо вчинення ОСОБА_7 вказаного кримінального правопорушення обґрунтована. Причетність ОСОБА_7 до вчинення інкримінованого правопорушення підтверджується достатньою мірою, для даної стадії кримінального провадження, доводиться доказами, які долучені детективом до матеріалів клопотання та доведена прокурором при розгляді даного клопотання.
При вирішенні питання про наявність підстав для задоволення клопотання слідчий суддя приймає до уваги, що згідно ч. 1 ст. 183 КПК України взяття під варту є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо прокурор доведе, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченим статтею 177 цього Кодексу.
Статтею 177 КПК України передбачено, що метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам: 1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; 2) знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; 3) незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні; 4) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; 5) вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.
В судовому засіданні прокурором доведено наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст.177КПК України та недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризикам, зазначеним у клопотанні.
Зокрема, ОСОБА_7 підозрюється у вчиненні особливо тяжкого кримінального правопорушення, санкція якого передбачає покарання у виді позбавлення волі на строк до 12 років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
Згідно із позицією Європейського суду з прав людини, зазначена обставина сама по собі може бути мотивом та підставою для підозрюваного переховуватися від органів досудового розслідування чи суду. Тяжкість можливого покарання може спонукати підозрюваного переховуватися від суду. Це твердження узгоджується з практикою ЄСПЛ, зокрема у справі «Ілійков проти Болгарії», в якому зазначено, що суворість передбаченого покарання є суттєвим елементом при оцінюванні ризиків переховування. У рішенні по справі «Летельє проти Франції» Європейський суд з прав людини визначив, що тяжкість деяких злочинів може викликати таку реакцію суспільства і соціальні наслідки, які виправдовують попереднє ув`язнення як виключну міру запобіжного заходу протягом певного часу.
З матеріалів клопотання встановлено, що до вчинення кримінального правопорушення можуть бути причетні інші особи. Зокрема у вказаному провадженні повідомлено про підозру іншим фігурантам, однак наразі не встановлені усі особи, причетні до вчинення незаконної діяльності. Враховуючи, що підозрюваному відомі усі учасники правопорушення, останній може здійснювати вплив на співучасників, яким також відомі обставини провадження, переконуючи їх давати неправдиві показання, а також узгоджувати показання між собою, з метою уникнення кримінальної відповідальності.
При встановленні наявності ризику впливу на свідків, слід враховувати, що суд може обґрунтовувати свої висновки лише на показаннях, які він безпосередньо сприймав від свідків під час судового засідання або отриманих у порядку, передбаченому статтею 225 КПК України, тобто допитаних на стадії досудового розслідування слідчим суддею. Суд не вправі обґрунтовувати судові рішення показаннями, наданими слідчому, прокурору, або посилатися на них, крім порядку отримання показань, визначеного статтею 615 цього Кодексу (ч.4ст.95 КПК України). За таких обставин ризик впливу на свідків може існувати не лише на початковому етапі кримінального провадження при зібранні доказів, а й на стадії судового розгляду до моменту безпосереднього отримання судом показань від свідків та дослідження їх судом.
Враховуючи,що підозрюваномувідомі персональнідані свідківу кримінальномупровадженні,які зокремає працівниками КЕВ м. Вінниця та які активно сприяють розкриттю кримінального правопорушення, надають викривальні покази відносно підозрюваного, слідчий суддя приходить до переконання, що ОСОБА_7 може незаконно впливати на вказаних осіб, шляхом проведення зустрічей з ними, спонуканням до зміни показів з метою надання останніми показань, які є вигідними саме для підозрюваного, що свідчить про наявність ризику, передбаченого п. 3 ч. 1 ст. 177 КПК України.
Крім того, в судовому засіданні встановлено, що до Вінницького міського суду Вінницької області скеровано обвинувальний акт у кримінальному провадженні № 42023022420000128 від 17.08.2023, за обвинуваченням у тому числі ОСОБА_7 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України.
Таким чином ОСОБА_7 вже вдруге притягується до кримінальної відповідальності за вчинення особливо тяжкого корупційного кримінального правопорушення, пов`язаного з розтратою оборонних коштів в особливо великих розмірах в умовах воєнного стану.
Враховуючи, що кримінальне провадження перебуває на початковій стадії, продовжується відшукання речових доказів, без застосування дієвого запобіжного заходу, підозрювана може знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення та доведення вини останньої, а також перешкоджати здійсненню належного досудового розслідування.
При цьому слід зазначити, що чинне законодавство не вимагає підтвердження того, що підозрювана обов`язково здійснюватиме такі дії, однак має об`єктивну можливість їх реалізації в майбутньому.
Відповідно до ст. 178 КПК України, слідчий суддя враховує, що ОСОБА_7 має постійне місце проживання, раніше не судимий, одружений. Разом з тим, це не є безумовними підставами для застосування більш м`якого запобіжного заходу, оскільки вказані обставини на даний час не мають такого ступеню довіри, які можуть бути враховані судом, як такі, що мають запобіжний вплив на поведінку підозрюваного, та не є такими, що спростовують встановлені судом ризики.
На момент розгляду клопотання відомостей, які б вказували про неможливість перебування ОСОБА_7 в умовах СІЗО при ДУ «Вінницька УВП (№ 1)», зокрема, за станом здоров`я, сторонами не надано, тому слідчий суддя вважає, що заявлені ризики виправдовують тримання особи під вартою, що також доведено прокурором при розгляді даного клопотання.
За змістом ст. 131КПК запобіжні заходи є заходами забезпечення кримінального провадження, а відтак їх застосування має на меті досягнення дієвості цього провадження. Дослідивши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку, що застосування іншого запобіжного заходу не пов`язаного з триманням під вартою, не зможе забезпечити належну процесуальну поведінку підозрюваної та запобігти встановленим ризикам, які вказані слідчим та доведені матеріалами справи. Тому, для досягнення мети застосування запобіжних заходів, на даному етапі досудового розслідування запобіжний захід у вигляді тримання під вартою є необхідним та доцільним.
Щодо розміру застави, який просить визначити сторона обвинувачення, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
В силу ч. 4 ст. 182 КПК України, розмір застави визначається слідчим суддею, судом з урахуванням обставин кримінального правопорушення, майнового та сімейного стану підозрюваного, обвинуваченого, інших даних про його особу та ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу. Розмір застави повинен достатньою мірою гарантувати виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього обов`язків та не може бути завідомо непомірним для нього.
Згідно із ч. 5 ст.182КПК України розмір застави визначається у таких межах: 1) щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні нетяжкого злочину, - від одного до двадцяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 2) щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні тяжкого злочину, - від двадцяти до вісімдесяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні особливо тяжкого злочину, - від вісімдесяти до трьохсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
У виключних випадках, якщо слідчий суддя, суд встановить, що застава у зазначених межах не здатна забезпечити виконання особою, що підозрюється, обвинувачується у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину, покладених на неї обов`язків, застава може бути призначена у розмірі, який перевищує вісімдесят чи триста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб відповідно.
Суд погоджується з органом досудового розслідування, що вказаний випадок є виключним та застава визначена в межах ч. 5 ст. 182 КПК України, не здатна забезпечити належну поведінку підозрюваної, оскільки своїми діями ОСОБА_7 показав зневагу до існуючих правил і норм поведінки, вчиняючи інкриміновані кримінальні правопорушення, розуміючи свою незаконну діяльність в умовах воєнного стану, проявила самовпевненість у безкарності за свій вчинок, що призвело до завдання збитків на суму понад два мільйони гривень.
Крім того, в судовому засіданні детективом ОСОБА_4 до матеріалів клопотання було долучено протокол допиту підозрюваного в рамках вказаного провадження ОСОБА_14 , який вину в організації вчинення розтрати коштів КЕВ м. Вінниця при укладанні і виконанні договору купівлі-продажу товарів № 5478 від 16.02.2023 на закупівлю ліжок армійських-двоярусних у ТОВ «КМГ Груп», яким завдано збитків на суму 2746660 грн без ПДВ визнає повністю.
Разом з тим, слід враховувати, що запобіжний захід не є мірою покарання, а спрямований на забезпечення виконання підозрюваною покладених на неї процесуальних обов`язків.
У рішенні «Мангурас проти Іспанії» від 20.11.2010 Європейський суд з прав людини зазначив, що гарантії, передбачені п. 3 статті 5 Конвенції, покликані забезпечити не компенсацію втрат, а, зокрема, явку обвинуваченого на судове засідання. Таким чином, розмір застави повинен визначатися тим ступенем довіри (впевненості) при якому перспектива втрати застави, у випадку відсутності на суді, буде достатнім стримуючим засобом, щоб унеможливити перешкоджання особою встановленню істини у кримінальному провадженні.
Враховуючи тяжкість кримінального правопорушення, у вчиненні якого ОСОБА_7 підозрюється, вагомість наявних доказів вчинення ним інкримінованих кримінальних правопорушень, характер та систематичність їх вчинення в умовах воєнного стану, тяжкість покарання, що загрожує у разі визнання його винною, суспільний резонанс, розмір завданих збитків, наявність ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, особу підозрюваного та його матеріальний стан, суд приходить до переконання, що застава в сумі 2000000(двамільйони)гривень зможе забезпечити належну поведінку підозрюваного та виконання ним покладених обов`язків.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 176, 177, 178, 183, 193, 194, 196, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого детектива Підрозділу детективів Територіального управління Бюро економічної безпеки у Вінницькій області ОСОБА_4 задовольнити частково.
Застосувати до підозрюваного ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, строком на 60 днів.
Строк тримання під вартою рахувати з моменту фактичного затримання особи, тобто з 15.04.2025 по 13.06.2025 включно.
Одночасно визначити заставу розміром 2 000 000 (два мільйони) грн., яка може бути внесена як самим підозрюваним так і іншою фізичною або юридичною особою (заставодавцем) на депозитний рахунок ТУ ДСА у Вінницькій області.
Підозрюваний або заставодавець мають право у будь-який момент внести заставу у розмірі, визначеному в ухвалі про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою протягом строку дії ухвали.
У разі внесення застави покласти на ОСОБА_7 наступні обов`язки:
- прибувати до слідчого, прокурора та судді за першою вимогою;
- не відлучатись з населеного пункту, де він проживає, без дозволу слідчого, прокурора або суду;
- повідомляти слідчого, прокурора та суд про зміну свого місця проживання та місця роботи;
- утримуватись від спілкування із свідками, підозрюваними, потерпілими, експертами та спеціалістами у даному кримінальному провадженні;
- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт для виїзду за кордон, інші документи, що дають право виїзду з України і в`їзду в Україну.
Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2025 |
Оприлюднено | 23.04.2025 |
Номер документу | 126768701 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Михайленко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні