Рішення
від 24.04.2025 по справі 205/1721/25
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

24.04.2025 Єдиний унікальний номер 205/1721/25

Провадженя№ 2-а/205/32/25

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.04.2025 року м. Дніпро

Ленінський районний суд міста Дніпропетровська в складі:

головуючого-судді - Курбанової Н.М.,

за участю секретаря - Вольф В.М.,

розглянувши в спрощеному провадженні адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Південно-Східного Міжрегіонального управління Державної служби з питань праці в особі головного державного інспектора відділу з питань праці Козачок Юлії Володимирівни про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та закриття провадження, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Південно-Східного Міжрегіонального управління Державної служби з питань праці в особі головного державного інспектора відділу з питань праці Козачок Ю.В. про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та закриття провадження.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на те, що 23.01.2025 року головним державним інспектором відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Козачок Ю. В. постановою по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ/П притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення ст. 188-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , директора ТОВ «АЛЕТЕЯ». Позивач вважає вказану постанову необґрунтованою та протиправною через те, що в даному випадку відсутні достатні підстави для висновків про невиконання вимог інспектора праці. На підставі Направлення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) Південно-Східного МУ Державної служби з питань праці №ПС/1/407-25 від 06.01.2025 року щодо ТОВ «АЛЕТЕЯ» здійснювалася позапланова перевірка. 15.01.2025 року інспектору праці Козачок Ю. В. були надані документи, що стосуються зазначеного у погодженні позапланового заходу державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань праці №ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року звернення ОСОБА_2 від 02.12.2024 року №5-2042/ПС-24. Проте, після вищевказаного надання документів, інспектором було вручено вимогу № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 року на надання документів та повідомлено, що даний позаплановий захід здійснюється ще за зверненням іншої особи і при врученні направлення на перевірку надавалося для ознайомлення погодження позапланового заходу державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань праці інше ніж погодження №ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року. На прохання надати для додаткового ознайомлення з погодженнями Державної служби України з питань праці на проведення даного позапланового заходу, при врученні додаткової вимоги 15.01.2025 року, інспектор не зміг цього забезпечити. Це змусило підприємство звертатися 16.01.2025 року направленням на офіційну електронну адресу Південно-Східного МУ Державної служби з питань праці відповідного листа з докладним обгрунтуванням щодо додаткового ознайомлення з підставами даної позапланової перевірки (вх. №1353/ПС/1-25 від 16.01.2025р.). Надання відповідно до ст. 10 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» можливості додаткового ознайомлення з вищеозначеними Погодженнями Державної служби України з питань праці обумовлювало виконання вимоги № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 року. Однак на момент строку виконання вимоги необхідне ознайомлення представникам підприємства з боку Південно-Східного МУ Державної служби з питань праці забезпечено не було. Враховуючи, що в даному випадку позаплановий захід проводився за зверненнями осіб про порушення їх прав і саме правовідносини між цими особами та підприємством визначають предмет перевірки, керуючись ст. 10 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підприємство просило надати можливість для додаткового ознайомлення з Погодженнями Державної служби України з питань праці на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) праці за Направленням на проведення позапланового заходу державного нагляду(контролю) Південно-Східного МУ Державної служби з питань праці № ПС/1/407-25 від 06.01.2025 року та надати після цього строк для надання документів, що стосуються предмету даного позапланового заходу. 21.01.2025 року на електронну адресу підприємства надійшли документи зі змісту яких не вбачається інших ніж зазначене у погодженні позапланового заходу державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань праці №ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року звернення ОСОБА_2 , щодо чого підприємством були надані необхідні документи 15.01.2025 року. До того ж, у вищевказаних документах, отриманих 21.01.2025 року, запитуються дані щодо ОСОБА_3 , який не має правовідносин з ТОВ «АЛЕТЕЯ». Таким чином, виходячи з положень ст. 188-6 КУпАП вирішальним моментом є питання меж законності вимог. Тобто, виконанню підлягають вимоги перевіряючого які обумовлені і відповідно обмежені законодавчими положеннями, що визначають предмет перевірки та обсяг документів що повинні надаватися. Просить скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року по накладенню адміністративного стягнення у вигляді штрафу на ОСОБА_1 за порушення ч. 1 ст. 188-6 КУпАП. Провадження по адміністративній справі у відношенні ОСОБА_1 в скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-6 КУпАП - закрити.

Представник відповідача Південно-Східного Міжрегіонального управління Державної служби з питань праці в особі головного державного інспектора відділу з питань праці, Седов Ю., надав суду відзив на позовну заяву, згідно якого не згодний із позовними вимогами та зазначив, що 06.01.2025 року Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці, на підставі абзацу 5 частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V, пунктів 1, 9 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 року № 459, пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, підпункту 5 пункту 4 Положення про Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, затвердженого Наказом Державної служби України з питань праці від 23.09.2022 року № 167, пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13.03.2022 року № 303, Наказу Міністерства економіки України «Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом періоду воєнного стану» від 16.06.2023 року № 5782, на підставі звернень фізичних осіб про порушення, що спричинили шкоду їхнім правам від 01.12.2024 року (вхідний № Г-2042/ПС-24 від 02.12.2024 року Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці) та від 19.12.2024 року, яке надійшло листом Департаменту з питань праці Державної служби України з питань праці № ЦА6425/2.3/2.3.1-24а від 23.12.2024 року, за погодженнями Державної служби України з питань праці від 20.12.2024 року № ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а та від 30.12.2024 року № ЦА-6530/1.3/2.3.4-24а видано Наказ № 8/ПС-ЗК від 06.01.2025 року Про проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у формі перевірки у ТОВ «АЛЕТЕЯ», код ЄДРПОУ 44653230, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Подолинського Сергія, будинок 31, офіс 203, з питань оплати праці в частині нарахування та виплати заробітної плати на умовах, визначених трудовим договором, та з питань виплати грошової компенсації відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки» у разі звільнення. На виконання Наказу № 8/ПС-ЗК від 06.01.2025 року сформовано Направлення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) № ПС/1/407-25 від 06.01.2025 року, яким уповноважено державних інспекторів відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О.) на проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у формі перевірки на предмет - з питань оплати праці в частині нарахування та виплати заробітної плати на умовах, визначних трудовим договором, та з питань виплати грошової компенсації відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки» у разі звільнення у ТОВ «АЛЕТЕЯ» в період з 10.01.2025 року по 23.01.2025 року.

10.01.2025 року, на виконання вищезазначених рішень, державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О.) вручена позивачу вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД, якою директора (керівника) ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойця Сергія Віталійовича зобов`язано у строк до 10 години 00 хвилини 15.01.2025 року за адресою місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Подолинського Сергія, будинок 31, офіс 203 надати для проведення заходу державного контролю документи згідно переліку та їх копії, засвідчені належним чином: виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; статут підприємства; паспортні дані керівника (дата і місце народження, громадянство, адреса проживання, серія і номер паспорта, код ІПН), наказ про призначення, посадова інструкція; колективний договір (розділи по узгодженню з інспектором); положення про оплату праці; штатні розписи за 2024-2025 р.; правила внутрішнього трудового розпорядку; графіки роботи всіх працівників на 2024-2025 рік; накази про запровадження дистанційної роботи на підприємстві; відомості нарахування та виплати заробітної плати з жовтня 2024 року по час перевірки, платіжні доручення, банківські виписки, реєстри виплати заробітної плати; табеля обліку використання робочого часу з жовтня 2024 року по час перевірки; накази та заяви про припинення трудового договору за період з жовтня 2024 року по час перевірки; документи щодо нарахування та виплати компенсації за всі невикористані дні відпустки та розрахункових коштів звільненим працівникам; Додаток 1 (Довідка про фактичні строки виплати заробітної плати працівникам підприємства) додається до Вимоги; Додаток 2 (Інформація про надходження коштів на розрахунковий рахунок та в касу з моменту виникнення заборгованості по теперішній час за наступними показниками: скільки надійшло коштів (тис.грн.); із них використано на виплату заробітної плати (тис.грн.); із них сплачено податків та інших обов`язкових платежів (тис.грн.); інші видатки (тис.грн.) в розрізі платежів з підтверджуючими документами) додається до Вимоги; кількість працівників (з них звільнених) перед якими підприємство має заборгованість із заробітної плати із зазначенням суми заборгованості та періоду заборгованості в розрізі ПІБ (Додаток 3); письмові пояснення керівника та головного бухгалтера щодо порушення строків виплати заробітної плати найманим працівникам ТОВ «Алетея» у період з жовтня 2024 року по час перевірки. Вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, того ж дня, була отримана ОСОБА_1 , що підтверджується його особистим підписом. На вимогу про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» ОСОБА_1 надані наступні копії документів: копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ТОВ «АЛЕТЕЯ»; копія статуту підприємства ТОВ «АЛЕТЕЯ»; копія паспортних даних керівника (дата і місце народження, громадянство, адреса проживання, серія і номер паспорта, код ІПН), копія наказу про призначення; копія колективного договору ТОВ «АЛЕТЕЯ»; копія наказу, копія положення про систему та умови оплати праці працівників; копія правил внутрішнього трудового розпорядку ТОВ «АЛЕТЕЯ» та копія наказу про внесення змін до Правил; копія аналітичного журналу-ордеру по рахунку 661 за 4 квартал 2024 року по співробітнику ОСОБА_2 ; копія платіжних інструкцій з виплати заробітної плати ОСОБА_2 за період жовтень-грудень 2024 року; копія табелів обліку використання робочого часу ОСОБА_2 за жовтень, листопад, грудень 2024 року; копія наказу від 14.02.2023 року №25-к про прийняття на роботу ОСОБА_2 . Таким чином, жодного оригіналу документів, зазначених в вимозі про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» ОСОБА_1 не надано. Копії окремих документів надано частково.

В зв`язку з неотриманням документів, зазначених в вимозі про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О.), 15.01.2025 року повторно вручена вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1, якою директора (керівника) ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойця С.В. зобов`язано у строк до 13 години 00 хвилини 20.01.2025 року за адресою місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Подолинського Сергія, будинок 31, офіс 203 надати для проведення заходу державного контролю документи згідно переліку та їх копії, засвідчені належним чином: відомості нарахування та виплати заробітної плати з жовтня 2024 року по час перевірки; табеля обліку використання робочого часу з жовтня 2024 року по час перевірки; накази та заяви про припинення трудового договору за період з листопада 2024 року по час перевірки; документи щодо нарахування та виплати компенсації днів відпустки та розрахункових коштів звільненим працівникам; графіки роботи працівників на 2024-2025 рік; заборгованість по заробітній платі перед працівниками на час перевірки. Вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 року, того ж дня, була отримана ОСОБА_1 , що підтверджується його особистим підписом. У визначений в вимогі № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 строк, директор ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломоєць С.В. жодного документу не надав.

Таким чином, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойцем С.В. не надано документів, зазначених в пунктах 1, 2, 3, 4, 5, 6 вимоги про надання документів № ПС/ДН/8/ПС- ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 року. У зв`язку з цим, державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О.) було складено Акт про неможливість проведення заходу державного контролю у формі перевірки у ТОВ «АЛЕТЕЯ» № ПС/ДН/538/0242/НД від 23.01.2025 року. 23.01.2025 року о 10 годині 00 хвилин, головним державним інспектором відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Козачок Ю.В. складено протокол про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ та винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року.

Відповідно до постанови по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року, ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення статті 188-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 850 гривень 00 копійок. Зазначена сума штрафу підлягає перерахуванню до Державного бюджету. Таким чином, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойцем С.В. не виконано законні вимоги посадових осіб органу державного нагляду (контролю) та створені перешкоди Південно-Східному міжрегіональному управлінні Державної служби з питань праці у проведенні державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю, які полягають у необхідності надання всіх необхідних документів (пов`язаних із нарахуванням та виплатою заробітної плати на умовах, визначених трудовим договором для працівників, з питань виплати грошової компенсації відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки» у разі звільнення) для проведення позапланової перевірки. Вважає, що головним державним інспектором відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Козачок Ю.В. доведено в установленому порядку факт скоєння позивачем правопорушення, про яке зазначено в оскаржуваній постанові, а саме: невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або його територіальних органів, що свідчить про обґрунтованість та законність постанови по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року.

Також звертаєх увагу суду на ту обставину, що до Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло близько 20 звернень від працівників ТОВ «АЛЕТЕЯ» щодо заборгованості по заробітній платі та не проведення остаточного розрахунку при звільненні. Щодо тверджень позивача про нібито не ознайомлення його з боку Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці з погодженнями Державної служби з питань праці на проведення позапланового заходу, при врученні додаткової вимоги 15.01.2025 року та ненадання відповідачем документів для ознайомлення у відповідь на його лист від 16.01.2025 року. Звертає увагу суду, що вищезазначені твердження позивача не відповідають дійсності. 10.01.2025 року, перед початком здійснення заходу державного нагляду (контролю) у ТОВ «АЛЕТЕЯ», державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О.) надані позивачу для ознайомлення Погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року та Погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6530/1.3/2.3.4-24а від 30.12.2024 року. З вищезазначеними Погодженнями Державної служби України з питань праці, позивач був ознайомлений, про що свідчать його підписи на погодженнях. Крім того, Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці своїм листом щодо надання інформації № ПС/3.1/1322-25 від 20.01.2025 року повторно для додаткового ознайомлення надіслало позивачу на електронну адресу підприємства aleteyatov@gmail.com погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року та погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6530/1.3/2.3.4- 24 від 30.12.2024 року. Звертає увагу суду, що вищезазначений лист щодо надання інформації № ПС/3.1/1322-25 від 20.01.2025 року з додатками на 3 аркушах, Міжрегіональним управлінням були надіслані позивачу у відповідь на його лист від 16.01.2025 року № 1353/ПС/1-25. Крім того, позивач в своєї позовній заяві від 31.01.2025 року підтверджує отримання ним 21.01.2025 року на електрону адресу підприємства від Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці листа та доданими документами. Таким чином, Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці неодноразово надавало позивачу для ознайомлення документи, які є підставою для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) у ТОВ «АЛЕТЕЯ». Просить в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці в особі головного державного інспектора відділу з питань праці Козачок Юлії Володимирівни про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - відмовити.

Суд, дослідивши докази по справі, приходить до таких висновків.

Судом встановлено, 06.01.2025 року Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці, на підставі абзацу 5 частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V, пунктів 1, 9 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 року № 459, пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, підпункту 5 пункту 4 Положення про Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, затвердженого Наказом Державної служби України з питань праці від 23.09.2022 року № 167, пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13.03.2022 року № 303, Наказу Міністерства економіки України «Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом періоду воєнного стану» від 16.06.2023 року № 5782, на підставі звернень фізичних осіб про порушення, що спричинили шкоду їхнім правам від 01.12.2024 року (вхідний № Г-2042/ПС-24 від 02.12.2024 року Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці) та від 19.12.2024 року, яке надійшло листом Департаменту з питань праці Державної служби України з питань праці № ЦА6425/2.3/2.3.1-24а від 23.12.2024 року, за погодженнями Державної служби України з питань праці від 20.12.2024 року № ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а та від 30.12.2024 року № ЦА-6530/1.3/2.3.4-24а видано Наказ № 8/ПС-ЗК від 06.01.2025 року Про проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у формі перевірки у ТОВАРИСТВІ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЕТЕЯ», код ЄДРПОУ 44653230, місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Подолинського Сергія, будинок 31, офіс 203, з питань оплати праці в частині нарахування та виплати заробітної плати на умовах, визначених трудовим договором, та з питань виплати грошової компенсації відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки» у разі звільнення.

На виконання Наказу № 8/ПС-ЗК від 06.01.2025 року сформовано Направлення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) № ПС/1/407-25 від 06.01.2025 року, яким уповноважено державних інспекторів відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О., на проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у формі перевірки на предмет - з питань оплати праці в частині нарахування та виплати заробітної плати на умовах, визначних трудовим договором, та з питань виплати грошової компенсації відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки» у разі звільнення у ТОВ «АЛЕТЕЯ» в період з 10.01.2025 року по 23.01.2025 року.

10.01.2025 року, на виконання вищезазначених рішень, державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О., вручена позивачу вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД, якою директора (керівника) ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойця Сергія Віталійовича зобов`язано у строк до 10 години 00 хвилини 15.01.2025 року за адресою місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Подолинського Сергія, будинок 31, офіс 203 надати для проведення заходу державного контролю документи згідно переліку та їх копії, засвідчені належним чином:

- Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- Статут підприємства;

- Паспортні дані керівника (дата і місце народження, громадянство, адреса проживання, серія і номер паспорта, код ІПН), наказ про призначення, посадова інструкція;

- Колективний договір (розділи по узгодженню з інспектором);

- Положення про оплату праці;

- Штатні розписи за 2024-2025 р.;

- Правила внутрішнього трудового розпорядку;

- Графіки роботи всіх працівників на 2024-2025 рік;

- Накази про запровадження дистанційної роботи на підприємстві;

- Відомості нарахування та виплати заробітної плати з жовтня 2024 року по час перевірки, платіжні доручення, банківські виписки, реєстри виплати заробітної плати;

- Табеля обліку використання робочого часу з жовтня 2024 року по час перевірки;

- Накази та заяви про припинення трудового договору за період з жовтня 2024 року по час перевірки;

- Документи щодо нарахування та виплати компенсації за всі невикористані дні відпустки та розрахункових коштів звільненим працівникам;

- Додаток 1 (Довідка про фактичні строки виплати заробітної плати працівникам підприємства) додається до Вимоги;

- Додаток 2 (Інформація про надходження коштів на розрахунковий рахунок та в касу з моменту виникнення заборгованості по теперішній час за наступними показниками: скільки надійшло коштів (тис.грн.); із них використано на виплату заробітної плати (тис.грн.); із них сплачено податків та інших обов`язкових платежів (тис.грн.); інші видатки (тис.грн.) в розрізі платежів з підтверджуючими документами) додається до Вимоги;

- Кількість працівників (з них звільнених) перед якими підприємство має заборгованість із заробітної плати із зазначенням суми заборгованості та періоду заборгованості в розрізі ПІБ (Додаток 3);

- Письмові пояснення керівника та головного бухгалтера щодо порушення строків виплати заробітної плати найманим працівникам ТОВ «Алетея» у період з жовтня 2024 року по час перевірки;

- Інші документи на вимогу інспектора з питань, що є предметом перевірки;

- Реєстр наданих документів та їх належно засвідчених копій згідно Вимоги про надання документів.

Вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, того ж дня, була отримана ОСОБА_1 , що підтверджується його особистим підписом.

На Вимогу про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» ОСОБА_1 надані наступні копії документів:

- Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ТОВ «АЛЕТЕЯ»;

- Копія статуту підприємства ТОВ «АЛЕТЕЯ»;

- Копія паспортних даних керівника (дата і місце народження, громадянство, адреса проживання, серія і номер паспорта, код ІПН), копія наказу про призначення;

- Копія колективного договору ТОВ «АЛЕТЕЯ»;

- Копія наказу, копія Положення про систему та умови оплати праці працівників;

- Копія Правил внутрішнього трудового розпорядку ТОВ «АЛЕТЕЯ» та копія наказу про внесення змін до Правил;

- Копія Аналітичного журналу-ордеру по рахунку 661 за 4 квартал 2024 року по співробітнику ОСОБА_2 ;

- Копія платіжних інструкцій з виплати заробітної плати ОСОБА_2 за період жовтень-грудень 2024 року;

- Копія табелів обліку використання робочого часу ОСОБА_2 за жовтень, листопад, грудень 2024 року;

- Копія наказу від 14.02.2023 року №25-к про прийняття на роботу ОСОБА_2 .

Таким чином жодного оригіналу документів, зазначених в Вимозі про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» ОСОБА_1 не надано. Копії окремих документів надано частково.

В зв`язку з неотриманням документів, зазначених в вимозі про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД від 10.01.2025 року, державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О., 15.01.2025 року повторно вручена вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1, якою директора (керівника) ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойця С.В. зобов`язано у строк до 13 години 00 хвилини 20.01.2025 року за адресою місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Подолинського Сергія, будинок 31, офіс 203 надати для проведення заходу державного контролю документи згідно переліку та їх копії, засвідчені належним чином:

- Відомості нарахування та виплати заробітної плати з жовтня 2024 року по час перевірки;

- Табеля обліку використання робочого часу з жовтня 2024 року по час перевірки;

- Накази та заяви про припинення трудового договору за період з листопада 2024 року по час перевірки;

- Документи щодо нарахування та виплати компенсації днів відпустки та розрахункових коштів звільненим працівникам;

- Графіки роботи працівників на 2024-2025 рік;

- Заборгованість по заробітній платі перед працівниками на час перевірки.

Вимога про надання документів № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 року, того ж дня, була отримана ОСОБА_1 , що підтверджується його особистим підписом.

У визначений в Вимогі № ПС/ДН/8/ПС-ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 строк, директор ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломоєць С.В. жодного документу не надав.

Таким чином, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойцем С.В. не надано документів, зазначених в пунктах 1, 2, 3, 4, 5, 6 вимоги про надання документів № ПС/ДН/8/ПС- ЗК/0242/НД/1 від 15.01.2025 року.

Державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О. було складено Акт про неможливість проведення заходу державного контролю у формі перевірки у ТОВ «АЛЕТЕЯ» № ПС/ДН/538/0242/НД від 23.01.2025 року.

23.01.2025 року о 10 годині 00 хвилин, головним державним інспектором відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Козачок Юлією Володимирівною складено протокол про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ та винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року.

Відповідно до постанови по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року, ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення статті 188-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень 00 копійок. Зазначена сума штрафу підлягає перерахуванню до Державного бюджету.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Згідно зі статтею 7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Положеннями статті 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено, що завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є, зокрема, своєчасне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 188-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або його територіальних органів щодо усунення порушень законодавства про працю, зайнятість населення та загальнообов`язкове державне соціальне страхування або недопущення посадових осіб цих органів до здійснення заходів державного нагляду (контролю), підстави яких визначені законом.

Згідно зі статтею 230-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов`язані з невиконанням законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальних органів або недопущенням посадових осіб цих органів до здійснення заходів державного нагляду (контролю), підстави яких визначені законом (стаття 188-6).

Від імені центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: посадові особи, уповноважені керівником центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, - штраф до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його заступники та уповноважені ним посадові особи - штраф до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до частини 1 статті 259 Кодексу законів про працю України, державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами -підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, Держпраці є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.

Підпунктом 4 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96 передбачено, що Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Згідно з підпунктом 6 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96, Держпраці здійснює державний контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Підпунктом 5 пункту 6 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96 встановлено, що Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об`єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці.

Відповідно до пункту 7 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року № 96 Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Кабінетом Міністрів України згідно пункту 1 Постанови від 12.01.2022 року № 14 «Деякі питання територіальних органів Державної служби з питань праці» постановлено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань праці, зокрема, Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області, та утворити як юридичні особи публічного права міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці.

Підпунктом 1 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2022 року № 14 «Деякі питання територіальних органів Державної служби з питань праці» визначено, що територіальні органи Державної служби з питань праці, які ліквідуються згідно з пунктом 1 цієї постанови, продовжують здійснювати повноваження та функції, покладені на зазначені органи, до завершення здійснення заходів, пов`язаних з утворенням міжрегіональних органів Державної служби з питань праці і прийняттям рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державної службою з питань праці після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань даних про міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці, що утворені згідно пунктом 2 цієї постанови, затвердження положень про них, структуру, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

Підпунктом 3 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2022 року № 14 «Деякі питання територіальних органів Державної служби з питань праці» установлено, що міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці, що утворюються згідно з пунктом 2 цієї постанови, виконують завдання і функції територіальних органів Державної служби з питань праці, які ліквідуються згідно з пунктом 1, а саме: Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці - завдання і функції Управління Держпраці у Кіровоградській області, Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області, Головного управління Держпраці у Запорізькій області.

Отже, повноваження та функції Головного управління Державної служби з питань праці за Постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2022 року № 14 передані Південно-Східному міжрегіональному управлінню Державної служби України з питань праці.

Крім того, відповідно до пункту 1 Положення про Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці, затвердженого Наказом Державної служби з питань праці від 23.09.2022 року № 167, Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці (далі - Міжрегіональне управління) є територіальним органом Державної служби з питань праці (далі - Держпраці), що їй підпорядковується.

Повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Кіровоградської, Дніпропетровської та Запорізької областей (https://dp.dsp.gov.ua/wp- content/uploads/2023/06/Положення-про-Південно-Східне-міжрегіональне-управління-Держпраці.pdf).

Таким чином, Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці є уповноваженим суб`єктом здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням суб`єктами господарювання законодавства про працю.

Відповідно до статті 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі. Постанова виконавчого органу сільської, селищної, міської ради по справі про адміністративне правопорушення приймається у формі рішення.

Постанова повинна містити:

- найменування органу (прізвище, ім`я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову;

- дату розгляду справи;

- відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім`я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування;

- опис обставин, установлених під час розгляду справи;

- зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;

- прийняте у справі рішення.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України від 05.04.2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Відповідно до статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V, державний нагляд (контроль) - це, зокрема, діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання.

Згідно з частиною 1 статті 8 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V, орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право:

- вимагати від суб`єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства;

- вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю);

- відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), у випадках та порядку, визначених законом;

- надавати (надсилати) суб`єктам господарювання обов`язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків;

- застосовувати санкції до суб`єктів господарювання, їх посадових осіб та вживати інших заходів у межах та порядку, визначених законом.

Відповідно до абзацу 3 та абзацу 5 статті 11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року № 877-V, суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний:

- не створювати перешкоди органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні ними заходів державного нагляду (контролю), за умови що зазначені заходи здійснюються такими особами відповідно до вимог закону;

- надавати документи, зразки продукції, пояснення в обсязі, який він вважає необхідним, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону.

Таким чином, директором ТОВ «АЛЕТЕЯ» Коломойцем С.В. не виконано законні вимоги посадових осіб органу державного нагляду (контролю) та створені перешкоди Південно-Східному міжрегіональному управлінні Державної служби з питань праці у проведенні державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю, які полягають у необхідності надання всіх необхідних документів (пов`язаних із нарахуванням та виплатою заробітної плати на умовах, визначених трудовим договором для працівників, з питань виплати грошової компенсації відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки» у разі звільнення) для проведення позапланової перевірки.

Суд вважає, що головним державним інспектором відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Козачок Ю.В. доведено в установленому порядку факт скоєння позивачем правопорушення, про яке зазначено в оскаржуваній постанові, а саме: невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або його територіальних органів, що свідчить про обґрунтованість та законність Постанови по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року.

Також суд звертає увагу на те, що до Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло близько 20 звернень від працівників ТОВ «АЛЕТЕЯ» щодо заборгованості по заробітній платі та не проведення остаточного розрахунку при звільненні.

Твердження позивача про не ознайомлення його з боку Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці з погодженнями Державної служби з питань праці на проведення позапланового заходу, при врученні додаткової вимоги 15.01.2025 року та ненадання відповідачем документів для ознайомлення у відповідь на його лист від 16.01.2025 року, суд не бере до уваги, так як матеріалами справи встановлено, що 10.01.2025 року, перед початком здійснення заходу державного нагляду (контролю) у ТОВ «АЛЕТЕЯ», державними інспекторами відділу з питань праці центрального регіону управління інспекційної діяльності у Дніпропетровській області Південно- Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (Козачок Ю.В. та Рашевська Н.О.) надані позивачу для ознайомлення Погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року та Погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6530/1.3/2.3.4-24а від 30.12.2024 року, про що свідчать його підписи.

Крім того, Південно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці своїм листом щодо надання інформації № ПС/3.1/1322-25 від 20.01.2025 року повторно для додаткового ознайомлення надіслало позивачу на електронну адресу підприємства aleteyatov@gmail.com Погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6394/1.3/2.4.2-24а від 20.12.2024 року та Погодження Державної служби України з питань праці № ЦА-6530/1.3/2.3.4- 24 від 30.12.2024 року (з додатком на 1 арк.).

Судом також встановлено, що вищезазначений лист щодо надання інформації № ПС/3.1/1322-25 від 20.01.2025 року з додатками на 3 аркушах, Міжрегіональним управлінням були надіслані позивачу у відповідь на його Лист від 16.01.2025 року № 1353/ПС/1-25.

Крім того, позивач в своєї позовній заяві від 31.01.2025 року підтверджує отримання ним 21.01.2025 року на електрону адресу підприємства від Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці листа та доданими документами.

Таким чином, матеріалами справи встановлено, що Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці неодноразово надавало позивачу для ознайомлення документи, які є підставою для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) у ТОВ «АЛЕТЕЯ».

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення № ПС/ ДН/538/0242/П/ПТ/П від 23.01.2025 року по накладенню адміністративного стягнення у вигляді штрафу на ОСОБА_1 за порушення ч. 1 ст. 188-6 КУпАП та закриття провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 5, 6-11, 77, 121-123, 143, 243-246, 250-251, 286, 293, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Південно-Східного Міжрегіонального управління Державної служби з питань праці в особі головного державного інспектора відділу з питань праці Козачок Юлії Володимирівни про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та закриття провадження - відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі протягом десяти днів з дня його проголошення апеляційної скарги.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Курбанова Н. М.

Відомості про учасників справи:

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1

Відповідач: Південно-Східне Міжрегіональне управління Державної служби з питань праці в особі головного державного інспектора відділу з питань праці Козачок Юлії Володимирівни, ЄДРПОУ 44729283, 49064, м.Дніпро, вул.Коксохімічна, б.1

СудЛенінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення24.04.2025
Оприлюднено28.04.2025
Номер документу126859749
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші справи

Судовий реєстр по справі —205/1721/25

Рішення від 24.04.2025

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

Ухвала від 06.02.2025

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Курбанова Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні