УХВАЛА
24 квітня 2025 року
м. Київ
справа №380/5860/21
адміністративне провадження № К/990/17076/25
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:
судді-доповідача Стеценка С.Г.,
суддів: Бучик А.Ю., Тацій Л.В.,
перевіривши касаційну скаргу ОСОБА_1 на ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25.11.2024 у справі №380/5860/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії,
УСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, в якому просив суд (дослівно):
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області внести в перерахунок ОСОБА_1 від 2014 року повний страховий стаж 36 років 9 місяців 15 днів (441 місяці) замість неповного стажу 31 рік 7 місяців 27 днів;
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області виплатити ОСОБА_1 недоплачену частину пенсії.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 22.07.2021, адміністративний позов задоволено частково.
Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про включення до страхового стажу період його навчання на денній формі у Львівському ордена Леніна політехнічному інституті з 01.07.1975 по 31.08.1975 та періоду відпустки за рахунок підприємства з 01.09.1975 по 30.09.1975 з урахуванням правової оцінки цих обставин, наданої судом у рішенні.
У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.
Рішення суду першої інстанції оскаржили позивач та відповідач, подавши на нього апеляційні скарги.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 21.12.2021, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.07.2021 року у справі № 380/5860/21 залишено без змін.
01.10.2024 Восьмим апеляційним адміністративним судом зареєстровано другу апеляційну скаргу ОСОБА_1 в справі №380/5860/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії.
З метою уточнення, з яким саме судовим рішенням не погоджується скаржник, ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 02.10.2024 апеляційну скаргу залишено без руху та встановлено ОСОБА_1 десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.
На виконання вищезгаданої ували, скаржник подав заяву, в якій зазначив найменування суду першої інстанції, який ухвалив рішення, номер справи та дату ухвалення рішення та долучив копію оскаржуваного рішення суду, а також просивь повторно розглянути питання, яке стосується перерахунку пенсії.
Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 22.10.2024 відмовлено у відкритті апеляційного провадження за другою апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.07.2021 в справі №380/5860/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії.
20.11.2024 до Восьмого апеляційного адміністративного суду надійшла третя апеляційна скарга ОСОБА_1 , в якій просив скасувати рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.07.2021 та одночасно просив скасувати ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 22.10.2024, якою відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.07.2021 року в справі №380/5860/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії, у цій же справі.
Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25.11.2024 відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.07.2021 та ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 22.10.2024 року у справі №380/5860/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії.
19.03.2025 до Верховного Суду надійшла касаційна скарга ОСОБА_1 на ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25.11.2024 у справі №380/5860/21.
При вирішенні питання про відкриття касаційного провадження за зазначеною касаційною скаргою Суд виходить з такого.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 333 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо є ухвала про відмову у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою цієї особи на це саме судове рішення.
Так, ухвалами Верховного Суду від 24.02.2025 та від 19.03.2025 ОСОБА_1 вже було відмовлено у відкритті касаційного провадження за його касаційною скаргою на ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25.11.2024 у справі №380/5860/21.
З огляду на наявність двох ухвал про відмову у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою цієї ж особи на це саме судове рішення та наведені вище приписи процесуального закону, у відкритті касаційного провадження слід відмовити.
Керуючись пунктом 3 частини першої статті 333 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд
УХВАЛИВ:
Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою ОСОБА_1 на ухвалу Восьмого апеляційного адміністративного суду від 25.11.2024 у справі №380/5860/21 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії.
Копію ухвали разом з касаційною скаргою та доданими до неї матеріалами направити заявникові.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями, є остаточною та оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач С.Г. Стеценко
Судді А.Ю. Бучик
Л.В. Тацій
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2025 |
Оприлюднено | 28.04.2025 |
Номер документу | 126885109 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Стеценко С.Г.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні