Рішення
від 24.04.2025 по справі 640/35549/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 квітня 2025 рокусправа № 640/35549/21

Львівський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючий-суддя Костецький Н.В.,

суддя Брильовський Р.М.,

суддя Сподарик Н.І.,

секретар судового засідання Хмелик І.А.,

за участі:

представника відповідачаВовк Л.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Львові в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства «Промзв`язок» (пр-т Степана Бандери, 6, м. Київ, ЄДРПОУ 05744797) до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вул. Московська, 8 корп. 30, м. Київ, ЄДРПОУ 37956207) про визнання протиправною та скасування постанови,-

в с т а н о в и в :

на розгляд Окружного адміністративного суду м. Києва надійшла позовна заява Приватного акціонерного товариства «Промзв`язок» до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з вимогами:

- скасувати постанову Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкцій за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках від 11.11.2021 № 403-Е.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.12.2021 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

На виконання Закону України «Про внесення зміни до пункту 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення», Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» та відповідно до Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16.09.2024 №399, передано судові справи Львівському окружному адміністративному суду.

06.03.2025 справа № 640/35549/21 надійшла на розгляд до Львівського окружного адміністративного суду та, відповідно до протоколу передачі судової справи, передана для розгляду колегії суддів у складі: головуючий-суддя Костецький Н.В., судді Сподарик Н.І., Брильовський Р.М.

Ухвалою суду від 11.03.2025 справу №640/35549/21 прийнято до провадження, вирішено розглядати справу колегіально в порядку загального позовного провадження. Підготовче засідання призначене на 09.04.2025.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 22.11.2021 ПрАТ «Промзв`язок» отримало від Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - НКЦПФР) постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках від 11.11.2021 № 403-Е. НКЦПФР стверджує, що ПрАТ «Промзв`язок» порушені вимоги ч. 2 ст. 78 Закону України «Про акціонерні товариства» в частині не надання, протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера, завірених підписом уповноваженої особи товариства копій відповідних документів, визначених ч. 1 ст. 78 Закону України «Про акціонерні товариства».

Позивач не погоджується із оскаржуваною постановою НКЦПФР, оскільки ПрАТ «Промзв`язок» 18.05.2021 отримало заяву про уточнення інформації та видачу документів від 13.04.2021 та 01.06.2021 вимогу надання інформації та видачу копій документів від 26.05.2021, у яких було вказано, що вони підписані членом Наглядової ради та акціонером ПрАТ «Промзв`язок» ОСОБА_1 , а насправді із цих заяви та вимоги ніяким чином не можна зробити висновок, що це були заява та вимога саме акціонера ПрАТ «Промзв`язок» із-за неможливості ідентифікації їх підписанта, як акціонера ПрАТ «Промзв`язок», а, отже, ці заяву та вимогу ніяким чином не можна вважати вимогами акціонера ПрАТ «Промзв`язок» про надання інформації (копій документів). Саме тому, у відповідності до вимог ч. 2 ст. 78 Закону України «Про акціонерні товариства», ПрАТ «Промзв`язок» не надсилало у відповідь на ці заяву та вимогу копії документів, які в них просилося надати, адже у цій нормі вказано, що копії документів надаються корпоративним секретарем чи виконавчим органом акціонерного товариства на вимогу його акціонера.

Вважає, що НКЦПФР, при винесенні оскаржуваної постанови, не було враховано наданих позивачем пояснень від 21.10.2021 № 260 та від 08.11.2021 № 272, не проаналізувала всебічно, повно та об`єктивно дані та інформацію стосовно порушення, внаслідок чого оскаржувана постанова прийнята з порушенням абз. 1, 2 п. 5 р. І Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, застосування санкцій або інших заходів впливу, затверджених рішенням НКЦПФР від 28.07.2020 № 405.

Відповідач щодо задоволення позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Зазначає, що до Комісії надійшла скарга акціонерів ПрАТ «Промзв`язок» (вх. №КО-437 від 07.06.2021), якою повідомлено про порушення з боку ПрАТ «Промзв`язок» вимог Закону України «Про акціонерні товариства» щодо систематичного ненадання акціонерам інформації за їх письмовими запитами.

Комісія діє в межах повноважень, наданих їй Законом України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків». Відповідно до ч. 4 ст. 7 Закону основними завданнями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, серед іншого є захист прав інвесторів (у тому числі споживачів фінансових послуг) щодо фінансових послуг, які надаються особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень. Пунктом 14 статті 8 Закону встановлено, що НКЦПФР у випадках і межах, встановлених законом має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, у тому числі про систему накопичувального пенсійного забезпечення, на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках. Питання притягнення до відповідальності за порушення законодавства на ринках капіталу регулюється насамперед Законом України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринках капіталу та застосування санкцій або інших заходів впливу», затверджених рішенням НКЦПФР від 28.07.20 №405 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.10.20 за № 966/35249.

Відповідно до вимог частини другої статті 78 Закону України «Про акціонерні товариства», протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера корпоративний секретар, а в разі його відсутності - виконавчий орган акціонерного товариства зобов`язаний надати цьому акціонеру завірені підписом уповноваженої особи товариства копії відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті.

Частиною 1 статті 78 Закону України «Про акціонерні товариства» встановлено, що Акціонерне товариство забезпечує кожному акціонеру доступ до документів, визначених пунктами 1-3, 5-11, 13, 14, 16-23 частини першої статті 77 цього Закону.

Пунктом 8 частини 1 статті 77 Закону України «Про акціонерні товариства» такими документами визначено протоколи засідань наглядової ради та колегіального виконавчого органу, накази і розпорядження голови колегіального та одноосібного виконавчого органу.

Відповідач вказує, що ПрАТ «Промзв`язок» на запит Комісії від 16.06.2021 за вих. №26/04/13164 листом від 01.07.2021 № 17389 надано протокол засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021. За результатом аналізу вищезазначеного протоколу встановлено, що у даному засіданні ОСОБА_1 , як член наглядової ради, участі не брав. В той же час, за результатом розгляду скарги акціонерів ПрАТ «Промзв`язок», отриманої листом від 07.06.2021 № Ко - 437, та документів отриманих разом з нею, встановлено наступне.

Акціонером ОСОБА_1 (від 18.05.2021) направлено до ПрАТ «Промзв`язок» письмову вимогу щодо надання копій протоколів засідань Наглядової ради за період з 14.02.2020 по 13.05.2021, окрім раніше наданих протоколів засідань наглядової ради.

Листом від 24.05.2021 вих. №115 ПрАТ «Промзв`язок» надано відповідь, однак, копію протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 акціонеру надано не було.

Акціонером ОСОБА_1 від 26.05.2021 (від 01.06.2021 вх. №108) направлено до ПрАТ «Промзв`язок» письмову вимогу щодо надання копії протоколу засідання Наглядової ради від 25.03.2021.

Листом від 07.06.2021 вих. №147 ПрАТ «Промзв`язок» надано відповідь, однак копію протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 акціонеру надано не було.

Таким чином, Товариством порушені вимоги частини 2 статті 78 Закону України «Про акціонерні товариства» в частині не надання, протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера, завірених підписом уповноваженої особи товариства копій відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті. До розгляду справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках ПрАТ «Промзв`язок» подано письмові пояснення від 21.10.2021 за вих. №260 (вх. №26746 від 22.10.2021), від 08.11.2021 за вих. №272 (вх. №28417 від 09.11.2021), які враховані уповноваженою особою Комісії при розгляді справи та не спростовують вчинене правопорушення. На дату розгляду справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках товариство не усунуло вищезазначене правопорушення.

11 листопада 2021 року уповноваженою особою Комісії розглянувши справу про правопорушення у відношенні ПрАТ «Промзв`язок» було винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках №403-Е, відповідно до якої за ненадання інвестору в цінні папери (у тому числі акціонеру) на його письмовий запит інформації про діяльність емітента в межах, передбачених законом у відношенні ПрАТ «Промзв`язок» застосовано санкцію у вигляді штрафу у розмірі 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 2550 (дві тисячі п`ятсот п`ятдесят) грн. 00 коп.

Оскільки на дату розгляду справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках товариство не усунуло вищезазначене правопорушення, тому, разом з постановою №403-Е від 11.11.2021 року було винесено розпорядження про усунення порушень законодавства на ринках капіталу та організованих товарних ринках №203-Е від 11.11.2021 року з терміном виконання до 10.12.2021 року. 16.12.2021 року ПрАТ «Промзв`язок» виконало розпорядження №203-Е від 11.11.2021 року шляхом надіслання акціонеру ОСОБА_1 , за його місцем реєстрації, копію протоколу засідання Наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021. Проте, усунення товариством правопорушення, на думку відповідача, не спростовує факту його вчинення.

Відповідач зауважує, що, при прийнятті оскаржуваної постанови, були враховані надані позивачем пояснення. Вважає, що постанова про накладення санкції за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках від 11.11.2021 Nq403-E була винесена уповноваженою особою Комісії обґрунтовано, на підставі та у межах повноважень, передбачених законом, тому підстави для скасування відсутні. Просить відмовити в задоволенні позову.

Представник позивача в спростування заперечень відповідача, висловлених у відзиві на позовну заяву, подав до суду відповідь на відзив.

Представник відповідача подав до суду заперечення на відповідь на відзив.

02.04.2025 представником позивача подано до суду клопотання про розгляд справи без участі позивача. Згідно клопотання, позивачем повністю підтримуються заявлені позовні вимоги.

09.04.2025 протокольною ухвалою суду закінчено підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду на 24.04.2024.

24.04.2025 в судовому засіданні представник відповідача у вступній промові заперечив проти заявлених позовних вимог із підстав зазначених у письмових заявах по суті справи. Суд перейшов до стадії ухвалення рішення та проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.

Заслухавши думку представника відповідача, дослідивши наявні у справі докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, колегія суду встановила такі обставини.

07.06.2021 до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі відповідач, НКЦПФР, Комісія) надійшла скарга ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 на порушення з боку ПрАТ «Промзв`язок» вимог Закону України «Про акціонерні товариства» щодо систематичного ненадання акціонерам інформації за їх письмовими запитами.

08.10.2021 уповноваженою особою Комісії винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках у відношенні ПрАТ «Промзв`язок».

25.10.2021 уповноваженою особою НКЦПФР складено Акт №424-ДП-Е, яким встановлено порушення ПрАТ «Промзв`язок» вимог ч. 2 ст. 78 Закону України «Про акціонерні товариства» в частині не надання, протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера, завірених підписом уповноваженої особи товариства копій відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті.

01.11.2021 уповноваженою особою НКЦПФР винесено постанову про розгляд справи про про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках у відношенні ПрАТ «Промзв`язок».

11.11.2021 уповноваженою особою НКЦПФР, на підставі п. 3 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та п. 1 розділу ХV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринках капіталу та застосування санкцій або інших заходів впливу, затверджених рішенням НКЦПФР від 28.07.2020 №405, винесено Постанову №403-Е про накладення санкції правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках, якою, за ненадання інвестору в цінні папери (у тому числі акціонеру) на його письмовий запит інформації про діяльність емітента в межах, передбачених законом, застосовано у відношенні ПрАТ «Промзв`язок» санкцію у вигляді штрафу у розмірі 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 2550 (дві тисячі п`ятсот п`ятдесят) грн. 00 коп.

Також, уповноваженою особою НКЦПФР 11.11.2021 винесено Розпорядження №203-Е про усунення порушень законодавства на ринках капіталу та організованих товарних ринках, яким зобов`язано ПрАТ «Промзв`язок» у термін до 10 грудня 2021 року усунути встановлене порушення законодавства шляхом надання копії протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 на письмові вимоги акціонера ОСОБА_1 від 18.05.2021, та до 10 грудня 2021 року письмово поінформувати з наданням підтверджуючих документів уповноважену особу Комісії та департамент нагляду за станом корпоративного управління та корпоративними фінансами про виконання цього розпорядження.

Відповідно до вищевказаної Постанови, ПрАТ «Промзв`язок» на запит Комісії від 16.06.2021 за вих. № 26/04/13164 листом від 01.07.2021 № 17389 надано протокол засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021. За результатом аналізу вищезазначеного протоколу встановлено, що у даному засіданні ОСОБА_1 , як член наглядової ради, участі не брав.

За результатом розгляду скарги акціонерів ПрАТ «Промзв`язок», отриманої листом від 07.06.2021 №Ко-437, та документів, отриманих разом з нею, відповідачем встановлено наступне. Акціонером ОСОБА_1 (від 18.05.2021) направлено до ПрАТ «Промзв`язок» письмову вимогу щодо надання копій протоколів засідань Наглядової ради за період з 14.02.2020 по 13.05.2021, окрім раніше наданих протоколів засідань наглядової ради.

Листом від 24.05.2021 вих. №115 ПрАТ «Промзв`язок» надано відповідь, однак, копію протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 акціонеру надано не було. Акціонером ОСОБА_1 від 26.05.2021 (від 01.06.2021 вх. №108) направлено до ПрАТ «Промзв`язок» письмову вимогу щодо надання копії протоколу засідання Наглядової ради від 25.03.2021. Листом від 07.06.2021 вих. №147 ПрАТ «Промзв`язок» надано відповідь, однак копію протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 акціонеру надано не було.

До розгляду справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках ПрАТ «Промзв`язок» подано пояснення від 21.10.2021 за вих. №260 (вх. №26746 від 22.10.2021), від 08.11.2021 за вих. №272 (вх. №28417 від 09.11.2021), які враховані уповноваженою особою Комісії при розгляді справи.

Вважаючи вказану постанову відповідача протиправною, позивач звернувся із даним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд керувався таким.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом, який визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні, є Закон України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» від 30 жовтня 1996 року №448/96-ВР (далі - Закон №448/96, в редакції, чинній на час прийняття оскаржуваної постанови).

Відповідно до абз. 2 ст. 1 Закону № 448/96 державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків - здійснення державою в особі Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринками капіталу, регулювання правил функціонування організованих товарних ринків і провадження клірингової діяльності щодо правочинів, вчинених на таких ринках, а також заходів щодо запобігання і протидії зловживанням і порушенням на ринках капіталу та організованих товарних ринках.

Державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків здійснюється, зокрема, з метою дотримання учасниками ринків капіталу та організованих товарних ринків вимог актів законодавства (абз. 9 ч. 1 ст. 2 Закону № 448/96).

Частиною першою статті 5 Закону № 448/96 передбачено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Згідно ч.ч. 1-4 ст. 6 Закону № 448/96 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 7 Закону № 448/96 одним із основних завдань Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є захист прав інвесторів у фінансові інструменти (у тому числі споживачів фінансових послуг у межах компетенції, визначеної Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг») та учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, у тому числі про систему накопичувального пенсійного забезпечення, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Учасники фондового ринку, згідно ч. 2 ст. 4 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» від 23 лютого 2006 року № 3480-IV (далі Закон № 3480-IV, в редакції, чинній на час прийняття оскаржуваної постанови), це емітенти, у тому числі іноземні, або особи, які видали неемісійні цінні папери, особи, які надають забезпечення, інвестори у фінансові інструменти, які набули права власності на цінні папери, адміністратори, професійні учасники ринків капіталу, особи, які провадять діяльність, пов`язану з ринками капіталу та організованими товарними ринками, об`єднання професійних учасників ринків капіталу.

Інвестори у фінансові інструменти - це фізичні та юридичні особи, у тому числі фізичні особи - іноземці та іноземні юридичні особи, які набули права власності на фінансові інструменти з метою отримання доходу від вкладених коштів та/або збереження вартості вкладених активів, та/або набуття відповідних прав, що надаються власнику фінансових інструментів відповідно до законодавства, або в межах виконання повноважень щодо державного управління у відповідній сфері, або які є сторонами деривативних контрактів.

Повноваження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку визначені статтею 8 Закону № 448/96, відповідно до п. 14 якої НКЦПФР, у випадках і межах, встановлених законом, має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, у тому числі про систему накопичувального пенсійного забезпечення, на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 11 Закону № 448/96 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за ненадання інвестору в цінні папери (у тому числі акціонеру) на його письмовий запит інформації про діяльність емітента в межах, передбачених законом, або надання йому недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п`яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порядок та строки розгляду Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг, про ринки капіталу та організовані товарні ринки, у тому числі про систему накопичувального пенсійного забезпечення та порядку оприлюднення фінансової звітності разом з аудиторським звітом було врегульовано Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринках капіталу та застосування санкцій або інших заходів впливу, затверджених рішенням НКЦПФР від 28.07.2020 №405 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.10.2020 за №966/35249 (далі Правила), чинними на час винесення відповідачем оскаржуваної постанови.

Метою цих Правил є забезпечення дотримання учасниками ринків капіталу та організованих товарних ринків, суб`єктами системи накопичувального пенсійного забезпечення вимог законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки, захисту прав інвесторів у фінансові інструменти (у тому числі споживачів фінансових послуг), учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків (п. 2 розділу І Правил).

Згідно п. 3 розділу І Правил розгляд справ про порушення вимог законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки (далі - правопорушення, порушення законодавства), вчинені на території України, здійснюється згідно з цими Правилами.

Завданням провадження у справах про правопорушення є своєчасне, повне й об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством, забезпечення виконання винесеного рішення, а також виявлення причин та умов, що сприяють учиненню правопорушень, і запобігання правопорушенням (п. 4 розділу І Правил).

Відповідно до п. 5 розділу І Правил уповноважені особи НКЦПФР (далі - уповноважені особи) в межах своїх повноважень зобов`язані в кожному випадку виявлення правопорушення всебічно, повно та об`єктивно проаналізувати дані та інформацію стосовно порушення, вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції або інші заходи впливу.

Рішення у справі повинно бути законним та обґрунтованим. Рішення повинно ґрунтуватися лише на тих доказах, які були досліджені під час розгляду справи.

Доказами в справі про правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку уповноважені особи встановлюють наявність чи відсутність правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно п.п. 7, 9, 10 розділу І Правил розгляд справ про правопорушення здійснюється виключно уповноваженими особами у межах наданих повноважень. Адміністративне стягнення на громадянина чи посадову особу може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення. Справи про правопорушення розглядаються уповноваженими особами, на підвідомчій території яких було виявлено порушення або перебуває особа, щодо якої порушено справу про правопорушення. Справи про адміністративні правопорушення розглядаються відповідно до законодавства.

За змістом п.п. 1, 2 розділу ІІ Правил справи про правопорушення щодо юридичних осіб у межах наданих повноважень розглядаються уповноваженими особами: Головою НКЦПФР; членами НКЦПФР; уповноваженими НКЦПФР посадовими особами. Справи про адміністративні правопорушення в межах наданих повноважень розглядаються уповноваженими особами: Головою НКЦПФР; членами НКЦПФР; уповноваженими НКЦПФР посадовими особами.

Голова та члени НКЦПФР можуть розглядати справи про правопорушення і застосовувати до учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків, суб`єктів системи накопичувального пенсійного забезпечення санкції або інші заходи впливу, передбачені в розділі XV цих Правил.

Відповідно до п.п. 1-3 розділу ІІІ Правил справа про правопорушення може бути порушена тільки в тому разі, якщо є достатні дані, які вказують на наявність правопорушення. Справу про правопорушення не може бути порушено, а порушена справа підлягає закриттю: за відсутності факту вчинення правопорушення; за відсутності складу правопорушення; якщо справа не підлягає розгляду НКЦПФР; у разі закінчення на дату розгляду справи про правопорушення строків, передбачених законом; за наявності за тим самим фактом нескасованої постанови уповноваженої особи, рішення суду; у разі внесення до ЄДРПОУ запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, щодо якої порушено справу про правопорушення, або визнання її банкрутом; внесення до ЄДРПОУ запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи; унаслідок змін законодавства про ринки капіталу та організовані товарні ринки вчинені діяння втратили ознаки правопорушення; за наявності за даним фактом порушеної справи про правопорушення щодо особи, яка притягується до відповідальності; порушення та його наслідки усунені порушником самостійно до застосування санкції або іншого заходу впливу. Уповноважена особа розглядає справу про правопорушення та виносить рішення за справою у точній відповідності із законодавством та оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно п. 1 розділу IV Правил Уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення. Якщо після винесення постанови про порушення справи про правопорушення, але до моменту складання акта про правопорушення виявлено підстави, передбачені пунктом 2 розділу III цих Правил, то уповноважена особа виносить постанову про закриття провадження у справі. Якщо під час провадження у справі про правопорушення, яке було зупинено до підписання акта про правопорушення, були встановлені підстави, передбачені пунктом 2 розділу III цих Правил, то уповноважена особа виносить постанову про закриття провадження у справі одночасно з постановою про відновлення провадження у справі про правопорушення, які надсилаються особі, щодо якої їх винесено. У випадку виявлення правопорушення під час проведення перевірки справа про правопорушення порушується не пізніше десяти робочих днів після підписання акта перевірки.

Як визначено п.п. 2-4 розділу IV Правил, уповноваженою особою про вчинення правопорушення складається акт про правопорушення. Про дату, час та місце складання акта про правопорушення особа, щодо якої порушено справу про правопорушення, повідомляється не пізніше ніж за п`ять робочих днів до дати складання акта. Акт про правопорушення складається та підписується не пізніше двадцяти робочих днів з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення. Якщо вчинено декілька правопорушень, то справи про правопорушення порушуються, а акти про правопорушення складаються уповноваженою особою окремо по кожному учаснику ринків капіталу та організованих товарних ринків, суб`єкту системи накопичувального пенсійного забезпечення. Акти про правопорушення у межах наданих повноважень мають право складати: Голова НКЦПФР, члени НКЦПФР, уповноважені НКЦПФР посадові особи.

Відповідно до п.п. 5-8 розділу IV Правил, акт про правопорушення повинен містити: номер, дату, місце його складання; посаду, прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) особи, яка склала акт про правопорушення (у разі надання повноважень за дорученням - реквізити доручення); повне найменування юридичної особи, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ, у разі наявності інформації - банківські реквізити, засоби зв`язку; виклад обставин правопорушення; посилання на нормативно-правовий акт, норму якого порушено; відомості про наявність повторного вчинення правопорушення особою, щодо якої складено акт про правопорушення; інші відомості, необхідні для вирішення справи про правопорушення. Пояснення особи, щодо якої складено акт про правопорушення, є складовою частиною акта про правопорушення і приєднуються до нього у вигляді додатка. Акт про правопорушення підписується особою, яка його склала, і керівником або представником юридичної особи, щодо якої його складено. У разі відмови керівника або представника юридичної особи підписати акт про правопорушення уповноваженою особою на акті робиться напис про відмову.

Уповноважена особа до підписання акта про правопорушення вирішує такі питання: чи необхідне витребування додаткових матеріалів; чи наявні підстави, передбачені в пункті 2 розділу III цих Правил; чи підлягають задоволенню клопотання особи, щодо якої порушено справу про правопорушення. У разі неявки керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, на підписання акта про правопорушення, акт складається того самого дня, на який було викликано особу, за умови своєчасного повідомлення юридичної особи про місце та час складання акта, про що робиться відповідний напис на акті про правопорушення.

Один примірник акта про правопорушення після підписання надається керівнику або представнику юридичної особи, щодо якої його складено. У разі неявки керівника або представника юридичної особи на підписання акта про правопорушення один примірник акта надсилається юридичній особі одночасно з постановою про розгляд справи про правопорушення. У разі відмови керівника або представника юридичної особи отримати акт про правопорушення уповноваженою особою на акті робиться напис про відмову.

Акт про правопорушення після його складання протягом п`яти робочих днів разом з поясненнями та іншими документами справи направляється уповноваженій особі, яка правомочна розглядати справу про правопорушення, для підготовки справи до розгляду. За умови присутності керівника або представника юридичної особи та за його письмовим клопотанням уповноважена особа, якій надані повноваження розглядати справу про правопорушення, може розглянути справу про правопорушення відразу після складання акта про правопорушення (п.п. 9, 10 розділу IV Правил).

Пунктами 1, 2 розділу VII Правил визначено, що Розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення у справі. Рішення уповноваженої особи у справі оформлюється у вигляді постанови. Постанова складається з вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин. У вступній частині постанови зазначаються: номер постанови; дата та місце розгляду справи; посада, прізвище, ім`я та по батькові (за наявності) уповноваженої особи, яка винесла постанову; документ, на підставі якого вона діє; відомості про особу, щодо якої розглядається справа: повне найменування юридичної особи, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ, у разі наявності інформації - банківські реквізити, засоби зв`язку. Описова частина повинна містити викладення обставин, встановлених при розгляді справи, та посилання на нормативно-правовий акт, норми якого порушено. У мотивувальній частині наводяться посилання на докази, що підтверджують факт правопорушення і вину юридичної особи, або ж факти, що вказують на відсутність правопорушення, посилання на відповідні норми нормативно-правового акта, який передбачає відповідальність за дане правопорушення. У резолютивній частині повинно бути зазначено прийняте у справі про правопорушення рішення.

Постанова у справі про правопорушення повинна містити вказівку про порядок та строк її оскарження. Постанова про накладення санкції, якою застосовано захід впливу у вигляді штрафу, додатково повинна містити інформацію про дату набрання чинності та порядок примусового виконання. Примірник постанови про накладення санкції, якою застосовано захід впливу у вигляді штрафу, який залишається у справі, повинен містити поля «Дата набрання законної сили» та «Строк пред`явлення до виконання», які підлягають заповненню уповноваженим підрозділом після набуття постановою статусу виконавчого документа. У полі «Дата набрання законної сили» вказується дата набуття постановою про накладення санкції, якою застосовано захід впливу у вигляді штрафу, статусу виконавчого документа. Строк пред`явлення до виконання визначається відповідно до Закону України «Про виконавче провадження». Постанова у справі про правопорушення підписується уповноваженою особою, яка розглянула справу, та скріплюється печаткою.

У справі про правопорушення уповноважена особа приймає одне з таких рішень: 1) про застосування санкції або іншого заходу впливу за правопорушення; 2) про закриття справи. Уповноважена особа приймає рішення про застосування санкції або іншого заходу впливу після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення протягом строку визначеного чинним законодавством (п.п. 3, 4 розділу VII Правил).

Відповідно до абз. 2 п. 6 розділу VII Правил, постанова про накладення санкції, якою застосовано захід впливу у вигляді штрафу, набирає чинності з робочого дня, наступного за днем її прийняття.

За правилами п.п. 1-5 розділу VIII Правил розпорядження про усунення порушень законодавства виноситься уповноваженою особою за наслідками розгляду справи про правопорушення одночасно з прийнятим рішенням у разі, якщо на момент розгляду справи порушення може бути усунуто. Розпорядження про усунення порушень законодавства може бути винесено без порушення справи про правопорушення. Розпорядження про усунення порушень законодавства можуть виносити Голова НКЦПФР, члени НКЦПФР, уповноважені НКЦПФР посадові особи. Розпорядження про усунення порушень законодавства надається особі, щодо якої його винесено (про що здійснюється відповідний напис на примірнику розпорядження, що залишається у справі), або надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення, та/або за наявності в особи офіційної електронної адреси - на офіційну електронну адресу протягом п`яти робочих днів з дати його винесення. Розпорядження про усунення порушень законодавства повинно містити: номер, дату, місце винесення; посаду, прізвище, ім`я та по батькові (за наявності) уповноваженої особи, яка винесла розпорядження; відомості про особу, щодо якої виноситься розпорядження; викладення обставин справи; посилання на нормативно-правовий акт, норми якого порушено; посилання на законодавчий акт, що передбачає можливість винесення такого розпорядження; термін усунення порушень законодавства; термін повідомлення уповноваженої особи про усунення порушень. Розпорядження про усунення порушень законодавства підписується уповноваженою особою, яка його винесла, та скріплюється печаткою.

Контроль за виконанням розпорядження про усунення порушень законодавства здійснює структурний підрозділ НКЦПФР, про що зазначається у цьому розпорядженні. У разі невиконання або несвоєчасного виконання розпорядження про усунення порушень законодавства уповноважена особа застосовує відповідну санкцію або інший захід впливу та у разі необхідності виносить нове розпорядження (п.п. 7, 8 розділу VIII Правил).

Відповідно до п. 1 розділу XV Правил за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках, до юридичних осіб застосовуються санкції або інші заходи впливу, передбачені чинним законодавством.

З матеріалів справи суд встановив, що 07.06.2021 до НКЦПФР надійшла скарга від 04.06.2021 акціонерів ПрАТ «Промзв`язок» ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 щодо порушення ПрАТ «Промзв`язок» вимог ст. 78 Закону України «Про акціонерні товариства», а саме ненадання інформації про господарську діяльність товариства, копій відповідних документів на численні запити акціонерів.

08.10.2021 уповноваженою особою Комісії винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках у відношенні ПрАТ «Промзв`язок».

25.10.2021 уповноваженою особою НКЦПФР складено Акт №424-ДП-Е, яким встановлено порушення ПрАТ «Промзв`язок» вимог ч. 2 ст. 78 Закону України «Про акціонерні товариства» в частині не надання, протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера, завірених підписом уповноваженої особи товариства копій відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті.

01.11.2021 уповноваженою особою НКЦПФР винесено постанову про розгляд справи про про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках у відношенні ПрАТ «Промзв`язок».

У ході розгляду справи про правопорушення та скарги акціонерів ПрАТ «Промзв`язок», уповноваженою особою Комісії, за результатами аналізу наданого ПрАТ «Промзв`язок» протоколу засідання наглядової ради товариства від 25.03.2021 встановлено, що у даному засіданні член Наглядової ради товариства ОСОБА_1 участі не брав, внаслідок чого ним 18.05.2021 направлено до ПрАТ «Промзв`язок» письмову вимогу щодо надання копій протоколів засідань Наглядової ради за період з 14.02.2020 по 13.05.2021, окрім наданих раніше протоколів засідань Наглядової ради. Листом від 24.05.2021 вих. №115 ПрАТ «Промзв`язок» надано відповідь, однак, копію протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 акціонеру надано не було.

Акціонером ОСОБА_1 від 26.05.2021 (від 01.06.2021 вх. №108) направлено до ПрАТ «Промзв`язок» письмову вимогу щодо надання копії протоколу засідання Наглядової ради від 25.03.2021. Листом від 07.06.2021 вих. №147 ПрАТ «Промзв`язок» надано відповідь, однак копію протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 акціонеру надано не було.

Уповноваженою особою Комісії встановлено, що ПрАТ «Промзв`язок» порушено вимоги частини 2 статті 78 Закону України «Про акціонерні товариства» в частині не надання, протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера, завірених підписом уповноваженої особи товариства копій відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті. До розгляду справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках ПрАТ «Промзв`язок» подано письмові пояснення від 21.10.2021 за вих. №260 (вх. №26746 від 22.10.2021), від 08.11.2021 за вих. №272 (вх. №28417 від 09.11.2021), які враховані уповноваженою особою Комісії при розгляді справи та не спростовують вчинене правопорушення. На дату розгляду справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках товариство не усунуло вищезазначене правопорушення.

11.11.2021 уповноваженою особою НКЦПФР, на підставі п. 3 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та п. 1 розділу ХV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринках капіталу та застосування санкцій або інших заходів впливу, затверджених рішенням НКЦПФР від 28.07.2020 №405, винесено Постанову №403-Е про накладення санкції правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках, якою, за ненадання інвестору в цінні папери (у тому числі акціонеру) на його письмовий запит інформації про діяльність емітента в межах, передбачених законом, застосовано у відношенні ПрАТ «Промзв`язок» санкцію у вигляді штрафу у розмірі 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 2550 (дві тисячі п`ятсот п`ятдесят) грн. 00 коп.

Також, уповноваженою особою НКЦПФР 11.11.2021 винесено Розпорядження №203-Е про усунення порушень законодавства на ринках капіталу та організованих товарних ринках, яким зобов`язано ПрАТ «Промзв`язок» у термін до 10 грудня 2021 року усунути встановлене порушення законодавства шляхом надання копії протоколу засідання наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 25.03.2021 на письмові вимоги акціонера ОСОБА_1 від 18.05.2021, та до 10 грудня 2021 року письмово поінформувати з наданням підтверджуючих документів уповноважену особу Комісії та департамент нагляду за станом корпоративного управління та корпоративними фінансами про виконання цього розпорядження.

З наведеного суд робить висновок, що порушення справи про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках (постанова від 08.10.2021); розгляд такої справи; винесення Акту про правопорушення від 25.10.2021 №424-ДП-Е; винесення постанови про накладення санкції від 11.11.2021 №403-Е; винесення Розпорядження від 11.11.2021 №203-Е про усунення порушення, здійснено уповноваженими особами НКЦПФР у порядку, у строки та у спосіб, що визначені вищевказаними нормами Закону № 448/96 та Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринках капіталу та застосування санкцій або інших заходів впливу, із врахуванням наданих ПрАТ «Промзв`язок» пояснень.

Щодо суті виявленого правопорушення, суд зазначає наступне.

Порядок створення, діяльності, припинення, виділу акціонерних товариств, їх правовий статус, права та обов`язки акціонерів визначав Закон України «Про акціонерні товариства» від 17 вересня 2008 року № 514-VI (далі Закон № 514-VI), який був чинний на час винесення відповідачем оскаржуваної Постанови про накладення санкції від 11.11.2021 та втратив чинність 01.01.2023 року.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 25 Закону № 514-VI кожною простою акцією акціонерного товариства її власнику - акціонеру надається однакова сукупність прав, включаючи, зокрема, право на отримання інформації про господарську діяльність акціонерного товариства.

У статуті акціонерного товариства визначається обсяг прав, які надаються акціонеру - власнику кожного класу привілейованих акцій, у тому числі визначається порядок отримання інформації (п. 4 ч. 1 ст. 26 Закону № 514-VI).

Частина перша статті 78 Закону № 514-VI визначала, що акціонерне товариство забезпечує кожному акціонеру доступ до документів, визначених пунктами 1-3, 5-11, 13, 14, 16-23 частини першої статті 77 цього Закону, а акціонеру, який володіє значним пакетом акцій, - також доступ до будь-яких інших документів товариства, що містять відомості про фінансово-господарську діяльність цього товариства. У разі якщо в зазначених документах наявна інформація з обмеженим доступом, акціонерне товариство та акціонер зобов`язані забезпечувати дотримання режиму користування та розкриття такої інформації, встановленого законом.

Протягом 10 робочих днів з дня надходження письмової вимоги акціонера корпоративний секретар, а в разі його відсутності - виконавчий орган акціонерного товариства зобов`язаний надати цьому акціонеру завірені підписом уповноваженої особи товариства копії відповідних документів, визначених частиною першою цієї статті. За надання копій документів товариство може стягувати плату, розмір якої не може перевищувати вартості витрат на виготовлення копій документів та витрат, пов`язаних з пересиланням документів поштою, до моменту надання таких документів (абз. 1 ч. 2 ст. 78 Закону № 514-VI).

Згідно п. 8 ч. 1 ст. 77 Закону № 514-VI такими документами є протоколи засідань наглядової ради та колегіального виконавчого органу, накази і розпорядження голови колегіального та одноосібного виконавчого органу.

Таким чином, нормами ст. ст. 77, 78 Закону № 514-VI було гарантовано право акціонерів на отримання інформації про господарську діяльність акціонерного товариства, в тому числі доступ до протоколів засідань наглядової ради.

Матеріали справи свідчать, що ПрАТ «Промзв`язок», в порушення вимог ст. ст. 77, 78 Закону № 514-VI, не надано запитуваних акціонером ПрАТ «Промзв`язок» ОСОБА_1 копій протоколів засідань Наглядової ради товариства за період з 14.02.2020 по 13.05.2021 (за виключенням раніше наданих протоколів).

Щодо твердження відповідача про те, що ПрАТ «Промзв`язок» не могло встановити, що, станом на дати складання заяви від 13.04.2021 та вимоги від 26.05.2021, ОСОБА_1 був акціонером ПрАТ «Промзв`язок», суд зауважує, що листи ПрАТ «Промзв`язок» від 24.05.2021 №115 та від 07.06.2021 №147 адресовані ОСОБА_1 як члену Наглядової ради (акціонеру) ПрАТ «Промзв`язок».

Крім цього, листом від 11.05.2021 №107, адресованим ОСОБА_1 як члену Наглядової ради (акціонеру) ПрАТ «Промзв`язок», позивачем на дві заяви ОСОБА_1 про надання інформації, надано копії протоколів засідань Наглядової ради ПрАТ «Промзв`язок» від 06.08.2020, 25.06.2020, 08.09.2020, 17.09.2020, 24.09.2020, 12.11.2020, 03.12.2020, 23.12.2020, 21.01.2021, 04.02.2021, 22.04.2021 у загальній кількості 61 арк.

З наведеного суд робить висновок про безпідставність тверджень позивача про неможливість ним встановити, що на дати складання заяви від 13.04.2021 та вимоги від 26.05.2021, ОСОБА_1 був акціонером ПрАТ «Промзв`язок».

Таким чином, позивачем не надано суду належних та допустимих доказів на спростування висновку відповідача, викладеному у оскаржуваній постанові від 11.11.2021 №403-Е про накладення санкції, про порушення ПрАТ «Промзв`язок» правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках.

В свою чергу, відповідачем доведено законність та правомірність винесеної постанови про накладення санкції, внаслідок чого відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки доказів, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, колегія суду робить висновок про відмову у задоволенні позову.

У зв`язку з відмовою у задоволенні позову судові витрати відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України розподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 242-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

у задоволенні позову Приватного акціонерного товариства «Промзв`язок» до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до п. 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» від 13.12.2022 № 2825-IX (зі змінами та доповненнями), апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Шостого апеляційного адміністративного суду.

Повне рішення складено 28 квітня 2025 року.

СуддяКостецький Назар Володимирович

Суддя Брильовський Роман Михайлович

Суддя Сподарик Наталія Іванівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2025
Оприлюднено30.04.2025
Номер документу126927652
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо державного регулювання ринків фінансових послуг, з них

Судовий реєстр по справі —640/35549/21

Рішення від 24.04.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Рішення від 24.04.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 07.04.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 11.03.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

Ухвала від 13.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні