Постанова
від 09.11.2010 по справі 5318/10/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2010 р.

Справа № 2-а-5318/10/2170

                              

Херсонський окружний адміністративний суд

у складі: головуючого судді: Горшков В.М.,

розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом

Прокуратури  Дніпровського району м. Херсона  в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та його структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Херсонській області до  Приватного підприємства "Союзавто" про стягнення фінансових (штрафних) санкцій,

встановив:

Звернувшись до суду прокурор Дніпровського району м. Херсона  в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та його структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Херсонській області  просить суд стягнути з приватного підприємства "Союзавто" фінансові санкції по постанові №105508 від 27.04.2010р.  на загальну суму 1700,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 14.04.2010р. під час проведення перевірки державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції виявлено порушення ст.39  Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення необхідних документів а саме  відсутність у водія страхового документу що підтверджує його особисте страхування від нещасного випадку на транспорті, відсутність ліцензійної картки. У передбачений законом термін сума застосованих санкцій відповідачем добровільно не сплачена, постанова про застосування фінансових санкцій в порядку передбаченому п.32 "Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті" не оскаржувалась до вищого за підпорядкуванням органу державного контролю протягом  10 днів після винесення постанови, не опротестовувалась прокурором. Відповідно до чого просить стягнути штрафну санкцію у сумі 1700,00 грн.

Відповідач письмових заперечень на позов не надав. Разом з тим, 25.10.10 р. на  адресу відповідача була відправлена копія ухвали про відкриття скороченого провадження, яка отримана відповідачем 26.10.10, про що в матеріалах справи є поштове повідомлення з відміткою про отримання.

Таким чином, суддя вважає, що відповідач був належним чином повідомлений про розгляд справи в порядку скороченого провадження, строк та порядок подання заперечення проти позову, а також наслідки неподання такого заперечення.

Дослідивши матеріали справи, суддя дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно із атом перевірки від 14.04.2010 року № 009468 під час проведення перевірки державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції були виявлені  порушення ст. 39 Закону України "Про автомобільний транспорт",  надання послуг з перевезення пасажирів без оформлення страхового полісу, щодо страхування водія від нещасних випадків на транспорті, та відсутність ліцензійної карки.

Відповідно про що складено акт, та в подальшому винесено постанову №1025508 від 27.04.2010 про застосування до відповідача штрафу у розмірі 1700,00 грн.

Копія постанови позивачем була направлена на адресу відповідача рекомендованою  поштовою кореспонденцією для подальшого виконання.

Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" від 01.06.00року N1775-III ст.9 передбачається, що надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України "Про автомобільний транспорт" підлягає ліцензуванню.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про автомобільний транспорт" ліцензійна картка транспортного засобу - документ, який містить реєстраційні дані ліцензії та транспортного засобу.

Відповідно до ст. 39, 48  Закону  України "Про автомобільний транспорт" при наданні послуг з регулярного або нерегулярного перевезення пасажирів та  вантажних перевезень на договірних умовах юридичними та фізичними особами,  для водія необхідна наявність слідуючи документі: посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Законом України "Про страхування" ст.7, визначено, що обов'язковому страхуванню підлягає особисте страхування від нещасних випадків на транспорті.

Постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996 р. N 959 "Про затвердження Положення про обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті" визначено обов'язкове особисте страхування працівників транспортних підприємств незалежно від форм власності та видів діяльності, які безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях, від нещасних випадків на транспорті: а саме водіїв автомобільного транспорту.

Відповідно до ст. 60 вищезазначеного закону за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті. Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.

Відповідно до п. 3,4,21,27,28,29,32 "Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.06 року №1567, органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях. Державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок. У разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку складається акт. За наявності підстав керівник територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті або його заступник виносить Постанову про застосування фінансових санкцій. Не пізніше трьох днів після її винесення постанови видається уповноваженій особі під розписку чи надсилається рекомендованим листом з повідомленням, фінансова санкція повинна бути перераховано на зазначений у постанові рахунок не пізніше п'ятнадцяти днів після отримання копії постанови про застосування фінансових санкцій про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено постанову. Скарга на постанову подається протягом десяти днів після її винесення. Неоскаржені та неоплачені постанови є боргом порушника перед державою.

Рішення про застосування штрафних санкцій одержане  відповідачем. На час розгляду справи винесене рішення про застосування фінансових санкцій оскаржено не було.

Тому суддя вважає, що до відповідача було правомірно застосовано фінансові санкції в розмірі 1700,00 грн. за порушення вимог чинного законодавства, яке ним в установленому порядку оскаржене не було.

До теперішнього часу рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем не сплачено, доказів сплати не надходило.

З наведених обставин суддя вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Згідно з ч.4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 8, 9, 12, 19, 183-2 КАС України, суддя -

постановив:

Позовні вимоги задовольнити.

Стягнути з приватного підприємства "Союзавто" (ідентифікаційний код 31917775) до Державного бюджету (рахунок 31116106700002 УДК у Херсонській області, МФО 852010, Держбюджет м. Херсона, код доходу 21081100, код ОКПО 24104230) фінансові санкції в суму 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.).

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з моменту її отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була  подана  у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили  після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                                                           Горшков В.М.

кат. 6.5

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2010
Оприлюднено09.12.2010
Номер документу12692867
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5318/10/2170

Постанова від 09.11.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Горшков В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні