Луганський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
29 квітня 2025 рокум. ДніпроСправа № 640/15777/22
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Кисельова Є.О., перевіривши матеріали справи за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Сільпо-Фуд» до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.06.2022 № 120/32-00-07-01-03-29,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Сільпо-Фуд» (далі ТОВ «Сільпо-Фуд, позивач) до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі податковий орган, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.06.2022 № 120/32-00-07-01-03-29.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає про таке. Головним управлінням Державної податкової служби у Івано-Франківській області на підставі Наказу № 454-п від 19.04.2022р. проведено фактичну перевірку магазину «Сільпо» ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» за адресою: м. Калуш, майдан Шептицького, 7. За результатами перевірки складено акт (Довідка) фактичної перевірки від 28.04.2022р. номер бланка №090219. У висновках акту перевірки зазначено про порушення позивачем п. 7 ст. 3 ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг та п.44.6 ст. 44 ПК України. Позивач посилається на необґрунтованість та безпідставність висновків акту фактичної перевірки щодо наявності в діях позивача порушення приписів пункту 7 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», оскільки такі висновки не відповідають дійсності. Так позивач зазначає, що забезпечило подачу в повному обсязі до контролюючого органу по дротових або бездротових каналах зв`язку інформації, яка міститься в електронних копіях у розрахункових документах, в тому числі і наявну інформацію щодо кодів УКТЗЕД, а тому порушення, визначене п. 7 ст. 3 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», відсутнє. Також позивач зазначає про те, що в його діях відсутнє порушення п. 7 ст. 3 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», відсутнє. Відтак, ППР №120/32-00-07-01-03-29 від 02.06.2022р про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 510,00 грн. є протиправним. А тому, винесене на підставі таких висновків податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню.
Заперечуючи проти задоволення позовних вимог, представник відповідача послався на те, що Головним управлінням Державної податкової служби в Івано-Франківській області (далі - ГУ ДПС в Івано-Франківській області) на підставі наказу № 454-п від 19.04.2022проведено фактичну перевірку магазину «Сільпо» ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», розташованого за адресою: м. Калуш, майдан Шептицького, 7, за результатами якої складено акт (Довідка) фактичної перевірки від 28.04.2022 №1203/09/16/PPO/40720198. Перевіркою встановлено незабезпечення подання у повному обсязі з 01.08.2020 до контролюючого органу по дротових або бездротових каналах зв`язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці і пам`яті реєстратора розрахункових операцій (далі РРО). В акті перевірки вчинено запис, що при перевірці контрольних стрічок РРО, надрукованих з фіскальної пам`яті РРО, код згідно з УКТ ЗЕД на підакцизні товари зазначено. Тобто, до контролюючого органу по дротових або бездротових каналах зв`язку подавались електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці і пам`яті реєстратора розрахункових операцій - без зазначення УКТ ЗЕД на підакцизні товари. З урахуванням наявних обставин справи, ГУ ДПС в Івано-Франківській області зроблений висновок про порушення ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» вимог п. 7 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування і послуг», із змінами та доповненнями.
Ухвалою суду від 21.02.2025 прийнято справу до провадження та продовжено розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд виходить з наступного.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сільпо-Фуд» (Код ЄДРПОУ 40720198; місцезнаходження юридичної особи: Україна, 02090, місто Київ, ВУЛИЦЯ БУТЛЕРОВА, будинок 1) зареєстровано в органі ДПС Східне міжрегіональне управління по роботі з великими платниками податків.
Головним управлінням Державної податкової служби у Івано-Франківській області на підставі наказу від 19.04.2022 № 454-п проведено фактичну перевірку магазину «Сільпо» ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» за адресою: м. Калуш, майдан Шептицького, 7.
За результатами перевірки складено акт фактичної перевірки від 28.04.2022 №090219.
У висновках акта перевірки зазначено про порушення позивачем п. 7 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», п.44.6 ст. 44 Податкового кодексу України.
Згідно з висновками вказаного акту, контролюючим органом встановлено, що суб`єктом господарювання, який використовує реєстратори розрахункових операцій в даній господарській одиниці не забезпечено передача в повному обсязі до контролюючого органу на дротових або бездротових каналах зв`язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці і пам`яті реєстраторів розрахункових операцій. При аналізі СОД РРО встановлено, що в розрахункових документах при реалізації підакцизних товарів відсутні дані щодо кодів товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. Фактично при перевірці контрольних стрічок РРО роздрукованих з фіскальної пам`яті РРО коди УКТ ЗЕД на підакцизні товари зазначено.
Перевіркою встановлено порушення вимог пункту 7 статті 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265), а саме: виявлено неподання до контролюючого органу по дротових або бездротових каналах зв`язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам`яті РРО або в пам`яті модемів, які до них приєднані.
Не погоджуючись з такими висновками контролюючого органу, позивачем 11.05.2022 подано заперечення на акт (довідку) фактичної перевірки від 28.04.2022 №090219 до Головного управління ДПС в Івано-Франківській.
Відповіддю на заперечення позивача до акту (довідки) Головного управління ДПС в Івано-Франківській області від 30.05.2022 №4978/6/09-19-07-06-22 повідомлено про те, що зафіксовані в акті фактичної перевірки від 28.04.2022 № 1203/09/16/PPO/40720198 порушення вимог чинного законодавства України, не спростовується поданим заперечення.
На підставі акта перевірки від 28.04.2022 № 1203/09/16/PPO/40720198 Східним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків винесено податкове повідомлення-рішення від 02.06.2022 № 120/32-00-07-01-03-29, яким за порушення пунктів 7 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» на підставі підпункту 54.3.3. пункту 54.3. статті 54 ПК України та пункту 10 статті 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 510,0 грн.
Позивачем оскаржено вказане податкове повідомлення-рішення в адміністративному порядку до Державної податкової служби України (скарга від 13.06.2022 №ЗР-08/483).
Рішенням Державної податкової служби України від 10.08.2022 №8981/6/99-00-06-05-02-06 «про результати розгляду скарги» податкове повідомлення-рішення від 02.06.2022 № 120/32-00-07-01-03-29 залишено без змін, а скаргу без задоволення.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06 липня 1995 року №265/95-ВР визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб`єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Згідно пункту 11 статті 3 Закону №265/95-ВР суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов`язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій для підакцизних товарів із використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості.
Відповідно до статті 8 Закону №265/95-ВР форма, зміст та порядок ведення розрахункових документів, а також форма та порядок подання звітності, пов`язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій при здійсненні операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Національним банком України.
Наказом Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року №13, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 року за №220/28350, затверджено Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, яке розроблено відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Цим Положенням визначено форми і зміст розрахункових документів / електронних розрахункових документів, які в обов`язковому порядку мають надаватися особам, які отримують або повертають товар, отримують послуги або відмовляються від них, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням інтернету, при здійсненні розрахунків суб`єктами господарювання для підтвердження факту: продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів у сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг; здійснення операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, якщо такі операції виконуються не в касах банків; здійснення операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів; приймання комерційними агентами банків та небанківськими фінансовими установами готівки для подальшого її переказу з використанням програмно-технічних комплексів самообслуговування (далі - ПТКС), за винятком ПТКС, що дають змогу користувачеві здійснювати виключно операції з отримання коштів (далі - Положення).
Згідно пункту 1 розділу I Положення розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на надані такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).
Відповідно до пункту 1 розділу II Положення фіскальний касовий чек на товари (послуги) (далі - фіскальний чек) - розрахунковий документ / електронний розрахунковий документ, створений у паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ), реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій при проведенні розрахунків за продані товари (надані послуги). Фіскальний касовий чек на товари (послуги) за формою № ФКЧ-1 наведений у додатку 1 до цього Положення.
Пунктом 2 розділу II Положення регламентовано, що фіскальний чек має містити такі обов`язкові реквізити, зокрема: код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством) (рядок 7).
Як вбачається з роздруківок документів з КСЕФ, які долучено до позовної заяви, в усіх чеках, зокрема і в фіскальних чеках від 01.10.2021 позивачем реалізовано продукти громадського харчування із зазначенням інформації щодо коду УКТ ЗЕД, а саме із зазначенням кодів: 2204219600, 2402209020, 2208601100.
Усі фіскальні чеки місять найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості.
Згідно з актом перевірки, контролюючим органом встановлено незабезпечення позивачем подачі в повному обсязі за перевіряємий період до контролюючого органу по дротових або бездротових каналах зв`язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці і пам`яті реєстраторів розрахункових операцій. При аналізі СОД РРО встановлено, що в розрахункових документах при реалізації підакцизних товарів відсутні дані щодо кодів товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. Фактично при перевірці контрольних стрічок РРО, розрукованих з фіскальної пам`яті РРО коди УКТ ЗЕД на підакцизні товари зазначено.
З наведено вбачається, що актом перевірки контролюючим органом встановлено передачу позивачем подачу у вказаний період електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці і пам`яті реєстраторів розрахункових операцій. Контролюючий орган зазначає, що за аналізом СОД РРО встановлено відсутність у розрахункових документах при реалізації підакцизних товарів даних щодо кодів товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. При цьому, при перевірці стрічок РРО, роздруковинх з фіскальної пам`яті РРО коди товарів на підакцизні товари зазначено.
Абзацами 4, 5, 6 п. 7 статті 3 Закону №265/95-ВР визначено, що суб`єкти господарювання, які використовують програмні реєстратори розрахункових операцій, повинні передавати до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв`язку інформацію у формі електронних копій розрахункових документів, електронних фіскальних звітів, електронних фіскальних звітних чеків та іншу інформацію, необхідну для обліку роботи програмних реєстраторів розрахункових операцій фіскальним сервером контролюючого органу, яка створюється засобами таких програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Програмні реєстратори розрахункових операцій та фіскальний сервер контролюючого органу повинні забезпечувати можливість одержання в автоматичному режимі даних про електронні розрахункові документи від фіскального сервера контролюючого органу, необхідних для формування засобами програмного реєстратора розрахункових операцій та передачі до фіскального сервера контролюючого органу фіскальних звітів та електронних фіскальних звітних чеків за відповідний період.
Порядок передачі інформації від реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, по дротових або бездротових каналах зв`язку встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, на базі технології, розробленої Національним банком України, або з використанням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електронної позначки часу з дотриманням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" та/або інших дозволених в Україні засобів захисту інформації, передбачених законодавством. При цьому застосування удосконаленого електронного підпису та/або удосконаленої електронної печатки є достатнім для застосування в програмних реєстраторах розрахункових операцій.
Згідно частини 4 статті 13 Закону №265/95-ВР вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі в реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних, а також у програмних реєстраторах розрахункових операцій встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, згідно з технологією, розробленою Національним банком України, або з використанням кваліфікованого електронного підпису та/або печатки, кваліфікованої електронної позначки часу з дотриманням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", та/або інших дозволених в Україні засобів захисту інформації, передбачених законодавством.
Наказом Міністерства фінансів України від 08 жовтня 2012 року №1057, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2012 року за №1743/22055, затверджено Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій, програмних реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних, які встановлюються критерії щодо створення контрольної стрічки в електронній формі: у реєстраторах розрахункових операцій (далі - РРО) для різних сфер застосування; у програмних реєстраторах розрахункових операцій (далі - ПРРО); вимоги до модемів, за допомогою яких РРО передаватимуть дані в електронній формі дротовими або бездротовими каналами зв`язку згідно з технологією, розробленою Національним банком України (далі - Національний банк) (далі - Наказ №1057).
Відповідно до пункту 1.2 розділу I Наказу №1057 дані - інформація, яка створюється РРО/ПРРО та подана у формі, придатній для оброблення електронними засобами; канали передачі інформації - GSM/GPRS та/або інші дротові чи бездротові канали, що використовуються модемом для передачі інформації до сервера обробки інформації; контрольна стрічка в електронній формі (далі - КСЕФ) - копії розрахункових документів, а також копії фіскальних звітних чеків, послідовно сформованих РРО, що створені в електронній формі таким реєстратором, які зберігаються на носії контрольної стрічки у формі пакетів даних; протокол передачі інформації - документ, в якому наведено структуру пакетів даних РРО для обміну із сервером обробки інформації, інтерфейси взаємодії компонентів, процес персоналізації РРО тощо; пакет даних РРО (далі - ПД РРО) - набір даних, що генеруються РРО в електронному вигляді. ПД РРО містить інформацію про подію або стан РРО, код автентифікації повідомлення, має визначений формат, захищений від зміни та модифікації.
Як встановлено контролюючим органом, позивачем за перевіряємий період направленого до контролюючого органу по дротових або бездротових каналах зв`язку інформацію у формі електронних копій розрахункових документів, електронних фіскальних звітів, електронних фіскальних звітних чеків та іншу інформацію, необхідну для обліку роботи програмних реєстраторів розрахункових операцій фіскальним сервером контролюючого органу, яка створюється засобами таких програмних реєстраторів розрахункових операцій, також контролюючим органом встановлено, що при роздрукуванні з фіскальної пам`яті реєстраторів розрахункових операцій контролюючих стрічок коди на підакцизні товари згідно з УКТ ЗЕД зазначено, а тому на підставі викладеного в сукупності, суд дійшов висновку про відсутність в діях позивача порушення пункту 7 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій».
Таким чином, в діях позивача відсутній склад порушень, передбачених пунктами 7 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а тому підстави до застосування штрафних (фінансових) санкцій до позивача відсутні.
Аналізуючи вищевикладене та надані докази у їх сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог та наявність правових підстав для їх задоволення.
Інші доводи та аргументи учасників не спростовують висновків суду.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
На переконання суду, відповідачем не доведено правомірності прийняття оскаржуваних рішень, з урахуванням вимог, встановлених частиною 2 статті 19 Конституції України та частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог та системного аналізу положень законодавства України, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з наявної у матеріалах справи квитанції, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у розмірі 2481,00 грн. Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати у розмірі 2481,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі вище викладеного, керуючись статтями 2, 6-10, 19, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов товариства з обмеженою відповідальністю «Сільпо-Фуд» до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 02.06.2022 № 120/32-00-07-01-03-29 задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 02 червня 2022 року № 120/32-00-07-01-03-29 про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 510 (п`ятсот десять) гривень 00 копійок.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Сільпо-Фуд» (02090, Київ, вулиця Бутлерова, будинок 1, код ЄДРПОУ 40720198) за рахунок бюджетних асигнувань Східного міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків (49031, місто Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 57, код ЄДРПОУ ВП:43968079) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) гривень 00 копійок.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Є.О. Кисельова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2025 |
Оприлюднено | 01.05.2025 |
Номер документу | 126955052 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Є.О. Кисельова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні