Ухвала
від 25.04.2025 по справі 754/6160/25
ДЕСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Номер провадження 1-кс/754/1376/25

Справа № 754/6160/25

У Х В А Л А

Іменем України

25 квітня 2025 року місто Київ

Деснянський районний суд міста Києва у складі слідчого судді ОСОБА_1

з участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , представника власника майна - адвоката ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора Деснянської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні 12024100030000800 від 03.04.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України,

УСТАНОВИВ:

До Деснянського районного суду міста Києва надійшло клопотання прокурора Деснянської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно у кримінальному провадженні 12024100030000800 від 03.04.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.

Обґрунтовуючи клопотання прокурор зазначає, що досудове розслідування у кримінальному провадженні розпочато за фактом можливої розтрати та привласнення бюджетних коштів посадовими особами Управління освіти Деснянської РДА та Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського району м. Києва, які за попередньою змовою із службовими особами ТОВ «Класика Комфорту» код ЄДРПОУ 36100693, ПП «Модена» код ЄДРПОУ 31541926, ПП «Ремконт» код ЄДРПОУ 31779471 та ТОВ «Грін Трейдинг» код ЄДРПОУ 40729651, в умовах воєнного стану вчинили можливу розтрату та привласнення бюджетних коштів, при проведенні капітальних ремонтів закладів освіти (укриттів) та медичних установ у Деснянському районі міста Києва.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації (розпорядник бюджетних коштів), за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ «Грін Трейдинг» код ЄДРПОУ 40729651, розробили протиправний злочинний механізм спрямований на заволодіння бюджетними коштами під час виконання будівельних (ремонтних робіт) на території Деснянського району м. Києва. Предметом злочинного посягання посадові особи вищезазначених установ, визначили бюджетні кошти, які виділялися з місцевого бюджету міста Києва для ремонту підвальних приміщень, які використовуються під найпростіше укриття у дошкільних навчальних закладах.

Способом успішного досягнення та реалізації свого злочинного умислу, посадові особи Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, визначили механізм державних закупівель під час реалізації програми підготовки до нового навчального року (облаштування найпростіших укриттів) з метою здійснення оплати відповідно до постанови КМУ № 590 від 09.06.2021 (зі змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» за рахунок бюджетних коштів, замовником в яких виступає.

Так, з матеріалів досудового розслідування встановлено, що посадові особи Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації переслідуючи спільну мету - особисте збагачення за рахунок бюджетних грошових коштів перебуваючи у змові з службовими особи ТОВ «Грін Трейдинг» код ЄДРПОУ 40729651, уклали договір №158 від 08.08.2024 на будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття початкової школи «Лісові дзвіночки» Деснянського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: м. Київ, вул. Космонавта Поповича (Волкова), 22-А.

Після часткового виконання будівельних робіт службові особи Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації без належного контролю, достовірно знаючи про невідповідність використання будівельного матеріалу до технічної документації, відсутність в повному обсязі виконаних робіт, або неналежної якості відповідно до ДСТУ та ДБН, переслідуючи мету розтрати бюджетних грошових коштів та особистого збагачення, підписуються акти виконаних робіт Ф-КБ2 та Ф-КБЗ на підставі яких перераховуються бюджетні грошові кошти на поточні рахунки ТОВ «Грін Трейдинг» код ЄДРПОУ 40729651.

Як підтвердження неналежного контролю за ходом виконання робіт із будівництва споруди подвійного призначення, є свідчення свідків у кримінальному провадженні. Так, в ході досудового розслідування матеріалів кримінального провадження було допитано в якості свідка ОСОБА_5 . Під час допиту останній повідомив, що в період часу з січня по березень 2025 року виконував різні роботи на території початкової школи «Лісові дзвіночки» Деснянського району м. Києва, та не був офіційно працевлаштований. Заробітну плату отримував готівкою щоденно в розмірі 1000 (однієї) тисячі гривень, від виконроба ТОВ «Грін Трейдинг» ОСОБА_6 . За час роботи на вказаному об`єкті, відділ технічного нагляду Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації, жодного разу не перевіряв якість та об`єми виконаних робіт.

Допитаний у кримінальному провадженні в якості свідка ОСОБА_6 під час допиту повідомив, що він дійсно прийняв на роботу ОСОБА_5 , з яким начебто було укладено цивільно-правовий договір. Розрахунок із особами, які були залученні до виконання робіт території початкової школи «Лісові дзвіночки» Деснянського району м. Києва він проводив особисто готівковими коштами, які отримував від помічника директора ТОВ «Грін Трейдинг», в офісному приміщенні підприємства, за адресою: м. Київ, вул. Тампере, 13-Б, 4-поверх.

Разом з цим, в ході досудового розслідування встановлено, що фактично ТОВ «Грін Трейдинг» код ЄДРПОУ 40729651 по місцю реєстрації за адресою: м. Київ, вул. Зоологічна, 4-А. оф. 139 не знаходиться, у підприємства відсутні трудові ресурси та виробничі потужності, які необхідні для виконання договірних зобов`язань.

Отримана інформація в ході досудового розслідування свідчить про можливе розкрадання державних коштів посадовими особами Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації за участю службових осіб ТОВ «Грін Трейдинг».

04.04.2025 Деснянською окружною прокуратурою м. Києва в офісному приміщенні ТОВ «Грін Трейдинг», за адресою: м. Київ, вул. Тампере, 13-Б, 4 поверх, вручено письмовий запит за вих. №57-3146ВИХ-25, з вимогою надати до Деснянської окружної прокуратури м. Києва, завіренні копії документів по виконанню поточного ремонту підвальних приміщень, які використовуються як найпростіші укриття та будівництва укриттів, що перебувають у віддані комунальних закладів міста Києва, зокрема: капітальний ремонт підвальних приміщень, для використання під найпростіше укриття, за адресою: м. Київ, вул. Миколи Ушакова, 14-А; капітальний ремонт приміщень клубу за місцем проживання «Поділля», за адресою: м. Київ, Кловський узвіз, 24; будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття початкової школи «Лісові дзвіночки», за адресою: м. Київ, вул. Космонавта Поповича, 22-А; укладених договорів між ТОВ «Грін Трейдинг» та комунальними закладами м. Києва, на виконання робіт із капітального ремонту та будівництва по зазначеним об`єктам; кошторисної документації, включно з розрахунками, обґрунтуванням, відомостями про ресурси, розробленої ТОВ «Грін Трейдинг», щодо вищеперерахованих об`єктів по виконанню робіт із капітального ремонту та будівництва по зазначеним об`єктам, які стали підставою визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни; календарного графіку виконання підрядних робіт розробленого ТОВ «Грін Трейдинг» по зазначеним об`єктам; довідки вартості виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3 по зазначеним об`єктам; актів виконаних підрядних робіт (за формою КБ-2в або іншою) на виконання умов укладених договорів по зазначеним об`єктам; відомості про організацію, яка здійснювала (здійснює) технічний нагляд, а також копію відповідного договору про здійснення авторського нагляду та журналу технічного нагляду по зазначеним об`єктам; додаткові угоди до укладених договорів між ТОВ «Грін Трейдинг» та комунальними закладами м. Києва на виконання робіт із капітального ремонту та будівництва по зазначеним об`єктам; відомості про працевлаштованих осіб по підприємству ТОВ «Грій Трейдинг» за формою 1-ДФ, за період 2024-2025; цивільно-правові договори, які укладалися ТОВ «Грій Трейдинг» із фізичними особами в період 2024-2025 на виконання робіт, надання послуг; декларації з податку на прибуток та податку на додану вартість подані підприємством ТОВ «Грін Трейдинг» в період 2024-2025; накази про призначення/звільнення керівника ТОВ «Грін Трейдинг», за період 2024-2025; накази про призначення/звільнення головного бухгалтера ТОВ «Грін Трейдинг» за період 2024-2025.

10.04.2025 року на адресу Деснянської окружної прокуратури м. Києва надійшов лист за вих.№6/910 від АО «ГАРАНТС», що здійснює надання правничої допомоги ТОВ «Грін Трейдинг», з інформацією про відсутність можливості надати запитуванні документи, у зв`язку із їх вилученням під час проведення обшуку 18.10.2024.

Окрім цього, адвокатське об`єднання «Гаранте» в своєму листі звертає увагу, що запитуванні документи не можуть бути наданні до Деснянської окружної прокуратури м. Києва, навіть на виконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів.

Так, 22.04.2025 на підставі Ухвали слідчого судді Деснянського районного суду м. Києва ОСОБА_7 за № 1-кс/754/1280/25 справа №754/2875/25 від 17.04.2025, слідчим СВ Деснянського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_8 , було проведено обшук за адресою: м. Київ, вул. Тампере, 13-Б, 4-поверх, за місцем розташування ТОВ «Грін Трейдинг», в ході проведення якого було виявлено та вилучено документи, зокрема не зазначені в ухвалі, а саме: Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 червень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 квітень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ акти КБ-3 2024 01.01-30.04; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ ГАРАНТЕ акти 2021-2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 січень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 лютий 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 травень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 березень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ СУБПІДРЯД 2022-2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ Акти КБ-3 2024 01.05-27.12; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 грудень 2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 серпень 2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ акти КБ-3 2024 27.12-31.12; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 грудень 2023; Папка зеленого кольору з підписом ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» Дог.Субпідряду 2024р. ТОВ «КРІОГЕН-МЕД-СЕРВІС»; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 631 листопад 2023; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 631 грудень 2024; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 361 КБ-3 2025; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 631 жовтень 2023; Папка червоного кольору з підписом УКРБУД-КОНТАКТ Січень 2025 Березень 2025 631; Папка рожевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 вересень 2023; Папка рожевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ Договора 2023; Папка рожевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ631 січень-березень 2023; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 серпень-вересень 2024; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 01.07-30.09 КБЗ 2023; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 жовтень 2023; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 липень 2024; Папка синього кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ СУБПІДРЯД АКТИ 2025; Папка синього кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ Договора Постач-ки 2024; Папка синього кольору з підписом СУБПІДРЯД 2023 ГРІН ТРЕЙДІНГ; Папка синього кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 квітень-травень 2023; Папка синього кольору з витягами, довідками, штатним розписом, наказом, договором оренди нежитлового приміщення № 09/03/81; Папка синього кольору ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» Дог.Підряду 2024р. ТОВ «ТАЛО»; Папка фіолетового кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 червень-липень 2023; Папка фіолетового кольору з підписом ФОП ОСОБА_9 . Особові справи; Папка фіолетового кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 листопад 2024; Папка фіолетового кольору з підписом СВОДНАЯ ДОХОДЬІ/РАСХОДЬІ ЗА 2024; Папка фіолетового кольору з підписом ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» Дог.Субрідряду 2024р. ТОВ «ЄМГруп»; Папка помаранчевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 01.01-30.06 КБЗ 2023; Папка жовтого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ березень-квітень 2025; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2024 з наліпкою «оплачено, не відправляємо бо не оплачено замовником», акт №2 форми КБ-2в, підсумкова відомість ресурсів по договору № 1904/51/23 від 19.04.2023; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2023, акт №1 за листопад 2023 форми КБ-2в, акт №1-1 вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт за листопад 2023, підсумкова відомість ресурсів по договору № 157 від 27.07.2023; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2023, акт №1.1 форми КБ-2в, підсумкова відомість ресурсів по договору № 19/09/2023 від 19.09.2023; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2025, акти № 12-31 форми кб-2в, підсумкові відомості ресурсів по договору № 1/8-2024 від 04.09.2024; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-010, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-013, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-014, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-01, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-02, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-03, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №08-01-01, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; дефектний акт; по договору №158 від 08 серпня 2024 року; підсумкова відомість ресурсів, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; папку «Для паперів» з вмістом реєстру виконавчої документації по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового будинку №5 м. Києва за адресою: 03037, Київ, пр-т. Валерія Лобановського , 2, адміністративна будівля», сертифікатів якості та гарантійного паспорту; папку «Для паперів» з вмістом копій договору №89 від 21 червня 2024 року з додатками до договору, додатковими угодами та копій договору № 197 від 23 жовтня 2023 року з додатками до договору та додатковими угодами; наказ №03-од від 21.06.2024 в трьох екземплярах; наказ №34-од від 22.11.2023 в трьох екземплярах; папка «Для паперів» з вмістом копій сертифікатів якості та позначками «Лобановського 2 адмін будівля копія»; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2023, акт №1 форми КБ-2в за травень 2023, підсумкова відомість ресурсів по договору №1303/168/23 від 31.03.2023; копія довідки про вартість виконаних будівельниз робіт та витрати за грудень 2023, акт №1 форми КБ-2в , підсумкова відомість ресурсів; акти на закриття прихованих робіт № № 1-97 у трьох екземплярах по об`єкту Капітальний ремонт нежитлового будинку Київського міського пологового будинку №5 м. Києва за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського 2, адміністративна будівля; акти на закриття прихованих робіт № № 7-12 по об`єкту Капітальний ремонт нежитлового будинку Київського міського пологового будинку №5 м. Києва за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського 2, адміністративна будівля; папка синього кольору з написом «ОВіК РД-5» із вмістом проектної документації «Капітальний ремонт приміщень хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства Київськийц міський пологовий будинок №5 коригування», завдань на поставку обладнання, виконавчої схеми влаштування цегляних перегородок, актів на закриття прихованих робіт б/н.; блокнот сірого кольору з чорновими записами; додаткову угоду № 8 до договору №73 від 24.05.2022; додаткову угоду № 9 до договору №83 від 31.05.2022; додаткову угоду № 6 до договору №154 від 17.10.2022; додаткову угоду № 5 до договору №145 від 30.09.2022; додаткову угоду № 2 до договору №2/6-2023 від 12.06.2023; документація виготовлена в програмному комплексі АВК -5 до «Капітальний ремонт приміщень виробничого цеху, фізіотерапевтичної реабілітації та їдальні Центру соціальної реабілітації осіб з інтелектуальними та психічними порушеннями м. Києва по вул. Миропільська 8, коригування»; додаткова угода №4 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 з додатками; договір підряду № 701Е з додатками; відтиск печатки «УКР ЛЕГО БУД» ідентифікаційний код 41188979; відтиск печатки «інженер-проектувальник ОСОБА_10 реєстраційний № 11205»; відтиск печатки «УКР ТЕТРІС БУД» ідентифікаційний код 41237528; відтиск печатки « ОСОБА_9 », реєстраційний номер 3080412293; папка «Для паперів» з написом «Лобановського Роддом №5» з чорновими записами; проект виконання робіт (влаштування конструкцій підземної і надземної частини будівлі) «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття початкової школи «Лісові дзвіночки» зі схемами; схеми «Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП «КМКЛ №7» Вул. Котельнікова 95»; схеми «Нежитлове приміщення Київського міського пологового будинку №5 по вул. Лобановського, 2»; копії актів з чорновими записами та рахунками на оплату до договору №158; чорнові записи, скріплені біндером з поміткою «Котельнікова 95»; папка «Для паперів» з приміткою «Казначейство»; Схеми «проспект Валерія Лобановського 2»; Акт виконаних робіт за період з 13.03.2025 по 26.03.2025 скріплений біндером; акт виконаних робіт за період з 13.02.2025 по 26.02.2025 скріплений біндером; Договір № б/н від 27.02.2024р. в двох екземплярах; Договір субрідряду №1706/95/24 від 17 червня 2024 року; Лист від Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Вих.16/01-в від 16 серпня 2024р.; Довідка КБ-3 до договору 168 від 15 серпня 2022р.; Акт КБ-2в до договору 168 від 15 серпня 2022р; Довідка КБ-3 до договору №2/6-2023 від 12 червня 2023р; Акт КБ-2в до договору №2/6-2023 від 12 червня 2023р; Підсумкова відомість ресурсів вересень 2023р.; Акт приймання-передачі №2 №2/6-2023 від 12 червня 2023р; Довідки № КБ-3 до договору № 19/09/2023 від 19 вересня 2023р.; Акти КБ-2в до договору № 19/09/2023 від 19 вересня 2023р; Підсумкові відомісті ресурсів по об`єкту за адресою вул. Залізнична 14; ДовідкиКБ-3 до договору № 1/8-2024 від 04 вересня 2024р; Акти КБ-2в до договору № 1/8-2024 від 04 вересня 2024р; Підсумкові відомості ресурсів по об`єкту за адресою Миропільска 8; Чорнові записи; Ухвала Печерського районного суду від 02 жовтня 2024 року; Протокол обшуку від 2024 року; Папка чорного кольору з наказами ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»; Договір №157 від 27 липня 2023 року з додатками; Папка синього кольору з підписом Акти приймання передачі 22/23; Додаткова угода №1 до договору № 10-Д від 18.05.2023р.; Наказ № 02/25-од від 03.03.2025; Додаткова угода №1 до договору № 2/6 від 12.06.2023; Протокол доручень № 1; Додаткова угода № 2 до договору № 193 від 16.10.2023р з додатками; Додаткова угода № 1 до договору № 157 від 27.07.2023р з додатками; Акт вартості Устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт до договору № 1/8-2024 від 04 вересня 2024 року; Папка для паперів з договором № 09/2 від 12 вересня 2024 року з додаткам; Додаткова угода № 5 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 року; Підсумкова відомість ресурсів по об`єкту за адресою: вул. Котельнікова 95; Договір № 95 від 13 червня 2024 року з додатками; Додаткова угода № 1 до договору № 19/09/2023 від 19.09.2023 року; Додаткова угода № 1 про зміну Договору підряду № 17 від 04 січня 2023 року; Додаткова угода №1 до договору № 95 від 13 червня 2024 року; Додаткова угода №2 до договору № 95 від 13 червня 2024 року; Папка червоного кольору з підписом Котельникова 95; Додаткова угода № 4 до договору №193 від 16.10.2023року; Додаткова угода № 7 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 року; Додаткова угода № 8 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 року; Додаткова угода № 4 до договору підряду № 145 від 30.08.2022 року; Додаткова угода № 8 до договору підряду № 83 від 31.05.2022 року; Додаткова угода № 5 до договору підряду № 154 від 17.10.2022 року; Додаткова угода № 7 до договору підряду № 73 від 24.5.2022 року; Додаткова угода № 4 до договору № 154 від 17 жовтня 2022 року; Додаткова угода № 3 до договору № 154 від 17 жовтня 2022 року; Додаткова угода № 7 до договору підряду № 83 від 31.05.2022 року; Додаткова угода № 6 до договору підряду № 83 від 31.05.2022 року; Додаткова угода № 6 до договору підряду № 168 від 15.08.2022 року.; Додаткова угода № 5 до договору підряду № 168 від 15.08.2022 року.; Договір № 185 від 26 вересня 2023 року з додатками; Договір № 197 від 23 жовтня 2023 року з додатками; Додаткова угода № 4 до договору підряду № 51 від 28.03.2023 року; Договір 19/09/2023 від 19 вересня 2023 року з додатками; Додаткова угода № б/н до договору 19/09/2023 від 19 вересня 2023 року; Лист Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 30.10.2024 №38-3203; Поштова наклада № 0405000154253; Опис цінного листа № 0405000154253; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 26.11.2024 № 26/11/01; Лист Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 22.11.2024 №38-3457; Лист Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 19.12.2024 № 38-3745; Копія листа Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2025 № 38-1064; Копія листа Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 14.04.2025 № 38-1088; Копія листа Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 17.04.2025 № 38-1435; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 27.03.2025 № 27/03/25/2; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 19.03.2025 № 19/03/02; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 19.03.2025 № 19/03/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 14.03.2025 № 14/03/03; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 07.03.2025 № 07/03/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 04.03.2025 № 04/03/01; Календарний графік виконання робіт по об`єкту Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття початкової школи «Лісові дзвіночки» за адресою: вул. Космонавта Поповича (Волкова), 22-А у Деснянському районі міста Києва; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 03.03.2025 № 03/03/03; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 13.02.2025 № 13/01/1; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 10.02.2025 № 10/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 30.01.2025 № 30/01/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 20.01.2025 № 20/01/01; Поштова накладна № 0405000211729; Фіскальний чек№ 0405000211729; Опис цінного листа № 0405000211729; Договір підряду № 158 від 08.08.2024 із додатками; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-07; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-09; Пакет нової пошти з Медичними картами огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я; флеш-накопичувач wibrand 4 GB з інформацією.

Постановою слідчого від 22.04.2025 вказані речі та документи, що було вилучено під час проведення обшуку було визнано речовим доказом в кримінальному провадженні.

Прокурор при розгляді клопотання просив його задовольнити з підстав, зазначених у клопотанні.

Представника власника майна - адвокат ОСОБА_4 підтримав клопотання частково, просив не задовільнити клопотання в частині арешту папок, вилучених під час обшуку. Також просив винести окрему ухвалу щодо незаконного проведення обшуків товариств «Грін Консалт» та «Кона-Трейдінг», під час судового розгляду документів на представлення інтересів зазначених юридичних осіб суду не надав.

Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Статтею 2 КПК України передбачено, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до положень ст. 131 КПК України, захід забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження. Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.

Згідно ч. 7 ст. 237 КПК України, вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучено законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення, або його спеціальну конфіскацію в порядку, встановленому законом (ч. 1 ст. 167 КПК України).

Тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони: підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди (ч. 2 ст. 167 КПК України).

Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна (п. 1 ч. 1 ст. 170 КПК України).

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження (п. 2 ч. 1 ст. 170 КПК України).

Арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди (ч. 2 ст. 170 КПК України).

У випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 цього Кодексу (п. 1 ч. 3 ст. 170 КПК України).

Арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, віртуальні активи, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна (п.1 ч. 10 ст. 170 КПК України).

З метою збереження речових доказів, уникнення переховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження вказаних предметів іншим способом, прийняття законних процесуальних рішень, встановлення всіх об`єктивних обставин у кримінальному провадженні, дослідження вилученого майна та проведення необхідних експертиз, притягнення винних осіб до відповідальності, необхідним заходом забезпечення кримінального провадження є накладення арешту на майно.

В судовому засіданні не було встановлено порушення прокурором вимог ст.ст. 168, 171 КПК України.

Вилучені документи та предмети під час обшуку, відповідають критеріям, вказаним у ст. 98 КПК України, оскільки можуть містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

На цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власника майна, як арешт майна з метою збереження речових доказів, що забезпечить дієвість розслідування у кримінальному провадженні.

Незастосування в даному випадку заходу забезпечення кримінального провадження може призвести до знищення доказів у провадженні та унеможливить виконання завдань кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 98, 131, 170, 173, 309, 376 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання - задовольнити.

Накласти арешт у кримінальному провадженні № 12024100030000800 від 03.04.2024 із забороною відчуження, розпорядження та користування на речі та документи, вилучені 22.04.2025 під час проведення обшуку у приміщеннях ТОВ «Грін Трейдинг» за адресою м. Київ, вул. Тампере, 13-Б, 4 поверх, а саме: Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 червень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 квітень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ акти КБ-3 2024 01.01-30.04; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ ГАРАНТЕ акти 2021-2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 січень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 лютий 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 травень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 березень 2024; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ СУБПІДРЯД 2022-2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ Акти КБ-3 2024 01.05-27.12; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 грудень 2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 серпень 2023; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ акти КБ-3 2024 27.12-31.12; Папка зеленого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 грудень 2023; Папка зеленого кольору з підписом ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» Дог.Субпідряду 2024р. ТОВ «КРІОГЕН-МЕД-СЕРВІС»; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 631 листопад 2023; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 631 грудень 2024; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 361 КБ-3 2025; Папка червоного кольору з підписом ГРІН ТЕРЙДІНГ 631 жовтень 2023; Папка червоного кольору з підписом УКРБУД-КОНТАКТ Січень 2025 Березень 2025 631; Папка рожевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 вересень 2023; Папка рожевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ Договора 2023; Папка рожевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ631 січень-березень 2023; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 серпень-вересень 2024; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 01.07-30.09 КБЗ 2023; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 жовтень 2023; Папка сірого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 липень 2024; Папка синього кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ СУБПІДРЯД АКТИ 2025; Папка синього кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ Договора Постач-ки 2024; Папка синього кольору з підписом СУБПІДРЯД 2023 ГРІН ТРЕЙДІНГ; Папка синього кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 квітень-травень 2023; Папка синього кольору з витягами, довідками, штатним розписом, наказом, договором оренди нежитлового приміщення № 09/03/81; Папка синього кольору ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» Дог.Підряду 2024р. ТОВ «ТАЛО»; Папка фіолетового кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 червень-липень 2023; Папка фіолетового кольору з підписом ФОП ОСОБА_9 . Особові справи; Папка фіолетового кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 631 листопад 2024; Папка фіолетового кольору з підписом СВОДНАЯ ДОХОДЬІ/РАСХОДЬІ ЗА 2024; Папка фіолетового кольору з підписом ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» Дог.Субрідряду 2024р. ТОВ «ЄМГруп»; Папка помаранчевого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ 01.01-30.06 КБЗ 2023; Папка жовтого кольору з підписом ГРІН ТРЕЙДІНГ березень-квітень 2025; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2024 з наліпкою «оплачено, не відправляємо бо не оплачено замовником», акт №2 форми КБ-2в, підсумкова відомість ресурсів по договору № 1904/51/23 від 19.04.2023; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2023, акт №1 за листопад 2023 форми КБ-2в, акт №1-1 вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт за листопад 2023, підсумкова відомість ресурсів по договору № 157 від 27.07.2023; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2023, акт №1.1 форми КБ-2в, підсумкова відомість ресурсів по договору № 19/09/2023 від 19.09.2023; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за березень 2025, акти № 12-31 форми кб-2в, підсумкові відомості ресурсів по договору № 1/8-2024 від 04.09.2024; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-010, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-012, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-013, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-014, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-01, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-02, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-03, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; локальний кошторис на будівельні роботи №08-01-01, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; дефектний акт; по договору №158 від 08 серпня 2024 року; підсумкова відомість ресурсів, по договору №158 від 08 серпня 2024 року; папку «Для паперів» з вмістом реєстру виконавчої документації по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового будинку №5 м. Києва за адресою: 03037, Київ, пр-т. Валерія Лобановського , 2, адміністративна будівля», сертифікатів якості та гарантійного паспорту; папку «Для паперів» з вмістом копій договору №89 від 21 червня 2024 року з додатками до договору, додатковими угодами та копій договору № 197 від 23 жовтня 2023 року з додатками до договору та додатковими угодами; наказ №03-од від 21.06.2024 в трьох екземплярах; наказ №34-од від 22.11.2023 в трьох екземплярах; папка «Для паперів» з вмістом копій сертифікатів якості та позначками «Лобановського 2 адмін будівля копія»; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2023, акт №1 форми КБ-2в за травень 2023, підсумкова відомість ресурсів по договору №1303/168/23 від 31.03.2023; копія довідки про вартість виконаних будівельниз робіт та витрати за грудень 2023, акт №1 форми КБ-2в , підсумкова відомість ресурсів; акти на закриття прихованих робіт № № 1-97 у трьох екземплярах по об`єкту Капітальний ремонт нежитлового будинку Київського міського пологового будинку №5 м. Києва за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського 2, адміністративна будівля; акти на закриття прихованих робіт № № 7-12 по об`єкту Капітальний ремонт нежитлового будинку Київського міського пологового будинку №5 м. Києва за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського 2, адміністративна будівля; папка синього кольору з написом «ОВіК РД-5» із вмістом проектної документації «Капітальний ремонт приміщень хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства Київськийц міський пологовий будинок №5 коригування», завдань на поставку обладнання, виконавчої схеми влаштування цегляних перегородок, актів на закриття прихованих робіт б/н.; блокнот сірого кольору з чорновими записами; додаткову угоду № 8 до договору №73 від 24.05.2022; додаткову угоду № 9 до договору №83 від 31.05.2022; додаткову угоду № 6 до договору №154 від 17.10.2022; додаткову угоду № 5 до договору №145 від 30.09.2022; додаткову угоду № 2 до договору №2/6-2023 від 12.06.2023; документація виготовлена в програмному комплексі АВК -5 до «Капітальний ремонт приміщень виробничого цеху, фізіотерапевтичної реабілітації та їдальні Центру соціальної реабілітації осіб з інтелектуальними та психічними порушеннями м. Києва по вул. Миропільська 8, коригування»; додаткова угода №4 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 з додатками; договір підряду № 701Е з додатками; відтиск печатки «УКР ЛЕГО БУД» ідентифікаційний код 41188979; відтиск печатки «інженер-проектувальник ОСОБА_10 реєстраційний № 11205»; відтиск печатки «УКР ТЕТРІС БУД» ідентифікаційний код 41237528; відтиск печатки « ОСОБА_9 », реєстраційний номер 3080412293; папка «Для паперів» з написом «Лобановського Роддом №5» з чорновими записами; проект виконання робіт (влаштування конструкцій підземної і надземної частини будівлі) «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття початкової школи «Лісові дзвіночки» зі схемами; схеми «Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП «КМКЛ №7» Вул. Котельнікова 95»; схеми «Нежитлове приміщення Київського міського пологового будинку №5 по вул. Лобановського, 2»; копії актів з чорновими записами та рахунками на оплату до договору №158; чорнові записи, скріплені біндером з поміткою «Котельнікова 95»; папка «Для паперів» з приміткою «Казначейство»; Схеми «проспект Валерія Лобановського 2»; Акт виконаних робіт за період з 13.03.2025 по 26.03.2025 скріплений біндером; акт виконаних робіт за період з 13.02.2025 по 26.02.2025 скріплений біндером; Договір № б/н від 27.02.2024р. в двох екземплярах; Договір субрідряду №1706/95/24 від 17 червня 2024 року; Лист від Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Вих.16/01-в від 16 серпня 2024р.; Довідка КБ-3 до договору 168 від 15 серпня 2022р.; Акт КБ-2в до договору 168 від 15 серпня 2022р; Довідка КБ-3 до договору №2/6-2023 від 12 червня 2023р; Акт КБ-2в до договору №2/6-2023 від 12 червня 2023р; Підсумкова відомість ресурсів вересень 2023р.; Акт приймання-передачі №2 №2/6-2023 від 12 червня 2023р; Довідки № КБ-3 до договору № 19/09/2023 від 19 вересня 2023р.; Акти КБ-2в до договору № 19/09/2023 від 19 вересня 2023р; Підсумкові відомісті ресурсів по об`єкту за адресою вул. Залізнична 14; ДовідкиКБ-3 до договору № 1/8-2024 від 04 вересня 2024р; Акти КБ-2в до договору № 1/8-2024 від 04 вересня 2024р; Підсумкові відомості ресурсів по об`єкту за адресою Миропільска 8; Чорнові записи; Ухвала Печерського районного суду від 02 жовтня 2024 року; Протокол обшуку від 2024 року; Папка чорного кольору з наказами ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»; Договір №157 від 27 липня 2023 року з додатками; Папка синього кольору з підписом Акти приймання передачі 22/23; Додаткова угода №1 до договору № 10-Д від 18.05.2023р.; Наказ № 02/25-од від 03.03.2025; Додаткова угода №1 до договору № 2/6 від 12.06.2023; Протокол доручень № 1; Додаткова угода № 2 до договору № 193 від 16.10.2023р з додатками; Додаткова угода № 1 до договору № 157 від 27.07.2023р з додатками; Акт вартості Устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт до договору № 1/8-2024 від 04 вересня 2024 року; Папка для паперів з договором № 09/2 від 12 вересня 2024 року з додаткам; Додаткова угода № 5 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 року; Підсумкова відомість ресурсів по об`єкту за адресою: вул. Котельнікова 95; Договір № 95 від 13 червня 2024 року з додатками; Додаткова угода № 1 до договору № 19/09/2023 від 19.09.2023 року; Додаткова угода № 1 про зміну Договору підряду № 17 від 04 січня 2023 року; Додаткова угода №1 до договору № 95 від 13 червня 2024 року; Додаткова угода №2 до договору № 95 від 13 червня 2024 року; Папка червоного кольору з підписом Котельникова 95; Додаткова угода № 4 до договору №193 від 16.10.2023року; Додаткова угода № 7 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 року; Додаткова угода № 8 до договору №1/8-2024 від 04.09.2024 року; Додаткова угода № 4 до договору підряду № 145 від 30.08.2022 року; Додаткова угода № 8 до договору підряду № 83 від 31.05.2022 року; Додаткова угода № 5 до договору підряду № 154 від 17.10.2022 року; Додаткова угода № 7 до договору підряду № 73 від 24.5.2022 року; Додаткова угода № 4 до договору № 154 від 17 жовтня 2022 року; Додаткова угода № 3 до договору № 154 від 17 жовтня 2022 року; Додаткова угода № 7 до договору підряду № 83 від 31.05.2022 року; Додаткова угода № 6 до договору підряду № 83 від 31.05.2022 року; Додаткова угода № 6 до договору підряду № 168 від 15.08.2022 року.; Додаткова угода № 5 до договору підряду № 168 від 15.08.2022 року.; Договір № 185 від 26 вересня 2023 року з додатками; Договір № 197 від 23 жовтня 2023 року з додатками; Додаткова угода № 4 до договору підряду № 51 від 28.03.2023 року; Договір 19/09/2023 від 19 вересня 2023 року з додатками; Додаткова угода № б/н до договору 19/09/2023 від 19 вересня 2023 року; Лист Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 30.10.2024 №38-3203; Поштова наклада № 0405000154253; Опис цінного листа № 0405000154253; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 26.11.2024 № 26/11/01; Лист Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 22.11.2024 №38-3457; Лист Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 19.12.2024 № 38-3745; Копія листа Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2025 № 38-1064; Копія листа Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 14.04.2025 № 38-1088; Копія листа Управління освіти Деснянської в місті Києві державної адміністрації від 17.04.2025 № 38-1435; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 27.03.2025 № 27/03/25/2; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 19.03.2025 № 19/03/02; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 19.03.2025 № 19/03/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 14.03.2025 № 14/03/03; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 07.03.2025 № 07/03/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 04.03.2025 № 04/03/01; Календарний графік виконання робіт по об`єкту Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття початкової школи «Лісові дзвіночки» за адресою: вул. Космонавта Поповича (Волкова), 22-А у Деснянському районі міста Києва; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 03.03.2025 № 03/03/03; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 13.02.2025 № 13/01/1; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 10.02.2025 № 10/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 30.01.2025 № 30/01/01; Лист ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» від 20.01.2025 № 20/01/01; Поштова накладна № 0405000211729; Фіскальний чек№ 0405000211729; Опис цінного листа № 0405000211729; Договір підряду № 158 від 08.08.2024 із додатками; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-07; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08; Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-09; Пакет нової пошти з Медичними картами огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров`я; флеш-накопичувач wibrand 4 GB з інформацією - з метою збереження речових доказів у кримінальному провадженні № 12024100030000800 від 03.04.2024 року.

Клопотання адвоката ОСОБА_4 в інтересах товариств «Грін Консалт» та «Кона-Трейдінг» - залишити без розгляду.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Повний текст ухвали проголошено 30.04.2025 о 09:20 год.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудДеснянський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.04.2025
Оприлюднено01.05.2025
Номер документу126969243
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —754/6160/25

Ухвала від 25.04.2025

Кримінальне

Деснянський районний суд міста Києва

Салайчук Т. І.

Ухвала від 25.04.2025

Кримінальне

Деснянський районний суд міста Києва

Салайчук Т. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні