РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 квітня 2025 року справа № 580/2213/25 м. Черкаси Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Каліновської А.В., розглянувши правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні в залі суду у змішаній (паперовій та електронній) формі адміністративну справу за позовом заступника керівника Смілянської окружної прокуратури в інтересах держави до Ротмістрівської сільської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду надійшов позов Ротмістрівської сільської ради (далі - позивач) до Ротмістрівської сільської ради (далі відповідач), в якому позивач просить:
- визнати протиправною бездіяльність Ротмістрівської сільської ради в частині вжиття заходів щодо набуття права власності на безхазяйне майно, а саме на гідротехнічні споруди: греблю ґрунтову, насипну, гравітаційну, водозливну, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м, (ставок площею 18,8273 га), а також греблю ґрунтову, насипну, однорідну, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га), які розташовані на земельній ділянці водного фонду з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради Черкаської області;
- зобов`язати Ротмістрівську сільську раду вжити заходів щодо набуття права власності на безхазяйне майно, а саме на гідротехнічні споруди: греблю ґрунтову, насипну, гравітаційну, водозливну, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м (ставок площею 18,8273 га), а також греблю ґрунтову, насипну, однорідну, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га), які розташовані на земельній ділянці водного фонду з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради Черкаської області.
В обґрунтування позову зазначено, що відповідач не вживає заходи щодо набуття права власності на безхазяйне майно, а саме на гідротехнічні споруди: греблю ґрунтову, насипну, гравітаційну, водозливну, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м, (ставок площею 18,8273 га), а також греблю ґрунтову, насипну, однорідну, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га), які розташовані на земельній ділянці водного фонду з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради Черкаської області. Вказане свідчить про триваючу бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді.
Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому проваджені).
Відповідач у визначений судом строк відзив на позов не подав, тому суд на підставі ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України дійшов висновку вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Розглянувши подані документи і матеріали, суд зазначає, що відповідно до пункту 122 розділу VI «Перехідні положення» Положення №1845/0/15-21 до початку функціонування всіх підсистем (модулів) ЄСІТС справи можуть розглядатися (формуватися та зберігатися) в паперовій, електронній чи змішаній формі залежно від наявних у суді можливостей. Електронні документи та електронні копії паперових документів вносяться до АСДС та зберігаються в централізованому файловому сховищі. Документи, що надійшли до суду в електронній формі, за потреби можуть роздруковуватися та приєднуватися до матеріалів справи у паперовій формі.
Згідно з абзацом 21 пункту 1 розділу VII Формування і оформлення судових справ Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814 (у редакції наказу Державної судової адміністрації України від 17 жовтня 2023 року № 485) у випадку прийняття суддею (суддею-доповідачем), у провадженні якого перебуває судова справа, рішення щодо розгляду (формування та зберігання) судової справи (матеріалів кримінального провадження) в електронній чи змішаній (паперовій та електронній) формі, формування матеріалів судової справи здійснюється у відповідній(их) формі(ах) (паперовій та/або електронній).
Отже, процесуальне законодавство передбачає можливість розгляду справи у змішаній формі (паперовій та електронній) та прийняття рішення про такий розгляд суддею, у провадженні якого перебуває судова справа.
Враховуючи вищевикладені обставини, суд вважає за доцільне здійснити розгляд справи у змішаній (паперовій та електронній) формі.
Дослідивши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Із наявних у матеріалах справи доказів, судом встановлено, що Смілянською окружною прокуратурою встановлено, що на території Ротмістрівської сільської ради (за межами с. Санжариха) розташована земельна ділянка під двома водними об`єктами - ставком площею 18,8273 га та ставком площею 5,1391 га, з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, яка передана в оренду фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 , на підставі договору оренди водного об`єкту від 14.02.2019.
У межах вказаних водних об`єктів розміщені гідротехнічні споруди: гребля ґрунтова, насипна, гравітаційна, водозливна, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м (ставок площею 18,8273 га), а також гребля ґрунтова, насипна, однорідна, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га).
Відповідно до п. 4 договору оренди об`єкт оренди не передається разом з гідротехнічною спорудою. Крім цього, п. 17 договору передбачені зобов`язання щодо належного оформлення права користування гідротехнічною спорудою.
Рішенням Ротмістрівської сільської ради від 10.02.2023 № 25-12/VIII «Про взяття на облік безхазяйних гідротехнічних споруд водних об`єктів, розташованих на території Ротмістрівської сільської ради» зазначені гідротехнічні споруди взяті на облік як безхазяйне майно.
Згідно з інформацією Ротмістрівської сільської ради від 28.01.2025 № 02-38/185, наразі гідротехнічні споруди в комунальній власності не перебувають, правоустановлюючі документи на них не виготовлені, складено акт інвентаризації гідротехнічних споруд на ставку «Центральний», де їх стан визначений задовільний, в подальшому обстеження не проводилося.
Також згідно з інформацією Ротмістрівської сільської ради від 25.02.2025 № 02-38/326, ФОП ОСОБА_1 не зверталась до сільської ради з пропозицією щодо укладення договору оренди вказаних гідротехнічних споруд.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в реєстрі відсутні відомості щодо права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження на гідротехнічні споруди, однак, на земельну ділянку, на якій розташовані вказані гідротехнічні споруди наявний кадастровий номер, що свідчить про виготовлення технічної документації на земельну ділянку та в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано право комунальної власності Ротмістрівської сільської ради та право оренди за ФОП ОСОБА_1 .
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст. 172 (далі - ЦК України) територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов`язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
Згідно з ч. 5 ст. 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.
Статтею 10 вказаного Закону визначено статус сільських та селищних рад як органів місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами та доповненнями) визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме та нерухоме майно. Від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності органи місцевого самоврядування.
Підставою набуття права комунальної власності є передача майна комунальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування, та розпорядження об`єктами права комунальної власності.
Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об`єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад, передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
Згідно зі ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищні ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
У свою чергу, ст. 26 цього Закону встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, до яких віднесено розпорядження комунальним майном територіальних громад та інше.
Згідно з ч. 1 ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом.
Юридична особа публічного права набуває право власності на майно, передане їй у власність та на майно, набуте нею у власність на підставах, не заборонених законом (ст. 329 ЦК України).
Відповідно до ст. 335 ЦК України безхазяйною є річ, яка не має власника або власник якої невідомий. езхазяйні нерухомі речі беруться на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, за заявою органу місцевого самоврядування, на території якого вони розміщені. Про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік робиться оголошення у друкованих засобах масової інформації. ісля спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.
Згідно ст. 327 ЦК України у комунальній власності є майно, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», який спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.
За визначенням ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Реєстраційна дія - державна реєстрація прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, а також інші дії, що здійснюються державним реєстратором у Державному реєстрі прав, крім надання інформації з цього реєстру.
Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації (ч. 2 ст. 3 Закону).
Частиною чотирнадцятою статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що взяття на облік безхазяйного нерухомого майна проводиться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Згідно з пунктами 82, 84, 85 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна здійснюється за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса в установленому для державної реєстрації прав порядку з урахуванням особливостей, визначених пунктами 83-88 цього Порядку. За результатом розгляду заяви державний реєстратор приймає рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або рішення щодо відмови у взятті на такий облік. Державний реєстратор за результатом прийнятого рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вносить до спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості.
З аналізу зазначених норм чинного законодавства слідує, що до відання сільських, селищних, міських рад віднесено у тому числі, реєстрація та взяття на облік безхазяйного майна, розташованого на території відповідної громади.
Тобто законодавством визначена поетапна процедура передання у комунальну власність безхазяйного нерухомого майна, яка включає звернення до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, з заявою про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі, а після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі, звернення органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, до суду за переданням нерухомого майна за рішенням суду у комунальну власність.
Отже, саме Ротмістрівська сільська рада є уповноваженим органом для вжиття заходів щодо набуття права власності на безхазяйне майно - гідротехнічні споруди: греблю ґрунтову, насипну, гравітаційну, водозливну, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м, (ставок площею 18,8273 га), а також греблю ґрунтову, насипну, однорідну, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га), які розташовані на земельній ділянці водного фонду з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради Черкаської області.
Рішенням Ротмістрівської сільської ради від 10.02.2023 № 25-12/VIII «Про взяття на облік безхазяйних гідротехнічних споруд водних об`єктів, розташованих на території Ротмістрівської сільської ради» зазначені гідротехнічні споруди взяті на облік як безхазяйне майно.
Згідно з інформацією Ротмістрівської сільської ради від 28.01.2025 № 02-38/185, наразі гідротехнічні споруди в комунальній власності не перебувають, правоустановлюючі документи на них не виготовлені, складено акт інвентаризації гідротехнічних споруд на ставку «Центральний», де їх стан визначений задовільний, в подальшому обстеження не проводилося.
Також згідно з інформацією Ротмістрівської сільської ради від 25.02.2025 № 02-38/326, ФОП ОСОБА_1 не зверталась до сільської ради з пропозицією щодо укладення договору оренди вказаних гідротехнічних споруд.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в реєстрі відсутні відомості щодо права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження на гідротехнічні споруди, однак, на земельну ділянку, на якій розташовані вказані гідротехнічні споруди наявний кадастровий номер, що свідчить про виготовлення технічної документації на земельну ділянку та в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано право комунальної власності Ротмістрівської сільської ради та право оренди за ФОП ОСОБА_1 .
Отже, вищезазначене свідчить про триваючу бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді. Відсутність правовстановлюючих документів на нерухоме майно створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеним нерухомим майном, ризики безпідставного вибуття останнього з власності територіальної громади, інтереси якої селищна рада представляє, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав громади, тим самим порушує законодавчо встановлений порядок набуття й подальшої реалізації права власності та, відповідно, інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною майна територіальної громади, що є підставою для захисту інтересів держави органами прокуратури шляхом звернення до суду з позовною заявою.
Наказом Міністерства аграрної політики України та Фонду державного майна України від 06.05.2003 № 126/752 «Про передачу гідротехнічних споруд» передбачено, що гідротехнічні споруди, включаючи ставкові рибоводні споруди та пов`язані з ними робочі машини і обладнання, інше майно, яке на момент приватизації не увійшло до статутних фондів господарських товариств, створених в процесі приватизації на базі підприємств рибного господарства, зазначених у додатку, передані до сфери управління Міністерства аграрної політики України. У додатку до вказаного наказу визначено Перелік господарських товариств, створених у процесі приватизації на базі підприємств рибного господарства, майно (гідротехнічні споруди, включаючи ставкові рибоводні споруди, та пов`язані з ними робочі машини і обладнання, інше майно, яке на момент приватизації не увійшло до статутних фондів цих товариств та не підлягає приватизації) яких передається на баланс Державного підприємства «Укрриба».
При цьому, вищевказаний Перелік не містить господарських товариств створених у процесі приватизації на базі підприємств рибного господарства, що здійснювали свою діяльність на території міської територіальної громади, а тому гідротехнічна споруда, до державної власності не передана, являється безхазяйною та зважаючи на приписи ст. 14-1 Закону України «Про аквакультуру» підлягає передачі у комунальну власність. У разі якщо орган, визначений частиною третьою цієї статті, надав відповідь, що гідротехнічна споруда для цілей аквакультури не перебуває у його управлінні, така гідротехнічна споруда для цілей аквакультури визнається безхазяйним майном. Протягом 10 робочих днів орган, визначений частиною третьою цієї статті, зобов`язаний провести інвентаризацію такого майна із складанням акта опису, оцінки та передачі майна. Під час проведення інвентаризації, але не пізніше п`яти робочих днів до складення акта опису, оцінки та передачі майна, відповідний орган публікує у друкованих засобах масової інформації оголошення про взяття на облік безхазяйної гідротехнічної споруди для цілей аквакультури. Оцінка майна проводиться комісією, яка утворюється органом, що проводить інвентаризацію такого майна, за справедливою вартістю, виходячи з ринкових цін. Акт опису, оцінки та передачі майна є підставою для прийняття виявлених гідротехнічних споруд для цілей аквакультури на баланс органу управління та надання його у користування.
У порушення, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Ротмістрівською сільською радою не вжито заходів спрямованих на проведення інвентаризації гідротехнічних споруд із складанням акта опису, оцінки, не розміщено оголошення в друковані засоби масової інформації тощо.
Вищезазначена бездіяльність Ротмістрівської сільської ради призводить до того, що відповідні гідротехнічні споруди не передаються в оренду за плату, а використовуються орендарем водного об`єкту безоплатно та сільська рада не отримує надходжень до місцевого бюджету від оренди відповідного майна. Разом із тим, оформлення права комунальної власності сільської територіальної громади на безгосподарські гідротехнічні споруди дасть можливість вирішувати питання збереження водних об`єктів для загального та спеціального водокористування, надавати в оренду шляхом укладення договорів оренди нерухомого майна, забезпечивши збереження та належну експлуатацію гідротехнічних споруд, запобігти виникненню надзвичайним ситуаціям пов`язаних з водним фактором, забезпечити безаварійний пропуск льодоходу, повені та паводків на водних об`єктах, забезпечить надходження до бюджету додаткових коштів.
Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 1ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
За наведених обставин суд дійшов висновку, що відповідач діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, визначені чинним законодавством, чим допустив протиправну бездіяльність.
Судові витрати суб`єкту владних повноважень не відшкодовуються.
За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.
Керуючись ст.ст.2-14, 138-139, 242-245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною бездіяльність Ротмістрівської сільської ради в частині вжиття заходів щодо набуття права власності на безхазяйне майно, а саме на гідротехнічні споруди: греблю ґрунтову, насипну, гравітаційну, водозливну, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м, (ставок площею 18,8273 га), а також греблю ґрунтову, насипну, однорідну, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га), які розташовані на земельній ділянці водного фонду з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради Черкаської області.
Зобов`язати Ротмістрівську сільську раду (20726, Черкаський р-н, с. Ротмистрівка, вул.Михайлівська, 18; код ЄДРПОУ 26359075) вжити заходів щодо набуття права власності на безхазяйне майно, а саме на гідротехнічні споруди: греблю ґрунтову, насипну, гравітаційну, водозливну, матеріал - суглинки, глина, супісок, ширина по гребеню 9,1 - 9,9 м, довжина дамби 111,3 м, максимальна висота 4 м, гребля проїжджа, на гребні греблі розташована грунтово-щебенева дорога місцевого значення шириною 9 м (ставок площею 18,8273 га), а також греблю ґрунтову, насипну, однорідну, матеріал - суглинок, ширина по гребеню 3,31 - 5,34 м, довжина дамби 102,41 м, максимальна висота 2,97 м, гребля проїжджа місцевого значення (ставок площею 5,1391 га), які розташовані на земельній ділянці водного фонду з кадастровим номером: 7123787700:02:000:0410, загальною площею 23,9664 га, в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради Черкаської області.
Копію рішення направити учасникам справи.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.
Суддя Альона КАЛІНОВСЬКА
Суд | Черкаський районний суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 30.04.2025 |
Оприлюднено | 02.05.2025 |
Номер документу | 126994990 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо особливої охорони природних територій та об’єктів, визначених законом |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Альона КАЛІНОВСЬКА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні