Для доступу до отримання резюме судової справи необхідно зареєструватися або увійти в систему.
Реєстрація"30" квітня 2025 р. Справа № 363/2017/25
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30квітня 2025року м. Вишгород
Суддя Вишгородськогорайонного судуКиївської області ШубочкінаТ.В.,розглянувши матеріали,що надійшлиз ГоловногоУправління ДПСу Київськійобласті пропритягнення доадміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який працює директором ТОВ "ПУЩА-ЛІСНА" (ЄДРПОУ 33789895) місцезнаходження: Київська область, Вишгородський р-н, Новопетрівська с/р, "Лісове", Товариство власників будиночків для відпочинку, вул. Пуща-Лісна, буд. 1, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 142/10-36-24-06/33789895 від 01.04.2025 року, складеного головним державним інспектором ГУ ДПС у Київській області - Соколовою С.Ю., при проведенні планової документальної перевірки ТОВ "ПУЩА-ЛІСНА" (ЄДРПОУ 33789895), місцезнаходження: Київська область, Вишгородський р-н, Новопетрівська с/р, "Лісове", Товариство власників будиночків для відпочинку, вул. Пуща-Лісна, буд. 1, встановлено, що директор ТОВ "ПУЩА-ЛІСНА" ОСОБА_1 вчинив правопорушення ч.1 ст. 163 КУпАП, вимог 1 вимог п.п. 163.1.1 п.163.1 ст. 163, п.п. 164 1.1. п.п. 164. 1.2 п.164.1 ст. 164, п.167.1 ст. 167, п.п. 168.1.1. п.п. 168.1.2 п.168.1 ст. 168, п.171.1, п.171.2 «а» ст. 171, п. 176.1, п.176.2 ст.176 ПКУ у частині не нарахування та не перерахування податку на доходи фізичних осіб з отриманого доходу:
- працівникам на загальну суму 6174,56 грн, у т.ч. у 2018 році на суму 179,28 грн., у 2019 році на суму 804,16 грн., у 2020 році на суму 4324,48 грн., та у 2021 році на суму 866,64 грн., що призвело до не нарахування та не перерахування податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 1111,50 грн., у т.ч за грудень 2018 року на суму 32.27 грн., за травень 2019 року на суму 36,19 грн., за жовтень 2019 року на суму 36,19 грн., за листопад 2019 року на суму 36,19 грн за грудень 2019 року на суму 36,19 грн., за лютий 2020 року на суму 81,54 грн., за березень 2020 року, за березень 2020 року на суму 203,85 грн., за квітень 2020 року на суму 40.77 грн., за травень 2020 року на суму 40,77 грн за червень 2020 року на суму 203,85 грн. за липень 2020 року на суму 40,77 грн. за серпень 2020 року на суму 40,77 грн. за жовтень 2020 року на суму 42,05 грн., за листопад 2020 року на суму 42,05 грн., за грудень 2020 року на суму 42.05 грн., за лютий 2021 року на суму 104,00 грн., за квітень 2021 року на суму 52,00 грн.;
- у вигляді заробітної плати особам без належного оформлення трудових відносин на загальну суму 132384,60 грн., що призвело до занижения податку на доходу фізичних осіб на загальну суму 23667,23 грн., а саме червень 2022 року на суму 282,65 грн., липень 2022 року на суму 1170,00 грн. серпень 2022 року на суму 1170.00 грн. вересень 2022 року на суму 1226,53 грн. жовтень 2022 року на суму 1170,00 грн., квітень 2023 року на суму 1206,00 грн., травень 2023 року на суму 1497,30 грн., червень 2023 року на суму 1206,00 грн., липень 2023 року на суму 1206,00 грн., серпень 2023 року на суму 2412,00 грн. вересень 2023 року на суму 2586,78 грн., жовтень 2023 року на суму 3676,26 грн., листопад 2023 року на суму 3618,00 грн., грудень 2023 року на суму 1206,00 грн.
Також порушив вимоги п.п. 14.1.180 ст. 14, п.51.1 ст.51, п. 176.2 «б» ст. 176 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями), п.3.2. п.3.3. п.3.4, п.3.5 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015р. №4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» (у редакци наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773).
Крім того порушив вимоги п. 16 підрозділу 10 розділу ХХ, п.п. 163.1.1 п.163.1 ст. 163, п.п. 164.1.1., п.п. 164.1.2 п.164.1 ст. 164, п. 167. 1 ст. 167, п.п.168.1.1, п.п. 168.1.2 п.168.1 171. 1, п. 171.2 «а» ст. 171, п. 176.1, п.176.2 ст. 176 ПКУ у частині не нарахування та не перерахування військового збору з отриманого доходу:
- у вигляді заробітної плати працівникам ОСОБА_2 (рнокии НОМЕР_1 ), ОСОБА_3 (рнокип НОМЕР_2 ). ОСОБА_4 (рнокпп НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (рнокпп НОМЕР_4 ). ОСОБА_6 (рнокпп НОМЕР_5 ). ОСОБА_7 (рнокпп НОМЕР_6 ), ОСОБА_8 (рнокпп НОМЕР_7 ), ОСОБА_9 (рнокпп НОМЕР_8 ), ОСОБА_10 (рнокпп НОМЕР_9 ), ОСОБА_11 (рнокпп НОМЕР_10 ), ОСОБА_12 (рнокпп НОМЕР_11 ) на загальну суму 92,62 грн., у т.ч. за грудень 2018 року на суму 2,69 грн., за травень 2019 року на суму 3,06 грн. за жовтень 2019 р. на суму 3,06 грн., за листопад 2019 року на суму 3,06 грн., за грудень 2019 року на суму 3,06 грн., за лютий 2020 року на суму 6,80 грн., за березень 2020 року на суму 17,00 грн., за квітень 2020 року на суму 3,40 грн., за травень 2020 року на суму 3,40 грн., за червень 2020 року на суму 17,00 грн., за липень 2020 року на суму 3,40 грн., за серпень 2020 року на суму 3,40 грн., за жовтень 2020 року на суму 3,50 грн., за листопад 2020 року на суму 3,50 грн., за грудень 2020 року на суму 3,50 грн., за лютий 2021 року на суму 8,66 грн., квітень 2021 року 4,33 грн.;
- у вигляді заробітної плати особам без належного оформлення трудових відносин на загальну суму 1972,27 грн., а саме липень 2022 року на суму 97,50 грн., серпень 2022 року на суму 97,50 грн., вересень 2022 року на суму 97.50 грн. жовтень 2022 року на суму 97,50 грн., квітень 2023 року на суму 100,50 грн., травень 2022 року на суму 100,50 грн., червень 2023 року на суму 100,50 грн., липень 2023 року на суму 100,50 грн., серпень 2023 року на суму 201,00 грн., вересень 2023 року на суму 201,00 грн., жовтень 2023 року на суму 301,5 грн., листопад 2023 року на суму 301,50 грн., грудень 2023 року на суму 100,50 грн.
Вказаними діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 163-4 КУпАП.
ОСОБА_1 вину визнав в повному обсязі, про що надав відповідну заяву.
Суд,дослідивши матеріали справи, приходить до наступних висновків.
Частиною 1 статті 9 КУпАП визначено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до частини 1 статті 163-4 КУпАП, зокрема, неутримання або неперерахування до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб при виплаті фізичній особі доходів, перерахування податку на доходи фізичних осіб за рахунок коштів підприємств, установ і організацій (крім випадків, коли таке перерахування дозволено законодавством), неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян, тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб`єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Так, вина ОСОБА_1 підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення № 142/10-36-24-06/33789895 від 01.04.2025 року, який складений у присутності правопорушника, та підписаний останнім.
Оцінивши досліджені докази, суд приходить до висновку про те, що дії ОСОБА_1 правильно кваліфіковані за частиною 1 статті 163-4 КУпАП; вину ОСОБА_1 вважаю доведеною.
Відповідно до статті 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, дані про особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, наслідки вчиненого нею правопорушення та ступінь її вини, відсутність обтяжуючих та пом`якшуючих обставин вчинення правопорушення, вважаю, що адміністративним стягненням, необхідним і достатнім для виховання ОСОБА_1 у дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття та запобіганню вчиненню ним нових правопорушень повинна бути міра відповідальності в межах санкції статті, за якою останній притягується до відповідальності, а саме попередження.
Відповідно до статті 40-1 КУпАП стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави у розмірі, передбаченому ЗУ «Про судовий збір».
З урахуванням наведеного та керуючись статтями 33, частиною 1 статті 163-4, 283, 284 КУпАП, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-4 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді попередження.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , судовий збір на користь держави у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.
Постанова суду може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Вишгородський районний суд Київської області на протязі десяти днів.
Суддя Т.В. Шубочкіна
Суд | Вишгородський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 30.04.2025 |
Оприлюднено | 05.05.2025 |
Номер документу | 127012572 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи |
Адмінправопорушення
Вишгородський районний суд Київської області
Шубочкіна Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні