Герб України

Ухвала від 28.04.2025 по справі 191/1994/25

Синельниківський міськрайонний суд дніпропетровської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 191/1994/25 Провадження № 1-кс/191/346/25

У Х В А Л А

іменем України

28 квітня 2025 року м. Синельникове

Слідчий суддя Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судум.Синельникове клопотання старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , погодженого прокурором Синельниківської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, а також перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань №42022042140000025 від 14.06.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366-2 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий СВ Синельниківського РУП звернулася до слідчого судді із вказаним клопотанням, яке обґрунтовує тим, що СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості, щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022042140000025, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366-2 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 22.02.2022 року до канцелярії ВП № 5 Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області надійшли матеріали перевірки НАЗК щодо вчинення кримінального правопорушення за ознаками ч. 1 ст. 366-2 КК України відносно депутата ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 .

Відповідно до обґрунтованого висновку, складеного ІНФОРМАЦІЯ_2 стосовно суб`єкта декларування ОСОБА_5 встановлено наступне.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу обов?язків з проведення вторинного контролю щодо повноти заповнення декларації (далі - вторинний контроль) від 18.11.2021 уповноваженою особою ІНФОРМАЦІЯ_3 проведення обов?язкових повних перевірок ОСОБА_6 проведено вторинний контроль декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік, унікальний ідентифікатор документа - а05a3a9a-6829-4e9d-a3b3-648d5d9473d3 (далі - декларація), поданої ОСОБА_5 , депутатом ІНФОРМАЦІЯ_1 VII скликання (далі - суб?єкт декларування), до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, 26.03.2021.

Вторинний контроль проведено у період: з 19.11.2021 по 06.01.2022.

Підстави проведення вторинного контролю: ст. 51-1 Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закон).

Порядок проведення контролю щодо повноти заповнення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затверджений наказом Національного агентства від 31.08.2021 № 553/21.

Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 №1-01/VII від 10.11.2015 визначено повноваження ОСОБА_5 , як депутата ІНФОРМАЦІЯ_1 VII скликання.

Відповідно до п.п. «б» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону ОСОБА_5 є суб?єктом, на якого поширюється дія Закону.

Частиною 2 статті 4 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» визначено, що повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону особи, зазначені у п. 1, п.п. «а» і «в» п. 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов?язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Ураховуючи зазначене, ОСОБА_5 є суб?єктом декларування.

За результатами проведення вторинного контролю встановлено, що суб`єкт декларування при поданні декларації зазначив такі недостовірні відомості:

1. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про земельні ділянки, які належить йому на праві користування (оренда), що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, а також договорами оренди земельних ділянок, а саме щодо земельних ділянок:

- площею 64 107 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:019:0392, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_7 ;

- площею 60 542 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:001:0172, право користування з 14.01.2020, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_8 ;

- площею 52 975 кв.м., кадастровий номер 2321887500:20:003:0015, розташована на території Успенівської сільської ради Гуляйпільського району Запорізької області, право користування з 13.09.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_9 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:2607, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_10 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:3545, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_11 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:4518, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_12 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:6419, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_13 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:7553, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_14 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:8962, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_15 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:9241, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_16 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:9856, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_17 ;

- площею 60 508 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:001:0213, право користування з 18.04.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_18 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:1105, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_19 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:3221, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_20 ;

- площею 20 000 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:002:4817, право користування з 23.03.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_21 ;

- площею 63 384 кв.м., розташована на території Вишнівської сільської ради Покровського району Дніпропетровської області, кадастровий номер 1224284500:01:021:0420, право користування з 18.04.2017, договір укладений між суб`єктом декларування та ОСОБА_22 .

2. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про нежитлову споруду загальною площею 15 кв.м., розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер 1856508012242, право на яку він набув на підставі договору купівлі-продажу від 07.02.2011, що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно.

3. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про виробничий будинок А-1 (склад) загальною площею 947 кв.м., розташований за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер 1665289112242, право на який він набув на підставі договору купівлі-продажу від 02.02.2011, що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно.

4. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про житловий будинок загальною площею 67,5 кв.м., розташований за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер 921997812242, який належить йому на праві власності з 12.05.2016, що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, а також рішенням ІНФОРМАЦІЯ_4 від 25.04.2016 по справі №189/479/16-ц.

5. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про житловий будинок загальною площею 54,2 кв.м., розташований за адресою: АДРЕСА_3 , реєстраційний номер 1986617812242, який належить йому на праві власності з 10.12.2019, що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, а також рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 №12-ІІ/ХХІІІ від 12.08.1998.

6. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про земельну ділянку загальною площею 9 500 кв.м., розташований за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 1224284500:08:009:1121, яка належить йому на праві власності з 18.05.2020, що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, а також рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від №179-19/VІІ від 23.06.2017 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення ділянки у власність ОСОБА_23 .

7. Суб`єкт декларування не зазначив відомостей про земельну ділянку загальною площею 2 500 кв.м., розташований за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 1224284500:08:009:2357, яка належить йому на праві власності з 18.05.2020, що підтверджується відомостями Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, а також рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від №200-21/VІІ від 14.11.2017 про надання у власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку ОСОБА_23 .

Таким чином, суб?єкт декларування у розділі 3 декларації зазначив недостовірні відомості, які відрізняються від достовірних на загальну суму 1168458,72 грн., чим не дотримав вимоги п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону.

При вирішенні питання щодо наявності підстав для притягнення суб?єкта декларування до дисциплінарної, адміністративної чи кримінальної відповідальності стосовно майна або іншого об?єкта декларування, що має вартість, Національне агентство керується терміном «прожитковий мінімум для працездатної особи» у розмірі, який діяв станом на 31.03.2021.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб на 01.01.2021 становив 2 270,00 гривень.

Викладене свідчить про внесення суб?єктом декларування до декларації недостовірних відомостей, які відрізняються від достовірних на загальну суму 1 168 458,72 грн. , що перевищує 500 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на дату подання декларації за 2020 рік, що містить ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366-2 Кримінального кодексу України.

Разом з тим, суб?єкт декларування пояснив, що не відобразив відомостей про зазначене майно у зв?язку з власною необізнаністю та не розумінням порядку правильного заповнення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Надані суб?єктом декларування пояснення не враховано, оскільки згідно з п. 2 ч. 1 ст. 46 Закона, у декларації зазначаються відомості про об?єкти нерухомості, що належать суб?єкту декларування та членам його сім?ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право.

Відповідно до Форми декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженої рішенням ІНФОРМАЦІЯ_6 від 10.06.2016 № 3, на початку заповнення декларації суб?єкт декларування ознайомлюється з Правилами заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Після ознайомлення проставляється відповідна відмітка. Після заповнення всіх розділів декларації суб?єкт декларування ознайомлюється із внесеними до неї відомостями та проставляє відповідну відмітку про підтвердження правильності даних, після чого подає декларацію шляхом накладення електронного цифрового підпису. Згідно з ч. 4 ст. 45 Закону упродовж семи днів після подання декларації суб?єкт декларування має право подати виправлену декларацію.

Суб?єкт декларування при поданні декларації підтвердив достовірність вказаних відомостей та не скористався правом подати виправлену декларацію.

Так, відповідно до ч. 2 ст. 84 КПК України одним з процесуальних джерел доказів є висновки експертів.

Статтею 101 КПК України передбачено, що висновок експерта - це докладний опис проведених експертом досліджень та зроблені за їх результатами висновки, обґрунтовані відповіді на запитання, поставлені особою, яка залучила експерта, або слідчим суддею чи судом, що доручив проведення експертизи.

Згідно з ч. 1 ст. 242 КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, яких залучають сторони кримінального провадження або слідчий суддя за клопотанням сторони захисту у випадках та порядку, передбачених статтею 244 цього Кодексу, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.

Враховуючи, що для вирішення питання щодо оцінки вартості нерухомого майна земельних ділянок, зазначених у обґрунтованому висновку щодо виявлення ознак корупційного або пов`язаного з корупцією правопорушення, необхідні спеціальні знання, то допустимим та належним доказом для підтвердження суми недостовірних відомостей може бути лише висновок експерта у відповідній галузі.

Виходячи з викладеного, у органу досудового розслідування виникла необхідність у призначенні судових експертиз для підтвердження суми недостовірних відомостей, зазначених у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік, унікальний ідентифікатор документа - а05a3a9a-6829-4e9d-a3b3-648d5d9473d3.

Зокрема, з метою проведення судової оціночно-земельної експертизи необхідно отримати документацію із землеустрою, що стала підставою для формування вказаних земельних ділянок.

Відповідно доч.6Положення продержавний фонддокументації ізземлеустрою таоцінки земель,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від17листопада 2004р.№ 1553 місцевий фонд створюється, формується і ведеться територіальними органами ІНФОРМАЦІЯ_7 , що провадять свою діяльність на районному (міському) рівні. Місцевий фонд призначений для обліку та зберігання документації із землеустрою та оцінки земель, проведеного на місцевому рівні.

Враховуючи викладене, для встановлення всіх обставин кримінального правопорушення та притягнення винних осіб до відповідальності, а також для всебічного, повного проведення досудового розслідування, необхідно отримати тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_4 ).

У зв`язку з цим, слідчий просить надати слідчим групи слідчих у складі: старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_24 , тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

- документації із землеустрою, що стала підставою для формування земельних ділянок з кадастровими номерами 1224284500:01:019:0392, 1224284500:01:001:0172, 1224284500:01:002:2607, 1224284500:01:002:3545, 1224284500:01:002:4518, 1224284500:01:002:6419, 1224284500:01:002:7553, 1224284500:01:002:8962, 1224284500:01:002:9241, 1224284500:01:002:9856, 1224284500:01:001:0213, 1224284500:01:002:1105, 1224284500:01:002:3221, 1224284500:01:002:4817, 1224284500:01:021:0420, 1224284500:08:009:1121, 1224284500:08:009:2357, розташованих у Територіальній громаді Вишнівської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_4 ), та має істотне значення для встановлення істини кримінального правопорушення.

Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, однак до його початку надали заяви про розгляд клопотання без її участі. Клопотання підтримала та просила його задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_7 в судове засідання не з`явився, його неявка згідно ч.4 ст.163 КПК України не перешкоджає розгляду клопотання.

Слідчий суддя, з урахуванням заяв слідчого та прокурора, дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до матеріалів справи, дійшов наступного висновку.

Згідно ч.1,2 ст.93 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Клопотання слідчого, яке надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.

14.05.2022 року Синельниківським РУП ГУНП в Дніпропетровські області були внесені відомості до ЄРДР за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366-2 КК України за №42022042140000025.

Слідчий суддя вважає, що слідчим доведено, що було вчинено кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст.366-2 КК України, документи перебувають або можуть перебувати у володінні юридичної особи ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_4 ), та мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть сприяти розкриттю кримінального правопорушення та встановленню осіб, які вчинили дане кримінальне правопорушення.

Вилучення документів необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів.

Частиною 5 ст.163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи : перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

За таких обставин слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання старшого слідчого обґрунтовано та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 160-165, 309, 369-372 та 395 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, задовольнити.

Надати слідчим групи слідчих у складі: старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_3 , старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_24 , тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

- документації із землеустрою, що стала підставою для формування земельних ділянок з кадастровими номерами 1224284500:01:019:0392, 1224284500:01:001:0172, 1224284500:01:002:2607, 1224284500:01:002:3545, 1224284500:01:002:4518, 1224284500:01:002:6419, 1224284500:01:002:7553, 1224284500:01:002:8962, 1224284500:01:002:9241, 1224284500:01:002:9856, 1224284500:01:001:0213, 1224284500:01:002:1105, 1224284500:01:002:3221, 1224284500:01:002:4817, 1224284500:01:021:0420, 1224284500:08:009:1121, 1224284500:08:009:2357, розташованих у Територіальній громаді Вишнівської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_4 ), та має істотне значення для встановлення істини кримінального правопорушення.

Строк дії ухвали 2 (два) місяці з дня її постановлення.

Контроль за виконанням ухвали покласти на старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_25 .

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСинельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення28.04.2025
Оприлюднено05.05.2025
Номер документу127038122
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —191/1994/25

Ухвала від 28.04.2025

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Прижигалінська Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні