Герб України

Ухвала від 01.05.2025 по справі 202/4136/25

Індустріальний районний суд м.дніпропетровська

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 202/4136/25

Провадження № 1-кс/202/3177/2025

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей та документів

01 травня 2025 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпра ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпро клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області майора поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні за №12024040000001272 від 20.09.2024, за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

25.04.2025 слідчий звернувся до слідчого судді із вказаним клопотанням, яке мотивовано тим, що слідчим управлінням ГУ Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024040000001272 від 20.09.2024, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом того, що службові особи ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), перебуваючи у м. Дніпро, в порушення вимог ПКУ вносили неправдиві відомості до офіційних документів, а саме до податкових декларацій платника єдиного податку третьої групи за період 2023 року.

Під час проведення досудового розслідування встановлено, що до СУ ГУНП в Дніпропетровській області надійшли матеріали висновку аналітичного дослідження № 105/04-36-08-02-03/44566300 від 30.08.2024 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Встановлено, що 30.08.2024, відповідно до п.п. 19.1.35 п.191.1 ст.19 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами та доповненнями), проведено аналітичне дослідження фінансової та господарської діяльності ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та/або інших правопорушень.

Аналізом інформації «Єдиного веб-порталу використання публічних коштів», ІНФОРМАЦІЯ_3 , встановлено, що від бюджетних установ на рахунки ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в період з 19.08.2022 по 27.12.2023 надійшли грошові кошти на загальну суму 57 806 687,16 грн.

Аналізом інформації сайту « ІНФОРМАЦІЯ_4 », встановлено за період з 07.08.2022 по 22.12.2023, ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 за проведення ремонтних робіт в закладах освіти, отримано кошти від бюджетних установ м. Дніпро в загальній сумі 57 806 687,16 грн., в т.ч.:

- ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) - 50 069 257,36 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) - 1998542,15 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_7 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) 1917424,78 грн.;

- КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_8 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) 1246085,41 грн.;

- МКЗК " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) 525600,98 грн.;

- КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) 483389,07 грн.;

- КЗО " ІНФОРМАЦІЯ_11 "ЗНЗ-ЦТ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) 482364,33 грн.;

- Ліцей №28 ДМP (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) 467487,18 грн.;

- КПШНЗ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) 389016,75 грн.;

- МКЗК " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) 119472,32 грн.;

- КЗО " ІНФОРМАЦІЯ_15 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) 108046,83 грн.

В ході дослідження встановлена наступна ситуація: ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , платником ПДВ не зареєстровано, платник єдиного податку третьої групи:

- з 10.01.2022 по 31.03.2022 3 група ставка 5 відсотків;

- з 01.04.2022 по 31.07.2023 на період воєнного, надзвичайного стану в Україні ставка 2%;

- з 01.08.2023 - 3 група ставка 5 відсотків;

В період з 01.04.2022 по 31.07.2023 платник єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні, ставка 2%.

ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , в Податкових декларація платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні, за період з 01.08.2022 по 31.07.2023, задекларований обсяг доходу в розмірі 16571838,39 грн.

Аналізом сайту витрат бюджетних коштів, встановлено, що бюджетними установами перераховано на рахунки ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , бюджетні кошти в загальній сумі - 39113273,26 грн.

Таким чином за період з 01.08.2022 по 31.07.2023, ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " занижені податкові зобов`язання з єдиного податку, шляхом не відображення в Податкових деклараціях платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні, обсягу отриманого доходу в загальній сумі 22 541 434,87 грн.

В період з 01.08.2023 ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", є платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5%.

Відповідно до податкової звітності за період з 01.08.2023 по 31.12.2023 ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , відображено дохід в загальній сумі 1458000,00 грн.

Аналізом сайту витрат бюджетних коштів, встановлено, що бюджетними установами перераховано на рахунки ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , бюджетні кошти в загальній сумі 18693413,90 грн.

Таким чином за період з 01.08.2023 по 31.12.2023, ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 занижені податкові зобов`язання з єдиного податку, шляхом не відображення в Податкових деклараціях платника єдиного податку третьої групи, обсягу отриманого доходу в загальній сумі 17235413,90 грн.

Також на підставі інформації розміщеної на Інтернет ресурсi « ІНФОРМАЦІЯ_16 », проаналізовані укладені договори, договірні ціни на виконання робіт, що складені на підставі локальних кошторисів, що містять розрахунки витрат на будівельні роботи.

В результаті проведеного аналізу встановлені договори, які містять інформацію про суми заробітної плати, які включені до прямих витрат по будівельним роботам.

Аналізом інформації сайту « ІНФОРМАЦІЯ_17 », встановлені суми перерахувань коштів від замовників (бюджетних та комунальних установ), а також первинні документи на підставі яких здійснювались перерахування договори, рахунки та акти виконаних робіт та періоди в яких вони складені.

В результаті співставлення інформації про укладені договори, суми заробітної плати включені до складу прямих витрат на будівельні роботи та суми оплат по актам виконаних робіт за укладеними договорами, встановлені фактичні розміри заробітної плати ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , пропорційно по періодах в яких виконавцем робіт укладені акти виконаних робіт та здійснені оплати замовниками.

Аналізом Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 в період 2022 року та січень 2023 року підприємство не надавало звітів про найманих працівників та доходи виплачені за договорами ЦПХ.

Відповідно наданих звітів, а саме Додатку 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д5) за 1 та 2 квартали 2023 року, 10.02.2023 на ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 прийнято 4 працівника, яких було звільнено 31.07.2023.

В період з серпня 2023, ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " не надавало звітів про найманих працівників та доходи виплачені за договорами ЦПХ.

На підставі інформації розміщеної на Інтернет ресурсі « ІНФОРМАЦІЯ_16 », проаналізовані укладені договори, договірні ціни на виконання робіт, що складені на підставі локальних кошторисів, що містять розрахунки витрат на будівельні роботи.

В результаті проведеного аналізу встановлені договори, які містять інформацію про суми заробітної плати, які включені до прямих витрат по будівельним роботам.

Аналізом інформації сайту « ІНФОРМАЦІЯ_17 », встановлені суми перерахувань коштів від замовників (бюджетних та комунальних установ), а також первинні документи на підставі яких здійснювались перерахування договори, рахунки та акти виконаних робіт та періоди в яких вони складені.

В ході співставлення інформації про укладені договори, суми заробітної плати включені до складу прямих витрат на будівельні роботи та суми оплат по актам виконаних робіт за укладеними договорами, встановлені фактичні розміри заробітної плати ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , пропорційно по періодах в яких виконавцем робіт укладені акти виконаних робіт та здійснені оплати замовниками.

Так за період з вересня 2022 по грудень 2022 року ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , складені акти виконаних робіт та отримані кошти за виконання з договорами із: ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_8 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), КЗО " ІНФОРМАЦІЯ_11 "ЗНЗ-ЦТ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), МКЗК " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) відповідно до яких включено суму кошторисної заробітної плати у розмірі 3804646,27 грн.

Таким чином ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , в період 2022 року у локальних кошторисах до вищезазначених договорів на виконання робіт за кошти місцевого бюджету внесено відомості про нараховану заробітну плату в загальній сумі на 3804646,27 грн, при цьому в зазначений період підприємство не звітувало про найманих працівників та нарахування заробітної плати.

За період з березня 2023 по липень 2023 року ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , складені акти виконаних робіт та отримані кошти за виконання з договорами із: ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) відповідно до яких включено суму кошторисної заробітньої плати у розмірі 4324582,04 грн.

Порівняльним аналізом сум заробітної плати зазначених у податковій звітності та сум заробітної плати зазначеної у кошторисах до договорів встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , в період з 01.03.2023 по 31.07.2023 у локальних кошторисах до вищезазначених договорів на виконання робіт за кошти місцевого бюджету внесено відомості про нараховану заробітну плату в загальній сумі 4190582,04 грн, більше ніж фактично нарахована відповідно до податкової звітності, в т.ч. за договорами пропорційно показнику кошторисної заробітної плати.

За період з серпня 2023 року ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 не надавало звітів про найманих працівників та доходи виплачені за договорами ЦПХ, у той же час були складені акти виконаних робіт та отримані кошти за виконання з договорами із: ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ІНФОРМАЦІЯ_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ІНФОРМАЦІЯ_7 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_8 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), МКЗК " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), КЗК " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), КПШНЗ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), МКЗК " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), КЗО " ІНФОРМАЦІЯ_15 " ДМР (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) відповідно до яких включено суму кошторисної заробітної плати у розмірі 3765958,80 грн. грн.

Таким чином ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 , в період 2022 року у локальних кошторисах до вищезазначених договорів на виконання робіт за кошти місцевого бюджету внесено відомості про нараховану заробітну плату в загальній сумі на 3765958,80 грн, при цьому в зазначений період підприємство не звітувало про найманих працівників та нарахування заробітної плати.

На підставі викладеного та враховуючи, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою подальшого призначення судових будівельно-технічних та почеркознавчих експертиз, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення у ІНФОРМАЦІЯ_18 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Повідомлений належним чином про час та місце розгляду клопотання слідчий до суду не з`явився. Надав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлені вимоги підтримав та просив задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_18 у судове засідання не з`явився. Про час та місце судового розгляду клопотання повідомлений належним чином. Причини неявки слідчому судді не повідомив.

Відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України неприбуття представника ІНФОРМАЦІЯ_18 , як особи, у володінні якої знаходяться документи, не є перешкодою для розгляду клопотання.

Перевіривши матеріали, якими обґрунтовуються доводи клопотання, у тому числі витяг з ЄРДР, слідчий суддя прийшов до наступного.

Слідчим управлінням ГУ Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024040000001272 від 20.09.2024, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом того, що службові особи ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), перебуваючи у м. Дніпро, в порушення вимог ПКУ вносили неправдиві відомості до офіційних документів, а саме до податкових декларацій платника єдиного податку третьої групи за період 2023 року.

З метою встанорвлення важливих обставин у кримінальному провадженні, призначення судових будівельно-технічних та почеркознавчих експертиз, у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_18 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю її вилучення.

Відповідно до вимог ст. ст. 2, 38, 91 КПК України на орган досудового розслідування покладається вжиття заходів щодо швидкого, всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, виявлення події кримінального правопорушення, осіб, які його вчинили, інших обставин, що підлягають доказуванню, і тим самим забезпечення ефективного досудового розслідування.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

З метою виконання завдань кримінального провадження, у сторони обвинувачення виникла необхідність у отриманні документації, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 , що має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу стороною обвинувачення подані слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.

Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що у розпорядженні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_18 , об`єктивно можуть знаходитись оригінали документів зазначені у клопотанні, що мають значення для досудового розслідування.

Щодо вилучення оригіналів слід зазначити, що слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання в частині вилучення оригіналів документів, так як матеріали клопотання не містять даних щодо призначення будь яких експертиз та підстав для вилучення оригіналів.

Враховуючи наведене, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання слідчого.

Керуючись ст. ст. 159, 163-164 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_18 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , надати старшому слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_3 чи іншим слідчим слідчої групи у кримінальному проваджені №12024040000001272 від 20.09.2024, тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю вилученням їх копій, щодо виконання робіт підприємством-субпідрядником ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за період з 01.08.2022 по 01.01.2024, а саме:

- документацію конкурсних торгів, протоколів розкриття конкурсних пропозицій, протоколів відхилення конкурсних пропозицій, акцептів, звітів про результати проведення процедур конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процедури проведення конкурсних торгів;

- договорів з усіма додатками та специфікаціями, проектно-кошторисною документацією, актами виконаних робіт форми КБ-2В, КБ-ЗВ, відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, накладними, податковими накладними, товарно-транспортними накладними, дефектними актами та іншими документами;

- загальні журнали робіт;

- акти огляду прихованих робіт;

- договорів на виконання технічного та авторського нагляду під час виконання робіт з актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та усіма додатками до них;

- листування (повідомлення) із ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

- договори з усіма додатками та специфікаціями, актами виконаних робіт, накладними, податковими накладними, платіжними дорученнями, дефектними актами та іншими документами щодо виготовлення проектно-кошторисної документації;

- документи, що підтверджують виділення та розподіл коштів на фінансування об`єкту проведення ремонтних робіт (кошториси, рішення, накази, бюджетні розписи, платіжні доручення та інше);

- належним чином завірені копії статутів, контрактів, трудових договорів, наказів про призначення (звільнення) та посадові інструкції директора, головного бухгалтера та осіб, якім надано право підписувати первинні документи та документи по прийняттю виконаних робіт за договорам із ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

- декларації про початок будівельних робіт, готовність об`єктів до експлуатації або сертифікати, звіти про проходження експертиз та належним чином завірені журнали, ордери та відомості по рахункам щодо оприбуткування об`єктів реконструкції у бухгалтерському і податковому обліку.

В іншій частині клопотання відмовити.

Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє до 01.07.2025 та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_4

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення01.05.2025
Оприлюднено05.05.2025
Номер документу127040807
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/4136/25

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.05.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 20.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 04.06.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

Ухвала від 26.05.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Дребот І. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні