Постанова
від 07.05.2025 по справі 420/9309/24
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 травня 2025 р.м. ОдесаСправа № 420/9309/24Перша інстанція: суддя Лебедєва Г.В.

Судова колегія П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючого:Градовського Ю.М.

суддів:Турецької І.О.,

Єщенка О.В.

розглянувши в порядку письмового провадження в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 20 грудня 2024р. по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІТОЛ» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И Л А:

У березні 2024р. ТОВ «ВІТОЛ» звернулося до суду з адміністративним позовом до ГУ ДПС в Одеській області, ДПС України, у якому просило:

- визнати протиправним та скасувати наступні рішення ГУ ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в ЄРПН: №9950399/32178897 від 16.11.2023р., №9950397/32178897 від 16.11.2023р., №9950393/32178897 від 16.11.2023р., №9950392/32178897 від 16.11.2023р., №9950394/32178897 від 16.11.2023р., №9950395/32178897 від 16.11.2023р., №9950423/32178897 від 16.11.2023р., №9950419/32178897 від 16.11.2023р., №9950412/32178897 від 16.11.2023р., №9950415/32178897 від 16.11.2023р., №9950414/32178897 від 16.11.2023р., №9950413/32178897 від 16.11.2023р., №9950428/32178897 від 16.11.2023р., №9950402/32178897 від 16.11.2023р., №9950398/32178897 від 16.11.2023р., №9950401/32178897 від 16.11.2023р., №9950400/32178897 від 16.11.2023р., №9950396/32178897 від 16.11.2023р., №9950403/32178897 від 16.11.2023р., №9950418/32178897 від 16.11.2023р., №9950421/32178897 від 16.11.2023р., №9950391/32178897 від 16.11.2023р., №9950417/32178897 від 16.11.2023р., №9950420/32178897 від 16.11.2023р., №9950426/32178897 від 16.11.2023р., №9950429/32178897 від 16.11.2023р., №9950422/32178897 від 16.11.2023р., №9950404/32178897 від 16.11.2023р., №9950424/32178897 від 16.11.2023р., №9950416/32178897 від 16.11.2023р., №9950427/32178897 від 16.11.2023р., №9950433/32178897 від 16.11.2023р., №9950430/32178897 від 16.11.2023р., №9950432/32178897 від 16.11.2023р., №9950431/32178897 від 16.11.2023р., №9950435/32178897 від 16.11.2023р., №9950439/32178897 від 16.11.2023р., №9950434/32178897 від 16.11.2023р., №9950442/32178897 від 16.11.2023р., №9950440/32178897 від 16.11.2023р., №9950438/32178897 від 16.11.2023р., №9950437/32178897 від 16.11.2023р., №9950441/32178897 від 16.11.2023р., №9950436/32178897 від 16.11.2023р., №9950443/32178897 від 16.11.2023р., №9984655/32178897 від 21.11.2023р., №9984657/32178897 від 21.11.2023р., №9984651/32178897 від 21.11.2023р., №9984656/32178897 від 21.11.2023р., №9984672/32178897 від 21.11.2023р., №9984685/32178897 від 21.11.2023р., №9984658/32178897 від 21.11.2023р., №9984691/32178897 від 21.11.2023р., №9984665/32178897 від 21.11.2023р., №9984663/32178897 від 21.11.2023р., №9984666/32178897 від 21.11.2023р., №9984664/32178897 від 21.11.2023р., №9984653/32178897 від 21.11.2023р., №9984650/32178897 від 21.11.2023р., №9984649/32178897 від 21.11.2023р., №9984652/32178897 від 21.11.2023р., №9984648/32178897 від 21.11.2023р., №9984668/32178897 від 21.11.2023р., №9984669/32178897 від 21.11.2023р., №9984667/32178897 від 21.11.2023р., №9984695/32178897 від 21.11.2023р., №9984692/32178897 від 21.11.2023р., №9984661/32178897 від 21.11.2023р., №9984654/32178897 від 21.11.2023р., №9984689/32178897 від 21.11.2023р., №9984679/32178897 від 21.11.2023р., №9984676/32178897 від 21.11.2023р., №9984660/32178897 від 21.11.2023р., №9984659/32178897 від 21.11.2023р., №9984688/32178897 від 21.11.2023р., №9984701/32178897 від 21.11.2023р., №9984700/32178897 від 21.11.2023р., №9984690/32178897 від 21.11.2023р., №9984673/32178897 від 21.11.2023р., №9984681/32178897 від 21.11.2023р., №9984683/32178897 від 21.11.2023р., №9984675/32178897 від 21.11.2023р., №9984702/32178897 від 21.11.2023р., №9984684/32178897 від 21.11.2023р., №9984687/32178897 від 21.11.2023р., №9984677/32178897 від 21.11.2023р., №9984680/32178897 від 21.11.2023р., №9984662/32178897 від 21.11.2023р., №9984682/32178897 від 21.11.2023р., №9984670/32178897 від 21.11.2023р., №9984671/32178897 від 21.11.2023р., №9984686/32178897 від 21.11.2023р., №9984674/32178897 від 21.11.2023р., №9984678/32178897 від 21.11.2023р., №9984699/32178897 від 21.11.2023р., №9984697/32178897 від 21.11.2023р., №9984696/32178897 від 21.11.2023р., №9984694/32178897 від 21.11.2023р., №9984698/32178897 від 21.11.2023р., №9984693/32178897 від 21.11.2023р., №9950448/32178897 від 16.11.2023р., №9950455/32178897 від 16.11.2023р., №9950459/32178897 від 16.11.2023р., №9950453/32178897 від 16.11.2023р., №9950454/32178897 від 16.11.2023р., №9950467/32178897 від 16.11.2023р., №9950449/32178897 від 16.11.2023р., №9950447/32178897 від 16.11.2023р., №9950450/32178897 від 16.11.2023р., №9950451/32178897 від 16.11.2023р., №9950456/32178897 від 16.11.2023р., №9950458/32178897 від 16.11.2023р., №9950457/32178897 від 16.11.2023р., №9950464/32178897 від 16.11.2023р., №9950461/32178897 від 16.11.2023р., №9950462/32178897 від 16.11.2023р., №9950465/32178897 від 16.11.2023р., №9950470/32178897 від 16.11.2023р., №9950466/32178897 від 16.11.2023р.;

- зобов`язати ДПС України зареєструвати в ЄРПН наступні податкові накладні: податкову накладну №264 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 7821,9грн., податкову накладну №287 від 20.09.2023р., сума ПДВ: 2745,23грн., податкову накладну №294 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 2998,2грн., податкову накладну №295 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 1677,02грн., податкову накладну №296 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 7118,72грн., податкову накладну №298 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 1434,07грн., податкову накладну №391 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 2226,83грн., податкову накладну №425 від 26.09.2023р., сума ПДВ: 1019,93грн., податкову накладну №427 від 26.09.2023р., сума ПДВ: 2063,51грн., податкову накладну №436 від 26.09.2023р., сума ПДВ: 3067,9грн., податкову накладну №442 від 26.09.2023р., сума ПДВ: 5268,63грн., податкову накладну №443 від 26.09.2023р., сума ПДВ: 1568,38грн., податкову накладну №472 від 28.09.2023р., сума ПДВ: 3902,92грн., податкову накладну №228 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 4074,7грн., податкову накладну №272 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 2327,24грн., податкову накладну №278 від 19.09.2023р., сума ПДВ: 4241,36грн., податкову накладну №307 від 20.09.2023р., сума ПДВ: 1621,51грн., податкову накладну №309 від 20.09.2023р., сума ПДВ: 2970,83грн., податкову накладну №314 від 23.09.2023р., сума ПДВ: 8439,65грн., податкову накладну №323 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 12451,46грн., податкову накладну №324 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 6746,21грн., податкову накладну №386 від 20.09.2023р., сума ПДВ: 2879,59грн., податкову накладну №403 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 4330,57грн., податкову накладну №406 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 3900,82грн., податкову накладну №438 від 27.09.2023р., сума ПДВ: 3781,86грн., податкову накладну №487 від 30.09.2023р., сума ПДВ: 4843,88грн., податкову накладну №322 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 6081,31грн., податкову накладну №335 від 23.09.2023р., сума ПДВ: 12509,16грн., податкову накладну №336 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 1083,99грн., податкову накладну №337 від 25.09.2023р., сума ПДВ: 3855,66грн., податкову накладну №338 від 27.09.2023р., сума ПДВ: 8019,41грн., податкову накладну №432 від 29.09.2023р., сума ПДВ: 3022,54грн., податкову накладну №475 від 30.09.2023р., сума ПДВ: 6931,15грн., податкову накладну №477 від 29.09.2023р., сума ПДВ: 3679,46грн., податкову накладну №484 від 30.09.2023р., сума ПДВ: 2876,82грн., податкову накладну №10 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 11219,38грн., податкову накладну №17 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 3375,39грн., податкову накладну №19 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 3672,81грн., податкову накладну №21 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 5177,77г., податкову накладну №25 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 5892,51грн., податкову накладну №26 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 4002,92грн., податкову накладну №29 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 6364,07грн., податкову накладну №3 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 6761,57грн., податкову накладну №4 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 3676,63грн., податкову накладну №6 від 2.10.2023р., сума ПДВ: 2576,2грн., податкову накладну №34 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 5532,8грн., податкову накладну №35 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 2591,18грн., податкову накладну №39 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 3450,37грн., податкову накладну №41 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 5698,81грн., податкову накладну №52 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 3043,66грн., податкову накладну №57 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 1907,67грн., податкову накладну №59 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 4218,85грн., податкову накладну №67 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 1989,2грн., податкову накладну №68 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 2721,11грн., податкову накладну №93 від 6.10.2023р., сума ПДВ: 1505,15грн., податкову накладну №94 від 6.10.2023р., сума ПДВ: 1757,9грн., податкову накладну №95 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 3762,76грн., податкову накладну №42 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 6290,7грн., податкову накладну №45 від 3.10.2023р., сума ПДВ: 2616,17грн., податкову накладну №50 від 4.10.2023р., сума ПДВ: 5050,08грн., податкову накладну №53 від 4.10.2023р., сума ПДВ: 1997,69грн., податкову накладну №56 від 4.10.2023р., сума ПДВ: 4042,34грн., податкову накладну №85 від 5.10.2023р., сума ПДВ: 1090,61грн., податкову накладну №86 від 5.10.2023р., сума ПДВ: 1014,26грн., податкову накладну №87 від 5.10.2023р., сума ПДВ: 1468,45грн., податкову накладну №101 від 11.10.2023р., сума ПДВ: 4297,21грн., податкову накладну №54 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 1039,66грн., податкову накладну №64 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 9775,81грн., податкову накладну №65 від 4.10.2023р., сума ПДВ: 2210,12грн., податкову накладну №80 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 6366,76грн., податкову накладну №82 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 4862,81грн., податкову накладну №83 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 1201,27грн., податкову накладну №89 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 3972,85грн., податкову накладну №96 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 9650,87грн., податкову накладну №98 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 1161,4грн., податкову накладну №103 від 13.10.2023р., сума ПДВ: 1159,86грн., податкову накладну №104 від 13.10.2023р., сума ПДВ: 2455,12грн., податкову накладну №121 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 1428,8грн., податкову накладну №122 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 4631,94грн., податкову накладну №124 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 2101,41грн., податкову накладну №126 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 5519,78грн., податкову накладну №128 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 2891,9грн., податкову накладну №132 від 13.10.2023р., сума ПДВ: 2942,49грн., податкову накладну №134 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 2384,81грн., податкову накладну №154 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 2142,24грн., податкову накладну №155 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 2082,85грн., податкову накладну №161 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 3122,03грн., податкову накладну №111 від 7.10.2023р., сума ПДВ: 4471,41грн., податкову накладну №145 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 6082,44грн., податкову накладну №163 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 7029,41грн., податкову накладну №165 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 2753,2грн., податкову накладну №167 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 4189,41грн., податкову накладну №170 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 2467,11грн., податкову накладну №174 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 2938,82грн., податкову накладну №177 від 13.10.2023р., сума ПДВ: 2204,9грн., податкову накладну №186 від 11.10.2023р., сума ПДВ: 8123,44грн., податкову накладну №189 від 11.10.2023р., сума ПДВ: 2564,73грн., податкову накладну №194 від 11.10.2023р., сума ПДВ: 3556,61грн., податкову накладну №196 від 14.10.2023р., сума ПДВ: 5336,37грн., податкову накладну №201 від 11.10.2023р., сума ПДВ: 3008,52грн., податкову накладну №129 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 1852,26грн., податкову накладну №141 від 16.10.2023р., сума ПДВ: 1502,2грн., податкову накладну №229 від 17.10.2023р., сума ПДВ: 3133,23грн., податкову накладну №265 від 16.10.2023р., сума ПДВ: 1001,14грн., податкову накладну №271 від 16.10.2023р., сума ПДВ: 1263,04грн., податкову накладну №360 від 23.10.2023р., сума ПДВ: 573,46грн., податкову накладну №61 від 9.10.2023р., сума ПДВ: 1492,7грн., податкову накладну №150 від 10.10.2023р., сума ПДВ: 8505,14грн., податкову накладну №212 від 12.10.2023р., сума ПДВ: 22590,77грн., податкову накладну №215 від 12.10.2023р., сума ПДВ: 3498,12грн., податкову накладну №242 від 13.10.2023р., сума ПДВ: 4375,53грн., податкову накладну №293 від 17.10.2023р., сума ПДВ: 5079,03грн., податкову накладну №321 від 18.10.2023р., сума ПДВ: 2354,73грн., податкову накладну №327 від 19.10.2023р., сума ПДВ: 17795,94грн., податкову накладну №328 від 19.10.2023р., сума ПДВ: 1741,27г., податкову накладну №340 від 20.10.2023р., сума ПДВ: 1563,09грн., податкову накладну №354 від 23.10.2023р., сума ПДВ: 1991,04грн., податкову накладну №431 від 25.10.2023р., сума ПДВ: 1344,04грн., податкову накладну №440 від 23.10.2023р., сума ПДВ: 4952,01грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що за результатами здійснення господарських операцій ним сформовано та направлено на реєстрацію у ЄРПН, податкові накладні. Проте, реєстрацію зазначених податкових накладних було зупинено, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.

На виконання цієї пропозиції позивач надав пояснення щодо зупинених податкових накладних разом із відповідними документами.

Однак, контролюючим органом прийнято рішення про відмову реєстрації вищевказаних податкових накладних в ЄРПН, у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

Позивач вважає вказані рішення протиправними, оскільки ТОВ «ВІТОЛ» надано до контролюючого органу повний пакет документів, який підтверджує здійснення господарських операцій, якому комісією не надано належної оцінки. Крім того, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено які конкретно документи необхідно надати комісії для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, а у рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних не конкретизовано, які саме документи складено з порушенням законодавства і в чому ці порушення полягають.

Посилаючись на вказане просив позов задовольнити.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 20 грудня 2024р. адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення ГУ ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в ЄРПН: №9950399/32178897 від 16.11.2023р., №9950397/32178897 від 16.11.2023р., №9950393/32178897 від 16.11.2023р., №9950392/32178897 від 16.11.2023р., №9950394/32178897 від 16.11.2023р., №9950395/32178897 від 16.11.2023р., №9950423/32178897 від 16.11.2023р., №9950419/32178897 від 16.11.2023р., №9950412/32178897 від 16.11.2023р., №9950415/32178897 від 16.11.2023р., №9950414/32178897 від 16.11.2023р., №9950413/32178897 від 16.11.2023р., №9950428/32178897 від 16.11.2023р., №9950402/32178897 від 16.11.2023р., №9950398/32178897 від 16.11.2023р., №9950401/32178897 від 16.11.2023р., №9950400/32178897 від 16.11.2023р., №9950396/32178897 від 16.11.2023р., №9950403/32178897 від 16.11.2023р., №9950418/32178897 від 16.11.2023р., №9950421/32178897 від 16.11.2023р., №9950391/32178897 від 16.11.2023р., №9950417/32178897 від 16.11.2023р., №9950420/32178897 від 16.11.2023р., №9950426/32178897 від 16.11.2023р., №9950429/32178897 від 16.11.2023р., №9950422/32178897 від 16.11.2023р., №9950404/32178897 від 16.11.2023р., №9950424/32178897 від 16.11.2023р., №9950416/32178897 від 16.11.2023р., №9950427/32178897 від 16.11.2023р., №9950433/32178897 від 16.11.2023р., №9950430/32178897 від 16.11.2023р., №9950432/32178897 від 16.11.2023р., №9950431/32178897 від 16.11.2023р., №9950435/32178897 від 16.11.2023р., №9950439/32178897 від 16.11.2023р., №9950434/32178897 від 16.11.2023р., №9950442/32178897 від 16.11.2023р., №9950440/32178897 від 16.11.2023р., №9950438/32178897 від 16.11.2023р., №9950437/32178897 від 16.11.2023р., №9950441/32178897 від 16.11.2023р., №9950436/32178897 від 16.11.2023р., №9950443/32178897 від 16.11.2023р., №9984655/32178897 від 21.11.2023р., №9984657/32178897 від 21.11.2023р., №9984651/32178897 від 21.11.2023р., №9984656/32178897 від 21.11.2023р., №9984672/32178897 від 21.11.2023р., №9984685/32178897 від 21.11.2023р., №9984658/32178897 від 21.11.2023р., №9984691/32178897 від 21.11.2023р., №9984665/32178897 від 21.11.2023р., №9984663/32178897 від 21.11.2023р., №9984666/32178897 від 21.11.2023р., №9984664/32178897 від 21.11.2023р., №9984653/32178897 від 21.11.2023р., №9984650/32178897 від 21.11.2023р., №9984649/32178897 від 21.11.2023р., №9984652/32178897 від 21.11.2023р., №9984648/32178897 від 21.11.2023р., №9984668/32178897 від 21.11.2023р., №9984669/32178897 від 21.11.2023р., №9984667/32178897 від 21.11.2023р., №9984695/32178897 від 21.11.2023р., №9984692/32178897 від 21.11.2023р., №9984661/32178897 від 21.11.2023р., №9984654/32178897 від 21.11.2023р., №9984689/32178897 від 21.11.2023р., №9984679/32178897 від 21.11.2023р., №9984676/32178897 від 21.11.2023р., №9984660/32178897 від 21.11.2023р., №9984659/32178897 від 21.11.2023р., №9984688/32178897 від 21.11.2023р., №9984701/32178897 від 21.11.2023р., №9984700/32178897 від 21.11.2023р., №9984690/32178897 від 21.11.2023р., №9984673/32178897 від 21.11.2023р., №9984681/32178897 від 21.11.2023р., №9984683/32178897 від 21.11.2023р., №9984675/32178897 від 21.11.2023р., №9984702/32178897 від 21.11.2023р., №9984684/32178897 від 21.11.2023р., №9984687/32178897 від 21.11.2023р., №9984677/32178897 від 21.11.2023р., №9984680/32178897 від 21.11.2023р., №9984662/32178897 від 21.11.2023р., №9984682/32178897 від 21.11.2023р., №9984670/32178897 від 21.11.2023р., №9984671/32178897 від 21.11.2023р., №9984686/32178897 від 21.11.2023р., №9984674/32178897 від 21.11.2023р., №9984678/32178897 від 21.11.2023р., №9984699/32178897 від 21.11.2023р., №9984697/32178897 від 21.11.2023р., №9984696/32178897 від 21.11.2023р., №9984694/32178897 від 21.11.2023р., №9984698/32178897 від 21.11.2023р., №9984693/32178897 від 21.11.2023р., №9950448/32178897 від 16.11.2023р., №9950455/32178897 від 16.11.2023р., №9950459/32178897 від 16.11.2023р., №9950453/32178897 від 16.11.2023р., №9950454/32178897 від 16.11.2023р., №9950467/32178897 від 16.11.2023р., №9950449/32178897 від 16.11.2023р., №9950447/32178897 від 16.11.2023р., №9950450/32178897 від 16.11.2023р., №9950451/32178897 від 16.11.2023р., №9950456/32178897 від 16.11.2023р., №9950458/32178897 від 16.11.2023р., №9950457/32178897 від 16.11.2023р., №9950464/32178897 від 16.11.2023р., №9950461/32178897 від 16.11.2023р., №9950462/32178897 від 16.11.2023р., №9950465/32178897 від 16.11.2023р., №9950470/32178897 від 16.11.2023р., №9950466/32178897 від 16.11.2023р.

Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні ТОВ «ВІТОЛ» (код ЄДРПОУ: 32178897): №264 від 19.09.2023р., №287 від 20.09.2023р., №294 від 19.09.2023р., №295 від 19.09.2023р., №296 від 19.09.2023р., №298 від 19.09.2023р., №391 від 25.09.2023р., №425 від 26.09.2023р., №427 від 26.09.2023р., №436 від 26.09.2023р., №442 від 26.09.2023р., №443 від 26.09.2023р., №472 від 28.09.2023р., №228 від 19.09.2023р., №272 від 19.09.2023р., №278 від 19.09.2023р., №307 від 20.09.2023р., №309 від 20.09.2023р., №314 від 23.09.2023р., №323 від 25.09.2023р., №324 від 25.09.2023р., №386 від 20.09.2023р., №403 від 25.09.2023р., №406 від 25.09.2023р., №438 від 27.09.2023р., №487 від 30.09.2023р., №322 від 25.09.2023р., №335 від 23.09.2023р., №336 від 25.09.2023р., №337 від 25.09.2023р., №338 від 27.09.2023р., №432 від 29.09.2023р., №475 від 30.09.2023р., №477 від 29.09.2023р., №484 від 30.09.2023р., №10 від 3.10.2023р., №17 від 2.10.2023р., №19 від 2.10.2023р., №21 від 2.10.2023р., №25 від 2.10.2023р., №26 від 2.10.2023р., №29 від 3.10.2023р., №3 від 2.10.2023р., №4 від 2.10.2023р., №6 від 2.10.2023р., №34 від 3.10.2023р., №35 від 3.10.2023р., №39 від 3.10.2023р., №41 від 3.10.2023р., №52 від 9.10.2023р., №57 від 10.10.2023р., №59 від 7.10.2023р., №67 від 10.10.2023р., №68 від 7.10.2023р., №93 від 6.10.2023р., №94 від 6.10.2023р., №95 від 7.10.2023р., №42 від 3.10.2023р., №45 від 3.10.2023р., №50 від 4.10.2023р., №53 від 4.10.2023р., №56 від 4.10.2023р., №85 від 5.10.2023р., №86 від 5.10.2023р., №87 від 5.10.2023р., №101 від 11.10.2023р., №54 від 9.10.2023р., №64 від 7.10.2023р., №65 від 4.10.2023р., №80 від 9.10.2023р., №82 від 9.10.2023р., №83 від 9.10.2023р., №89 від 7.10.2023р., №96 від 7.10.2023р., №98 від 9.10.2023р., №103 від 13.10.2023р., №104 від 13.10.2023р., №121 від 9.10.2023р., №122 від 9.10.2023р., №124 від 9.10.2023р., №126 від 9.10.2023р., №128 від 9.10.2023р., №132 від 13.10.2023р., №134 від 10.10.2023р., №154 від 10.10.2023р., №155 від 10.10.2023р., №161 від 10.10.2023р., №111 від 7.10.2023р., №145 від 9.10.2023р., №163 від 10.10.2023р., №165 від 10.10.2023р., №167 від 10.10.2023р., №170 від 10.10.2023р., №174 від 10.10.2023р., №177 від 13.10.2023р., №186 від 11.10.2023р., №189 від 11.10.2023р., №194 від 11.10.2023р., №196 від 14.10.2023р., №201 від 11.10.2023р., №129 від 9.10.2023р., №141 від 16.10.2023р., №229 від 17.10.2023р., №265 від 16.10.2023р., №271 від 16.10.2023р., №360 від 23.10.2023р., №61 від 9.10.2023р., №150 від 10.10.2023р., №212 від 12.10.2023р., №215 від 12.10.2023р., №242 від 13.10.2023р., №293 від 17.10.2023р., №321 від 18.10.2023р., №327 від 19.10.2023р., №328 від 19.10.2023р., №340 від 20.10.2023р., №354 від 23.10.2023р., №431 від 25.10.2023р., №440 від 23.10.2023р., датою їх фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути з ГУ ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВ «ВІТОЛ» судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 360 332грн.

Не погодившись із даним судовим рішенням, ГУ ДПС в Одеській області подало апеляційну скаргу, у якій просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Судова колегія вважає, що у відповідності до п.1 ч.1 ст.311 КАС України, апеляційну скаргу можливо розглянути в порядку письмового провадження, оскільки в матеріалах справи достатньо доказів для вирішення справи по суті.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла до висновку про залишення скарги без задоволення, а рішення суду без змін, з наступних підстав.

Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що ТОВ «ВІТОЛ» було надано усі необхідні для реєстрації податкових накладних первинні документи податкового та бухгалтерського обліку, які підтверджують реальність господарських операцій, проте, податковим органом не надано належної оцінки цим первинним документам, що і стало помилковою підставою для прийняття рішень про відмову в реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН.

Вирішуючи спір судова колегія вважає, що суд першої інстанції повно та об`єктивно дослідив обставини по справі, надані докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного розгляду, що ТОВ «ВІТОЛ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 39178897. Видами діяльності за КВЕД якого є: 46.090 Неспеціалізована оптова торгівля (основний), 45.11 Торгівля автомобілями та легковими транспортними засобами, 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 52.12 Допоміжне обслуговування наземного транспорту, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов`язана з ними діяльність, 63.12 Веб-портали, 77.40 Лізинг інтелектуальної власності та подібних продуктів, крім творів, захищених авторськими правами.

28.01.2020р. між ТОВ «ВІТОЛ» (як постачальником) та ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» (як покупцем) було укладено Договір поставки за №41АГ (надалі Договір).

Згідно п.1.1 Договору постачальник зобов`язується поставляти покупцеві товар у встановлені строки, а покупець зобов`язується приймати такий товар і сплачувати за нього на умовах даного Договору.

Відповідно до п.1.2 Договору предметом поставки є визначений товар з найменуванням, зазначеним у Специфікаціях та/або інших документах згідно умов Договору, підписаних постачальником та покупцем.

За п.9.1 Договору оплата здійснюється у розмірі повної вартості реалізованого товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок постачальника, вказаний у реквізитах постачальника у договорі.

Згідно п.9.2 Договору оплата за поставлений постачальником товар здійснюється покупцем після його реалізації споживачам, один раз на тиждень, але не пізніше 60 календарних днів з дати припинення строку дії Договору та/або його розірвання.

Відповідно до п.9.3 Договору оплата здійснюється покупцем на підставі Договору. При здійсненні платежу покупець обов`язково повинен вказувати у платіжному дорученні номер та дату договору.

На виконання умов вищенаведеного Договору поставки №41АГ від 28.01.2020р. позивачем на адресу ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» здійснювались поставки товару: автомобільних зарядних пристроїв, тримачів мобільного телефону, компресорів, знаків аварійних, рамок під номера, буксирувальних тросів, антен, дзеркал, пилососів, жилетів безпеки світловідбивних та т.і.

На виконання Договору №41АГ, ТОВ «ВІТОЛ» було виписано видаткові накладні, а також товарно-транспорті накладні.

Так, за фактом першої події, а саме поставки товару ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», позивач виписав та подав на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні: №264 від 19.09.2023р., №287 від 20.09.2023р., №294 від 19.09.2023р., №295 від 19.09.2023р., №296 від 19.09.2023р., №298 від 19.09.2023р., №391 від 25.09.2023р., №425 від 26.09.2023р., №427 від 26.09.2023р., №436 від 26.09.2023р., №442 від 26.09.2023р., №443 від 26.09.2023р., №472 від 28.09.2023р., №228 від 19.09.2023р., №272 від 19.09.2023р., №278 від 19.09.2023р., №307 від 20.09.2023р., №309 від 20.09.2023р., №314 від 23.09.2023р., №323 від 25.09.2023р., №324 від 25.09.2023р., №386 від 20.09.2023р., №403 від 25.09.2023р., №406 від 25.09.2023р., №438 від 27.09.2023р., №487 від 30.09.2023р., №322 від 25.09.2023р., №335 від 23.09.2023р., №336 від 25.09.2023р., №337 від 25.09.2023р., №338 від 27.09.2023р., №432 від 29.09.2023р., №475 від 30.09.2023р., №477 від 29.09.2023р., №484 від 30.09.2023р., №10 від 3.10.2023р., №17 від 2.10.2023р., №19 від 2.10.2023р., №21 від 2.10.2023р., №25 від 2.10.2023р., №26 від 2.10.2023р., №29 від 3.10.2023р., №3 від 2.10.2023р., №4 від 2.10.2023р., №6 від 2.10.2023р., №34 від 3.10.2023р., №35 від 3.10.2023р., №39 від 3.10.2023р., №41 від 3.10.2023р., №52 від 9.10.2023р., №57 від 10.10.2023р., №59 від 7.10.2023р., №67 від 10.10.2023р., №68 від 7.10.2023р., №93 від 6.10.2023р., №94 від 6.10.2023р., №95 від 7.10.2023р., №42 від 3.10.2023р., №45 від 3.10.2023р., №50 від 4.10.2023р., №53 від 4.10.2023р., №56 від 4.10.2023р., №85 від 5.10.2023р., №86 від 5.10.2023р., №87 від 5.10.2023р., №101 від 11.10.2023р., №54 від 9.10.2023р., №64 від 7.10.2023р., №65 від 4.10.2023р., №80 від 9.10.2023р., №82 від 9.10.2023р., №83 від 9.10.2023р., №89 від 7.10.2023р., №96 від 7.10.2023р., №98 від 9.10.2023р., №103 від 13.10.2023р., №104 від 13.10.2023р., №121 від 9.10.2023р., №122 від 9.10.2023р., №124 від 9.10.2023р., №126 від 9.10.2023р., №128 від 9.10.2023р., №132 від 13.10.2023р., №134 від 10.10.2023р., №154 від 10.10.2023р., №155 від 10.10.2023р., №161 від 10.10.2023р., №111 від 7.10.2023р., №145 від 9.10.2023р., №163 від 10.10.2023р., №165 від 10.10.2023р., №167 від 10.10.2023р., №170 від 10.10.2023р., №174 від 10.10.2023р., №177 від 13.10.2023р., №186 від 11.10.2023р., №189 від 11.10.2023р., №194 від 11.10.2023р., №196 від 14.10.2023р., №201 від 11.10.2023р., №129 від 9.10.2023р., №141 від 16.10.2023р., №229 від 17.10.2023р., №265 від 16.10.2023р., №271 від 16.10.2023р., №360 від 23.10.2023р., №61 від 9.10.2023р., №150 від 10.10.2023р., №212 від 12.10.2023р., №215 від 12.10.2023р., №242 від 13.10.2023р., №293 від 17.10.2023р., №321 від 18.10.2023р., №327 від 19.10.2023р., №328 від 19.10.2023р., №340 від 20.10.2023р., №354 від 23.10.2023р., №431 від 25.10.2023р., №440 від 23.10.2023р.

Вищезазначені податкові накладні були доставлені до ДПС України, але їх реєстрацію було зупинено з посиланням на положення п.201.16 ст.201 ПК України. Зазначено, що обсяг постачання товару/послуги, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання приписів вказаної квитанції, ТОВ «ВІТОЛ» засобами електронного сервісу М.E.DOC було направлено до ГУ ДПС в Одеській області відповідні повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо вищевказаних податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено. Також, до кожного з повідомлень позивачем надавались письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у перелічених податкових накладних, зокрема, щодо придбання позивачем проданих ним ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» товарів у ТОВ «ОВІ-Дистрибушн», ТОВ «АВТОЖЕНЕВА», зберігання товарів за договором із ТОВ «Метр-1», транспортування товарів за договором із ФОП ОСОБА_1 . Також зазначено про проведення інвентаризації товарів на підприємстві, виконання вантажно-розвантажувальних робіт найманими працівниками складу.

Проте, рішеннями комісії ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №9950399/32178897 від 16.11.2023р., №9950397/32178897 від 16.11.2023р., №9950393/32178897 від 16.11.2023р., №9950392/32178897 від 16.11.2023р., №9950394/32178897 від 16.11.2023р., №9950395/32178897 від 16.11.2023р., №9950423/32178897 від 16.11.2023р., №9950419/32178897 від 16.11.2023р., №9950412/32178897 від 16.11.2023р., №9950415/32178897 від 16.11.2023р., №9950414/32178897 від 16.11.2023р., №9950413/32178897 від 16.11.2023р., №9950428/32178897 від 16.11.2023р., №9950402/32178897 від 16.11.2023р., №9950398/32178897 від 16.11.2023р., №9950401/32178897 від 16.11.2023р., №9950400/32178897 від 16.11.2023р., №9950396/32178897 від 16.11.2023р., №9950403/32178897 від 16.11.2023р., №9950418/32178897 від 16.11.2023р., №9950421/32178897 від 16.11.2023р., №9950391/32178897 від 16.11.2023р., №9950417/32178897 від 16.11.2023р., №9950420/32178897 від 16.11.2023р., №9950426/32178897 від 16.11.2023р., №9950429/32178897 від 16.11.2023р., №9950422/32178897 від 16.11.2023р., №9950404/32178897 від 16.11.2023р., №9950424/32178897 від 16.11.2023р., №9950416/32178897 від 16.11.2023р., №9950427/32178897 від 16.11.2023р., №9950433/32178897 від 16.11.2023р., №9950430/32178897 від 16.11.2023р., №9950432/32178897 від 16.11.2023р., №9950431/32178897 від 16.11.2023р., №9950435/32178897 від 16.11.2023р., №9950439/32178897 від 16.11.2023р., №9950434/32178897 від 16.11.2023р., №9950442/32178897 від 16.11.2023р., №9950440/32178897 від 16.11.2023р., №9950438/32178897 від 16.11.2023р., №9950437/32178897 від 16.11.2023р., №9950441/32178897 від 16.11.2023р., №9950436/32178897 від 16.11.2023р., №9950443/32178897 від 16.11.2023р., №9984655/32178897 від 21.11.2023р., №9984657/32178897 від 21.11.2023р., №9984651/32178897 від 21.11.2023р., №9984656/32178897 від 21.11.2023р., №9984672/32178897 від 21.11.2023р., №9984685/32178897 від 21.11.2023р., №9984658/32178897 від 21.11.2023р., №9984691/32178897 від 21.11.2023р., №9984665/32178897 від 21.11.2023р., №9984663/32178897 від 21.11.2023р., №9984666/32178897 від 21.11.2023р., №9984664/32178897 від 21.11.2023р., №9984653/32178897 від 21.11.2023р., №9984650/32178897 від 21.11.2023р., №9984649/32178897 від 21.11.2023р., №9984652/32178897 від 21.11.2023р., №9984648/32178897 від 21.11.2023р., №9984668/32178897 від 21.11.2023р., №9984669/32178897 від 21.11.2023р., №9984667/32178897 від 21.11.2023р., №9984695/32178897 від 21.11.2023р., №9984692/32178897 від 21.11.2023р., №9984661/32178897 від 21.11.2023р., №9984654/32178897 від 21.11.2023р., №9984689/32178897 від 21.11.2023р., №9984679/32178897 від 21.11.2023р., №9984676/32178897 від 21.11.2023р., №9984660/32178897 від 21.11.2023р., №9984659/32178897 від 21.11.2023р., №9984688/32178897 від 21.11.2023р., №9984701/32178897 від 21.11.2023р., №9984700/32178897 від 21.11.2023р., №9984690/32178897 від 21.11.2023р., №9984673/32178897 від 21.11.2023р., №9984681/32178897 від 21.11.2023р., №9984683/32178897 від 21.11.2023р., №9984675/32178897 від 21.11.2023р., №9984702/32178897 від 21.11.2023р., №9984684/32178897 від 21.11.2023р., №9984687/32178897 від 21.11.2023р., №9984677/32178897 від 21.11.2023р., №9984680/32178897 від 21.11.2023р., №9984662/32178897 від 21.11.2023р., №9984682/32178897 від 21.11.2023р., №9984670/32178897 від 21.11.2023р., №9984671/32178897 від 21.11.2023р., №9984686/32178897 від 21.11.2023р., №9984674/32178897 від 21.11.2023р., №9984678/32178897 від 21.11.2023р., №9984699/32178897 від 21.11.2023р., №9984697/32178897 від 21.11.2023р., №9984696/32178897 від 21.11.2023р., №9984694/32178897 від 21.11.2023р., №9984698/32178897 від 21.11.2023р., №9984693/32178897 від 21.11.2023р., №9950448/32178897 від 16.11.2023р., №9950455/32178897 від 16.11.2023р., №9950459/32178897 від 16.11.2023р., №9950453/32178897 від 16.11.2023р., №9950454/32178897 від 16.11.2023р., №9950467/32178897 від 16.11.2023р., №9950449/32178897 від 16.11.2023р., №9950447/32178897 від 16.11.2023р., №9950450/32178897 від 16.11.2023р., №9950451/32178897 від 16.11.2023р., №9950456/32178897 від 16.11.2023р., №9950458/32178897 від 16.11.2023р., №9950457/32178897 від 16.11.2023р., №9950464/32178897 від 16.11.2023р., №9950461/32178897 від 16.11.2023р., №9950462/32178897 від 16.11.2023р., №9950465/32178897 від 16.11.2023р., №9950470/32178897 від 16.11.2023р., №9950466/32178897 від 16.11.2023р., позивачу було відмовлено у реєстрації вищевказаних податкових накладних в ЄРПН з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У додатковій інформації зазначено, що такими документами є первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфікації, накладні.

Не погодившись із зазначеними рішеннями податкового органу та вважаючи, що до податкового органу позивачем надано повний та вичерпний перелік документів, який відображає усі аспекти господарської операції між товариством та його контрагентами, позивач звернувся в суд із відповідним позовом.

Перевіряючи правомірність прийняття оскаржуваних рішень податкового органу, з урахуванням підстав, за якими позивач пов`язує їх протиправність та скасування, судова колегія виходить з наступного.

Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Положеннями п.201.1 ст.201 ПК України встановлено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Приписами п.201.10. ст.201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п.201.1 цієї статті та/або п.192.1 ст.192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

В свою чергу положення п.201.16. ст.201 ПК України визначають, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному КМУ.

Відповідно до п.п.10,11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ №1165 від 11.12.2019р., (далі Порядок №1165) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019р. № 520.

Відповідно до п.п.4,5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому наказом Мінфіну 12 грудня 2019р. №520 (далі - Порядок №520) у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до п.п.9,11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Верховний Суд за результатами аналізу наведених норм у постановах від 18 листопада 2021р. у справі № 380/3498/20, від 20 січня 2022р. у справі № 140/4162/21 дійшов висновку, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

При цьому, як підтверджується змістом п.5 Порядку №520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації якої в ЄРПН і, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу. Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.

У постанові від 3 листопада 2021р. у справі № 360/2460/20 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Як вбачається із матеріалів справи, що у квитанціями, якими ТОВ «ВІТОЛ» повідомлено про зупинення реєстрації спірних податкових накладних з підстав: «Відповідно до положення п.201.16 ст.201 ПК України. Зазначено, що обсяг постачання товару/послуги, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.». Також, запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Згідно із пунктом 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Як вбачається із матеріалів справи, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних слугувало те, що обсяг постачання товару/послуги, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Апеляційний суд зазначає, що зупинення реєстрації ПН/РК за п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Отже, у разі зупинення реєстрації податкових накладних на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 27 січня 2022р. по справі за №380/2365/21.Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено матеріалами справи під час апеляційного розгляду, що на виконання вимог цієї норми ТОВ «ВІТОЛ» направлено до податкового органу пояснення разом із відповідними документами на підтвердження операцій із контрагентами. При цьому, товариством до кожного з повідомлень надавались письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у перелічених податкових накладних, зокрема, щодо придбання позивачем проданих ним ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» товарів у ТОВ «ОВІ-Дистрибушн», ТОВ «АВТОЖЕНЕВА», зберігання товарів за договором із ТОВ «Метр-1», транспортування товарів за договором із ФОП ОСОБА_1 . Також зазначено про проведення інвентаризації товарів на підприємстві, виконання вантажно-розвантажувальних робіт найманими працівниками складу. Необхідно звернути увагу й на те, що податковий орган у своїх квитанціях не конкретизував саме які документи позивач мав надати йому, а після отримання, наданих позивачем документів, ніяких додаткових документів від позивача не вимагав.

Як вбачається із оскаржуваних рішень, податковий орган відмовив норми ТОВ «ВІТОЛ» в реєстрації податкових накладних з підстав: : «надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.».

Водночас, судова колегія зазначає, що жоден із вказаних документів не підкресленим податковим органом, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства без конкретизації, не може вважатись обґрунтованим.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності.Разом з тим, судова колегія звертає увагу на те, що саме лише зазначення про складання документів із порушенням та/або відсутність документів не є достатньою та законною підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки контролюючий орган має зазначити об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкових накладних з урахуванням відсутності таких документів, при цьому надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

Натомість, позивачем на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, надало пояснення та відповідні первинні та бухгалтерські документи не тільки реалізації товару ТОВ «ЕПІЦЕНР К», а й придбання, транспортування та зберігання спірного товару.

При цьому, судова колегія вважає, що надані позивачем до суду первинні документи доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації спірних податкових накладних.

Окрім того, судова колегія зазначає, що приймаючи рішення про реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Аналогічний висновок викладений у постанові Верховного Суду від 7.12.2022р. по справі за №500/2237/20.

Також, надаючи правову оцінку прийнятому відповідачем рішенню про відмову у реєстрації податкових накладних, апеляційний суд вкотре зазначає про те, що контролюючий орган визначив лише загальні підстави прийняття такого рішення, не зазначивши конкретної інформації щодо причин та підстав його прийняття.

На вирішення питання щодо правомірності оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкової накладної впливає й той факти, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації ПН, теж не є законним.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 22.07.2019р. у справі за №815/2985/18, від 10.04.2020р. у справі за №819/330/18, висновки якого, в силу вимог ч.5 ст.242 КАС України, суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Отже, контролюючий орган не довів обґрунтованості відмови позивачу у реєстрації податкових накладних: №264 від 19.09.2023р., №287 від 20.09.2023р., №294 від 19.09.2023р., №295 від 19.09.2023р., №296 від 19.09.2023р., №298 від 19.09.2023р., №391 від 25.09.2023р., №425 від 26.09.2023р., №427 від 26.09.2023р., №436 від 26.09.2023р., №442 від 26.09.2023р., №443 від 26.09.2023р., №472 від 28.09.2023р., №228 від 19.09.2023р., №272 від 19.09.2023р., №278 від 19.09.2023р., №307 від 20.09.2023р., №309 від 20.09.2023р., №314 від 23.09.2023р., №323 від 25.09.2023р., №324 від 25.09.2023р., №386 від 20.09.2023р., №403 від 25.09.2023р., №406 від 25.09.2023р., №438 від 27.09.2023р., №487 від 30.09.2023р., №322 від 25.09.2023р., №335 від 23.09.2023р., №336 від 25.09.2023р., №337 від 25.09.2023р., №338 від 27.09.2023р., №432 від 29.09.2023р., №475 від 30.09.2023р., №477 від 29.09.2023р., №484 від 30.09.2023р., №10 від 3.10.2023р., №17 від 2.10.2023р., №19 від 2.10.2023р., №21 від 2.10.2023р., №25 від 2.10.2023р., №26 від 2.10.2023р., №29 від 3.10.2023р., №3 від 2.10.2023р., №4 від 2.10.2023р., №6 від 2.10.2023р., №34 від 3.10.2023р., №35 від 3.10.2023р., №39 від 3.10.2023р., №41 від 3.10.2023р., №52 від 9.10.2023р., №57 від 10.10.2023р., №59 від 7.10.2023р., №67 від 10.10.2023р., №68 від 7.10.2023р., №93 від 6.10.2023р., №94 від 6.10.2023р., №95 від 7.10.2023р., №42 від 3.10.2023р., №45 від 3.10.2023р., №50 від 4.10.2023р., №53 від 4.10.2023р., №56 від 4.10.2023р., №85 від 5.10.2023р., №86 від 5.10.2023р., №87 від 5.10.2023р., №101 від 11.10.2023р., №54 від 9.10.2023р., №64 від 7.10.2023р., №65 від 4.10.2023р., №80 від 9.10.2023р., №82 від 9.10.2023р., №83 від 9.10.2023р., №89 від 7.10.2023р., №96 від 7.10.2023р., №98 від 9.10.2023р., №103 від 13.10.2023р., №104 від 13.10.2023р., №121 від 9.10.2023р., №122 від 9.10.2023р., №124 від 9.10.2023р., №126 від 9.10.2023р., №128 від 9.10.2023р., №132 від 13.10.2023р., №134 від 10.10.2023р., №154 від 10.10.2023р., №155 від 10.10.2023р., №161 від 10.10.2023р., №111 від 7.10.2023р., №145 від 9.10.2023р., №163 від 10.10.2023р., №165 від 10.10.2023р., №167 від 10.10.2023р., №170 від 10.10.2023р., №174 від 10.10.2023р., №177 від 13.10.2023р., №186 від 11.10.2023р., №189 від 11.10.2023р., №194 від 11.10.2023р., №196 від 14.10.2023р., №201 від 11.10.2023р., №129 від 9.10.2023р., №141 від 16.10.2023р., №229 від 17.10.2023р., №265 від 16.10.2023р., №271 від 16.10.2023р., №360 від 23.10.2023р., №61 від 9.10.2023р., №150 від 10.10.2023р., №212 від 12.10.2023р., №215 від 12.10.2023р., №242 від 13.10.2023р., №293 від 17.10.2023р., №321 від 18.10.2023р., №327 від 19.10.2023р., №328 від 19.10.2023р., №340 від 20.10.2023р., №354 від 23.10.2023р., №431 від 25.10.2023р., №440 від 23.10.2023р..

Під час розгляду даної справи, позивачем, на підтвердження своїх тверджень, були надані відповідні докази та документи, а саме ті документи, які товариством було надано ДПС при подачі спірних податкових накладних.

Розглянувши надані документи, судова колегія вважає, що товариством було надано до податкового органу весь перелік первинних документів на підтвердження реальності господарських операцій та у податкового органу при дослідженні вказаних документів не виникало питань щодо їх оформлення чи фіктивності, а також надані документи повністю спростовують доводи податкового органу зазначені в апеляційній скарзі.

При цьому, судова колегія звертає увагу, що окрім доводів щодо скасування судового рішення першої інстанції, податковим органом не надано жодного відповідного і належного доказу.

Що стосується посилань податкового органу в апеляційній скарзі, як на правомірність оскаржуваних рішень, щодо того, що товариством на розгляд комісії надано банківські виписки, які складені з порушенням чинного законодавства, оскільки відсутні обов`язкові реквізити, зокрема підпис надавача платіжних послуг та підпис платника, то судова колегія вважає такі посилання необґрунтованими, виходячи з наступного.

Так, дослідивши матеріали справи, судова колегія зазначає, що товариством не надавалися до комісії банківські виписки, а разом із поясненнями позивач надавав платіжні інструкції, про що свідчать і долучені до матеріалів справи скріншоти з журналу повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відновленню ПК/РК.

Також, судова колегія зазначає, що самий по собі процес банківської безготівкової оплати певних послуг є подією об`єктивною, тобто платник позбавлений можливості сформувати платіжний документ, якщо оплати не відбулось. До того ж, якщо у контролюючого органу є сумніви щодо реальності здійснення оплати між контрагентами, то він не позбавлений можливості, по-перше, здійснити власну перевірку, звернувшись до банківської установи, а по-друге, надіслати запит платнику щодо надання копії відповідного платіжного документу, засвідченого фінансовою установою.

Окрім того, дослідивши матеріали справи, судовою колегією встановлено, що позивачем до комісії ГУ ДПС надавався вичерпний перелік документів, необхідних для вирішення питання про реєстрацію спірних податкових накладних, а саме:

- на підтвердження придбання продукції: договори постачання, додатки, доручення, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, оприбуткування на склад покупця, податкові накладні та квитанції про їх реєстрацію, а також документи на підтвердження оплати придбаної продукції (банківські виписки);

- на підтвердження подальшого продажу продукції: договори постачання, додатки, доручення, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні та документи на підтвердження оплати придбаної продукції (банківські виписки);

- на підтвердження наявності обставин, які являються підставами для складення розрахунків коригування, - накладні на повернення товару;

- на підтвердження «реальності» господарської діяльності Позивача: протокол загальних зборів учасників Позивача, накази на директора та комірника, штатні розписи, договори оренди складських приміщень, договори перевезення вантажів автомобільним транспортом.

На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про задоволення адміністративного позову ТОВ «ВІТОЛ» та скасування оскаржуваних рішень податкового органу про відмову у реєстрації податкових накладних, оскільки позивачем надано усі необхідні документи, які підтверджують факт здійснення господарських операцій за поданими податковими накладними, а податковим органом не доведено протилежне.

Апеляційний суд також враховує, що Верховний Суд неодноразово, зокрема, у постановах від 12 листопада 2019р. у справі за №816/2183/18, від 18 лютого 2020р. у справі за №360/1776/19, від 27 квітня 2020р. у справі за №360/1050/19, від 18 червня 2020р. у справі за №824/245/19-а та ряді інших наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Також, судова колегія вважає за необхідне зазначити, що в своїй судовій практиці Європейський суд з прав людини підкреслює особливу важливість принципу «належного урядування». Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (рішення у справах «Беєлер проти Італії» [ВП] (Beyeler v. Italy [GC]), заява № 33202/96, п.120, ECHR 2000-I, «Онер`їлдіз проти Туреччини» [ВП] (Oneryildiz v. Turkey [GC]), заява № 48939/99, п.128, ECHR 2004-XII, «Megadat.com S.r.l. проти Молдови» (Megadat.com S.r.l. v. Moldova), заява №21151/04, п.72, від 8 квітня 2008р., і «Москаль проти Польщі» (Moskal v. Poland), заява №10373/05, п.51, від 15 вересня 2009р.). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах «Лелас проти Хорватії» (Lelas v. Croatia), заява № 55555/08, п.74, від 20 травня 2010р., і «Тошкуце та інші проти Румунії» (Toscuta and Others v. Romania), заява № 36900/03, п.37, від 25 листопада 2008р.) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах «Онер`їлдіз проти Туреччини» (Oneryildiz v. Turkey), п.128, та «Беєлер проти Італії» (Beyeler v. Italy), п.119).

Крім того, Резолюцією Комітету Міністрів Ради Європи 77 (31) від 28.09.1977р. урядам держав-членів рекомендовано керуватися у своєму праві й адміністративній практиці принципами, які наводяться у додатку до цієї резолюції.

Ці принципи застосовуються для захисту осіб, як фізичних, так і юридичних, в адміністративних процедурах відносно будь-яких індивідуальних заходів або рішень, які були прийняті в ході здійснення публічної влади і які за своїм характером безпосередньо впливають на їхні права, свободи або інтереси (адміністративні акти).

В ході реалізації цих принципів слід ураховувати належним чином вимоги щодо належного та ефективного управління, а також інтереси третіх сторін та основні публічні інтереси. У випадках, коли вимоги зумовлюють необхідність внесення змін або вилучення одного чи більше принципів у конкретних випадках або в специфічних сферах публічної адміністрації, слід докласти всіх можливих зусиль, відповідно до фундаментальних цілей цієї резолюції, для досягнення якомога вищого ступеня справедливості.

Такими принципами, згідно з Додатком до Резолюції, зокрема, є:

- право бути вислуханим, що означає, що щодо будь-якого адміністративного акту, який за своїм характером може несприятливо впливати на права, свободи або інтереси особи, така особа може пред`явити факти й аргументи та, у відповідних випадках, докази, що будуть ураховані адміністративним органом;

- виклад мотивів, що означає, що якщо адміністративний акт є таким, що за своїм характером несприятливо впливає на права, свободи або інтереси особи, така особа отримує інформацію про мотиви, на яких він ґрунтується. Інформація про мотиви зазначається в акті або передається відповідній особі, за її запитом, у письмовій формі протягом розумного строку.

Враховуючи вищенаведене, судова колегія вважає, що дії податкового органу по прийняттю спірних рішень, в яких не наведено мотиви його ухвалення свідчать про порушення відповідачем як принципу належного урядування, так і принципів, закріплених в Резолюції Комітету Міністрів Ради Європи 77 (31) від 28.09.1977р., а також свідчать про непрозорість та непередбачуваність дій відповідача, що перешкоджають можливості платника податків планувати в подальшому свою господарську діяльність.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

У контексті оцінки доводів позовної заяви та апеляційної скарги, колегія суддів звертає увагу на позицію Європейського суду з прав людини, зокрема, у справах «Проніна проти України» (пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча п.1 ст.6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.

В доводах апеляційної скарги апелянт посилався на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права. На думку судової колегії, викладені у скарзі доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи порушення норм процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи по суті.

За таких обставин, судова колегія вважає, що рішення суду ухвалено з додержанням норм процесуального та матеріального права, а тому не вбачає підстав для його скасування.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.246,315,316 КАС України, колегія суддів,-

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 20 грудня 2024р. залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків встановлених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Головуючий: Ю.М. Градовський

Судді: І.О. Турецька

О.В. Єщенко

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2025
Оприлюднено09.05.2025
Номер документу127168326
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/9309/24

Постанова від 07.05.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 11.04.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 20.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 20.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

Ухвала від 01.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні