Герб України

Ухвала від 09.05.2025 по справі 380/6699/25

Стрийський міськрайонний суд львівської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 380/6699/25

Провадження № 2-а/456/72/2025

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

09 травня 2025 року Суддя Стрийського міськрайонного суду Львівської області Бучківська В. Л. , вивчивши адміністративний позов Стрийської міської ради до відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції (м. Львів) про скасування постанов,

в с т а н о в и в :

Стрийська міська рада звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції (м. Львів), в якому просить визнати протиправними та скасувати постанови ВП №77606436 від 25.03.2025 про відкриття виконавчого провадження, про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження, про арешт майна боржника.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 09.04.2025 адміністративну справу № 380/6699/25 за позовом Стрийської міської ради до Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції (м. Львів) про скасування постанов передано за підсудністю до Стрийського міськрайонного суду Львівської області (82400, м. Стрий, вул. Валова,12).

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 08.05.2025 справу розподілено головуючому судді Бучківській В.Л.

Вивчивши позовну заяву, приходжу до висновку, що таку слід залишити без руху, з наступних підстав.

Відповідно до ч.1ст. 171 КАС України, після одержання позовної заяви суддя з`ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями160,161,172цьогоКодексу, чи подано позов у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними), чи не має інших підстав для залишення позовної заяви без руху.

Згідно ч.3ст.161 КАС Українидо позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначеніЗаконом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 р. № 3674-VI(далі - Закон №3674-VI).

Згідност.1 Закону № 3674-VIсудовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.

Платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи-підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом (ст.2 Закону № 3674-VI).

Пунктом 1 частини 1статті 3 Закону № 3674-VIпередбачено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Частиною 1статті 4 Закону № 3674-VIвизначено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленогозакономна 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до п.3 ч.2ст.4 Закону № 3674-VIза подання юридичною особою до адміністративного суду позовної заяви майнового характеру судовий збір сплачується у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; за подання юридичною особою до адміністративного суду позовної заяви немайнового характеру судовий збір сплачується у розмірі 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною 3статті 6 Закону № 3674-VIпередбачено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Законом України "Про Державний бюджет України на 2025 рік"встановлено з 1 січня 2025 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу у розмірі 3028 грн.

Як слідує з позовної заяви, позивачем заявлено позовні вимоги про скасування постанов про відкриття виконавчого провадження, про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження, про арешт майна боржника.

Отже загальний розмір судового збору за подання даної позовної заяви становить 9084,00 грн. (3028 грн. + 3028 грн. + 3028 грн.).

Відповідно до ч.3ст.4 Закону № 3674-VIпри поданні до суду процесуальних документів, передбачених ч.2 цієї статті, в електронній формі застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.

Позивач реалізував своє право на звернення до суду в електронній формі, а тому з урахуванням приписів ч.3ст.4 Закону № 3674-VI, мав сплатити судовий збір в розмірі 7267, 20 грн. (9084,00 грн.х0,8).

Між тим, позивачем у порушення вказаних вище норм не додано до позовної заяви документ про сплату судового збору.

Відповідно до частини першоїстатті 160 КАС Україниу позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування.

Предмет позову - це матеріально-правові вимоги позивача до відповідача, в яких встановлюється спосіб усунення правопорушення, вчиненого суб`єктом владних повноважень та іншими особами, в передбаченихзакономвипадках, а підстава позову - це ті обставини (юридичні факти) і норми права, які у своїй сукупності дають право особі звернутись до суду з вимогами до іншої особи.

Відповідно позовні вимоги і обставини в їх обґрунтування мають викладатися лаконічно, чітко, зрозуміло, з використанням прийнятої юридичної термінології.

В порушення вимог вказаної норми закону, позивач не зазначає, які саме постанови слід скасувати, не обґрунтовує підстави для скасування постанов у виконавчому провадженні та не долучає судового рішення, на підставі якого відкрито виконавче провадження.

Відповідно до ч. 1 ст.169 КАС Українисуддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями160,161цьогоКодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Слід зазначити, що залишення позову без руху з підстав, передбачених Законом, не є порушенням права на справедливий судовий захист, оскільки після усунення недоліків у строк, встановлений судом, суд продовжує розгляд справи, про що постановляє ухвалу не пізніше наступного дня з дня отримання інформації про усунення недоліків.

Зважаючи на зазначені недоліки позовної заяви її необхідно залишити без руху, а позивачунадати строк для їх усунення шляхом надання відповідних документів чи письмових пояснень (уточненої позовної заяви).

Керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 248 КАС України,

п о с т а н о в и в :

Позовну заяву Стрийської міської ради до відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Львівській області Західного міжрегіонального управління юстиції (м. Львів) про скасування постанов залишити без руху і надати позивачу термін для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання вимог даної ухвали позовна заява вважатиметься неподаною та буде повернута позивачу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя В.Л.Бучківська

СудСтрийський міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення09.05.2025
Оприлюднено14.05.2025
Номер документу127253666
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —380/6699/25

Ухвала від 28.05.2025

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Бучківська В. Л.

Ухвала від 09.05.2025

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Бучківська В. Л.

Ухвала від 09.04.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні