Рішення
від 12.05.2025 по справі 500/1800/25
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/1800/25

12 травня 2025 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Юзьківа М.І., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Тернопільській області до Комунального підприємства Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств" про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

Описова частина

Короткий виклад позиції позивача та заперечень відповідача

Головне управління ДПС в Тернопільській області (далі - позивач) звернулося до суду із позовом до Комунального підприємства Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств" (далі - відповідач), у якій позивач просить суд стягнути з рахунків Комунального підприємства Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств" та за рахунок готівки, що належить КП "Комбінат комунальних підприємств" кошти у розмірі податкового боргу в сумі - 515 227,93 грн., в тому числі:

- по платежу орендна плата з юридичних осіб - 207 090,67 грн.;

- по платежу податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності - 1 248,34 грн.;

- по платежу екологічний податок - 1 067,15 грн.;

- по платежу податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді зарплати - 272 503,91 грн.;

- по платежу військовий збір - 4 637,99 грн.;

- по платежу рентна плата за спецвикористання води - 28 679,87 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за відповідачем обліковується заборгованість, яка виникла у зв`язку з несплатою узгоджених грошових зобов`язань на загальну суму - 515 227,93 грн., і яка у добровільному порядку не була сплачена.

У зв`язку з цим позивач просить стягнути вказаний податковий борг у судовому порядку.

Відповідач у встановлений судом строк правом на подання відзиву на позов та доказів на його обґрунтування не скористався.

Рух справи у суді

Ухвалою суду від 04.04.2025 відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників адміністративної справи.

Копію ухвали про відкриття спрощеного провадження від 04.04.2025 відповідач отримав в Електронний кабінет системи ЄСІТС 04.04.2025, про що свідчить довідка про доставку електронного листа, яка міститься в матеріалах справи (арк.справи 127).

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 241 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) ухвала є різновидом судового рішення.

Відповідно до ч. 11 ст. 251 КАС України, якщо учасник справи має електронний кабінет, суд надсилає всі судові рішення такому учаснику в електронній формі виключно за допомогою Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи чи її окремої підсистеми (модуля), що забезпечує обмін документами. У разі відсутності в учасника справи електронного кабінету судові рішення надсилаються в паперовій формі рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Оскільки, відповідач є суб`єктом, якого за законом зобов`язано зареєструвати електронний кабінет в системі ЄСІТС, суд вважає, що відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи.

Враховуючи не подання відзиву відповідачем, а також ціну позову, суд розглядає справу за наявними матеріалами в порядку статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Фактичні обставини справи, встановлені судом

Матеріали справи містять копії інтегрованої картки платника податків, податкового повідомлення-рішення від 16.05.2024 року № 00065880406, акту перевірки від 23.04.2024 року, податкового повідомлення-рішення від 16.11.2023 року № 000886900406, податкового повідомлення-рішення від 16.11.2023 року № 00088700406, акту перевірки від 19.10.2023 року, податкового повідомлення-рішення від 11.07.2024 року № 00092622406, податкового повідомлення-рішення від 11.07.2024 року № 00092612406, податкового повідомлення-рішення від 11.07.2024 року № 00092542406, податкового повідомлення-рішення від 11.07.2024 року № 00092642406, податкового повідомлення-рішення від 11.07.2024 року № 00092502406, розрахунку штрафних (фінансових) санкцій, акту перевірки від 25.06.2024 року, податкового повідомлення-рішення від 03.05.2024 року № 00057920406, акту перевірки від 09.04.2024 року, податкового повідомлення-рішення від 29.02.2024 року № 00019250406, акту перевірки від 07.02.2024 року, податкового повідомлення-рішення від 12.06.2024 року № 00077790406, акту перевірки від 20.05.2024 року, податкової декларації від 11.11.2024 року, податкової декларації від 24.04.2024 року, податкової декларації від 25.01.2024 року, уточнюючої податкової декларації від 05.08.2024 року, податкової декларації від 25.01.2024 року, податкової декларації від 03.02.2023 року, податкової вимоги форми "Ю" № 109025-19 від 03.09.2015 року, розрахунку суми податкового боргу по рентній платі, розрахунку суми податкового боргу по військовому збору, розрахунку пені по податку на доходи фізичних осіб, розрахунку суми податкового боргу по податку на доходи фізичних осіб, розрахунку суми податкового боргу по екологічному податку, розрахунку суми податкового боргу по податку на прибуток, розрахунку пені по орендній платі, розрахунку суми податкового боргу по орендній платі, довідку про наявність податкового боргу станом на 24.03.2025, дані про відкриті банківські рахунки платника податків, докази надсилання вказаних документів відповідачу.

До матеріалів справи додано інформацію про платника податків Комунальне підприємство Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств", де місцем знаходження відповідача зазначено: 47234, вул. Р. Купчинського, буд. 5, с-ще Залізці, (Зборівський) Тернопільський район, Тернопільська область (арк. справи 11-19).

Згідно з довідкою про наявність податкового боргу станом на 24.03.2025 у відповідача наявний податковий борг перед бюджетами та державними цільовими фондами в сумі - 515 227,93 грн., в тому числі: по платежу орендна плата з юридичних осіб - 207 090,67 грн., по платежу податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності - 1 248,34 грн., по платежу екологічний податок - 1 067,15 грн., по платежу податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді зарплати - 272 503,91 грн., по платежу військовий збір - 4 637,99 грн., по платежу рентна плата за спецвикористання води - 28 679,87 грн (арк. справи 20).

Заборгованість по платежу орендна плата з юридичних осіб в сумі - 207 090,67 грн., виникла у зв`язку із несплатою узгодженого податкового зобов`язання, нарахованого платником самостійно шляхом подання відповідних податкових декларацій. Так, згідно поданої звітності від 25.01.2024 року відповідачем визначено податкове зобов`язання на 2024 рік в розмірі 179 588,98 грн. зі сплатою рівними частками щомісяця - 14 965,75 грн. У відповідності до уточнюючої декларації від 05.08.2024 року платником нараховано до зменшення суми зобов`язань, та становлять - 137 086,28 грн., у розрізі місячних платежів. Однак, залишилось фактично не сплачене самостійно визначене податкове зобов`язання, з урахуванням сплачених сум, з червня 2024 року по січень 2025 року. Згідно податкового повідомлення-рішення від 12.06.2024 року № 00077790406 на загальну суму - 26 441,62грн., винесеного на підставі Акта перевірки від 20.05.2024 року №6402/19-00-04-06/31194876, яким зокрема встановлено порушення граничних термінів сплати узгоджених зобов`язань з орендної плати за земельні ділянки. Також, нараховано пеню у зв`язку із несплатою грошового зобов`язання у встановлені законодавством строки.

Заборгованість по платежу податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності в сумі - 1 248,34 грн., з урахуванням сплачених сум, виникла у зв`язку із несплатою узгодженого зобов`язання, нарахованого згідно податкового повідомлення-рішення від 29.02.2024 року № 00019250406 на суму - 1 258,34 грн., винесеного на підставі Акта перевірки від 07.02.2024 року № 1032/19-00-04-06/31194876, яким зокрема встановлено порушення граничних термінів сплати узгоджених зобов`язань з податку на прибуток.

Заборгованість по платежу екологічний податок в сумі - 1 067,15 грн., з урахуванням сплачених сум, виникла у зв`язку із несплатою узгодженого податкового зобов`язання, нарахованого згідно податкового повідомлення-рішення від 03.05.2024 року № 00057920406 на суму - 1 360,00 грн., винесеного на підставі Акту перевірки від 09.04.2024 року № 3513/19-00-04-06/31134876, яким зокрема встановлено порушення граничних термінів подання звітності з екологічного податку.

Заборгованість по платежу податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді зарплати в сумі - 272 503,91 грн., в тому числі: основний платіж - 140 708,54 грн., штрафні санкції - 72 988,46 грн., пеня - 58 806,91 грн., виникла у зв`язку із несплатою узгодженого податкового зобов`язання, нарахованого згідно податкових повідомлень-рішень від 11.07.2024 року № 00092502406 на суму - 36 791,32 грн., № 00092642406 на суму - 1 020,00 грн. та № 00092542406 на суму - 175 885,68 грн., винесених на підставі Акту перевірки від 25.06.2024 року № 7853/19-00-24-06/31194876, яким зокрема встановлено порушення граничних термінів сплати узгоджених зобов`язань, несплата узгоджених зобов`язань з ПДФО, несвоєчасне перерахування до бюджету ПДФО. Також, нараховано пеню у зв`язку із несплатою грошового зобов`язання у встановлені законодавством строки.

Заборгованість по платежу військовий збір в сумі - 4 637,99 грн., в тому числі: основний платіж - 778,06 грн., штрафні санкції - 3 309,79 грн., пеня - 550,14 грн., виникла у зв`язку із несплатою узгодженого податкового зобов`язання, нарахованого згідно податкових повідомлень-рішень від 11.07.2024 року № 00092612406 на суму - 3 115,27 грн. та № 00092622406 на суму - 972,58 грн., винесених па підставі Акту перевірки від 25.06.2024 року № 7853/19-00-24-06/31194876, яким зокрема встановлено порушення граничних термінів сплати узгоджених зобов`язань, несплата узгоджених зобов`язань з військового збору. Також, нараховано пеню у зв`язку із несплатою грошового зобов`язання у встановлені законодавством строки.

Заборгованість по платежу рентна плата за спецвикористання води в сумі - 28 679,87 грн., з урахуванням сплачених сум, в тому числі: основний платіж - 22 736,66 грн., штрафні санкції - 5 943,21 грн., виникла у зв`язку із несплатою узгодженого податкового зобов`язання, нарахованого відповідно до податкових декларацій від 25.01.2024 року на суму - 7 578,87 грн., від 24.04.2024 року на суму - 7 578,89 грн., від 11.11.2024 року на суму - 7 578,90 грн., та, згідно з податковими повідомленнями-рішеннями від 16.11.2023 року № 000886900406 на суму - 2 684,02 грн., і № 00088700406 на суму - 1 932,36 грн., винесених на підставі Акту перевірки від 19.10.2023 року № 8445/19-00-04-06/31194876, яким зокрема встановлено порушення граничних термінів сплати узгоджених зобов`язань з рентної плати, а також, згідно з податковими повідомленнями-рішеннями від 16.05.2024 року № 00065880406 на суму - 1 343,37 грн., винесеного на підставі Акту перевірки від 23.04.2024 року № 5182/19-00-04-06/31194876, яким встановлено несвоєчасну сплату узгоджених зобов`язань з рентної плати.

Вказані податкові повідомлення-рішення направлялись відповідачу за адресою, зазначеною в матеріалах справи (вул. Р. Купчинського, буд. 5, с-ще Залізці, (Зборівський) Тернопільський район, Тернопільська область), та були вручені відповідачу, відповідно до копії рекомендованих повідомлень про вручення поштових відправлень, які містяться в матеріалах справи.

Доказів щодо скасування та оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень матеріали справи не містять, а тому грошові зобов`язання, визначені в них, вважаються узгодженими.

Відповідачу виставлялась податкова вимога форми "Ю"№ 109025-19 від 03.09.2015 року, яка була отримана відповідачем особисто 03.09.2015 року, відповідно до копії податкової вимоги форми "Ю"№ 109025-19 від 03.09.2015 року, яка міститься в матеріалах справи (арк.справи 37).

Мотивувальна частина

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Виконанням податкового обов`язку згідно з п. 38.1. ст. 38 Податкового Кодексу України (далі - ПК України) є сплата в повному обсязі платником відповідних податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідно до п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений ПК України строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Пункт 56.11. ст. 56 ПК України вказує, що не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Згідно пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14.1.39 ПК України грошовим зобов`язанням платника податків є сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно з п.255.12 ст.255 ПК України Порядок подання декларації, строки сплати, відповідальність платників рентної плати та контроль за її справлянням визначено статтями 257 і 258 цього Кодексу.

Базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу, а для рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за видобування нафти, конденсату, природного газу, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України та рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України, дорівнює календарному місяцю (п.257.1, ст.257. ПК України).

Згідно з п. 257.2. ст.257 ПК України платники рентної плати самостійно обчислюють суму податкових зобов`язань з рентної плати.

Платник рентної плати до закінчення, визначеного розділом II ПК України, граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, визначений цією статтею, подає до відповідного контролюючого органу за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПК України, податкову декларацію (п.257.3 ст.257 ПК України).

Платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності (п.49.2. ст. 49 ПК України).

У відповідності пп.49.18.1. п.49.18. ст. 49 ПК України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що зокрема дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Податковий період, порядок обчислення орендної плати за земельні ділянки, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 розділу XIII ГІКУ (п. 288.7 ст. 288 ПКУ).

У відповідності до пп. 285.1 ст. 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Згідно до п. 286.2 ст. 286 розділу XIII ПКУ платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій.

Податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця (п. 287.3 ст.287 розділу XIII ПКУ).

У відповідності до пп. 133.1.1. п.133.1 ст.133 ПК України, платниками податку на прибуток підприємств є суб`єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті.

Об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу (пп. 134.1.1. п. 134.1 ст.134 ПК України).

Згідно із пп. 162.1.3 статті 162 ПК України платники податку на доходи фізичних осіб, також є податковий агент.

Як встановлено п. 164.6. ст. 164 ПК України, під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, - обов`язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності

Відповідно до пункту 16 1 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (перехідні положення) тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.

У відповідності до підпункту 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 Кодексу після закінчення встановлених Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Пеня - це сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов`язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).

Тобто, незалежно від того, з яких причин платником податку не було своєчасно погашено узгоджену суму грошового зобов`язання, такий платник після фактичного погашення податкового боргу повинен сплатити пеню у розмірі, який залежить від періоду прострочення.

Судом встановлено, що за відповідачем числиться податковий борг в сумі - 515 227,93 грн., який утворився на підставі податкових повідомлень-рішень від 16.05.2024 року № 00065880406, від 16.11.2023 року № 000886900406, від 16.11.2023 року № 00088700406, від 11.07.2024 року № 00092622406, від 11.07.2024 року № 00092612406, від 11.07.2024 року № 00092542406, від 11.07.2024 року № 00092642406, від 11.07.2024 року № 00092502406, від 03.05.2024 року № 00057920406, від 29.02.2024 року № 00019250406, від 12.06.2024 року № 00077790406, та податкових декларацій від 11.11.2024 року, від 24.04.2024 року, від 25.01.2024 року, від 25.01.2024 року, від 03.02.2023 року, уточнюючої податкової декларації від 05.08.2024 року.

При цьому, згідно з положеннями п. 56.11. ст. 56 ПК України, не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, яке було самостійно визначене платником податків.

Наведені податкові повідомлення-рішення, на підставі яких утворився податковий борг надіслані на адресу відповідача, відповідно до вимог ПК України, на момент розгляду справи у суді ним не оскаржувалися, а тому вважаються належним чином врученими та є узгодженими.

Згідно з п. 42.2 ст. 42 ПК України, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Виникнення та існування такого податкового боргу також підтверджується наявними у матеріалах справи доказами: випискою з інтегрованої картки платника податку, довідкою про наявність податкового боргу та розрахунками сум боргу.

Отже, суд встановив, що за відповідачем обліковується заборгованість, яка виникла по платежу орендна плата з юридичних осіб, по платежу податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, по платежу екологічний податок, по платежу податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді зарплати, по платежу військовий збір, по платежу рентна плата за спецвикористання води, які у добровільному порядку не були сплачені та підлягають стягненню в судовому порядку.

Відповідно до п. 102.4 ст. 102 ПК України, у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу, крім випадків, передбачених абзацом третім пункту 59.1 статті 59 цього Кодексу.

З даним позовом податковий орган звернувся до суду 31.03.2025, а тому, враховуючи вказані норми законодавства, суд вважає що позивачем не пропущено строк давності, визначений статтею 102 ПК України.

Виходячи з норм статті 95 Податкового кодексу України податкова заборгованість платників податків стягується органами державної податкової служби на підставі рішення суду шляхом: стягнення коштів з paxyнків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків; реалізації майна платника податків, що перебуває у податковій заставі; стягнення коштів за рахунок готівки, що належить платнику податків. При цьому, право на звернення з позовом про стягнення податкового боргу з платника податків виникає у податкового органу через 30 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

На підставі вказаного судом встановлено, що за відповідачем рахується податковий борг по платежу орендна плата з юридичних осіб, по платежу податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, по платежу екологічний податок, по платежу податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді зарплати, по платежу військовий збір, по платежу рентна плата за спецвикористання води, а тому наявні підстави для задоволення позовних вимог.

Висновки за результатами розгляду справи

Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч.1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням встановлених у справі обставин, позивач довів суду правомірність заявлених вимог, а тому позов підлягає задоволенню повністю.

Судові витрати

У відповідності до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 6, 9, 14, 72, 73, 77, 90, 241, 250, 257 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Тернопільській області до Комунального підприємства Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств" задовольнити повністю.

Стягнути з рахунків Комунального підприємства Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств" та за рахунок готівки, що належить КП "Комбінат комунальних підприємств" кошти у розмірі податкового боргу в загальній сумі 515 227,93 грн (п`ятсот п`ятнадцять тисяч двісті двадцять сім гривень дев`яносто три копійки), з яких: 207 090,67 грн. (двісті сім тисяч дев`яносто гривень шістдесят сім копійок) по платежу орендна плата з юридичних осіб; 1 248,34 грн. (одна тисяча двісті сорок вісім гривень тридцять чотири копійки) по платежу податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності; 1 067,15 грн. (одна тисяча шістдесят сім гривень п`ятнадцять копійок) по платежу екологічний податок; 272 503,91 грн. (двісті сімдесят дві тисячі п`ятсот три гривні дев`яносто одна копійка) по платежу податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді зарплати; 4 637,99 грн. (чотири тисячі шістсот тридцять сім гривень дев`яносто дев`ять копійок) по платежу військовий збір; 28 679,87 грн. (двадцять вісім тисяч шістсот сімдесят дев`ять гривень вісімдесят сім копійок) по платежу рентна плата за спецвикористання води.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його складання.

Повне судове рішення складено 12 травня 2025 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження: вул. Білецька, 1, м. Тернопіль, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., 46003 код ЄДРПОУ 44143637);

відповідач:

- Комунальне підприємство Залозецької селищної ради Зборівського району Тернопільської області "Комбінат комунальних підприємств" (місцезнаходження: вул. Купчинського, 5, с-ще Залізці, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., 47234 код ЄДРПОУ 31194876).

Головуючий суддяЮзьків М.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.05.2025
Оприлюднено14.05.2025
Номер документу127266408
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —500/1800/25

Рішення від 12.05.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Юзьків Микола Іванович

Ухвала від 04.04.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Юзьків Микола Іванович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні