Справа № 201/5668/25
Провадження 1-кс/201/2119/2025
УХВАЛА
Іменем України
12 травня 2025 року
Слідчий суддя Соборного районного суду міста Дніпра ОСОБА_1
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
прокурора - ОСОБА_3 ,
захисника - адвоката ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Соборного районного суду міста Дніпра клопотання прокурора Маріупольської окружної прокуратури Донецької області ОСОБА_3 , про здійснення спеціального досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12022050000000983 від 12.12.2022 року, за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування.
Клопотання мотивовано тим, що у провадженні СВ 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь Донецької області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях перебувають матеріали кримінального провадження № 12022050000000983 від 12.12.2022 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що до 24 лютого 2022 року включно, громадянка України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 займала посаду начальника Відділу освіти, культури, сім`ї, молоді і спорту Старомлинівської сільської ради Волноваського району Донецької області.
При цьому, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , займаючи зазначену вище посаду та являючись службовою особою, керувалась у своїй діяльності чинним законодавством України про освіту, яке регулює суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти. У зв?язку з чим, остання будучи обізнаною із засадами державної політики у сфері освіти та принципами освітньої діяльності, які передбачені Законом України «Про освіту» від 05.09.2017 р. №2145-VIII, достеменно знала, що до засад та принципів освіти в Україні, належить виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення, формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психологічного насильства, а також дискримінації за будь-якими ознаками.
В свою чергу, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , будучи громадянкою України, розуміючи, що територія с. Старомлинівка Волноваського району Донецької області окупована і на ній протиправно тимчасово встановлено владу окупаційної адміністрації держави-агресора, знаючи, що заклади загальної середньої освіти в Україні здійснюють свою діяльність згідно з українським законодавством, діючи умисно, керуючись ідеологічними та корисливими мотивами, реалізуючи рішення та дії держави-агресора, спрямовані на організацію освітнього процесу та впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти на захоплених Російською Федерацією територіях Донецької області, усвідомлюючи, що в Україні введено воєнний стан, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 30.11.2022 р. добровільно погодилась на співпрацю з окупаційною владою Російської Федерації, добровільно прийняла пропозицію обійняти посаду та обійняла посаду «директора» так званого «МУНИЦИПАЛЬНОГО БЮДЖЕТНОГО ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ «СТАРОМЛЫНОВСКАЯ ШКОЛА № 2 АДМИНИСТРАЦИИ ГОРОДА ДОНЕЦКА»» (мовою оригiналу), яка 04.04.2024 р. була перейменована в «ГОСУДАРСТВЕННОЕ БЮДЖЕТНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «СТАРОМЛЫНОВСКАЯ ШКОЛА № 2 ВЕЛИКОНОВОСЕЛКОВСКОГО МУНИЦИПАЛЬНОГО ОКРУГА» ДОНЕЦКОЙ НАРОДНОЙ РЕСПУБЛИКИ» (мовою оригіналу), скорочена назва - «ГБОУ «СТАРОМЛЫНОВСКАЯ ШКОЛА № 2 ВЕЛИКОНОВОСЕЛКОВСКОГО М.О. » ДОНЕЦКОЙ НАРОДНОЙ РЕСПУБЛИКИ» (мовою оригiналу) та до не пізніше 20.09.2024 року (більш точна дати в ході досудового розслідування не встановлена) впроваджувала стандарти освіти держави-агресора у зазначеному закладі освіти, що розташований за адресою: «285552, Донецкая народная республика, М.О. Великоновоселковский, с. Старомлыновка, ул. Центральная, д.110» на основі приміщень та матеріальних цінностей навчального закладу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 с.Старомлинівка Волноваського району Донецької області», розташованого за адресою: Донецька область, с. Старомлинівка, Волноваський район, вулиця Центральна, будинок 110, код ЄДРПОУ 22008462.
ОСОБА_5 , використовуючи отримані повноваження директора «МУНИЦИПАЛЬНОГО БЮДЖЕТНОГО ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ «СТАРОМЛЫНОВСКАЯ ШКОЛА № 2 АДМИНИСТРАЦИИ ГОРОДА ДОНЕЦКА»», яка 04.04.2024 була перейменована в «ГОСУДАРСТВЕННОЕ БЮДЖЕТНОЕ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «СТАРОМЛЫНОВСКАЯ ШКОЛА № 2 ВЕЛИКОНОВОСЕЛКОВСКОГО МУНИЦИПАЛЬНОГО ОКРУГА» ДОНЕЦКОЙ НАРОДНОЙ РЕСПУБЛИКИ», перебуваючи на тимчасово окупованій території, з метою організації освітнього процесу у вказаному закладі освіти, керуючись ідеологічними мотивами не пізніше ніж з 30.11.2022 року та до не пізніше 20.09.2024 року (більш точна дати в ході досудового розслідування не встановлена), діючи на підставі законодавства Російської Федерації та «Устава ГОСУДАРСТВЕННОГО БЮДЖЕТНОГО ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ «СТАРОМЛЫНОВСКАЯ ШКОЛА № 2 ВЕЛИКОНОВОСЕЛКОВСКОГО МУНИЦИПАЛЬНОГО ОКРУГА» ДОНЕЦКОЙ НАРОДНОЙ РЕСПУБЛИКИ"" відповідно до законодавства Російської Федерації та Донецької Народної Республіки, видавала, затверджувала локальні нормативні акти, що регламентують діяльність освітнього закладу за стандартами освіти держави-агресора, організовувала освітній процес на російській мові, вивчення навчальних програм та предметів, що формують в учнях російську громадянську ідентичність, ціннісне ставлення до державних символів, історичної спадщини, здобутків Росії в науці, мистецтві, спорті, технологіях та праці, ідейну переконаність, готовність до служіння та захисту Вітчизни, відповідальність за його долю, впроваджувала духовно-моральне виховання щодо усвідомлення духовних цінностей російського народу, захист та розвиток етнокультурних особливостей та традицій народів Російської Федерації в умовах багатонаціональної держави, тобто забезпечувала впровадження стандартів освіти держави-агресора у вищевказаному закладі освіти, із повним виключенням освітніх програм за національним законодавством України.
Враховуючи встановлені вище обставини, прокурором 28 квітня 2025 року ОСОБА_5 заочно повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України, а саме у здійсненні колабораційної діяльності, тобто у вчиненні громадянином України дій, спрямованих на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладі освіти.
На виконання вимог ч. 1 ст. 135 КПК України 28.04.2025 р. на встановлені в ході досудового розслідування мобільні номери засобів зв`язку ( НОМЕР_1 , НОМЕР_2) ОСОБА_5 з особистого абонентського номеру прокурором було здійснено телефонні дзвінки з метою направлення останній повідомлення про підозру, а також повістки про виклик для вручення повідомлення про підозру, допиту в якості підозрюваної та проведення інших процесуальних дій.
Однак, в ході здійснення дзвінків на вказані мобільні номери засобів зв`язку, було встановлено, що абонент знаходиться поза зоною досяжності. Шляхом моніторингу прив`язаності вказаних мобільних номерів до інтернет-месенджерів «WhatsApp», «Viber», «Telegram» встановлено, що зазначені номери до жодного із зазначених месенджерів не прив`язані. За таких обставин, здійснити виклик та вручити повідомлення про підозру за допомогою телефону не довелось можливим.
Окрім цього, на виконання вищезазначених вимог процесуального закону, на встановлені в ході досудового розслідування електронні пошти ( ІНФОРМАЦІЯ_2 / ІНФОРМАЦІЯ_3 ) ОСОБА_5 з особистої електронної поштової скриньки прокурора було направлено останній повідомлення про підозру, а також повістку про виклик на 05.05.2025 року з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв., 06.05.2025 року з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв., 07.05.2025 року з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. до адміністративної будівлі Маріупольської окружної прокуратури Донецької області за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. №6, каб. №303, для вручення повідомлення про підозру, допиту в якості підозрюваної та проведення інших процесуальних дій у кримінальному провадженні № 12022050000000983 від 12.12.2022 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 Кримінального кодексу України.
Однак, доставити такі повідомлення не видалось можливим у зв`язку з тим, що зазначені електронні адреси не приймають вхідні повідомлення.
29 квітня 2025 року в газеті «Урядовий кур`єр» №86 (8011), яка є засобом масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження, та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора опубліковано повідомлення про підозру - ОСОБА_5 та повістку (повідомлення) про виклик підозрюваної ОСОБА_5 на 05.05.2025 року з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв., 06.05.2025 року з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв., 07.05.2025 року з 09 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. до адміністративної будівлі Маріупольської окружної прокуратури Донецької області за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, буд. №6, каб. №303, для вручення повідомлення про підозру, допиту в якості підозрюваної та проведення інших процесуальних дій у кримінальному провадженні № 12022050000000983 від 12.12.2022 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України.
29.04.2025 року повідомлення про підозру було вручене захиснику підозрюваної ОСОБА_5 - адвокату ОСОБА_4 , яка призначена центром надання безоплатної вторинної правової допомоги для здійснення захисту підозрюваної ОСОБА_5 .
Таким чином, 29.04.2025 року ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 набула статусу підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України, а саме у здійсненні колабораційної діяльності, тобто вчиненні громадянином України дій, спрямованих на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти.
Однак на зазначені виклики прокурора підозрювана ОСОБА_5 не прибула, як і не повідомила про причини свого не прибуття, жодних клопотань, заяв чи пояснень не надала.
Місцезнаходження ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на цей час невідоме.
Відповідно до інформації з Міністерства соціальної політики України ОСОБА_5 статус внутрішньо переміщеної особи не отримувала.
Згідно з інформацією з Головного центру обробки спеціальної інформації Державної прикордонної служби України, ОСОБА_5 з 24.02.2022 року не перетинала державний кордон України та лінію розмежування з тимчасово окупованою територією.
Окрім цього, в ході досудового розслідування під час здійснення оглядів Інтернет-ресурсів, а саме офіційного веб-сайту Російської Федерації «ФЕДЕРАЛЬНАЯ НАЛОГОВАЯ СЛУЖБА» (мовою оригіналу) встановлено, що ОСОБА_5 станом на 16.04.2024 року має «идентификационный номер налогоплательщика» (мовою оригіналу) на території держави-агресора.
Окрім цього, з матеріалів кримінального провадженні вбачається, що ОСОБА_5 після початку повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України та ведення воєнного стану, перебувала на тимчасово окупованій території України та надавала інтерв`ю журналістам держави агресора, а також виконувала на зазначеній території повноваження директора у закладі освіти, створеному окупаційною владою держави-агресора.
Враховуючи зазначені вище обставини, а також те, що місце знаходження підозрюваної ОСОБА_5 на підконтрольній Україні території не встановлено, за викликом прокурора остання не прибула та про причини неможливості прибуття не повідомила, у зв`язку з чим є підстави вважати, що остання переховується від органів досудового розслідування з метою ухилення від кримінальної відповідальності на тимчасово окупованій території, на підставі чого постановою прокурора від 08.05.2025 року згідно із ст. 281 КПК України підозрювану ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 оголошено в регіональний, державний (міждержавний), міжнародний розшук.
Відтак ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 111 КК України, та переховується від органів слідства з метою ухилення від кримінальної відповідальності, перебуваючи на окупованій території, а тому прокурор змушений звернутись до суду з клопотанням про здійснення спеціального досудового розслідування.
Прокурор у судовому засіданні підтримав клопотання та просив ухвалити рішення, яким надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування з підстав, зазначених у клопотанні.
Захисник у судовому засіданні просила відмовити у задоволенні клопотання у зв`язку з його передчасністю.
Вислухавши думку прокурора, захисника, вивчивши клопотання та дослідивши долучені до нього документи, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч. 6 ст. 193 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою та може обрати такий запобіжний захід за відсутності підозрюваного, обвинуваченого лише у разі доведення прокурором наявності підстав, передбачених статтею 177 цього Кодексу, а також наявності достатніх підстав вважати, що підозрюваний, обвинувачений виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та/або оголошений у міжнародний розшук. У такому разі після затримання особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.
Наявність обґрунтованої підозри ОСОБА_5 у вчиненні інкримінованого їй кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України, повністю підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, а саме:
- протоколом допиту свідка від 26.12.2022 року;
- протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 26.12.2022 року;
- протоколом допиту свідка від 15.12.2022 року;
- протоколом пред`явлення особи для впізнання за фотознімками від 15.12.2022 року;
- протоколом огляду від 15.12.2022 року;
- протоколом огляду від 06.02.2025 року;
- протоколом огляду від 24.02.2025 року;
- протоколом огляду від 24.02.2025 року;
- протоколом огляду від 24.02.2025 року;
- протоколом огляду від 28.03.2025 року;
- протоколом додаткового огляду від 28.03.2025 року;
- протоколом огляду від 16.04.2025 року, іншими матеріалами досудового розслідування в загальній сукупності (а.м. 16-201).
Таким чином, ОСОБА_5 , обґрунтовано підозрюється у здійсненні колабораційної діяльності, тобто у вчиненні громадянином України дій, спрямованих на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладі освіти, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України.
Відповідно до ч. 2 ст. 297-1 КПК України, спеціальне досудове розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді у кримінальному провадженні щодо злочинів, зокрема передбачених статтями 111-1 Кримінального кодексу України, стосовно підозрюваного, який переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
Враховуючи те, що підозрювана належним чином викликалася для повідомлення про підозру та проведення процесуальних дій у спосіб, передбачений законом, а саме через засоби масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на сайті Офісу Генерального прокурора, проте не з`явилася у призначений час та не повідомила про причини неприбуття, та перебуває на тимчасово окупованій території, необхідно вважати, що підозрювана ОСОБА_5 переховується від органів слідства на тимчасово окупованій території України з метою ухилення від кримінальної відповідальності.
Відомості про переховування підозрюваної підтверджуються опублікованими повістками про виклик, опублікованими в газеті «Урядовий кур`єр» та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
Підозрювана належним чином викликалася для вручення повідомлення про підозру та проведення слідчих і процесуальних дій у спосіб передбачений законом, а саме, через засоби масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на сайті офісу Генерального прокурора, проте не з`являлася у призначений час та не повідомила про причини неприбуття.
Беручи до уваги той факт, що ОСОБА_5 проживає та перебуває на території, яка на цей час непідконтрольна владі України, оскільки тимчасово окупована РФ та незаконними збройними формуваннями, є підстави вважати, що підозрюваний переховується від органів досудового слідства на тимчасово окупованій території України, з метою ухилення від кримінальної відповідальності.
Відповідно до п. 7 ч. ст. 1-1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», 15 квітня 2014 року № 1207-VII, - тимчасово окупована Російською Федерацією територія України (тимчасово окупована територія) - це частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Статтею 3 Закону встановлено перелік територій, які вважаються «тимчасово окупованою територією». Такою територією визначається:
1) сухопутна територія тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України, водні об`єкти або їх частини, що знаходяться на цих територіях;
2) внутрішні морські води і територіальне море України навколо Кримського півострова, територія виключної (морської) економічної зони України вздовж узбережжя Кримського півострова та прилеглого до узбережжя континентального шельфу України, внутрішні морські води, прилеглі до сухопутної території інших тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України, на які поширюється юрисдикція органів державної влади України відповідно до норм міжнародного права, Конституції та законів України;
3) інша сухопутна територія України, внутрішні морські води і територіальне море України, визнані в умовах воєнного стану тимчасово окупованими рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію указом Президента України.
Аналіз вказаних положень Закону свідчить, що існує декілька підстав та способів віднесення певних територій держави до категорії тимчасово окупованих.
Так, виходячи з положень п. 1 ч. 1 ст. 3 та п. 7 ч. 1 ст. 1-1 Закону, будь-яка частина території України набуває статусу тимчасово окупованої території за наявності у неї певних ознак, визначених Законом, і при цьому у даному випадку Закон не вимагає проходження будь-яких додаткових процедур або прийняття додаткових нормативно-правових актів для встановлення факту окупації.
Відповідно до п.п. 6, 7 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» окупаційна адміністрація Російської Федерації - сукупність державних органів і структур Російської Федерації, функціонально відповідальних за управління тимчасово окупованими територіями та підконтрольних Російській Федерації самопроголошених органів, які узурпували виконання владних повноважень на тимчасово окупованих територіях та які виконували чи виконують властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування функції на тимчасово окупованій території України, в тому числі органи, організації, підприємства та установи, включаючи правоохоронні та судові органи, нотаріусів та суб`єктів адміністративних послуг.
Тимчасово окупована територія - це частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Згідно з ст. 42 IV Конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додаток до неї: положення про закони і звичаї війни на суходолі (1907 року) територія визнається окупованою, якщо вона фактично перебуває під владою армії супротивника.
Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура (ч. 1 ст. 2 КПК України).
Спеціальне досудове розслідування (inabsentia) здійснюється стосовно одного чи декількох підозрюваних згідно із загальними правилами досудового розслідування, передбаченими цим Кодексом, з урахуванням положень глави 24-1 (ч. 1 ст. 297-1 КПК України).
Наведені обставини унеможливлюють завершення досудового розслідування без проведення спеціального досудового розслідування, оскільки підозрюваний перебуває на тимчасово окупованій території та переховується там від органів досудового розслідування.
Враховуючи наведене, з метою досягнення завдання кримінального провадження, дотримання належної правової процедури, необхідним вбачається надання дозволу на проведення спеціального досудового розслідування.
Наведені положення КПК України щодо можливості проведення спеціального досудового розслідування повністю узгоджуються з діючою Європейською судовою практикою.
Згідно з ч. 5 ст. 139 КПК України ухилення від явки на виклик слідчого, прокурора чи судовий виклик слідчого судді, суду (неприбуття на виклик без поважної причини більш як два рази) підозрюваним, обвинуваченим, який оголошений у міжнародний розшук, та/або який виїхав, та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, є підставою для здійснення спеціального досудового розслідування чи спеціального судового провадження.
Підозрювана ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 111-1 КК України, переховується від органів слідства з метою ухилення від кримінальної відповідальності, перебуває на тимчасово окупованій території України.
Таким чином, наявні достатні підстави для проведення у даному кримінальному провадженні стосовно підозрюваної ОСОБА_5 спеціального досудового розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 7,139, 2971-2975, 309, 372, 376, 532 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання - задовольнити.
Надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №12022050000000983, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 12.12.2022 року, за підозрою ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 111-1 КК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2025 |
Оприлюднено | 14.05.2025 |
Номер документу | 127285004 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про здійснення спеціального досудового розслідування |
Кримінальне
Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Куць О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні