Герб України

Постанова від 13.05.2025 по справі 320/48088/24

Шостий апеляційний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30. тел/факс 254-21-99, e-mail: inbox@6apladm.ki.court.gov.ua

Головуючий суддя у першій інстанції Дудін С.О.

Суддя-доповідач Епель О.В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 травня 2025 року Справа № 320/48088/24

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Епель О.В.,

суддів: Мєзєнцева Є.І., Файдюка В.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження в залі суду в м. Києві апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 січня 2025 року у справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПТК- ІМПЕКС»

до Головного управління ДПС у Київській області,

про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Історія справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПТК- ІМПЕКС» (далі - Позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Київській області (далі - Відповідач ) в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Київській області №5902 від 22.08.2024 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «ПТК-ІМПЕКС» віднесено до ризикових;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Київській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «ПТК-ІМПЕКС» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

В обґрунтування своїх вимог Позивач зазначив, що ним були неодноразово подані контролюючому органу повідомлення про подання інформації та копій первинних документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, які підтверджують реальність здійснення господарської діяльності суб`єкта господарювання - Товариства з обмеженою відповідальністю «ПТК-ІМПЕКС» та відсутність співпраці з ризиковими контрагентами.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 14 січня 2025 року адміністративний позов було задоволено повністю.

Ухвалюючи таке рішення, суд першої інстанції виходив з виходив з того, що прийняттю відповідачем спірного рішення передувало неодноразове направлення позивачем повідомлень про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку за встановленою формою J1314901, з додаванням пояснень та копій первинних документів.

При цьому, суд зазначив, що поширення на Позивача «ризиковості» через стосунки з іншими «ризиковими» платниками податків суперечить базовим принципам та основам податкового законодавства. Зокрема, настання визначеної законом відповідальності повинно відбуватися у разі порушення податкового законодавства безпосередньо платником податків, якого притягнуто до відповідальності.

Разом з тим, Головним управлінням ДПС у Київській області на підтвердження правомірності оскаржуваного рішення №5902 від 22 серпня 2024 року не надано податкової інформації, передбаченої пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку, а також не повідомлено того, в якому виді така інформація існувала на час прийняття Комісією рішення від 22 серпня 2024 року № 5902 та чи існувала ця інформація взагалі.

Не погоджуючись з таким рішенням суду, ГУ ДПС у Київській області подало апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та ухвалити постанову про відмову в задоволенні позовних вимог у повному обсязі, стверджуючи, що судом першої інстанції не враховано суті встановлених порушень, та не досліджено доказів, що слугували підставою прийняття Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Київській області оскаржуваних рішень.

В обгрунтування вимог апеляційної скарги ГУ ДПС у Київській області зазначає, що у податкового органу відсутня можливість зазначення у тексті оскаржуваного рішення усієї наявної податкової інформації. Водночас, одним із принципів адміністративного судочинства є принцип офіційного з`ясування всіх обставин у справі.

Контролюючий орган відзначає, що віднесення певних платників податків до ризикових є по суті формою здійснення контролюючим органом податкового контролю, натомість Позивачем не було надано обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів зі сторони органів податкової служби та неправомірності дій останніх, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог.

Водночас, Апелянт зазначає, що суд першої ігнстанції перебрав на себе функцію органу ДПС щодо зібрання, опрацювання та контролю за свосчасністю та достовірністю сплатою коштів до бюджету та втрутився у дискреційні повновадження Відповідача.

Також податковий орган стверджує, що в ході проведеного аналізу наявних баз даних щодо ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» встановлено ймовірність здійснення ризикових операцій у період з 20.11.2023 по 17.05.2024 з реалізації товару на ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР", на ТОВ "ДЕНДРА-СЕРВІС", а також придбання товару у ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР", діяльність яких на дату прийняття рішення була віднесена до критеріїв ризиковості платника податку. Джерелом отримання контролюючим органом податкової інформації слугують дані, що знаходиться в інформаційно-аналітичних ресурсах ДПС, Єдиному реєстрі податкових накладних та в інших джерелах інформації.

Крім того Апелянт покликається на правові висновки Верховного Суду, викладені у постанові від 31 березня 2020 року по справі № 826/26222/15, від 17.04.2020 по справі № 826/4721/15, від 21 січня 2021 року у справі № 140/8878/20, від 06.10.2020 по справі № 140/1611/19

З цих та інших підстав апелянт вважає, що оскаржуване ним рішення суду прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду від 17.02.2025 та від 18.03.2025 відкрито апеляційне провадження, встановлено строк для подання відзиву на апеляційну скаргу та призначено справу до судового розгляду в порядку письмового провадження.

У строк, встановлений судом, відзив на апеляційну скаргу не надходив.

Відповідно до частини першої статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, юридичної оцінки обставин справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду - без змін з наступних підстав.

Обставини справи, установлені судом першої інстанції.

Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПТК-ІМПЕКС» (ідентифікаційний код юридичної особи 43826152, місцезнаходження: 08708, Київська обл., Обухівський р-н, село Нещерів, вул. Шевченка Тараса Григоровича, будинок 14-а, приміщення 136) зареєстровано 18.09.2020 в якості юридичної особи за номером запису 1003261020000001602 в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи.

Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість з 01.11.2020.

Рішенням комісії Головного управління ДПС у Київській області № 5364 від 17 травня 2024 року ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку за пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Рішення № 5364 містить коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості:

- код 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

- код 12 - постачання товарів (послуг) платнику (ам) податку, щодо якого (яких) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

- код 13 - придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Розділ «інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказаного Рішення містить наступне:

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3901101000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3923210000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 31199518 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНДРА-СЕРВІС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 4403; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024.

З матеріалів справи вбачається, що позивач направив до контролюючого органу Повідомлення №1 від 21.05.2024 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку з усіма підтверджуючими документами його діяльності, разом з поясненнями.

За результатами розгляду вказаних пояснень 30.05.2024 Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Київській області було прийнято рішення №5675 про відповідність ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» критеріям ризиковості платника податку (пункт 8 Критеріїв встановлено наявність ризикових операцій).

Рішення № 5675 містить коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості:

- код 12 - постачання товарів (послуг) платнику (ам) податку, щодо якого (яких) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

- код 13 - придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Розділ «інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказаного рішення, містить наступне:

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3901101000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3923210000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 31199518 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНДРА-СЕРВІС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 4403; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024.

У вказаному рішенні зазначено про ненадання позивачем документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг; первинні документи щодо транспортування; первинні документи щодо навантаження продукції; первинні документи щодо розвантаження продукції; акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг); рахунки-фактури/інвойси; розрахунковий документ.

З матеріалів справи вбачається, що позивач направив до контролюючого органу Повідомлення №2 від 31.05.2024 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку з усіма підтверджуючими документами його діяльності, разом з поясненнями.

За результатами розгляду вказаних пояснень 11.06.2024 відповідачем прийнято рішення № 5957 про відповідність платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Рішення № 5957 містить коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості:

- код 12 - постачання товарів (послуг) платнику (ам) податку, щодо якого (яких) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

- код 13 - придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Розділ «інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказаного рішення, містить наступне:

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3901101000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3923210000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 31199518 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНДРА-СЕРВІС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 4403; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024.

У вказаному рішенні зазначено про ненадання позивачем документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг; первинні документи щодо транспортування; складські документи (інвентаризаційні описи); рахунки-фактури/інвойси; акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг); накладна; розрахунковий документ; банківська виписка з особових рахунків.

З матеріалів справи вбачається, що позивач направив до контролюючого органу Повідомлення №3 від 11.06.2024 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку з усіма підтверджуючими документами його діяльності, разом з поясненнями.

За результатами розгляду вказаних пояснень 19.06.2024 відповідачем прийнято рішення № 6170 про відповідність платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Рішення № 6170 містить коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості:

- код 12 - постачання товарів (послуг) платнику (ам) податку, щодо якого (яких) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку;

- код 13 - придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Розділ «інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказаного рішення, містить наступне:

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3901101000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3923210000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 31199518 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНДРА-СЕРВІС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: придбання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 4403; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 38292662 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024.

У вказаному рішенні зазначено про ненадання позивачем документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг; первинні документи щодо транспортування; рахунки-фактури/інвойси; акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг); накладна; розрахунковий документ; банківська виписка з особових рахунків.

З матеріалів справи вбачається, що позивач направив до контролюючого органу Повідомлення №4 від 28.06.2024 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку з усіма підтверджуючими документами його діяльності, разом з поясненнями.

За результатами розгляду вказаних пояснень 09.07.2024 відповідачем прийнято рішення № 6802 про відповідність платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Рішення № 6802 містить коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості:

- код 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

- код 12 - постачання товарів (послуг) платнику (ам) податку, щодо якого (яких) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Розділ «інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказаного рішення, містить наступне:

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3923210000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 31199518 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНДРА-СЕРВІС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.02.2024 по 20.06.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3901109000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 43826152 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПТК-ІМПЕКС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 17.05.2024.

У вказаному рішенні зазначено про ненадання позивачем документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: договір з додатками до нього, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, первинні документи щодо транспортування, складські документи (інвентаризаційні описи), рахунки-фактури/інвойси, акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладна, розрахунковий документ, банківська виписка з особових рахунків.

З матеріалів справи вбачається, що позивач направив до контролюючого органу Повідомлення №5 від 13.08.2024 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку з усіма підтверджуючими документами його діяльності, разом з поясненнями.

За результатами розгляду вказаних пояснень 22.08.2024 відповідачем прийнято рішення № 5902 про відповідність платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Рішення № 5902 містить коди податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості:

- код 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності;

- код 12 - постачання товарів (послуг) платнику (ам) податку, щодо якого (яких) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Розділ «інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку» вказаного рішення, містить наступне:

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 20.11.2023 по 17.05.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3923210000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 31199518 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕНДРА-СЕРВІС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 06.05.2024;

- тип операції: постачання; період здійснення господарської операції: з 01.02.2024 по 20.06.2024; код згідно з УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 3901109000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 43826152 (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПТК-ІМПЕКС»); дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - 17.05.2024.

У вказаному рішенні зазначено про ненадання позивачем документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: договір з додатками до нього, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, первинні документи щодо транспортування, рахунки-фактури/інвойси, акт приймання-передачі товарів (робіт, послуг), накладна, розрахунковий документ, банківська виписка з особових рахунків.

Не погоджуючись з рішенням № 5902 від 22.08.2024 Комісії регіонального рівня про відповідність платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» скористався правом, визначеним пунктом 56.3 статті 56 Податкового кодексу України, та подав до Комісії центрального рівня скаргу № 5/2024 від 23 серпня 2024 щодо рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Рішенням №6052 від 30.08.2024 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку Комісією центрального рівня залишено скаргу без задоволення, а рішення № 5902 від 22.08.2024 комісії регіонального рівня про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку без змін.

З матеріалів справи вбачається, що позивач у своїй діяльності використовує орендоване офісне приміщення на підставі договору оренди №1 від 18.09.2022 (орендодавець - ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 )), яке знаходиться за адресою: 08293, Київська обл., м, вул. Нове Шосе, буд. 8, прим. 136, та орендоване виробничо-складське приміщення відповідно до договору оренди нежилого приміщення № 4 від 01.02.2024 (орендодавець ПАТ «ГОРИЗОНТ» (код ЄДРПОУ 14308635)), яке знаходиться за адресою: м. Канів, вул. Енергетиків, буд. 118.

В господарській діяльності Позивачем також використовується навантажувач телескопічний JCB 530-70, реєстраційний номер об`єкта оподаткування SLP530EB4E1064092, місце знаходження об`єкта: м. Канів, вул. Енергетиків 118 (довідка 20 ОПП від 22.09.2023); виробнича ділянка, місце знаходження об`єкта: м. Канів, вул. Енергетиків 118.

ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» на виконання вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України та п. 8.4 розділу VІІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 №1588, були подані до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП.

Судом встановлено, що відомості щодо наявної матеріально-технічної бази ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» (повідомлення за формою №20-ОПП; договори щодо відповідального зберігання майна; договори оренди офісного приміщення; договори оренди виробничо-складського приміщення; відомості щодо виробничої ділянки; відомості щодо навантажувача телескопічного JCB 530-70; договори транспортування тощо) були надані позивачем до контролюючого органу неодноразово, як до повідомлень, так і до скарги.

Надаючи пояснення, ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» зазначало, що підприємство здійснює господарську діяльність з використанням власних трудових ресурсів (штатна кількість працюючих станом на 01 серпня 2024 року становила 8 осіб), а працівникам нараховувалась та виплачувалась заробітна плата у розмірі не нижчому за мінімальний.

Також позивачем надано відомості щодо відкритих/зареєстрованих поточних рахунків, як в національній валюті (гривня), так і в іноземній (долар США, євро).

Суд звертає увагу, що наданими виписками банку за рахунком НОМЕР_2 в АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» підтверджується здійснення позивачем витрат на господарські потреби, зокрема, мастило; перерахування заробітної плати; отримання та повернення зворотної фінансової допомоги; оплата транспортно-експедиційних послуг; придбання тирси; оплата послуг митного терміналу; оплата за організацію відправлень вантажів ТОВ "НОВА ПОШТА"; плата за оренду приміщення та експлуатаційні витрати тощо.

З наданих пояснень позивача, вбачається, що особливість господарської діяльності ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» полягає в тому, що воно є імпортером та здійснює свою діяльність у сфері оптової торгівлі полімерами та виробником паливних палетів, займається оптовою торгівлею полімерами різних марок в первинній формі (для виготовлення плівки, пакетів, пакувальних матеріалів).

Основним постачальником поліетилену є нерезидент HUZUR PLASTIK KIM MAD ITH IHR SAN VE TIC LTD (Туреччина), взаємовідносини з яким відбуваються на підставі укладеного двостороннього контракту № HU/А/2023 від 25.04.2023.

Судом встановлено, що на підтвердження виконання умов контракту № HU/А/2023 від 25.04.2023 позивачем було надано контролюючому органу:

- ВМД 6975U4 від 02.11.2023; CMR від 03.11.2023; довідку ФОП ОСОБА_2 про транспортно-експедиційні витрати №251023/2-РМ від 25 жовтня 2023 року; заявку ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №КВ-0002156 від 20.10.2023 за договором №RM1024/23 від 05.10.2023 з перевезення вантажу «плівка на палетах» за маршрутом Стамбул - Київ; акт здачі - прийняття робіт (надання послуг) №КВ - 0000508 від 03.11.2023 про проведені виконавцем (ФОП ОСОБА_2 ) роботи (надані послуги) відповідно до заявки ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №КВ-0002156 від 20.10.2023 згідно з договором №RM1024/23 від 05.10.2023;

- ВМД 0106U3 від 27.12.2023; CMR від 26.12.2023; довідку ФОП ОСОБА_2 про транспортно-експедиційні витрати №151223/1-РМ від 15.12.2023; заявку ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №КВ-0002345 від 13.12.2023 за договором №RM1024/23 від 05.10.2023 з перевезення вантажу «плівка на палетах» за маршрутом Стамбул - Київ; акт здачі - прийняття робіт (надання послуг) №КВ - 0000644 від 28.12.2023 про проведені виконавцем (ФОП ОСОБА_2 ) роботи (надані послуги) відповідно до заявки ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №КВ-0002345 від 13.12.2023 згідно з договором №RM1024/23 від 05.10.2023;

- ВМД 3280U4 від 25.03.2024; CMR від 26.03.2024; довідку ТОВ «ВАНТАЖ ЮНАЙТЛОГІСТИК» про транспортно-експедиційні витрати №21/03/1 від 21.03.2024; заявку ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №14/03/1 від 14.03.2024 на перевезення вантажу «поліетилен в гранулах» автомобільним транспортом за маршрутом Стамбул - Київ; акт надання послуг №37 від 26.03.2024 про проведені ТОВ «ВАНТАЖ ЮНАЙТЛОГІСТИК» транспортно-експедиційні послуги за маршрутом Туреччина - Україна;

- ВМД 3281U3; CMR від 23.03.2024; довідку ФОП ОСОБА_2 про транспортно-експедиційні витрати №190324/1-РМ від 19.03.2024; заявку ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №КВ-0002623 від 14.03.2024 з перевезення вантажу «плівка на палетах» за маршрутом Стамбул - Київ згідно з договором №RM1024/23 від 05.10.2023; акт здачі - прийняття робіт (надання послуг) №КВ24/212 від 26.03.2024 про проведені виконавцем (ФОП ОСОБА_2 ) роботи (надані послуги) відповідно до заявки ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №КВ-0002623 від 14.03.2024 згідно з договором №RM1024/23 від 05.10.2023;

- ВМД від 25.04.2024; CMR від 24.04.2024; заявку ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» №17/04/1 від 17.04.2024 на перевезення вантажу «поліетилен в гранулах» автомобільним транспортом за маршрутом Туреччина - Україна; акт надання послуг №50 від 25.04.2024 про проведені ТОВ «ВАНТАЖ ЮНАЙТЛОГІСТИК» транспортно-експедиційні послуги за маршрутом Туреччина - Україна на виконання умов договору про надання транспортно-експедиційних послуг у міжнародному сполученні №06-10/2023 від 06.10.2023.

В наданих додаткових поясненнях позивач повідомив, що взаємовідносини з основним постачальником поліетилену - HUZUR PLASTIK KIM MAD ITH IHR SAN VE TIC LTD (Туреччина, двосторонній контракт № HU/А/2023 від 25.04.2023), були націлені на довготриваючі бізнес-відношення, спрямовані на досягнення ділової мети та отримання позитивного економічного ефекту.

На підтвердження виконання вищезазначеного контракту позивачем надано:

- комерційний рахунок (commercial invoice) №CI -TR - 24-266 від 21.05.2024;

- пакувальний лист (packing list) №PL-TR-24-266 ід 21.05.2024;

- ВМД №24UA100340616556U5 від 29.05.2024;

- довідку про транспортно-експедиціні витрати №22 від 27.05.2024;

- комерційний рахунок (commercial invoice) №CI -TR - 24-266-2 від 06.06.2024;

- міжнародну товарно-транспортну накладну CMR від 13.06.2024 до комерційного рахунку (commercial invoice) №CI -TR - 24-266-2 від 06.06.2024;

- ВМД №24UA100350723556U2 від 14.06.2024;

- довідку про транспортні витрати №135 від 13.06.2024;

- виписки за рахунком НОМЕР_3 АТ «Сенс Банк» (код банку 300346) за дебітом рахунку з переказу (валюта USD) за контрактом № HU/А/2023 від 25.04.2023, за кредитом рахунку з купівлі валюти за періоди: 09.02.2024, 20.02.2024, 01.03.2024 - 31.03.2024, 13.04.2024 - 22.04.2024, 12.04.2024, 17.05.2024, з 01.06.2024 - 06.06.2024.

Судом встановлено, що основним покупцем поліетилену (код товару згідно з УКТЗЕД - 390110100 - полiмери етилену в первинних формах) в спірному періоді є ТОВ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР» (ЄДРПОУ 38292662) на підставі умов укладеного договору купівлі - продажу№3 від 01.01.2023.

На підтвердження виконання умов зазначеного договору позивачем надано: видаткові накладні №11 від 26.03.2024, №12 від 25.03.2024, №13 від 24.04.2024, №14 від 25.04.2024, № РН-0000032 від 02.11.2023, № РН-0000035 від 29.11.2023, № РН-0000036 від 04.12.2023, № РН-0000039 від 22.12.2023, № РН-0000040 від 27.12.2023, № РН-0000041 від 28.12.2023; товарно -транспортні накладні №11 від 26.03.2024, №12 від 25.03.2024, №13 від 24.04.2024, №14 від 25.04.2024, № РН-0000032 від 02.11.2023, № РН-0000040 від 27.12.2023; платіжні документи.

На підтвердження систематичності взаємовідносин з даним контрагентом з постачання поліетилену (код товару згідно з УКТЗЕД - 390110100) позивачем надано видаткову накладну №16 від 01.07.2024 на постачання товару - поліетилен нелінійний LDPE низької щільності високого тиску марки LDPE LUPOLEN 2427Н в кількості 22 тн. на загальну суму 1465200 грн., у т.ч. ПДВ 244200 грн.;

- виписка від 01.07.2024 за рахунком НОМЕР_2 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 01.07.2024 номер документа 395, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 25000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 12 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 4166,67грн.;

- виписка від 02.08.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 02.08.2024 номер документа 483, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 70 000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 11666,67грн.;

- виписка від 09.07.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 09.07.2024 номер документа 416, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 170000 грн., призначення платежу: Ооплата за товар згідно рахунку № 4 від 01.04.2024, у т.ч. ПДВ 20% 28333,33грн.;

- виписка від 09.08.2024 за рахунком НОМЕР_2 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 09.08.2024 номер документа 493, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 101000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 16833,33 грн.;

- виписка від 12.08.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 12.08.2024 номер документа 497, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 100500 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 16750,00грн.;

- виписка від 16.07.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 16.07.2024 номер документа 433, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 200000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 33333,33грн.;

- виписка від 17.07.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 17.07.2024 номер документа 440, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 60000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 10000,00грн.; номер документа 439, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 130000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 21666,67грн.;

- виписка від 18.07.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 18.07.2024 номер документа 445, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 100000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 16666,67грн.;

- виписка від 19.07.2024 за рахунком UA193348510000000026002170341 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 19.07.2024 номер документа 446, платник ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" на суму 200000 грн., призначення платежу: оплата за товар згідно рахунку № 13 від 01.06.2024, у т.ч. ПДВ 20% 33333,33грн.

Крім ТОВ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР» покупцем поліетилену (код товару згідно з УКТЗЕД - 390110100) в спірному періоді є ТОВ «ПОЛІ -ГРУП АТГ» (ідентифікаційний код 36459119), на підтвердження взаємовідносин з яким позивачем до додаткових поясненнях надано видаткову накладну №17 від 14.06.2024 на постачання товару - поліетилен нелінійний LDPE низької щільності високого тиску марки LDPE LUPOLEN 2427Н в кількості 22 тн. на загальну суму 1518000 грн., у т.ч. ПДВ 253000 грн.;

- виписка від 17.05.2024 за рахунком НОМЕР_2 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 17.05.2024 номер документа 2187, платник ТОВ «ПОЛI-ГРУП АТГ» на суму 300000 грн., призначення платежу: оплата за полiетилен згiдно рахунка № 11 вiд 16.05.2024, у сумi 250000,00 грн., ПДВ - 20 % 50000,00 грн.

- виписка від 23.05.2024 за рахунком НОМЕР_2 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 23.05.2024 номер документа 2220, платник ТОВ «ПОЛI-ГРУП АТГ» на суму 450000 грн., призначення платежу: оплата за полiетилен згiдно рахунка № 11 вiд 16.05.2024, у сумi 375000,00 грн., ПДВ - 20 % 75000,00 грн.

- виписка від 29.05.2024 за рахунком НОМЕР_2 АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МIЖНАРОДНИЙ БАНК» (код банку 334851): дата операції 29.05.2024 номер документа 2216, платник ТОВ «ПОЛI-ГРУП АТГ» на суму 68000 грн., призначення платежу: оплата за полiетилен згiдно рахунка № 11 вiд 16.05.2024, у сумi 56666.67 грн., ПДВ - 20 % 11333,33 грн., номер документа 2209, платник ТОВ «ПОЛI-ГРУП АТГ» на суму 300000 грн., призначення платежу: оплата за полiетилен згiдно рахунка № 11 вiд 16.05.2024, у сумi 250000,00 грн., ПДВ - 20 % 50000,00 грн., номер документа 2212, платник ТОВ «ПОЛI-ГРУП АТГ» на суму 400000 грн., призначення платежу: оплата за полiетилен згiдно рахунка № 11 вiд 16.05.2024, у сумi 333333.33 грн., ПДВ - 20 % 66666,67 грн.

З матеріалів справи вбачається, господарські відносини ТОВ «ПТК ІМПЕКС» з контрагентом ТОВ «ДЕНДРА СЕРВІС» здійснюються на підставі укладеного між ними договору купівлі-продажу №4 від 01.01.2023.

За умовами п.11 даної угоди постачальник (ТОВ «ПТК ІМПЕКС») зобов`язується поставляти й передавати у власність, а покупець (ТОВ «ДЕНДРА СЕРВІС») зобов`язується приймати й оплачувати на умовах даного договору полімери в первинних формах різних марок, іменований надалі «Товар».

На підтвердження виконання умов договору позивачем надані видаткові накладні №РН-0000034 від 16.11.2023, №РН-0000033 від 07.11.2023, № 4 від 22.01.2024; товарно - транспортні накладні №РН-0000033 від 07.11.2023, №РН-0000034 від 16.11.2023, № 4 від 22.01.2024, платіжні інструкції тощо.

Також судом встановлено, що 30.03.2023 між Зберігачем - ТОВ «І-Авто» (ідентифікаційний код 43826152), та Поклажодавцем - ТОВ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР» (ідентифікаційний код 38292662), був укладений договір відповідального зберігання майна № 1, відповідно до умов якого та акта приймання-передачі майна на відповідальне зберігання від 30.03.2023 товар (код товару за УКТЗЕД 4403 - лісоматеріали необроблені, з видаленою або невидаленою корою або заболонню, або начорно брусовані або небрусовані) було доставлено на зберігання до виробничо-складського приміщення ТОВ «ПТК ІМПЕКС» за адресою: м. Канів, вул. Енергетиків, 118.

Відповідно до товарно-транспортних накладних серія ЮВА №780322 від 22.03.2023, серія ЮВА №780318 від 22.03.2023, серія ЮВА №780320 від 22.03.2023 (автомобільний перевізник ФОП ОСОБА_3 ), вантажовідправник Філія «Корсунь - Шевченківське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» вантаж - круглі лісоматеріали, сосна; вантажоодержувач: ТОВ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР» (ідентифікаційний код 38292662).

20.10.2023 ТОВ «ПТК ІМПЕКС» було придбано товар (код товару за УКТЗЕД 4403 - лісоматеріали необроблені, з видаленою або невидаленою корою або заболонню, або начорно брусовані або небрусовані), що знаходиться на складі за договору від 30.03.2023 № 1 у ТОВ «ІМПЕКС ПОЛІМЕР» (ідентифікаційний код 38292662), що підтверджується видатковою накладною № РН- 0000379 від 20.10.2023.

Відповідно до акта від 20.10.2023 про повернення (приймання - передачі) майна з відповідного зберігання Зберігач передав, а Поклажодавець прийняв з відповідального зберігання майно відповідно до умов договору відповідального зберігання майна від 30.03.2023 № 1.

Суд зазначає, що копії вищевказаних документів неодноразово були долучені позивачем до письмових пояснень відповідно до повідомлення №1 від 21.05.2024, №2 від 31.05.2024, №3 від 11.06.2024, №4 від 28.06.2024, №5 від 13.08.2024, а також до скарги № 5/2024 від 23 серпня 2024 року.

Нормативно-правове обґрунтування.

Спірні правовідносини врегульовані Конституцією України, Податковим кодексом України (далі - ПК України), постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Постанова № 1246), Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі - Порядок № 1165), Порядком прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 (далі - Порядок № 520).

Так, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

За визначенням, наведеним у п. 61.1 ст. 61 Податкового кодексу України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з п. 62.1 ст.62 Податкового кодексу України, податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин; моніторингу контрольованих операцій та опитування посадових, уповноважених осіб та/або працівників платника податків відповідно до статі 39 цього Кодексу.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України передбачає, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, окрім іншого затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Так, Порядком № 1165 визначено процедуру прийняття комісією ДПС рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з п. 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Відповідно до п. 3 Порядку № 1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/ невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку, комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У рішенні про відповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1 комісія регіонального рівня зазначає наявну інформацію, що свідчить про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, виявлену під час моніторингу господарських операцій, відображених у податкових накладних/розрахунках коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі, у тому числі податкових накладних/розрахунках коригування, реєстрацію яких зупинено.

При цьому не може бути підставою для розгляду питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 операція, відображена у податковій накладній/розрахунку коригування, дата реєстрації якої/якого у Реєстрі припадає на період, що перевищує 180 днів до дати прийняття рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Якщо за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку вимогам пункту 8 додатка 1, комісією регіонального рівня прийнято рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, в такому рішенні зазначається:

актуальна інформація щодо податкової інформації, що стала підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та ризикових операцій, відображених у попередньому рішенні про відповідність критеріям ризиковості платника податку. До такої інформації не застосовуються вимоги абзацу дев`ятого цього пункту;

інформація щодо операцій, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування, дата подання для реєстрації в Реєстрі яких не раніше 180 днів до дати прийняття попереднього рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку. До такої інформації не застосовуються вимоги абзацу дев`ятого цього пункту.

У разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, попереднє рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку втрачає чинність.

У рішенні про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (додаток 4) за результатами розгляду інформації та копій документів, надісланих відповідно до абзацу восьмого цього пункту, комісія регіонального рівня у відповідних полях рішення зазначає детальну інформацію, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, зазначає/обирає з переліку документ/документи, не наданий/не надані платником податку, який може/які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.

Крім того, п. 7 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно з п. 25 Порядку № 1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Водночас, додаток 1 до Порядку № 1165 містить перелік Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість.

Так, віднесення до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість здійснюється у разі наявної у контролюючого органу податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

У затвердженій формі рішення (про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку (додаток 4 до Порядку № 1165) передбачено необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме: у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності, або з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів.

Висновки суду апеляційної інстанції.

Системний аналіз викладених правових норм дозволяє колегії суддів стверджувати про те, що законодавцем встановлена певна послідовність прийняття рішення про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку на додану вартість. Так, рішенню Комісії регіонального рівня питання відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника ПДВ має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, за наслідками чого здійснюється моніторинг платника податку, податкової накладної/розрахунку коригування.

Крім того, встановленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.

Отже, питання відповідності підприємства Критеріям ризиковості платника ПДВ має розглядатись Комісією регіонального рівня за наслідками подання товариством для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування та моніторингу платника податку і податкової накладної/розрахунку коригування, що направлена для реєстрації.

При цьому, моніторинг проводиться в автоматизованому порядку.

Перевіряючи доводи апеляційної скарги, колегія суддів звертає увагу на те, що оскаржуване Позивачем рішення про включення його до переліку ризикових платників не містить обґрунтованої мотивації підстав та причин віднесення підприємства до ризикових платників податків, відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку та не містить доказів наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

Крім того, як було встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів цієї справи, на підтвердження реальності господарських взаємовідносин Позивача з його контрагентами, ним були надані копії договорів та відповідних первинних документів.

Водночас, Відповідачем не спростовано інформацію, яка міститься у вказаних документах та не доведено наявності достатніх правових підстав для включення Позивача до переліку ризикових платників. Більш того, ані в суді першої, ані апеляційної інстанції Відповідач не надав жодного доказу, який би досліджувався в ході засідання комісії, і який слугував підставою для прийняття спірного рішення.

У контексті зазначеного, колегія суддів акцентує увагу на тому що комісія контролюючого органу, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, має обґрунтувати суду на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 05.01.2021 у справі №640/10988/20.

Разом з тим, як правильно встановлено судом першої інстанції, підставою прийняття оскаржуваних рішень стала зокрема інформація з баз даних ДПС України, подані Позивачем пояснення та документи та аналіз його діяльності в процесі якого встановлено ймовірність здійснення ризикових операцій у період з 20.11.2023 по 17.05.2024 з реалізації товарної позиції з кодом УКТЗЕД 3901101000 на ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" (код ЄДРПОУ 38292662), діяльність якого на дату прийняття рішення була віднесена до критеріїв ризиковості платника податку. У період з 20.11.2023 по 17.05.2024 з реалізації товарної позиції з кодом УКТЗЕД 3923210000 на ТОВ "ДЕНДРА-СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 31199518), діяльність якого на дату прийняття рішення була віднесена до критеріїв ризиковості платника податку. Втім, жодних належних та допустимих у контексті ст.ст. 73-74 КАС України, доказів, які підтверджували б віднесення зазначених контрагентів Позивача до переліку ризикових або відповідність здійснених операцій критеріям ризиковості станом на момент здійснення господарських операцій, контролюючим органом не надано ані в суді першої, ані апеляційної інстинції.

Разом з тим, апеляційний суд акцентує увагу на тому, що у відповідності до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається саме на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Водночас, колегія суддів відзначає, що Позивачем неодноразово були надані контролюючому органу пояснення та документи щодо здійснення господарської діяльності з ТОВ "ДЕНДРА-СЕРВІС", ТОВ "ІМПЕКС ПОЛІМЕР" які в повному обсязі розкривають суть господарських операцій та які свідчать про те, що сторони переслідували ділову мету при їх здійсненні та понесли зміни майнового стану, що, в свою чергу, вказує на настання для Позивача правових наслідків, обумовлених відповідними правочинами.

Натомість контролюючий орган у спірному рішенні послався на ненадання платником податку копій договорів з додатками до нього, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, щодо транспортування, рахунки-фактури, інвойси, акт приймання-передлачі товарів(робіт-послуг), накладні, розрахункові документи, банківську виписку з особових рахунків, тобто на документи, які вже неодноразово надавалися Позивачем разом з поясненнями від 21.05.2024 №1/2024, від 31.05.2024 №2/2024, від 11.06.2024 №3/2024, від 28.06.2024 №4/2024 та від 13.08.2024 № 5/2024.

При цьому, контролюючий орган ані у спірному рішенні, ані у заявах по суті спору під час розгляду цієї справи судом першої, апеляціної інтстанції не зазначає підстав, з яких неодноразово надані Позивачем документи не були прийняті контролюючим органом до уваги.

Разом з тим, судова колегія також враховує правову позицію Верховного Суду, викладеною у постанові від 01.11.2023 у справі №520/14316/19, у якій суд дійшов до висновку, що чинне законодавство не ставить умову виникнення податкових зобов`язань платника у залежність від стану податкового обліку його контрагентів. Позивач не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх зобов`язань, адже поняття «добросовісний платник», яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а саме, платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань. А відтак, за умови не встановлення податковим органом наявності обставин, які б могли свідчити про узгодженість дій позивача та його постачальників для одержання товариством незаконної податкової вигоди, останнє не може зазнавати негативних наслідків внаслідок діянь інших осіб, що перебувають поза межами його впливу.

Крім того, Апелянт не зазначає жодних обгрунтувань відсутності у платника податків дастатньої матеріально-технічної бази для забезпечення виконання задекларованих господарських операцій з огляду на встановлені судом першої інстанції обставини, а саме: подання повідомлення за формою №20-ОПП; договори щодо відповідального зберігання майна; договори оренди офісного приміщення; договори оренди виробничо-складського приміщення; відомості щодо виробничої ділянки; відомості щодо навантажувача телескопічного JCB 530-70; договори транспортування тощо, які також неодноразово були надані Позивачем до контролюючого органу, як до повідомлень, так і до скарги.

Отже, ГУ ДПС у Київській області не зазначає жодних доводів, та не надає належних та допустимих, у контексті ст. 73-74 КАС України, доказів правомірності спірного рішення. При цьому, апеляційний суд зазначає, що висновки суду не можуть ґрунтуватися на припущенні.

Більш того, колегія суддів відзначає, що Апелянт, посилаючись на неповноту встановлення судом першої інстанції обставин цієї справи, ані в суді першої, ані апеляційної інстанції не надав належних та допустимих доказів, які підтверджують податкову інформацію, що стала підставою для віднесення Позивача до ризикових у відповідності до п. 8 Критеріїв.

З огляду на викладене вище, колегія суддів дійшла до висновку, що спірне рішення комісії контролюючого органу не відповідає вимогам частини другої статті 2 КАС України щодо обґрунтованості. Позаяк, саме лише посилання контролюючого органу на відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг; накопичення залишків нереалізованих товарів за відсутності (недостатності) місць для зберігання (власних, орендованих складських приміщень) відповідно до поданої до контролюючих органів звітності; придбання товарів (послуг) у платника (ів) податку, щодо якого (их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку без належного обґрунтування і документального підтвердження, не може свідчити про відповідність рішення критеріям правомірності, які пред`являються до рішень суб`єктів владних повноважень і закріплені у частині другій статті 2 КАС України.

Твердження Апелянта про те, що спірне рішення не породжує для платника негативних наслідків, колегія суддів вважає необґрунтованим та до уваги не приймає, оскільки вони є передумовою для автоматичного зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Частиною першою статті 5 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Право на оскарження в судовому порядку Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника випливає з норм пункту 6 Порядку №1165, за якими у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Право на звернення до суду також передбачено в затвердженій формі Рішення (додаток 4 до Порядку № 1165), а саме «Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку».

Тобто, Порядок № 1165, який є чинним та діяв під час прийняття спірних рішень, прямо передбачає можливість оскарження рішень про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості.

Крім того, положеннями п. 6 Порядку № 1165 зокрема визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Отже, саме по собі скасування у судовому порядку рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості є безумовною підставою для виключення комісією регіонального рівня платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.

Таким чином, колегія суддів зазначає, що оскільки рішення про визначення Позивача таким, що відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, підлягає скасуванню, то зобов`язання Відповідача виключити Позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту порушеного права позивача. Крім цього, такий спосіб захисту є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Отже, позовні вимоги у зазначеній частині також підлягають задоволенню.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 30.11.2021 у справі № 340/1098/20.

Надаючи оцінку доводам апелянта, судова колегія також приймає до уваги рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому Суд зазначив, що «…хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід…».

Отже, проаналізувавши всі доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що вони не спростовують висновків суду і Апелянт, який є суб`єктом владних повноважень, всупереч вимогам ч. 2 ст. 77 КАС України, не довів тих обставин, на які він посилається, а судом першої інстанції повно та правильно встановлено обставини справи і ухвалено судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Згідно зі ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи вищевикладене, апеляційна скарга Головного управління ДПС у Київській області підлягає залишенню без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 січня 2025 року - без змін.

Розподіл судових витрат.

Судом апеляційної інстанції не здійснено зміни або скасування рішення суду, а тому відповідно до ст. 139 КАС України, судові витрати перерозподілу не підлягають.

Керуючись ст.ст. 242-244, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 січня 2025 року- без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 328-331 КАС України.

Судове рішення виготовлено 13 травня 2025 року.

Головуючий суддя О.В. Епель

Судді: Є.І. Мєзєнцев

В.В. Файдюк

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.05.2025
Оприлюднено15.05.2025
Номер документу127307165
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —320/48088/24

Ухвала від 25.06.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 13.05.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 18.03.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 17.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Рішення від 14.01.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 14.01.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 30.10.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні