Франківський районний суд м.львова
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
Реєстрація1-кс/465/813/25
У Х В А Л А
слідчого судді
13.05.2025 м. Львів
Слідчий суддя Франківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняслідчого СВ Львівського районного управління поліції № 2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , погодженого зпрокурором Франківськоїокружної прокуратурим.Львова Львівськоїобласті ОСОБА_4 про проведення огляду у кримінальному провадженні №120241420800000014від 07.02.2024у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий СВ Львівського районного управління поліції № 2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , за погодженням прокурора звернулася дослідчого судді з клопотанням про проведення огляду у кримінальному провадженні №120241420800000014від 07.02.2024у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.
У своєму клопотанні слідчий та прокурор покликаються на те, що структурними підрозділами відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради у період з 01.04.2021 по 30.11.2023 укладалися договори із суб`єктами господарської діяльності щодо капітального будівництва, реконструкції та ремонту будівель та споруд, що перебувають на балансі структурних підрозділів відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради, при цьому згідно акту ревізії фінансово-господарської діяльності №131303-21/01 від 24.01.2024 складеного Західним офісом Державної аудиторської служби України було виявлено порушення щодо обсягів робіт за укладеними договорами.
Зокрема, 28.04.2020 директором Ліцею №17 Львівської міської ради та директором ПП "Галицька Будівельна Група" укладено договір №28 на виконання робіт по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у СЗІІІ № 17 по вул. Мельника, 1/3 у м.Львові. Коригування". Інші завершальні роботи на суму 1631,3 тис. грн.
Крім того, між цим ж сторонами 02.08.2022 укладено договір №2-ПР/У-2022 від 02.08.2022 на виконання робіт по об`єкту "Послуги з поточного ремонту приміщень укриття ліцею № 17 Львівської міської ради на вул. Мельника 1/3 у м. Львові" на суму 562,8 тис. грн.
Водночас, як з`ясовано, Ліцей №17 Львівської міської ради та ПП Галицька Будівельна Група" перебували в договірних відносинах капітального ремонту приміщень спортивного залу у СЗШ № 17 по вул. Мельника, 1/3 у м. Львові за угодою №24 від 24.05.2019 на виконання підрядних робіт на суму 6751,075тис.грн.
Згідно відомостей автоматизованої системи публічних закупівель «РгоХогго» в частині проведеної закупівлі капітального ремонту приміщень спортивного залу у СЗШ № 17 по вул. Мельника, 1/3 у м.Львові № UA-2020-04-15-006432-b, обгрунтуванням укладення договору №28 з ПП "Галицька Будівельна Група" 28.04.2020 є те, що в процесі виконання робіт, згідно основного договору № 24 від 24.05.2019 року на закупівлю " Капітальний ремонт спортивного залу у СЗШ № 17 на вул. Мельника, 1/3 у м. Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи 45450000-6)", укладеного за результатами проведених відкритих торгів на суму 6 751 075,00 грн., виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не зазначені у початковому проекті. Додаткові будівельні роботи внесено до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та перезатверджена в установленому порядку, відповідно до Експертного звіту щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва та кошторисної частини проекту будівництва від 08 квітня 2020 року № 373/04/20, затвердженого Товариством з обмеженою відповідальністю Перша Приватна «ЕКСПЕРТИЗА». Без виконання додаткових будівельних робіт, закінчення робіт з капітального ремонту і введення об`єкта в експлуатацію не є можливим, додаткові роботи технічно пов`язані з роботами по основному договорі. Враховуючи ті обставини, що виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не зазначених у початковому проекті тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно дефектного акту, що являється підставою для укладення договору №28 від 28.04.2020 на виконання робіт по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у СЗШ № 17 по вул. Мельника, 1/3 у м.Львові, вбачається, що роботами, що перешкоджають завершенню основного договору є також будівельні роботи з поліпшеного штукатурення цементно-вапняним або цементним розчином по каменю і бетону стін вручну, демонтаж покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЗМ), а також інші роботи, дослідження на предмет необхідності проведення яких, а також доцільності їх виконання в розрізі проведених робіт за попереднім договором №24 від 24.05.2019, а тому наявності чи відсутності подвійного фінансування за аналогічні роботи та з інших питань відповідності проведених будівельних робіт вимогам державних стандартів та правил, підлягає встановленню в ході проведення досудового розслідування.
Окрім цього, як вбачається згідно відомостей автоматизованої системи публічних закупівель «ProZoгго» в частині проведеної Ліцеєм №17 Львівської міської ради закупівлі капітального ремонту приміщень спортивного залу у СЗШ № 17 по вул. Мельника, 1/3 у м.Львові за процедурою № UA-2019-04-16-000697-6, Західним офісом Держаудитслуби України за наслідками моніторингу на предмет законності проведення такої процедури та визначення переможця торгів, 17.07.2020 складено висновок моніторингу, згідно якого встановлено, що проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Також, в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону - не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що в недотримання вимог пункту 25 Додатку № 4 до тендерної документації учасником торгів ПП «Галицькабудівельна група» не надано підтверджуючих документів (актів, накладних) щодо виконання вказаних у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції копій аналогічних договорів. Також, встановлено, що учасником ПП «Галицька будівельна група» згідно пункту 21 Додатку № 4 до тендерної документації не подано згоди на істотні умови договору (листа чи гарантійного листа). Таким чином, в порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Галицька будівельна група», яким не підтверджено кваліфікаційний критерій, установлений в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, визначено вказаного учасника переможцем торгів та прийнято рішення (протокол № 5 від 10.05.2019) про укладення з вказаним учасником договору про закупівлю. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону, згідно якої замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення та додатки до договору, які є невід`ємною частиною договору, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до підписаного Договору № 24 (пункт 13.12) невід`ємними частинами Договору є Договірна ціна (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Відомість ресурсів Додаток 4), Розрахунок загальновиробничих витрат (Додаток 5). Однак, Замовником не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» зазначені додатки, що є невід`ємними частинами Договору. Також, Замовником укладено додаткову угоду №2 від 08.11.2019 року, та оприлюднено повідомлення про внесення змін до істотних умов договору в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» 13.11.2019, тобто з порушенням встановленого абзацом 9 частини 1 статті 10 Закону строку.
Водночас, за наслідками проведеної ревізії Західного офісу Державної аудиторської служби України та складеного в ході такої акту обстеження вбачається, що підрядником (ПП "Галицька Будівельна Група") завищено обсяги проведених будівельних робіт за договором від 28.04.2020 № 28 на виконання робіт по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у СЗШ № 17 по вул. Мельника, 1/3 у м.Львові шляхом відображення в акті КБ-2в робіт з монтажу вентиляції підлоги спортивного залу, які не проводились, але були оплачені замовником тощо.
21.01.2025 винесено постанову про призначення будівельно-технічної експертизи по об`єктах спортивного залу Ліцею №17 Львівської міської ради по вул. Мельника, 1/3 у м.Львові та приміщень укриття Ліцею № 17 Львівської міської ради на вулиці А.Мельника, 1/3 у м. Львові.
Слідчий покликається на те, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, виявлення речей і предметів, що можуть зберегти на собі сліди вчинення кримінального правопорушення або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а також з метою фіксації фактичних розмірів виконаних будівельних робіт, виникла необхідність у проведенні огляду приміщень по вул. А Мельника 1/3 в м. Львові.
Згідно інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майна та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктанерухомого майна, відсутня інформація про власника нерухомого майна по вул. А. Мельника 1/3 в м. Львові.
Згідно інформації з ОКП "Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки" № 1970 від 13.05.2025 об`єкт нерухомого майна за адресою м. Львів, вул. А. Мельника 1/3 зареєстрований за відділом народної освіти Франківського району м. Львова (що в подальшому реорганізований у відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (ЄДРПОУ 41321572).
Як зазначає слідчий, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, необхідно у проведенні огляду приміщень, що знаходяться по вул. А. Мельника 1/3 в м. Львові. Просить клопотання задовольнити.
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, пояснення надав аналогічні наведеним, просив клопотання задовольнити.
Заслухавши пояснення слідчого, перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази у матеріалах кримінального провадження, слідчий суддя дійшов такого висновку.
Частиною 1 п. 6ст.7 КПК України,передбачено, що зміст та форма кримінального провадження повинні відповідати загальним засадам кримінального провадження, до яких, зокрема, відноситься - недоторканність житла чи іншого володіння особи.
Виходячи із норм ч.1 ст.233, ч.2 ст.237 КПК України,випливає, що для проведення обшуку або огляду житла чи іншого володіння особи прокурор, слідчий за погодженням із прокурором звертаються з клопотання про надання дозволу на проведення обшуку або огляду житла чи іншого володіння особи.
Тобто, з урахуванням викладеного в даному випадку органом досудового розслідування фактично проведено огляд володіння особи без ухвали слідчого судді про дозвіл на його проведення, у зв`язку із чим виникла необхідність звернутися до слідчого судді з клопотання про надання дозволу на проведення огляду житла проведено без ухвали слідчого судді, з метою дотриманням загальних засад кримінального провадження, до яких, зокрема, згідно ч. 1 п. 6ст. 7 КПК України,відноситься - недоторканність житла чи іншого володіння особи, а також дотримання приписівстатті 30 Конституції України,згідно якої, не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду, тобто узаконення огляду.
У відповідності до положень ч. ч. 1, 2 ст. 237 КПК України, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення слідчий, прокурор проводять огляд місцевості, приміщення, речей та документів. Огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння.
Відповідно до ч. 3 ст. 233 КПК України, слідчий, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. У такому випадку прокурор, слідчий за погодженням із прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися з клопотанням про проведення обшуку до слідчого судді.
Згідно з ч.7ст. 237 КПК України,при огляді слідчий, прокурор або за їх дорученням залучений спеціаліст має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення оглянутого місця чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати речі і документи, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, що не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.
У зв`язку із вищенаведеним, перевіривши матеріали клопотання, дослідивши докази слідчий суддя вважає, що з метою законної фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, які мають значення для встановлення істини у справі слід клопотання задовольнити та надати дозвіл на проведення огляду.
На підставі викладеного, керуючись статтями 233, 234, 235, 237, 309 КПК України, слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 , старшому слідчому ЛРУП № 2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_5 , слідчому ЛРУП №2 ГУ НП у Львівській області ОСОБА_6 , дозвіл на проведення огляду приміщень, що знаходяться по вул. А. Мельниика 1/3 в м. Львові, де здійснює свою діяльність Ліцей №17 Львівської міської ради, код ЄДРПОУ 20834204, що належить відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (ЄДРПОУ 41321572) з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Франківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2025 |
Оприлюднено | 16.05.2025 |
Номер документу | 127348096 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Франківський районний суд м.Львова
Рудаков Д. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні