Печерський районний суд міста києва
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
Реєстраціяпечерський районний суд міста києва
Справа № 757/16980/25-к
пр. 1-кс-16230/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 квітня 2025 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора другого відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про арешт майна, в рамках кримінального провадження № 42023000000001998,
В С Т А Н О В И В :
Прокурор другого відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням, яким просить накласти арешт на майно, що належить третім особам.
В обґрунтування доводів та вимог клопотання прокурор посилається на те, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України за процесуального керівництва прокурорів Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023000000001998 від 18.12.2023 за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 368 КК України, ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 369 КК України, ОСОБА_6 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 369 КК України, ОСОБА_7 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України, ОСОБА_8 у вчинені кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 369 КК України, відносно юридичної особи ТОВ «Люкс-рейзен біс» (код ЄДРПОУ 42759248), щодо якої здійснюється провадження, а також за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 369 КК України.
Прокурор вказує, що ОСОБА_7 , будучи фактичним власником групи компаній під маркетинговою назвою «KLR Bus», яка надає послуги з міжнародних автобусних перевезень пасажирів, та до складу якої входять у тому числі ТОВ «Люкс-рейзен біс» , кінцевим бенефіціарним власником якого є батько ОСОБА_7 - ОСОБА_9 , ПП «Корпорація ліній розвитку» (код ЄДРПОУ 41409803) та ТОВ «Дрім лайнс» (код ЄДРПОУ 43915870), кінцевим бенефіціарним власником якого є дружина ОСОБА_7 - ОСОБА_10 , за попередньою змовою з директором ТОВ «Люкс-рейзен біс» ОСОБА_6 та директором і власником ПП «Корпорація ліній розвитку» ОСОБА_5 , які являються менеджерами групи компаній «KLR Bus» та здійснюють узгоджену діяльність з ОСОБА_7 , надав неправомірну вигоду члену комісії для розгляду звернень перевізників та прийняття рішень про відкриття, закриття, внесення змін до функціонуючого маршруту, продовження дії дозволу на регулярних міжнародних автомобільних маршрутах загального користування (далі - Комісія), Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (далі - Міністерство) ОСОБА_4 , яка здійснювала тимчасову діяльність організаційно-розпорядчого характеру у складі Комісії та являлась службовою особою, за вчинення нею, як членом Комісії, в інтересах ТОВ «Люкс-рейзен біс» та ТОВ «Дрім лайнс», дій з використанням наданого службового становища за наступних обставин.
Пунктом 2 наказу Міністерства транспорту України від 09.02.2004 № 75 «Про затвердження Порядку організації регулярних, нерегулярних і маятникових перевезень пасажирів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.06.2024 за № 759/9358 (далі - Порядок), встановлено, що для розгляду звернень перевізників та прийняття рішень про відкриття, закриття, внесення змін до функціонуючого маршруту, продовження дії дозволу на регулярних міжнародних автомобільних маршрутах загального користування утворюється Комісія до складу якої входять представники Міністерства інфраструктури України, Державної служби України з безпеки на транспорті та профільних громадських організацій. Склад Комісії затверджується наказом Міністерства інфраструктури України.
Відповідно до п. 1.1 вказаного Порядку, останній визначає основні засади організації міжнародних регулярних, спеціальних регулярних, маятникових, нерегулярних, транзитних перевезень пасажирів і є обов`язковим для виконання, підприємствами та організаціями, перевізниками, автостанціями, автовокзалами всіх форм власності і замовниками транспортних послуг.
Згідно наказів Міністерства від 19.10.2023 № 959 та від 17.01.2024 № 43 ОСОБА_4 входила (за згодою) до складу Комісії як начальник відділу пасажирських перевезень Всеукраїнського громадського об`єднання «Український транспортний союз» (код ЄРДПОУ 38388223) та заступник голови громадської спілки «Транспорт. Логістика. Інфраструктура» (код ЄРДПОУ 45278840) відповідно, тобто тимчасово здійснювала функції представника влади, а також тимчасово обіймала в органі державної влади посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих функцій, яким була наділена повноважним органом державної влади, та, відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України, була службовою особою.
Виконуючи повноваження члена Комісії ОСОБА_4 була ознайомлена з вимогами Порядку, яким встановлено перелік документів, які пасажирський перевізник подає до Міністерства для відкриття, закриття, внесення змін до функціонуючого маршруту, продовження дії дозволів на регулярних міжнародних автомобільних маршрутах загального користування, підстав відхилення заяв перевізників, а також прийняття за результатами розгляду звернень перевізників Комісією протоколу, який затверджується наказом Міністерства та є обов`язковим для виконання.
Усвідомлюючи вище зазначені, але не виключно, вимоги діючого законодавства ОСОБА_4 , використовуючи повноваження члена Комісії та службову інформацію Міністерства, яку мала змогу одержувати від секретаря Комісії, розробила злочинний план, який полягав в отриманні нею неправомірної вигоди від перевізників, які здійснюють регулярні, нерегулярні і маятникові перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні та звернулись до Комісії з метою прийняття рішень про відкриття, закриття, внесення змін до функціонуючого маршруту, продовження дії дозволів на регулярних міжнародних автомобільних маршрутах загального користування за надання допомоги у підготовці та подачі документів, а також додаткових документів до Комісії, використання службової інформації Міністерства та, у разі необхідності, приховування інформації, яка була підставою для відмови у задоволенні прийняття рішення, голосування ОСОБА_4 на засіданнях Комісії за результатом якого приймалось рішення Комісії, що гарантувало перевізнику відкриття, закриття чи внесення змін до функціонуючого маршруту.
У невстановлений досудовим розслідуванням період часу, але не пізніше ніж 24.05.2024, перебуваючи у невстановленому місці ОСОБА_7 , будучи фактичним власником групи компаній під маркетинговою назвою «KLR Bus» та здійснюючи безпосередній контроль ТОВ «Люкс-рейзен біс» та ТОВ «Дрім лайнс», за допомогою ОСОБА_6 та ОСОБА_5 , які діяли повторно, усвідомлюючи про наявність у ТОВ «Люкс-рейзен біс» несплачених адміністративно-господарських штрафів, що є безумовною підставою для відмови у внесенні змін до міжнародних маршрутів, висловив пропозицію надати неправомірну вигоду ОСОБА_4 за вчинення останньою, як членом Комісії, дій на користь ТОВ «Люкс-рейзен біс» та ТОВ «Дрім лайнс».
У невстановлений досудовим розслідуванням період часу, але не пізніше ніж 24.05.2024, перебуваючи у невстановленому місці ОСОБА_4 прийняла пропозицію від раніше знайомих ОСОБА_7 , ОСОБА_6 та ОСОБА_5 про надання їй, як члену Комісії, неправомірної вигоди за вчинення в інтересах ТОВ «Люкс-рейзен біс» та ТОВ «Дрім лайнс» дій з використанням службового становища, а саме за голосування на користь вказаних юридичних осіб не зважаючи на наявність підстав для відмови у прийнятті рішення, що надавало змогу прийняти рішення Комісії про внесення змін до міжнародних маршрутів Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) та Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнера ТОВ «Дрім лайнс», а також усуненню перешкод до засідання Комісії.
Так, 17.05.2024 директор ТОВ «Дрім лайнс» ОСОБА_11 подав до Міністерства заяви від 16.05.2024 з доданими документами про внесення змін до міжнародного маршруту Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнеру ТОВ «Дрім лайнс», яка була зареєстрована за вхідним № 39995/0/7-24, та про внесення змін до міжнародного маршруту Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнеру ТОВ «Дрім лайнс», яка була зареєстрована за вхідним № 40004/0/7-24, а також, у подальшому, додав додаткові документи листами від 05.06.2024 № 8/24 щодо часу руху автобусів між зупинками на маршрутах, від 10.06.2024 № № 9/24 10/24 щодо часу руху автобусів між зупинками на маршрутах, переліку транспортних засобів та водіїв, тощо, які були зареєстровані 05.06.2024 за № 44957/0/7-24 та 10.06.2024 за № № 46066/0/7-24, 46115/0/7-24 відповідно.
29.05.2024 директор ТОВ «Люкс-рейзен біс» ОСОБА_6 подала до Міністерства заяви від 16.05.2024 з доданими документами про внесення змін до міжнародного маршруту Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнеру ТОВ «Дрім лайнс», яка була зареєстрована 29.05.2024 за № 43145/0/7-24, та про внесення змін до міжнародного маршруту Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) в частині включення українського паритетного партнеру ТОВ «Дрім лайнс», яка була зареєстрована 29.05.2024 за № 43147/0/7-24, а також, у подальшому, додала додаткові документи листами від 05.06.2024 № 120/24 та від 10.06.2024 № 122/24 щодо часу руху автобусів між зупинками на маршрутах, від 11.06.2024 № 124/24 щодо сплати адміністративно - господарських штрафів та від 12.06.2024 № 129/24 щодо сплати адміністративно - господарських штрафів надавши недостовірну інформацію, яка містилась у листі відділу державного нагляду (контролю) у Хмельницькій області Державної служби з безпеки на транспорті від 12.06.2024 № 1941/40/23-24 про сплату адміністративно-господарського штрафу ТОВ «Люкс-рейзен біс» від 13.12.2023 № ПШ030925, які були зареєстровані 05.06.2024 за № 44960/0/7-24, 10.06.2024 за № 46111/0/7-24, 11.06.2024 за № 46510/0/7-24 та 12.06.2024 за № 46798/0/7-24 відповідно.
Реалізуючи злочинний умисел на отримання неправомірної вигоди, у період з 24.05.2024 по 12.06.2024 ОСОБА_4 , перебуваючи у м. Києві, з метою створення підстав для прийняття рішення Комісії на користь ТОВ «Дрім лайнс» та ТОВ «Люкс-рейзен біс», отримувала від секретаря Комісії службову інформацію про виявленні порушення у поданих документах поданих директорами ТОВ «Дрім лайнс» та ТОВ «Люкс-рейзен біс», та за допомогою засобів мобільного зв`язку повідомляла ОСОБА_6 та ОСОБА_5 у результаті чого виявленні порушення були усунуті шляхом скерування додаткових документів до засідання Комісії.
12.06.2024 приблизно о 14 годині 00 хвилин ОСОБА_4 , усвідомлюючи, що отримає грошові кошти в якості неправомірної вигоди від ОСОБА_7 , ОСОБА_6 та ОСОБА_5 , діючи як член Комісії та знаходячись у приміщенні Міністерства за адресою: просп. Берестейський 14, м. Київ, під час засідання Комісії, усвідомлюючи наявність у ТОВ «Люкс-рейзен біс» несплачених адміністративно-господарських штрафів станом на дату подання заяви, а саме штрафів на підставі постанов про застосування адміністративно-господарського штрафів від 13.12.2023 № ПШ 030925 та від 21.02.2024 № ПШ 069478, що є безумовною підставою для відмови у внесенні змін щодо функціонування маршруту відповідно до п.п. 3.1.2, 3.3.1 Порядку, проголосувала за внесення змін до міжнародних маршрутів Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) та Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнера ТОВ «Дрім лайнс» рішення про які було прийнято протоколом засідання Комісії № 237 та у подальшому затверджені наказом Міністерства від 28.06.2024 № 585.
12.06.2024 близько 17 год. 16 хв. ОСОБА_4 повідомила ОСОБА_5 про прийняття Комісією позитивного рішення на користь ТОВ «Люкс-рейзен біс» та ТОВ «Дрім лайнс».
12.06.2024 близько 17 год. 23 хв. ОСОБА_4 у телефонній розмові нагадала ОСОБА_6 щодо необхідності надання неправомірної вигоди за внесення змін до міжнародних маршрутів Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) та Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнера ТОВ «Дрім лайнс», яка, у свою чергу, повідомила ОСОБА_5 та ОСОБА_7
12.06.2024 о 19 год. 19 хв. ОСОБА_7 , перебуваючи у невстановленому місці, за допомогою засобів електронної комунікації погодив та надав вказівку ОСОБА_6 та ОСОБА_5 надати ОСОБА_4 неправомірну вигоду у розмірі 1 500 доларів США та 5 000 грн., з яких 700 доларів США та 5 000 грн. необхідно було безпосередньо передати останній та 800 доларів США надіслати на невстановлений рахунок для покриття витрат на пальне шляхом надання відповідної вказівки бухгалтеру ОСОБА_12 , яка не була обізнана із злочинними діями ОСОБА_7 , ОСОБА_6 та ОСОБА_5 , за вчинення ОСОБА_4 як членом Комісії дій в інтересах ТОВ «Люкс-рейзен біс» та ТОВ «Дрім лайнс», а саме за внесення змін до міжнародних маршрутів Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) та Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнера ТОВ «Дрім лайнс» рішенням Комісії № 237.
13.06.2024 близько 11 год. 35 хв. ОСОБА_5 , діючи повторно, перебуваючи у невстановленому місці в зоні дії базової станції зв`язку за адресою: шосе Вінницьке, 4, м. Хмельницький, за допомогою мобільного телефону використовуючи мессенджер «WhatsApp» надала вказівку ОСОБА_12 , яка не була обізнана із злочинними діями, здійснити перерахування 800 доларів США, які на час вчинення злочину по курсу НБУ становили 35 355,28 грн, на невстановлену паливну картку, яку використовує ОСОБА_4 , що охоплювалось умислом ОСОБА_7 та ОСОБА_6 , яка діяла повторно.
13.06.2024 о 19 год. 48 хв. ОСОБА_5 , діючи повторно, перебуваючи у відділенні № 32 ТОВ «Нова пошта», яке розташоване за адресою: просп. Миру, 44, м. Хмельницький, створила відправлення № 59 0011 6911 8814 в яке помістила блокнот з написом «KLR», який матеріальної цінності не становить, та упаковку для захисного скла до мобільного телефону у якій перебували кошти у сумі 700 доларів США, які на час вчинення злочину по курсу НБУ становили 28 310,87 грн, та 5 000 грн., на загальну суму 33 310,87 грн., які відправила до поштомату № 4477, м. Київ вказавши анкетні дані та мобільний телефон ОСОБА_4 , чим надала останній частину неправомірної вигоди у сумі 33 310,87 грн за внесення змін до міжнародних маршрутів Запоріжжя (Україна) - Бонн (Німеччина) та Харків (Україна) - Франкфурт-на-Майні (Німеччина) у частині включення українського паритетного партнера ТОВ «Дрім лайнс», що охоплювалось умислом ОСОБА_7 та ОСОБА_6 , яка діяла повторно.
14.06.2024 о 16 год. 42 хв ОСОБА_4 , повторно отримала частину неправомірну вигоду у сумі 33 310,87 грн., а саме 700 доларів США та 5 000 грн., у поштоматі № 4477 «Нова пошта», розташованому за адресою: м. Київ, вул. Урлівська, 24, під`їзд № 1.
Таким чином, ОСОБА_7 , підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України, тобто надання неправомірної вигоди службовій особі за вчинення службовою особою в інтересах третіх осіб будь-якої дії з використанням наданого службового становища, вчинене за попередньою змовою групою осіб.
04.04.2025 ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 369 КК України.
Злочин, інкримінований ОСОБА_7 , та кваліфікований за ч. 3 ст. 369 КК України передбачає покарання у вигляді позбавлення волі від чотирьох до восьми років з конфіскацією майна, та, відповідно до ст. 12 КК України, є тяжким.
Під час досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ) на праві спільної сумісної власності з його дружиною ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_2 ) володіє:
1) 100% статутного капіталу ТзОВ «Маріор» (код ЄРДПОУ 43683547), сума якого становить 2 800 000 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
2) 50% статутного капіталу ПП «Авто-вікінг» (код ЄРДПОУ 42145831), сума якого становить 500 000 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
3) 60% статутного капіталу ТОВ «КЛР-транс-імпорт» (код ЄРДПОУ 45543389), сума якого становить 27 397 200 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи.
ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на праві спільної сумісної власності з її чоловіком ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ) володіє наступним майном:
1) 50% статутного капіталу ПП «Авто-вікінг» (код ЄРДПОУ 42145831), сума якого становить 500 000 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
2) 100% статутного капіталу ТОВ «Гранд сервіс-авто» (код ЄРДПОУ 44749247), сума якого становить 233 000 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
3) 100% статутного капіталу ТОВ «Скай КЛР» (код ЄРДПОУ 43925208), сума якого становить 3 000 000 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
4) 40% статутного капіталу ТОВ «КЛР-транс-імпорт» (код ЄРДПОУ 45543389), сума якого становить 18 264 800 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
5) 100% статутного капіталу ТОВ «КЛР ЮА» (код ЄРДПОУ 43262137), сума якого становить 500 000 грн., що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
6) 60% статутного капіталу ТОВ «Дрім лайнс» (код ЄРДПОУ 43915870), сума якого становить 600 грн., через власність 100% статутного капіталу ТОВ «КЛР ЮА» (код ЄРДПОУ 43262137), що підтверджується відомостями з реєстраційної справи;
7) 59,99% статутного капіталу ТОВ «Дрім-лайнс» (код ЄРДПОУ 45555483), сума якого становить 24 000 000 грн., через власність 100% статутного капіталу ТОВ «КЛР ЮА» (код ЄРДПОУ 43262137), що підтверджується відомостями з реєстраційної справи.
У свою чергу, відповідно до даних з реєстрів права власності, вказані юридичні особи володіють наступним майном:
1) залізний ангар №1, загальна площа 1086.6 кв.м., реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2632945468040, яке на праві власності належить ПП «Авто вікінг» (код ЄРДПОУ 42145831), що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
2) адмінбудинок, загальна площа 1450 кв.м. за адресою: вулиця Вінницьке шосе, 12, м. Хмельницький, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2602707368040, який на праві власності належить ТОВ «Маріор» (код ЄРДПОУ 43683547), що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
3) адміністративна будівля та автобусний термінал, загальна площа 727.1 кв.м. за адресою вулиця Вінницьке шосе, 12/2Д, м. Хмельницький, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2861251768101, яке на праві власності належить ТОВ «Маріор» (код ЄРДПОУ 43683547), що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
4) будівля гаражів, загальною площею 445.7 кв.м. за адресою вулиця Вінницьке шосе, 12/2Д, м. Хмельницький, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2802051168040, яке на праві власності належить ТОВ «Маріор» (код ЄРДПОУ 43683547), що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5) нежитлові будівлі та споруди, загальною площею 441 кв.м. за адресою вулиця Вінницьке шосе, 12/2Д, м. Хмельницький, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2611308368040, яке на праві власності належить ТОВ «Скай КЛР» (код ЄРДПОУ 43925208), що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
6) санвузол, загальною площею 19.5 кв.м. за адресою вулиця Вінницьке шосе, 12/2Д, м. Хмельницький, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2632923968040, яке на праві власності належить ТОВ «ГРАНД СЕРВІС-АВТО» (код ЄРДПОУ 44749247), що підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
7) транспортним засобом «RENAULT KANGOO», д.н.з. НОМЕР_3 , № куз. НОМЕР_4 , що належить ПП «АВТО-ВІКІНГ» (код ЄРДПОУ 42145831);
8) транспортним засобом «AUDI A8 2967», д.н.з. НОМЕР_5 , № куз. НОМЕР_6 , що належить ПП «АВТО-ВІКІНГ» (код ЄРДПОУ 42145831);
9) транспортним засобом «SETRA S 431DT 12809», д.н.з. НОМЕР_7 , № шасі НОМЕР_8 , що належить ТОВ «КЛР ЮА» (код ЄРДПОУ 43262137);
10) транспортним засобом «MERCEDES-BENZ SPRINTER 2143», д.н.з. НОМЕР_9 , № куз. НОМЕР_10 , що належить ТОВ «КЛР ЮА» (код ЄРДПОУ 43262137);
11) транспортним засобом «MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI 1950», д.н.з. НОМЕР_11 , № куз. НОМЕР_12 , що належить ТОВ «КЛР ЮА» (код ЄРДПОУ 43262137);
12) транспортним засобом «ATAMAN A-09314 5193», д.н.з. НОМЕР_13 , № шасі НОМЕР_14 , що належить ТОВ «ДРІМ ЛАЙНС» (код ЄРДПОУ 43915870);
13) транспортним засобом «MERCEDES-BENZ SPRINTER 519 2987», д.н.з. НОМЕР_15 , № куз. НОМЕР_16 , що належить ТОВ «ДРІМ ЛАЙНС» (ТОВ «МАРІО ТРАНС», код ЄРДПОУ 43915870);
14) транспортним засобом «VAN HOOL TDX25 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_17 , № шасі НОМЕР_18 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
15) транспортним засобом «САНТЕЙ 3400», д.н.з. НОМЕР_19 , № шасі НОМЕР_20 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
16) транспортним засобом «САНТЕЙ 3400», д.н.з. НОМЕР_21 , № шасі НОМЕР_22 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
17) транспортним засобом «VAN HOOL TD927 12902», д.н.з. НОМЕР_23 , № шасі НОМЕР_24 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
18) транспортним засобом «VAN HOOL ASTROMEGA 12416», д.н.з. НОМЕР_25 , № куз. НОМЕР_26 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
19) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_27 , № шасі НОМЕР_28 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
20) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_29 , № шасі НОМЕР_30 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
21) транспортним засобом «САНТЕЙ 3400», д.н.з. НОМЕР_31 , № шасі НОМЕР_32 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
22) транспортним засобом «САНТЕЙ 3400», д.н.з. НОМЕР_33 , № шасі НОМЕР_34 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
23) транспортним засобом «САНТЕЙ 3400», д.н.з. НОМЕР_35 , № НОМЕР_36 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
24) транспортним засобом «САНТЕЙ 3400», д.н.з. НОМЕР_37 , № шасі НОМЕР_38 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
25) транспортним засобом «САНТЕЙ 3500-30», д.н.з. НОМЕР_39 , № шасі НОМЕР_40 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
26) транспортним засобом «САНТЕЙ 3500-30», д.н.з. НОМЕР_41 , № шасі НОМЕР_42 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
27) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_43 , № шасі НОМЕР_44 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
28) транспортним засобом «VAN HOOL ASTROMEGA 12418», д.н.з. НОМЕР_45 , № куз. НОМЕР_46 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
29) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_47 , № шасі НОМЕР_48 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
30) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_49 , № шасі НОМЕР_50 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
31) транспортним засобом «VAN HOOL 927-SD3 12902», д.н.з. НОМЕР_51 , № куз. НОМЕР_52 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
32) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_53 , № шасі НОМЕР_54 , що належить ТОВ «КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ» (код ЄРДПОУ 45543389);
33) транспортним засобом VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902, д.н.з. НОМЕР_55 , № шасі НОМЕР_56 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
34) транспортним засобом «MERCUS MB SPRINTER 2987», д.н.з. НОМЕР_57 , № куз. НОМЕР_58 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
35) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_59 , № шасі НОМЕР_60 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
36) транспортним засобом «VAN HOOL TD927 12816», д.н.з. НОМЕР_61 , № куз. НОМЕР_62 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
37) транспортним засобом «MERCUS MB SPRINTER 2987», д.н.з. НОМЕР_63 , № куз. НОМЕР_64 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
38) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_65 , № шасі НОМЕР_66 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
39) транспортним засобом «SETRA S 431DT 15928», д.н.з. НОМЕР_67 , № шасі НОМЕР_68 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
40) транспортним засобом «MAN IRIZAR PONY 6871», д.н.з. НОМЕР_69 , № шасі НОМЕР_70 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
41) транспортним засобом «SETRA S 431DT 12809», д.н.з. НОМЕР_71 , № шасі НОМЕР_72 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
42) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_73 , № шасі НОМЕР_74 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
43) транспортним засобом «VAN HOOL T 917 12580», д.н.з. НОМЕР_75 , № шасі НОМЕР_76 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
44) транспортним засобом «SETRA S 431DT 15928», д.н.з. НОМЕР_77 , № шасі НОМЕР_78 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
45) транспортним засобом «VAN HOOL TD-925 ASTROMEGA 12816», д.н.з. НОМЕР_79 , № шасі НОМЕР_80 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
46) транспортним засобом «VAN HOOL TDX20 12902», д.н.з. НОМЕР_81 , № шасі НОМЕР_82 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
47) транспортним засобом «VAN HOOL TD927 12419», д.н.з. НОМЕР_83 , № шасі НОМЕР_84 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
48) транспортним засобом «SETRA S 431DT 15928», д.н.з. НОМЕР_85 , № шасі НОМЕР_86 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
49) транспортним засобом «VAN HOOL T-916 ASTRON 12816», д.н.з. НОМЕР_87 , № шасі НОМЕР_88 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
50) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_89 , № шасі НОМЕР_90 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
51) транспортним засобом «VAN HOOL TDX27 ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_91 , № шасі НОМЕР_92 , що належить ТОВ "КЛР-ТРАНС-ІМПОРТ" (код ЄРДПОУ 45543389);
52) транспортним засобом «VAN HOOL T-917 ALTANO 12816», д.н.з. НОМЕР_93 , № куз. НОМЕР_94 , що належить ТОВ "ДРІМ-ДАЙНС" (код ЄРДПОУ 45555483);
53) транспортним засобом «VAN HOOL ASTROMEGA 12902», д.н.з. НОМЕР_95 , № куз. НОМЕР_96 , що належить ТОВ "ДРІМ-ДАЙНС" (код ЄРДПОУ 45555483);
54) транспортним засобом «VAN HOOL TD927 ASTROMEGA 12419», д.н.з. НОМЕР_97 , № куз. НОМЕР_98 , що належить ТОВ "ДРІМ-ДАЙНС" (код ЄРДПОУ 45555483).
Згідно актового запису про шлюб від 03.11.2007 № 1174 ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уклали шлюб.
На переконання сторони обвинувачення, наявні матеріали кримінального провадження на цій стадії кримінального провадження достатньо доводять:
- мету накладення арешту на майно, яка полягає у забезпеченні конфіскації майна як виду покарання;
- відповідність закону, а саме вимогам п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України зазначеної мети накладення арешту (забезпечення конфіскації майна як виду покарання), тобто правові підстави арешту (п. 1 ч. 2 ст. 173 КПК України);
- наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення (п. 2 ч. 2 ст. 173 КПК України);
- необхідність такого втручання у права і свободи, як арешт майна у даному випадку, яка обумовлена виконанням завдань кримінального провадження, визначених ст. 2 КПК України (ч. 1 ст.173 КПК України);
- наявність ризиків, передбачених ч. 1 ст. 170 КПК України, які полягають в існуванні обґрунтованої вірогідності приховування, перетворення, відчуження майнових об`єктів, про арешт яких клопоче сторона обвинувачення (ч. 1 ст. 173 КПК України);
- розумність та співрозмірність арешту майна із виконанням завдань кримінального провадження, оскільки йдеться про обрання такого його способу, який буде полягати лише у забороні розпорядження майновими об`єктами.
У судове засідання прокурор не з`явився. До суду прокурор ОСОБА_3 подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, вимоги визначені у клопотанні підтримує, просить задовольнити.
Слідчий суддя, вивчивши матеріали провадження за клопотанням, приходить до наступного висновку.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Підстави для накладення арешту на майно з іншою метою, окрім тих, що закріплені в ч. 2 ст. 170 КПК України, чинний кримінальний процесуальний кодекс України не передбачає.
Аналіз вище зазначених норм закону вказує, що у разі розгляду клопотання слідчого або прокурора про арешт майна, слідчий суддя повинен перевірити доводи поданого клопотання щодо наявності підстав для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження у відповідності до мети, яку зазначає слідчий чи прокурор у своєму клопотанні.
При цьому, визначення мети арешту, яка передбачена ч. 2 ст. 170 КПК України, та обґрунтування її наявності, є обов`язковою.
Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно положенням до ч. 5 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Статтею 100 КПК України визначено, що на речові докази може бути накладено арешт в порядку ст.ст. 170-174 КПК України, та згідно ч.ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, слідчий суддя накладає арешт на майно, якщо є достатні підстави вважати, що воно відповідає критеріям, визначеним в ч. 1 ст. 98 КПК України.
Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Разом з тим, обов`язковою передумовою, яка обґрунтовує необхідність застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна, є наявність достатніх доказів, що вказують на вчинення злочину та наявність обґрунтованої підозри, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, третіх осіб (п. 2, 3, 5, 6 ч. 2 ст. 173 КПК України). При цьому обов`язок доведення існування зазначеної умови КПК України покладається на слідчого та/або прокурора.
Так, слідчий суддя приходить до висновку про недоведеність з боку прокурора у необхідності застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна, оскільки майно, на арешті якого наполягає прокурор, не належить підозрюваному на праві приватної власності, крім того товариства не мають відношення до розслідуваного кримінального провадження, відсутні докази того що майно набуте кримінально протиправним шляхом, а відтак відсутні підстави вважати, що існує правова підстава для арешту майна третіх осіб, тому клопотання підлягає залишенню без задоволення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 170-173, 392, 532, 535 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ :
Клопотання прокурора другого відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про арешт майна, в рамках кримінального провадження № 42023000000001998 - залишити без задоволення.
Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2025 |
Оприлюднено | 16.05.2025 |
Номер документу | 127352918 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Вовк С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні