Для доступу до отримання резюме судової справи необхідно зареєструватися або увійти в систему.
РеєстраціяРІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
15 травня 2025 року м. Рівне№460/4795/25
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Зозулі Д.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "Прогрес Девелопмент Компані" доГоловного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій, -В С Т А Н О В И В:
До Рівненського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Прогрес Девелопмент Компані" (далі - ТОВ "Прогрес Девелопмент Компані", позивач) до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі відповідач 1) та Державної податкової служби України (далі відповідач 2), в якому позивач, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить суд:
визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №12401168/41150966 від 23.01.2025 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 17.10.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних та №12401167/41150966 від 23.01.2025 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 18.10.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних накладні №1 від 17.10.2024 року та № 2 від 18.10.2024 року подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Прогрес Девелопмент Компані» датою їх подання.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за результатами здійснення господарської операції з контрагентом ТОВ «БК Домінант» на підставі Договору субпідряду від 14.02.2024 № 9, позивачем сформовано податкові накладні № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024, які подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних. Проте, реєстрація таких податкової накладної зупинена з підстав відповідності пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, та запропоновано платнику податків надати пояснення та документи щодо такої операції. Позивач вказує, що квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не містить чіткого переліку документів, які необхідно надати, натомість платником податків надано до комісії регіонального рівня усі належні документи на підтвердження здійснення такої операції. Комісією регіонального рівня винесено рішення про відмову у реєстрації податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 з підстав ненадання платником податку необхідних документів. Позивач вказує, що такі рішення комісії є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки платником податків виконано у повному обсязі обов`язок надання документів, а оскаржувані рішення не містить жодних обґрунтувань щодо підстав для відмови у реєстрації. Просив задовольнити позов у повному обсязі.
Ухвалою суду від 28.03.2025 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено провести за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення сторін, за наявними у справі матеріалами та встановлено відповідачу строк для подання до суду відзиву на позовну заяву.
У строк встановлений судом, відповідачами подано відзив на адміністративний позов, у якому проти задоволення позову заперечили. Відзив на позовну заяву обґрунтований тим, що у комісії регіонального рівня були наявні усі правові підстави для зупинення реєстрації податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024, оскільки платник податків відповідав пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість. Платнику податків запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначених в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Проте, належних документів платником податків надано не було, що слугувало підставою для відмови у реєстрації податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 в ЄРПН. Відповідачі вказують, що оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 є правомірними та відповідають нормам чинного законодавства. Просили відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.
Ухвалою суду від 02.05.2025 позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Прогрес Девелопмент Компані" залишено без руху після відкриття провадження. Встановлено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви - 5 (п`ять) днів з дня вручення (отримання) ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Ухвалою суду від 13.05.2025 продовжено розгляд справи №460/4795/25.
Оскільки, розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, то відповідно до ч. 4 ст .229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З`ясувавши доводи та аргументи сторін, наведені в заявах по суті справи, обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, дослідивши зібрані у справі докази, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог повністю, з урахуванням такого.
ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» (код ЄДРПОУ 41150966) є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14.02.2017, № запису 10741020000065209. Місцезнаходження товариства є адреса: Україна, 34040, Рівненська область, Вараський район, село Омит, вул. Набережна, буд. 6, про що внесені відомості до ЄДР.
Директором товариства з 13.12.2023 призначений ОСОБА_1 (наказ №8/К від 12.12.2023).
Товариство зареєстроване платником податку на додану вартість з 01.05.2017 (ІПН 411509626591).
Основним видом діяльності товариства є «Будівництво житлових і нежитлових будівель» (КВЕД-41.20). Додаткові види діяльності: «Будівництво інших споруд, н.в.і.у.» (КВЕД 42.99), «Інші будівельно-монтажні роботи» (КВЕД 43.29).
В товаристві працює одинадцять найманих працівників: директор, два головних інженера, три виконавці робіт, один електрогазозварювальник, два підсобних робітника, один машиніст екскаватора одноковшового.
ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» з метою здійснення господарської діяльності орендує офіс за адресою: м. Рівне, вул. Гетьмана Мазепи, 4а/6а у ГІН «Альфа ЩТ» на підставі договору суборенди №20/02/24 від 01.02.2024.
14 лютого 2024 року ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» уклало договір №9 субпідряду з замовником ТОВ «БК Домінант».
Відповідно до п.1.1. договору Субпідрядник зобов`язується своїми силами та на свій ризик відповідно до даного Договору виконати, а Підрядник прийняти та оплатити комплекс робіт оборонного призначення пов`язаних із будівництвом військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд за кодом ДК 021:2015 45216200-6 - «Будівництво будівель і споруд військового призначення» по об`єкту «Будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Рівненської області 56 об ТрО», в подальшому - Об`єкт.
Відповідно до п. 4.1.1. Підрядник перераховує Субпідряднику аванс в розмірі 3000000,00 (три мільйони гривень нуль копійок) гри. в тому числі ПДВ на строк не більше двох місяців. По закінченню двомісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Підряднику.
Відповідно до п. 4.1.2. В подальшому розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних Підрядником актів виконаних робіт (форма КБ-2в) погоджених представником технагляду, довідок про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-З), які подає Субпідрядник не пізніше 21 числа звітного місяця, а Підрядник розглядає і підписує протягом 5 днів з дати отримання, або надає мотивовану відмову від приймання робіт у той же термін.
Відповідно до п. 4.2. Підрядник розраховується з Субпідрядником за виконані роботи, після надходження від Замовника будівництва коштів, з урахуванням авансових платежів протягом п`яти банківських днів після підписання актів виконаних підрядних робіт та довідок про вартість виконаних підрядних робіт, шляхом безготівкового перерахунку коштів на банківський рахунок Субпідрядника.
Відповідно до п. 4.3. Остаточний розрахунок за виконані роботи, передбачені даним Договором, Підрядник здійснює після здачі об`єкта в експлуатацію та надання Субпідрядником виконавчої документації Підряднику у повному обсязі і документації що підтверджує якість використаних матеріалів.
ТОВ «БК ДОМІНАНТ» здійснило попередню оплату в сумі 250000,00 грн. та провело остаточний розрахунок після виконання робіт.
ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» 16 серпня 2024 року розпочало підготовчі роботи до улаштування основ під фундаменти, установлення цокольних блоків, встановлення стінових панелей, укладанню блоків і плит. Загальна вартість цих робіт складає 5172057,60 грн.
За ці роботи підприємство отримало аванс у розмірі 250000,00 грн. - 17 жовтня 2024 року по договору №9 від 14 лютого 2024 року. З метою виконання договірних зобов`язань перед замовником (ТОВ «БК Домінант») після отримання авансу 250000,00 грн. ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» розпочало підготовку до виконання договірних зобов`язань етапу робіт будівництва (улаштування основи під фундаменти, установлення цокольних блоків, встановлення стінових панелей, укладанню блоків і плит), зокрема були виконані всі етапи робіт, що передбачені відповідною документацією. Роботи завершені та прийняті замовником ТОВ «БК ДОМІНАНТ» 18 жовтня 2024 року.
ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» оформило і надіслало для реєстрації податкові накладні №1 від 17.10.2024 року та №2 від 18.10.2024 року на суму отриманого авансу 250000,00 грн. (з ПДВ) та на суму виконаних робіт згідно акту приймання виконаних будівельних робіт від 18.10.2024 у розмірі 4006788,40 грн. (з ПДВ.).
За правилами підпунктів а та б пункту 185.1. статті 185 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 (далі ПК України), об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
За правилами пункту 187.1. статті 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання вимог податкового законодавства Позивачем складено та надіслано до контролюючого органу податкову накладну №1 від 17.10.2024 року на загальну суму 250000,00 грн., в тому числі ПДВ 41666,67 грн. та № 2 від 18.10.2024 на загальну суму 4006788,40 грн., в тому числі ПДВ 667798,07 грн. для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄДРПН).
Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що Позивачу надіслано квитанції № 9349715978 та № 9349717902 про те, що документ прийнято, реєстрація зупинена, де було вказано, що відповідно до п. 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 17.10.2024 № 1 та від 18.10.2024 № 2 в ЄДРПН зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в ЄДРПН відповідає вимогам п.8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/ РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У зв`язку з цим, позивачем було надіслано повідомлення № 1 від 20.01.2025 щодо надання пояснення та копії документів на підтвердження факту виконання робіт (послу) для ТОВ «БК Домінант», а саме:
- Витяг з ЄДРПОУ (ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані»);
- Наказ про вступ на посаду директора №8/К від 12.12.2023;
- Штатний розпис з 01.05.2024;
- Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку-фізичних осіб і сум отриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2024 року;
- Ліцензії, дозвільні документи;
- Договір суборенди нежитлового приміщення (офісу) №20/02/24 від 01.02.2024 з ПП «Альфа ЩТ»;
- Картку рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» за жовтень-грудень 2024 року з ПП «Альфа ЩТ»;
- Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) з ПП «Альфа ЩТ» від 31.10.2024 року, від 30.11.2024 року, від 31.12.2024 року;
- Договір субпідряду №9 від 14.02.2024 із замовником ТОВ «БК ДОМІНАНТ» з додатками;
- Акт приймання виконаних будівельних робі №1 від 18.10.2024;
- Картка рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» за період жовтень 2024 року з ТОВ «БК ДОМІНАНТ»;
- Акт прийому-передач матеріалів ТОВ «БК ДОМІНАНТ» з ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані»;
- Сертифікати якості;
- Виписку банку за 17 жовтня 2024 року з оплатою авансу від ТОВ «БК ДОМІНАНТ»;
- Договір оренди спеціалізованого транспортного засобу №03/06/24 від 03 червня 2024 року з ТОВ «Фінвей-Україна» (ЄДРПОУ 38945353);
- Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) з ТОВ «Фінвей-Україна» від 31.10.2024 року, від 30.11.2024 року, від 31.12.2024 року;
- Картка рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» з ТОВ «Фінвей-Україна» за 4 квартал 2024 року;
- Договір субпідряду від 09.08.2024р. з ТОВ "ВИЛАР ОПТ" (ЄДРПОУ 44324906);
- Акт приймання виконаних будівельних робі т№1 від 16.10.2024 року;
- Договір поставки №03/01/22 від 03.01.2022 року з ПП «АЛЬФА-МЕТАЛ»;
- Видаткові накладні з ПП «АЛЬФА-МЕТАЛ» за період з 16.08.2024 - 18.10.2024;
- Витяг з оборотно-сальдової відомості на придбання та списання матеріалів на даний об`єкт по рахунку 201 за 16.08.2024 - 18.10.2024;
- Акт звірки взаємних розрахунків за серпепь-жовтень 2024 року з ПП «АЛЬФА-МЕТАЛ»;
- Видаткові накладні з ТОВ "ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД" за період з 16.08.2024- 18.10.2024;
- Картка рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» за серпень-жовтень 2024 року з ТОВ "ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД".
Разом з тим, 23.01.2025 року позивачем було отримано рішення №12401167/41150966 та № 12401168/41150966 про відмову в реєстрації податкових накладних/рахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно з яким підставами для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є надання платником податку копій документів, складених з порушенням законодавства. В графі «Додаткова інформація», окрім всього, вказано, що «наявна податкова інформація, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій. Не надано документального підтвердження - проектно-кошторисна документація, ліцензія, акт приймання-передачі будівельного майданчика, послуги охорони, банківські виписки, транспортування товарів, сертифікати якості, придбання/списання ПММ, ОСВ 281, складські документи, списання товарів на об`єкт будівництва, експертна оцінка актів виконаних робіт щодо обсягів виконаних робіт та відповідність державним будівельним нормам. Первинні документи складено з порушенням законодавства».
Перевіривши правову та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб`єктом владних повноважень в основу оскаржуваних Рішень № 12401167/41150966 та №12401168/41150966, на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, суд зазначає таке.
Відповідно до пункту 201.16. статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджені Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165) та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За правилами пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Зупинення реєстрації податкових накладних №1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 в ЄРПН відбулося через відповідність пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Додатком 1 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість.
Пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку:
У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відповідно до пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а або б пункту 185.1 статті 185, підпункту а або б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.
Вказані вище норми свідчать про те, що положеннями Порядку №1165 передбачено певний алгоритм дій контролюючого органу, за результатом виконання якого ним може бути прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Так, згідно пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Тобто, процедура перевірки особи щодо її відповідності критеріям ризиковості платника податку ініціюється (проводиться) лише після подання таким платником податків для реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації.
Право комісії регіонального рівня щодо розгляду питання про відповідність /невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку самостійно ініціювати процедуру розгляду відповідного питання, лише з підстав наявності податкової інформації Порядком №1165 не передбачено.
Норми пункту 5 Порядку №1165 свідчать про те, що питання про віднесення позивача до Критеріїв ризиковості платника податку відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку могло розглядатися виключно у зв`язку з перевіркою господарської операції, якої стосуються саме поданої на реєстрацію податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024, а не будь-якої іншої операції (інших операцій), щодо якої (яких) вже прийняте рішення про віднесення платника податків до Критеріїв ризиковості платника податку.
У відзиві на позовну заяву відповідач 1 зазначає, що Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області прийняте рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 25.10.2024 №1085 на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, а саме: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Зокрема, у контролюючого органу була наявна наступна податкова інформація:
«В ході детального аналізу господарської діяльності ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ " (код ЄДРПОУ 41150966) на основі інформаційних ресурсів та баз даних ДПС встановлено:
Стан платника - 0.ПЛАТНИК ПОДАТКIВ ЗА ОСНОВНИМ МIСЦЕМ ОБЛIКУ Вид діяльності _41.20-БУДIВНИЦТВО ЖИТЛОВИХ I НЕЖИТЛОВИХ БУДIВЕЛЬ Відомості про держреєстрацію від 14.02.2017 №10741020000065209 Орган державної реєстрації 4057824.ЗАРІЧНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Реєстрація в ДПА від 14.02.2017 №265917054823 Статутний фонд 5000. Керівник: БАШИНСЬКИЙ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ РНОКПП НОМЕР_1 . Головний бухгалтер: МЕЛЬНИЧУК ТАРАС ЮРІЙОВИЧ РНОКПП НОМЕР_2 . Засновники: ОСОБА_2 РНОКПП НОМЕР_1 .
Відповідно до Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність форми 20-ОПП, наявні об`єкти оподаткування: офіс, житловий будинок, автотранспорт, автотранспорт, автотранспорт, автотранспорт. Податкова адреса: 34040, Рiвненська обл., Зарiчненський район, с. Омит, вул. Набережна, буд. 6. Кількість працюючих: 10 осіб. Відповідно до звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма Д4) у 2 кварталі 2024 року на підприємстві у червні 2024 року було 10 застрахованих осіб, яким за червень нараховано середню заробітну плату в розмірі 4306 грн. Платник ПДВ з 20.01.2022 р. Станом на 04.10.2024 року сума ліміту в СЕА ПДВ складає 274458,84 грн.; Податкове навантаження по деклараціях з ПДВ у 2024 році складає 2,9%. Декларація з ПДВ за вересень 2024р. р.19 333 915 грн. (Від`ємне значення). Сплата за 2024р. Згідно ЄРПН, протягом 180 днів 2024р. ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 41150966) встановлено придбання товарів/послуг на загальну суму 16 800 тис.грн. (в т.ч. ПДВ 2800 тис. грн.). Основні постачальники: ПП "АЛЬФА-МЕТАЛ" (код ЄДРПОУ 36650565), ТзОВ "СЕМІКС-БЕТОН" (код ЄДРПОУ 45041597), ТзОВ "ЛАЙТ-К" (код ЄДРПОУ 41774993), ТзОВ "Буд Сіті Рівне" (код ЄДРПОУ 44980867), ТзОВ "Західенергопостач" (код ЄДРПОУ 34781258), Згідно ЄРПН, протягом 180 днів 2024р. ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 41150966) встановлено реалізацію товарів/послуг на загальну суму 15 643 тис.грн. (в т.ч. ПДВ 2607 тис. грн.). Основні покупці: ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" (код ЄДРПОУ 32625535), ДПРЗ-3 ГУ ДСНС України у Рівненській області (код ЄДРПОУ 38896317), УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 5517742), ТОВ БК "ДОМІНАНТ" (код ЄДРПОУ 40442698).
В ході здійснення детального аналізу діяльності ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 41150966) та аналізу фактичної спроможності надати вказаний вище обсяг робіт, встановлено, що підприємством ймовірно здійснюється акумулювання безпідставного податкового кредиту з ПДВ за рахунок придбання ТМЦ невідповідних товарних позицій та послуг генпідряду.
Зокрема ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" здійснює придбання наступних ТМЦ: «Плити пінополістирольні; щебінь; труба металева; металопластикові конструкції; плитка для підлоги; склотканина та інше», однак реалізовує «Будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Рівненської області 56 об ТрО». Слід зазначити, що будівельні матеріали для здійснення вищевказаного будівництва придбавались ТОВ "БК ДОМІНАНТ" та ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" в значних обсягах («перешкода малопомітна, геотекстиль, габіон фортифікаційний з дроту оцинкованого, лісоматеріали, фортифікаційна споруда з хвилястої сталі та інше»).
Згідно квартальної звітності форми «4ДФ» ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" задекларовано 10 працівників, що свідчить про недостатню кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції), однак ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" придбало у ТОВ "БК ДОМІНАНТ" «Послуги генпідряду по виконанню комплексу робіт по об`єкту "Будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд на території Рівненської області 56 об ТрО"» на суму 83,3 тис. грн. з ПДВ, що може свідчити про задіяння платника податків у здійсненні групою платників податку, циклу операцій один з одним щодо придбання/реалізації одного й того ж товару/послуги для формування штучного обсягу такого товару/послуги. При значних обсягах придбання та реалізації товарів, згідно даних ЄРПН та ІТС «Податковий блок», ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 41150966), відсутні необхідні умови та/або обсяги матеріальних ресурсів для здійснення господарської діяльності в обсягах, відображених у податковій накладній/ розрахунку коригування, а саме відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, придбання паливно-мастильних матеріалів, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей тощо. Зазначене може свідчити про ймовірне проведення ризикових операцій з метою розповсюдження схемного податкового кредиту та мінімізації податкових зобов`язань.
Таким чином, вбачаються ознаки ризиковості ведення господарської діяльності ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ 41150966), відповідно до Довідника кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, затвердженого наказом ДПС від 11.01.2023 №17 (далі - Довідник), а саме:
1) відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для здійснення господарської діяльності в обсягах, відображених у податковій накладній/ розрахунку коригування, а саме відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, придбання паливно-мастильних матеріалів, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей тощо (3 код Довідника);
2) постачання товарів/послуг за рахунок сформованого реєстраційного ліміту, у зв`язку з придбанням товарів, не пов`язаних з господарською діяльністю платника податку (14 код Довідника);
3) недостатня кількість трудових ресурсів, необхідних для здійснення господарської операції в обсягах, зазначених у податковій накладній/розрахунку коригування (за відсутності інформації щодо придбання послуг з виконання робіт, які необхідні для здійснення господарської операції) (7 код Довідника);
4) платник податків задіяний у здійсненні групою платників податку, циклу операцій один з одним щодо придбання/реалізації одного й того ж товару/послуги для формування штучного обсягу такого товару/послуги (6 код Довідника).
Разом з тим, судом встановлено, що у рішенні про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 25.10.2024 №1085 вказано, що підставою для розгляду питання про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку слугувала наступна податкова інформація:
03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарiв, виконання робiт або надання послуг в обсягах, вiдображених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (вiдсутнi вiдомостi про об`єкти оподаткування, вiдсутнє придбання послуг оренди об`єктiв оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди мiсць зберiгання товарно-матерiальних цiнностей, послуг оренди мiсць зберiгання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до контролюючих органів звітності;
06 - платник податку задiяний у здiйсненнi групою платникiв податку, у тому числi щодо яких прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку, циклу операцiй один з одним щодо придбання/реалiзацiї одного й того ж товару/послуги для формування штучного обсягу такого товару/послуги;
07 - недостатня кiлькiсть трудових ресурсiв, необхiдних для здiйснення господарської операцiї в обсягах, зазначених у податковiй накладнiй/розрахунку коригування (за вiдсутностi iнформацiї щодо придбання послуг з виконання робiт, якi необхiднi для здiйснення господарської операцiї);
14 - постачання товарiв/послуг за рахунок сформованого реєстрацiйного лiмiту (СУМнакл) у зв`язку з придбанням товарiв, не пов`язаних з господарською дiяльнiстю платника податку.
Таким чином, судом встановлено, що контролюючим органом застосовано під час зупинення реєстрації податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 в ЄРПН рішення від 25.10.2024 №1085 про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, яке прийняте по господарських операціях, що відбулися у зв`язку із оформленням ПН № 1 від 17.10.2024 та №2 від 18.10.2024 та подання їх на реєстрацію в ЄРПН.
Тобто, визначення ризиковості здійснення господарської операції за пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податків відбувалося щодо операції, яка стосувалася поданих ПН № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024.
Зі змісту Протоколу засідання комісії від 25.10.2024 №157/17-00-18-00-07 судом встановлено, що віднесення позивача до переліку ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку відбулося внаслідок перевірки в тому числі і господарських операцій з контрагентом ТОВ «БК Домінант».
Вказане свідчить про дотримання алгоритму дій контролюючого органу: віднесення позивача до переліку ризикових платників податків за пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку стосувалося фактів перевірки господарських операцій саме на підставі поданих на реєстрацію ПН № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024.
Відповідачем 1 надано суду належні та допустимі докази того, що саме результати перевірки господарських операцій в тому числі і по ПН № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 призвели до наслідку віднесення позивача до Критеріїв ризиковості платника податків за пунктом 8 Критеріїв.
Як зазначалося судом, відповідно до пункту 2 Порядку №1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації. Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
За приписами пункту 3 Порядку №1165 податкові накладні/ розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Слід враховувати, що наслідком прийняття відповідачем спірних рішень та внесення платника податку до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, є зупинення в автоматичному порядку реєстрації всіх без виключення поданих позивачем податкових накладних/розрахунків коригування та такі наслідки носять для позивача виключно негативний характер з огляду на те, що строк реєстрації кожної податкової накладної значно збільшується, а на позивача покладається додатковий обов`язок щодо надання пояснень та документів, при цьому, остаточне рішення про реєстрацію податкової накладної чи про відмову в реєстрації буде прийнято лише після надання таких пояснень та документів.
Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/ невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку, комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Аналіз наведених вище норм дає підстави вважати, що положеннями Порядку №1165 передбачено певний алгоритм дій контролюючого органу, за результатом виконання якого ним може бути прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Так, до матеріалів справи позивачем не надано суду доказів подання до комісії контролюючого органу документів, необхідних для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, а тому суд дійшов висновку щодо правомірності дій контролюючого органу в частині зупинення реєстрації ПН № 1 від 17.10.2024 та №2 від 18.10.2024.
При цьому, долучені позивачем до позову пояснення стосуються виключно реєстрації конкретних податкових накладних.
За встановлених обставин, суд приходить висновку, що у зазначеному вище рішенні від 25.10.2024 №1085 контролюючим органом наведені підстави прийняття такого, таке рішення прийнято за результатами моніторингу даних ЄРПН та аналізу інформаційних баз даних щодо здійснення фінансово-господарських операцій позивача у тому числі з ТОВ «БК Домінант», при цьому зазначено типи операцій та коди згідно зУКТЗЕД, що відповідає вимогам податкового законодавства, тоді як не подання Товариством належних та допустимих доказів на спростування інформації, зазначеної у рішенні №1085 від 25.10.2024 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, відсутність у позові жодних обґрунтувань протиправності такого рішення, має наслідком констатації відсутності правових підстав для визнання такого протиправним.
Оскільки судом встановлено, що станом на дату подання позивачем для реєстрації податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2025 рішенняГоловного управління ДПС у Рівненській області від 25.10.2024 №1085 про відповідність платника податку критеріям ризиковості за п. 8 Критеріїв було чинним, суд вважає, що відповідачем було обґрунтовано зупинено реєстрацію зазначених податкових накладних та відмовлено позивачу в їх реєстрації.
Ураховуючи викладене,відсутні підстави для визнання противоправним та скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних №12401167/41150966 та №12401168/41150966 від 23.01.2025 та зобов`язання Державної податкової служби України провести реєстрацію податкових накладних № 1 від 17.10.2024 та № 2 від 18.10.2024 датою їх подання на реєстрацію.
Згідно з вимогамистатті 78 Кодексу адміністративного судочинства Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно достатті 90 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що у задоволенні позовних вимог необхідно відмовити повністю.
Відповідно достатті 139 Кодексу адміністративного судочинства Українисудові витрати між сторонами не розподіляються.
Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В :
В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Прогрес Девелопмент Компані" до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасувати рішень, зобов`язання вчинити певні дії, відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст рішення складений 15 травня 2025 року
Учасники справи:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Прогрес Девелопмент Компані" (вул. Набережна, буд. 6,с. Омит,Вараський р-н, Рівненська обл.,34010, ЄДРПОУ/РНОКПП 41150966)
Відповідач - Головне управління ДПС у Рівненській області (вул. Відінська, буд. 12,м. Рівне,Рівненська обл.,33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 44070166) Відповідач - Державна податкова служба України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, ЄДРПОУ/РНОКПП 43005393)
Суддя Д.П. Зозуля
Суд | Рівненський районний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2025 |
Оприлюднено | 19.05.2025 |
Номер документу | 127370784 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Д.П. Зозуля
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні